Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
30.09.2020 09:57:26
|
|
|
Eelpool olevaid kommentaare lugedes, tsiteerides Tanelit, siis "jätan selle siia".
Spoiler 
Üldiselt oleks selle dokumentaali saanud 1-2 osaga ära teha, aga oli vaja lisada teatraalsust, emotsioone jms augutäidet.
Mis mind ärritas, oli viimases osas selle pardas oleva augu filmimine. Kui raske oleks olnud rahulikult näidata järjest ära roboti teekond auguni ja selle augu filmimine. Ei, pidi sinna vahele näitama Turvat ja mingit suhtlust, et keegi annaks köit lisaks. Milleks mul on vaja vahtida ekraanilt mingeid tüüpe, kes omakorda vahivad ekraani. Pidin vahepeal klippi tagasi kerima ja pausile panema, sest tuli jälle mingi habe kaadrisse, kes rääkis oma walkie-talkie'ga. Kõige olulisem osa, millel kogu see dokumentaali projekt baseerub ja nad topivad sinna suvalist müra vahele (oi-oi-oi)
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
30.09.2020 10:02:10
|
|
|
See on ju see tüüpiline kerge meelelahutuse stiilis "põnevuse kruvimine"
Eriti kui pikkida vahele väljendid "ennenägematu, uskumatu, poleks uskunud/arvanud" jne
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
30.09.2020 10:07:24
|
|
|
Tanel kirjutas: |
sukelduja, oled sa seda filmid näinud, et nii kindlalt väidad?
Selle augu suurus vähemalt 4m ja ei nimetaks seda väikseseks.
Kui laev juba kergelt kreenis oli, lahises sealt vett sisse.
Seda on mitmed tunnistajad ka väitnud, kes autoteki all olid.
Ja pärast kui laev juba kummuli, vuhises sealt laeva pinnal hoidva"õhkpadja" õhk välja. |
Kui auk on kreenis laeva madalamas punktis, siis ei saa sealt õhk välja enam. Pane purk tagurpidi vette ja sellest ei vuhise õhk välja.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
ott256
HV vaatleja
liitunud: 30.04.2010
|
|
tagasi üles |
|
 |
Kriisa H
HV kasutaja

liitunud: 30.09.2009
|
30.09.2020 10:13:48
|
|
|
kopeerisin teksti lihtsalt docsi...
Spoiler 
_________________ xxx |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
30.09.2020 10:23:21
|
|
|
Spoiler 
tsitaat: |
Miks peaks valitsus(ed) nägema nii palju vaeva, et varjata nõnda suurt sündmust? Ja siis on mõned üksikud – nagu teie –, kes ütlevad, et teavad tõde. Miks inimesed peaksid teid uskuma?
Asi on ju väga lihtne. Tehnika on 26 aasta taguse ajaga võrreldes praegu väga palju parem, eriti allveekaamerate ja mõõduriistade osas. Kui teha täielik – ja ma tõesti pean silmas täielikku – uuring laevavrakist, võiks kasutada näiteks röntgentehnoloogiat, millega olen ka ise loonud 15. ja 16. sajandi laevavrakkide täielikke 3D-kujutisi. Kui üks auk on kinni keevitatud, tuleks seegi välja. Kõik oleks näha! Muidugi tuleb saata alla ka tuukrid, et lähemalt uurida seda, mis ilmsiks tuleb. Samuti saavad vaid tuukrid hinnata, kas metalli purunemine on tekitatud plahvatusest või kokkupõrkest. Aga selle kontrollimiseks tuleb võtta proove ja kõike lähedalt uurida.
Eestis on välja käidud idee, et kui uuesti kaameratega vee alla minnakse, tuleks seda veebis otse üle kanda.
See oleks fantastiline! Seda kõike on ju lihtne teha, kui poliitiline tahe on olemas. Ja seda ju kõik tahavadki: vastuseid, mis juhtus ja miks juhtus.
|
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
30.09.2020 10:42:59
|
|
|
Küll nad kevadel jälle vabalevisse lähevad.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
30.09.2020 10:44:14
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Spoiler 
tsitaat: |
Miks peaks valitsus(ed) nägema nii palju vaeva, et varjata nõnda suurt sündmust? Ja siis on mõned üksikud – nagu teie –, kes ütlevad, et teavad tõde. Miks inimesed peaksid teid uskuma?
Asi on ju väga lihtne. Tehnika on 26 aasta taguse ajaga võrreldes praegu väga palju parem, eriti allveekaamerate ja mõõduriistade osas. Kui teha täielik – ja ma tõesti pean silmas täielikku – uuring laevavrakist, võiks kasutada näiteks röntgentehnoloogiat, millega olen ka ise loonud 15. ja 16. sajandi laevavrakkide täielikke 3D-kujutisi. Kui üks auk on kinni keevitatud, tuleks seegi välja. Kõik oleks näha! Muidugi tuleb saata alla ka tuukrid, et lähemalt uurida seda, mis ilmsiks tuleb. Samuti saavad vaid tuukrid hinnata, kas metalli purunemine on tekitatud plahvatusest või kokkupõrkest. Aga selle kontrollimiseks tuleb võtta proove ja kõike lähedalt uurida.
Eestis on välja käidud idee, et kui uuesti kaameratega vee alla minnakse, tuleks seda veebis otse üle kanda.
See oleks fantastiline! Seda kõike on ju lihtne teha, kui poliitiline tahe on olemas. Ja seda ju kõik tahavadki: vastuseid, mis juhtus ja miks juhtus.
|
|
Röntgen võib töötada puust vrakiga väga hästi, metallist laeva puhul pole sellega suurt midagi teha.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
30.09.2020 10:55:28
|
|
|
Võib-olla tekitasid selle augu sinna tulnukad? Või ehk ujus kivi veepinnal.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.09.2020 11:20:21
|
|
|
Ja läkski lappesse ära. Lähtudes ka siin toimuvast, on turundus igati oma töö teinud ja keegi teenib selle filmiga korralikku raha.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
30.09.2020 11:40:00
|
|
|
Inimestel on koguaeg olnud huvi selle sündmuse kohta, lihtsalt see pole väga asi mida on võimalik ise uurida.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
rewer
HV Guru

liitunud: 31.08.2004
|
30.09.2020 11:49:46
|
|
|
Üldiselt tasuks ametlik lõpparuanne( https://www.ojk.ee/et/system/files/fail/manus/b11900313_0.pdf ) kasvõi diagonaalis kiirelt üle vaadata(tunne oma vaenlast et oleks mingi ähmanegi ettekujutus kuidas selle järgi uppumine toimus(või siis miks see võimatu oli nii). Võib ka muidugi stiilis see raport on täielik jama, ei tea mis seal kirjas aga kindel et oli kokkupõrge allveelaevaga.
Ametlik põhjus(visiirikinnitused purunesid, visiir hakkas liikuma, tõmbas rambi lahti, vesi sattus autotekile) võimatu ei tundu. Piisav kogus vett autotekil tekitab kiirelt kreeni ja laev läheb ümber(vabapinna mõju ja kõrge raskuskese), pigem tundub uskumatum et nii kiiresti põhja läks. Muidugi on palju segast kogu selle uurimise ja muude asjaolude juures.
Loodetavasti uus uurimine on põhjalik ja saab vastuse sellele augule. Tehnika on vahepeal ikka väga palju arenenud. Hetkel muidugi peale spekuleerimise muud teha pole aga väga kindlad arvamused kindlasti oli allveelaev vs see auk kindlasti tekkis põhjavajudes tunduvad natuke ennatlikud.
|
|
Kommentaarid: 1301 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
918 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.09.2020 11:54:19
|
|
|
Inimestel on tendents koguaeg süüdlasi otsida. Konspiratsioonil ja tegelikul tõel on väga väike vahe, sõltub ainult kust poolt vaadata ja mida uskuda. Seepärast igasugu uhuugrupid nii edukad ongi, sest prevaleerivad alati vastupidisele küsimusele, mis siis kui ? Eriti edukad on nad juhul, kui vastupidist tõestada on tehniliselt väga keeruline.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
30.09.2020 12:03:34
|
|
|
Tendents süüdlasi otsida oleks palju väiksem, kui asja ei käideldaks nii, nagu oleks seal midagi kangesti varjata.
See tekitab kahtlusi isegi neis, kes muidu hea meelega usuks, et midagi kahtlast ei olnud.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
30.09.2020 12:36:49
|
|
|
usul on kalduvus inimesi pimedaks teha, küsimuste küsijad on ketserid jne... tuleb tuttav ette?
selles mõttes, et ametlik raport on ju olemas, selles vähimgi kahtlemine on keelatud. asjaga kokkupuutunud inimesed räägivad kõik nagu ühest suust sama juttu, keegi midagi ei varja ja uurimine oli täiesti läbipaistev. mitte midagi imelikku ei ole laevavraki betooniga katmise soovis.
aga muidu, intelligentne arutelu on ka siin https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=13&t=2210&start=150 hea näide meie foorumi snoobidele
|
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
249 |
|
tagasi üles |
|
 |
Reimold
HV kasutaja
liitunud: 21.09.2004
|
30.09.2020 13:06:16
|
|
|
Algne 1994 laevakere välisvaatlus oli tagasihoidlikult öeldes puudulik, hea kui sellegi nüüd tehtud saab.
Süüdlast (konkreetset nimelist) ei leita nagunii juhul ,kui mingi militaarobjekt selle augu tekkega kuidagi seotud on. Mismoodi mõne suurriigi käest saab kätte info, kui näiteks "pool torpeedot või allveelaeva "vms juppe peaks leitama ?
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahoioi
HV kasutaja
liitunud: 22.11.2017
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
30.09.2020 13:20:23
|
|
|
kummaline jah, miks Kurm sellise veksli välja käis, seda peab ta ise selgitama
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
249 |
|
tagasi üles |
|
 |
kyrvas
HV vaatleja
liitunud: 25.05.2005
|
30.09.2020 13:25:36
|
|
|
renx09 kirjutas: |
kummaline jah, miks Kurm sellise veksli välja käis, seda peab ta ise selgitama |
Mulle tundub, et Kurm on oma uurimise käigus kuulnud palju off the book infot ja lõpuks saab midagi selle kohta välja öelda ilma, et kõlaks seemnesööjana.
|
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
30.09.2020 13:43:39
|
|
|
Selles võib vist enamvähem kindel olla, et auk seal on. Kogu palagan käib selle ümber kuidas see auk tekkis, millal see auk tekkis ja milline oli selle augu roll laeva uppumisel.
Muide esialgsed simulatsioonid ja arvamused veel enne kui vraki juurde sukelduti viitasid ka sellele, et tõenäoliselt oli keres auk. Hiljem keskenduti millegipärast ainult visiirile. Seega on ikkagi üsna tõenäoline, et see auk keresse enne uppumist tekkis ja sellel augul oli oma roll selles, et laev nii kiiresti uppus. See muidugi ei tähenda, et süüdi oli ilmtingimata allveelaev, võimalik et augu tekkimisele on hoopis mingi muu seletus.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
30.09.2020 13:50:36
|
|
|
Et ilmtingimata polegi allveelaev süüdi
Sellise tormiga kannatab üldse pinnal sõita või?
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
30.09.2020 13:57:10
|
|
|
selle augu rolliga uppumises on keeruline. Kui ta on seal, kuhu see praegu arvutigraafika abil joonistatud on, siis oleks põhiline osa veest sattunud autotekile, samas seda, et autotekile sattunud vesi ei saa sellist laeva uputada, oleme me siit juba korduvalt lugenud. Muidugi alati on võimalik ka variant, et veepiirist kõrgemal laeva küljel asuva augu kaudu tuleb sisse mingi eriliste omadustega vesi, mis erinevalt otse läbi poollahtise rambi lainete ja laeva enda liikumise poolt sissesurutud veest uputab laeva kuidagi paremini. Kui auk oleks olnud veepiirist madalamal, siis oleks vesi sattunud kas masinaruumi või 1 teki kajutite juurde ning laev oleks kreenimineku asemel hakanud lihtsalt vajuma kuni ühel hetkel poleks enam ujuvusest jätkunud.. aga seda ei kinnita ei masinaruumist pääsenud mehaanikud ega esimeselt tekilt pääsenud reisijad ega ka põhja üles keeranud laev. Keeruline.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
30.09.2020 14:17:21
|
|
|
Ega lõpliku tõde vist muudmoodi teada ei saagi kui peaks laeva seestpoolt ka uurima, et kuidas vesi alumistele tekkidele võis nii kiiresti pääseda. Aga ma millegipärast kahtlen, et Eestil selle koha pealt nii palju mune on, et hauarahu leppest taganeda ja seda uurima hakata.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
|