Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
04.09.2023 13:34:10
|
|
|
Teoreetiliselt isegi võib olla - neil droonidel on reeglina suhteliselt vähe lõhkeainet pardal ning suuresti asjad toimetavad fragmenteeruvate granaatidega (laias laastus - lõhkeaine paiskab hunniku metalli laiali, tegelik kahju elavjõule ja tehnikale tuleb pisikestest metallitükkidest). Seega, teoorias, peaks too rehv vähendama tõenäosust, et saadakse mõnele kriitilisele komponendile pihta, ei teki kütuseleket ega põlengut...
Praktikas - me räägime siin parimal juhul paarist protsendist, mille jagu tõenäosus väheneb. Kasu oleks laias laastus vaid siis kui saadetaks üks droon. Reaalsuses tehakse neid rünnakuid mitmete droonidega (arvestades õhukaitset, täpsust jms mudru) ning reaaleffekt on minimaalne, pea-asjalikult vaid tavaline vene armee potjomkin - asju tehakse tegemist pärast.
Suurem kasu oleks mõne korraliku, kasvõi ajutise, angaari püstitamisest ja lennuki sinna ajamisest - angaar saab küll pihta aga suure tõenäosusega (kui just angaar kokku ei kuku!) jääb lennuk enamvähem korda. Lisaks maketid, peibutised jms mudru.
Reaalselt saaks venelased kogu oma strateegilise lennuväe kohe ja praegu ohust täielikult päästa - vaja vaid Ukrainas alla anda ja asjad kokku pakkida. Nüüd ja kohe. Garanteeritult oleks kõik lennukid päästetud.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
04.09.2023 13:40:38
|
|
|
ref, Rauast puur ümber ehitada nagu tankidel on
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
04.09.2023 13:47:15
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
ref, Rauast puur ümber ehitada nagu tankidel on  |
Tegelikult sealt annaks midagi edasi arendada - rauast puur ehk, et mingi sõrestik/raamistik mille peale vanarehvidest tehtud matid. Afaik mingi Eesti ettevõte isegi mingi hetk tootis vanarehvidest lõhkematte kaevandustesse, et vähendada lõhkamistöödel tekkivate probleemide hulka...
Nii, et rauast sõrestik, matid peale, laias laastus kiire/ajutine angaar püsti pandud.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
04.09.2023 14:15:03
|
|
|
ref kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
ref, Rauast puur ümber ehitada nagu tankidel on  |
Tegelikult sealt annaks midagi edasi arendada - rauast puur ehk, et mingi sõrestik/raamistik mille peale vanarehvidest tehtud matid. Afaik mingi Eesti ettevõte isegi mingi hetk tootis vanarehvidest lõhkematte kaevandustesse, et vähendada lõhkamistöödel tekkivate probleemide hulka...
Nii, et rauast sõrestik, matid peale, laias laastus kiire/ajutine angaar püsti pandud. |
Aga samas.... ukrainlased on korduvalt näidanud, et nad on üsna nutikad. Saab ju drooni peale sellise moona ka laadida, mis on mõeldud nende rehvide süütamiseks. Ja ilmselt saab korraldada ka midagi sellist, mis kustutustöid piisavalt pidurdavad ehk tuli jõuab enne oma kahju ära teha kui see kustutada suudetakse.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
liiv
HV Guru

liitunud: 21.11.2009
|
04.09.2023 15:37:04
|
|
|
"Koka ihulennuki" lennuki tootja oli mingi Brasiilia luksuslennukeid tootev firma. Lennuki tootja ja Brasiilia lennuohutusamet nõuavad ligipääsu lennuõnnetuse detaildele (must kast jne.) Kremli terrod saatsid brasiillased "ületüra naahui"
Mõistetav, et brasiillased on mures aga fakt on see, et brasside valtsus täna toetab "kremli vene verise hitleri" vallutussõda
viimati muutis liiv 04.09.2023 15:41:29, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 627 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
6 :: |
517 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
04.09.2023 15:37:15
|
|
|
liiv kirjutas: |
"Koka ihulennuki" lennuki tootja oli mingi Brasiilia luksuslennukeid tootev firma. |
Embraer ei ole "mingi Brasiilia luksuslennukeid tootev firma", vaid maailma kolmas lennukitootja Boeingu ja Airbusi järel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Embraer
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
04.09.2023 15:41:10
|
|
|
liiv kirjutas: |
"Koka ihulennuki" lennuki tootja oli mingi Brasiilia luksuslennukeid tootev firma. Lennuki tootja ja Brasiilia lennuohutusamet nõuavad ligipääsu lennuõnnetuse detaildele (must kast jne.)
Kremli terrod saatsid brasiillased "ületüra naahui" |
Embraer on "mingi Brasiilia luksuslennukeid tootev firma"?
Okei.
/Kogu E-jeti tooteliin vaatab imestunult kõrvalt. Suuruselt kolmas lennukitootja ja, sõltuvalt klassifikatsioonist, suurim regionaallennukite tootja/
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
liiv
HV Guru

liitunud: 21.11.2009
|
04.09.2023 15:46:19
|
|
|
pppd, ref, Teeb ka eratellimusel kallemaid lennukeid. Mõistan, et kadedus ajab teid pisut kraavi. Isegi pean nentima, et veel täna mina selle tootja firmast eritellimusena lennukit ei suuda tellida (muidu jääks see va HV boonus maksmata)
|
|
Kommentaarid: 627 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
6 :: |
517 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
04.09.2023 15:52:02
|
|
|
nii Boeing kui ka Airbus teevad samuti oma mudelitest eralennukeid, soovi korral ka B777st või A380st, see ei tee neist "mingeid eralennukeid tootvaid firmasid". Võta rahulikumalt.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
04.09.2023 16:38:02
|
|
|
liiv kirjutas: |
pppd, ref, Teeb ka eratellimusel kallemaid lennukeid. Mõistan, et kadedus ajab teid pisut kraavi. Isegi pean nentima, et veel täna mina selle tootja firmast eritellimusena lennukit ei suuda tellida (muidu jääks see va HV boonus maksmata) |
Valdav enamus Boeingu ja Airbusi klientidest on erafirmad. Naljakal kombel ostab, tsiviillennunduse osas, enim lennukeid Hiina ja Venemaa ja seda sellistelt tootjatelt nagu Ilyushin ja Comac. Ei Boeing, Airbus ega Embraer müü märkimisväärset hulka tsiviillennukeid mitte-eraklientidele (ning nt Comac müüb AINULT mitte-erakliendile). Aga see selleks.
Nüüd konkreetne lennuk, Embraer Legacy 600, sabanumbriga RA02795 kuulus erakliendile. Jah, oli "eratellimus". Selle ostis 2007 aastal Solveenia väikeoperaator Linxair valdavalt charterlendude jaoks. Kuna lennukitele ei kehti kataloogihindu ja tolleaegne info on päris vana siis Linxair maksis kusagil 10 ja 20 miljoni vahele antud lennuki eest.
Nüüd antud lennuk liikus Solveeniast Austriasse, siis Türki ja lõpuks, enne vene registrisse tõstmist 2020 aastal, Mani saarele (tõenäoliselt Prigozini mõne varifirma omandusse).
Legacy 600 on võrdlemisi lihtne ja tagasihoidlik väike reaktiivlennuk ja tegelikult ka odav, see teeb temast päris populaarse toote. Lisaks oli RA02795 esimene alla kukkunud ja hävinenud Legacy 600 mis on kuramuse hea tulemus!
Mis puutub "kallemaid lennukeid" siis selline 10-20 miljonit, uue lennuki kohta, on suhteliselt odav. Embraer E-Jet ja E-Jet E2 maksab kusagil 55-60 miljonit. Eritellimusel ka rohkem. Eritellimusi on Embraer täitnud, nii E-Jeti kui varasemalt ERJ-i osas, seal on klientideks olnud lähis-ida ärimehed ja nende lennukite sisustus on, võrreldes kõnealuse Legacy-ga, oluliselt luksuslikum ja kordi kallim, kuhugi 100+ miljoni kanti.
Kadeduse osas - vaatamata väga suurele lennupisikule ei oma ma tõesti lennukit (ega mõtle sellele enne kodulaenu tagasi maksmist või Eurojackpoti võitu). Tüübikinnitus reaktiivmootorile on kah puudu. Küll aga ise lendamiseks eelistaks mõnd ultralighti, nt Flight Design CT seeriat (selle hind jääb keskmise klassikalise sportauto hinda ja usun, et oleks suurele osale foorumlastele, isegi taskukohane). Viimast oleks pidanud ka Prigozinile soovitama - sel ultralightil on, teatud paketi puhul, ka langevari küljes, seega oleks ellujäämisvõimalust oluliselt suurendanud.
Üldiselt - Embraer peaks kõigi IATA reeglite (mille liige venemaa veel jätkuvalt on) järgi olema uurimisse kaasatud, isegi külma sõja ajal vahendas IATA probleemseid uurimisi ja n-liidul ei olnud sellega probleeme. See, et Embraer ei ole Airbusi ja Boeingu eeskujul oma lennukitele venemaale müügi embargot kehtestanud on puhtalt poliitika. Kõik mainitud kolm firmat (Airbus, Boeing ja Embraer) on üht või teist pidi mingis mahus allutatud oma tegutsemisriigi poliitikale, Embraer, olles maailma suuruselt kolmas tootja ja Brasiilia "au ja uhkus" peab, kahjuks, järgima Brasiilia poliitikat, mis on kahjuks venemeelne.
See aga ei tee Embraerist väiketootjat, isegi puhtalt must-valgelt võttes on Sukhoi arvestatav tegija (kuigi SS100 oli valdavalt Boeingu projekt vastuseks algsele Bombardieri C-seeriale mille Airbus ära ostis ja A220ks brandis) seega on väga kohtatu seda pisendada.
Muuhulgas lendab ca kolmandik euroopa regionaallende Embraeriga, sest mitte ühelgi teisel tootjal ei ole sellises mahus ja nii pikalt olnud pakkumuses sobivaid lennukeid (Boeingul ei ole mitte kunagi mitte midagi sellist olnud, Airbus ostis C-seeria puhtalt Embraeriga konkureerimiseks, Bombardier CRJ üritas konkureerida aga Embraeri hinna-kvaliteedi suhe nende E-jetiga on lihtsalt oluliselt parem; Fokker, Dornier jt ei suutnud kah konkureerida juba varem. Turboproppe ei tasu võrdlusesse panna - neil on teine aeg-koht ja roll ning sealgi pole Boeingul mitte midagi, Airbusil on vähemalt ATR mille nad kah ostsid, mitte ei ehitanud ise). Poleks venelased venelased oleks täiesti tõenäoline, et Boeing müüks oma brandingu alt Sukhoi SS100 ja hiljem ka mingi hetk Irkut MC-21.
(Jah, läks OTks ära)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
04.09.2023 17:54:42
|
|
|
Mõttetus. Eks tiblad ise tea paremini. Lase saba segamini ja lennuk läheb mahakandmisele.
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
liiv
HV Guru

liitunud: 21.11.2009
|
04.09.2023 18:37:43
|
|
|
pppd, Sa rõhutad nüüd, et sinu poolt mainted lennukitootjad ei ole nõus tegema ostja soovidele baseerudes eralennukit? Või misasja sa ajad?
Tahate öelda, et Prigozin sõitis tootja toodetud lennuki turistiklassis?
Mina väidan, et eratellimusel tehtud lennukiga sõitis "kokanärakas"
Lennufirmad on eraettevõttjad ja teevad tellija soovil lisadega lennuki, nagu tellija soovib (riiklikud lennufirmad nagu Estonian Air on pigem harv nähtus ja need lennukeid üldjuhul ei tooda)
|
|
Kommentaarid: 627 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
6 :: |
517 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
04.09.2023 18:40:16
|
|
|
Kle rahune maha ja pane klaas käest.
Kõik lennufirmad ei ole eraettevõtjad. On olemas riiklikud lennuettevõtted ja segaettevõtted. Lähim näide on Aeroflot. "57.3% of shares are owned by the Russian Federation".
pppd pole midagi sellist väitnud.
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
liiv
HV Guru

liitunud: 21.11.2009
|
04.09.2023 18:44:27
|
|
|
HDvurle, pane joint käest ja tule reaalsusesse tagasi. Совтрансавто on minevik
Edit. postitust sest sa muutsid oma postitust enne kui jõudsin teie "tule alt välja tulla"
Jõudsid oma Zovtransavto teema ära muuta
viimati muutis liiv 04.09.2023 18:49:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 627 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
6 :: |
517 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
04.09.2023 18:48:51
|
|
|
Rikka ostja soovil võib igasuguseid asju muuta või eritellimusel toota. See ei tähenda veel, et tootja oleks sellele spetsialiseerunud.
Muide, samamoodi nagu taksofirma pole autotootja, pole ka lennufirma lennukitootja. Ei välista, et vahel on 2in1, aga see pole reegel. Ehk tuleks ikka eristada lennufirmat ja lennukitootjat.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
liiv
HV Guru

liitunud: 21.11.2009
|
04.09.2023 18:51:46
|
|
|
napoleon, Et siis millest norimine? Mina väidan et "kokk" tellis ühe planeedi maa kõvema lennukitootja käest omale isklikuks tarbimiseks toote ja klähvime minu kallal on millest?
|
|
Kommentaarid: 627 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
6 :: |
517 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002

|
04.09.2023 19:05:51
|
|
|
liiv, mis "koka" eritellimusest sa siin jahud? Üldse ei loe mida sulle vastati?
tsitaat: |
Nüüd konkreetne lennuk, Embraer Legacy 600, sabanumbriga RA02795 kuulus erakliendile. Jah, oli "eratellimus". Selle ostis 2007 aastal Solveenia väikeoperaator Linxair valdavalt charterlendude jaoks. Kuna lennukitele ei kehti kataloogihindu ja tolleaegne info on päris vana siis Linxair maksis kusagil 10 ja 20 miljoni vahele antud lennuki eest.
Nüüd antud lennuk liikus Solveeniast Austriasse, siis Türki ja lõpuks, enne vene registrisse tõstmist 2020 aastal, Mani saarele (tõenäoliselt Prigozini mõne varifirma omandusse). |
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
liiv
HV Guru

liitunud: 21.11.2009
|
04.09.2023 19:10:40
|
|
|
bladerunner, dark boiss, pole midagi öelda. Ehk jagad siis lahkelt oma teadmisi, miks lennukiga juhtus.
Sa vist ise ei oska lugeda. Minu postituse sisu oli sellest, miks vene terrod ligipääsu ei andnud olulistele detailidele. Kedagi ei koti kes piloodi plastmassist tabureti tootis
|
|
Kommentaarid: 627 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
6 :: |
517 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
04.09.2023 19:23:51
|
|
|
Päris haige
https://arileht.delfi.ee/artikkel/120228969/venemaal-ari-ajava-eesti-ettevotte-juht-emotsionaalselt-millest-see-hullumeelne-husteeria
tsitaat: |
Küsisime ettevõttelt, miks nad siiani Venemaal äritegevust jätkavad. Vastus saabus vene keeles. „Täpselt sama küsimuse võib esitada, miks teevad ettevõtted koostööd USA, Suurbritannia, Poola, Austraalia ja teiste riikidega, kes on viimase 20 aasta jooksul hävitanud mitmeid riike ja tapnud üle miljoni tsiviilisiku. Ja see jätkub tänaseni, tekitades Ukrainale kordades rohkem kahju kui Venemaa,“ sõnas ettevõtte omanik Danil Ignatenko.Ta lisas, et neil riikidel ei ole meiega mingit kultuurilist tähtsust ega seost. „Venemaa on meie naaber ja Eestis räägib 50% elanikkonnast vene keelt ja nii jääb see alati, seega tekib küsimus, miks see hullumeelne hüsteeria topeltstandarditest.
Ettevõtte omanik Danil Ignatenko on 42-aastane vene päritolu ärimees, kes on ettevõtlusvaldkonnas töötanud juba 19 aastat. Ta omab veel 9 ettevõtet, mis kõik tegelevad logistikateenuste osutamisega.“ |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 468 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
04.09.2023 20:00:36
|
|
|
Mis pole keelatud on lubatud. Miks peaks millestki loobuma mis su maailmavaatega kokku käib? Las moraalikompassimehed loobuvad, jääb meile rohkem
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 188 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002

|
04.09.2023 20:07:35
|
|
|
Pool Euroopat teeb Venemaaga äri edasi, moraal moraaliks aga arved tahavad tasumist ja mersud kütust.
Mina ütleks, et kuniks Ukraina ise ka teenib eurooplaste käest Vene gaasi transiidi eest pole kellelgi Euroopas eriti midagi moraalist kobiseda...
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
HPN
HV veteran

liitunud: 26.06.2007
|
04.09.2023 20:15:10
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Päris haige
https://arileht.delfi.ee/artikkel/120228969/venemaal-ari-ajava-eesti-ettevotte-juht-emotsionaalselt-millest-see-hullumeelne-husteeria
tsitaat: |
Küsisime ettevõttelt, miks nad siiani Venemaal äritegevust jätkavad. Vastus saabus vene keeles. „Täpselt sama küsimuse võib esitada, miks teevad ettevõtted koostööd USA, Suurbritannia, Poola, Austraalia ja teiste riikidega, kes on viimase 20 aasta jooksul hävitanud mitmeid riike ja tapnud üle miljoni tsiviilisiku. Ja see jätkub tänaseni, tekitades Ukrainale kordades rohkem kahju kui Venemaa,“ sõnas ettevõtte omanik Danil Ignatenko.Ta lisas, et neil riikidel ei ole meiega mingit kultuurilist tähtsust ega seost. „Venemaa on meie naaber ja Eestis räägib 50% elanikkonnast vene keelt ja nii jääb see alati, seega tekib küsimus, miks see hullumeelne hüsteeria topeltstandarditest.
Ettevõtte omanik Danil Ignatenko on 42-aastane vene päritolu ärimees, kes on ettevõtlusvaldkonnas töötanud juba 19 aastat. Ta omab veel 9 ettevõtet, mis kõik tegelevad logistikateenuste osutamisega.“ |
|
Pesueht tiblalt pesueht tibla propaganda jutupunkt. Sõja esimestel kuudel olid kõik sotsiaalmeedia platvormid seda "argumenti" täis (lisaks veel "Ukraina natsid tapsid Donbassis lapsi"). Viimasel ajal seda enam väga ei kohta (on uued "argumendid").
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
04.09.2023 20:22:12
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Päris haige
https://arileht.delfi.ee/artikkel/120228969/venemaal-ari-ajava-eesti-ettevotte-juht-emotsionaalselt-millest-see-hullumeelne-husteeria
tsitaat: |
Küsisime ettevõttelt, miks nad siiani Venemaal äritegevust jätkavad. Vastus saabus vene keeles. „Täpselt sama küsimuse võib esitada, miks teevad ettevõtted koostööd USA, Suurbritannia, Poola, Austraalia ja teiste riikidega, kes on viimase 20 aasta jooksul hävitanud mitmeid riike ja tapnud üle miljoni tsiviilisiku. Ja see jätkub tänaseni, tekitades Ukrainale kordades rohkem kahju kui Venemaa,“ sõnas ettevõtte omanik Danil Ignatenko.Ta lisas, et neil riikidel ei ole meiega mingit kultuurilist tähtsust ega seost. „Venemaa on meie naaber ja Eestis räägib 50% elanikkonnast vene keelt ja nii jääb see alati, seega tekib küsimus, miks see hullumeelne hüsteeria topeltstandarditest.
Ettevõtte omanik Danil Ignatenko on 42-aastane vene päritolu ärimees, kes on ettevõtlusvaldkonnas töötanud juba 19 aastat. Ta omab veel 9 ettevõtet, mis kõik tegelevad logistikateenuste osutamisega.“ |
|
Ära pestud ajudega ärimees, koligu koos oma äridega venemaale!
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
04.09.2023 20:45:37
|
|
|
Üks, venekeelne, üks, venekeelne, üks, venekeelne.
...Eestis räägib 50% elanikkonnast vene keelt...
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|