Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Optimist
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.11.2008
|
02.12.2020 23:11:07
|
|
|
wirx kirjutas: |
...Jään siis neid ülevaateid ootama, kus AMD on kiirem Ray tracing mängudes. |
Kusjuures need mängud võivad isegi enne RDNA3 välja tulekut tekkida. Märksõnaks on konsoolid. Mängu RT on näiteks optimeeritud XBOX SX/PS5 graafikakaarti silmas pidades ainult RDNA2 jaoks ja Ampere peal ei pruugi nii hästi lennata RT. Konsoolide kaardid on high-end desktoppidega võrreldes lahjad ja optimeerimisega nähakse äkki selle taustal keskmisest rohkem vaeva. Mängutootjate tihedam konkurents stiilis kes konsoolile ilusama pildi manab sama raua peal pole ka kuhugi kadunud.
Seega tõenäsus, et RDNA2 RT eelist lähiaastatel PC portides juhtumas näeme, on minu hinnangul suurem kui 50%.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
bpuhnja
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2006
|
02.12.2020 23:12:04
|
|
|
Saavad oma RT valmis, siis on ju väga hea müügiargument uue kaardi jaoks.
Ehk ärge ostke riistvara tuleviku lubaduste peale. Kes siis juba müüdud hobusele tagantjärgi uusi raudu alla paneb...
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
02.12.2020 23:51:40
|
|
|
freestyler kirjutas: |
tulevikus saab amd ka RT tööle, aga nvidia kaardile mälu juurde ei kasva.. |
Ehk siis AMD fänni pähekulunud mantra: "aga ükskord algab aega"
Minuteada on küll ka RT üksused rauas, kuidas seda juurde kasvab, ma ei tea, aga nähtavasti on punases maailmas kõik võimalik.
Optimist: puhtalt uudishimust, kas keegi on uurinud, tuli siis eelmise konsoolipõlvkonna tõttu pc'le suur hunnik AMD-sõbralikke mänge, kuna mängutootjad olid riistvaraga tuttavad? Et seda nüüd jälle uuesti oodata.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
freestyler
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.03.2002
|
03.12.2020 00:05:34
|
|
|
ahah.. ma pole elusees ühtegi amd videokaarti omanud ja nüüd olen äkki punane "fänn" ja "kuulutan mantrasid" ???
Tore sildistamine siin ikka kombeks
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
03.12.2020 00:19:56
|
|
|
freestyler kirjutas: |
ahah.. ma pole elusees ühtegi amd videokaarti omanud ja nüüd olen äkki punane "fänn" ja "kuulutan mantrasid" ???
Tore sildistamine siin ikka kombeks |
Kirjutades kindlas kõneviisis "tulevikus saab amd ka RT tööle" tekkis küll mulje, et situatsiooni vaadatakse läbi roosade prillide. Kuna AMD teemas on üsna tavaline väita (ja seda on läbi ajaloo tehtud korduvalt), et "tulevikus läheb kõik paremaks" siis ma seda keel suunurgas mantraks nimetasingi. Oli see AMD fänniks nimetamine siis kohe nii suur solvang, et sildistamine hingepiinu tekitas?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Foxxx
HV veteran
liitunud: 22.10.2004
|
03.12.2020 00:41:13
|
|
|
Kõige mõistlikum oleks ära oodata, kas RT reaalselt läheb ka massidesse või jääbki niššitooteks praeguses variandis ei ole see väga jätkusuutlik. Nvidial ei ole see ka mitte esimene trumm mida taguda, Hairworks oli mõned aastad tagasi samuti suur, enne seda PhysX mille nad Ageia käest omandasid, kindlasti on pisemaid veel olnud, mille ümber on vähem skandaale olnud.
Bottom line, tuleb pärast RT-d järgmine uus kuum teema mis rahva keema ja FPSi alla ajab
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
freestyler
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.03.2002
|
03.12.2020 00:45:30
|
|
|
eix666 kirjutas: |
freestyler kirjutas: |
ahah.. ma pole elusees ühtegi amd videokaarti omanud ja nüüd olen äkki punane "fänn" ja "kuulutan mantrasid" ???
Tore sildistamine siin ikka kombeks |
Kirjutades kindlas kõneviisis "tulevikus saab amd ka RT tööle" tekkis küll mulje, et situatsiooni vaadatakse läbi roosade prillide. Kuna AMD teemas on üsna tavaline väita (ja seda on läbi ajaloo tehtud korduvalt), et "tulevikus läheb kõik paremaks" siis ma seda keel suunurgas mantraks nimetasingi. Oli see AMD fänniks nimetamine siis kohe nii suur solvang, et sildistamine hingepiinu tekitas? |
Ma omast arust vastasin sinu naljale omapoolsega, aga noh... ju siis oli sitt nali
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
03.12.2020 01:28:00
|
|
|
Foxxx kirjutas: |
Kõige mõistlikum oleks ära oodata, kas RT reaalselt läheb ka massidesse või jääbki niššitooteks praeguses variandis ei ole see väga jätkusuutlik. Nvidial ei ole see ka mitte esimene trumm mida taguda, Hairworks oli mõned aastad tagasi samuti suur, enne seda PhysX mille nad Ageia käest omandasid, kindlasti on pisemaid veel olnud, mille ümber on vähem skandaale olnud.
Bottom line, tuleb pärast RT-d järgmine uus kuum teema mis rahva keema ja FPSi alla ajab |
Ära neid vanu asju meelde tuleta, muidu mõnel hapud viinamarjad kohe...
Täiesti ok kui mõne jaoks on RT hetkel nii oluline, et ilma selleta ei saa mängitud. Samamoodi võttes pc mänguturu, siis 90% ja rohkem veel ei ole RT jällegi asi milleta ei suudeta olla. Aga seda peale suruda on ikka absurd.
RT oleks minu jaoks isiklikult siis vau, kui selle peale paned ja mäng näeb ikka nii hea välja, et ilma selleta ei tahagi enam mänge mängida ja perf ei pane mutta. Seniks ei ole vahet on mängul RT on/off valik või mitte.
Palju olulisem on mängude perf stabiilsus ja draiverid ning kaardi soft.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
03.12.2020 02:47:36
|
|
|
Arx07 kirjutas: |
Minu arust te võiks võtta endale toa ja üksteist ära rahuldada.
Mingi gtx 1080 siia võrdlusse tuua on huumor, sel ajal pakutav Vega polnud mingi konkurent. |
See tuba on täitsa olemas, https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=24489
Mida sa oma postitusega siia teemasse lisasid? GTX 1080 oli ju overboard võrdlus, naljaks - 2XXX seeriaga võrdlus on igati adekvaatne.
eix666, kui RTX kaardid tulid, siis oli ka pikalt jauramist selle üle, kas RT kotib või ei koti. Kui kotib, siis palju õnne, nautige kaarti, ent ärge tulge ütlema teistele, mida neil vaja on. Nagu enne kaartide välja tulekut paljud ütlesid, siis pigem korralik overall perf kui mingi gimmick RT perf.
Edasise osas: milleks sa siin punases maailmas oled üldse? Et lärmata?
freestyler, probleem ei ole sinus - üks ilkuja lihtsalt võtab kõike täie tõsidusega, kuigi lärmajatele tehakse nalja, millest normaalsed inimesed aru saavad. Lärmajad, aga, tõmbavad õhku täis, et ennekuulmatud väited välja käidud
Kokkuvõttes endiselt: RT gurud, teil on RT teema ja NVIDIA gurud teil on NVIDIA teema, lisaks on AMD-le ärapanemiseks vs. teema - milleks te siin lärmamas käite? Äkki räägiks asjast või ei solgiks teemat?
AMD RT perf on lahja? Jah - keegi ei eita seda, enamikku ei kõiguta see ja kui oleks valik, kas pigem parem RT suutlikkus või rohkem toorest jõudu, siis viimane oleks populaarsem.
NVIDIA RT on parem? Jah - keegi ei eita seda, enamikku ei kõiguta see ja kui teil on teile sobiv valik, siis nautige - ärge suruge kõigile oma eelistusi peale.
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
dohc-48v12
Aeg maha 1p
liitunud: 28.07.2008
|
03.12.2020 05:34:19
|
|
|
rmc, Ilus +1
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
03.12.2020 11:15:01
|
|
|
Mis selle RTX-i üle jaurata, vanad mängud ju puhtalt nvidiale tehtud, uued konsoolikad kõik amd-le, ehk siis õiget perfi alles hakkab nägema.
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
03.12.2020 11:35:50
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Mis selle RTX-i üle jaurata, vanad mängud ju puhtalt nvidiale tehtud, uued konsoolikad kõik amd-le, ehk siis õiget perfi alles hakkab nägema. |
kahtlustada võib, et see nii lihtsalt ei lähe.
esiteks tundub amd lähenemine rt rauas kiirendamisele veidi kitsam kui nvidia oma. intersection testing vs bhv traversal ja intersection testing. amd rdna2 whitepaperit pole veel leidnud.
teiseks näitavad praegused testid, et need saavad suurema rt koormusega kehvemini hakkama. asjad nagu rt shadows (näiteks sotr) on lihtsamad kui rt ao/gi (näiteks metro exodus), rt reflections (näiteks bf5, legion) või kõik kokku (näiteks control).
sama keerukuse järjestus sai tegelikult selgeks juba omajagu aega tagasi, siis kui esimesed dxr asjad välja jõudsid - varjud < ao/gi < reflections. samal ajal on tarkvara poolne optimeerimine päris hästi arenenud.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
03.12.2020 11:40:50
|
|
|
londiste kirjutas: |
Winterwind kirjutas: |
Mis selle RTX-i üle jaurata, vanad mängud ju puhtalt nvidiale tehtud, uued konsoolikad kõik amd-le, ehk siis õiget perfi alles hakkab nägema. |
kahtlustada võib, et see nii lihtsalt ei lähe.
esiteks tundub amd lähenemine rt rauas kiirendamisele veidi kitsam kui nvidia oma. intersection testing vs bhv traversal ja intersection testing. amd rdna2 whitepaperit pole veel leidnud.
teiseks näitavad praegused testid, et need saavad suurema rt koormusega kehvemini hakkama. asjad nagu rt shadows (näiteks sotr) on lihtsamad kui rt ao/gi (näiteks metro exodus), rt reflections (näiteks bf5, legion) või kõik kokku (näiteks control).
sama keerukuse järjestus sai tegelikult selgeks juba omajagu aega tagasi, siis kui esimesed dxr asjad välja jõudsid - varjud < ao/gi < reflections. samal ajal on tarkvara poolne optimeerimine päris hästi arenenud. |
Uued konsoolid on järgmiseks 5-7'ks aastaks.
Arvad tõesti, et hakatakse tegema raytracingut, mida konsoolid välja ei vea või siis ei toeta üldse?
Mõni üksik mäng võibolla tuleb välja kus Nvidia saab oma eraldi RT tuumadega flexida, kuid enamus siiski optimeeritakse selliseks, et oleks konsoolidel mängitav kaadrisagedus. Ja selles pole küsimustki.
See Raytracing oli üks uute konsoolide põhipunkte ja järgmised 5-7 aastat peavad mängud jooksma kui siidi ja vajadusel koos raytracinguga.
Edit:
PS5 peale välja tulnud next gen mäng (Spider Man: Miles Morales) näitab väga hästi ära kui suutlik AMD raytracing siiski on ja seda konsooli peal. Raytraced reflections on põhiargument sellel mängul ja jookseb väga puhtalt. Ning nagu juba varem maininud olen, siis see on ainuke asi mida on keeruline ilma raytracinguta teha. Igasugu varje saab teha võimalikult sarnaseks raytraced varjudega, ning minumeelest ei anna need niipalju juurde, et üldse mängu implementeerima peaks neid.
Spoiler
viimati muutis Viilutaja 03.12.2020 12:08:33, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Gideonic
HV vaatleja
liitunud: 09.03.2020
|
03.12.2020 12:03:49
|
|
|
eix666 kirjutas: |
Minuteada on küll ka RT üksused rauas, kuidas seda juurde kasvab, ma ei tea, aga nähtavasti on punases maailmas kõik võimalik.
|
Selles suhtes olen nõus, et AMD RT perf on nõrgem. Sellegipoolest on praegune pilt (eriti esimesed pääsukesed BF5, Metro Exodus, Control) samuti ekslik, sest eriti jõhkralt kannatavad AMD kaardid lähenemisest, mis on prevalveeriv paljude vanemate DXR 1.0 RT mängude puhul.
Ma saan aru et esmavaatluse võib see jutt tunduda nagu "punane propaganda" aga ma lähen sellega natuke enim süvitsi kui enamik kes netiavarustes nii karjub, nii et hear me out:
Klassikalisel viisil RTd käivitades võib AMD kaart lihtsalt pool aega valel hetkel TMUde taga oodata, samas kui Shader Unit'itel oleks küllaga tööd parallelselt teha. Enamasti ongi kogu 3D pipeline ülesse seatav nii, et neid asju saab teha paralleelselt (seda ka tehakse enamikes uutes PS5 /XBox SX Compatible RT mängudes).
Alati ei pea isegi kogu mängu RT loogikat ümber ehitama, vaid piisab mõnest väiksemast tuunimisest DXR 1.0 koodile. Mängutootjatel ole lihtsalt isegi olnud AMD RT-toega riistvara, mida kasvõi korraks profileerijast korra läbi lasta (ja kes ikka takkajärgi aastaid vanu mänge optimeerib). Nüüd ennem kui kisada et "ebaaus, Nvidia selliseid optimisatsioone ei vaja!", siis vajab küll. Lihtsalt seal tehti see ära ammu ja kõik uued mängud arvestavad kiiksudega, eriti kui Nvidia Gameworks insenerid mänguarenduse juures on (mäletad veel seda BFV patch'i?)
Siin videos seletab AMD progeja nati rohkem süvitsi, mis on best-practice DXR 1.1 jaoks RDNA2 puhul. Soovitatav on siis käivitada TraceRay() kutsed Compute Shader'itest läbi Compute Queue (parallelselt tavalisel pipeline'iga) ning varjude jms asjade puhul, mis ei läbi materjale kasutades vajalikke optimiseerimis lippe (SKIP_PROCEDURAL_PRIMITIVES, FORCE_OPAQUE), jpm.
Sellise lähenemisega mängudes muutub RT "maks" võrreldavaks Nvidiaga. Võrdluseks võib tuua RT jõudluse Shadow of Tomb Raider vs Dirt 5, kus mõlemas tehakse sellega sama asja: varje. Esimesel juhul saab AMD selgelt suurema löögi kui Nvidia, teisel juhul mitte (pildid HW unboxed benchidele linkidel)
Miks ma ennem Metro ja Control'i välja tõin? Neist tehakse praegu next-gen konsoolide versioone koos RTga (viited siin ja siin). Kui antud render-path patchitakse ka PCle (mis ma usun et patchitakse) siis saab ka adekvaatsema pildi optimeeritud AMD RT vs optimeeritud Nvidia RT võimekusest.
TL;DR:
Jah AMD RT perf on kehvem aga ei ole asi ka ainult rauas kinni (nii on ja jääb). Kui mängus RTd teha DXR 1.1 viisil (Compute Shaderites asünkroonselt) on jõudlus oluliselt oluliselt konkureerivam.
eix666 kirjutas: |
Optimist: puhtalt uudishimust, kas keegi on uurinud, tuli siis eelmise konsoolipõlvkonna tõttu pc'le suur hunnik AMD-sõbralikke mänge, kuna mängutootjad olid riistvaraga tuttavad? Et seda nüüd jälle uuesti oodata.
|
Mõistan taaskord su skeptitsismi (sest mäletan neid vanu jutte hästi). Aga minumeelest ka siin näitab praegune seis juba, et uued konsoolimängud on oluliselt paremini AMD kaartidele optimeeritud, kui eelmine gen. Hea näide on computerbase 6800XT review "cutting-edge" mängude blokk, millest enamik omab versiooni ka konsoolile ja kus AMD on oluliselt paremas seisus kui vanemate mängude puhul:
Seal peale Dirt 5-e ei ole ühtegi AMD Gameworks mängu (GW osas võid võitudesse lisada veelGodfall, WoW Shadowlands, Rift Breaker, arvatavasti ka peagi saabuv Farcry6). Isegi Nvidiaga koos arendatud mängude puhul nagu Watch Dogs Legion, COD Black Ops Cold War on AMD üllatavalt konkurentsivõimeline (k.a. RTga).
Eks siin aitab juba see et Xbox SX mängud on ainult DX12 (mille draiver on AMDl märgatavalt parem kui DX11), aga selgelt on näha et juba esimesi next-gen mänguest võidab AMD oluliselt rohkem kui eelmine generatsioon.
|
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
03.12.2020 12:10:12
|
|
|
AMD'l on hetkel 2 RayTraced mängu siiski. DIRT 5 ja PS5 ekslusiiv SpiderMan: Miles Morales, mis näeb väga hea välja ja jookseb ka hästi.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Foxxx
HV veteran
liitunud: 22.10.2004
|
03.12.2020 12:15:51
|
|
|
Kui AMD oma on kitsam, siis tõenäoline on, et enamik mänge jääbki kitsama lahenduse juurde. Iga uus tehnoloogia ei jää püsima, konsooligeneratsioon üritab iga uue generatsiooniga leiutada midagi juurde.
PS3 peal oli Sixaxis, mida mitte keegi praktikas ei kasutanud, PS4 peal touchpad millest sai lihtsalt lisanupp. Xbox Onega pandi kaasa sunniviisiliselt kinect, mis slimiga ära eemaldati ja millel pole isegi native porti Slimil, lisaks mänge praktiliselt ei ole mis seda kasutaks. RT saab ainult siis jääda jätkusuutlikuks kui see läheb esiteks enamikele mängudele ja teiseks see peab olema kasutatav võrdväärselt nii AMD kui Nvidia raua, kui üks jääb underdogiks, siis lihtsalt arendajad ei panusta ka sinna. Nvidia tüdineb ka sellele peale maksmisest ja jääb ajaloo prügikasti nagu nii mõni teine tehnoloogia või kohaneb millegiks palju lihtsamaks mis ei nõua dedicated rauda.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
Gideonic
HV vaatleja
liitunud: 09.03.2020
|
03.12.2020 12:44:00
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
AMD'l on hetkel 2 RayTraced mängu siiski. DIRT 5 ja PS5 ekslusiiv SpiderMan: Miles Morales, mis näeb väga hea välja ja jookseb ka hästi. |
Rohkem on ju?
Godfall toetab ainult AMD Raytracingut (kuna kasutatakse hetkel spetsiifilisi Vulkan APIsid) ja see on PS5el ka. Rift Breaker (tuleb konsooolidele) jms. Tõsi neis mängudes seda peegelduste jaoks ei kasutata (aga ka Dirt'is tehakse ainult varje)
Foxxx kirjutas: |
RT saab ainult siis jääda jätkusuutlikuks kui see läheb esiteks enamikele mängudele ja teiseks see peab olema kasutatav võrdväärselt nii AMD kui Nvidia raua, kui üks jääb underdogiks, siis lihtsalt arendajad ei panusta ka sinna. Nvidia tüdineb ka sellele peale maksmisest ja jääb ajaloo prügikasti nagu nii mõni teine tehnoloogia või kohaneb millegiks palju lihtsamaks mis ei nõua dedicated rauda. |
Sellega nõus et kasutatav peab olema kõigil et läbi murda. Seda varianti et RT täiesti pürgikasti läheb ma ei usu, lihtsalt kasutust optimeeritakse. Metro arendajad on juba öelnud et loobuvad uutes mängudes klassikalisest code-path'ist valgustusele ja jääb ainult RT tugi (ka konsoolidel):
tsitaat: |
"It’s no secret that we have already started work on the next Metro game. Using everything we’ve learned from the last 15 years, we’ve set our sights even higher – the next title is being built for Gen 9 consoles and PC, with a complete overhaul of our engine and renderer to take advantage of the new power, storage, and hardware supported ray tracing afforded by the new consoles.
https://www.metrothegame.com/news/the-future-of-metro-4a-games-reveal-their-plans-for-the-series/
|
Ei usu et nad viimaseks ja ainukeseks jäävad. Kuna Nvidia töötab ka DXR 1.1 codepath'iga päris hästi, siis pigem standardiseeritakse selle peale (vähemalt uued Metrod, artiklite järgi 100% aga Control ja Cyberpunk arengutest jääb mulje et seal samuti)
|
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
03.12.2020 13:03:55
|
|
|
Gideonic kirjutas: |
Godfall toetab ainult AMD Raytracingut (kuna kasutatakse hetkel spetsiifilisi Vulkan APIsid) |
huvitav. vulkani raytracing extensionid on kuskilt kevadest saati olnud välja kuulutatud ja valmimisjärgus. tõsi, päris release oli nüüd novembri lõpus.
Gideonic kirjutas: |
Metro arendajad on juba öelnud et loobuvad uutes mängudes klassikalisest code-path'ist valgustusele ja jääb ainult RT tugi (ka konsoolidel): |
lugedes arendajate väiteid pakun, et siin on tõlkes asju kaduma läinud. tundub, et nad loobuvad klassikalisest codepathist just uue põlve konsoolidel (kuna seal on garanteeritud rt kiirendus rauas), mujale jääb ikka (ka) klassikaline codepath. omaette küsimus muidugi on, mida see sisu ja valguste asetuse poolt tähendab - võimalik et võrreldes exoduse mõne pimeda koopaga võrreldes teistpidi probleeme.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
03.12.2020 13:06:52
|
|
|
Gideonic: Mulle on küll jäänud mulje, et nvidia ampri lahendus on rauas veidi võimekam kui AMD rdna2 oma. Kas amd jõuab optimeerimisega amprile järgi, eks aeg näitab. See polnud aga tegelikult üldse minu algse postituse point. Minu (tõsi, veidi ilkuv) kommentaar oli tulevikukindluse teemadel (kuidas siin teemas kord tulevikukindlus on oluline ja teinekord ei ole, vastavalt sellele milles AMD'l parajasti eelis on), mulle lihtsalt meeldib aegajalt silmakirjalikkusele tähelepanu juhtida. Ja mis on seejärel valdavalt saanud vastuseks, et viinamarjad on hapud ja nendest siin teemas ei räägita.
viimati muutis eix666 03.12.2020 13:19:17, muudetud 4 korda |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
03.12.2020 13:08:04
|
|
|
Jah, GodFalli unustasin ära.
Seega 3 mängu mis toetavad DXR raytracingut ja seda uute AMD kaartide peal kohe peale launchi.
Nvidial oli neid mänge ainult 1 kui RTX2000 launchis, ning alles nüüd 2 aastaga on tekkinud 30.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
03.12.2020 13:13:16
|
|
|
Ma mäletan ROTTR ja BFV promoti Turingu launchi eel. Aga teisisõnu on üks teisest antud tehnoloogias paar aastat ees.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
03.12.2020 13:20:50
|
|
|
Killhoven kirjutas: |
Ma mäletan ROTTR ja BFV promoti Turingu launchi eel. Aga teisisõnu on üks teisest antud tehnoloogias paar aastat ees. |
ROTTR olid mured ja alles 6 kuud hiljem peale Turingu launchi sai mäng raytracingu toe. Esimene oli Battlefield V ja veebruaris 2019 tuli välja juba Metro Exodus, ning 1 kuu sellest hiljem 2019 märts sai ROTTR raytracingu toe.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
03.12.2020 13:40:17
|
|
|
DLSS muutus kasutatavaks peale kaheaastast hype. Sinnani oli AMD RIS parem.
RIS töötab igas mängus, ilma AI "maagiata".
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
|