Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
07.05.2020 14:47:52
|
|
|
Üldiselt kiirust saavad nad äpi kaudu reguleerida. Stockholmis olid piirkonnad, kuhu tõuksiga sisenedes kiirus tõmmati automaatselt 10-15 km/h. Lisaks olid piirkonnad südalinnas, kuhu sisenedes tõuks välja lülitus.
Selles mõttes on see teenus üpris paindlik mõlemale poolele. Sisuliselt on kõik tõuksikasutajate endi käitumiskultuuri taga.
|
|
Kommentaarid: 732 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
553 |
|
tagasi üles |
|
 |
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
07.05.2020 16:11:11
|
|
|
Era-tõuksid peaks ära keelama või nagu droonidele, geoIP kehtestama.
igasugu häkitud Ninebotid ja võimsamad asjad võivad endiselt 30-65km/h ükskõik kus sõita
_________________ ------ |
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
08.05.2020 06:40:57
|
|
|
Ongi just hea, saab hallist massist erineda mitte ei pea olema kuskil raamides
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kassmees
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.01.2007
|
10.05.2020 05:00:43
|
|
|
Huvitav, mis saab poolekslöödud renditõuksidest? Lähevad utiili või saab neid rappeid endale projekti jaoks hankida? Või korjatakse nad igasugu "raipesööjate" poolt ära, et kodus legoks kakkuda ja jupid turgu lükata? Tekkis mõte, et tõuksi mootoriga ratta saaks jalgrattal panna vastu rehvi veerema ja abijõudu pakkuma. Seejuures saaks installeerimiseks tõuksi enda konstruktsiooni juppe kasutada.
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
10.05.2020 10:06:27
|
|
|
Miks need pooleks peaksid olema löödud? Või mõtled neid, mis on kasutamisega katki läinud?
Võibolla on otstarbekam esialgne tõuks ära parandada, kui selle mootorit , akusi ja elektroonikat hakata jalgratta külge aretama. Lisaks kui tahta hõõrdumise põhimõttel jalgrattale lisajõudu, siis peab aretama mingi mehanismi, mis piisava jõuga surub vastu jalgratta rehvi või velge ja ei ole päris jäik. Kuigi see ei tundu väga töökindel arvestades elektritõuksi mootori võimsust, et hakkab libisema. Kas käikudega jalgratta puhul, kui kinnitada tõuksi mootor pakiraamile ja kettülekandega ühendada ühe hammasrattaga, siis kas väntamine ja mootor töötavad paralleelselt? St pedaalid on paigal aga mootoriga veab ratast?
Lihtsam oleks muidugi osta jalgrattale rummusisese mootoriga esiratas. Aga hetkel on põhirõhk taaskasutusel...
Vana renditõuksi juppidest oleks isegi huvitatud, saaks ajaviiteks midagi leiutada
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Klooose
HV vaatleja

liitunud: 14.12.2007
|
10.05.2020 10:51:14
|
|
|
hans kirjutas: |
Era-tõuksid peaks ära keelama või nagu droonidele, geoIP kehtestama.
igasugu häkitud Ninebotid ja võimsamad asjad võivad endiselt 30-65km/h ükskõik kus sõita  |
Lisaks võiks ära keelata eraautod, kinnisvara jne. Üldse võiks kõik ära keelata. Suures kommunismis oleks palju mõnusam elada.
_________________ Ära arva kunagi, et see on täiuslik. |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
10.05.2020 11:56:27
|
|
|
65km/h tõukse ei taha tänavatele oled kommunist?
_________________ ------ |
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
Klooose
HV vaatleja

liitunud: 14.12.2007
|
10.05.2020 12:32:30
|
|
|
Asi ei ole nendes äärmustes. Asi on keelamises. Miski ei meeldi - keelame ära. Sellise suhtumisega jõuab kaugele.
Milles on süüdi need kellel on tavalised, mis lähevadki 25km/h välja (mida on ka Eestis kindlasti enamus)? Samahästi võiks ju kõigile autodele piiraja panna 120km/h, sest seadusega rohkem pole ju lubatud - või veel parem, keelaks kõik üle 1l mootoriga autod ära?
_________________ Ära arva kunagi, et see on täiuslik. |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
10.05.2020 12:34:48
|
|
|
Kassmees kirjutas: |
Huvitav, mis saab poolekslöödud renditõuksidest? Lähevad utiili või saab neid rappeid endale projekti jaoks hankida? Või korjatakse nad igasugu "raipesööjate" poolt ära, et kodus legoks kakkuda ja jupid turgu lükata? Tekkis mõte, et tõuksi mootoriga ratta saaks jalgrattal panna vastu rehvi veerema ja abijõudu pakkuma. Seejuures saaks installeerimiseks tõuksi enda konstruktsiooni juppe kasutada. |
Zpider kirjutas: |
Miks need pooleks peaksid olema löödud? Või mõtled neid, mis on kasutamisega katki läinud?
Võibolla on otstarbekam esialgne tõuks ära parandada, kui selle mootorit , akusi ja elektroonikat hakata jalgratta külge aretama. Lisaks kui tahta hõõrdumise põhimõttel jalgrattale lisajõudu, siis peab aretama mingi mehanismi, mis piisava jõuga surub vastu jalgratta rehvi või velge ja ei ole päris jäik. Kuigi see ei tundu väga töökindel arvestades elektritõuksi mootori võimsust, et hakkab libisema. |
Kassmees pidas ju konkreetselt rendikaid silmas. Eespool kirjutati, et tänaval on poolikuid nähtud. Küllap võetakse kasutuskõlblikud jupid maha ja kasutatakse vajadusel ülejäänud tõuksipargi peal ära, kui raam tõesti (ka majanduslikult, mitte ainult tehniliselt) taastamiskõlbmatu on.
Loomulikult saaks otse rehv vastu rehvi lahenduse valmis nikerdada, aga mõistlikum oleks siiski teha kas kettülekanne või viia mootor rummu sisse. Pisike ratas otse suurt vedamas annab korralikult jõudu, aga mitte just üleliia kiirust. Ülekandeteguriga tuleb mängida ja pakun, et "tõuksi" ~8" välisläbimõõduga ratas tüüpilise jalgratta ~20" välisläbimõõduga ratast vedama panna pole just optimaalseim lahendus.
Ma kirjutasin tegelikult juba kuskil kaugel eespool, et küllap hakatakse neid ka juppide pärast rottima. Geps mingil määral hoiab tagasi, aga tõenäoliselt leidub mitmeid, kes ei teagi paigaldatud gepsust midagi, samuti neid, kellele pole ülearu keeruline tõuksi algsesse asukohta ka vaid gepsumoodul maha jätta.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
10.05.2020 13:53:45
|
|
|
According to an analysis by Alison Griswold, a reporter for Quartz who specializes in start-ups and the sharing economy, data from a pilot test of Bird and Lime scooters in Louisville, Kentucky, suggest that the average scooter lasted about a month in the city.
https://www.greenbiz.com/article/shareable-scooters-may-seem-sustainable-are-they-really
Tallinnas vist nii hull seis ikka ei ole, et renditõuksi eluiga 1 kuu
Aga üldiselt vaadates kuidas neid renditõukse retsitakse ja äärekividest üle sõidetakse rahumeeli, mitmekesi sõidetakse jne, siis väga pikk vaevalt nende kasutusiga on.
Rentimise mõttes tegelikult elektritõuksid pole kõige mõistlikumad, kuna rattad pisikesed ja inimese raskus mõjub laagritele, rataste võllile ja muule palju tugevamini kui seda suurte rataste puhul. Või eksin?
rex kirjutas: |
Ma kirjutasin tegelikult juba kuskil kaugel eespool, et küllap hakatakse neid ka juppide pärast rottima. Geps mingil määral hoiab tagasi, aga tõenäoliselt leidub mitmeid, kes ei teagi paigaldatud gepsust midagi, samuti neid, kellele pole ülearu keeruline tõuksi algsesse asukohta ka vaid gepsumoodul maha jätta.  |
Alguses, kui need tänavatele ilmusid, oli esimene mõte, et kuidas selline rentimisviis saab üldse toimida, et tõuks jäetakse täiesti suvalises kohas lihtsalt keset teed ilma valveta seisma (tihti hämaras, kuigi ööseks korjatakse need teelt), kust igaüks võib selle kaasa võtta ja minema viia. Näiteks bussipeatuses või kuskil mustamäe majade vahel. Huvitav, et väga pole nende varastamise kohta või vandaalitsemise kohta midagi kuulnud / silma jäänud.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
maxfox04
HV veteran
liitunud: 08.02.2010
|
10.05.2020 13:57:20
|
|
|
Bolti oma kisama hakkab, kui liigutatakse ilma rentimiseta. Vb peletab veidi see.
_________________ Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3. |
|
Kommentaarid: 296 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
218 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
10.05.2020 13:59:26
|
|
|
Paar esimest aastat tuleb kindlasti arvestada rahval avalikus ruumis vedelevate uute objektidega harjuda laskmiseks. Vahetult Šnelli tiigi äärde näiteks ei tasu lasta parkida jne.
Mingite kaalu-, kiirendus- ja güroanduritega saaks ka rentniku pahatahtlikku kasutust jälgida. Algul hoiatus, pärast lihtsalt kaardilt trahv maha.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
pwn13
HV veteran

liitunud: 04.10.2011
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kassmees
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.01.2007
|
11.05.2020 01:28:24
|
|
|
Zpider kirjutas: |
Miks need pooleks peaksid olema löödud? Või mõtled neid, mis on kasutamisega katki läinud?
Võibolla on otstarbekam esialgne tõuks ära parandada, kui selle mootorit , akusi ja elektroonikat hakata jalgratta külge aretama. Lisaks kui tahta hõõrdumise põhimõttel jalgrattale lisajõudu, siis peab aretama mingi mehanismi, mis piisava jõuga surub vastu jalgratta rehvi või velge ja ei ole päris jäik. Kuigi see ei tundu väga töökindel arvestades elektritõuksi mootori võimsust, et hakkab libisema. Kas käikudega jalgratta puhul, kui kinnitada tõuksi mootor pakiraamile ja kettülekandega ühendada ühe hammasrattaga, siis kas väntamine ja mootor töötavad paralleelselt? St pedaalid on paigal aga mootoriga veab ratast?
Lihtsam oleks muidugi osta jalgrattale rummusisese mootoriga esiratas. Aga hetkel on põhirõhk taaskasutusel...
Vana renditõuksi juppidest oleks isegi huvitatud, saaks ajaviiteks midagi leiutada  |
Osadele jalgratastele mahub esihargi vahele ka tagajooks ja nii saaks tõuksi mootori kompunnida esihargi külge. Ma just ühele enda vanemale linnavelole panin ühe tagajooksu ka ette just selle mõttega, et elektrimootor seda ringi ajama panna. Vajaliku tagajooksu sain tasuta. Hetkel on mootorikandidaadiks veneaegne 12-voldine drell, mille ma samuti niisama sain, aga ma vaatan veel ringi. Idee on katsetada elektriabiveoga jalgratta ehitamist võimalikult madalate kuludega, seejuures ei aja ma taga ulmekiirust ja ulmelisi sõidukaugusi.
Leidsin ühe jutukese, kus kirjutatakse mingite noorte tattide harrastusest. Renditõuks jäeti kuskile vedelema ja jälgiti, kas keegi tuleb seda tahtma. Kui inimene lähenes, joosti ligi, haarati tõuks tema nina alt ja viidi peitu. Paraku tasuline artikkel. Tundub jah, et kui sõiduks akut ei jagu, siis geps toimib veel mõnda aega. Nagu on Tartu rattaringluse velodel. Huvitav aga, kuidas Pariisis neid renditõukse varastati ja kas vargaid kätte saadi?
https://sobranna.elu24.ee/6722559/aleksandr-popov-moodsaid-kutt-korilasi-takistavad-elektritouksijahil-nii-lasnagorsk-kui-mustamae-patsaanid
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
11.05.2020 07:36:51
|
|
|
Uurisin mõni aeg tagasi osta.ee-s müüdavat elektrijalgratast. Sellel oli akumajandus lahendatud mootorratta akudega (2 tk pakiraamil karbis), need on palju soodsamad võrreldes auto akuga. Raami külge kinnitatud elektrimootor ajas ketiga tagaratast ringi. Aga tasub ehk küsida erinevatelt tõukside laenutusega tegelevatelt rendifirmadelt.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
11.05.2020 08:06:12
|
|
|
Mida pead "auto akuks"? Tsikli või murutraktori pliiakud ei ole üldiselt hinna ja mahtuvuse suhtelt auto pliiakudest paremad. Tänapäeval ei kasutaks selleks enam niikuinii pliiakusid.
Huvitav, et ma nägin eile Mustamäel Bolti tõuksi liikumas, kuigi uudis oli, et lubatakse alles pärast eriolukorra lõppu tänavatele.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
CryxOC
HV kasutaja

liitunud: 29.05.2007
|
11.05.2020 17:07:08
|
|
|
Tellitud Xiaomi M365 Pro jõudis täna kohale. Esmamulje on päris hea. Osade juppide peal on kiri "ninebot". Telefoniga ühendades pakkus ka tarkvara uuenduse, mille ära tegin. Kui eile oli ilm 16-20c ja päikeseline, siis täna hoopis 2c ja lumesadu. Jätan esimese sõidu mõneks teiseks päevaks. Tellisin AliExpressist mõned vidinad ka.
Raamikinnitid kaablitele
link
Vidinate komplekt
link
Vidin
link
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
 |
macc
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2002
|
11.05.2020 20:44:19
|
|
|
CryxOC kirjutas: |
Tellitud Xiaomi M365 Pro jõudis täna kohale. Esmamulje on päris hea. Osade juppide peal on kiri "ninebot". Telefoniga ühendades pakkus ka tarkvara uuenduse, mille ära tegin. Kui eile oli ilm 16-20c ja päikeseline, siis täna hoopis 2c ja lumesadu. Jätan esimese sõidu mõneks teiseks päevaks. Tellisin AliExpressist mõned vidinad ka.
Raamikinnitid kaablitele
link
Vidinate komplekt
link
Vidin
link |
... pakkus ka tarkvara uuenduse...
Kas pärast seda lasi Custom Firmware Toolkit-iga veel ligi või ei olnud sellest huvitatud?
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tarts5
HV kasutaja
liitunud: 04.03.2007
|
12.05.2020 14:28:08
|
|
|
CryxOC, see "raamikinniti" pane ikka mingi väga super liimiga, sest kaasasolev kahepoolne teip ei kõlba kuhugi, kaablid on ikka piisavalt jäigad. Ja tekst "Ninebot" on õige asi. Ninebot ka neid tegelikult toodab.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
12.05.2020 17:00:45
|
|
|
Kaablid on painduvuse huvides niiviisi suure aasana liikuma jäetud. Lisakinnitusega võivad nad murduma hakata.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
12.05.2020 17:27:23
|
|
|
CryxOC kirjutas: |
Tellitud Xiaomi M365 Pro jõudis täna kohale. |
Kui see saladus ei ole, siis kust tellisid?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
12.05.2020 22:11:06
|
|
|
'CryxOC' õnnitlen sind Xiaomi M365 Pro ostu puhul. Hea ost, see elektritõuks sõidab hästi ja kaugele. Kui elektritõuksi eest hoolt kanda siis tõuks sind teele ei jäta.
Mina sain eile kullerilt kätte oma Ninebot Max G30. Tuli 1 nädal Poolast. Esimesel vaatlusel oli näha et elektritõuksi pappkarp oli kõvasti räsida ja mudida saanud. Karbi alaosas oli lausa sees 2 cm läbimõõduga auk. Kuna karbil olid 100% kõik kirjad kaunis ja arusaamatus hiina keeles siis võiski arvata, et see tõuks tegi algselt rännaku Hiina > Poola > Leedu > Läti > Eesti. Seega elektritõuks ja selle karp sai kõvasti raputada ja solgutada. Võib arvata et nende kõikide maade töökad "transamehed" käisid kaubaga ümber lõdva muskliga. Tegelikult nii pole ilus tehnikakaupa loopida. Tegemist pole ju ei jahu- ega sõnniku kottidega.
Mäletan veel vägagi hästi, et kui ostsin 2019 suvel Poolast Xiaomi M365 Pro siis oli tõuksi karp tipp-topp korras ja karbil olid ka loetavad inglise keelsed kirjed. Seda elektritõuksi toimetati Eestisse korrlalikult ja õrnalt.
Panin Ninebot Max G30 kokku ja kõik justkui töötas. Uuendasin Ninebot äpiga elektritõuksi firmware'd: bluetooth firmware V0.1.1.3 (optimize the riding experience of scooters) ja master control firmware V0.1.2.6 (system safety of scooters). Sõidul hakkan kasutama äppi "m365 Tools".
Esmapilgul jätab Ninebot Max G30 suure, jõulise, kandilise ja tugeva mulje. Mulle meeldib! Ainult et selle elektritõuksi raskus 18 kg eriti ei meeldi. Xiaomi M365 pro näib selle kõrval oma 14 kg sulgkerge ja graatsilise tõuksina.
Sõitma ja elektritõuksi testima ma veel ei lähe sest Maarjamaale on vahepeal vaikselt ja targu varga kombel tagasi hiilinud talv. Tuleb kahjuks veel oodata soojemaid suviseid ilmu.
_________________ ☯ |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
12.05.2020 22:22:20
|
|
|
Tagavedu, hea driftida.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kassmees
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.01.2007
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kriisa H
HV kasutaja

liitunud: 30.09.2009
|
13.05.2020 13:44:27
|
|
|
Tere
Olen lugenud siit ja sealt selle Ninebot Max G30 kohta. Selgus sama nagu siin mainitud, masin hea, kuid miinuseks kaal. Ennast see ei morjendaks.
Kuid kuna Tartumaal/Elvas pole kuskil selle pilliga lähemalt tutvust teha siis tekib küsimus sõidumugavuse kohta konarlikematel teedel. Nädal + sai sõidetud ES4'ga ~100km, millel on täiskumm ehk minu jaoks "plastik"rehvid aga amordid. Vibra kehas oli korralikult tunda tänu rehvidele ja nende väikse diameetrile.
Kuidas nüüd selle Ninebot Max G30'ga see mugavus olla võiks. Oksab keegi nende kahe sellist mugavuse vahet välja tuua ?
_________________ xxx |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
|