Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa Elamus (TV teenused, coax, fiiber ja üle õhu lahendused) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 865, 866, 867 ... 912, 913, 914  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
-vodafone-
HV Guru
-vodafone-

liitunud: 26.04.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2023 15:16:13 vasta tsitaadiga

Tellitud filme, mis arvel kajastuvad näeb kuidagi iseteenindusest või telerist ka ?
No ei ole tellinud ise ühtegi ja iga kuu on arvel 2tk icon_lol.gif
Kommentaarid: 244 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 216
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2021



Online

sõnum 19.07.2023 16:18:16 vasta tsitaadiga

-vodafone- kirjutas:
Tellitud filme, mis arvel kajastuvad näeb kuidagi iseteenindusest või telerist ka ?
No ei ole tellinud ise ühtegi ja iga kuu on arvel 2tk icon_lol.gif


Mul on uus Elamus ja ma koguaeg, põhimõtteliselt iga 2 päeva tagant jälgin oma saldot iseteeninduses. Pole ühtki libatellimust veel kontole lisatud.Arve saldo peaks uuenema reaalajas, lõpparve eelneva kuu eest järgise kuu alguses. Põhimõtteliselt on nii, et videolaenutuse film lisatakse arvele kui filmi tellimus kinnitatakse PIN1 koodiga. Isegi kui filmi reaalselt ei vaata. Kui sul on nt keegi pereliikmetest (laps), kes oskab filmi tellida siis ongi väga lihtne, kui PIN1 pole muudetud (vaikimisi on 1234, nii PIN1 kui ka PIN2). PIN koodid on soovitatav ära vahetada ja panna need erinevad. Siis pole võimalik, et kogemata laenutusest tellid, kuna nt lukustatud sisu (18+) on PIN2 koodi all ja seda peab igakord äpi teemapaketti avades sisestama. Miks laenutuse sisu nähtav pole, ei oska kommenteerida, ise pole veel midagi tellinud. Selles osas on üldse ilmselt mõistlikum tellida Huub ja vaadata ühe kuutasu eest piiramatult, kuigi see mind väga ei tõmba kuna sisu eriti ei huvita mis seal on.
Minu kogemus siis teleriäpiga mitte nutitelefoni äppi kasutades.
PS! Ei tööta teenuspskkuja juures nii, et ei maksa mind pidada töötajaks, kes püüab teenust ilustada. Puhtalt isiklik kogemus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2023 17:16:23 vasta tsitaadiga

tsitaat:

põhimõtteliselt iga 2 päeva tagant jälgin oma saldot iseteeninduses

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2021



Online

sõnum 19.07.2023 18:34:53 vasta tsitaadiga

jeesus188 icon_biggrin.gif
Küllalt lugenud meedias igasugust negatiivset tagasisidet mobiilsete teenuste arveldamiste ja muu jamaga. Küll on kirutud kuidas arvetele olevat midagi neljakohaliste numbritega otsa keevitatud, pisivõlgade pärast inkasso kaela saadetud jne.
Teisisõnu, kuna olen uus klient ja minu jaoks on tegemist uue teenuspakkujaga, siis peab uus teenuspakkuja ka usalduse välja teenima. icon_lol.gif Selline ettevaatlikkus on vastastikune, kuna minu krediidilimiit uue kliendina on ka hetkel madal. Teiseks põhjuseks on see, et ega ma seda uut äppi ka ei usalda veel. Teinekord sirvin VOD nimekirja, mõnikord läheb navigeerimisel OK nupuvajutus mõnele tellimata teemapaketile või sisule. Ma tean küll, et tellimuse kinnituseks küsitakse PIN1 koodi, aga ikkagi...

Seega tahan kindel olla, et midagi enese reaalse teadmiseta arvele juurde pole lisatud. Juulikuust rakendus ka sooduskuutasu Pisikesele Elamusele. Kui augustkuus juulikuu eest arve tuleb korrektne, st soodustus rakendub ja mingit jama pole siis lõpetan selle tihedama kontrolli ära. Öeldakse, et usalda, aga kontrolli. Lihtsam on jälgida kui pärast klienditeenindusega kana kitkuda arvelduse pärast.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avrn
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2007




sõnum 19.07.2023 18:51:16 vasta tsitaadiga

Noh, selle kamba (Elisa) tegemistel tasub silm peal hoida, eriti mis arveid ja rahaasju puudutab.
Kadunud esivanem oli nende klient (mobla), arve maksmine oli tehtud otsekorraldusega.
Elisa Eesti oli nii tubli, et miski oma süsteemiprobleemi tõttu ei suutnud nad arveid genereerida ja ja panka maksenõuet teha.
Järgmisel kuul tehti kahe kuu summas nõue, ja kuna maksel oli limiit, jäi osa maksmata. Esivanem neid netipanga asju ei usaldanud, seega nö. online-ülevaade puudus.
Huialisa oma genereeritud jamadest eraldi ei teavitanud enne, kui ähvardati võlgnevuse tõttu inkassosse anda.
Läks hulga jalgade trampimist ja närvirakke, kuniks sellega jonksu sai.
Asi ise juhtus aastaid tagasi, sestap ärge selle postituse peale ülearu erutuge. icon_lol.gif
Nende suhtumine aga pole aja jooksul paranenud.
Aga mis ma selle postiga öelda tahan, on see, et see konkreetne ettevõte ei ole väga usaldusväärne. Valetamine, vassimine ja katteta lubaduste jagamine on selle firma vaates OK.
Sunniviisil olen ka ise nendega täna kliendisuhtes, kuigi ma ei ole nendega ühtegi lepingut allkirjastanud.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2023 19:04:30 vasta tsitaadiga

Ergo tahtis auto aastakindlustuse jagu raha 3 nädalat peale lepingu ergost ära kolimist otsekorraldusega arvelt maha hammustada.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
Kommentaarid: 1137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avrn
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2007




sõnum 19.07.2023 19:10:28 vasta tsitaadiga

Nojaa, eks neid ole muidugi teisi ka, see on tõsi.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2023 21:02:43 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
Ergo tahtis auto aastakindlustuse jagu raha 3 nädalat peale lepingu ergost ära kolimist otsekorraldusega arvelt maha hammustada.

Ole inimene ja ära kasuta otsekorraldust.
Mul pole miljon arvet, et ei suudaks käsitsi maksta...tervelt 3 või neli, millest 2 on pangalingiga vms

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2023 21:18:03 vasta tsitaadiga

2 tükki on aktiivsed. Limiit on pandud täpselt.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
Kommentaarid: 1137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-vodafone-
HV Guru
-vodafone-

liitunud: 26.04.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2023 22:19:46 vasta tsitaadiga

Viimase kahe kuu arve oli lambist suureks läinud ja vaatasin arvele otsa.
Okt. 2021 oli tehtud leping 36 kuulise sooduspakkumisega TV 14,99 + nett 13,99
Mai eest tuli juunis arve aga juba mingi 42€
Juuni eest tuli juulis arve aga juba mingi 78€
Mõlemal arvel on 2x film ning lambist on muudetud pakett mingi "suur pere pakett" vms peale - 39,99€ kuu + hokilitter jms juurde koos neti ja ruuteriga ning 78€

2x on iseteenindus helistanud ja kottigi öelda ei osata filmide kohta - nemad ei näe ja kuskil vaadata ka ei saa kuna või mis filmid tellitud.
Paketi muudatuse kohta pidid uurima mujalt osakonnast ja keegi kunagi pidi tagasi helistama.

Soovisin insta lepingu üles öelda aga hakati hoopis 5G pähe määrima ning telefoni teel öeldu järgi 29,99 sees nett ning TV - JOHHAIDII
Nüüd ootan kellegi teise osakonna kõne, kes saab lepingu lõpetada või siis mulle uue maha müüa icon_evil.gif
Kommentaarid: 244 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 216
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pois11
HV Guru

liitunud: 11.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2023 22:21:28 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
2 tükki on aktiivsed. Limiit on pandud täpselt.

Müstika.. mul on 13 püsikorraldust.
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2023 22:26:10 vasta tsitaadiga

Mul pole järelmakse.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
Kommentaarid: 1137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pois11
HV Guru

liitunud: 11.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2023 22:32:57 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
Mul pole järelmakse.

Mul ka ei ole, ei järelmakse ega laene..
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2023 10:29:39 vasta tsitaadiga

-vodafone- kirjutas:
Viimase kahe kuu arve oli lambist suureks läinud ja vaatasin arvele otsa.
Okt. 2021 oli tehtud leping 36 kuulise sooduspakkumisega TV 14,99 + nett 13,99
Mai eest tuli juunis arve aga juba mingi 42€
Juuni eest tuli juulis arve aga juba mingi 78€
Mõlemal arvel on 2x film ning lambist on muudetud pakett mingi "suur pere pakett" vms peale - 39,99€ kuu + hokilitter jms juurde koos neti ja ruuteriga ning 78€

2x on iseteenindus helistanud ja kottigi öelda ei osata filmide kohta - nemad ei näe ja kuskil vaadata ka ei saa kuna või mis filmid tellitud.
Paketi muudatuse kohta pidid uurima mujalt osakonnast ja keegi kunagi pidi tagasi helistama.

Soovisin insta lepingu üles öelda aga hakati hoopis 5G pähe määrima ning telefoni teel öeldu järgi 29,99 sees nett ning TV - JOHHAIDII
Nüüd ootan kellegi teise osakonna kõne, kes saab lepingu lõpetada või siis mulle uue maha müüa icon_evil.gif

See on soomlaste stiil (Elisa, DNA, Telia jms). Väga tavaline, et kui mingi probleemiga nende poole pöördud, siis lõpetad kõne või füüsilise visiidi nende esindusse mingi kaela määritud tähtajalise paketi või tootega. Äsja Eestiski ju mingile papile määriti tahvel pähe, kuigi tal üldse polnud seda vaja.
Kommentaarid: 732 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 553
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2021



Online

sõnum 21.07.2023 18:47:17 vasta tsitaadiga

-vodafone- Raske uskuda et päris ilma nõusolekuta lihtsalt teenuseid juurde lisatakse. Üldjuhul vaja kinnitust (klienditeenindaja küsib parooli, ilma milleta teenuseid sidevahendi teel ei aktiveerita) ja "Jah" sõna, kui suhtled telefoni teel. Kui miski väga ei klapi saab ju alati algatada pretensioonide lahendamist (teadupoolest üldjuhul kõik teenuspakkujad salvestavad nii kõned, kui ka jututoa vestluse), kindlasti saaks selgitada välja, kas klient andis või ei andnud nõusolekut. Bürokraatiat rohkem, aga selleks et selliseid vaidlusi lahendada, selleks salvestataksegi. Ma olen uue Elamuse kasutaja, pidin kinnitama m-ID PIN koodiga esmakordse telllimuse. Ma ei tea, kas iseteeninduses tellides peab iga kord m-ID-d kasutades PIN2'ga allkirjastama või mitte, rohkem pole midagi tellinud, avasin ühe teemapaketi koos Pisikese Elamusega). Videolaenutuses käsitletakse nõusolekuna PIN1, suletud sisu avamisena PIN2. See kes neid koode teab, saab lisavaatajakohas samuti juurde tellida (Pisike Elamus 2 vaatajakohta), seega kui koondarvel on 2 vaatajakohta aktiivsed ja keegi pereliikmetest teab neid koode, siis saab tellida sõltumata arve maksja nõusolekust. Kui ei taha et lihtsalt juurde lisataks siis on 2 varianti, kas seod lisavaatajakoha lahti või muudad PIN koodid ära nii, et keegi ei tea neid koode. Kas kasutad üksi või terve perega Elisa Elamust?

jeesus188 Ma olen ka selline, kes otsekorraldusi ei kasuta. Põhimõtteliselt seetõttu, et sissetulekud ei laeku alati kindlal kuupäeval, samuti maksan arveid erinevate pangakontode alt, mis tähendab seda, et nt veearve sel kuul läheb ühelt arvelt maha, järgmisel kuul aga hoopis teiselt arvelt ja teisel kuupäeval. Teenuspakkujad kes pakuvad võimalust maksta iseteeninduse kaudu, siis maksangi sealtkaudu otse (Side, elekter jms). Iseteeninduse kaudu maksmine on mugav, esiteks on makserekvisiidid alati õiged ja teiseks on reeglina kõigil teenuspakkujatel mitmes pangas arved, mis tähendab seda, et makset teostatakse pangasisese maksena, mis on tasuta. Hakkad eraldi tegema makset siis juhtub, et on mingi näpuviga, nt vale viitenumber mis tähendab seda et makse kas ebaõnnestub või läheb kellegi teise viitenumbrile märgitud teenuste katteks kuna minu teada pangad pärast IBAN kasutuselevõttu enam saaja rekvisiite ei kontrolli väiksemate summade korral.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.07.2023 18:15:03 vasta tsitaadiga

Me oleme jõudnud uude ajajärku.....enam ei saa esinduses ka lepingut lõpetada...wtf nagu.....neil pole õigusi icon_evil.gif icon_lol.gif

Eks vaatan äna kas online saan zoomtv asja lõpetatud. Pm kui lõpedad seal lepingu, saadetakse smartposti kapi nr.....

Täitsa piiksus ikka.

Ühes firmas ei saa online, osadel waab vaid online..... thumbs_down.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 23.07.2023 19:02:00 vasta tsitaadiga

Rakveres käisid? Seal vist ei saagi, nö seadmete müük ja kohapeal seadistamine/remont.
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2021



Online

sõnum 23.07.2023 19:20:58 vasta tsitaadiga

Lepingutest lahtiütlemine on vist igal pool keerulisemaks tehtud. Telias olen siiski saanud kõik mittevajalikud teenused kinni panna läbi iseteeninduse, kaasaarvatud kasutades jututoa vestlust klienditeenindajaga. Kohapeal esinduses olen käinud ainult uue telefoni järel. Mulle meeldib lepinguliste tegevustega tegeleda läbi iseteeninduse. Põhimõtteliselt seetõttu, et kui vaja saab asjad aetud kasvõi öösel. Siiani kõik sujunud.Telefoni teel enam ei majanda, kuna klienditeeninduse tööaeg on nüüd piiratud, ei meeldi mulle ootemuusikaga järjekorras passida. Elisas pole veel pidanud teenuseid muutma. Kasutan oma aastase soodusperioodi ära ja siis paistab mis edasi saab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.07.2023 20:55:08 vasta tsitaadiga

Ma mäletan, kui kunagi pidi selle Zoom TV komplekti kusagile Tallinna Starmani esindusse tagastama. Vot see oli nüri.
Kommentaarid: 732 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 553
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.07.2023 21:07:52 vasta tsitaadiga

Huvitav kas tarbijakaitsel pole miskit sel teemal öelda. Kummaline küll, et kui liituda tahad siis sobib kõik - saadame automaati, saadame kulleriga, tuleme paneme ise üles kui ei saa/oska jne. ja seda kõike mõne hiireklikiga iseteeninduses, aga kui lõpetada tahad on asi üsna keeruliseks tehtud. Peaks ju samuti paar hiireklikki olema ja vali kas viivad oma asjad ise minema või viid/saadad need kuhugi.
Pole muidugi otseselt Elisa teema, kõikidega on sama jama.
ot:
Saan väga hästi aru miks inimesed kõnekaarte kasutavad ja neid väga isikustada ei taha. Jätad raha peale kandmata ja aegub ära. Mingit vestlust ka ei tule, et miks te selle ikka lõpetada tahate ja blablablablabla.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.07.2023 21:45:43 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Ma mäletan, kui kunagi pidi selle Zoom TV komplekti kusagile Tallinna Starmani esindusse tagastama. Vot see oli nüri.

Jah, aga siiani siis vaid see koht?
Epic värk ikka....kaart ja conax moodul vastu võtta....peaks rakverre reka tellima selle jaoks thumbs_up.gif

No see selleks, saadaks kaardi ära, aga noh lepingut ei saa lõpetada....

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.07.2023 09:18:14 vasta tsitaadiga

Ei, nüüd õnneks ju Elisa esindused. Starmani ajal oli ikka ülinüri. Õnneks elasin Tallinnas ja võtsin Põlvast tulles komplekti kaasa.
Kommentaarid: 732 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 553
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kippadi
HV vaatleja

liitunud: 20.10.2016




sõnum 24.07.2023 12:31:26 vasta tsitaadiga

avrn kirjutas:
Noh, selle kamba (Elisa) tegemistel tasub silm peal hoida, eriti mis arveid ja rahaasju puudutab.
Kadunud esivanem oli nende klient (mobla), arve maksmine oli tehtud otsekorraldusega.
[..]
Aga mis ma selle postiga öelda tahan, on see, et see konkreetne ettevõte ei ole väga usaldusväärne. Valetamine, vassimine ja katteta lubaduste jagamine on selle firma vaates OK.

Inimese surma üritavad nad jah kõikvõimalikult ära kasutada...
Käisin eelmisel aastal peale vanema surma esinduses kaabli lepingut oma nimele ümber vormistamas. Näiliselt läks kõik kenasti, väideti et uuel lepingul jääb kõik täpselt samaks ja tema viimase kuu arve saadetakse mulle meilile. Arve saadeti, maksin ära, ka justkui kõik korras.
Ainult et kui kuu aega hiljem pärandust vormistades lasin igaks juhuks teha tema konto väljavõtte surma päevast saadik, siis ennäe -- minu poolt juba makstud summa oli teistkordselt võetud maha otsekorraldusega tema arvelt, ja seda kuskil kolm nädalat peale esinduses lepingu lõpetamist ja minu poolt makse sooritamist.
Samuti keevitati "täpselt samade tingimuste" jutule vaatamata minu uue lepingu arvele otsa modemi rent, mis seni oli olnud 100% soodustusega.
Tuli siis käia uuesti esinduse järjekorras jokutamas, protsessimas ja Teliasse minekuga ähvardamas. Kusjuures nõuti käsitsi pastakaga avalduse kirjutamist, et mina "taotlen" nende poolt topelt võetud summa tasaarveldamist oma arvele, sest ega ju niisama oma kelmust ei saa parandada. Pluss siis helistati tagasi selle modemi rendi asja osas "rõõmusõnumiga" (helistaja kasutas just nimelt seda sõna), et nad saavad mulle "vastu tulla". Ei no muidugi, väga rõõmustav on raisata oma aega ja närve, et mitte saada sõnamurdlikku tõmmekat...
Igatahes soovitan surnud inimese lepingut Elisaga lõpetades/ümber vormistades väga tähelepanelik olla! Ilmselt paljud ei kontrolli seda kadunu arvelt otsekorraldusega lüpsmise nõksu ja ongi firmal jälle natuke "ausalt teenitud" tulu taskus... icon_evil.gif


viimati muutis kippadi 25.07.2023 08:11:01, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.07.2023 12:48:03 vasta tsitaadiga

kippadi, modemi rent soodustusega teemal sain ka mina Elisaga omajagu vaielda, kui telekanaleid hakkasin vaatama Elisa uue lahenduse abil.
Ehk siis minul oli neilt endiselt TV ja internet võetud (mis peaks olema modemi soodustuse saamiseks piisav tingimus), kuid kuna võtsin kasutusele nende testimiseks pakutud Android TV lahenduse TV vaatamiseks siis vaatamata erinevate instantside lubadustele kokkuvõttes Elisa nägemuses ei olnud mul enam tingimused täidetud ja ei olnud võimalik neil mulle modemit soodustusega pakkuda. Pakuti mingit ajutist soodustust.

Selle tulemusena otsustasin, et mul pole enam võimalik nende kliendina jätkata (sai kõrini sellisest huina-muinast), liikusin Telia 1 peale ning hetkel tundub kõik parem, loogilisem ja selgem kui Elisa ajal.
Poleks vihastanud, poleks uurima hakanud, istuksin ikka veel Elisa otsas icon_smile.gif
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kippadi
HV vaatleja

liitunud: 20.10.2016




sõnum 24.07.2023 13:41:59 vasta tsitaadiga

Draqula, kindlasti on eriti "rõõmustav" tagantjärele teada saada, et neid mainitud "ei ole võimalik" tingimusi tegelikult alati päris nii jäigalt ei järgita.icon_lol.gif
Ise olin ka päris lähedal Elisast lahkumisels ja kui seda jama ei oleks minu kasuks lahendatud, siis kindlasti oleksin ka seda teinud, kuna rendiga koos oleks Elisa olnud juba 20% kallim kui Telia (ilma oli õige pisut odavam). Kuna tehnilise poole pealt pole ei nende ega eelnevalt Starmaniga kunagi probleeme olnud, siis lihtsalt ei viitsinud hakata veel täiendavalt teenusepakkuja muutmisega sekeldama. Kui aga kunagi veel mingi sarnane jama tuleb, siis...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa Elamus (TV teenused, coax, fiiber ja üle õhu lahendused) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 865, 866, 867 ... 912, 913, 914  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.