Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
21.07.2010 02:15:44
|
|
|
ranel, aga kas sa oled mõelnud, et alla omahinna müüki pole ühelgi ettevõttel kasulik teha (kui just pole amortisatsioon arvestatud jne.), siis selliseid diile, kus müüakse mingit asja 50% soodsamalt, on pea võimatu leida. Küsimus taandub nüüd sellele, kust hangid sina oma kaubad ja millise hinna eest?
Kusagilt peab ju nende marginal ka jooksma, et teenida tasa reklaamile kulutatatud raha.
Või kuulutame kõik reklaami põlualuseks?
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
21.07.2010 10:37:36
|
|
|
Tanel, pigem on vaatenurk natuke viltu. Kui klikke ei tule, siis tellija mõtleb, et "krt, kehv reklaamikanal (kehv veebileht), sinna ärme bännerit enam pane". Samal ajal tegelik otsus, kas klikkida või mitte, sõltub ju nii veebilehest endast, bänneri asukohast seal kui ka bänneri kujundusest ja lõpuks infost, mis seal bänneril on.
Kui on ikka mingi nõmeda kujundusega bänner mis pakub mõttetut kaupa, võid ta ükskõik kuhu panna, aga tulemust ikkagi ei tule.
Klikid on ka üks asi mida lugeda, aga tegelikult on kampaania eesmärk ikkagi turuosa või müügi suurendamine. Koduleht võib sulle ette sööta statistika, et sinu reklaamil klikiti nädalaga 2000 korda ja 90% klikkijatest oli Eestist, aga kui su kaupluse käive sellest grammigi ei muutu, siis on klikid mõttetud. Teinekord klikitakse ainult 500 korda, aga muutus käibes on tuntav.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
21.07.2010 13:25:10
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Küsimus taandub nüüd sellele, kust hangid sina oma kaubad ja millise hinna eest?
|
Niipalju asju kui võimalik otse maaletoojalt/tootjalt, nii et kaupluse lüli jääks vahepealt ära Ja hinnavahe on metsik. Rohkem kui 30% reaalset allahindlust tuleb ikka ära.
Eriti kuna kauplused saavad maaletoojalt odavamalt, kui mina, siis see % on veelgi suurem.
Ja reklaami kohta Draax ütles väga kenasti ära
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
21.07.2010 13:25:22
|
|
|
Ma tõingi ära selle, miks bannerisüsteem (enam) sellisel kujul edukas pole.
Ja kuna paberväljaande müük vähenes, ja kuna inimesed ammutasid internetist järjest rohkem tasuta artikleid, pidigi Times selle sammu astuma.
Kui inimesed enam väljaandele midagi ei andnud, siis pidigi asi lõpuks tasuliseks minema.
See su mainitud 30% võib kehtida mingi väga spetsiifilise toote kohta, tavalise arvutustehnika või koduelektroonika pealt ei teeni edasimüüja sellist marginali ja arvestades väga suurt hinnakonkurentsi, on see marginal tavaliselt alla 10%. Kui sa nüüd just käibemaksuta hinda ei arvestanud. Ja 99,9% inimestel ei ole ligipääsu maaletoojate hinnakirjadele.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
21.07.2010 13:39:38
|
|
|
No söögid/joogid hoopis teine teema, seal on ka 100% marginale.
Mis puudutab su toodud näiteid, siis jutt ongi soodsaimast pakkumisest versus maaletooja hind ja sellisel juhul see vahe võib olla veelgi väiksem.
Kõik ei saagi müüa 10% või alla selle marginaliga - see ei tasuks end lihtsalt ära.
Ordi pole just ka kõige odavam koht, seal on marginal tõesti suurem.
Aga selle lisa teenitud marginali eest saavad näiteks reklaami teha.
Läheb juba väga ot
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Unholy
HV veteran

liitunud: 13.05.2003
|
21.07.2010 14:50:21
|
|
|
Zenoni kirjutas: |
Naljakas, et minu lauset kohe Keskerakonnaga seostati. Kas mittekeskerakondlane ei või olla nii läbinägelik, et teha vahet kallutatud infol ja propagandal, mida suuremad päevalehed ja meedia levitab ?
Unholy kirjutas: |
Zenoni kirjutas: |
Valitsuse propagandaleht Postimmes võiks kiiremas korras täielikult tasuliseks muutuda. |
Ohoo, Edgar, Sina siia ära eksinud? |
|
Ainult keskerakondlane on nii udu, et tuleb mingit suvalist umbluud peksma teemasse mis pole selle umbluuga üldse seotud.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
pmz
HV vaatleja
liitunud: 05.07.2008
|
21.07.2010 18:58:26
|
|
|
Unholy kirjutas: |
Zenoni kirjutas: |
Naljakas, et minu lauset kohe Keskerakonnaga seostati. Kas mittekeskerakondlane ei või olla nii läbinägelik, et teha vahet kallutatud infol ja propagandal, mida suuremad päevalehed ja meedia levitab ?
Unholy kirjutas: |
Zenoni kirjutas: |
Valitsuse propagandaleht Postimmes võiks kiiremas korras täielikult tasuliseks muutuda. |
Ohoo, Edgar, Sina siia ära eksinud? |
|
Ainult keskerakondlane on nii udu, et tuleb mingit suvalist umbluud peksma teemasse mis pole selle umbluuga üldse seotud. |
Keskerakondlane või mitte aga Postimees on tõesti kallutatud. Iga normaalne inimene saab isegi uudiste pealkirjadest aru, et asi pole õige. Mina isiklikult ei salli ei reformi ega keskerakonda, kuid meedia peaks olema erapooletu, aga seda pole ta enam ammu. Käib täpselt samasugune(mitte samas mahus) ajupesu nagu liidu ajal. Eesti vajaks uut erakonda, näiteks HV erakond
|
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
21.07.2010 22:59:55
|
|
|
pmz kirjutas: |
näiteks HV erakond  |
ära seda küll soovi nt liiklusteema baasil vaadates, siis me saaks totaalne anarhia
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
upper
HV kasutaja
liitunud: 26.11.2001
|
22.07.2010 00:53:04
|
|
|
kui on ikka sisu,siis on suurem osa inimestest nõus ka lehe eest maksma,kui on ainult reklaam ja ümmargune poolitikute loba ,ei hakka keegi sentigi maksma.uue ajakirjandusseadusega nulliti ära ajakirjandus.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dijital
HV Guru

liitunud: 09.06.2003
|
23.07.2010 15:39:54
|
|
|
Mingi aeg tagasi oli populaarne trikk see, et kui oled mingi tasuline lugeja, siis saidki lugeda puhast lehte. Tasuta lugejatel vilkusid igasugused plõnnivad ja tõmbelvad reklaamid igal pool.
_________________ OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jaanile
HV kasutaja

liitunud: 06.03.2004
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
23.07.2010 22:53:23
|
|
|
HinnaVaatlus kaotaks nii usalduse reklaamiostjate seas ju Varem või hiljem tuleks see välja.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
23.07.2010 23:08:27
|
|
|
Tanel: Klikkide arv on üsna oluline, muide, kuna selle järgi tehakse prognoose ja statistikat, et kui mitu klikkijat võivad olla reaalsed tarbijad.
Sama, nagu näiteks ajalehe või telerireklaami korral, et kui mitu reklaami vaatajat võivad muutuda reaalseks kliendiks / tarbijaks.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
olavsu1
külaline
|
25.07.2010 10:02:02
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Tanel: Klikkide arv on üsna oluline, muide, kuna selle järgi tehakse prognoose ja statistikat, et kui mitu klikkijat võivad olla reaalsed tarbijad.
Sama, nagu näiteks ajalehe või telerireklaami korral, et kui mitu reklaami vaatajat võivad muutuda reaalseks kliendiks / tarbijaks. |
Selline soolapuhumine küll ei vii kuskile. Pigem peab reklaam ise olema nii hea, et viib vaataja tehingu sooritamiseni.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
25.07.2010 12:23:49
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Tanel: Klikkide arv on üsna oluline, muide, kuna selle järgi tehakse prognoose ja statistikat, et kui mitu klikkijat võivad olla reaalsed tarbijad.
Sama, nagu näiteks ajalehe või telerireklaami korral, et kui mitu reklaami vaatajat võivad muutuda reaalseks kliendiks / tarbijaks. |
Need on kaks täiesti erinevat asja kontseptsiooni poolest.
Telereklaam on suunatud massidele, seal loeb vaatajate arv - eesmärk on tavaliselt mitte niiväga kampaania (ühekordne pakkumine vms., kuigi neid on loomulikult ka), kuivõrd kaubamärgi tuntuse promomine.
Internetireklaami hindamisel on nö. kaks levelit. Kui hinnata seda samadel alustel telereklaamiga, siis klikid ei loe - loeb vaatajate arv, ehk siis lehe külastajate arv. Delfi võib teha statistika, et "seda bännerit nägi laupäeval 20 000 inimest" näiteks. Aga internetireklaami kontseptsioon on enamasti natuke teine - siin tehakse rohkem konkreetseid pakkumisi, bänner peaks motiveerima inimest edasi uurima, ostma - kohe. Internet pakub selleks tihti ka võimaluse (netipoed jne.). Internetireklaami tellijat huvitab otsene seos - kas bänneri nägemisele järgnes ka klikkimine, kas klikkimisele järgnes ost (teinekord on bänner eksitav ja tegelikult kaup või toode huvi ei paku).
Telekanaleid on mõned, internetisaite on miljoneid. Sait oma bänneri jaoks valitakse lehe populaarsuse ja sihtgrupi järgi. HV on ideaalne koht IT-asjade reklaamimiseks. Aga näiteks võib Gillette'i turundaja mõelda nii, et "arvutifoorumis on 95% mehed, järelikult meie toote sihtgrupp on potentsiaalselt suurem kui Delfis, kus mehed/naised on 50/50. Proovime". Gillette proovib, aga klikke ei tule ja Gillette'i turundusjuht järeldab, et IT-nohikutele pole mõtet oma toodet suunata, sest need ajavad ilmselt habet 2x aastas - jaanipäevaks ja jõuludeks, ja tellib järgmine kord bänneri BMW-klubi foorumisse.
Telereklaami hind ja auditoorium on nii suur, et laiatarbekauba (ja nišitoodet pole reeglina mõtet TV-s reklaamida, va. erisaate sponsorlus jms.) müük peaks kogu turu lõikes tegema hüppe ülespoole. Veebireklaamiga sellist ootust siduda ei saa - suuremate kampaaniate puhul on veebireklaamil toetav roll, mis tähendab, et põhirõhk on ikkagi TV-l või raadiol ja keeruline on välja selgitada, kust siis ostja selle info ikkagi sai. Samal ajal seos on otsesem kui klikile järgneb mingi aktsioon - näiteks saidil registreerumine, uudiskirja tellimine, loosimises osalemine või juba otsene ost.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
|