Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Arvuti ja internet »  The Timesi veebileht kaotas tasuliseks muutudes 90 protsenti lugejaist märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.07.2010 02:15:44 vasta tsitaadiga

ranel, aga kas sa oled mõelnud, et alla omahinna müüki pole ühelgi ettevõttel kasulik teha (kui just pole amortisatsioon arvestatud jne.), siis selliseid diile, kus müüakse mingit asja 50% soodsamalt, on pea võimatu leida. Küsimus taandub nüüd sellele, kust hangid sina oma kaubad ja millise hinna eest?
Kusagilt peab ju nende marginal ka jooksma, et teenida tasa reklaamile kulutatatud raha.
Või kuulutame kõik reklaami põlualuseks?

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 21.07.2010 10:37:36 vasta tsitaadiga

Tanel, pigem on vaatenurk natuke viltu. Kui klikke ei tule, siis tellija mõtleb, et "krt, kehv reklaamikanal (kehv veebileht), sinna ärme bännerit enam pane". Samal ajal tegelik otsus, kas klikkida või mitte, sõltub ju nii veebilehest endast, bänneri asukohast seal kui ka bänneri kujundusest ja lõpuks infost, mis seal bänneril on.
Kui on ikka mingi nõmeda kujundusega bänner mis pakub mõttetut kaupa, võid ta ükskõik kuhu panna, aga tulemust ikkagi ei tule.

Klikid on ka üks asi mida lugeda, aga tegelikult on kampaania eesmärk ikkagi turuosa või müügi suurendamine. Koduleht võib sulle ette sööta statistika, et sinu reklaamil klikiti nädalaga 2000 korda ja 90% klikkijatest oli Eestist, aga kui su kaupluse käive sellest grammigi ei muutu, siis on klikid mõttetud. Teinekord klikitakse ainult 500 korda, aga muutus käibes on tuntav.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 21.07.2010 13:25:10 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Küsimus taandub nüüd sellele, kust hangid sina oma kaubad ja millise hinna eest?

Niipalju asju kui võimalik otse maaletoojalt/tootjalt, nii et kaupluse lüli jääks vahepealt ära icon_wink.gif Ja hinnavahe on metsik. Rohkem kui 30% reaalset allahindlust tuleb ikka ära.
Eriti kuna kauplused saavad maaletoojalt odavamalt, kui mina, siis see % on veelgi suurem. icon_wink.gif

Ja reklaami kohta Draax ütles väga kenasti ära thumbs_up.gif

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.07.2010 13:25:22 vasta tsitaadiga

Ma tõingi ära selle, miks bannerisüsteem (enam) sellisel kujul edukas pole.
Ja kuna paberväljaande müük vähenes, ja kuna inimesed ammutasid internetist järjest rohkem tasuta artikleid, pidigi Times selle sammu astuma.
Kui inimesed enam väljaandele midagi ei andnud, siis pidigi asi lõpuks tasuliseks minema.

See su mainitud 30% võib kehtida mingi väga spetsiifilise toote kohta, tavalise arvutustehnika või koduelektroonika pealt ei teeni edasimüüja sellist marginali ja arvestades väga suurt hinnakonkurentsi, on see marginal tavaliselt alla 10%. Kui sa nüüd just käibemaksuta hinda ei arvestanud. Ja 99,9% inimestel ei ole ligipääsu maaletoojate hinnakirjadele.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 21.07.2010 13:38:22 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
tavalise arvutustehnika või koduelektroonika pealt ei teeni edasimüüja sellist marginali ja arvestades väga suurt hinnakonkurentsi, on see marginal tavaliselt alla 10%

Arvutehnika koha pealt ei oska öelda, aga igasuguste jookide/söökide kohta kehtib see küll.

Samas selles 10% väites ma sügavalt kahtlen. Eriti viimati, kui Ordist alet küsisin, sain 10% alla. icon_smile.gif
https://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvutiriistvara/Monitorid/123208/
https://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvutiriistvara/Hiired/127579/
Ja neis on hinnavahe ka suurem, kui 10%. icon_wink.gif

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.07.2010 13:39:38 vasta tsitaadiga

No söögid/joogid hoopis teine teema, seal on ka 100% marginale.
Mis puudutab su toodud näiteid, siis jutt ongi soodsaimast pakkumisest versus maaletooja hind ja sellisel juhul see vahe võib olla veelgi väiksem.
Kõik ei saagi müüa 10% või alla selle marginaliga - see ei tasuks end lihtsalt ära.
Ordi pole just ka kõige odavam koht, seal on marginal tõesti suurem.
Aga selle lisa teenitud marginali eest saavad näiteks reklaami teha.

Läheb juba väga ot

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 21.07.2010 14:50:21 vasta tsitaadiga

Zenoni kirjutas:
Naljakas, et minu lauset kohe Keskerakonnaga seostati. Kas mittekeskerakondlane ei või olla nii läbinägelik, et teha vahet kallutatud infol ja propagandal, mida suuremad päevalehed ja meedia levitab ?

Unholy kirjutas:
Zenoni kirjutas:
Valitsuse propagandaleht Postimmes võiks kiiremas korras täielikult tasuliseks muutuda.


Ohoo, Edgar, Sina siia ära eksinud?


Ainult keskerakondlane on nii udu, et tuleb mingit suvalist umbluud peksma teemasse mis pole selle umbluuga üldse seotud.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pmz
HV vaatleja

liitunud: 05.07.2008




sõnum 21.07.2010 18:58:26 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:
Zenoni kirjutas:
Naljakas, et minu lauset kohe Keskerakonnaga seostati. Kas mittekeskerakondlane ei või olla nii läbinägelik, et teha vahet kallutatud infol ja propagandal, mida suuremad päevalehed ja meedia levitab ?

Unholy kirjutas:
Zenoni kirjutas:
Valitsuse propagandaleht Postimmes võiks kiiremas korras täielikult tasuliseks muutuda.


Ohoo, Edgar, Sina siia ära eksinud?


Ainult keskerakondlane on nii udu, et tuleb mingit suvalist umbluud peksma teemasse mis pole selle umbluuga üldse seotud.


Keskerakondlane või mitte aga Postimees on tõesti kallutatud. Iga normaalne inimene saab isegi uudiste pealkirjadest aru, et asi pole õige. Mina isiklikult ei salli ei reformi ega keskerakonda, kuid meedia peaks olema erapooletu, aga seda pole ta enam ammu. Käib täpselt samasugune(mitte samas mahus) ajupesu nagu liidu ajal. Eesti vajaks uut erakonda, näiteks HV erakond icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 21.07.2010 22:59:55 vasta tsitaadiga

pmz kirjutas:
näiteks HV erakond icon_smile.gif

ära seda küll soovi icon_biggrin.gif nt liiklusteema baasil vaadates, siis me saaks totaalne anarhia icon_biggrin.gif

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
upper
HV kasutaja

liitunud: 26.11.2001




sõnum 22.07.2010 00:53:04 vasta tsitaadiga

kui on ikka sisu,siis on suurem osa inimestest nõus ka lehe eest maksma,kui on ainult reklaam ja ümmargune poolitikute loba ,ei hakka keegi sentigi maksma.uue ajakirjandusseadusega nulliti ära ajakirjandus.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003




sõnum 23.07.2010 15:39:54 vasta tsitaadiga

Mingi aeg tagasi oli populaarne trikk see, et kui oled mingi tasuline lugeja, siis saidki lugeda puhast lehte. Tasuta lugejatel vilkusid igasugused plõnnivad ja tõmbelvad reklaamid igal pool.
_________________
OBSBOT veebipoe affiliate link/sooduskood: TUIKOTREW
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Jaanile
HV kasutaja
Jaanile

liitunud: 06.03.2004




sõnum 23.07.2010 22:47:16 vasta tsitaadiga

[quote="Tanel"]Point on selles, et väga palju reklaame blokeeritakse ja isegi kui ei blokeerita, siis neil ei klikita.
Seega reklaamitulud jäävad järjest väiksemaks.[/quote]
http://www.blackhatworld.com/blackhat-seo/adsense/195800-make-visitors-auto-click-adsense-ads.html

See võiks olla üks lahendus... Peaasi et mina kui klikkija midagi maksma ei peaks...

_________________
_....___/"""""\___....__
\\\\\\\\\\_oo_//////////
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 23.07.2010 22:53:23 vasta tsitaadiga

Jaanile kirjutas:
Tanel kirjutas:
Point on selles, et väga palju reklaame blokeeritakse ja isegi kui ei blokeerita, siis neil ei klikita.
Seega reklaamitulud jäävad järjest väiksemaks.

http://www.blackhatworld.com/blackhat-seo/adsense/195800-make-visitors-auto-click-adsense-ads.html

See võiks olla üks lahendus... Peaasi et mina kui klikkija midagi maksma ei peaks...

HinnaVaatlus kaotaks nii usalduse reklaamiostjate seas ju icon_rolleyes.gif Varem või hiljem tuleks see välja.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 23.07.2010 22:54:38 vasta tsitaadiga

Klikid ei loe ju lõppude lõpuks midagi, loeb see, kas reaalselt reklaamiostja käive ka kasvab.
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 23.07.2010 23:08:27 vasta tsitaadiga

Tanel: Klikkide arv on üsna oluline, muide, kuna selle järgi tehakse prognoose ja statistikat, et kui mitu klikkijat võivad olla reaalsed tarbijad.

Sama, nagu näiteks ajalehe või telerireklaami korral, et kui mitu reklaami vaatajat võivad muutuda reaalseks kliendiks / tarbijaks.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olavsu1
külaline






sõnum 25.07.2010 10:02:02 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Tanel: Klikkide arv on üsna oluline, muide, kuna selle järgi tehakse prognoose ja statistikat, et kui mitu klikkijat võivad olla reaalsed tarbijad.

Sama, nagu näiteks ajalehe või telerireklaami korral, et kui mitu reklaami vaatajat võivad muutuda reaalseks kliendiks / tarbijaks.


Selline soolapuhumine küll ei vii kuskile. Pigem peab reklaam ise olema nii hea, et viib vaataja tehingu sooritamiseni.
tagasi üles
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 25.07.2010 12:23:49 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Tanel: Klikkide arv on üsna oluline, muide, kuna selle järgi tehakse prognoose ja statistikat, et kui mitu klikkijat võivad olla reaalsed tarbijad.

Sama, nagu näiteks ajalehe või telerireklaami korral, et kui mitu reklaami vaatajat võivad muutuda reaalseks kliendiks / tarbijaks.



Need on kaks täiesti erinevat asja kontseptsiooni poolest.
Telereklaam on suunatud massidele, seal loeb vaatajate arv - eesmärk on tavaliselt mitte niiväga kampaania (ühekordne pakkumine vms., kuigi neid on loomulikult ka), kuivõrd kaubamärgi tuntuse promomine.

Internetireklaami hindamisel on nö. kaks levelit. Kui hinnata seda samadel alustel telereklaamiga, siis klikid ei loe - loeb vaatajate arv, ehk siis lehe külastajate arv. Delfi võib teha statistika, et "seda bännerit nägi laupäeval 20 000 inimest" näiteks. Aga internetireklaami kontseptsioon on enamasti natuke teine - siin tehakse rohkem konkreetseid pakkumisi, bänner peaks motiveerima inimest edasi uurima, ostma - kohe. Internet pakub selleks tihti ka võimaluse (netipoed jne.). Internetireklaami tellijat huvitab otsene seos - kas bänneri nägemisele järgnes ka klikkimine, kas klikkimisele järgnes ost (teinekord on bänner eksitav ja tegelikult kaup või toode huvi ei paku).

Telekanaleid on mõned, internetisaite on miljoneid. Sait oma bänneri jaoks valitakse lehe populaarsuse ja sihtgrupi järgi. HV on ideaalne koht IT-asjade reklaamimiseks. Aga näiteks võib Gillette'i turundaja mõelda nii, et "arvutifoorumis on 95% mehed, järelikult meie toote sihtgrupp on potentsiaalselt suurem kui Delfis, kus mehed/naised on 50/50. Proovime". Gillette proovib, aga klikke ei tule ja Gillette'i turundusjuht järeldab, et IT-nohikutele pole mõtet oma toodet suunata, sest need ajavad ilmselt habet 2x aastas - jaanipäevaks ja jõuludeks, ja tellib järgmine kord bänneri BMW-klubi foorumisse.

Telereklaami hind ja auditoorium on nii suur, et laiatarbekauba (ja nišitoodet pole reeglina mõtet TV-s reklaamida, va. erisaate sponsorlus jms.) müük peaks kogu turu lõikes tegema hüppe ülespoole. Veebireklaamiga sellist ootust siduda ei saa - suuremate kampaaniate puhul on veebireklaamil toetav roll, mis tähendab, et põhirõhk on ikkagi TV-l või raadiol ja keeruline on välja selgitada, kust siis ostja selle info ikkagi sai. Samal ajal seos on otsesem kui klikile järgneb mingi aktsioon - näiteks saidil registreerumine, uudiskirja tellimine, loosimises osalemine või juba otsene ost.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Arvuti ja internet »  The Timesi veebileht kaotas tasuliseks muutudes 90 protsenti lugejaist mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.