Üldielt ise ei saa aru ulgumsest mis on seotud "kuldomoona" ümber. Ootan ise tegelikult juba ammu, et laskemoona balanseerimine toimuks ära. Kus kaoks ära mõiste premium või kuldmoon. Jääks lihtsalt alles moon, vastavalt istuatsioonile, ehk et igal moonal oma drawback. Põhim AP ja HE'l osas juba kõik toimib, probleem on APCR'i ja HEAT'iga, neil pole drawpack'e võrreldes AP'ga väga. Kui see balanss jõuab kunagi mängu, siis kindlasti annaks see mängule suure dimensiooni juurde. Ka skill cap osas, sest paremad mängijad oskavad kindlasti paremin switchida enda moona vastavalt olukorrale ja vastavalt selle mis tanki nad fokuseerivad maha.
Kõige lihtaslt oleks anda HEAT'ile ja APCR'ile väiksem alfa. Aga tõenäoliselt saaks veel kuidagi huvitavalt neid balanseerida. Erinevate mürsutüübidele peaks kehtima sama hind muidugi.
nad võiksid kasvõi põhiosa selle teise mängu pealt maha kopida ja ma ei imestaks kui nad ka Progetto ja nende kõrgemate itaallaste loaderi-süsteemiga seda tegid. _________________ Maailm on kõik millega on tegu.
Laadisin omale ka testkliendi alla. 277 on OP, see oli teada. Aga K-91 pakkus ka täitsa fun gameplay'd. Ütleks, et ultimate sniper, standard moon sisult lead'imist ei vaja, ning lõikab hästii. Kindlasti parim sniper non-TD gun. Gun handling epic, nii, et mingeid kiirelt liikuvaid targeteid ideaalne nuhelda sellega (skaudid jne)
WG lihtsalt äratab rahvas huvi uute tankide vastu ja kui nad mängu tulevad, kohe osadel rahakotid avanevad. Aga tegelikult tank enne live minekut näpitakse ära. Kui 257 tuli, esimestel päevadel tundus väga ulme tank, aga nädal hiljem polnudki midagi erilist.
karumaru, Obj 257 sai nerfi juba testserveris. Samas selge see, et esimestel päevadel enamus inimesi ei oska kohe uue tanki vastu mängida.
Siin kõik kisavad et Obj 268.4 on OP-OP, iga tomat teeb 4K dmg ja WR kõigil 56% vms.
No kurat, N-L sõitsin 25 lahingut, WR 28%? OP my ass...
Sellest kehvem on mul ainult hiinakate HT 110 WR, 24% 70 lahinguga. Siis müüsin selle jubeduse maha sest randomis pole sellega hetkel ikka suurt midagi teha...
Eile oli MM ka eriliselt "kaldu", alustuseks tuli 14-st 1 võit, mis päeva lõpuks tõusis tervelt 32-st 8 peale.
Üldine WR püsib õnneks veel >50% peal aga nii jätkudes pole seda enam kauaks... _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
karumaru, Obj 257 sai nerfi juba testserveris. Samas selge see, et esimestel päevadel enamus inimesi ei oska kohe uue tanki vastu mängida.
Siin kõik kisavad et Obj 268.4 on OP-OP, iga tomat teeb 4K dmg ja WR kõigil 56% vms.
No kurat, N-L sõitsin 25 lahingut, WR 28%? OP my ass...
Sellest kehvem on mul ainult hiinakate HT 110 WR, 24% 70 lahinguga. Siis müüsin selle jubeduse maha sest randomis pole sellega hetkel ikka suurt midagi teha...
Eile oli MM ka eriliselt "kaldu", alustuseks tuli 14-st 1 võit, mis päeva lõpuks tõusis tervelt 32-st 8 peale.
Üldine WR püsib õnneks veel >50% peal aga nii jätkudes pole seda enam kauaks...
Jap, eks seda 268v4 ka õpitud laskma, nii palju kui annab. Eks seda 268v4 balansseerib nüüd see fakt ka, et see oli top of tier, nii et kui vastas ka üks selline, siis olenebki, kumb paremini suudab end maksma panna. Eks see suur luckfest ole ka kui need omavahel duellivad. Ma ise pole enam omajagu aega randomis tier 10't mänginud, las see 268v4 vaimustus läheb nerfiga ja ajaga üle, saab jälle seal ka tanke lasta Muidugi kampaaniat mängin ikka enamasti 268v4 mängides peab ütlema, et ikkagi fun on, aga noh enamasti siis sõdid ka 268v4'de vastu...aga noh üldsielt see tank enda dünaamikalt on mõnus mängida, imo oleks võinud seda tanki pisut teisiti balanseerida. Et kiiruse oleks võinud samaks jätta, samas armorit ja gun handlingut rohkem nerfida. Sest mängus võiks üks kiire yolo-vagon-TD ikka olla ka.
No kurat, N-L sõitsin 25 lahingut, WR 28%? OP my ass...
See WR tuleb sul serveri poolt ettemääratud tiimidest. See pole sinu teha kui sulle määratakse nõrgemad kaasmängijad. Kui skill mängib vene serveris, siis ta pidevalt vahetab servereid. Kui kolm kaotust järjest, kohe uus server ja vene servereid on lausa 10.
Ainuke võimalus serveri poolset määrangut murda on lasta metsikult premmi ja mängida platooni teise hea mängijaga.
Mul oli 430U ja 12 mängu peale oli winrate 90%. Kõik mängud praktiliselt võitsin ja siis ainult kaotasin kuni 52% peale välja.
Ma vaatasin, et 220 000 expi on 8800 kulda kui 25 jagada. Kindlasti on neid kes selle tanki kohe eurodes ligi võtavad, aga wotile on sama mis premium tanki müümine. Mõneti kaval ka natuke tehnikapuud ringi tõsta, vaevalt paljudel t10 on vaba expi järgi jäänud kui kohe is7 peale edasi mindi.
Soovid võibolla fooliummütsikest osta oma postituse kõrvale?
Sellist asja nagu ettemääratud tiimid ei saa eksisteerida selles mängus random queues. Seda näitab kasvõi seegi, et kui TSi minna 30 matsiga ja koos ennast lahingusse lugeda, satuvad ikka paljud samasse lahingusse. Mõnikord lihtsalt satub ports luusereid ühte "lainesse", surevad vara ja vajutavad Battle nuppu samal ajal. Kui nendega seda lainet kaasa teed, siis muidugi on kellad.
karumaru kirjutas:
Mul oli 430U ja 12 mängu peale oli winrate 90%. Kõik mängud praktiliselt võitsin ja siis ainult kaotasin kuni 52% peale välja.
Nii ju need asjad peaksidki käima? Lucky streakile järgneb bad streak, kokku tuleb keskmine. Või sa arvad, et sa oledki Obj 430U's 90% WRi väärt keskmiseks? _________________ WoT StatsTwitch Stream
Soovid võibolla fooliummütsikest osta oma postituse kõrvale?
Sellist asja nagu ettemääratud tiimid ei saa eksisteerida selles mängus random queues. Seda näitab kasvõi seegi, et kui TSi minna 30 matsiga ja koos ennast lahingusse lugeda, satuvad ikka paljud samasse lahingusse. Mõnikord lihtsalt satub ports luusereid ühte "lainesse", surevad vara ja vajutavad Battle nuppu samal ajal. Kui nendega seda lainet kaasa teed, siis muidugi on kellad.
Wotis on eesmärk hoida suurt massi mängijaid rahulolevana ja piisab kui neil on WR 45-52%. Üle 52% saavutamiseks pead olema massist parem mängija või fanaatilisem ja ka siis mängid sa oma WR 56 või 57% hulka. Tahad veel kõrgemat, siis ainult premmi lastest, platoonides, servereid vahetades, OP tankidega mängides, mode kasutades, lugemise peale mängu minnes jne. Sellest sa ju ikka saad aru, nii palju sa suudad ometi karbist välja näha või tunnistada?? Sinu statsid ongi sedasi farmitud.
Woti foorumis keegi käis idee välja, wot näidaku iga mängija puhul ära see protsent kui palju antud mängija on mänguajaloos premmi lasknud. Muidugi kui selline asi juhtuks, siis ei tahagi keegi mängida, sest kõik tahavad olla head mängijad. Aga kui sul raha pole igakuiseks premium kontoks...
Tiimid ei tehta kindlasti nimeliselt vaid paljude muutujate järgi.
- Tankid (kummas tiimis on rohkem OP tanke)
- Tugev raud, pehme raud /pehme hevi, tugev hevi)
- Kui palju on paremaid mängijaid, keskmisi, halvemaid
- Kui palju keskmiselt rohkem mängija laseb premmi
- Kasvõi spawn kuhu poole satud kaardil
- Kui palju on aktiivseid ja kui palju passiivseid mängijad
- Kaardid kuhu satud valitud tankiga (osad kaardid paremad, osad kehvemad)
Programmeerijana peaksid sa ju nüüd suutma küll 7 muutujaga MM moodustada, kus kõik oleks rahul. Vastasel korral oleks osadel 80-90% WR ja teistel 20-10% WR. Viimased kustutavad mängu ja sa oled kaotanud kliendid. Ammu wotis ei loeta stronki mänge üldstatside hulka, aga miks? Sest osadel läheksid siis ju statsid lakke.
Siin pole fooliummütsiga midagi teha, mäng on puhas äri hoidmaks mängijaid mängus.
Ju sul siis pole võimet mõelda karbist välja kuidas mänge tehakse. Sulle loeb ainult see kui keegi paberil midagi tunnistab, siis usud. Anna link - siis usud.
Aga enda mõte sul abs ei liigu.
tsitaat:
Nii ju need asjad peaksidki käima? Lucky streakile järgneb bad streak, kokku tuleb keskmine. Või sa arvad, et sa oledki Obj 430U's 90% WRi väärt keskmiseks? icon_lol.gif
Aga ise sellega tunnistadki, et MM on manipuleeritud, sest miks ma ei võiks 430U mängida 90% vääriliselt?
karumaru, mismoodi random mängijate valik on MM manipuleerimine?
Kas see kui ma viskan täringumängus 4x 6 silma on täringuga manipuleerimine kui teine mängija 4x visates kordagi üle 1-2 silma ei saa?
WG on just vastupidi öelnud, et mingit mängijate taseme ja personaalsete stattide järgi jaotamist ei ole ega tule.
Isegi tankide jaotamist klasside kaupa polnud ju pikka aega, said 10 HT vs 10 MT lahingusse.
Rankedi jaoks tehti tankide jaotus stattide järgi, a'la Grille vs Jgpz E100 kaotati (võimalusel) ära. Randomis seda veel tundub ei rakendata. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
karumaru, mismoodi random mängijate valik on MM manipuleerimine?
Kas see kui ma viskan täringumängus 4x 6 silma on täringuga manipuleerimine kui teine mängija 4x visates kordagi üle 1-2 silma ei saa?
WG on just vastupidi öelnud, et mingit mängijate taseme ja personaalsete stattide järgi jaotamist ei ole ega tule.
Isegi tankide jaotamist klasside kaupa polnud ju pikka aega, said 10 HT vs 10 MT lahingusse.
Rankedi jaoks tehti tankide jaotus stattide järgi, a'la Grille vs Jgpz E100 kaotati (võimalusel) ära. Randomis seda veel tundub ei rakendata.
Võtame korvpalli, kaks korvi, üks pall, arvuliselt võrdne meeskond. Kui tahad mängu manipuleerida, siis kohtunik vahetab omal valikul mängijaid kas tugevamate või nõrgemate vastu.
Alguses sinu meeskond võidab ja siis pannakse sulle nõrgemad vennad asemele ja kaotad võrdseks tagasi. Umbes selline see wot ongi.
Woti puhul ongi fenomenaalne ärimudel, ma usun, et see on maailmas täna lausa ainulaadne. Koguaeg kõike muudetakse, see mis oli kuuaega tagasi pole see enam mis täna jne. Sul polegi lõplikku tõde kuidas siis MM tehakse.
Kui MM oleks täiesti puhas random, ma julgelt suudaks oma WR tõsta 10% võrra. Vähemalt nii kaua kuni kõik see kompott stabiliseerub. Frontline oli see ära näha. Ma mängisin 2 tunniseid tsükleid ja sinna mahtus 4 mängu. Kaks korda sain tavaliselt kindraliks ja kaks korda kaptenist majoriks, olenevalt tiimist kas me suutsime isegi keskmisest tsoonist läbisuruda või kaitsmisel vastased võtsid kahurid sealt ära kus mind polnud. Jumalast palju oli mängijaid, kes suutsid ühes mängus teha alla 2000 damage. Sul on kolm tanki ja suudad nii vähe teha? Minujaoks oli see mäng väga easy. Ma ostsin kõik t10 tankid välja selle kreda eest mis ma sealt sain. Kaart viskas lõpuks kopa ette.
Kui terve wot selline oleks...frontline oligi vast puhas random.
Kui tänases maailmas võltsitakse kõike ja wot on maailma kõige ausam ja läbipaistvam venelaste mäng?
Wotis on eesmärk hoida suurt massi mängijaid rahulolevana ja piisab kui neil on WR 45-52%. Üle 52% saavutamiseks pead olema massist parem mängija või fanaatilisem ja ka siis mängid sa oma WR 56 või 57% hulka. Tahad veel kõrgemat, siis ainult premmi lastest, platoonides, servereid vahetades, OP tankidega mängides, mode kasutades, lugemise peale mängu minnes jne. Sellest sa ju ikka saad aru, nii palju sa suudad ometi karbist välja näha või tunnistada?? Sinu statsid ongi sedasi farmitud.
Ometi ma ei lase ainult premmi, mu overall WR on 61% ja puhtas soolos ma hoian suht kergesti jooksvat WRi hetkel seal 63-65% vahel, kusjuures mängin lapse sünnist alates väga vähe võrreldes varasemaga. OP tankid kindlasti tõstavad WRi, aga kuidas siis on võimalik, et mul on kõrge WR ka halbade tankidega? AT-7 nt 80,39% WR üle 51 mängu. Pole piisavalt halb tank? Jagdpanther, 80 mängu, 70% WR. T25/2, 93 mängu, 65%+ WR. AMX 12t, mängitud siis kui ta nägi veel Tier 10 tanke (+3 MM), 49 mängu, 71,43% WR. Seleta ära.
Pole kunagi kasutanud illegaalseid mode. Üldse mängin väga minimalistliku modpackiga juba 2 aastat, striimides on näha seda kui huvitab.
Mulle tundub ikka, et sul on siin peamiselt "kärss kärnas, muld kõva" efekt, oled oma võimete tippu jõudnud, enam paremini ei oska. Loomulikult kui samamoodi edasi tambid siis midagi ei muutugi. Tuleb õppida uusi oskusi ja neid lahingus kasutada, mitte viriseda nagu sitt pilpa peal, kuidas WG on kõik winrated ette määranud. Ma siiani veel õpin uusi asju selles mängus, peale 45K lahingut. Ikka veel näen, et on arenguruumi mängida paremini ja võita rohkem mänge.
karumaru kirjutas:
Aga ise sellega tunnistadki, et MM on manipuleeritud, sest miks ma ei võiks 430U mängida 90% vääriliselt?
Sa mõistad termini "statistiline keskmine" tähendust? Vist mitte. Isegi seda kõrvale jättes, sa omal tasemel lihtsalt ei vääri 90% WRi tier X tankiga, millega oled reaalselt mingi suurema arvu mänge teinud. Selleks peavad siiski olema ebainimlikud oskused, mitte möla. Vaatasin huvi pärast Decha (sulle vist see nimi midagi ei ütle, aga üks EU parimaid mängijaid) tulemusi selle tankiga, 5000 dam per mäng 111 mängu, ja WR 69,3%.
Aga meil siin on üks jobu kes arvab, et miks tal ei võiks olla WR selle masinaga 90%. Palju sa dämmi teed keskmiselt sellega? _________________ WoT StatsTwitch Stream
Ajuvaba pole keelatud olla ja nagu ma juba mainisin, tulidki oma lingiga kohe eputama. Paku siis parem arvamus, sul pole isegi seda.
Kuna sa viimati siis mängisid AT-7, äkki siis kui see tank oli OP, äkki 5 aastat tagasi kui kõik oli tänasega hoopis teistmoodi? Wotis polegi võimalik arusaada kuna keegi mõne tankiga tegelikult mängis, kuidas mängis (kõik mängud platoon, vbl full gold (kui ma vaatan skilli striimi, siis ta laseb poole päevaga rohkem premmi kui mina terve nädalaga)).
Jagpantheriga mängisid ka siis kui see oli hea tank, mitte täna, ega ju.
Ei ole mõtet võrrelda teemasid mis on mängus nii laiali valgunud. Woti mängu ainulaadsus on muuta pidevalt tanke kord kas teistest paremaks või siis mõttetumaks. Kui pidevalt mängid laineharjal, siis on kena teenistusleht. And so what?
Wotis polegi sulle midagi ka seletada, sest ma juba seletasin, et mäng muutub iga kuuga ja see mis oli kuuaega tagasi, ei ole enam täna.
Kus sina tead mida mina väärin ja ei vääri, miks selline pidev halvustamine sinu poolt?
Sa oled ainuke HV, kes koguaeg seda super unikumi saagi ketrab, kedagi teist ei koti see. Keegi ei vahi oma wn8, keegi neist neist sinu ebajumalatest superuunikumid ei vahi neid, ainult sina veel oledki see mõõdumees.
edit: mul 56% WR täpselt nii palju ongi see mängus nagu ma enne kirjutasin. lasen võimalikult vähe premmi, platooni ei mängi, 56% on sellisel juhul väga hea tulemus. tahaks WR tõsta, peaks hakkama platooni mängima ja premmi laskma, aga milleks?
Jätke poisid ja tüdrukud nääklemine ..
Tehke paar vs paar või 3 vs 3 ja usun , et peale seda olete juba semumad siin _________________ Ma olen telekas.
edit: mul 56% WR täpselt nii palju ongi see mängus nagu ma enne kirjutasin. lasen võimalikult vähe premmi, platooni ei mängi, 56% on sellisel juhul väga hea tulemus. tahaks WR tõsta, peaks hakkama platooni mängima ja premmi laskma, aga milleks?
nii et äkki kasvaks oma WR välja?
Tekib küsimus, et kas sa üldse oled võimeline aduma, et keegi võib ka täpselt samadel tingimustel sinust paremini mängida? Või nt vaatad Decha striimi ja mõtled, et kurat, ma mängin ju täpselt sama hästi, ainult et lasen vähem premmi ja seepärast mul madalam WR?
Kui mina vaatan endast paremat mängijat mängimas, siis ma proovin analüüsida seda kuidas ta lahingut loeb, kuidas ta positsioneerib, milliseid otsuseid teeb või milliseid trikke kasutab, et raskest olukorrast välja tulla. Tihtipeale vaatan lihtsalt suu lahti neid vendasid. Hästi läheb, siis saan aru, kuidas nad sellega hakkama said ja proovin ise ka samu nippe harjutada randomis.
Näiteks võiks tuua selle legendaarse lahingu, mis mu arust näitab väga hästi ära, kuidas tipud on meist teistest peajagu üle. Muidugi kui sul on mingi lülijalgse tasemel analüüsivõime, siis sa ütled, et "noh lasi preemiumit ju ja mängis 907-t, järelikult kui ma sama teen olengi sama hea":
Hea näide kuhu võib hea mängija jõuda kulda laskmata. Kui nüüd mõelda, et kui selles mängus polekski kuldmoona, kas sirfoch oleks üks severi parimaid!? Selles osas mul üsna tugev kõhutunne, aga eks iga üks võib omad järeldused teha...
Lisaks, kunagi kommenteerisin Itaalia tankide QB reviuw'd:
thomak28 kirjutas:
Vaatasin pisut QB streami ose ka Itaalia liinist. Ma pole ise küll ühtegi mängu teinud itaalastega, aga mulle tundub, et liiga palju ülemõtlemist nendega. Mingi jändamine käib selle dpm'i üle, nagu see oleks mingi maailma olulisem asi wot'is. Tegelikult pole, kui sul võimalus lasta, siis lase kõik mürsud ära, kui tõesti oled coveris ja saad seda tweakida ja teised eest midagi ära ei saa lasta, siis võid rahulikult võtta, aga see kuidas QB seal leiutas mingit raketti, ajastades laadides oma magasini, sel ajal kui tal oli free shotid olemas. QB vist omast arust mingi raketiteadlane , krt siin mängus selline määramatus, et hoida ja keela, pole nagu lolliks ka minna selle asjaga, kui võimalus lasta, siis lase, mitte ära ulu kui sitt dpm on. Sõitis seal ringi uhkelt enamus ajast oma full magasiniga, krdi Bob
Hea näide kuhu võib hea mängija jõuda kulda laskmata. Kui nüüd mõelda, et kui selles mängus polekski kuldmoona, kas sirfoch oleks üks severi parimaid!? Selles osas mul üsna tugev kõhutunne, aga eks iga üks võib omad järeldused teha..
Kui see juhtuks ootamatult nt homme, siis kindlasti lühikeseks ajaks oleks. Tegelikkuses on parimad mängijad ikkagi seal kus nad on sest neil on (tavaliselt kõrge IQ'ga kaasas käiv) võime muutustega ülikiiresti kohaneda. Ka selle muutusega kohaneksid nad kiirelt - lihtsalt playstyle muutuks, ja ka tankivalik - jälle oleksid hinnas kõrge stock pen'iga masinad.
Isegi sellel tasemel kus mina ja sina mängime peab peast teadma tankide armor modeleid. Frontaalselt dämmi tegemine nt heavy liinis poleks enam nii lihtne, seega pakun et medikad oleksid kohe uus parim valik - hea camo, kõrge pen, täpsed torud weakspottide laskmiseks, tänu mobiilsusele saad lihtsalt flankida. Mängud muidugi muutuksid campivamateks ja heavy liinis oleks pull näha kuidas Mausid üksteist HE'ga lasevad frustratsioonist, sest muud moodi üksteisele dämmi teha pole enam praktiliselt võimalik. Type 5 Heavy oleks uus boss heavy liinides. Spall liner oleks reaalselt õigustatud valik heavydel. _________________ WoT StatsTwitch Stream
sirFochi kahuks/kahjuks räägib muidugi see, et teda ei huvita statsid üldse, ta tahab suure kahuriga palju dämmi ühekorraga lasta, just for fun. Kui tal oleks mingisugune sisemine tung täielike tippude hulka kuuluda siis ma isiklikult usun, et see ei oleks talle isegi väga suur probleem. See on muidugi minu arvamus mis baseerub täiesti mitte millelegi põhinevate vaatluste tulemusel.
Üldiselt mulle need vaidlused täitsa meeldivad siin. Mainisin ka kunagi varem, et nende kaudu tuleb välja infokilde mis minule olid veel täiesti teadmata.
Kui see juhtuks ootamatult nt homme, siis kindlasti lühikeseks ajaks oleks. Tegelikkuses on parimad mängijad ikkagi seal kus nad on sest neil on (tavaliselt kõrge IQ'ga kaasas käiv) võime muutustega ülikiiresti kohaneda. Ka selle muutusega kohaneksid nad kiirelt - lihtsalt playstyle muutuks, ja ka tankivalik - jälle oleksid hinnas kõrge stock pen'iga masinad.
Isegi sellel tasemel kus mina ja sina mängime peab peast teadma tankide armor modeleid. Frontaalselt dämmi tegemine nt heavy liinis poleks enam nii lihtne, seega pakun et medikad oleksid kohe uus parim valik - hea camo, kõrge pen, täpsed torud weakspottide laskmiseks, tänu mobiilsusele saad lihtsalt flankida. Mängud muidugi muutuksid campivamateks ja heavy liinis oleks pull näha kuidas Mausid üksteist HE'ga lasevad frustratsioonist, sest muud moodi üksteisele dämmi teha pole enam praktiliselt võimalik. Type 5 Heavy oleks uus boss heavy liinides. Spall liner oleks reaalselt õigustatud valik heavydel.
No ma ise arvan, et paljudel mänguritel tegelikult väga kõrge see IQ pole. Neil mängimiseks vajalikud refleksid ja hea strateegiatunnetus. Pakun, et see nagu spordimaailmas, näiteks kõvad rallisõitjad pole sellepärast head, et neil IQ kõrge oleks. Vaid ikka seetõttu, et neil kombinatsioon paljudest muudest teguritest. Aga kindlasti pole nad lollid oskavad analüüsida ja läbi selle areneda. Ega muud moodi ei saa. Nagu mailand kunagi ütles, et wot on adapteerumine, sisult mäng muutub, seda teavad kõik, kui kiiresti suudad adapteeruda, see annab sulle eelise. Aga Sirfock'i osas ma pakun, et ta poleks top 100 mängija, kui EU server võtta ja kuldmoona poleks mängus. See pigem kõhutnne küll...
Ja kui kulda poleks mängus sellel kujul, sisi loomuliult tuleks heavysid ju ka balanseerida uuesti, õigemini nende armorit. Nii, et jah, you know the drill..
Aru ma ei saa mis teil selle "kuldmoona" vastu on? Kuldmoon on ju tegelikult reaalselt eksisteeriv mürsutüüp (HEAT, APCR jne) mida mängus saab vaid kulla eest osta. Kui seda kulla eest osta ei saaks, vaid ainult hõbeda eest, lastaks seda tüüpi mürske ikka kuna teatud juhtudel on neil eelis tavalise "vana" AP vastu.
Ma lausa ootan kui WG neid vaid hõbeda eest müüb ja siis ikka mingit tomat mind goldnuubiks sõimab kui ma tema paksu soomusega tanki HEATiga lasen (mis on täiesti elementaarne)
Valvejoodik, möh? "Kulla" eest ei saa enam mingit moona osta, ikka tavakrediiti tuleb välja käia. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Aru ma ei saa mis teil selle "kuldmoona" vastu on? Kuldmoon on ju tegelikult reaalselt eksisteeriv mürsutüüp (HEAT, APCR jne) mida mängus saab vaid kulla eest osta. Kui seda kulla eest osta ei saaks, vaid ainult hõbeda eest, lastaks seda tüüpi mürske ikka kuna teatud juhtudel on neil eelis tavalise "vana" AP vastu.
Ma lausa ootan kui WG neid vaid hõbeda eest müüb ja siis ikka mingit tomat mind goldnuubiks sõimab kui ma tema paksu soomusega tanki HEATiga lasen (mis on täiesti elementaarne) :lol: :lol:
tava/kuldmoon ei ole kuidagi seotud AP/APCR/HEATiga.
sirFochi kahuks/kahjuks räägib muidugi see, et teda ei huvita statsid üldse, ta tahab suure kahuriga palju dämmi ühekorraga lasta, just for fun.
Olen teda ise pisut jälginud. Kuigi teda statsid niiöelda ei huvita, siis ta on ikkagi progresseeruv mängija - ta ikka analüüsib kogu aeg mis toimub lahinguväljal ja ta mõtleb, et kas ta oleks saanud midagi teisiti/paremini teha (vähemalt nii ta presenteerib seda enda streamis). Juba see fakt ainuüksi räägib sellest, et talle meeldib ikkagi järjest paremini mängida ning areng. Nii, et jah, stats pogem ikkagi reflektor sinu perfist, ning võin mürki võtta, et ta vaatab mingeid trende aeg-ajalt kasvõi..
Sir Foch siis selles mõttes hea näide karumaru-le, et soolob ja ei lase prem moona, ja vaata millised statsid tal on. Sisuliselt siis tema taseme poole peaksidki püüdlema ja tema striime vaatama õppe-eesmärkidel, kui on mingi allergia prem moona vastu. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Kellel T-10 veel pooleli XP kogumise osas Obj 277 jaoks (220 800 xp), siis kiirustage, nädala pärast, 13.06 on juba uus patch väljas! _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.