Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 114, 115, 116 ... 185, 186, 187  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 29.01.2019 20:06:57 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
arvutitark, kas tööjaamade puhul (monteerimise põhjal eeldan) ei ole teil variant mingit alternatiivset asendustoodet pakkuda või seda polnud olemas/klient ei soovinud?
Enne peaks üldse välja selgitama, et mis asi osteti. Igasugused kiiremad garantiid, on-site teenindus ja asendusarvutid on täitsa omaette maailm, mille kohta on eraldi lepingud. Tavaolukorras ole äri- või eraklient, garantii käib ikka tavalist (aeglast) rada pidi.
Kommentaarid: 181 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 30.01.2019 10:46:04 vasta tsitaadiga

Baeskades, mul on endal ja ka tuttavatel olnud olukordasid, kus on pakutud kas asendustoodet või siis pikem protsess ette antud.
Äriklientidel on ehk teised reeglid ja lepingud.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2019 11:10:37 vasta tsitaadiga

Sarin kirjutas:
Tellisin arvuti, mis pidi saabuma 15 jaanuar. Saabus alles 24 jaanuar ja kui ma proovisin 25 jaanuar tööle panna, ei läinud tööle…
Viisin sama päev garantiisse ja öeldi, et vaadatakse kiirelt üle ja kiirelt korda.
Täna on 29 jaanuar ja mulle vastatin mailis: “Tervist, Järgneva nädala jooksul saame lahendi.”
Tegu on töövahendiga ja ma ei saa tööd teha, pean teiste kontorites öösiti monteerimas käima.

Olen juba umbes 10 aastat Arvutitarka usaldanud ja teistele soovitanud...
Paistab, et ajad on muutunud.

Ootan seda vahvat lahendit, äkki tuleb mingi positiivne noot veel...

Hetkel igatahes thumbs_down.gif
icon_sad.gif

Kui töövahend on nõnda oluline siis pead sa ise tekitama endale varuvariandi, et töötegevus ei katkeks. Ei saa kõike arvutitarga süüks lükata. Kas üldse asenduse pakkumise teemal nendega rääkisid?
Või siis hoiad teatuid juppe tööl kapis juhuks kui vaja peaks minema.
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 103
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2019 11:55:02 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Baeskades, mul on endal ja ka tuttavatel olnud olukordasid, kus on pakutud kas asendustoodet või siis pikem protsess ette antud.
Äriklientidel on ehk teised reeglid ja lepingud.



Poest firma nimele asju ostes ei teki sellel ärikliendil rohkem mingeid õigusi kui erakliendil. Pigem on neid isegi vähem, kuna ettevõttele ostes ei kehti seaduse järgi 2a pretensioonide esitamise aeg (erinevad poed seda siiski küll pakuvad, euronics nt 6 kuud, AT vist 1a). Igasugused on-site, next business day jms uhked väljendid on eelkõige brändimasinate kindlate seeriate võlud.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 30.01.2019 12:02:04 vasta tsitaadiga

Kui mul tööd vaja teha, siis lähen tassin kodust ära. Samas tänapäeval enam arvuteid ei testita? See nagu suurem küsimus.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2019 13:34:53 vasta tsitaadiga

Mihkel. kirjutas:
softis kirjutas:
Baeskades, mul on endal ja ka tuttavatel olnud olukordasid, kus on pakutud kas asendustoodet või siis pikem protsess ette antud.
Äriklientidel on ehk teised reeglid ja lepingud.



Poest firma nimele asju ostes ei teki sellel ärikliendil rohkem mingeid õigusi kui erakliendil. Pigem on neid isegi vähem, kuna ettevõttele ostes ei kehti seaduse järgi 2a pretensioonide esitamise aeg (erinevad poed seda siiski küll pakuvad, euronics nt 6 kuud, AT vist 1a). Igasugused on-site, next business day jms uhked väljendid on eelkõige brändimasinate kindlate seeriate võlud.


Kui juriidilised isikud omavahel toimetavad siis on reeglid (ning neist tulenevad õigused ja kohustused) täpselt sellised nagu omavahelisse lepingusse kirja saavad - võivad olla väga suured või sisuliselt olematud (v.a. kohalduvate seadustega kehtestatud, mis kehtivad vaikimisi).
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2019 13:55:32 vasta tsitaadiga

Oled Eestis poest midagi ettevõtte nimele ostnud? Arve või tsekk ongi seal ju lepinguks ja mingeid erilisi kokkuleppeid seal üldjuhul ei looda ehk taandubki ikka sellele mida ma kirjeldasin.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2019 15:36:25 vasta tsitaadiga

Mihkel. kirjutas:
Oled Eestis poest midagi ettevõtte nimele ostnud? Arve või tsekk ongi seal ju lepinguks ja mingeid erilisi kokkuleppeid seal üldjuhul ei looda ehk taandubki ikka sellele mida ma kirjeldasin.


Sõltub firmast ja kaubast, mida ostetakse. Kui ettevõte omale tootmiseks olulist sisendit hangib siis sõlmitakse ikkagi leping, kus sisalduvad tingimused.
Loomulikult, kui tahetakse saada täiendavaid hüvesid lepinguga, näiteks probleemse kauba asendamine tööpäeva jooksul vms, siis see kajastub hinnas.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2019 18:08:51 vasta tsitaadiga

Selge see, et sõltub firmast ja kaubast, ma ei arvagi teisiti. Kuid kui me räägime Arvutitarga teemas sellistest asjadest, siis võiks ilmselge olla, et jutt käib jaekaupluse ja tarbija (kelleks on juriidiline isik) vahel sõlmitud lepingust, milleks on enamasti tavaline arve või tšekk. Ei enamat. Ei hakka keegi seal leti taga mingeid lisatingimustega lepinguid tegema.

Ehk, nagu ma ütlesin, üldjuhul selliseid põhjalikke lepinguid selliste ostude puhul ei looda. Mis ei tähenda seda, et selliseid asju üldse ei tehta.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2019 18:16:59 vasta tsitaadiga

Mihkel. kirjutas:
Selge see, et sõltub firmast ja kaubast, ma ei arvagi teisiti. Kuid kui me räägime Arvutitarga teemas sellistest asjadest, siis võiks ilmselge olla, et jutt käib jaekaupluse ja tarbija (kelleks on juriidiline isik) vahel sõlmitud lepingust, milleks on enamasti tavaline arve või tšekk. Ei enamat. Ei hakka keegi seal leti taga mingeid lisatingimustega lepinguid tegema.

Ehk, nagu ma ütlesin, üldjuhul selliseid põhjalikke lepinguid selliste ostude puhul ei looda. Mis ei tähenda seda, et selliseid asju üldse ei tehta.


Põhimõtteliselt nõus - väike juriidiline tegelane enamasti ei tegele selliste lepingutega.

Samas kui tema jaoks on tegemist kriitilise teemaga - võib-olla peaks? Suvalises poes leti taga ei kauple lepingutingimuste üle, kuid telli siis asi teenusena, kus võimalik tingimused läbi rääkida ja loomulikult ka vastav hind maksta, kui see asi on piisavalt oluline selle jur isiku jaoks.

See on umbes sama kui keskmine eesti mees ja tervise jälgimine - reeglina jooksvalt ei tegeleta ja probleemide ilmnemisel on tihti hiljaks jäädud.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2019 19:02:14 vasta tsitaadiga

Klienditeeninduse kogemusega julgen öelda, et tihti lajatatakse selliseid väiteid ka manipuleeriva eesmärgiga, mitte reaalse probleemi tõttu. Ma ei taha uskuda näiteks, et a la 10€ klaviatuur paneb täiesti normaalse käibega firmas töö seisma, ometi on sellist asja väidetud. Rääkimata oütajatest. Praegu teemas olevat kasutajat selles ei süüdista muidugi.

Igaljuhul jah on selliste tingimuste puudumine pigem ostja kui müüja mure. Kuna seaduse järgi kauplejal sellist kohustust ei ole, siis, arvestades Eesti kliendi hinnatundlikust, ei mahuta keegi ka sellist teenust vaikimisi oma hinna sisse.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 31.01.2019 17:02:48 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Kui mul tööd vaja teha, siis lähen tassin kodust ära. Samas tänapäeval enam arvuteid ei testita? See nagu suurem küsimus.

Nope. Mul nt. lukati xmp profiil kull peale ilusti aga reaalset memtesti ei tehtud ja malud xmp profiiliga viskasid errorit...

_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 05.02.2019 16:02:43 vasta tsitaadiga

Sätete muutmisega sai asja või ikka mälu oli vigane/konfliktis?
Ma nagu mõtlen seda, et see komplekteerimise teenus on nii või naa optimistlik kui osta OC asju. Palju on sellist nodi mille ühilduvust nad komplekteerimise raha eest kuidagi tagada ei saa.
Lisaks seda enam, et üldine know how arvutitest tegelikult taandareneb.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 05.02.2019 16:39:09 vasta tsitaadiga

Magic, vigane malu, kasutasin xmp profiilita kuniks uusi ootasin. IMHO lihtsalt Arvutitarga komplekteerimine nork. Ei testita ju muffigi rohkem kui et kas voolu kulge vottab.

minu hinnangul, peaks arvuti komplekteerimine sisaldama endas ikkagi
* burn in testi, ehk taiskoormusega jahutab ara? prime95 kasvoi
* memtesti, ehk kas malu toimib uldse?
* peale seda voiks vaadata ka graafikaaardi toimet. 3dmark vms

sest vastasel juhul mille eest ma maksan? Ma saan kodus ise ka jupid kokku laduda. Mu eesmark komplekteerimise juures on tuvastada RMA'd vajavad komponendid ning need valja vahetada, et ma ei peaks taksoga pidevalt poe ja kodu vahelt jooksma.

_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 05.02.2019 16:55:23 vasta tsitaadiga

d3t, mis küsimus see veel on? Kas sa arvad, et komplekteerimine on tasuta?
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 05.02.2019 17:21:07 vasta tsitaadiga

Kõike seda on sinna hinda raske mahutada jah.
See komplekteerimise hind on tegelikult nali. 10+.a tagasi visati ka 500.- (muidugi see hõlmas sisuliselt seda, et mul oli arvuti 1-3 päeva käes ja tegin kõike mõeldavat sellega).
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 05.02.2019 17:57:57 vasta tsitaadiga

Magic, 25-stbmaksud ja rent jms maha arvata, siis tööraha üle ei jää jah;)
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 05.02.2019 18:10:28 vasta tsitaadiga

sisuliselt 3-5.- on arvestatud töölisele kätte.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
StenPr
HV vaatleja

liitunud: 24.12.2012




sõnum 07.02.2019 23:52:53 vasta tsitaadiga

Sai tellitud terve hunnik asju, kõik kohal väljaarvatud korpus. Kuna on kiire, siis saatsin meili, et kas nad oleks nõus esinduses oleva korpuse vastu vahetama ja maksan hinnavahe kinni. Vastatud veel pole. Läheb see tavaliselt läbi? Kui ei peaks nad nõus olema, ostaks lihtsalt kohaloleva sobiva korpuse ja tellitud korpuse peaksin ju saama neile 14p jooksul tagastada? Või ei pea nad korras asja tagasi võtma?
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 08.02.2019 00:26:11 vasta tsitaadiga

No kui toode pole kohalegi jõudnud siis lihtsalt tühistad tolle tellimustest ja võtad mõne kasti mis kohapeal olemas.
Kommentaarid: 490 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 398
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 08.02.2019 15:11:09 vasta tsitaadiga

StenPr kirjutas:
Sai tellitud terve hunnik asju, kõik kohal väljaarvatud korpus. Kuna on kiire, siis saatsin meili, et kas nad oleks nõus esinduses oleva korpuse vastu vahetama ja maksan hinnavahe kinni. Vastatud veel pole. Läheb see tavaliselt läbi? Kui ei peaks nad nõus olema, ostaks lihtsalt kohaloleva sobiva korpuse ja tellitud korpuse peaksin ju saama neile 14p jooksul tagastada? Või ei pea nad korras asja tagasi võtma?



Ja ,saab . Mul oli just sama teema emaplaadiga. Kõik käes välja aravatud emaplaat. Vaatasin et kohal oli üks asuse am4 plaat ja helistasin ja sai ilusti.
Asja ajamine võttis aega 3-4min

_________________
Skoda octavia 2016a universal/manu/diisel https://www.auto24.ee/soidukid/4194929
Kommentaarid: 334 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 273
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
StenPr
HV vaatleja

liitunud: 24.12.2012




sõnum 08.02.2019 15:43:58 vasta tsitaadiga

Sain ka ilma ühegi mureta vahetatud teise kasti vastu. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GrafDragon
HV vaatleja
GrafDragon

liitunud: 24.02.2019




sõnum 24.02.2019 17:04:36 vasta tsitaadiga

Need kes teavad rohkem, kui tavakodanik. Kas oskate öelda kui kaua tavaliselt läheb arvutitark/msi videokaartide garantiiga?

Küsimuse background:
Sai ostetud üks MSI 2080ti Gaming X Trio (https://arvutitark.ee/est/tootekataloog/Arvutikomponendid-Graafikakaardid-VGA-NVIDIA-GeForce309/MSI-GeForce-RTX-2080-Ti-GAMING-X-TRIO-11GB-GDDR6-GAME-ON-378458). Oh imet: see oli elus ainult 2 päeva. Kuuendal jaanuaril tagastasin kaardi poodi ja töötaja lubas, et paari nädalaga peaks asi lahendatud olema. Kahe nädala möödudes võtsin ühendust garantiiosakonnaga, kus vastati, et tavaliselt läheb ikka kolm nädalat. Ootasin üks kuu ja palusin uuesti infot. Kuuendal veebruaril vastati, et mulle pakutakse lahendust "järgneva nädala esimesel poolel". Nagu saate aru, siis mitte mingit lahendust mulle pakutud ei olnud, ja pole ka ühendust võetud. Mis seal ikka, tuletasin neile uuesti meelde, et ma pole veel surnud ja kus on see lubatud lahendus kasutades nende veebi-portaali, lisaks kirjutasin ka eelmisel esmaspäeval email'i. Kahjuks mõlemal korral mind ignoreeriti ja ei vastatust ma enam ei saanud. Nii saigi esialgsest 2 nädalast peaaegu 2 kuud. Kurb lugu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 24.02.2019 18:34:23 vasta tsitaadiga

Mida sa ootad võta telefon kätte ja helista kui kassapidaja ei viitsi end liigutada siis keegi kuskil soojema kohapeal ehk viitsib.
Kommentaarid: 490 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 398
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alexcrx
HV kasutaja
alexcrx

liitunud: 29.03.2006




sõnum 24.02.2019 18:45:41 vasta tsitaadiga

GrafDragon kirjutas:
Need kes teavad rohkem, kui tavakodanik. Kas oskate öelda kui kaua tavaliselt läheb arvutitark/msi videokaartide garantiiga?

Küsimuse background:
Sai ostetud üks MSI 2080ti Gaming X Trio (https://arvutitark.ee/est/tootekataloog/Arvutikomponendid-Graafikakaardid-VGA-NVIDIA-GeForce309/MSI-GeForce-RTX-2080-Ti-GAMING-X-TRIO-11GB-GDDR6-GAME-ON-378458). Oh imet: see oli elus ainult 2 päeva. Kuuendal jaanuaril tagastasin kaardi poodi ja töötaja lubas, et paari nädalaga peaks asi lahendatud olema. Kahe nädala möödudes võtsin ühendust garantiiosakonnaga, kus vastati, et tavaliselt läheb ikka kolm nädalat. Ootasin üks kuu ja palusin uuesti infot. Kuuendal veebruaril vastati, et mulle pakutakse lahendust "järgneva nädala esimesel poolel". Nagu saate aru, siis mitte mingit lahendust mulle pakutud ei olnud, ja pole ka ühendust võetud. Mis seal ikka, tuletasin neile uuesti meelde, et ma pole veel surnud ja kus on see lubatud lahendus kasutades nende veebi-portaali, lisaks kirjutasin ka eelmisel esmaspäeval email'i. Kahjuks mõlemal korral mind ignoreeriti ja ei vastatust ma enam ei saanud. Nii saigi esialgsest 2 nädalast peaaegu 2 kuud. Kurb lugu.


nii palju kui mina näen et homme peaks jõudma kaart distribuutori käest Arvutitarka. 08.01 oli see sinna saadetud garantiisse Arvutitarga poolt.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 114, 115, 116 ... 185, 186, 187  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.