Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
11.02.2023 19:09:43
|
|
|
londiste kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
Lisaks oli kogu Ampere mälukoguste teema kaootiline. Näiteks 3060 oli 12GB. Tõsiselt. WTF moment. Lovelace omab küll rohkem mälu aga näpuotsaga rohkem. |
ei ole wtf moment. puhtalt tehnilised põhjused.
jah, product line näeb kohati veider välja aga sellest on ka raske mööda saada.
ma muidu mäletan, et ühe teise ja teemakohase tootja katseid ja cutting edge olemist uute mälutehnoloogiatega oled ka sina läbi aegade kõvasti kiitnud  |
Tehniline põhjus ei ole mingi vabandus. Siis oleks pidanud olema 6GB kasutades kas kolme 2GB kivi või kuute 1GB kivi.
Samas PCB'l oli kaks "mälupesa" vaba mis oli kummaline.
3060'st oli üldse neli erinevat varianti: originaal 12GB, sama mälumahuga GA104 kivi kasutav (sama core conf), kiirem 3840SP GA106 versioon ja nuditud 8GB GA106.
Cutting edge ei ole see kuskilt otsast ja 192bit mälusiin koos tavalise G6 mäluga võimaldab erinevaid mahte.
Auron kirjutas: |
Üldiselt kaartidele pannakse pigem niipalju vram'i kui on GPU jõudluse suhtes mõistlik (on ka erandeid kus mõtetult palju pandud nagu eelpool toodud 3060 oma 12GB'ga) - ei ole mõtet a'la 3080 kaardile panna 16GB, sest see kaart ei suudaks niikuinii sellist mälukogust vajavaid sätteid vedada. |
12GB oleks pidanud olema baasmudel. Jah hiljem oleks võinud teha 10GB "säästuka".
Auron kirjutas: |
Ehk jõuame sinna kus 4070Ti ei ole kuskilt otsast selline kaart mis peaks suutma uut ja nõudlikku open world mängu vedada@4K ja kigaultra sätetel ja veel koos RT'ga. |
Miks ei ole? 4070 Ti on 3090 klassis kiiruse poolest seega peaks 4K Ultra hakkama saama küll. Muidugi mitte kõige uuemates mängudes ehk.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
11.02.2023 21:06:09
|
|
|
4k textures=/=4k monitor resolution.
Üks nõuab vähese perf hitiga rohkem VRAM, teine nõuab rohkem arvutusjüudkust vaatamata sellele palju datat VRAMis istub.
4k tekstuurid oleks võinud juba ammu norm olla, aga nvidia 4GB kaardid on tagasi hoidnud. Ei ole kedagi kurtmas näinud, et Witcher 3 lõpuks 4k paki uuenduse sai ning lisak Ultra+ seaded, ilma suurema perf hitita...
Ok nüüd on DirectStorage tulemas, VirtualMemory võib HDDl mingil määral mõttekas olla, aga ammu oleks aeg olnud (V)RAMst mänge jooksutada, see shader compilation nali on ikka paras StutterFest samas, kui RAM ja VRAM "mõistlikult" ehitatud PCs pooltühjalt seisab.
Väheke ot. aga samuti on ka igasugu installi pakid ajast ja arust. Vahet pole kui ulme prosa arvutis jõude istub, kui 10a tagasi kulus mängu/proge peale laskmisele 20min ,siis nüüd ka. (Ainuke erand siiani on olnud Origin kus hea prose + NVME SSD kahandasid sama mängu installi protsessi 3x arvuti uuendamisel).
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
11.02.2023 21:55:02
|
|
|
Auron kirjutas: |
Ehk jõuame sinna kus 4070Ti ei ole kuskilt otsast selline kaart mis peaks suutma uut ja nõudlikku open world mängu vedada@4K ja kigaultra sätetel ja veel koos RT'ga. |
Et siis 3090Ti replacement kaart ei olegi 4K sobilik?
Kas 3090TI'd ei mainitud kui 8K kaarti
See näitab, kui jabur see marketing Nvidia poolt on.
Ning siin muidugi osade poolt kiidetakse takka, et ülihea ost praeguse hinnaga 🤤
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
ViskeRelv
HV Guru

liitunud: 24.02.2004
|
11.02.2023 22:17:23
|
|
|
Scart kirjutas: |
Vael kirjutas: |
Nvidial on RTuumi, AMDl VRAMmu ja kumbki RTga lõpuks hakkama ei saa.
Mechwarrioriga jäi ka silma, et Nvidia kaartidel soovitati esimese asjana RT ka DLSS välja lükata, muidu ei jäänd modidele ruumi... |
DLSS vähendab videomälu kasutust, muidu. Et ärme ikka päris lollust ka räägi kusagil internetis mingi lambijuku väljaöeldu põhjal. |
Vähendab? Mu 3050 istub pidevalt 4GB piiril, vahet pole, kas kasutada DLSS'i või mitte. Pildi järgi ma pole aru saanud, et midagi teistmoodi oleks. Keeran sätteid sinna ja tänna.
Ahjaa, superior 4090 megasupereurosid kulutanud kasutaja meil siin ju
Spoiler 
kas saaks scartile eluaegse bänni anda amd teemades?
Käib ja trollib ainult, kunagi tarka juttu ei räägi.
Pole esimene kord kui seda soovitud on
Teistele, on olemas AMD vs nVidia teema, kolige sinna!
|
|
Kommentaarid: 187 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
kapuuts
HV vaatleja
liitunud: 25.09.2004
|
12.02.2023 10:01:57
|
|
|
Nvidia reklaamis 4070Ti-d kui puhtalt 1440p kaarti, mida see ka on.
Viilutaja kirjutas: |
Auron kirjutas: |
Ehk jõuame sinna kus 4070Ti ei ole kuskilt otsast selline kaart mis peaks suutma uut ja nõudlikku open world mängu vedada@4K ja kigaultra sätetel ja veel koos RT'ga. |
Et siis 3090Ti replacement kaart ei olegi 4K sobilik?
Kas 3090TI'd ei mainitud kui 8K kaarti
See näitab, kui jabur see marketing Nvidia poolt on.
Ning siin muidugi osade poolt kiidetakse takka, et ülihea ost praeguse hinnaga 🤤 |
|
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
12.02.2023 12:00:34
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Auron kirjutas: |
Ehk jõuame sinna kus 4070Ti ei ole kuskilt otsast selline kaart mis peaks suutma uut ja nõudlikku open world mängu vedada@4K ja kigaultra sätetel ja veel koos RT'ga. |
Miks ei ole? 4070 Ti on 3090 klassis kiiruse poolest seega peaks 4K Ultra hakkama saama küll. Muidugi mitte kõige uuemates mängudes ehk. |
3090 teeb sellesamases mängus samade settingute peal 25 - 30 kaadrit mis on BS. Ehk siis vram otsa ei saa aga ongi näha seda kuidas GPU ei jaksa. Ehk siis inimesed pangu settingud sedasi, et praktiliselt alla 60 kaadri ei kuku - seda mis sätteid selleks ohverdatakse on igaühe enda valida mis vähemtähtis. Kui siis ka vramist väheks jääb (eeldusel, et pole mängu enda allokeerimise kala mis patchitav) siis võin nõustuda, et jahh - kaardil jõudu on aga mälu ei jagu.
4070Ti saabki üldjuhul uutes mängudes 4K ultra settingutega hakkama aga mitte koos RT'ga. Kui saaks siis oleks ju 80 ja 90 seeria kaardid pointless.
Viilutaja kirjutas: |
Auron kirjutas: |
Ehk jõuame sinna kus 4070Ti ei ole kuskilt otsast selline kaart mis peaks suutma uut ja nõudlikku open world mängu vedada@4K ja kigaultra sätetel ja veel koos RT'ga. |
Et siis 3090Ti replacement kaart ei olegi 4K sobilik?
Kas 3090TI'd ei mainitud kui 8K kaarti
See näitab, kui jabur see marketing Nvidia poolt on.
Ning siin muidugi osade poolt kiidetakse takka, et ülihea ost praeguse hinnaga 🤤 |
3090Ti replacement on ju igati 4K sobilik. Samuti >võimaldab< 3090Ti mängida 8K peal. Keegi pole lubanud, et nende resode peal saab kõige nõudlikumates mängudes kasutada megaultra RT üüber sätteid.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
12.02.2023 21:32:42
|
|
|
3090TI saab paremini hakkama hetkel 4K RT'ga kui RTX4070Ti. See oli mu point, kuid nivida marketing ju näitas, et RTX4070Ti on sama hea kui RTX3090Ti, ikka ei ole küll
Kui me ei räägi voolukasutusest, kuid selles osas 8nm vs 4nm on kohatu võrdlus.
Ometigi reklaamiti 3090 kaarte 8K reso'ga, seega ei ole kohatu siis proovida 4070Ti'd võrrelda 4k resol 3090Ti'ga. Sest Nvidia oma reklaamides tõi seda kui 1:1'le kaarti, aga vot 900€ hinnaga vs 1500€ (RTX3090), et ostke poisid - odavalt saate 4K kaardi.
Ning 2023'aastal 12GB kaardi eest küsida 900€ ja seda veel maksta- ainult die hard Nvidia fännid õigustavad, keda endiselt on siin Maarjamaal ka väga palju.
Ainuke kaart, mis oma pappi väärt hetkel ka on- RTX4090. Teised kaardid on täiesti pointless Nvidalt.
Teine kaart on 7900XTX.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
13.02.2023 10:02:43
|
|
|
Viilutaja, point remains - pangu sätted sedasi, et fps oleks valdava enamuse ajast 60+ ja ainult harva kukuks alla 60'ne - kas siis ka mälust puudub tuleb? Toppida sätteid kus niikuinii fps on a'la 25 ja siis vinguda on pointless.
Enivei kui uut "mid-high end" kaarti võrreldakse eelmise tipuga siis ilmselgelt peetakse silmas raw perfi mitte seda kui mingi vram extensive asjaga aetakse mälu umbe.
Ja nohh omaette tase on teha ka põhjapanevaid järeldusi paar päeva väljasolnud toore pela näol misn on mingi 1% usecase. Ootab esimese patchi ja tootjate tüürelid äkki ära.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
13.02.2023 10:37:51
|
|
|
väga vs teemaks ära läinud.
ot: |
hogwartsi teema jätkuks-lõpetuseks - sellel mängul on mingid oma probleemid stutteriga ja isegi kui fps on kõrge, siis tunnetuslik stutter jääb ikka sisse.
see pigem ei ole seotud ainult mäluga - mängisin küll ultra settingutega aga proovisin erinevaid resosid ja erinevat tekstuurisettingut. low textures, muu ultra ja 1080p on mälukasutus 8gb alla ja ikka on stutter. detailid üles ajades mälukasutus 9.3-9.5gb (üle hetkelise 9.6gb ei ole näinud) ning ka aeg-ajalt suured ja pikad (sekundid kuni kümned sekundid) fps dropid (8, 17, 24 fps peale). pakun, et shader compilation on korralik probleem. lisaks on mängu mäluhaldus pehmelt öeldes rabe. suured slowdownid on natukene sõltuvad tekstuurisettingust aga mitte väga stabiilselt. enamasti on suur slowdown mingil area vahetusel, ehk eeldaks uusi shadereid, uusi tekstuure ja kõige selle suuremat vahetamist. aga miks see nii kehvasti-märgatavalt toimub, ma ei tea.
3080 10gb seda ultra settingutel 4k resol vedama ei ole mõistlikult võimeline olenemata kasutatud mälu hulgast. ka 1440p ja 1080p peal need stutterid ja pikad dropid on väga-väga tüütud.
lõpuks mängisin 2160p ja dlss quality (ehk siis eeldatavasti 1440p base reso) ja käisin texture settingutega edasi-tagasi. low oli mälukasutus 8.5gb, ultra 9.3-9.5gb. peale paari tundi mängimist ja aeg-ajalt texture settingut muutes töötas high ja lõpuks ultra textures ning slowdownid olid väga harvad. go figure.
ahjaa, mälu otsa saamist nägin ka. panin mängu käima, see autodetectis ultra settingud, klikkisin apply... ja mäng crashis teatega, et üritas liiga palju mälu allokeerida. menüüst
suuremate järelduste jaoks on vaja nii mängu patsud kui ilmselt veel mõned draiveriversioonid ära oodata. pigem leitakse asju, mida selles parandada. |
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 13.02.2023 10:38:42, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
soomer
HV vaatleja
liitunud: 07.05.2006
|
13.02.2023 10:38:08
|
|
|
londiste kirjutas: |
väga vs teemaks ära läinud.[/ot] |
Ei ole VS teema..
Puhas nVidia teema ju paistab olevat
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
13.02.2023 19:22:02
|
|
|
ViskeRelv kirjutas: |
Scart kirjutas: |
Vael kirjutas: |
Nvidial on RTuumi, AMDl VRAMmu ja kumbki RTga lõpuks hakkama ei saa.
Mechwarrioriga jäi ka silma, et Nvidia kaartidel soovitati esimese asjana RT ka DLSS välja lükata, muidu ei jäänd modidele ruumi... |
DLSS vähendab videomälu kasutust, muidu. Et ärme ikka päris lollust ka räägi kusagil internetis mingi lambijuku väljaöeldu põhjal. |
Vähendab? Mu 3050 istub pidevalt 4GB piiril, vahet pole, kas kasutada DLSS'i või mitte. Pildi järgi ma pole aru saanud, et midagi teistmoodi oleks. Keeran sätteid sinna ja tänna.
Ahjaa, superior 4090 megasupereurosid kulutanud kasutaja meil siin ju
Spoiler 
kas saaks scartile eluaegse bänni anda amd teemades?
Käib ja trollib ainult, kunagi tarka juttu ei räägi.
Pole esimene kord kui seda soovitud on
Teistele, on olemas AMD vs nVidia teema, kolige sinna! |
Rohud jäid võtmata jälle kellelgi? DLSS renderdab sisemiselt mängu madalamal resol ning siis upscaleb tänu tensor coredes toimetavale AI'le uuesti tekstuurid kõrgemaks kui oleks olnud native.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
labidas
HV veteran

liitunud: 24.05.2009
|
13.02.2023 21:49:40
|
|
|
Scart kirjutas: |
ViskeRelv kirjutas: |
Scart kirjutas: |
Vael kirjutas: |
Nvidial on RTuumi, AMDl VRAMmu ja kumbki RTga lõpuks hakkama ei saa.
Mechwarrioriga jäi ka silma, et Nvidia kaartidel soovitati esimese asjana RT ka DLSS välja lükata, muidu ei jäänd modidele ruumi... |
DLSS vähendab videomälu kasutust, muidu. Et ärme ikka päris lollust ka räägi kusagil internetis mingi lambijuku väljaöeldu põhjal. |
Vähendab? Mu 3050 istub pidevalt 4GB piiril, vahet pole, kas kasutada DLSS'i või mitte. Pildi järgi ma pole aru saanud, et midagi teistmoodi oleks. Keeran sätteid sinna ja tänna.
Ahjaa, superior 4090 megasupereurosid kulutanud kasutaja meil siin ju
Spoiler 
kas saaks scartile eluaegse bänni anda amd teemades?
Käib ja trollib ainult, kunagi tarka juttu ei räägi.
Pole esimene kord kui seda soovitud on
Teistele, on olemas AMD vs nVidia teema, kolige sinna! |
Rohud jäid võtmata jälle kellelgi? DLSS renderdab sisemiselt mängu madalamal resol ning siis upscaleb tänu tensor coredes toimetavale AI'le uuesti tekstuurid kõrgemaks kui oleks olnud native. |
Tänapäeval 4GB vist vahet pole mis mängu mängid, alati on see kõik ära kasutatud. Mis reso, seadete, dlss seadete ja mänguga sa seda testisid?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
marxveix
HV Guru

liitunud: 01.05.2004
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
269 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
16.02.2023 08:05:25
|
|
|
Ma ootaks ennem ametliku vastust, alles driverid tapsid videokaarte ka...
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
marxveix
HV Guru

liitunud: 01.05.2004
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
269 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
IBOX4REAL
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.06.2005
|
22.02.2023 13:35:49
|
|
|
Zonerman kirjutas: |
IBOX4REAL kirjutas: |
londiste kirjutas: |
mälukasutus ei ole tingimata optimeerimise küsimus. nii nagu suurenevad meie nõuded resole ja sellele, milline tänapäevane mäng välja peab nägema, suurenevad ka igasuguste mälus hoitavate asjade mäluvajadused. kõige olulisemana selle juures vast tekstuuride suurus.
hogwartsil tundub olevat optimeerimisega probleeme aga mälukasutust sinna patta panna on minu arust vale.
iseasi on dx12/vulkan ja mälu otsa saamine ning selle handlemine. tpu w1zzard vist postitas screenshoti, kus a770 lihtsalt mäluvähedusse crashis, kui hogwarts liiga palju üritas mälu allokeerida  |
Palju õnne siis meile, kes me peame tulevikus neid 48Gb videokaarte hakkama ostma. Jälle põhjust hinda juurde keerata. |
Äkki lõpetaks idiootsuse ajamise. 16GB oli juba 2 AASTAT tagasi kaartidel, kui ma 6800XT ostsin. See et 10gb vram on nüüd väheks jäämas pole kellegi süü, kui tarbija enda valik. Osta high- end kaart nii vähese mäluga, kui eeline seeria oli juba nvidia tipul 11gb. 20GB ja üle selle ei näe ma lähima 3-4 aasta jooksul kindlasti normiks veel muutumas. |
See pole ka tarbija süü sest enamus tarbijad vaatavad mis mänge nad ajas mängida tahavad, mitte ennenähtamatus tulevikus. 6800xt kindlasti tubli kaart, aga polnud option neile kes Cyberpunki tathsid mängida oma täies hiilguses. See ,et meil on nüüd üks mäng 2a tagant, mida ei kannata full sätetel mängida, ei saanud olla toona see argument miks mõni 16Gb kaardi ostis.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
22.02.2023 15:47:45
|
|
|
Kõik sätted põhjas siiani mänginud? Mis kaardil viga on?
RTd sai isegi Controlis katsetatud, midagi mainimisväärset silma ei jäänud(sellist Avatari stiilis effekti ei tekkinud, et " oh wow, seda pole küll enne näinud")
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
22.02.2023 16:45:12
|
|
|
Tundub, et peaks RT vs non-RT teema tegema - see pidev RT üle higistamine on ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
marxveix
HV Guru

liitunud: 01.05.2004
|
22.02.2023 22:06:18
|
|
|
rmc kirjutas: |
Tundub, et peaks RT vs non-RT teema tegema - see pidev RT üle higistamine on ... |
Ei saa sellest RT hullamisest aru, bling bling teema vist
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
269 |
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
22.02.2023 22:40:47
|
|
|
RT on teoorias äge asi, aga pole midagi muljetavaldavat näinud, umbes nagu gta 6 graphics 2023 videod youtubes, kus gta v shader modidega kus kõik märg ja peegeldab.
Selleks nii palju perfi kaotada, ei näe mõtet lihtsalt.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
labidas
HV veteran

liitunud: 24.05.2009
|
22.02.2023 23:37:28
|
|
|
Braien,
Spoiler 
eks see ole siuke "hea vs väga hea" graafika arutelu pigem. Kui riistvara lubab, siis miks mitte.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
|