Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
29.09.2023 15:08:56
|
|
|
rmc Sama siin. Oman ka praegu AMD pros ja graafikat aga see ei tähenda, et ma ma ei kritiseeri edasiminekut või selle puudumist vs hind. Mul ka suva mis nimega see kaart lõpuks on, hind ja perf loeb vs eelmise põlvkonna samaväärne. Äkki jätaks selle nime ümber huiamise lõpuks ära. Kui me räägime kaartidest, siis me peame nimetama neid millest me räägime. Ise olen silma peal hoidnud XTX hindadel. Eks näis kas miskit muutub aasta lõpu poole või 2024 Q1. Hetkel ikkagi ei ole minu jaoks see väärt upgrade.
_________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
29.09.2023 15:36:45
|
|
|
anubis kirjutas: |
Odavamad kui varem ja sundisid konkurendi hinnas olulist korrektuuri tegema allapoole..
|
Ei ütleks et Nvidia olulise korrektuuri hinnas tegi, 4070 ei saanud isegi 10% hinnavähendust.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
29.09.2023 15:46:05
|
|
|
Ma ostsin ühele inimesele kasutatud 6900XT kuu aega tagasi sisuliselt sama hinnaga nagu praegu saaks uue 7800XT.
Kas 6900XT 500ga on hea ost? Jah, pigem on.
Kas sama hinnaga poest uue kaardina 7800XT on parem ost? Jah, pigem on.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
29.09.2023 17:02:33
|
|
|
Kas see, et 6800XT on ainult 5% aeglasem kui 7800XT on OK? Ma ütleks, et ei ole. 6900XT on omakorda 3% kiirem.
Miks 6900XT 500€-ga hea ost on muidu, kui:
anubis kirjutas: |
Mul on hea meel, et AMD seekord kaardist ja kivist vett välja ei pidanud pressima, sest nii 7700XT kui 7800XT on tegelikult paari hiireklõpsu kaugusel +15% lisajõudlust varuks. |
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
29.09.2023 17:11:43
|
|
|
Siis polnud 7800XT veel saadaval.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
|
tagasi üles |
|
|
Kremka
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.12.2005
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
01.10.2023 14:57:07
|
|
|
anubis kirjutas: |
Siis polnud 7800XT veel saadaval. |
Sa ütled siis, et 6900XT ei ole enam 500€ hea ost? Sest jätsid teise mulje viimati öelduga
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
01.10.2023 20:38:42
|
|
|
Kui mul juba ei oleks 6800XT olemas, siis ma oleks ostnud igal juhul 6900XT selle raha eest ja skippinud praeguse rDNA3 või nvidia generatsiooni.
_________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
01.10.2023 22:07:12
|
|
|
Ma vaatasin Daniel Oweni video, ta ka vaimustuses ei olnud. Aga twgwmist on siiski preview tootega.
Kuna toimub draiveri tasemel siis on vähe infot et tast kasu oleks hetkel jah...
Edit, fsr3 jutt
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
01.10.2023 22:49:57
|
|
|
rmc kirjutas: |
anubis kirjutas: |
Siis polnud 7800XT veel saadaval. |
Sa ütled siis, et 6900XT ei ole enam 500€ hea ost? Sest jätsid teise mulje viimati öelduga |
Sama rahaga? Jah, ei ole kasutatud RX6900XT sama hea ost kui uus 7800XT.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
03.10.2023 11:01:50
|
|
|
AMD FSR 3 Is Coming to Consoles, Potentially Unlocking New Performance Levels, Though PS5 May Have a Problem
https://wccftech.com/amd-fsr-3-is-coming-to-consoles-potentially-unlocking-new-performance-levels-though-ps5-may-have-a-problem/
Pealkirjast olulisem on see info seal artiklis mis puudutab FSR3 jooksutamist väljapool Windowsi:
tsitaat: |
FSR 3 uses a DX12-based replacement swapchain that handles the Optical Flow and Frame Generation workloads asynchronously. As explained in this GPU Open blog post, the Unreal Engine 5 plugin does offer an alternative option for non-Windows platforms, but it does not work asynchronously and will, therefore, offer inferior performance. |
Ehk siis kirjelduse järgi toimib aga kehvemini, see pole hea Linuxi gamingu jaoks
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
03.10.2023 11:40:46
|
|
|
Daniel Owen juba katsetas gtx1060 peal. Töötas aga 200ms 35 FPS juures.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
03.10.2023 16:07:41
|
|
|
Nõme vaadata kuhu me jõuame. Selle asemel, et raster ja vb RT efektiivsemaks teha tegeletakse mingi framerate generation arendusega. Mulle tundus juba siis ohumärgina, kui nvidia selle ette võttis. Ega seda niisama ei tehta, ikka põhjus piirid on ees, kui juba praegu on suured lahmakad radikad high-end kaartidel peal. Seda Zen cpu efekti ei ole lihtsalt veel.
_________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
03.10.2023 16:22:17
|
|
|
Teistpidi jälle kui nad selle piisavalt heaks suudavad teha, siis on ju see ka hea tehnoloogia.
Ma arvan mingi sub 33 ms suudavad mängu hoida, koos sellega, siis 99% use case-ida jaoks sobib kenasti.
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
03.10.2023 18:14:35
|
|
|
FG probleem on see, et sellest on kõige vähem kasu olukorras kus teda kõige rohkem vaja oleks. Ehk siis 30fps > 60fps ei anna head tulemust ei pildikvaliteedi ega viite näol.
FG on ideaalselt mõeldud 120fps+ jaoks kus viide on juba nii madal, et lisaviide on märkamatu ja isegi kui fps tõuseb 240 peale, siis kaadrid vahetuvad nii kiiresti, et artifakte ei märkagi.
Lisaks ka mängutüüp. Multiplayer mängudes on igasugune lisaviide kurjast samas kui lisakaadrid on hädavajalikud, samas ma ei tea suurt põhjust miks single-player mängudes oleks vaja iga hinna eest saada 120>240.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
03.10.2023 18:16:43
|
|
|
konsoolid, 30fps on ju tavaline
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
03.10.2023 18:29:08
|
|
|
londiste, No konsoolimehed ju harjunud suure viitega. Mis see ekstra 25-50ms ikka sinna otsa on. Päris 200ms kindlasti pole, kuna konsoolid kasutavad RDNA2 mis on päris uus.
Seal võib FSR3 jaoks olla isegi parem usecase kui PC'l kus liikumine toimub hiirega ja viide on märgatavam.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
04.10.2023 11:19:30
|
|
|
Zonerman kirjutas: |
Nõme vaadata kuhu me jõuame. Selle asemel, et raster ja vb RT efektiivsemaks teha tegeletakse mingi framerate generation arendusega. Mulle tundus juba siis ohumärgina, kui nvidia selle ette võttis. Ega seda niisama ei tehta, ikka põhjus piirid on ees, kui juba praegu on suured lahmakad radikad high-end kaartidel peal. Seda Zen cpu efekti ei ole lihtsalt veel. |
FG toimib korraliku riistvaragajuba täna tasemel kus 95% tava PC kasutajatest ja 100% konsooli kasutajatest ei saa aru et pildile midagi lisatakse. Võiks ju öelda, et FG on mööduv nähtus ja ta kaob kui GPU-d piisavalt võimsaks saavad, aga ma kahtles selles. Konsooli tootjad üritavad alati võimalikult odavalt läbi saada ja FG tehnoloogia sobib neile ideaalselt.
Tomorrow kirjutas: |
FG probleem on see, et sellest on kõige vähem kasu olukorras kus teda kõige rohkem vaja oleks. Ehk siis 30fps > 60fps ei anna head tulemust ei pildikvaliteedi ega viite näol.
FG on ideaalselt mõeldud 120fps+ jaoks kus viide on juba nii madal, et lisaviide on märkamatu ja isegi kui fps tõuseb 240 peale, siis kaadrid vahetuvad nii kiiresti, et artifakte ei märkagi.
|
See on siis pahasti kui AMD FG analoog selliselt käitub.
Nvidia FG-ga on veits parem seis .Mul oli vist cp2077 quality dlss-iga 40+ fps-i kandis ja mina küll aru ei saa , et FG (vahemikus 80-100 FPS-i) mingit mängimist takistavat olulist viidet tekitaks. Arvestades, et ma ajan üsna tihti sniperriflega vastaste peapiksleid taga, oleks ma seda kindlasti märganud.
Kus sa nii detailset AMD FG ülevaadet nägid ? Äkki annad meile ka lingi.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
04.10.2023 11:44:07
|
|
|
SirAskAlot, Nvidia FG käitub täpselt samamoodi, seega probleemid on samad. Seetõttu ma kirjutasingi FG mitte FSR 3. Neid on Nvidia lahendusega vähem märgata, kuna reflex tagab madalama viite ja upscalingul on vähem artifakte vs FSR 3. See ei tähenda samas, et neid probleeme ei eksisteeriks.
Lisaks inimesed on erinevad: osa on tundlikud viitele, teised tearimisele, kolmadad artifaktidele jne. Näiteks mina tearimist praktiliselt ei märka isegi kui G-Sync välja lülitada. Samas viidet märkan kohe. Isegi desktopil kui mingil põhjusel värskendussagedus kukub 165Hz pealt 60Hz peale, siis tunnen kohe, et midagi on valesti või kui mingi programm uimab ja hiire liikumine ei ole sujuv.
Sama ka silmanägemisega. On inimesi kes tahavad 24" 4K. Mina pean 27" 1440p isegi osasi veebilehti zoomima, kuna vaikimisi tekst on liiga väike.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
04.10.2023 13:02:23
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
SirAskAlot, Nvidia FG käitub täpselt samamoodi, seega probleemid on samad. Seetõttu ma kirjutasingi FG mitte FSR 3. Neid on Nvidia lahendusega vähem märgata, kuna reflex tagab madalama viite ja upscalingul on vähem artifakte vs FSR 3. See ei tähenda samas, et neid probleeme ei eksisteeriks.
Lisaks inimesed on erinevad: osa on tundlikud viitele, teised tearimisele, kolmadad artifaktidele jne. Näiteks mina tearimist praktiliselt ei märka isegi kui G-Sync välja lülitada. Samas viidet märkan kohe. Isegi desktopil kui mingil põhjusel värskendussagedus kukub 165Hz pealt 60Hz peale, siis tunnen kohe, et midagi on valesti või kui mingi programm uimab ja hiire liikumine ei ole sujuv.
Sama ka silmanägemisega. On inimesi kes tahavad 24" 4K. Mina pean 27" 1440p isegi osasi veebilehti zoomima, kuna vaikimisi tekst on liiga väike. |
Õige.... aga FG tehnoloogia töö ulatus on tavainimese jaoks tunduvalt suurem kui sa väidad . (Selgituseks. Näiteks 40 fps-st suudab FG teha pildi mille lagi ja artefakte suurem osa inimestest ei märka. Sinu väide oli et see piir algab kuskil 60 FPS-i kandis. Iga siinne foorumi kasutaja peaks arusaama kui oluline see vahe on).
Seega kas me peaks ütlema , et midagi ei tööta kui näiteks 5% kasutajatest vigu märkab.
Või me võime ütelda et tehnoloogia tegelikult töötab , sest 95% kasutajatest ei suuda vigu märgata ?
|
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
04.10.2023 13:51:21
|
|
|
Tomorrow, tglt on AMD oma teine, draiveritasemel ja ligipääs vajalikule infole puudub, siit ka kõvasti suurem viide. Lisaks gtx kaartide nõrk async comp osa.
Daniel Owen uus twgija, tal 3 videot juba.
Tuleviku osas paneb kavtlema see, kas nvidia 2-300 mängu raatsib läbi "hekseldada" se4verites et FG, RR ja dlss2 söödavaks teha.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
|