Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
08.03.2019 09:50:40
|
|
|
https://majandus24.postimees.ee/6540149/hiina-fond-investeerib-tallinn-helsingi-tunnelisse-15-miljardit-eurot
tsitaat: |
Hiina fond Touchstone Capital Partners investeerib Tallinn-Helsingi tunnelisse 15 miljardit eurot, teatas Soome leht Helsingin Sanomat reedel. |
tsitaat: |
Touchstone ja tunnelit arendav FinEst Bay Area sõlmisid 15 miljardi euro suuruse vastastikuste kavatsuste leppe neljapäeval. |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
08.03.2019 13:56:00
|
|
|
Nonoh, tulebki ära?
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
08.03.2019 16:54:37
|
|
|
link
tsitaat: |
EL ja USA on vägagi mures Hiina mõjuvõimu kasvamise pärast nn kolmandas maailmas. Hiina kohaloleku suurenemine majanduslikult nõrgemates riikides toimib üldjuhul suurtesse taristuprojektidesse investeerimise kaudu, kus hiinlased oma kuludega ja oma inimestega ehitavad objekti valmis ja pärast asuvad seda objekti ka opereerima. Tihti käib tehinguga kaasas riigi võlgnevuse vähendamine Hiina riigi ja hiina erafirmade ees. Tulemuseks on Hiina kohaloleku kasv ja samuti ekspordi kasv suures hulgas riikides. Ise olen seda lähemalt näinud just äsja Djiboutis, kus vaene väikeriik lasi hiinlastel oma riiki uue sadama ehitada, mis asub teenindama suure Etioopa väliskaubandust ülejäänud maailmaga ja Djibouti enda sadam jääb lihtsalt tööta, ja samuti Valgevenes, kus Lukashenka tegi kokkuleppe Hiina riigiga Hiina logistikakeskuse rajamiseks Minskisse ja mille tulemusena on meie vahetusse lähedusse järsku tekkinud mitmesajatuhandeline hiinlaste kogukond. Minski lennujaam Euroopa südames on tõeline imede maa: lennujaama infotahvlid on mandariini keeles ning infoteadustus kõlaritest tuleb samuti mandariini keeles. Ja kohalikud taksojuhid ainult sajatavad hiina inimesi. |
tsitaat: |
Hiina taolised investeeringud välisriikide taristusse ei ole pelgalt rahapaigutus teenimise eesmärgil. Sellega kaasneb Hiina mõju ja hiina inimeste arvu järsk kasv. |
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
12.03.2019 01:11:55
|
|
|
Hiinat pole vaja, aga tunnel võiks olla küll.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
12.03.2019 09:08:58
|
|
|
ega see tullen ainult soome-eesti vahele kaevataksegi. Hiina jääb olemata.
Raha aga ei haise teatavasti ja siin võib alati seoseid luua, miks kellegi arvates usa või hiina raha paha-paha on. Investor on ilmselgelt teenimisvõimaluse peal väljas, mitte raha lihtsalt merre matmiseks.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
13.03.2019 00:42:16
|
|
|
Hiina rahajagamisel on pea alati poliitiline taust - seda ei tasu ära unustada. Vaata mis toimub Aafrikas jmt kohtades kus Hiina on infraprojekte rahastanud. Korjab omale maailma areenil kenasti liitlaseid kes hiljem Hiinat abistavad eri küsimustes/hääletustes.
_________________ There is no place like 127.0.0.1
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Ertai
HV veteran
liitunud: 11.05.2007
|
13.03.2019 10:11:19
|
|
|
Renka kirjutas: |
Hiina rahajagamisel on pea alati poliitiline taust - seda ei tasu ära unustada. Vaata mis toimub Aafrikas jmt kohtades kus Hiina on infraprojekte rahastanud. Korjab omale maailma areenil kenasti liitlaseid kes hiljem Hiinat abistavad eri küsimustes/hääletustes. |
ja kus mujal seda ei oleks?
Ikka on mingisugune tagamõte.
Arusaadav.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
olavsu1
külaline
|
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
14.03.2019 09:35:54
|
|
|
see ei lähe paraku kuidagi teemasse, kuna RB susla sõidab 120-160 kilti tunnis, mis ei sobitu just terminiga ülikkiire.
Muidugi, nad ise on optimistlikud kiiruse osas
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
olavsu1
külaline
|
14.03.2019 15:19:37
|
|
|
jägaja, shinkansen sõidab ka ca 280 tunnis, tavaline on 230 ja 260 vahel olenevalt kohast.
ja see susla mis shinkansenile ette veab, ei liigu üle 100.
|
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
14.03.2019 16:47:04
|
|
|
olavsu1, Shinkansen on väga asjaliku kiirusega mitmete faktorite tõttu, põhilisemaid pea nullilähedane kokkupuude aeglasema transpordiga.
Meil aga tahetakse kaubarongidega koos liiklema panna samale rööpapaarile.
Kuna Tallinnast->Pärnusse tahetakse rongiga jõuda vähem kui tunniga siis ei tohi seal miski asi ees koperdada. Lisades sinna liiklussagedus siis võib-olla öösel saab mõne kaubarongiga ka liigelda natuke maad.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
02.04.2019 07:41:25
|
|
|
Tasuline. https://leht.postimees.ee/6559322/rail-balticu-soolole-ulemistel-tommati-pidurit
Asjaajamine raudtee moodi (oot-oot, deja-vu, selline paaripäevane reageerimiskohustus on meie ärikultuuris ju tava, muidu oleks saanud öelda, et seal kust lõpeb mõistus, algab raudtee. )
tsitaat: |
Vahetult enne jõule, 21. detsembril saatis Eesti Raudtee juht Erik Laidvee RBE juhile Riia Sillavele kirja, milles kaebas, et RBEst oli 11. detsembril saabunud EVRile «infoks ja üle vaatamiseks» Ülemiste raudteejaama rööbasteede ümberehituse järjekordne versioon, kuid neil polnud võimalik seda isegi analüüsida, kuna polnud teada, milliste tingimustega peab selle lahenduse puhul arvestama.
Küsimuste peale sai EVR 18. detsembril Ülemiste ühisterminali arhitektuurivõistluse materjalid koos nõudega esitada oma märkused hiljemalt 27. detsembriks. Kuna ees ootasid jõulupühad, oli Eesti Raudteel selleks aega neli tööpäeva. |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
15.05.2019 08:36:38
|
|
|
RB terminal Ülemistele jääb vist tulemata, igatahes visati eelmine arhitektuurikonkurss prügikasti, kuna RB leidis, et nad ei saa maksta 1,3 miljonit vaid ainult 97000€ ja leidsid igasugu jaburaid põhjendusi, et mingi linnuke oli konkursi tingimustest puudu ja seetõttu ei kvalifitseeruta EU rahastuse jaoks ega sobinud neile isegi erarahastuse mudelii pakkumine, kuigi EU seda täitsa soosib.
Nüüd on siis eelmise võidutöö alusideedele tuginedes uus arhitektuurikonkurss välja kuulutatud.
Paywalli taga-> https://ekspress.delfi.ee/kuum/miljoni-euro-asemel-vaid-97-000-kuidas-riiklik-suurprojekt-kokku-kukkus?id=86195731
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
27.05.2019 09:24:36
|
|
|
Paywalli taga, aga kes näeb, see loeb.
https://epl.delfi.ee/arileht/taani-valmistub-avama-rail-balticu-sarnast-kiirraudteed?id=86324899
tsitaat: |
Kopenhaageni-Ringstedi raudtee keskmine kilomeetri hind on 22 miljonit eurot – ligi kolm korda kallim kui Eestisse rajatava Rail Balticu kilomeetri maksumus. Ühtlasi on Eestit läbiv Rail Balticu osa 3,5 korda pikem – 213 kilomeetrit. Kopenhaageni-Ringstedi raudteelõik on Taani ajaloo suurim riigi rahastatud projekt. |
tsitaat: |
Schneider-Tilli sõnutsi peetakse Taanis väga oluliseks, et raudtee oleks konkurentsivõimeline ja toimiks ka pikemas perspektiivis. „Rail Balticu sugune kiirraudteeprojekt on kindlasti perspektiivikas. Linnas tööl käijaid on alati, nagu ka kaubavahetust,” oli 27-aastase töökogemusega Schneider-Tilli veendunud. |
tsitaat: |
KOPENHAAGENI-RINGSTEDI KIIRRAUDTEE TAANIS
ALLIKAS: BANEDANMARK
Ligi 60-kilomeetrist raudteelõiku hakati rajama 2010. aastal.
Sellel saavad rongid sõita senise kuni 180 km/h asemel kuni 250 km/h kiirusega.
Raudteelõiku rajades kaevati üles 3,3 miljonit kuupmeetrit mulda. Ehitusel kasutati kokku 240 kilomeetri jagu rööpaid, 200 000 liiprit ja umbes 270 000 tonni ehituskruusa.
Ehituse käigus sundvõõrandati 290 hektarit maad (sealhulgas 200 hoonet) ja paigutati ümber 900 kommunaalteenuseid tagavat objekti. Raudteele ehitati 214 rajatist.
Projekti algseks maksumuseks oli plaanitud 1,6 miljardit eurot. |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
27.05.2019 16:13:31
|
|
|
huvitavad arvud
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
21.06.2019 21:37:17
|
|
|
Lõpuks ometi saab see trall läbi?
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
22.06.2019 13:16:13
|
|
|
softis, kus ta siis läbi saab? Pole isegi alanud RB ōieti veel...
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
degrass
HV kasutaja
liitunud: 23.12.2004
|
22.06.2019 14:45:35
|
|
|
jägaja kirjutas: |
see ei lähe paraku kuidagi teemasse, kuna RB susla sõidab 120-160 kilti tunnis, mis ei sobitu just terminiga ülikkiire.
Muidugi, nad ise on optimistlikud kiiruse osas
|
Ma ei ole teemat väga jälginud (kahjuks), kuid eeldusel, et rongike sõidab 200-230km/h kiirusega teeb see atraktiivseks Pärnust Tallinna ja Pärnust Riiga töölkäimise. Samuti hakkab see mõjutama Tallinna tööjõuturgu, sest paar tundi rongiga hommikul Riia kesklinna ja õhtul sama tagasi on suhteliselt talutav aeg.
_________________ ˄28 The term "troll" refers to internet users–in this context, paid operatives–who post inflammatory or otherwise disruptive content on social media or other websites.
Nie wieder ist jetzt |
|
tagasi üles |
|
|
|