Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Hirff
HV kasutaja
liitunud: 26.05.2011
|
14.11.2018 14:30:01
|
|
|
Tunnel oleks lahe ja mugav lahendus. Pärast tunnelit võivad laevafirmad end põhimõtteliselt kokku pakkida?
Rail Balticu kohta oman pigem negatiivset hoiakut. Ei ole endiselt aru saanud, mis on RB peamine eesmärk. Kaubavedu? Reisijad? Jääb mulje, et RB lihtsalt suruti läbi ja keegi(?) saab kasu. Kes? Eestlased? Minu hinnangul kaalub projekti majanduslik kahjumlikkus üle sotsiaalse/regionaalse kasu. Ning kui vaadata, kui kiirelt RB läbi suruti, siis jääb üle vaid imestada, mille kuradi pärast pole Eestil IKKA VEEL neljarealist Tallinn-Tartu maanteed või näiteks Tallinn-Narva-Tartu-Pärnu neljarealist teedevõrgustikku. Kõlab palju vajalikumana kui RB.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
14.11.2018 14:37:53
|
|
|
MarttiX0, rong pigem igapäevastele kommuteerijatele (ühe-otsa pilet 50€, aastapilet 2000€) või kes Vantaa lennujaama kasutavad.
Autod, rekkad jms endiselt ikka laevade peal.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Hirff
HV kasutaja
liitunud: 26.05.2011
|
14.11.2018 14:49:16
|
|
|
Tanel kirjutas: |
MarttiX0, rong pigem igapäevastele kommuteerijatele (ühe-otsa pilet 50€, aastapilet 2000€) või kes Vantaa lennujaama kasutavad.
Autod, rekkad jms endiselt ikka laevade peal. |
Õigus-õigus. My bad - ei lugenud esimese hooga artiklit läbi ning peas oli mingi väärarusaam, et Tallinn-Helsingi tunnel tuleb maantee vormis.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Leinö
HV veteran
liitunud: 07.05.2008
|
14.11.2018 14:55:01
|
|
|
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
Sama asi Est-For/megakanala kohta.
Järgmisena tahetakse ette võtta turbavälja rajamine.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
14.11.2018 15:06:22
|
|
|
tsitaat: |
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
|
RB tasuvusarvutus on arvutatud valedel alustel.
Ehk siis EL võib selle rahastust vähendada (meie osa vastavalt suureneb) kui ka tulevikus selle ülalpidamine neelab metsikult meie endi raha.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
14.11.2018 17:34:06
|
|
|
Leinö kirjutas: |
Sama asi Est-For/megakanala kohta.
Järgmisena tahetakse ette võtta turbavälja rajamine. |
Lihtsalt..
..mujale aga palun, tehke..
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
14.11.2018 18:59:24
|
|
|
Leinö kirjutas: |
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
Sama asi Est-For/megakanala kohta.
Järgmisena tahetakse ette võtta turbavälja rajamine. |
Selline kraaklemine oli adekvaatne 2013, mitte aga 2018. Kogu see roosamanna kiiretest reisirongidest ja Riiga ooperisse minekust on ammu unustatud. Langesid kiirused, trass ise leiab otsa Poola soos ja läheb meile maksma mitmekümneid protsente rohkem ning lisaks alatasa tõusev eeldatav ekspluatatsioonikulu, millest rääkijaid armastas üks osapool vandenõuteoreetikuteks pidada.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
14.11.2018 19:17:27
|
|
|
eesti, innovatsiooniriik, tahavad hyperloopi, hüppad kapslisse ja kohal.
mitte mingit rongi ja tunnelit.
okok, tegelikult on viimased hea mõte aga tonnide viisi raha mida maksavad inimesed lõpuks.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Hirff
HV kasutaja
liitunud: 26.05.2011
|
14.11.2018 22:25:54
|
|
|
Leinö kirjutas: |
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
Sama asi Est-For/megakanala kohta.
Järgmisena tahetakse ette võtta turbavälja rajamine. |
Kusjuures Est-For/megakanala ärajäämine on äärmiselt kahetsusväärne. Kust kohast töökohad ja rahavool Eestisse peaks tekkima? Est-For/kanala regiooni inimestelt ei tahaks kuulda mitte ühtegi undamist töökohtade puudumise kohta.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
14.11.2018 23:42:19
|
|
|
MarttiX0 kirjutas: |
Leinö kirjutas: |
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
Sama asi Est-For/megakanala kohta.
Järgmisena tahetakse ette võtta turbavälja rajamine. |
Kusjuures Est-For/megakanala ärajäämine on äärmiselt kahetsusväärne. Kust kohast töökohad ja rahavool Eestisse peaks tekkima? Est-For/kanala regiooni inimestelt ei tahaks kuulda mitte ühtegi undamist töökohtade puudumise kohta. |
Eesti ei vaja reostajaid. Metsa raiutakse juba praegu rohkem kui juurde kasvab. Tööd on praegugi rohkem kui tegijaid. Nojah, estfor oleks oma töölised ukrainast toonud, limiidiväliselt muidugi.
Ja railbaltik. Rahaliselt ei tasu kindlasti aga militaarses mõttes on muidugi hea. Seega ühe käega poolt.
viimati muutis SSD 14.11.2018 23:45:16, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
14.11.2018 23:44:24
|
|
|
Leinö kirjutas: |
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
|
Ehitada lihtne, ülal pidada...oi oi kui kallis. Reisijate numbrid suht umbluu prognoosides jne
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Ertai
HV veteran
liitunud: 11.05.2007
|
15.11.2018 09:16:05
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Leinö kirjutas: |
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
|
Ehitada lihtne, ülal pidada...oi oi kui kallis. Reisijate numbrid suht umbluu prognoosides jne |
täpselt nii, oht on, et kui kaupa siit läbi ei hakka minema tuleb samasugune miinusprojektid nagu meie oma rahvuslennufirma - ehk korralikult miinust teenima.
Kardan, et raudtee puhul veelgi enam.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
20.11.2018 09:01:17
|
|
|
Tasuline ärilehe artikkel, http://arileht.delfi.ee/news/uudised/rail-balticu-uus-kallis-uuring-jatab-kaubavoogude-kusimuse-ikka-segaseks?id=84341703 kus kirjutatakse kallist uuringust, mis pidanuks selgusele jõudma just kaubavooguide liikumises kuid mis jäi ikka segaseks ja arusaamatiuks.
Need uurungu tegijad oleks pidanud esmalt Mangilt laskma avamise tega ja siis Pauksonilt saanud vastuse ka vastuse.
Aga jah, kui Eurotunnelis Prantsusmaa-Inglismaa vahel liigub aastas umbes 1,5 miljonit tonni kaupa, siis siinsed "ennustajad" prognoosivad 2025 aastaks 4,62 tonni kaupa, tõusvas joones 10,45 miljonit tonni 2055 aastaks, Muuga sadamast, kuhu see sisenev kaup peaks tulema kustkohast?
Uuringu tellija probleemi muidugi ei näe, kui tahetakse teada, kust see kaup tulema peaks, mis RB kaudu liikuma väidetavalt hakkab. Väidetakse enda sabaalust kergitades, et tegu on põhjaliku ja korraliku uuringuga, kuid olulistele punktidele jäetakse vastamata.
Seega, Rail Balticu uus kallis uuring jätab kaubavoogude küsimuse ikka segaseks
Lambakari ma ütlen.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Leinö
HV veteran
liitunud: 07.05.2008
|
20.11.2018 18:53:46
|
|
|
Vaadates Balti raudteemahtude numbrit, pole see nii väga ulmeline midagi.
Eurotunnelis käivad kaubarongid, või pannakse rekkad rongile? Lisaks siis ka see, et see 1.5mil tonni on mõeldud "freight ton" , mitte 1000kg - ton.
E:
https://www.getlinkgroup.com/uk/eurotunnel-group/operations/traffic-figures/
Paistab, et käivad. 1.22mil freight ton kaubarongidega ning 21.3mil on kaubarekkad shuttle rongide peal (2017).
Seega see 1.5mil ton väide ei päde.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
20.11.2018 19:24:38
|
|
|
Leinö, no kuidas ei päde. Selle väite eest maksti ju tsirka 350 000$$$, ja nagu artiklis kirjas, töö tehti hoole ja armastusega
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Leinö
HV veteran
liitunud: 07.05.2008
|
20.11.2018 20:06:35
|
|
|
jägaja, 1.22mil kaubarongiga +21.3mil rekkadega, mis on shuttlerongide peal, kokku siis 22.52mil ton (ma loodan, et mõlemad on freight tonnides).
Kuskohast see 1,5mil arv sinna artiklisse saadi?
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
20.11.2018 21:17:03
|
|
|
Leinö kirjutas: |
Kuskohast see 1,5mil arv sinna artiklisse saadi? |
Artiklist ei tulene see info, on keegi kirjutanud, et võrdluseks...
Küll aga vastavad logistikafirmad, et Tallinnast ühte Saksamaa linna, kliendi ukseni, maksab vedu veoautoga 1500-1600euroraha ringi, raudteed mööda aga 3000 raha ümber.
Miks peaks klient eelistama kallimat lahendust?
Et nagu raudtee on lahe?
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
20.11.2018 21:18:15
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Leinö kirjutas: |
Kuskohast see 1,5mil arv sinna artiklisse saadi? |
Artiklist ei tulene see info, on keegi kirjutanud, et võrdluseks...
Küll aga vastavad logistikafirmad, et Tallinnast ühte Saksamaa linna, kliendi ukseni, maksab vedu veoautoga 1500-1600euroraha ringi, raudteed mööda aga 3000 raha ümber.
Miks peaks klient eelistama kallimat lahendust?
Et nagu raudtee on lahe? |
Millist trassi mööda sulle seda Tallinn - Saksamaa raudeetransporti pakutakse?
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
20.11.2018 21:27:45
|
|
|
Killer85, eks ikka mööda RB trassi, mis alles paberil on? Raudtee ise läheb ka täna saksamaa poole aga mitte nii lihtsat ja kiiret rada pidi, kui tulevikus seda RB väidetavalt tegema hakkab.
Ära pärii, ajakirjanik küsis ja tark inimene lehelugeja jaoks vastas
Panen sulle lingi ka, Tallinn->Bremen, 43 tundi rongiga ja oled kohal
https://www.rome2rio.com/map/Tallinn/Bremen
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
karumaru
HV kasutaja
liitunud: 20.01.2018
|
20.11.2018 23:21:19
|
|
|
Mina teeks selle raudtee ära.
Kunagi kui ehitati raudteed Tallinnast Tartusse (seda ehitati etapiliselt), siis ka toona kaotas keegi oma maja või küüni, kartulimaa. Kui täna sõita rongiga Tartust Tallinna ei mõtle sellele mitte keegi, raudtee on normaalsus.
Hiina kombib sadamaid juurde, sest kõikidel sadamatel on lossimise piir ja kaubalaevadel ei ole väga vahet kas sõita 200 km ühele poole või teisele poole. Eesti sadamad, raudee oleks Hiinale kindlam variant kui vene sadamad, raudteed.
Raudtee kasumisse saamisel ongi rõhk eestil endal ka, ise peab selle eest seisma, et kaubaveod ja reisijate veod toimiks. Aga kui EL annab enamuse rahast, siis võiks ära teha küll. Võib-olla EL laguneb 10 aasta pärast ära, raudtee on siis ikkagi meie (kui keisriajal poleks raudteesid ehitatud, siis meil neid poleks).
Muidugi kui eesti ei oska raudteed kasulikuks muuta, siis eesti nõrk maa?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
|