Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Arutlused erinevate õnnetuste ja maailma konfliktikollete teemal vol. 2 (Venemaa agressioon ja Vene-Ukraina sõda) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 517, 518, 519  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 04.09.2023 13:34:10 vasta tsitaadiga

SKG kirjutas:
Kas sellest on toesti abi icon_eek.gif icon_lol.gif
https://www.delfi.ee/artikkel/120228923/fotod-vene-pommitajad-on-kaitseks-droonide-eest-kaetud-vanade-rehvidega
https://twitter.com/Tatarigami_UA/status/1698302027552436366

Teoreetiliselt isegi võib olla - neil droonidel on reeglina suhteliselt vähe lõhkeainet pardal ning suuresti asjad toimetavad fragmenteeruvate granaatidega (laias laastus - lõhkeaine paiskab hunniku metalli laiali, tegelik kahju elavjõule ja tehnikale tuleb pisikestest metallitükkidest). Seega, teoorias, peaks too rehv vähendama tõenäosust, et saadakse mõnele kriitilisele komponendile pihta, ei teki kütuseleket ega põlengut...

Praktikas - me räägime siin parimal juhul paarist protsendist, mille jagu tõenäosus väheneb. Kasu oleks laias laastus vaid siis kui saadetaks üks droon. Reaalsuses tehakse neid rünnakuid mitmete droonidega (arvestades õhukaitset, täpsust jms mudru) ning reaaleffekt on minimaalne, pea-asjalikult vaid tavaline vene armee potjomkin - asju tehakse tegemist pärast.

Suurem kasu oleks mõne korraliku, kasvõi ajutise, angaari püstitamisest ja lennuki sinna ajamisest - angaar saab küll pihta aga suure tõenäosusega (kui just angaar kokku ei kuku!) jääb lennuk enamvähem korda. Lisaks maketid, peibutised jms mudru.

Reaalselt saaks venelased kogu oma strateegilise lennuväe kohe ja praegu ohust täielikult päästa - vaja vaid Ukrainas alla anda ja asjad kokku pakkida. Nüüd ja kohe. Garanteeritult oleks kõik lennukid päästetud.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 13:40:38 vasta tsitaadiga

ref, Rauast puur ümber ehitada nagu tankidel on icon_lol.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 04.09.2023 13:47:15 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
ref, Rauast puur ümber ehitada nagu tankidel on icon_lol.gif

Tegelikult sealt annaks midagi edasi arendada - rauast puur ehk, et mingi sõrestik/raamistik mille peale vanarehvidest tehtud matid. Afaik mingi Eesti ettevõte isegi mingi hetk tootis vanarehvidest lõhkematte kaevandustesse, et vähendada lõhkamistöödel tekkivate probleemide hulka...

Nii, et rauast sõrestik, matid peale, laias laastus kiire/ajutine angaar püsti pandud.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 14:15:03 vasta tsitaadiga

ref kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
ref, Rauast puur ümber ehitada nagu tankidel on icon_lol.gif

Tegelikult sealt annaks midagi edasi arendada - rauast puur ehk, et mingi sõrestik/raamistik mille peale vanarehvidest tehtud matid. Afaik mingi Eesti ettevõte isegi mingi hetk tootis vanarehvidest lõhkematte kaevandustesse, et vähendada lõhkamistöödel tekkivate probleemide hulka...

Nii, et rauast sõrestik, matid peale, laias laastus kiire/ajutine angaar püsti pandud.


Aga samas.... ukrainlased on korduvalt näidanud, et nad on üsna nutikad. Saab ju drooni peale sellise moona ka laadida, mis on mõeldud nende rehvide süütamiseks. Ja ilmselt saab korraldada ka midagi sellist, mis kustutustöid piisavalt pidurdavad ehk tuli jõuab enne oma kahju ära teha kui see kustutada suudetakse.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 04.09.2023 14:34:17 vasta tsitaadiga

Head vastused icon_biggrin.gif
https://twitter.com/sadepiippu/status/1696784723517857940

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Müüa: Xbox 360 E 500GB (UUS)
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
liiv
HV Guru
liiv

liitunud: 21.11.2009




sõnum 04.09.2023 15:37:04 vasta tsitaadiga

"Koka ihulennuki" lennuki tootja oli mingi Brasiilia luksuslennukeid tootev firma. Lennuki tootja ja Brasiilia lennuohutusamet nõuavad ligipääsu lennuõnnetuse detaildele (must kast jne.) Kremli terrod saatsid brasiillased "ületüra naahui"
Mõistetav, et brasiillased on mures aga fakt on see, et brasside valtsus täna toetab "kremli vene verise hitleri" vallutussõda


viimati muutis liiv 04.09.2023 15:41:29, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 627 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 6 :: 517
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 04.09.2023 15:37:15 vasta tsitaadiga

liiv kirjutas:
"Koka ihulennuki" lennuki tootja oli mingi Brasiilia luksuslennukeid tootev firma.

Embraer ei ole "mingi Brasiilia luksuslennukeid tootev firma", vaid maailma kolmas lennukitootja Boeingu ja Airbusi järel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Embraer
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 04.09.2023 15:41:10 vasta tsitaadiga

liiv kirjutas:
"Koka ihulennuki" lennuki tootja oli mingi Brasiilia luksuslennukeid tootev firma. Lennuki tootja ja Brasiilia lennuohutusamet nõuavad ligipääsu lennuõnnetuse detaildele (must kast jne.)
Kremli terrod saatsid brasiillased "ületüra naahui"

Embraer on "mingi Brasiilia luksuslennukeid tootev firma"?

Okei.

/Kogu E-jeti tooteliin vaatab imestunult kõrvalt. Suuruselt kolmas lennukitootja ja, sõltuvalt klassifikatsioonist, suurim regionaallennukite tootja/
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
liiv
HV Guru
liiv

liitunud: 21.11.2009




sõnum 04.09.2023 15:46:19 vasta tsitaadiga

pppd, ref, Teeb ka eratellimusel kallemaid lennukeid. Mõistan, et kadedus ajab teid pisut kraavi. Isegi pean nentima, et veel täna mina selle tootja firmast eritellimusena lennukit ei suuda tellida (muidu jääks see va HV boonus maksmata)
Kommentaarid: 627 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 6 :: 517
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 04.09.2023 15:52:02 vasta tsitaadiga

nii Boeing kui ka Airbus teevad samuti oma mudelitest eralennukeid, soovi korral ka B777st või A380st, see ei tee neist "mingeid eralennukeid tootvaid firmasid". Võta rahulikumalt.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 04.09.2023 16:38:02 vasta tsitaadiga

liiv kirjutas:
pppd, ref, Teeb ka eratellimusel kallemaid lennukeid. Mõistan, et kadedus ajab teid pisut kraavi. Isegi pean nentima, et veel täna mina selle tootja firmast eritellimusena lennukit ei suuda tellida (muidu jääks see va HV boonus maksmata)

Valdav enamus Boeingu ja Airbusi klientidest on erafirmad. Naljakal kombel ostab, tsiviillennunduse osas, enim lennukeid Hiina ja Venemaa ja seda sellistelt tootjatelt nagu Ilyushin ja Comac. Ei Boeing, Airbus ega Embraer müü märkimisväärset hulka tsiviillennukeid mitte-eraklientidele (ning nt Comac müüb AINULT mitte-erakliendile). Aga see selleks.

Nüüd konkreetne lennuk, Embraer Legacy 600, sabanumbriga RA02795 kuulus erakliendile. Jah, oli "eratellimus". Selle ostis 2007 aastal Solveenia väikeoperaator Linxair valdavalt charterlendude jaoks. Kuna lennukitele ei kehti kataloogihindu ja tolleaegne info on päris vana siis Linxair maksis kusagil 10 ja 20 miljoni vahele antud lennuki eest.

Nüüd antud lennuk liikus Solveeniast Austriasse, siis Türki ja lõpuks, enne vene registrisse tõstmist 2020 aastal, Mani saarele (tõenäoliselt Prigozini mõne varifirma omandusse).

Legacy 600 on võrdlemisi lihtne ja tagasihoidlik väike reaktiivlennuk ja tegelikult ka odav, see teeb temast päris populaarse toote. Lisaks oli RA02795 esimene alla kukkunud ja hävinenud Legacy 600 mis on kuramuse hea tulemus!

Mis puutub "kallemaid lennukeid" siis selline 10-20 miljonit, uue lennuki kohta, on suhteliselt odav. Embraer E-Jet ja E-Jet E2 maksab kusagil 55-60 miljonit. Eritellimusel ka rohkem. Eritellimusi on Embraer täitnud, nii E-Jeti kui varasemalt ERJ-i osas, seal on klientideks olnud lähis-ida ärimehed ja nende lennukite sisustus on, võrreldes kõnealuse Legacy-ga, oluliselt luksuslikum ja kordi kallim, kuhugi 100+ miljoni kanti.

Kadeduse osas - vaatamata väga suurele lennupisikule ei oma ma tõesti lennukit (ega mõtle sellele enne kodulaenu tagasi maksmist või Eurojackpoti võitu). Tüübikinnitus reaktiivmootorile on kah puudu. Küll aga ise lendamiseks eelistaks mõnd ultralighti, nt Flight Design CT seeriat (selle hind jääb keskmise klassikalise sportauto hinda ja usun, et oleks suurele osale foorumlastele, isegi taskukohane). Viimast oleks pidanud ka Prigozinile soovitama - sel ultralightil on, teatud paketi puhul, ka langevari küljes, seega oleks ellujäämisvõimalust oluliselt suurendanud.

Üldiselt - Embraer peaks kõigi IATA reeglite (mille liige venemaa veel jätkuvalt on) järgi olema uurimisse kaasatud, isegi külma sõja ajal vahendas IATA probleemseid uurimisi ja n-liidul ei olnud sellega probleeme. See, et Embraer ei ole Airbusi ja Boeingu eeskujul oma lennukitele venemaale müügi embargot kehtestanud on puhtalt poliitika. Kõik mainitud kolm firmat (Airbus, Boeing ja Embraer) on üht või teist pidi mingis mahus allutatud oma tegutsemisriigi poliitikale, Embraer, olles maailma suuruselt kolmas tootja ja Brasiilia "au ja uhkus" peab, kahjuks, järgima Brasiilia poliitikat, mis on kahjuks venemeelne.

See aga ei tee Embraerist väiketootjat, isegi puhtalt must-valgelt võttes on Sukhoi arvestatav tegija (kuigi SS100 oli valdavalt Boeingu projekt vastuseks algsele Bombardieri C-seeriale mille Airbus ära ostis ja A220ks brandis) seega on väga kohtatu seda pisendada.

Muuhulgas lendab ca kolmandik euroopa regionaallende Embraeriga, sest mitte ühelgi teisel tootjal ei ole sellises mahus ja nii pikalt olnud pakkumuses sobivaid lennukeid (Boeingul ei ole mitte kunagi mitte midagi sellist olnud, Airbus ostis C-seeria puhtalt Embraeriga konkureerimiseks, Bombardier CRJ üritas konkureerida aga Embraeri hinna-kvaliteedi suhe nende E-jetiga on lihtsalt oluliselt parem; Fokker, Dornier jt ei suutnud kah konkureerida juba varem. Turboproppe ei tasu võrdlusesse panna - neil on teine aeg-koht ja roll ning sealgi pole Boeingul mitte midagi, Airbusil on vähemalt ATR mille nad kah ostsid, mitte ei ehitanud ise). Poleks venelased venelased oleks täiesti tõenäoline, et Boeing müüks oma brandingu alt Sukhoi SS100 ja hiljem ka mingi hetk Irkut MC-21.

(Jah, läks OTks ära)
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDvurle
HV pensionär
HDvurle

liitunud: 03.04.2002




sõnum 04.09.2023 17:54:42 vasta tsitaadiga

SKG kirjutas:
Kas sellest on toesti abi icon_eek.gif icon_lol.gif
https://www.delfi.ee/artikkel/120228923/fotod-vene-pommitajad-on-kaitseks-droonide-eest-kaetud-vanade-rehvidega
https://twitter.com/Tatarigami_UA/status/1698302027552436366

Mõttetus. Eks tiblad ise tea paremini. icon_lol.gif Lase saba segamini ja lennuk läheb mahakandmisele.

_________________
Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
liiv
HV Guru
liiv

liitunud: 21.11.2009




sõnum 04.09.2023 18:37:43 vasta tsitaadiga

pppd, Sa rõhutad nüüd, et sinu poolt mainted lennukitootjad ei ole nõus tegema ostja soovidele baseerudes eralennukit? Või misasja sa ajad?
Tahate öelda, et Prigozin sõitis tootja toodetud lennuki turistiklassis?
Mina väidan, et eratellimusel tehtud lennukiga sõitis "kokanärakas"

Lennufirmad on eraettevõttjad ja teevad tellija soovil lisadega lennuki, nagu tellija soovib (riiklikud lennufirmad nagu Estonian Air on pigem harv nähtus ja need lennukeid üldjuhul ei tooda)
Kommentaarid: 627 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 6 :: 517
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDvurle
HV pensionär
HDvurle

liitunud: 03.04.2002




sõnum 04.09.2023 18:40:16 vasta tsitaadiga

Kle rahune maha ja pane klaas käest.
Kõik lennufirmad ei ole eraettevõtjad. On olemas riiklikud lennuettevõtted ja segaettevõtted. Lähim näide on Aeroflot. "57.3% of shares are owned by the Russian Federation".
pppd pole midagi sellist väitnud.

_________________
Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
liiv
HV Guru
liiv

liitunud: 21.11.2009




sõnum 04.09.2023 18:44:27 vasta tsitaadiga

HDvurle, pane joint käest ja tule reaalsusesse tagasi. Совтрансавто on minevik

Edit. postitust sest sa muutsid oma postitust enne kui jõudsin teie "tule alt välja tulla"
Jõudsid oma Zovtransavto teema ära muuta


viimati muutis liiv 04.09.2023 18:49:37, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 627 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 6 :: 517
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 18:48:51 vasta tsitaadiga

Rikka ostja soovil võib igasuguseid asju muuta või eritellimusel toota. See ei tähenda veel, et tootja oleks sellele spetsialiseerunud.

Muide, samamoodi nagu taksofirma pole autotootja, pole ka lennufirma lennukitootja. Ei välista, et vahel on 2in1, aga see pole reegel. Ehk tuleks ikka eristada lennufirmat ja lennukitootjat.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
liiv
HV Guru
liiv

liitunud: 21.11.2009




sõnum 04.09.2023 18:51:46 vasta tsitaadiga

napoleon, Et siis millest norimine? Mina väidan et "kokk" tellis ühe planeedi maa kõvema lennukitootja käest omale isklikuks tarbimiseks toote ja klähvime minu kallal on millest?
Kommentaarid: 627 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 6 :: 517
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 19:05:51 vasta tsitaadiga

liiv, mis "koka" eritellimusest sa siin jahud? Üldse ei loe mida sulle vastati?
tsitaat:
Nüüd konkreetne lennuk, Embraer Legacy 600, sabanumbriga RA02795 kuulus erakliendile. Jah, oli "eratellimus". Selle ostis 2007 aastal Solveenia väikeoperaator Linxair valdavalt charterlendude jaoks. Kuna lennukitele ei kehti kataloogihindu ja tolleaegne info on päris vana siis Linxair maksis kusagil 10 ja 20 miljoni vahele antud lennuki eest.

Nüüd antud lennuk liikus Solveeniast Austriasse, siis Türki ja lõpuks, enne vene registrisse tõstmist 2020 aastal, Mani saarele (tõenäoliselt Prigozini mõne varifirma omandusse).

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
liiv
HV Guru
liiv

liitunud: 21.11.2009




sõnum 04.09.2023 19:10:40 vasta tsitaadiga

bladerunner, dark boiss, pole midagi öelda. Ehk jagad siis lahkelt oma teadmisi, miks lennukiga juhtus.
Sa vist ise ei oska lugeda. Minu postituse sisu oli sellest, miks vene terrod ligipääsu ei andnud olulistele detailidele. Kedagi ei koti kes piloodi plastmassist tabureti tootis
Kommentaarid: 627 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 6 :: 517
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 04.09.2023 19:23:51 vasta tsitaadiga

Päris haige icon_confused.gif thumbs_down.gif
https://arileht.delfi.ee/artikkel/120228969/venemaal-ari-ajava-eesti-ettevotte-juht-emotsionaalselt-millest-see-hullumeelne-husteeria

tsitaat:
Küsisime ettevõttelt, miks nad siiani Venemaal äritegevust jätkavad. Vastus saabus vene keeles. „Täpselt sama küsimuse võib esitada, miks teevad ettevõtted koostööd USA, Suurbritannia, Poola, Austraalia ja teiste riikidega, kes on viimase 20 aasta jooksul hävitanud mitmeid riike ja tapnud üle miljoni tsiviilisiku. Ja see jätkub tänaseni, tekitades Ukrainale kordades rohkem kahju kui Venemaa,“ sõnas ettevõtte omanik Danil Ignatenko.Ta lisas, et neil riikidel ei ole meiega mingit kultuurilist tähtsust ega seost. „Venemaa on meie naaber ja Eestis räägib 50% elanikkonnast vene keelt ja nii jääb see alati, seega tekib küsimus, miks see hullumeelne hüsteeria topeltstandarditest.
Ettevõtte omanik Danil Ignatenko on 42-aastane vene päritolu ärimees, kes on ettevõtlusvaldkonnas töötanud juba 19 aastat. Ta omab veel 9 ettevõtet, mis kõik tegelevad logistikateenuste osutamisega.“

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 468 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 04.09.2023 20:00:36 vasta tsitaadiga

Mis pole keelatud on lubatud. Miks peaks millestki loobuma mis su maailmavaatega kokku käib? Las moraalikompassimehed loobuvad, jääb meile rohkem beer_yum.gif
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 188 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 20:07:35 vasta tsitaadiga

Pool Euroopat teeb Venemaaga äri edasi, moraal moraaliks aga arved tahavad tasumist ja mersud kütust. icon_lol.gif

Mina ütleks, et kuniks Ukraina ise ka teenib eurooplaste käest Vene gaasi transiidi eest pole kellelgi Euroopas eriti midagi moraalist kobiseda...

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HPN
HV veteran
HPN

liitunud: 26.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2023 20:15:10 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Päris haige icon_confused.gif thumbs_down.gif
https://arileht.delfi.ee/artikkel/120228969/venemaal-ari-ajava-eesti-ettevotte-juht-emotsionaalselt-millest-see-hullumeelne-husteeria

tsitaat:
Küsisime ettevõttelt, miks nad siiani Venemaal äritegevust jätkavad. Vastus saabus vene keeles. „Täpselt sama küsimuse võib esitada, miks teevad ettevõtted koostööd USA, Suurbritannia, Poola, Austraalia ja teiste riikidega, kes on viimase 20 aasta jooksul hävitanud mitmeid riike ja tapnud üle miljoni tsiviilisiku. Ja see jätkub tänaseni, tekitades Ukrainale kordades rohkem kahju kui Venemaa,“ sõnas ettevõtte omanik Danil Ignatenko.Ta lisas, et neil riikidel ei ole meiega mingit kultuurilist tähtsust ega seost. „Venemaa on meie naaber ja Eestis räägib 50% elanikkonnast vene keelt ja nii jääb see alati, seega tekib küsimus, miks see hullumeelne hüsteeria topeltstandarditest.
Ettevõtte omanik Danil Ignatenko on 42-aastane vene päritolu ärimees, kes on ettevõtlusvaldkonnas töötanud juba 19 aastat. Ta omab veel 9 ettevõtet, mis kõik tegelevad logistikateenuste osutamisega.“


Pesueht tiblalt pesueht tibla propaganda jutupunkt. Sõja esimestel kuudel olid kõik sotsiaalmeedia platvormid seda "argumenti" täis (lisaks veel "Ukraina natsid tapsid Donbassis lapsi"). Viimasel ajal seda enam väga ei kohta (on uued "argumendid").
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 04.09.2023 20:22:12 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Päris haige icon_confused.gif thumbs_down.gif
https://arileht.delfi.ee/artikkel/120228969/venemaal-ari-ajava-eesti-ettevotte-juht-emotsionaalselt-millest-see-hullumeelne-husteeria

tsitaat:
Küsisime ettevõttelt, miks nad siiani Venemaal äritegevust jätkavad. Vastus saabus vene keeles. „Täpselt sama küsimuse võib esitada, miks teevad ettevõtted koostööd USA, Suurbritannia, Poola, Austraalia ja teiste riikidega, kes on viimase 20 aasta jooksul hävitanud mitmeid riike ja tapnud üle miljoni tsiviilisiku. Ja see jätkub tänaseni, tekitades Ukrainale kordades rohkem kahju kui Venemaa,“ sõnas ettevõtte omanik Danil Ignatenko.Ta lisas, et neil riikidel ei ole meiega mingit kultuurilist tähtsust ega seost. „Venemaa on meie naaber ja Eestis räägib 50% elanikkonnast vene keelt ja nii jääb see alati, seega tekib küsimus, miks see hullumeelne hüsteeria topeltstandarditest.
Ettevõtte omanik Danil Ignatenko on 42-aastane vene päritolu ärimees, kes on ettevõtlusvaldkonnas töötanud juba 19 aastat. Ta omab veel 9 ettevõtet, mis kõik tegelevad logistikateenuste osutamisega.“

Ära pestud ajudega ärimees, koligu koos oma äridega venemaale!
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 04.09.2023 20:45:37 vasta tsitaadiga

Üks, venekeelne, üks, venekeelne, üks, venekeelne.
...Eestis räägib 50% elanikkonnast vene keelt... icon_eek.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Arutlused erinevate õnnetuste ja maailma konfliktikollete teemal vol. 2 (Venemaa agressioon ja Vene-Ukraina sõda) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 517, 518, 519  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.