Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
20.07.2010 16:52:20
The Timesi veebileht kaotas tasuliseks muutudes 90 protsenti lugejaist |
|
|
link :: ERR
Kõige mainekamate Briti ajalehtede hulka kuuluva The Timesi online-versiooni lugejatest haihtus 90 protsenti, kui veebileht juunis tasuliseks muudeti, kirjutas võistlev Briti leht The Guardian. The Times kuulub meediamogul Rupert Murdochi kontserni News International. Murdoch on oma ajalehtede veebiväljaandeid jõuliselt tasuliseks muutnud, öeldes, et see võib anda märkimisväärset tulu ning olla eeskujuks teistele vaba juurdepääsuga uudisteallikatele internetis, märkis leht.
Veel maikuus käis The Timesi veebilehel 1,2 miljonit lugejat päevas, nüüd aga on tasulise veebilehe kasutajaid nende arvu jälgivate ABCe ja Experian Hitwise'i andmeil vaid 84 000. Kui varem langes The Timesi arvele umbes 15 protsenti Briti netiuudiste külastajaist, siis nüüd ainult 1,1 protsenti.
The Timesi online-versiooni saab lugeda ühe naela (18,35 krooni) eest 24 tundi. Samuti on võimalik ennast ühe naela eest kuuks ajaks katseliselt lugejaks registreerida, hiljem aga tuleb maksta kaks naela nädalas.
Ajalehe paberversiooni 150 000 tellijat saavad online-versiooni lugeda tasuta.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
xecroy
HV kasutaja

liitunud: 23.05.2008
|
20.07.2010 16:54:08
|
|
|
No võta nüüd näpust kumba uskuda, Postimees ütleb et ainult 2/3 lugejaskonnast kadus. Aga arvati et lugejaskond kahaneb 90%.
http://www.e24.ee/?id=289530
_________________ Kõige suurem pidur on alati ketas. Naudi inimväärset elu, osta SSD! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
20.07.2010 16:56:46
|
|
|
tsitaat: |
Lugejate arvu mõõtmisega tegeleva Experia Hitwise andmetel tuli suurim langus viis nädalat enne lehe tasuliseks muutumist, kus korraga kadus 58 protsenti senisest lugejaskonnast. Pärast seda nimetas ettevõte langust «tagasihoidlikuks». |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zenoni
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2002
|
20.07.2010 17:40:11
|
|
|
Valitsuse propagandaleht Postimmes võiks kiiremas korras täielikult tasuliseks muutuda.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
20.07.2010 18:04:29
|
|
|
no kohe yldse ei tõmba tasulised uudised
Kui tõesti igal pool asi läheb tasuliseks, siis hakkan err kodukalt uudiseid lugema, aga maksma ei kavatse küll hakata
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pikkkõrv
HV kasutaja

liitunud: 08.05.2010
|
20.07.2010 19:10:30
|
|
|
Minu pärast võivad kõik tasuliseks muuta ja siis lugeda ühe kaupa läbi lukuaugu !
Tõsiselt rääkides aga kas ei tule ajakirjanduse tulud juba ammu peaasjalikult reklaamist ja kui pole lugejaid pole ka reklaami ehk näib nagu saetaks oksa millel ise istutakse. Kui paberajakirjanduse puhul võib veel aru saada, et ka kojukanne ja paber midagi täiendavalt maksavad siis netiväljaannete tasustamine viitab küll pigem lihtlabasele ahnusele kui majanduslikule põhjendatusele. Huvitav oleks muideks teada, kuidas ka meie tasulised veebiversioonid ennast ära tasuvad ja üldist külastatavust mõjutanud on?!
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
20.07.2010 19:16:44
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Point on selles, et väga palju reklaame blokeeritakse ja isegi kui ei blokeerita, siis neil ei klikita.
Seega reklaamitulud jäävad järjest väiksemaks. |
ot: |
sellest jutust saab järeldada, et pole kaugel aeg kui HV tasuliseks muudetakse
No selle raha ma ikka leian, kui peaks asi juhtuma |
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pikkkõrv
HV kasutaja

liitunud: 08.05.2010
|
20.07.2010 19:33:44
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Point on selles, et väga palju reklaame blokeeritakse ja isegi kui ei blokeerita, siis neil ei klikita.
Seega reklaamitulud jäävad järjest väiksemaks. |
Ei tea, aga kui ma ei kliki, ei tähenda see veel, et signaal kohale poleks jõudnud ja see peaks nagu reklaami põhieesmärk olemagi: soovitud ostuinfo potentsiaalse tarbijani viia . Ning ehkki vastav statistika puudub tundub, et aktiivsed blokeerijad moodustavad siiski üsna marginaalse vähemuse. Ka ise blokeerin tavaliselt vaid kõige tüütumaid vidinaid, sest muidu on alati oht, et blokeerid veel midagi kasulikkugi ära , nii et kõik see kokku vaevalt mingi suurem kadu on kui näiteks võileiva tegemise ajal nägemata jäänud telereklaamide osa, mis aga tasuta levitatavaid kanaleid sugugi vähendanud pole.
PS! Aga nüüdsest hakkan vähemalt kõigil HV reklaamidel klikkama ja soovitan teistelgi kampaanias osaleda, kui reklaamiandjad muidu aru ei saa, et nende info kohale jõudnud on ega sellist vajalikku ettevõtmist reklaamirahadega toetada ei taha !
viimati muutis Pikkkõrv 20.07.2010 20:04:06, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Unholy
HV veteran

liitunud: 13.05.2003
|
20.07.2010 19:40:13
|
|
|
Zenoni kirjutas: |
Valitsuse propagandaleht Postimmes võiks kiiremas korras täielikult tasuliseks muutuda. |
Ohoo, Edgar, Sina siia ära eksinud?
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sven
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.04.2007
|
20.07.2010 19:44:01
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
Point on selles, et väga palju reklaame blokeeritakse ja isegi kui ei blokeerita, siis neil ei klikita.
Seega reklaamitulud jäävad järjest väiksemaks. |
ot: |
sellest jutust saab järeldada, et pole kaugel aeg kui HV tasuliseks muudetakse
No selle raha ma ikka leian, kui peaks asi juhtuma |
|
Lihtsam on aeg-ajalt paar klikki teha reklaamil, või mis?
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
20.07.2010 19:52:02
|
|
|
Unholy kirjutas: |
Zenoni kirjutas: |
Valitsuse propagandaleht Postimmes võiks kiiremas korras täielikult tasuliseks muutuda. |
Ohoo, Edgar, Sina siia ära eksinud? |
Edgar on isegi riistvara 2006 aastal uuendanud siit kaudu
Kuigi väga tihti HV tasuta veebilehte ei kasuta, aga on kahju sellest, teeks ta korra valimistel suu lahti selle lehe kohta, siis kõik tallinna penskarid oleks siia registreeritud.
Siis poleks kartuski, et enne 2100 aastat HinnaVaatlus tasuliseks muutuks
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
vindi
HV kasutaja
liitunud: 23.01.2003
|
20.07.2010 20:12:36
|
|
|
tegelikult seisneb uudisväljaannete tasuliseks muutumise taga see, et võrrelge reklaamimüügi hindu veebis ja paberväljaandel.
Kuna paberleht kaotab paratamatult lugejaid suurel kiirusel, ostetakse paberile reklaami vähem. Aga veebi hindade juures ei suudeta toota kasumit.
Siit siis ka enamike suuremate uudisteportaalide "katsetused" teemal "kes leiutab esimesena tulutoova veebi".
Mõned asjakohased artiklid ka:
http://www.ajr.org/article.asp?id=4491
http://www.ajr.org/article.asp?id=4458
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
marek
HV vaatleja
liitunud: 26.02.2002
|
20.07.2010 20:39:09
|
|
|
Ajalehed veebis - no ma ei tea, minu aega võtavad küll kõvasti ära, raha veel juurde maksta ei tahaks. Parem hakkan mõnda keelt õppima kui enam ajalehti tasuta ei saa, või võtan midagi suurt ette oma eluga, leiutan või avastan midagi või hakkan luuletama.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
20.07.2010 20:39:23
|
|
|
Pikkkõrv: Muide - Klikkide kontroll-lugemine on Meediareklaami üks põhiosa ja sellele klikkide arvule rajatakse suur osa netireklaami strateegiast.
Ehk: Kui ma saan miljon klikki, siis olen nõus niipalju maksma.
Kui saan aga 1000 klikki, siis maksan oluliselt vähem.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zenoni
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2002
|
20.07.2010 20:47:48
|
|
|
Naljakas, et minu lauset kohe Keskerakonnaga seostati. Kas mittekeskerakondlane ei või olla nii läbinägelik, et teha vahet kallutatud infol ja propagandal, mida suuremad päevalehed ja meedia levitab ?
Unholy kirjutas: |
Zenoni kirjutas: |
Valitsuse propagandaleht Postimmes võiks kiiremas korras täielikult tasuliseks muutuda. |
Ohoo, Edgar, Sina siia ära eksinud? |
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
upper
HV kasutaja
liitunud: 26.11.2001
|
20.07.2010 21:35:55
|
|
|
tasulised on kõik väljaanded,kasti ostmine,elekter ja muud vidinad.tähtis pole mitte see tasuline ega tasuta variant,tähtis ikkagi sisu.ei ole meil sõltumatut ajakirjandust ega ajakirjanikke,suurem osa kuuluvad või on kallutatud võimiparteide poole.see ediku igale poole toppimine näitab ainult kas rumalust või siis kallutatust.muide see sisutühjus ja tsensuur paljuneb viimasel ajal üle maailma.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hendrique
HV kasutaja

liitunud: 16.12.2003
|
20.07.2010 21:37:32
|
|
|
1. Online reklaamitulust ei majanda end ükski Eesti ajaleht ära. Ei eile, täna ega homme. Hästi on siis, kui sellest veebitoimetuse kulud kaetud saavad.
2. Postimees otsib juba väga pikka aega (konkurentidest meeleheitlikumalt) võimalust, et tasuliseks minna. EPL-i abita ei tule sellest vist midagi välja.
3. Originaalsisu loomine nõuab suuri kulutusi, refereerimine mitte. Lugeja hakkab sageli originaalsisu hindama alles siis, kui pole enam midagi mõistlikku refereerida.
4. tahanteada, tänapäeval ei huvita reklaamiandjat see, kui mitu inimest tema bänneril klikib. Oluline on see, kui palju uusi kliente ta nende klikkide tulemusel saab.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
20.07.2010 21:51:27
|
|
|
Hendrique: Vaat - Su info pole päris täpne, kuna klikkide arvu järgi prognoositakse %, et kui paljud klikkijatest võivad hiljem muutuda kas ühekordseks / juhuslikuks külastajaks või siis püsikülastajaks / kasutajaks.
Niipalju, kui mul on tutvusringkonnas aktiivseid meediareklaamijaid, siis nendel on 2 kõige tähtsamat teemat selle juures:
- olla pidevalt avalehel nähtaval või siis olla kogu aeg esimese otsingutulemuse 1-5 hulgas.
- mitu klikki saadakse minutis, tunnis, päevas, nädalas, kuus, aastas. Ja siis klikiloendurid muudkui loevad ja loevad ja selle kaudu arvutatakse loodetavate (tegelike) klientide %-i.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Andykas
HV veteran

liitunud: 28.08.2004
|
20.07.2010 21:59:37
|
|
|
Zenoni, Kesknädal 4life!
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
20.07.2010 22:46:29
|
|
|
Reklaamidest rääkides - bänner võib olla väga kasulik asi. Olen ka HV-s klikkinud bänneritele, kus pakkumine tundub huvitav. See on selgelt sihtgrupile suunatud reklaam (arvutialane) vastavas foorumis, selge, et suhteliselt peaks suunitlus olema õigem kui mujal. Oma osa on ka bänneri kujundusel ja formaadil - kas ajab närvi, karjub näkku või on hoopis mõnusa värvilahendusega, mis kutsub klikkima.
Uudisteportaalide probleem on selles, et need on suunatud kõigile. Õpilasest vanaemani, ärijuhist koduperenaiseni. Ja reklaamitakse neis ka kõike, alates mähkmetest kinnisvarani. Täiesti loogiline, et 90-95% sellise lehe reklaamidest ei huvita lugejat ja seda 5%, mis huvitaks, ei leia ta lihtsalt muu läbu seest üles. Sellise lehe reklaame kipub oskaja inimene ka esimesena blokeerima.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pikkkõrv
HV kasutaja

liitunud: 08.05.2010
|
20.07.2010 22:55:22
|
|
|
Pole küll reklaamiguru aga millegipärast tundub mulle, et uute klientide/tarbijate lisandumine ei sõltu mitte ainult reklaamist vaid ka reklaamitavast ehk kui reklaamil ikka reaalset katet pole, mis tarbijat antud hetkel huvitaks/rahuldaks siis pole ka õiget tulemust, klikitagu palju tahes. Kui on aga tegemist toote/teenusega, mis reaalset huvi võib pakkuda piisab ka väikesest vihjest selle olemasolule, et potentsiaalne klient juba jälje üles võtaks ja kohale roniks . Muidugi on sellist käitumist raskem objektiivselt mõõta ja ilmselt seetõttu eelistataksegi klikkidele panustada, vähemalt selline mulje on mulle jäänud. Nagu ka selline, et internet on reklaamijate seas põhjendamatult alahinnatud, kuigi oleks ilmselt juba ammu aeg hinnakirjad ja eelistused ümber vaadata, sest muidu jääb üha rohkem inimesi nende reklaami ja tootetutvustuste haardeulatusest lihtsalt välja, kui klassikaliste meediakanalite kasutatavus üha väheneb.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hendrique
HV kasutaja

liitunud: 16.12.2003
|
20.07.2010 23:25:20
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Hendrique: Vaat - Su info pole päris täpne, kuna klikkide arvu järgi prognoositakse %, et kui paljud klikkijatest võivad hiljem muutuda kas ühekordseks / juhuslikuks külastajaks või siis püsikülastajaks / kasutajaks.
Niipalju, kui mul on tutvusringkonnas aktiivseid meediareklaamijaid, siis nendel on 2 kõige tähtsamat teemat selle juures:
- olla pidevalt avalehel nähtaval või siis olla kogu aeg esimese otsingutulemuse 1-5 hulgas.
- mitu klikki saadakse minutis, tunnis, päevas, nädalas, kuus, aastas. Ja siis klikiloendurid muudkui loevad ja loevad ja selle kaudu arvutatakse loodetavate (tegelike) klientide %-i. |
Sa vist ei mõista päris täpselt, millest ma rääkisin. Ma siis püüan väga lühidalt seletada.
Väga vähesed organisatsioonid saavad endale lubada imagot hoidvat reklaami (IBM, Coca-Cola, BMW... Eestist ehk Saku Õlletehas ja veel mõned). Valdav enamus ettevõtetest reklaamib end siiski sooviga suurendada turuosa, saada juurde kliente, müüa rohkem. Mingi portaali avalehel oma bänneri hoidmine on täiesti mõttetu raha raiskamine, kui see ei täida eelmainitud eesmärki. 100 aastat tagasi sai tõesti suure raha eest müüa veebis reklaami mingi laest võetud protsendi järgi näitamiste arvu ja hinna suhtest. Jah, see metoodika on praegugi veel kasutusel, kuid tellija ütleb selle peale viisakalt: "ei, aitäh" või paremal juhul: "tavai, teeme ära, aga ma ma maksan sulle poole sellest, mis sa küsid ja tahan selle eest saada poole pikemat perioodi kui sa pakud". Kui 100 aastat tagasi arvutas ettevõte oma reklaamikulusid CPM-i järgi, siis täna teeb ta seda CPA järgi. Lolle jääb järjest vähemaks ja pole eriti alust arvata, et tulevikus asjad tagurpidi käima hakkaksid.
Mis sinu tuttavatesse puudutab, siis nende tegemised on suuresti subjektiivsed ja ei pruugi väljendada mõistlikku käitumist.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
matik
HV kasutaja
liitunud: 28.05.2008
|
21.07.2010 01:19:58
|
|
|
Draax kirjutas: |
Uudisteportaalide probleem on selles, et need on suunatud kõigile. Õpilasest vanaemani, ärijuhist koduperenaiseni. Ja reklaamitakse neis ka kõike, alates mähkmetest kinnisvarani. Täiesti loogiline, et 90-95% sellise lehe reklaamidest ei huvita lugejat ja seda 5%, mis huvitaks, ei leia ta lihtsalt muu läbu seest üles. Sellise lehe reklaame kipub oskaja inimene ka esimesena blokeerima. |
see on täpselt minu mõte. kui postimees suudaks midagi AdSense sarnast luua (cookide põhjal eelistuste trackimine) või siis seda teenust osta - ma klikiks täitsa vabalt huvitavate pakkumiste peal. aga no enamus esilehtedel on tõesti nii rõve läbu - EPL, postimees, delfi jne - et pikemalt mõtlemata tuleb lisada reklaamifiltrisse kõik *banners* jne kombinatsioonid + regexid mis vilkuvad, karjuvad bannerid ära koristavad...
|
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
21.07.2010 01:39:11
|
|
|
Tanel kirjutas: |
isegi kui ei blokeerita, siis neil ei klikita. |
Palki nähakse ikka teiste mitte enda silmis. Kui reklaamis pole midagi huvitavat, siis mis kuradi pärast ma ilmselt peaks oma aega raiskama ja seda klikkima hakkama??? Kui tahavad, et klikitaks, siis tehku ka huvipakkuvad reklaamid, mitte nn standardstiilis(kuum pakkumine, hooaja lõpumüük jne) Enamus reklaamide taga olevad nn soodupakkumised on ikka täielik pask. Tõsiselt häid soodupakkumisi on ikka üliharva neil asjadel, mida mul hetkel vaja läheks. Pealegi ala delfis on neid reklaame nii palju, et ma jääkski neid klikkima.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
|