Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield V märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 78, 79, 80  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mina arvan, et Battlefield V saab olema ...
Äge!
32%
 32%  [ 45 ]
Keskmine!
29%
 29%  [ 41 ]
Nõme!
21%
 21%  [ 30 ]
Ma ei tea!
17%
 17%  [ 24 ]
hääli kokku : 140

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
kaido163
HV kasutaja
kaido163

liitunud: 31.07.2008




sõnum 31.01.2019 23:06:15 vasta tsitaadiga

Freaker99 kirjutas:
tsitaat:
Asi on lihtsamast lihtsam. Conquest punktide arvud on seotud tihedalt järgmiste tegevustega (spawn, kill ja lipude hoidmine). Eelnevalt taheti öelda seda, et kui sinu poolt lasti maha 5 tegelast , siis vastane kaotas sellest ˇ5 punkti. Aga nüüd vastase meedik lasi sinu maha ja asus elustama, siis lõpp tulemus muutub hoopis. Sinu meeskond kaotab 1 punkti (kui sind jäeti surema), aga vastase meeskond ei kaotanud ühtegi punkti sest kõik 5 tegelast elustati ja nemad jätkavad mängimist. Kas oled tähele pannud, et kui kui meeskondade punktide summade vahed on väga väikesed nt 20:10 roundi lõpuks, siis paljud mängijad hakkavad karjuma "FCk dont spawn, please dont spawn etc ..ja keskenduge lipude hoidmisele. Nüüd küsid miks icon_razz.gif. Vastus on lihtne, iga uus spawn tähendab -1 punkti ja iga lipu kaotus vist 1 sec jooksul tähendab samuti -1 punkti. Loodetavasti vastasin sinu küsimusele ja kui eksisin, siis palun täiendage.


Varasemates mängudes on alati läinud ticket maha spawnides, seekord on natuke teisiti.
Selles bf-is toimib süsteem nii, et ticket arvestatakse maha siis kui sa sured (ei ole enam elustatav), niiet mitte spawnimine ei anna roundi lõpus midagi.


Ma nüüd selles küll nii kindel pole. Me oleme mitu roundi võitnud nii, et meil on rohkem lippe ja keegi ei spawni. Vastastiim jookseb ticketitest tühjaks. Kuidas siis roundi lõpus spawimine midagi ei anna? Äkki seletad?

_________________
EBV
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Slinky
HV kasutaja

liitunud: 20.09.2015



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2019 23:38:11 vasta tsitaadiga

Ma arvan et mõeldakse äkki seda, et kui incapitated oled ja vasakut hiire klahvi all hoiad, et mitte nii kiirelt surra ja seega ticketit kaotada
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Freaker99
HV vaatleja

liitunud: 03.05.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.02.2019 00:08:02 vasta tsitaadiga

Ticket arvestatakse maha siis kui sa oled päris surnud, pole võimalik enam reviveda, spawnimine on tasuta. Sellesuhtes mitte spawnimine on kaudselt võibolla isegi kasulik, sest kui sa ei spawni siis ei saa sind ka tappa.
Ma üritasin leida üles seda tweeti David Sirlandi poolt, kus ta seda kinnitas aga ei õnnestunud, editin siia mingi source kui leian, niikaua võtke kuulujutuna icon_biggrin.gif
Edit: Polnudki David Sirland vaid Nicklas Astrand, anyway https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a6e4yp/information_about_respawns_and_ticket_bleed/
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaido163
HV kasutaja
kaido163

liitunud: 31.07.2008




sõnum 01.02.2019 01:10:23 vasta tsitaadiga

Freaker99 kirjutas:
Ticket arvestatakse maha siis kui sa oled päris surnud, pole võimalik enam reviveda, spawnimine on tasuta. Sellesuhtes mitte spawnimine on kaudselt võibolla isegi kasulik, sest kui sa ei spawni siis ei saa sind ka tappa.
Ma üritasin leida üles seda tweeti David Sirlandi poolt, kus ta seda kinnitas aga ei õnnestunud, editin siia mingi source kui leian, niikaua võtke kuulujutuna icon_biggrin.gif
Edit: Polnudki David Sirland vaid Nicklas Astrand, anyway https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a6e4yp/information_about_respawns_and_ticket_bleed/


Seda lugedes võib sul õigus olla. Aga nagu sa ise ütlesid, siis kui ei spawni ei saa ka rohkem surma ja seega ei kaota ticketeid. Ja kui enamus lippe käes siis ikkagi pole mõtet huupi spawnida ja kuskile tule alla joosta icon_biggrin.gif

_________________
EBV
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
niijana
HV kasutaja
niijana

liitunud: 20.11.2012




sõnum 01.02.2019 11:07:05 vasta tsitaadiga

Freaker99 kirjutas:
Ticket arvestatakse maha siis kui sa oled päris surnud, pole võimalik enam reviveda, spawnimine on tasuta. Sellesuhtes mitte spawnimine on kaudselt võibolla isegi kasulik, sest kui sa ei spawni siis ei saa sind ka tappa.
Ma üritasin leida üles seda tweeti David Sirlandi poolt, kus ta seda kinnitas aga ei õnnestunud, editin siia mingi source kui leian, niikaua võtke kuulujutuna icon_biggrin.gif
Edit: Polnudki David Sirland vaid Nicklas Astrand, anyway https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a6e4yp/information_about_respawns_and_ticket_bleed/
. Tänud väga kasulik informatsioon, sain kohe targemaks.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 01.02.2019 21:41:49 vasta tsitaadiga

on nendest asjadest tolku ka?

PerfOverlay.DrawFps 1
Render.DrawScreenInfo 1
RenderDevice.VSyncEnable 0
RenderDevice.RenderAheadLimit X
gstrender.thread.maxprocessorcount X
PostProcess.DofMethod 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.DynamicAOMethod 0
Render.VSyncFlashTestEnable 0
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 0
RenderDevice.DxDiagDriverDectectionEnable 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.StereoConvergenceScale 0
RenderDevice.StereoSeparationScale 0
RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenceScale 0

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaido163
HV kasutaja
kaido163

liitunud: 31.07.2008




sõnum 02.02.2019 03:08:17 vasta tsitaadiga

Üldiselt ehk on neist kasu...

Mõnede kohta pakun tähendusi:

PerfOverlay.DrawFps 1 - näitab FPS
RenderDevice.VSyncEnable 0 - V-SYNC OFF
RenderDevice.RenderAheadLimit - Kui ei eksi, siis on see sarnane asi nagu mängu menüüs Future Frame Rendering.
gstrender.thread.maxprocessorcount -Saad määrata mitut tuuma mäng kasutab. See vist aitab AMD puhul kui liiga palju tuumasid.
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable - lülitab vist mingid varjud välja
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable - samuti varjudega midagi
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution -varjude resolutsioon
RenderDevice.Dx11Enable -DX11 väljas ma arvan

Teiste kohta ei oska arvata..eks google aitab icon_biggrin.gif

_________________
EBV
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raixxx
HV kasutaja
raixxx

liitunud: 21.05.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2019 18:59:40 vasta tsitaadiga

Suhteliselt läbiproovitut asjad juba. Know how'd on terve nett täis, mingit suurt eelistust ei anna...
Sellest on täiesti piisavalt:
PerfOverlay.DrawFps 1
GameTime.MaxVariableFPS 145
gstrender.thread.maxprocessorcount
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 03.02.2019 04:19:13 vasta tsitaadiga

raixxx kirjutas:
Suhteliselt läbiproovitut asjad juba. Know how'd on terve nett täis, mingit suurt eelistust ei anna...
Sellest on täiesti piisavalt:
PerfOverlay.DrawFps 1
GameTime.MaxVariableFPS 145
gstrender.thread.maxprocessorcount


beer_yum.gif thumbs_up.gif

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
niijana
HV kasutaja
niijana

liitunud: 20.11.2012




sõnum 04.02.2019 12:19:10 vasta tsitaadiga

PJT kirjutas:
raixxx kirjutas:
Suhteliselt läbiproovitut asjad juba. Know how'd on terve nett täis, mingit suurt eelistust ei anna...
Sellest on täiesti piisavalt:
PerfOverlay.DrawFps 1
GameTime.MaxVariableFPS 145
gstrender.thread.maxprocessorcount


beer_yum.gif thumbs_up.gif


Kõige parema õpetuse kuidas veelgi paremini BF5 jõudlust tõsta on selgitatud hästi siin: https://esports.exposed/bfv/best-battlefield-v-settings/. Vähemalt minul aitas väga palju ja tean veel nii mõndagi, kes seda kasutavad. Nii, et proovi järgi ja õlled teed hiljem icon_razz.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aim17
HV kasutaja

liitunud: 09.07.2005




sõnum 04.02.2019 17:40:39 vasta tsitaadiga

No nii. Nii see on. Seadistus, riistvara parem ja lisaks väike hack ja juba oled parem. See see just on tänapäeva mängude juures halb, et ei ole samad tingimused kõigil ja sellest kujuneb mängu jaoks välja parim. Vaid on nagu tänapäeva sport neelasin dopingu alla ja nüüd annan minna...... Ja kui "vägev" ma olen peale seda.
Mul ei ole midagi bf seeria vastu, olen mänginud seda ja mängin ka edaspidi seda mängu, see on ainus mida mängin ikka ja veel.
Ja vahel on seda igav taguda kui oled koguaeg esimene ja kui ei ole väärilisi vastaseid(mitte koguaeg). Sest mulle meeldib alati selline seis kus ma saan vastasele tagasi teha. Selline moment mina vs tema, kui aru saate. Ja teades, et mul on "riistvara" parem või midagi muud, nullib selle elamuse ära.

_________________
Battlelog: eesti38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raixxx
HV kasutaja
raixxx

liitunud: 21.05.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.02.2019 17:41:59 vasta tsitaadiga

Ma absoluutselt ei viitsi jeblada paari fps'i pärast. Textures ultra peal ja ülejäänud medium. Täitsa normaalne 80-90 Fpsi suurematel mappidel kui just V1/Jb2'ga vastu nina ei saa. Squad CQ on 120 lukus 95% ajast.
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
niijana
HV kasutaja
niijana

liitunud: 20.11.2012




sõnum 06.02.2019 14:02:49 vasta tsitaadiga

raixxx kirjutas:
Ma absoluutselt ei viitsi jeblada paari fps'i pärast. Textures ultra peal ja ülejäänud medium. Täitsa normaalne 80-90 Fpsi suurematel mappidel kui just V1/Jb2'ga vastu nina ei saa. Squad CQ on 120 lukus 95% ajast.


Kahjuks raske öelda ja anda hinnangut millise riistvara peal sul BF5 jookseb. Ise hakkasin otsima lahendusi probleemile, et miks kohati BF5 mängides oli tunne jooksval pildil ja tegevustel oli selline venimise maik alati kaasas ja ei ole minu jaoks sujuv - Seda on raske sõnadesse panna ja samas oli fps pidevalt üle 100 - 120 ja riistvara poolseid läge ei kohta. Muidugi huvitav nähtus minu pc on see, et vahest tekib mängus selline mikro lag ja siis tean et vastane on kusagil ligidal icon_smile.gif . Selline anomaalia hakkas juba BF4 ajal, kui sai vahetatud kogu PC. icon_biggrin.gif
Sai mitmeid asju ümber konfitud ala CPU overclock, uus biosi upgrade jne. Kuid kahjuks midagi ei aidanud. Hing ei andnud rahu ja siis kolasin mööda erinevaid portaale ja forumeid , kus kahjuks mingeid parandus lahendusi ei käidud välja vaid pidevalt jäi silma , et paljud maadlesid samade analoogsete probleemidega. Lõpuks tegin vajalikud muudatused nvidia control panelis ja oh üllatus nn mikro venimine kadus ära ja saab südame rahus mängu nautida. Ei aja ka taga FPS numbreid, kuid minu jaoks väga tähtis reageerimise kiirus ja mängu sujuvus. Kui tunnen, et mängu moortor ja muud tehnilised probleemid tekitavad mängu kogemustes ja oskustes tagasi lööke, siis tuleb leida probleemile lahendus. Minu poolt lauale toodud link võibolla on kellelegi samuti abiks siis see teeb suurt rõõmu.


viimati muutis niijana 06.02.2019 14:45:34, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.02.2019 14:08:46 vasta tsitaadiga

niijana, äkki räägid neist muudatustest lähemalt?
Ise olen sarnast nähtust kohanud...

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
niijana
HV kasutaja
niijana

liitunud: 20.11.2012




sõnum 06.02.2019 14:45:49 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
niijana, äkki räägid neist muudatustest lähemalt?
Ise olen sarnast nähtust kohanud...
Lihtne vt siia " https://esports.exposed/bfv/best-battlefield-v-settings/ ." .. õlled teed hiljem
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaido163
HV kasutaja
kaido163

liitunud: 31.07.2008




sõnum 08.02.2019 16:24:15 vasta tsitaadiga

Kes veel ei teadnud siis olemas on https://battlefieldtracker.com/
Sealt saab siis statse ja infot enda ja teiste mängijate kohta. Lisaks on seal olemas ka Battlelogist tuntud Battle Reportid jne.

_________________
EBV
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2019 20:22:45 vasta tsitaadiga

Homme peaks mingi DLSS patch ja RT optimisatsioon tulema. Kellel 2k seeria võiks muljetada siis kas on vahet.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.02.2019 03:36:54 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Homme peaks mingi DLSS patch ja RT optimisatsioon tulema. Kellel 2k seeria võiks muljetada siis kas on vahet.


Lõpuks, jutud olidki tõesed et DLSS tuleb. Homme testin.

Release notes - http://eaassets-a.akamaihd.net/dice-commerce/Casablanca/Update_Notes/20190212-01/Battlefield_V_Chapter_2_Lightning_Strikes_Update_12022019_FINAL.pdf

tsitaat:
Fixed an issue with the Flakpanzer AA which caused it to deal an unintended amount of
damage to airplanes when using the default four-barrel gun

See quad flak oli jah unreal, 1 burstiga tõmbas lennuki ribadeks.

Rasketankid saavad ka kõva buffi, 25% resistantsem vastaste mürskude vastu. Lisaks medium range puhul on mürsu velocity tublisti kiirendatud.

EDIT: Update tuleb täna kell 11:00 hommikul meie aja järgi.

Ka visibility boost tuleb lähidistantsil:

Spoiler Spoiler Spoiler



EDIT 2: oeh, mega fail. DLSS jaoks peab DXR olema enabletud ja 2080Ti puhul on DLSS BF V mängus AINULT Ultra HD resul, 1440p peal on disabkled. Samas 2080 non ti saab ka 1440p peal DLSS icon_lol.gif

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/battlefield-v-metro-exodus-ray-tracing-dlss/
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kala1
Kreisi kasutaja
kala1

liitunud: 02.12.2006




sõnum 16.02.2019 14:33:27 vasta tsitaadiga

Kas see kwk38 autocannon enam matildale ja churchillile tagant ei tee enam mingit kahju ?
_________________
M: LG 29wk500-p
The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2019 14:40:28 vasta tsitaadiga

kala1 kirjutas:
Kas see kwk38 autocannon enam matildale ja churchillile tagant ei tee enam mingit kahju ?


Ei...

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xxlmaster
HV Guru
xxlmaster

liitunud: 26.08.2008




sõnum 22.02.2019 13:07:27 vasta tsitaadiga

Tegin mängu war storyd eile ühe jutiga läbi ja mulle väga meeldis. Alguses panin rohkem rõhku hiilimisele aga hiljem juba rohkem run and gun. Kuna mängisin bf1 war story ka alles hiljuti läbi siis neid kahte võrreldes ei meeldinud uues see, et eraldi lennuki missiooni polnud. Oli küll võimalik ühes kohas natuke lennata ja täristada aga see polnud päris see. Bf1 lennuki missioon oli täitsa ok ja lennuki juhitavus oli ka kuidagi oluliselt parem. Bf V nägi justkui parem välja küll kui Bf1 võrrelda.
Mulle igatahes mõlemad meeldisid thumbs_up.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rometl6
HV vaatleja
Rometl6

liitunud: 11.11.2010




sõnum 02.03.2019 11:55:24 vasta tsitaadiga

Natuke lõhkeainetega mängimist:


Link
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aim17
HV kasutaja

liitunud: 09.07.2005




sõnum 02.03.2019 13:08:38 vasta tsitaadiga

Pole paha. Pole sind ammu siin näinud. Arvasin, et kasvasid "suureks" icon_smile.gif)
_________________
Battlelog: eesti38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rometl6
HV vaatleja
Rometl6

liitunud: 11.11.2010




sõnum 02.03.2019 13:16:59 vasta tsitaadiga

aim17 kirjutas:
Pole paha. Pole sind ammu siin näinud. Arvasin, et kasvasid "suureks" icon_smile.gif)


Mingil määral. Tööga oli kiire, jah, kuid nüüd ostsin uue arvuti ja tahtsin natuke testida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
T&O
HV kasutaja
T&O

liitunud: 28.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2019 00:21:25 vasta tsitaadiga

Rometl6 kirjutas:
Natuke lõhkeainetega mängimist:

Spoiler Spoiler Spoiler


Müstiliselt pimedaid mängijaid on kohati leidunud, kes ei lase sulle vastu joostes sind maha või kui selja taha jäädakse ja ikka maha ei lasta.
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield V mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 78, 79, 80  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.