Asi on lihtsamast lihtsam. Conquest punktide arvud on seotud tihedalt järgmiste tegevustega (spawn, kill ja lipude hoidmine). Eelnevalt taheti öelda seda, et kui sinu poolt lasti maha 5 tegelast , siis vastane kaotas sellest ˇ5 punkti. Aga nüüd vastase meedik lasi sinu maha ja asus elustama, siis lõpp tulemus muutub hoopis. Sinu meeskond kaotab 1 punkti (kui sind jäeti surema), aga vastase meeskond ei kaotanud ühtegi punkti sest kõik 5 tegelast elustati ja nemad jätkavad mängimist. Kas oled tähele pannud, et kui kui meeskondade punktide summade vahed on väga väikesed nt 20:10 roundi lõpuks, siis paljud mängijad hakkavad karjuma "FCk dont spawn, please dont spawn etc ..ja keskenduge lipude hoidmisele. Nüüd küsid miks . Vastus on lihtne, iga uus spawn tähendab -1 punkti ja iga lipu kaotus vist 1 sec jooksul tähendab samuti -1 punkti. Loodetavasti vastasin sinu küsimusele ja kui eksisin, siis palun täiendage.
Varasemates mängudes on alati läinud ticket maha spawnides, seekord on natuke teisiti.
Selles bf-is toimib süsteem nii, et ticket arvestatakse maha siis kui sa sured (ei ole enam elustatav), niiet mitte spawnimine ei anna roundi lõpus midagi.
Ma nüüd selles küll nii kindel pole. Me oleme mitu roundi võitnud nii, et meil on rohkem lippe ja keegi ei spawni. Vastastiim jookseb ticketitest tühjaks. Kuidas siis roundi lõpus spawimine midagi ei anna? Äkki seletad? _________________ EBV
Ticket arvestatakse maha siis kui sa oled päris surnud, pole võimalik enam reviveda, spawnimine on tasuta. Sellesuhtes mitte spawnimine on kaudselt võibolla isegi kasulik, sest kui sa ei spawni siis ei saa sind ka tappa.
Ma üritasin leida üles seda tweeti David Sirlandi poolt, kus ta seda kinnitas aga ei õnnestunud, editin siia mingi source kui leian, niikaua võtke kuulujutuna
Edit: Polnudki David Sirland vaid Nicklas Astrand, anyway https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a6e4yp/information_about_respawns_and_ticket_bleed/
Ticket arvestatakse maha siis kui sa oled päris surnud, pole võimalik enam reviveda, spawnimine on tasuta. Sellesuhtes mitte spawnimine on kaudselt võibolla isegi kasulik, sest kui sa ei spawni siis ei saa sind ka tappa.
Ma üritasin leida üles seda tweeti David Sirlandi poolt, kus ta seda kinnitas aga ei õnnestunud, editin siia mingi source kui leian, niikaua võtke kuulujutuna
Edit: Polnudki David Sirland vaid Nicklas Astrand, anyway https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a6e4yp/information_about_respawns_and_ticket_bleed/
Seda lugedes võib sul õigus olla. Aga nagu sa ise ütlesid, siis kui ei spawni ei saa ka rohkem surma ja seega ei kaota ticketeid. Ja kui enamus lippe käes siis ikkagi pole mõtet huupi spawnida ja kuskile tule alla joosta _________________ EBV
Ticket arvestatakse maha siis kui sa oled päris surnud, pole võimalik enam reviveda, spawnimine on tasuta. Sellesuhtes mitte spawnimine on kaudselt võibolla isegi kasulik, sest kui sa ei spawni siis ei saa sind ka tappa.
Ma üritasin leida üles seda tweeti David Sirlandi poolt, kus ta seda kinnitas aga ei õnnestunud, editin siia mingi source kui leian, niikaua võtke kuulujutuna
Edit: Polnudki David Sirland vaid Nicklas Astrand, anyway https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a6e4yp/information_about_respawns_and_ticket_bleed/
. Tänud väga kasulik informatsioon, sain kohe targemaks.
PerfOverlay.DrawFps 1 - näitab FPS
RenderDevice.VSyncEnable 0 - V-SYNC OFF
RenderDevice.RenderAheadLimit - Kui ei eksi, siis on see sarnane asi nagu mängu menüüs Future Frame Rendering.
gstrender.thread.maxprocessorcount -Saad määrata mitut tuuma mäng kasutab. See vist aitab AMD puhul kui liiga palju tuumasid.
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable - lülitab vist mingid varjud välja
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable - samuti varjudega midagi
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution -varjude resolutsioon
RenderDevice.Dx11Enable -DX11 väljas ma arvan
Teiste kohta ei oska arvata..eks google aitab _________________ EBV
Suhteliselt läbiproovitut asjad juba. Know how'd on terve nett täis, mingit suurt eelistust ei anna...
Sellest on täiesti piisavalt:
PerfOverlay.DrawFps 1
GameTime.MaxVariableFPS 145
gstrender.thread.maxprocessorcount
Suhteliselt läbiproovitut asjad juba. Know how'd on terve nett täis, mingit suurt eelistust ei anna...
Sellest on täiesti piisavalt:
PerfOverlay.DrawFps 1
GameTime.MaxVariableFPS 145
gstrender.thread.maxprocessorcount
Suhteliselt läbiproovitut asjad juba. Know how'd on terve nett täis, mingit suurt eelistust ei anna...
Sellest on täiesti piisavalt:
PerfOverlay.DrawFps 1
GameTime.MaxVariableFPS 145
gstrender.thread.maxprocessorcount
Kõige parema õpetuse kuidas veelgi paremini BF5 jõudlust tõsta on selgitatud hästi siin: https://esports.exposed/bfv/best-battlefield-v-settings/. Vähemalt minul aitas väga palju ja tean veel nii mõndagi, kes seda kasutavad. Nii, et proovi järgi ja õlled teed hiljem
No nii. Nii see on. Seadistus, riistvara parem ja lisaks väike hack ja juba oled parem. See see just on tänapäeva mängude juures halb, et ei ole samad tingimused kõigil ja sellest kujuneb mängu jaoks välja parim. Vaid on nagu tänapäeva sport neelasin dopingu alla ja nüüd annan minna...... Ja kui "vägev" ma olen peale seda.
Mul ei ole midagi bf seeria vastu, olen mänginud seda ja mängin ka edaspidi seda mängu, see on ainus mida mängin ikka ja veel.
Ja vahel on seda igav taguda kui oled koguaeg esimene ja kui ei ole väärilisi vastaseid(mitte koguaeg). Sest mulle meeldib alati selline seis kus ma saan vastasele tagasi teha. Selline moment mina vs tema, kui aru saate. Ja teades, et mul on "riistvara" parem või midagi muud, nullib selle elamuse ära. _________________ Battlelog: eesti38
Ma absoluutselt ei viitsi jeblada paari fps'i pärast. Textures ultra peal ja ülejäänud medium. Täitsa normaalne 80-90 Fpsi suurematel mappidel kui just V1/Jb2'ga vastu nina ei saa. Squad CQ on 120 lukus 95% ajast.
Ma absoluutselt ei viitsi jeblada paari fps'i pärast. Textures ultra peal ja ülejäänud medium. Täitsa normaalne 80-90 Fpsi suurematel mappidel kui just V1/Jb2'ga vastu nina ei saa. Squad CQ on 120 lukus 95% ajast.
Kahjuks raske öelda ja anda hinnangut millise riistvara peal sul BF5 jookseb. Ise hakkasin otsima lahendusi probleemile, et miks kohati BF5 mängides oli tunne jooksval pildil ja tegevustel oli selline venimise maik alati kaasas ja ei ole minu jaoks sujuv - Seda on raske sõnadesse panna ja samas oli fps pidevalt üle 100 - 120 ja riistvara poolseid läge ei kohta. Muidugi huvitav nähtus minu pc on see, et vahest tekib mängus selline mikro lag ja siis tean et vastane on kusagil ligidal . Selline anomaalia hakkas juba BF4 ajal, kui sai vahetatud kogu PC.
Sai mitmeid asju ümber konfitud ala CPU overclock, uus biosi upgrade jne. Kuid kahjuks midagi ei aidanud. Hing ei andnud rahu ja siis kolasin mööda erinevaid portaale ja forumeid , kus kahjuks mingeid parandus lahendusi ei käidud välja vaid pidevalt jäi silma , et paljud maadlesid samade analoogsete probleemidega. Lõpuks tegin vajalikud muudatused nvidia control panelis ja oh üllatus nn mikro venimine kadus ära ja saab südame rahus mängu nautida. Ei aja ka taga FPS numbreid, kuid minu jaoks väga tähtis reageerimise kiirus ja mängu sujuvus. Kui tunnen, et mängu moortor ja muud tehnilised probleemid tekitavad mängu kogemustes ja oskustes tagasi lööke, siis tuleb leida probleemile lahendus. Minu poolt lauale toodud link võibolla on kellelegi samuti abiks siis see teeb suurt rõõmu.
viimati muutis niijana 06.02.2019 14:45:34, muudetud 1 kord
niijana, äkki räägid neist muudatustest lähemalt?
Ise olen sarnast nähtust kohanud... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kes veel ei teadnud siis olemas on https://battlefieldtracker.com/
Sealt saab siis statse ja infot enda ja teiste mängijate kohta. Lisaks on seal olemas ka Battlelogist tuntud Battle Reportid jne. _________________ EBV
Fixed an issue with the Flakpanzer AA which caused it to deal an unintended amount of
damage to airplanes when using the default four-barrel gun
See quad flak oli jah unreal, 1 burstiga tõmbas lennuki ribadeks.
Rasketankid saavad ka kõva buffi, 25% resistantsem vastaste mürskude vastu. Lisaks medium range puhul on mürsu velocity tublisti kiirendatud.
EDIT: Update tuleb täna kell 11:00 hommikul meie aja järgi.
Ka visibility boost tuleb lähidistantsil:
Spoiler
EDIT 2: oeh, mega fail. DLSS jaoks peab DXR olema enabletud ja 2080Ti puhul on DLSS BF V mängus AINULT Ultra HD resul, 1440p peal on disabkled. Samas 2080 non ti saab ka 1440p peal DLSS
Kas see kwk38 autocannon enam matildale ja churchillile tagant ei tee enam mingit kahju ? _________________ M: LG 29wk500-p
The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier.
Tegin mängu war storyd eile ühe jutiga läbi ja mulle väga meeldis. Alguses panin rohkem rõhku hiilimisele aga hiljem juba rohkem run and gun. Kuna mängisin bf1 war story ka alles hiljuti läbi siis neid kahte võrreldes ei meeldinud uues see, et eraldi lennuki missiooni polnud. Oli küll võimalik ühes kohas natuke lennata ja täristada aga see polnud päris see. Bf1 lennuki missioon oli täitsa ok ja lennuki juhitavus oli ka kuidagi oluliselt parem. Bf V nägi justkui parem välja küll kui Bf1 võrrelda.
Mulle igatahes mõlemad meeldisid
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.