Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 179, 180, 181  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
GrafDragon
HV vaatleja
GrafDragon

liitunud: 24.02.2019




sõnum 24.02.2019 20:52:56 vasta tsitaadiga

Tänud info eest, alexcrx. Jään siis ootama. icon_smile.gif Kas see oli siis pigem ericase, või tegelikult sellised juhtumid võtavad tänapäeval 7-8 nädalat?

pots4t4j4, küsimus polnud ju selles mida teha, vaid selles mis on teie kogemus garantii aegadega. Aga igatahes, tänud, loodetavasti lõpuks asi saab lahendatud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.03.2019 17:48:03 vasta tsitaadiga

räägin siis enda kogemusest arvutitargaga...
ostsin arvuti 2300 euri ainult kast
sain eile kätte ja oh seda imet isegi biosi ei saa bootloopib...
selle peale tõmbasin kohe at-s kõne peale... öeldi ei tea nemad testivad arvuti töötas kindlalt...
et võibolla DPD kulleri lõhkus ära...
ok see selleks ,et mis lahendus tahaks raha tagasi oli juba kerge sita maitse suus...
ei raha tagasi ei saa anda ,et tuleb saata garantiiosakonda nende spetsalistid vaatavad üle...
kas meil banaanias polegi 14päeva tagastusõigust???
mul on muudki teha kui oodata 2 kuud garantiiremonti nagu siin eelnevalt oli andke raha tagasi lihtne...
ok paluti helistada garantiiremonti... sain sealt veel kätte peale 5te seal sama jutt saada neile tagasi faking uus asi mida ma pole minutitki kasutada saand.
vastus kuna tagasi saab ei osatud öelda ,et testivad ja ilmselt tuleb vigane jupp saata veel tootjale ja siis ootad nagu idioot.
õnneks ise vähe pädevam vend arvuti alal ja kõik eelnevad arvutid ise kokku pand oma 30+ jagu. siis hakkasin ise arutama seda asja seal... peale pikka testimist leidsin vea ülesse milleks on vigane PCI-e riser...
võtsin selle vahelt siis ära peale mida selgus ,et PCIE pesa ka katki veel... õnneks oli viisakas mobo komplektis millel 3x16 kiirusega pesa ,et panin teise pesasse ja töötas.
peale seda mõtlesin ,et vaataks pullipärast kuidas siis ka jahutusele pasta pandud on... ja holy fakk mai tea mis ÕLID teal seal töötavad aga selline komplekteerimine ei kannata mingit kriitikat.
kuradi pasta oli reaalselt juba socketis otsapidi...
nagu mida iganes tagasi enam saatma ei hakka ja tegin kõik ise korda ja puhtaks savi see 1 kaktine PCIE pesa.
muidugi on nipet näpet veel puudu ka mis antud koosluses eraldi ostes nagu olema peaks.. mõned kaablid... kõige rohkem tunnen puudust kopruse teisest HDD bracketist... loodetavasti saate rikkamaks selle arvelt arvutitark.
igatahes arvutitargaga ma tegemist ei tee enam. ja ega 1a ka targem pole.
pm kui soovited viisakat garantiid ja klienditeenindust ÄRGE OSTKE EESTIST!!!
ja jutt et testisite ennem ma ei usu elus... see võib olla selle komplekteerija TÖÖKOHUSTUS aga nagunii makstakse vähe ja vend vilistab pooltele nõutud asjadele.
sest seda näeb kohe ära et arvuti ei booti... ja transpordis ei anna ka pesa ära lõhkuda sest riser oli ainult seal millel puudub igasugune raskus.
ja kuidas te testimise käigus siis katkis riserit + pesa ei märganud???
igatahes seda venda kes neil sea kodukal live chatis on kiidan igati viiskas ja palus helistada ilusti garantii oskakonda ja isegi uuris välja ,et veel peale tööpäeva on seal keegi ja et ruttu ühendust võtaks.
kiitus sulle.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.03.2019 20:25:44 vasta tsitaadiga

hm kui kogukas kaart ja kasti otse transportida siis mõne litaka peale võib asi ideeliselt viga saada küll, välismannide videodest nähtust järeldades pannakse sealses maas videokaardi ja prose jahutusele mingi "vaht" vahele, et paigal püsiks transpordi ajal.

Ehk siis jutu moraal on - kui oled ise juba 30+ arvutit kokku pannud siis tasub uus arvuti juppidena tellida ja ise rahulikult kokku laduda icon_rolleyes.gif


Kui emaplaat ranspordi tõttu sodi siis selle võiks nad küll välja vahetada... pesade kiirused või muud sedasorti omadused erinevaid ei olnud emaplaadil =?

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.03.2019 20:43:42 vasta tsitaadiga

pesad 3x16 päris vinge plate.
ei transpordis see ei saand viga saada.
sest video on ühendatud läbi riseri ...
riser ise ei kaalu midagi ja videokaart on üldse külili asendis sellel korpusel mis oli ilusti paigal.
pole mingeid väliseid jälgi kuskil et oleks liti saan. ja isegi kui oleks liti saand siis viimane asi mis katki läheks on PCI pesa milles on ainult rises mitte videokaart. mis kaalub reaalselt 100 grammi:D

igatahes keda kotib mis kuidas viga sai??? või miks ei tööta?
kui ei tööta raha tagasi?sebist sebi läeheb neile insta üle tagasi ootaks samakiirelt.
saan aru kui järelmaksuga võtad ,et vaja seal mingi rahad kanda kolmandale osapoolele ja lepingui tühistada...
kui makstakse kogu summa töötava testitud arvuti eest siis klienti absull ei huvita muu kui saada kätte töötav arvuti.
aga kui tuleb välja ,et isegi pilti ei võta ette siis miks peab klient hakkama sõitma mingit garantii rallit või mida iganes...
raha on ju nende käes ja toodet mul pole on garantiis???

jah oli minu viga tõesti et ei ostnud juppe välismaalt ja ei ladund kokku nagu eelnevalt ,eks õpin oma vigadest ja paningi siia teemasse et ka teised saaks õppida:)
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.03.2019 20:45:51 vasta tsitaadiga

Sellest ikkagi ei saa aru, kuidas nad saavad keelduda 14-päeva tagastusõigusest icon_rolleyes.gif Pole arvutitargaga sellist tralli (veel) olnud, annaks taevas, et ei oleks ka, läheb viimati samamoodi nagu 1a-ga icon_neutral.gif
_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.03.2019 20:53:36 vasta tsitaadiga

A-lvin kirjutas:
Sellest ikkagi ei saa aru, kuidas nad saavad keelduda 14-päeva tagastusõigusest icon_rolleyes.gif Pole arvutitargaga sellist tralli (veel) olnud, annaks taevas, et ei oleks ka, läheb viimati samamoodi nagu 1a-ga icon_neutral.gif


ma ise täpselt ka sellest aru ei saa...
ma küsin veel ,et teil kodukal ju ilusti olemas 14 päeva tagastus ,et mis pull on... aga ei võid teha avalduse ja siis nende spetsalist garantii oskakonnas otsustab selle üle mis saab.
nii ,et ma ei tea ei oska öelda... keegi arvutitargast võiks siis öelda siin avalikult välja kuidas ja mille alusel see 14 päeva tagastus kehtib...
ja ei ole vaja hakata mulli ajama... pärast hea siit välja kaevata ja siis andku aru kui järgmine vend ei saa kaupa tagastada!
huvitav kui oleks tallinnas reaalselt sinna kohale läind kast näpus näe tõite paar h tagasi isegi pilti ei võta ette mis siis öeldud? sama jutt saadame garantii remonti seni võid näppu lutsuda?
pm ma saan aru ,et teenindaja teeb nagu bossid käsevad...aga peab ju aru saame ,et see pole normaalne??? saan aru kui arvuti töötab nädal ja läheb katki siis on teie garantii jutt arusaadav.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mfwic
HV kasutaja
mfwic

liitunud: 26.06.2015




sõnum 03.03.2019 10:51:55 vasta tsitaadiga

siven, igaksjuhuks küsin, kas ost oli tehtud läbi interneti? 14p tagastusõigus kehtib ainult internetiostude puhul st kui kliendil puudub võimalus kohapeal kauba töökorrast veenduda.
_________________
Jätan endale alati valiku kas, kellega ja mis tingimustel kaupa teen!!! beer_yum.gif
Palun hinnapakkumised alati ka teemasse! Vingumistest kõrini! beer_yum.gif
Kommentaarid: 138 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 11:07:41 vasta tsitaadiga

Ma pole 100% kindel, aga igasugused eritellimusel komplekteeritud (just nimelt kokku pandud) raalid vist 14 päeva alla ei lähe:
https://arvutitark.ee/est/Info14-paevane-tagastusoigus
tsitaat:
6. 14-päevane tagastusõigus ei kehti järgneva kauba puhul:
- tooted, mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades


http://ostukaitse.ee/kkk/5-lepingust-taganemise-oigus-ja-raha-tagastamine/
tsitaat:
14-päevane taganemisõigus ei kehti kauba puhul (VÕS § 53 lg 4):
mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades või tellija esitatud tingimuste kohaselt (nt tarbija mõõtude järgi);


Nii ja naa. Kui ise kokku paned, siis teoreetiliselt oled ostnud ainult erinevad jupid ja neist igaühele (v.a tarkvara jne) kehtib 2a pretensioonide esitamise aeg. Võta näpust, mis see nüüd õige on.

Siin tuleb natukene ka kaupmehest aru saada. Komplekteerid inimesele 3 tuhandese raali. Inimene kasutab korra ja ütleb et see ikka ei meeldi mulle, võtke kõik tagasi.
Neid tooteid ei saa ju enam edasi müüa, sest neil ei ole karpe ja need on "kasutatud". Samas siven'i probleem on tõesti osati õigustatud. AT vastus annaks selguse, kuidas sellisel juhul asi seaduse mõistes käib icon_smile.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 12:04:21 vasta tsitaadiga

... ilmselt vajaks see pretsedenti, antud erand on mõeldud peamiselt riiete ja muude väga spetsiifiliselt kliendi jaoks kujundatud esemete jaoks, mis muudab nende uuesti müüki panemise üsna keeruliseks. Arvuti puhul on asi natuke erinev, kuigi komplekt on erisoovide järgi koostatud, siis komponendid on kõik standardsed ja kasutatavad mõne teise kooste jaoks, mille puhul ei pea pakendis kaupa pakkuma ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Slinky
HV kasutaja

liitunud: 20.09.2015



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 12:10:32 vasta tsitaadiga

Ise komplekteeritud toodetele või tellija soovide järgi muud moodi valmistatud toode ei lähe minu teade jah 14p tagastuse alla. Toimitakse samamoodi nagu iga muu garantiilise tootega, olenemata kas asi ei töötanud kohe, töötas 3 kuud või ühe aasta.
Garantii reeglid paneb paika seadme tootja (mitte müüja) ja kui puudub näiteks vastav volitatud koha ekspertiis, siis võib ju seadme tootja müüja ka pikale saata ning kõik kulud kirjutatakse lihtsalt korstnasse
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 13:11:51 vasta tsitaadiga

mfwic kirjutas:
siven, igaksjuhuks küsin, kas ost oli tehtud läbi interneti? 14p tagastusõigus kehtib ainult internetiostude puhul st kui kliendil puudub võimalus kohapeal kauba töökorrast veenduda.


ostsin internetist.
ja komplekt pole minu soovide järgi kokku pandud... vaid leidisn selle juhuslikult arvutitarga lehelt...
ise ma ei muutnud seal mitte midagi... ega pole mingi eriltellimus.
ostu hetkel oli see ''arvutitark PC'' kategooria all nagu seal on teisigi kaste...
link kus ta ilutses ja nagu näete on seal teisigi kaste. ise sa seal ei vali midagi ega saa muuta konfi, ostad nii nagu nende poolt müüki paisatud on!
https://arvutitark.ee/est/tootekataloog/Arvutid-ja-lisad-Lauaarvutid-Arvutitark-PC23
ja see jutt ,et lased kokku panna eritellimusel ja ei meeldi on veel arusaadav siis asi ju töötab...
minu puhul ei töötand see ju juba lausa saabudes.ikka vähe erinev asi.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karlakass
HV vaatleja
Karlakass

liitunud: 06.11.2017




sõnum 03.03.2019 13:49:49 vasta tsitaadiga

siven kirjutas:
räägin siis enda kogemusest arvutitargaga...
ostsin arvuti 2300 euri ainult kast
sain eile kätte ja oh seda imet isegi biosi ei saa bootloopib...
selle peale tõmbasin kohe at-s kõne peale... öeldi ei tea nemad testivad arvuti töötas kindlalt...
et võibolla DPD kulleri lõhkus ära...
ok see selleks ,et mis lahendus tahaks raha tagasi oli juba kerge sita maitse suus...
ei raha tagasi ei saa anda ,et tuleb saata garantiiosakonda nende spetsalistid vaatavad üle...
kas meil banaanias polegi 14päeva tagastusõigust???
mul on muudki teha kui oodata 2 kuud garantiiremonti nagu siin eelnevalt oli andke raha tagasi lihtne...
ok paluti helistada garantiiremonti... sain sealt veel kätte peale 5te seal sama jutt saada neile tagasi faking uus asi mida ma pole minutitki kasutada saand.

Teind sellest "õudukast " pilte ja pand siia üles.

vastus kuna tagasi saab ei osatud öelda ,et testivad ja ilmselt tuleb vigane jupp saata veel tootjale ja siis ootad nagu idioot.
õnneks ise vähe pädevam vend arvuti alal ja kõik eelnevad arvutid ise kokku pand oma 30+ jagu. siis hakkasin ise arutama seda asja seal... peale pikka testimist leidsin vea ülesse milleks on vigane PCI-e riser...
võtsin selle vahelt siis ära peale mida selgus ,et PCIE pesa ka katki veel... õnneks oli viisakas mobo komplektis millel 3x16 kiirusega pesa ,et panin teise pesasse ja töötas.
peale seda mõtlesin ,et vaataks pullipärast kuidas siis ka jahutusele pasta pandud on... ja holy fakk mai tea mis ÕLID teal seal töötavad aga selline komplekteerimine ei kannata mingit kriitikat.
kuradi pasta oli reaalselt juba socketis otsapidi...
nagu mida iganes tagasi enam saatma ei hakka ja tegin kõik ise korda ja puhtaks savi see 1 kaktine PCIE pesa.
muidugi on nipet näpet veel puudu ka mis antud koosluses eraldi ostes nagu olema peaks.. mõned kaablid... kõige rohkem tunnen puudust kopruse teisest HDD bracketist... loodetavasti saate rikkamaks selle arvelt arvutitark.
igatahes arvutitargaga ma tegemist ei tee enam. ja ega 1a ka targem pole.
pm kui soovited viisakat garantiid ja klienditeenindust ÄRGE OSTKE EESTIST!!!
ja jutt et testisite ennem ma ei usu elus... see võib olla selle komplekteerija TÖÖKOHUSTUS aga nagunii makstakse vähe ja vend vilistab pooltele nõutud asjadele.
sest seda näeb kohe ära et arvuti ei booti... ja transpordis ei anna ka pesa ära lõhkuda sest riser oli ainult seal millel puudub igasugune raskus.
ja kuidas te testimise käigus siis katkis riserit + pesa ei märganud???
igatahes seda venda kes neil sea kodukal live chatis on kiidan igati viiskas ja palus helistada ilusti garantii oskakonda ja isegi uuris välja ,et veel peale tööpäeva on seal keegi ja et ruttu ühendust võtaks.
kiitus sulle.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 03.03.2019 14:23:08 vasta tsitaadiga

Milleks üldse arvutitargast kasti osta ? Iga kolmeaastane saab ka kokkupanemisega hakkama...
Kommentaarid: 488 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 396
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 14:41:27 vasta tsitaadiga

pots4t4j4 kirjutas:
Milleks üldse arvutitargast kasti osta ? Iga kolmeaastane saab ka kokkupanemisega hakkama...


pühamüristus ma vist kustutan oma postitused ära...
ma tegin teema selleks et teised teaks mis toimuks...
mitte et kuulata siin teie kriitikat.
ilmselgelt ma suudan ise kokku panna ja olen pannud.
ühesõnaga arvutitark käitust õigesti ja klient on IDIOOT et ostab arvutitargast komplekti???
pigem on õige küsimus MILLEKS üldse osta arvutitargast midagi???
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 15:16:35 vasta tsitaadiga

siven kirjutas:
pots4t4j4 kirjutas:
Milleks üldse arvutitargast kasti osta ? Iga kolmeaastane saab ka kokkupanemisega hakkama...


pühamüristus ma vist kustutan oma postitused ära...
ma tegin teema selleks et teised teaks mis toimuks...
mitte et kuulata siin teie kriitikat.
ilmselgelt ma suudan ise kokku panna ja olen pannud.
ühesõnaga arvutitark käitust õigesti ja klient on IDIOOT et ostab arvutitargast komplekti???
pigem on õige küsimus MILLEKS üldse osta arvutitargast midagi???


Kuna nüüd selge, et kast oli niiöelda letikaup, siis nõustun siinkohal sinuga. Lihtsalt märkuseks. Eeldasin, et tegu oli enda poolt valitud juppidest kokku pandud raaliga.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 15:47:59 vasta tsitaadiga

Slinky kirjutas:
Ise komplekteeritud toodetele või tellija soovide järgi muud moodi valmistatud toode ei lähe minu teade jah 14p tagastuse alla. Toimitakse samamoodi nagu iga muu garantiilise tootega, olenemata kas asi ei töötanud kohe, töötas 3 kuud või ühe aasta.
Garantii reeglid paneb paika seadme tootja (mitte müüja) ja kui puudub näiteks vastav volitatud koha ekspertiis, siis võib ju seadme tootja müüja ka pikale saata ning kõik kulud kirjutatakse lihtsalt korstnasse

... väga vaieldav, sest komponendid säilitavad endiselt oma müügiväärtuse ka teises komplektis. Pealegi, mis garantiist me räägime? Poest müüdava toote korral on tegemist siiski pretensiooni esitamise ajaga ja tootja garantii on poe mure, mitte kliendi. Juhul, kui tootja garantiist tuleneb mingeid piiranguid, siis see ei muuda pretensiooni esitamise tingimusi kliendi jaoks, see on juba korduvalt läbi vaieldud teema ja pretsedendid olemas ...

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 15:49:55 vasta tsitaadiga

Siin-seal on poodides silma jäänud silt et kvaliteetset kaupa pole kohustust tagasi võtta. Võib oma järeldused teha mis tarbijakaitse juhtumistest saab kui kaup oli müügihetkel katki aga leti peal süvitsi testimist ei tehtud.

siven, pole mõtet iga trolli südamesse võtta.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 179 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xheix1712
HV Guru
xheix1712

liitunud: 24.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 16:33:01 vasta tsitaadiga

14 päevane tagastusõigus ei kehti järgmiste kaupade/juhtude puhul:

*tagastatav kaup on kasutatud;
*toode ei ole originaalpakendis või on originaalpakend kaotanud kaubandusliku välimuse;
*toode on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt;
*ostjaks on juriidiline isik või firma.
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 174
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 17:06:05 vasta tsitaadiga

xheix1712 kirjutas:
14 päevane tagastusõigus ei kehti järgmiste kaupade/juhtude puhul:

*tagastatav kaup on kasutatud;
*toode ei ole originaalpakendis või on originaalpakend kaotanud kaubandusliku välimuse;
*toode on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt;
*ostjaks on juriidiline isik või firma.


... kust see kopeeritud on? Mõned punktid on natuke meeldevaldselt üldistavad ja mis on siin pistmist juriidilise isiku või firmaga?
https://www.ttja.ee/et/tarbijale/ostmine-e-poest/14-paevane-taganemisoigus

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xheix1712
HV Guru
xheix1712

liitunud: 24.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 17:31:14 vasta tsitaadiga

DigeBeni, see oli mingi teise poe lehelt, aga pidasin pigem silmas just seda viimast punkti üldiselt. Tarbijakitse alla käib ainult eraisik ostjana.

Murest on aru saada, nagu loen, siis tegemist lihtsalt kehval ajal juhtunud probleemiga, nädalavahetus vahel kus igasugused hoolduskeskused, garantiid, laod kinni.
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 174
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 18:52:00 vasta tsitaadiga

xheix1712 kirjutas:
DigeBeni, see oli mingi teise poe lehelt, aga pidasin pigem silmas just seda viimast punkti üldiselt. Tarbijakitse alla käib ainult eraisik ostjana.

Murest on aru saada, nagu loen, siis tegemist lihtsalt kehval ajal juhtunud probleemiga, nädalavahetus vahel kus igasugused hoolduskeskused, garantiid, laod kinni.



tundub ,et mõni ei saa asjast üldse aru. ja niipalju tühja juttu vahel.
teeks siis vahekokkuvõtte.
et kui arvutitark loeb siis oleks lihtsam vastada tekkinud küsimustele.

1.miks müüakse teie poolt komplekteerituid arvuteid ilma testimata?väide ,et testisite ja töötas EI PEA PAIKA!
uurige võibolla see komplekteerija töökohustuses on aga miks ei tehta seda siiski?
sest isegi kui kaabel oleks terve poleks ta ikkagi selles pesas isegi bootind või vastupidi. sest katki olid mõlemad asjad .
muidugi inetu kohe DPD peale ajada aga 100% kindel ,et transpordis need kahjustada ei saanud kuna kaart polnud isegi pesas.
2.olete kindlad ,et teie komplekteerija on ikka tasemel? pastat panna nii ,et see otsapidi socketis ei tundu profesionaalne?
lisaks 1 lõhutud PCIE-e slot? vb oli tehase praak juba aga me ei tea kuna te ei kontrollind seisukorda.
3. miks ei saa interneti ostu puhul koheselt raha tagasi kui toodet soovitakse tagastada kui selgub et toode ei tööta juba saabudes?
saaks isegi kõigest aru kui läheb järgmine päev katki jne aga saabudes kui te tahate normaalset klienditeenindust pakkuda on ju mõistlik kohe toode ringi vahetada või raha tagastada?
klient ju ei pea ootama teie uurimistöö tulemusi.
4. kas ei oleks mõistlik asjadele mille eest ma komplektis maksan lisad kaasa panna?tunnen puudust korpuse HDD bracketist ei tea kas saab eraldi üldse osta.ei ütleks ,et see isegi lisa on vaid ,et täiesti basic ja milleks see üldse ära võta? korpuse te ju ise saate 2 bracketiga:S
lisaks jahutusega pidi kaasa tulema LED riba koos kontrolleriga ja ka üks fänn hub on puudu.õnneks toite juhtmed vist on kõik kaasas eks kontrollin millalgi üle.
ausaltõeldes ärge kartke ma enam arvutit tagasi suruma ei hakka! tegin ise korda peale mitmeid tunde testides ja oma närve kulutades.
riseri kaabli ostsin ka uue ja kirjutan siis endale koolirahaks. emaplaat iseenesest ju töötab väljaarvatud 1 vigane PCI-e slot mille pärsat ma ei hakka arvuti teile uuesti tagasi saatma.
aga kas teil on sellist mainet vaja? ja mulle ei mahtund hinge ka see maha vaikida. kast ise ju maksis 2000+ ise te vingute ,et eestist ei osteta ,et hinnad kallid ja ,et hinnad peavadki kallid olema sest me oleme nii väikesed.
seda enam meid on vähe ja klienditeenindus peaks sellevõrra parem ja lihtsamini tesotatav olema.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 20:04:04 vasta tsitaadiga

Äkki oli see juba kellegi teise poolt tagastatud komplekt?
_________________
Mobrog tasustatud küsitluste paneeli affiliate link: KUTSE
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 20:06:14 vasta tsitaadiga

Dijital kirjutas:
Äkki oli see juba kellegi teise poolt tagastatud komplekt?


mingeid ideid kuidas seda kontrollida?
ta ilmselt ka seda siis tööle ei saand ja midagi seal tal muuta ei õnnestunud et ma tuvastada saaks.
aga seda enam veel suurem sigadus see kohe edasi järgmisele müüa!
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UrmoZ
HV Guru
UrmoZ

liitunud: 06.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 20:13:27 vasta tsitaadiga

Oletused, oletused igal pool. icon_smile.gif
_________________
Amazon - will not buy!
Kommentaarid: 205 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 186
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dohc-48v12
Aeg maha 1p
dohc-48v12

liitunud: 28.07.2008




sõnum 03.03.2019 20:29:41 vasta tsitaadiga

ma ei julgegi enam enda hdd- d garantiise viia AT-sse
_________________
Ime tala, Nagu ime kepike. icon_smile.gif
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 0 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 179, 180, 181  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.