Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
29.01.2019 20:06:57
|
|
|
softis kirjutas: |
arvutitark, kas tööjaamade puhul (monteerimise põhjal eeldan) ei ole teil variant mingit alternatiivset asendustoodet pakkuda või seda polnud olemas/klient ei soovinud? |
Enne peaks üldse välja selgitama, et mis asi osteti. Igasugused kiiremad garantiid, on-site teenindus ja asendusarvutid on täitsa omaette maailm, mille kohta on eraldi lepingud. Tavaolukorras ole äri- või eraklient, garantii käib ikka tavalist (aeglast) rada pidi.
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
30.01.2019 10:46:04
|
|
|
Baeskades, mul on endal ja ka tuttavatel olnud olukordasid, kus on pakutud kas asendustoodet või siis pikem protsess ette antud.
Äriklientidel on ehk teised reeglid ja lepingud.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Osiris
HV Guru

liitunud: 12.08.2002
|
30.01.2019 11:10:37
|
|
|
Sarin kirjutas: |
Tellisin arvuti, mis pidi saabuma 15 jaanuar. Saabus alles 24 jaanuar ja kui ma proovisin 25 jaanuar tööle panna, ei läinud tööle…
Viisin sama päev garantiisse ja öeldi, et vaadatakse kiirelt üle ja kiirelt korda.
Täna on 29 jaanuar ja mulle vastatin mailis: “Tervist, Järgneva nädala jooksul saame lahendi.”
Tegu on töövahendiga ja ma ei saa tööd teha, pean teiste kontorites öösiti monteerimas käima.
Olen juba umbes 10 aastat Arvutitarka usaldanud ja teistele soovitanud...
Paistab, et ajad on muutunud.
Ootan seda vahvat lahendit, äkki tuleb mingi positiivne noot veel...
Hetkel igatahes
 |
Kui töövahend on nõnda oluline siis pead sa ise tekitama endale varuvariandi, et töötegevus ei katkeks. Ei saa kõike arvutitarga süüks lükata. Kas üldse asenduse pakkumise teemal nendega rääkisid?
Või siis hoiad teatuid juppe tööl kapis juhuks kui vaja peaks minema.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
30.01.2019 11:55:02
|
|
|
softis kirjutas: |
Baeskades, mul on endal ja ka tuttavatel olnud olukordasid, kus on pakutud kas asendustoodet või siis pikem protsess ette antud.
Äriklientidel on ehk teised reeglid ja lepingud. |
Poest firma nimele asju ostes ei teki sellel ärikliendil rohkem mingeid õigusi kui erakliendil. Pigem on neid isegi vähem, kuna ettevõttele ostes ei kehti seaduse järgi 2a pretensioonide esitamise aeg (erinevad poed seda siiski küll pakuvad, euronics nt 6 kuud, AT vist 1a). Igasugused on-site, next business day jms uhked väljendid on eelkõige brändimasinate kindlate seeriate võlud.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
30.01.2019 12:02:04
|
|
|
Kui mul tööd vaja teha, siis lähen tassin kodust ära. Samas tänapäeval enam arvuteid ei testita? See nagu suurem küsimus.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
30.01.2019 13:34:53
|
|
|
Mihkel. kirjutas: |
softis kirjutas: |
Baeskades, mul on endal ja ka tuttavatel olnud olukordasid, kus on pakutud kas asendustoodet või siis pikem protsess ette antud.
Äriklientidel on ehk teised reeglid ja lepingud. |
Poest firma nimele asju ostes ei teki sellel ärikliendil rohkem mingeid õigusi kui erakliendil. Pigem on neid isegi vähem, kuna ettevõttele ostes ei kehti seaduse järgi 2a pretensioonide esitamise aeg (erinevad poed seda siiski küll pakuvad, euronics nt 6 kuud, AT vist 1a). Igasugused on-site, next business day jms uhked väljendid on eelkõige brändimasinate kindlate seeriate võlud. |
Kui juriidilised isikud omavahel toimetavad siis on reeglid (ning neist tulenevad õigused ja kohustused) täpselt sellised nagu omavahelisse lepingusse kirja saavad - võivad olla väga suured või sisuliselt olematud (v.a. kohalduvate seadustega kehtestatud, mis kehtivad vaikimisi).
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
30.01.2019 13:55:32
|
|
|
Oled Eestis poest midagi ettevõtte nimele ostnud? Arve või tsekk ongi seal ju lepinguks ja mingeid erilisi kokkuleppeid seal üldjuhul ei looda ehk taandubki ikka sellele mida ma kirjeldasin.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
30.01.2019 15:36:25
|
|
|
Mihkel. kirjutas: |
Oled Eestis poest midagi ettevõtte nimele ostnud? Arve või tsekk ongi seal ju lepinguks ja mingeid erilisi kokkuleppeid seal üldjuhul ei looda ehk taandubki ikka sellele mida ma kirjeldasin. |
Sõltub firmast ja kaubast, mida ostetakse. Kui ettevõte omale tootmiseks olulist sisendit hangib siis sõlmitakse ikkagi leping, kus sisalduvad tingimused.
Loomulikult, kui tahetakse saada täiendavaid hüvesid lepinguga, näiteks probleemse kauba asendamine tööpäeva jooksul vms, siis see kajastub hinnas.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
30.01.2019 18:08:51
|
|
|
Selge see, et sõltub firmast ja kaubast, ma ei arvagi teisiti. Kuid kui me räägime Arvutitarga teemas sellistest asjadest, siis võiks ilmselge olla, et jutt käib jaekaupluse ja tarbija (kelleks on juriidiline isik) vahel sõlmitud lepingust, milleks on enamasti tavaline arve või tšekk. Ei enamat. Ei hakka keegi seal leti taga mingeid lisatingimustega lepinguid tegema.
Ehk, nagu ma ütlesin, üldjuhul selliseid põhjalikke lepinguid selliste ostude puhul ei looda. Mis ei tähenda seda, et selliseid asju üldse ei tehta.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
30.01.2019 18:16:59
|
|
|
Mihkel. kirjutas: |
Selge see, et sõltub firmast ja kaubast, ma ei arvagi teisiti. Kuid kui me räägime Arvutitarga teemas sellistest asjadest, siis võiks ilmselge olla, et jutt käib jaekaupluse ja tarbija (kelleks on juriidiline isik) vahel sõlmitud lepingust, milleks on enamasti tavaline arve või tšekk. Ei enamat. Ei hakka keegi seal leti taga mingeid lisatingimustega lepinguid tegema.
Ehk, nagu ma ütlesin, üldjuhul selliseid põhjalikke lepinguid selliste ostude puhul ei looda. Mis ei tähenda seda, et selliseid asju üldse ei tehta. |
Põhimõtteliselt nõus - väike juriidiline tegelane enamasti ei tegele selliste lepingutega.
Samas kui tema jaoks on tegemist kriitilise teemaga - võib-olla peaks? Suvalises poes leti taga ei kauple lepingutingimuste üle, kuid telli siis asi teenusena, kus võimalik tingimused läbi rääkida ja loomulikult ka vastav hind maksta, kui see asi on piisavalt oluline selle jur isiku jaoks.
See on umbes sama kui keskmine eesti mees ja tervise jälgimine - reeglina jooksvalt ei tegeleta ja probleemide ilmnemisel on tihti hiljaks jäädud.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
30.01.2019 19:02:14
|
|
|
Klienditeeninduse kogemusega julgen öelda, et tihti lajatatakse selliseid väiteid ka manipuleeriva eesmärgiga, mitte reaalse probleemi tõttu. Ma ei taha uskuda näiteks, et a la 10€ klaviatuur paneb täiesti normaalse käibega firmas töö seisma, ometi on sellist asja väidetud. Rääkimata oütajatest. Praegu teemas olevat kasutajat selles ei süüdista muidugi.
Igaljuhul jah on selliste tingimuste puudumine pigem ostja kui müüja mure. Kuna seaduse järgi kauplejal sellist kohustust ei ole, siis, arvestades Eesti kliendi hinnatundlikust, ei mahuta keegi ka sellist teenust vaikimisi oma hinna sisse.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
d3t
HV Guru

liitunud: 14.05.2004
|
31.01.2019 17:02:48
|
|
|
Magic kirjutas: |
Kui mul tööd vaja teha, siis lähen tassin kodust ära. Samas tänapäeval enam arvuteid ei testita? See nagu suurem küsimus. |
Nope. Mul nt. lukati xmp profiil kull peale ilusti aga reaalset memtesti ei tehtud ja malud xmp profiiliga viskasid errorit...
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
05.02.2019 16:02:43
|
|
|
Sätete muutmisega sai asja või ikka mälu oli vigane/konfliktis?
Ma nagu mõtlen seda, et see komplekteerimise teenus on nii või naa optimistlik kui osta OC asju. Palju on sellist nodi mille ühilduvust nad komplekteerimise raha eest kuidagi tagada ei saa.
Lisaks seda enam, et üldine know how arvutitest tegelikult taandareneb.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
d3t
HV Guru

liitunud: 14.05.2004
|
05.02.2019 16:39:09
|
|
|
Magic, vigane malu, kasutasin xmp profiilita kuniks uusi ootasin. IMHO lihtsalt Arvutitarga komplekteerimine nork. Ei testita ju muffigi rohkem kui et kas voolu kulge vottab.
minu hinnangul, peaks arvuti komplekteerimine sisaldama endas ikkagi
* burn in testi, ehk taiskoormusega jahutab ara? prime95 kasvoi
* memtesti, ehk kas malu toimib uldse?
* peale seda voiks vaadata ka graafikaaardi toimet. 3dmark vms
sest vastasel juhul mille eest ma maksan? Ma saan kodus ise ka jupid kokku laduda. Mu eesmark komplekteerimise juures on tuvastada RMA'd vajavad komponendid ning need valja vahetada, et ma ei peaks taksoga pidevalt poe ja kodu vahelt jooksma.
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.02.2019 16:55:23
|
|
|
d3t, mis küsimus see veel on? Kas sa arvad, et komplekteerimine on tasuta?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
05.02.2019 17:21:07
|
|
|
Kõike seda on sinna hinda raske mahutada jah.
See komplekteerimise hind on tegelikult nali. 10+.a tagasi visati ka 500.- (muidugi see hõlmas sisuliselt seda, et mul oli arvuti 1-3 päeva käes ja tegin kõike mõeldavat sellega).
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
05.02.2019 17:57:57
|
|
|
Magic, 25-stbmaksud ja rent jms maha arvata, siis tööraha üle ei jää jah;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
05.02.2019 18:10:28
|
|
|
sisuliselt 3-5.- on arvestatud töölisele kätte.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
StenPr
HV vaatleja
liitunud: 24.12.2012
|
07.02.2019 23:52:53
|
|
|
Sai tellitud terve hunnik asju, kõik kohal väljaarvatud korpus. Kuna on kiire, siis saatsin meili, et kas nad oleks nõus esinduses oleva korpuse vastu vahetama ja maksan hinnavahe kinni. Vastatud veel pole. Läheb see tavaliselt läbi? Kui ei peaks nad nõus olema, ostaks lihtsalt kohaloleva sobiva korpuse ja tellitud korpuse peaksin ju saama neile 14p jooksul tagastada? Või ei pea nad korras asja tagasi võtma?
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
08.02.2019 00:26:11
|
|
|
No kui toode pole kohalegi jõudnud siis lihtsalt tühistad tolle tellimustest ja võtad mõne kasti mis kohapeal olemas.
|
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wusses
mehine eesti muffin

liitunud: 31.03.2008
|
08.02.2019 15:11:09
|
|
|
StenPr kirjutas: |
Sai tellitud terve hunnik asju, kõik kohal väljaarvatud korpus. Kuna on kiire, siis saatsin meili, et kas nad oleks nõus esinduses oleva korpuse vastu vahetama ja maksan hinnavahe kinni. Vastatud veel pole. Läheb see tavaliselt läbi? Kui ei peaks nad nõus olema, ostaks lihtsalt kohaloleva sobiva korpuse ja tellitud korpuse peaksin ju saama neile 14p jooksul tagastada? Või ei pea nad korras asja tagasi võtma? |
Ja ,saab . Mul oli just sama teema emaplaadiga. Kõik käes välja aravatud emaplaat. Vaatasin et kohal oli üks asuse am4 plaat ja helistasin ja sai ilusti.
Asja ajamine võttis aega 3-4min
_________________ Skoda octavia 2016a universal/manu/diisel https://www.auto24.ee/soidukid/4194929 |
|
Kommentaarid: 334 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
273 |
|
tagasi üles |
|
 |
StenPr
HV vaatleja
liitunud: 24.12.2012
|
08.02.2019 15:43:58
|
|
|
Sain ka ilma ühegi mureta vahetatud teise kasti vastu.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
GrafDragon
HV vaatleja

liitunud: 24.02.2019
|
24.02.2019 17:04:36
|
|
|
Need kes teavad rohkem, kui tavakodanik. Kas oskate öelda kui kaua tavaliselt läheb arvutitark/msi videokaartide garantiiga?
Küsimuse background:
Sai ostetud üks MSI 2080ti Gaming X Trio (https://arvutitark.ee/est/tootekataloog/Arvutikomponendid-Graafikakaardid-VGA-NVIDIA-GeForce309/MSI-GeForce-RTX-2080-Ti-GAMING-X-TRIO-11GB-GDDR6-GAME-ON-378458). Oh imet: see oli elus ainult 2 päeva. Kuuendal jaanuaril tagastasin kaardi poodi ja töötaja lubas, et paari nädalaga peaks asi lahendatud olema. Kahe nädala möödudes võtsin ühendust garantiiosakonnaga, kus vastati, et tavaliselt läheb ikka kolm nädalat. Ootasin üks kuu ja palusin uuesti infot. Kuuendal veebruaril vastati, et mulle pakutakse lahendust "järgneva nädala esimesel poolel". Nagu saate aru, siis mitte mingit lahendust mulle pakutud ei olnud, ja pole ka ühendust võetud. Mis seal ikka, tuletasin neile uuesti meelde, et ma pole veel surnud ja kus on see lubatud lahendus kasutades nende veebi-portaali, lisaks kirjutasin ka eelmisel esmaspäeval email'i. Kahjuks mõlemal korral mind ignoreeriti ja ei vastatust ma enam ei saanud. Nii saigi esialgsest 2 nädalast peaaegu 2 kuud. Kurb lugu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
24.02.2019 18:34:23
|
|
|
Mida sa ootad võta telefon kätte ja helista kui kassapidaja ei viitsi end liigutada siis keegi kuskil soojema kohapeal ehk viitsib.
|
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
alexcrx
HV kasutaja

liitunud: 29.03.2006
|
24.02.2019 18:45:41
|
|
|
GrafDragon kirjutas: |
Need kes teavad rohkem, kui tavakodanik. Kas oskate öelda kui kaua tavaliselt läheb arvutitark/msi videokaartide garantiiga?
Küsimuse background:
Sai ostetud üks MSI 2080ti Gaming X Trio (https://arvutitark.ee/est/tootekataloog/Arvutikomponendid-Graafikakaardid-VGA-NVIDIA-GeForce309/MSI-GeForce-RTX-2080-Ti-GAMING-X-TRIO-11GB-GDDR6-GAME-ON-378458). Oh imet: see oli elus ainult 2 päeva. Kuuendal jaanuaril tagastasin kaardi poodi ja töötaja lubas, et paari nädalaga peaks asi lahendatud olema. Kahe nädala möödudes võtsin ühendust garantiiosakonnaga, kus vastati, et tavaliselt läheb ikka kolm nädalat. Ootasin üks kuu ja palusin uuesti infot. Kuuendal veebruaril vastati, et mulle pakutakse lahendust "järgneva nädala esimesel poolel". Nagu saate aru, siis mitte mingit lahendust mulle pakutud ei olnud, ja pole ka ühendust võetud. Mis seal ikka, tuletasin neile uuesti meelde, et ma pole veel surnud ja kus on see lubatud lahendus kasutades nende veebi-portaali, lisaks kirjutasin ka eelmisel esmaspäeval email'i. Kahjuks mõlemal korral mind ignoreeriti ja ei vastatust ma enam ei saanud. Nii saigi esialgsest 2 nädalast peaaegu 2 kuud. Kurb lugu. |
nii palju kui mina näen et homme peaks jõudma kaart distribuutori käest Arvutitarka. 08.01 oli see sinna saadetud garantiisse Arvutitarga poolt.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
|