Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
16.07.2021 08:51:35
|
|
|
Mismoodi need hiinlased paremini teevad kõike, kui ise aku teha siis peab oskama samapalju kui too hiinlane. Elemente ei trei ju ise samuti ise ei tee bmsi ega juhtmeid ja isolatsiooni pabereid. Ja akut ei anna kuidagi teistmoodi teha kui too hiinlane teeb. 250 Euri aku in igati ok juu. See nikkli keevitamine ei ole ka kuidagi teisiti kui hiinlane seda teha oskab. Hiinas on lihtaslt kõika asjad saada veel odavamalt kui meil, samuti mõne asja kättesaamine on kulukam meie jaoks.
Kellel keevitus olmas saab yuutuubida ja vaadata kuidas tehakse internetis on infi lademetes. See mant kokku osta muidugi maksab igasugune, nikkel, paberid, korpus, mõni meeter juhet ka.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 16.07.2021 09:31:27, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
16.07.2021 09:25:01
|
|
|
m365 kirjutas: |
... panin esirattale 10" rehvi ... |
Millist rehvi kasutate ja kas jäi sirge?
Esimene katse oli see. Tuli välja et sise diameeter on 150mm ja ei venita kuidagi velje peale.
Spoiler
Teine katse oli 10" wanda. Sisemõõt on 156mm ja ei hoia ennast tsentris, tund aega pumpasin ja venitan, et rehv tsentrisse saada. Ventiili kohapeal on ikka muhk ja annab siledal teel tunda.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Erik_Est
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.08.2005
|
16.07.2021 11:53:22
|
|
|
Mina ei väida , et hiinlane paremini teeb. Kiidan AKF-i. On ju paremini tehtud kui 3x kergema kaaluga on saavutatud pea sama kiirus pluss sõiduulatus kui hiinlastel, või saan ma millestki valesti aru?
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
M3-Marek
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2004
|
16.07.2021 12:40:29
|
|
|
M3-Marek kirjutas: |
Kas leidub seltsimehi kes on oma m365 kiiremaks flashinud ja seejärel vähemalt 500km peale uhanud? Kuidas on tagasiside üldiselt ja kas on ülekuumenemist ette tulnud? |
custom firmware peale lastud ja esimesed 50km sõidetud
Tippkiirus kasvas 24kmh pealt 29-30kmh peale, kuid need numbrid on saavutatavad pigem kerge kallakuga või taganttuulega.
Reaalselt kiirus pigem 27-28kmh (Polar kellaga mõõdetud) ehk umbes 5kmh sain ikka juurde.
Kaal 90kg.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
16.07.2021 14:12:06
|
|
|
Erik_Est kirjutas: |
Mina ei väida , et hiinlane paremini teeb. Kiidan AKF-i. On ju paremini tehtud kui 3x kergema kaaluga on saavutatud pea sama kiirus pluss sõiduulatus kui hiinlastel, või saan ma millestki valesti aru? |
Kui rohkem investeerida ja parema speci järgi teed siis saad vägagi korraliku asja. Murekoht hakkab akudel ikkagi peale kolmandat aastat. Smart bms on hädavajalik, tavalise bmsiga kui midagi paigast läheb on ülelaadimine ja alavoltimine kerge tulema, mis terve aku pekki keerab. Kui on tavaline bms siis laadija näeb palju seal volti on kui seeria on paigast siis laeb kuni lõpp voldini kuid rohkem ta ei näe. Kui midagi kuski alavoltinud siis teised laetakse üle seal võib juhtuda ,et osadesse pumbatakse 4.90v siisse.
Smart bms kui on siis seal paned paika seeria voldi ja mittemingi valemaga ei lähe üle, ega liiga alla.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
m365
HV vaatleja
liitunud: 15.07.2021
|
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
26.07.2021 17:15:32
|
|
|
Sain oma ES4'ja juba teist korda garantiisse saata.
Kevadel, umbes 40km pealt lõpetas laadimise ära. Mingit veakoodi kuhugi ei näidanud. Vahetati emaplaat/kontroller.
Järgmine seiklus algas umbes 400 pealt. Sõitsin rahulikult ja üks hetk hoogu maha pidurdades (täitsa tavaline olukord, polnud allamäge ega miskit, regen miinimumis) viskas ette error 52. Kiire guugel ütles, et "battery voltage error" ja vaheta aku ära. Kuna korra välja-sisse lülitamine tegi asja näiliselt korda, siis ei teinud suurt probleemi ja sõitsin edasi. Üks hetk aga märkasin, et aku näidik vähenes kuidagi liialt kiirelt. Lõpuks täiesti tühja rattaga koju jõudnud ja juhtme külge lükanud selgus järgmine viga - error 42 "No communication with external BMS". Tõepoolest, äpp enam välist akut ei näidanud ja drastiliselt vähenenud läbisõit tuleneski sellest, et lõpp sai sisemise akuga tuldud. Ilma välise akuta laadimine ei õnnestunud (e. sama mis kevadel). Huvitaval kombel läbi välise sai ikkagi laadida. Jube aeglaselt aga lõpuks hambad risti sain sisemise kuidagi ~70% peale.
Ei aidanud kõikvõimalikud resettimised ja välise aku kontaktide puhastamised, ratas läks jälle Leedu poole teele - seekord siis vahetati ära nii väline aku kui ka teistkordselt kontroller.
Ei saagi siis nüüd aru, mis valesti läks. Tarkvarad olid viimased ametlikud, ei viitsinud igasuguste häkkimistega tegelema hakata. Hetkel jälle äpp pakub mingeid uuendusi kontrollerile ja välise aku BMS'ile. Krt, targem oleks vist mitte torkida. Ei ole enam seda jõu ära kadumist ka märganud, mis siin samas teemas ka korra jutuks oli.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
26.07.2021 17:44:44
|
|
|
warwas, kuigi mulle uuendused meeldivad, siis ikkagi kehtib eluline reegel. Töötavat asja ei näpita!
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
26.07.2021 18:43:38
|
|
|
keegi oskab soovitada, kuskandist ES-ile välise aku mõistliku hinnaga saaks?
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
26.07.2021 19:01:30
|
|
|
pwn13, pruugitud akusid võib saada selle seltsimehe käest, kes siin kunagi renditõukse teisele ringile müüs. Vähemalt kevadel tal veel oli
Uue aga sai toona kõige soodsamalt Ali'st. EU laost paari päevase tarnega aku oli vist ~140..150 eurtsi. Kammisin kohalikke poode ka läbi aga valik oli väga niru ja need vähesed algasid ka kuskilt ~250€ juurest.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
26.07.2021 19:13:10
|
|
|
warwas kirjutas: |
pwn13, pruugitud akusid võib saada selle seltsimehe käest, kes siin kunagi renditõukse teisele ringile müüs. Vähemalt kevadel tal veel oli
Uue aga sai toona kõige soodsamalt Ali'st. EU laost paari päevase tarnega aku oli vist ~140..150 eurtsi. Kammisin kohalikke poode ka läbi aga valik oli väga niru ja need vähesed algasid ka kuskilt ~250€ juurest. |
kes see kohalik ärimees ka on? oleks huvi küll.
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
26.07.2021 19:56:36
|
|
|
pwn13, ei suuda hetkel ta tel. numbrit üles leida.
Pärast arvuti taha jõuan, surfan veidi postkastis ringi.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
26.07.2021 22:40:36
|
|
|
warwas, selle raha eest saaksin siitsamast kasutatud välise ja sisese aku koos ülejäänud tõuksiga
Mul ka mõned kasutatud välised olemas, aga pole hetkel tõuksi, millega laadida ja testida neid.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
26.07.2021 23:27:08
|
|
|
The_Boss, no siis on ju tore, kui Sul õnnestub nõnda odavalt korralikke tõukse hankida
Küsimus oli, kus kohast akusid saab. Pakkusin variandid. Eks igaüks otsustab, kus tal see "valulävi" läheb. Eelpool mainit kogemusele tuginedes olen suht happy, et sai uus ja garantiiline aku võetud.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
27.07.2021 07:15:24
|
|
|
Paraku sellel vennal akud otsas. boss ehk jõuan sinuga mingi kokkuleppeni?
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
villu70
HV Guru
liitunud: 19.12.2006
|
27.07.2021 07:30:54
|
|
|
Pärast kruiisimist pärnu linnas.... average speed 27,4 , maximum 47,9
|
|
Kommentaarid: 139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
27.07.2021 07:37:09
|
|
|
pwn13, proovin siis miski ajutise tõuksi kokku panna ja akusid sellega testida/laadida.
Uurin kasutamata akusid ka, äkki on veel.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
indumen
HV veteran
liitunud: 31.03.2004
|
27.07.2021 17:03:29
|
|
|
Väike followup isikliku GPad Storm omamisest, kilomeetreid kellal väga vähe endiselt, esimene error oli see et esimene "amordilaadne toode" lendas kildudeks, amordi hülss lihtsalt tuli ühest otsast läbi korpuse. OK vahetati garantii korras välja eks ole näha kaua kestab,
kehvem osa selle juures oli et päris ohtlik ja ebameeldiv olukord oli see juhtum keset sõitu.
Mõnda aega hiljem esipidur lõpetas keset liiklust koostöö, lihtsalt viskas üle, võtsin lahti midagi silmatorkavat ei leidnud töö loogika tundus ka imelihtne. Paar korda sai harjutatud aga tugevamal pigistamisel ikka viskas süsteem üle, Voltride poole pöördudes murega siis arvati et garantii korras vahetataks ära küll, aga täpselt samasuguse juustu vastu, enda elu veidi kallimaks pidades kui 20€ "päris tootja" pidurisupport läksin seda teed, pidurduse effektiivsuse vahe on meeletu omakorda.
Väga värske ärevam hetk just paar päeva tagasi kus Tesla pagassi peale ei pidanud maanduma, pidur võtab nüüd nii et tagaratta saab maast lahti.
Samuti on kollitama hakanud esirattast tulenev vibratsioon 40+ kiirustel. aga nii väikse ratta puhul balansseerida neid keeruline
üks rehvi tühjenemine sattus ka hulka, mis tundus omakorda lihtsalt praagi tõttu kuna auk oli velje pool, nipli kinnituse piirkonna ääres, mitte et oleks millestki üle sõitnud, vaid velje enda pool.
Läbisõit on nukker, aga ega ei hellita ka, fooride alt ikka täis jõuga minema kahe mootoriga ja enamjaolt gaas põhjas sõita. Värskelt laetud akuga tuleb max 20km läbisõitu. Reklaamlehel lubatud numbritest võib und näha.
_________________ ükskord me võidame niikuinii |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
27.07.2021 18:15:26
|
|
|
villu70, mis too elukas on?
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi ja privas 3D Touch V3.2 15€ + varu nõelad 1€ tk |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
villu70
HV Guru
liitunud: 19.12.2006
|
|
Kommentaarid: 139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
m365
HV vaatleja
liitunud: 15.07.2021
|
27.07.2021 20:38:07
|
|
|
indumen kirjutas: |
Läbisõit on nukker, aga ega ei hellita ka, fooride alt ikka täis jõuga minema kahe mootoriga ja enamjaolt gaas põhjas sõita. Värskelt laetud akuga tuleb max 20km läbisõitu. |
see tundub mingi error. ei taha hästi uskuda et 950Wh aku nii kiirelt tühjaks läheb.
näitena, konservatiivsed 800Wh 20km peale on:
1) keskmiselt 800W 60min jooksul @20km/h - sellise kiirusega peaks keskmine kulu max 400W olema
2) 1200W 40min @30km/h - peaks 700-800W-ga hakkama saama
3) 1600W 30min @40km/h - ikkagi ei meigi senssi, 1kW on maa ja ilm et liigutada inimene 40km/h läbi õhu
4) ...2400W 20min @60km/h?
|
|
tagasi üles |
|
|
Mehis123
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2007
|
27.07.2021 23:53:21
|
|
|
Kas inokim quick3 superit annab ka softiga kuidagi paremaks tuunida?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
indumen
HV veteran
liitunud: 31.03.2004
|
28.07.2021 09:59:13
|
|
|
m365 kirjutas: |
indumen kirjutas: |
Läbisõit on nukker, aga ega ei hellita ka, fooride alt ikka täis jõuga minema kahe mootoriga ja enamjaolt gaas põhjas sõita. Värskelt laetud akuga tuleb max 20km läbisõitu. |
see tundub mingi error. ei taha hästi uskuda et 950Wh aku nii kiirelt tühjaks läheb.
näitena, konservatiivsed 800Wh 20km peale on:
1) keskmiselt 800W 60min jooksul @20km/h - sellise kiirusega peaks keskmine kulu max 400W olema
2) 1200W 40min @30km/h - peaks 700-800W-ga hakkama saama
3) 1600W 30min @40km/h - ikkagi ei meigi senssi, 1kW on maa ja ilm et liigutada inimene 40km/h läbi õhu
4) ...2400W 20min @60km/h? |
Matemaatika pole minu tugevaim külg aga kiirendused ja mõned pikemad tõusud tööle koju trajektooril on need mis rohkem särtsu tahavad ja läbisõit on google mapsi põhjal võetud samuti mitte onboard spido järgi.
endal kaalu ~90kg kandis (koos turvavarustusega) viimati venitasin 26km ära kui lõpus ühe mootori ja eco peal piinlesin ja 20km sõidab ikka veidi kauem kui 20 minutit 60km/h kiiruse juures seda enam et linnas tuleb keskmine kiirus kõvasti alla.
Fakt on see et reklaamlehtedel ilutsevad mingisugused ideaaltingimustel saadud random numbrid. real life on teine tera.
Voltride kehitab selle peale õlgu ja ütleb et mis sa saada tahad.
_________________ ükskord me võidame niikuinii |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
28.07.2021 11:50:38
|
|
|
Spoiler
villu70 kirjutas: |
Pärast kruiisimist pärnu linnas.... average speed 27,4 , maximum 47,9
|
Mis tõuks sul on?
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
Erik_Est
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.08.2005
|
28.07.2021 13:45:40
|
|
|
indumen kirjutas: |
Läbisõit on nukker, aga ega ei hellita ka, fooride alt ikka täis jõuga minema kahe mootoriga ja enamjaolt gaas põhjas sõita. Värskelt laetud akuga tuleb max 20km läbisõitu. Reklaamlehel lubatud numbritest võib und näha. |
GPad Foxen V2 , lubatud vahemaa 70km , reaalselt Lõuna-Eesti teedel 80 km
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
|