Vaatasin QB testserveri striimi ja oi kus ta oigas kui abs kõik teda premmiga kostitasid. Tegelikult testserver ongi kõige ausam server, kõik saavad lasta premmi ja mängida kõige parema tankiga. Eduseis kahaneb päris ruttu kui ka punane mängija iga teise lasu sisse kärutab.
Üldielt ise ei saa aru ulgumsest mis on seotud "kuldomoona" ümber. Ootan ise tegelikult juba ammu, et laskemoona balanseerimine toimuks ära. Kus kaoks ära mõiste premium või kuldmoon. Jääks lihtsalt alles moon, vastavalt istuatsioonile, ehk et igal moonal oma drawback. Põhim AP ja HE'l osas juba kõik toimib, probleem on APCR'i ja HEAT'iga, neil pole drawpack'e võrreldes AP'ga väga. Kui see balanss jõuab kunagi mängu, siis kindlasti annaks see mängule suure dimensiooni juurde. Ka skill cap osas, sest paremad mängijad oskavad kindlasti paremin switchida enda moona vastavalt olukorrale ja vastavalt selle mis tanki nad fokuseerivad maha.
Kõige lihtaslt oleks anda HEAT'ile ja APCR'ile väiksem alfa. Aga tõenäoliselt saaks veel kuidagi huvitavalt neid balanseerida. Erinevate mürsutüübidele peaks kehtima sama hind muidugi.
Kusjuures tankidel millel 2 laadurit ja mõlemal "Intuition" aktiveeritud on erinevate mürsutüüpide vahetamine praktiliselt 1/3 juhtudel kohene. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Mis selle Obj 277 nõrgad kohad siis oleks? Statside järgi tundub ikka väga OP olevat ja teiste tankide mängimisel polegi enam väga mõtet...
Õnneks pole Obj-277 OP selles mõttes nagu 268v4. Selles mõttes, et selleks, et see tank oleks OP on vaja sellega osata mängida ka, nagu wz-111-5a. Pigem ta ongi nagu Vene 5A. Kindlasti on ta tublisti parem kui is7/is4 jne. keskmiselt. Nõrk koht võiks öelda on gun depp 5.5 kraadi, millega raske toime tulla paljudel ja mis natuke balanseerib seda tanki. Aga pakun, et need kes vene medikatega häid tulemusi teevad (907, 430U, t62a, 140) need ikka teevad koledaid asjus sellega...
Tundub, et isegi Clausil on kopp ette saanud tomatitest, kes mängumehhaanikaid ei tea. Päris hea huumor igatahes, mängija WN8-t ja tekkinud probleemi/küsimuse jaburust võib prognoosida suht kindlalt selle järgi, kui palju antud mängija HE'd kasutab
Vaatasin QB testserveri striimi ja oi kus ta oigas kui abs kõik teda premmiga kostitasid. Tegelikult testserver ongi kõige ausam server, kõik saavad lasta premmi ja mängida kõige parema tankiga. Eduseis kahaneb päris ruttu kui ka punane mängija iga teise lasu sisse kärutab.
Üldielt ise ei saa aru ulgumsest mis on seotud "kuldomoona" ümber. Ootan ise tegelikult juba ammu, et laskemoona balanseerimine toimuks ära. Kus kaoks ära mõiste premium või kuldmoon. Jääks lihtsalt alles moon, vastavalt istuatsioonile, ehk et igal moonal oma drawback. Põhim AP ja HE'l osas juba kõik toimib, probleem on APCR'i ja HEAT'iga, neil pole drawpack'e võrreldes AP'ga väga. Kui see balanss jõuab kunagi mängu, siis kindlasti annaks see mängule suure dimensiooni juurde. Ka skill cap osas, sest paremad mängijad oskavad kindlasti paremin switchida enda moona vastavalt olukorrale ja vastavalt selle mis tanki nad fokuseerivad maha.
Kõige lihtaslt oleks anda HEAT'ile ja APCR'ile väiksem alfa. Aga tõenäoliselt saaks veel kuidagi huvitavalt neid balanseerida. Erinevate mürsutüübidele peaks kehtima sama hind muidugi.
Seda kuldmoona balanssimist ei tule mitte kunagi. Nii nagu mitte kunagi ei kao ära SMM tankid (nad võivad ju mõne tankiga natuke proovida (selleks et uuesti kellegi kv-5 pähe määrida)). Mitu aastat näiteks seda nad on lubanud, 5 aastat?
Kui wotis oleks soov teha mingi tõeline võrdne spordimäng, siis oleks seda ammu tehtud. Nende kõikide aastate jooksul on nad nii palju asju lubanud, aga tegelikult on mängu näpuotsaga antud. Ideid võib genereerida, aga enne tüdined ise mängust ära kui sa suudad lubatu ära oodata.
Kui see tulebki, siis jälle selline trikiga mis paneb õlgu kehitama - kas seda üldse oligi vaja teha.
Kuldmoon ikka loeb, tänu sellele ainult võidadki mänge. Mängu võit oleneb ainult sellest kummas tiimis rohkem kulda lastakse. Tavamoonaga pole tier 10 suurt enam midagi teha ja loterii ongi kui palju keegi laseb.
Vaatasin QB testserveri striimi ja oi kus ta oigas kui abs kõik teda premmiga kostitasid. Tegelikult testserver ongi kõige ausam server, kõik saavad lasta premmi ja mängida kõige parema tankiga. Eduseis kahaneb päris ruttu kui ka punane mängija iga teise lasu sisse kärutab.
Üldielt ise ei saa aru ulgumsest mis on seotud "kuldomoona" ümber. Ootan ise tegelikult juba ammu, et laskemoona balanseerimine toimuks ära. Kus kaoks ära mõiste premium või kuldmoon. Jääks lihtsalt alles moon, vastavalt istuatsioonile, ehk et igal moonal oma drawback. Põhim AP ja HE'l osas juba kõik toimib, probleem on APCR'i ja HEAT'iga, neil pole drawpack'e võrreldes AP'ga väga. Kui see balanss jõuab kunagi mängu, siis kindlasti annaks see mängule suure dimensiooni juurde. Ka skill cap osas, sest paremad mängijad oskavad kindlasti paremin switchida enda moona vastavalt olukorrale ja vastavalt selle mis tanki nad fokuseerivad maha.
Kõige lihtaslt oleks anda HEAT'ile ja APCR'ile väiksem alfa. Aga tõenäoliselt saaks veel kuidagi huvitavalt neid balanseerida. Erinevate mürsutüübidele peaks kehtima sama hind muidugi.
Seda kuldmoona balanssimist ei tule mitte kunagi. Nii nagu mitte kunagi ei kao ära SMM tankid (nad võivad ju mõne tankiga natuke proovida (selleks et uuesti kellegi kv-5 pähe määrida)). Mitu aastat näiteks seda nad on lubanud, 5 aastat?
Kui wotis oleks soov teha mingi tõeline võrdne spordimäng, siis oleks seda ammu tehtud. Nende kõikide aastate jooksul on nad nii palju asju lubanud, aga tegelikult on mängu näpuotsaga antud. Ideid võib genereerida, aga enne tüdined ise mängust ära kui sa suudad lubatu ära oodata.
Kui see tulebki, siis jälle selline trikiga mis paneb õlgu kehitama - kas seda üldse oligi vaja teha.
Kuldmoon ikka loeb, tänu sellele ainult võidadki mänge. Mängu võit oleneb ainult sellest kummas tiimis rohkem kulda lastakse. Tavamoonaga pole tier 10 suurt enam midagi teha ja loterii ongi kui palju keegi laseb.
Probleem lihtsalt selles, et neil asi põhim. töötab praeguse mudeli järgi. Kui RU/EU serverisid hakkaksid tühjenema suures järgus, sisi neil mott suurem asju muuta. Hetkel küll väga mitte.
See, et kullaga võidad, see on muidugi BS, mängida ka ikka vaja osata ja lasta. Tier 10's võid kullaga autoaimida ja läbi ikka ei lase, ja nendest millest laseksid läbi autoaimiga, laseksid läbi ka ilma kullata. Wot'is lihtsalt majandus tugevalt sees, paremad mängijad ja tugevad klannid saavad lubada kullaspämmi kordades rohkem ja see teeb nad konkurentsivõimelisemaks, selles pole kahtlust! Kas näiteks keskmine tomat või kartul suudaks kullaga keskmiselt häid sessioone teha, see üsna ammu ära tõestatud, et väga palju ta taset ei tõsta...
No selle kullaspämmi kohta ka siis paar sõna....
Minul see kiiks, et vanem inimene ja oman juba teatud põhimõtteid reaalsest elust Mida ma lolli peaga kipun ka mängu sisse tooma.
Kuna olen kasvanud üles koos jahimeestega, siis neil on kindel moraalikoodeks (nendel siis, kes on hingelt jahimehed. Mitte need sarimõrvarid oma paksu rahakoti ja optikaga).
Peamine põhimõte on Loomale peab jääma ka võimalus!
Kui mingi tont oma top tiiru masinaga spämmib kulda minu low tiiru vastu ilma põhjuseta või näiteks kui ma oma T IX Minimausiga hoian üksi mingit ala mitme vastase vastu, siis tuleb selline kullapasarahe ja mul ei ole isegi võimalust! Kuigi, kui natuke aju kasutada, siis saaks mind maha võtta ka flankides! Teid on ju rohkem, mina üksi! Las olla ka minul väike võimalus! Vot sellistes ebavõrdsetes seisudes mõtlen tihti, et mida kuradit!
Mulle meeldib rohkem ajusi kasutada mingi situatsiooni lahendamiseks, mitte aga kasutada tuumapommi! Siit ka põhjus, miks ma artyt enam väga palju ei mängi _________________ WOT kasutaja: Abe_Normal
No selle kullaspämmi kohta ka siis paar sõna....
Minul see kiiks, et vanem inimene ja oman juba teatud põhimõtteid reaalsest elust Mida ma lolli peaga kipun ka mängu sisse tooma.
Kuna olen kasvanud üles koos jahimeestega, siis neil on kindel moraalikoodeks (nendel siis, kes on hingelt jahimehed. Mitte need sarimõrvarid oma paksu rahakoti ja optikaga).
Peamine põhimõte on Loomale peab jääma ka võimalus!
Kui mingi tont oma top tiiru masinaga spämmib kulda minu low tiiru vastu ilma põhjuseta või näiteks kui ma oma T IX Minimausiga hoian üksi mingit ala mitme vastase vastu, siis tuleb selline kullapasarahe ja mul ei ole isegi võimalust! Kuigi, kui natuke aju kasutada, siis saaks mind maha võtta ka flankides! Teid on ju rohkem, mina üksi! Las olla ka minul väike võimalus! Vot sellistes ebavõrdsetes seisudes mõtlen tihti, et mida kuradit!
Mulle meeldib rohkem ajusi kasutada mingi situatsiooni lahendamiseks, mitte aga kasutada tuumapommi! Siit ka põhjus, miks ma artyt enam väga palju ei mängi
seda vana flankimise asja olen ise ka maininud. Aga hetkel on ju väga lihtne premm moona lasta kui üritada flankida. Inimesed on laisad ja mugavad, miks teha midagi kus ajusid vaja. Mina ei kasuta seda premm moona juba põhimõtteliselt, kui ei lase läbi siis ei lase ja kui flankimine välja ei tule siis mis seal ikka äkki järgmine kord läheb paremini. Eks see statsipedede asi on selle premm moona laskmise ka üles viinud, et oma lillat värvi hoida. _________________
No selle kullaspämmi kohta ka siis paar sõna....
Minul see kiiks, et vanem inimene ja oman juba teatud põhimõtteid reaalsest elust Mida ma lolli peaga kipun ka mängu sisse tooma.
Kuna olen kasvanud üles koos jahimeestega, siis neil on kindel moraalikoodeks (nendel siis, kes on hingelt jahimehed. Mitte need sarimõrvarid oma paksu rahakoti ja optikaga).
Peamine põhimõte on Loomale peab jääma ka võimalus!
Kui mingi tont oma top tiiru masinaga spämmib kulda minu low tiiru vastu ilma põhjuseta või näiteks kui ma oma T IX Minimausiga hoian üksi mingit ala mitme vastase vastu, siis tuleb selline kullapasarahe ja mul ei ole isegi võimalust! Kuigi, kui natuke aju kasutada, siis saaks mind maha võtta ka flankides! Teid on ju rohkem, mina üksi! Las olla ka minul väike võimalus! Vot sellistes ebavõrdsetes seisudes mõtlen tihti, et mida kuradit!
Mulle meeldib rohkem ajusi kasutada mingi situatsiooni lahendamiseks, mitte aga kasutada tuumapommi! Siit ka põhjus, miks ma artyt enam väga palju ei mängi
Jama on aint see, et nendel loomadel on selgelt OP soomus sageli, mäng pole tasakaalus. Lihtsalt sa satud kokku sageli selliste elukatega keda sa ei pene isegi kõige õhema soomusega kohast.
No Mäuschenil ju ees praktiliselt weakspotid puuduvad. Kui heavy tankidel pole weakspotte ees, siis palun väga, süüdista WG'd - lastakse su pihta kulda. Loomulikult hea mängija oskab oma soomust hoida ju ka kullspämmi vastu. Flankimine pole mingi niisama tegevus, et laiskusest seda ei tehta - kui sa just päris üksi mingil liinil pole, on flankimine potentsiaalselt väga ohtlik ja riskantne.
Mulle endale tundub, et need heavy mängijad kes kurdavad kullaspämmi üle, on hoopis ise laisad, et ei viitsi õppida oma soomust reaalselt kasutama. Kuidas seda teisiti nimetada, kui vaatad enda pihta laskva tankiga lihtsalt tõtt ja ise grammigi ei pinguta soomuse nurkade alla seadmiseks? Sest kui angle'id korrektselt, siis on ka kullaga raske pennida superheavysid. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Vaatasin QB testserveri striimi ja oi kus ta oigas kui abs kõik teda premmiga kostitasid. Tegelikult testserver ongi kõige ausam server, kõik saavad lasta premmi ja mängida kõige parema tankiga. Eduseis kahaneb päris ruttu kui ka punane mängija iga teise lasu sisse kärutab.
Üldielt ise ei saa aru ulgumsest mis on seotud "kuldomoona" ümber. Ootan ise tegelikult juba ammu, et laskemoona balanseerimine toimuks ära. Kus kaoks ära mõiste premium või kuldmoon. Jääks lihtsalt alles moon, vastavalt istuatsioonile, ehk et igal moonal oma drawback. Põhim AP ja HE'l osas juba kõik toimib, probleem on APCR'i ja HEAT'iga, neil pole drawpack'e võrreldes AP'ga väga. Kui see balanss jõuab kunagi mängu, siis kindlasti annaks see mängule suure dimensiooni juurde. Ka skill cap osas, sest paremad mängijad oskavad kindlasti paremin switchida enda moona vastavalt olukorrale ja vastavalt selle mis tanki nad fokuseerivad maha.
Kõige lihtaslt oleks anda HEAT'ile ja APCR'ile väiksem alfa. Aga tõenäoliselt saaks veel kuidagi huvitavalt neid balanseerida. Erinevate mürsutüübidele peaks kehtima sama hind muidugi.
Seda kuldmoona balanssimist ei tule mitte kunagi. Nii nagu mitte kunagi ei kao ära SMM tankid (nad võivad ju mõne tankiga natuke proovida (selleks et uuesti kellegi kv-5 pähe määrida)). Mitu aastat näiteks seda nad on lubanud, 5 aastat?
Kui wotis oleks soov teha mingi tõeline võrdne spordimäng, siis oleks seda ammu tehtud. Nende kõikide aastate jooksul on nad nii palju asju lubanud, aga tegelikult on mängu näpuotsaga antud. Ideid võib genereerida, aga enne tüdined ise mängust ära kui sa suudad lubatu ära oodata.
Kui see tulebki, siis jälle selline trikiga mis paneb õlgu kehitama - kas seda üldse oligi vaja teha.
Kuldmoon ikka loeb, tänu sellele ainult võidadki mänge. Mängu võit oleneb ainult sellest kummas tiimis rohkem kulda lastakse. Tavamoonaga pole tier 10 suurt enam midagi teha ja loterii ongi kui palju keegi laseb.
Probleem lihtsalt selles, et neil asi põhim. töötab praeguse mudeli järgi. Kui RU/EU serverisid hakkaksid tühjenema suures järgus, sisi neil mott suurem asju muuta. Hetkel küll väga mitte.
See, et kullaga võidad, see on muidugi BS, mängida ka ikka vaja osata ja lasta. Tier 10's võid kullaga autoaimida ja läbi ikka ei lase, ja nendest millest laseksid läbi autoaimiga, laseksid läbi ka ilma kullata. Wot'is lihtsalt majandus tugevalt sees, paremad mängijad ja tugevad klannid saavad lubada kullaspämmi kordades rohkem ja see teeb nad konkurentsivõimelisemaks, selles pole kahtlust! Kas näiteks keskmine tomat või kartul suudaks kullaga keskmiselt häid sessioone teha, see üsna ammu ära tõestatud, et väga palju ta taset ei tõsta...
Autoaimida saaks küll kui kasutusel oleks vana mudel. Nüüd autoaim sihib tanki tagaosa pihta ja liikuvast masinast lased mööda. Vana mudel oli keskele suunatud.
Aga jätkuvalt probleem pole kellegi taseme tõstmisest, sest kui kerkib keskmine tase, siis langevad ka tippude tasemed. Probleem on selles mahus ühe lahingu kohta kui palju kumbki tiim kulda laseb. Tomatitel pole krediiti tulistada igas mängus kasvõi 15 lasku premmi, aga see muutub testserveris, kus moon ei maksa midagi. Pole ka teema selles kui palju tomat järsku võitma hakkab vaid kui palju sa ise võidad kui sinu tiimi tomatid lasevad kulda või ta ei siis ei lase. See oli ka QB ving kui ta testserveris tanke testis.
Kuigi wotis enam kullaga tarvikuid ega moona osta ei saa, siis äkki seda ei tehtudki selle kulla nurina vähendamiseks vaid kuna osad mängijad hajameelsusest laadisid tanke päris kuldmoonaga, mängisid ja ei märganud ja siis jooksid supporti ticketeid tegema, sest ostetud kuld oli järsku otsas. Noh, miks mäng ei hoiata vms.
Muidu oleks mängus selle kollase premmisildi moonalt maha kakkunud ja keegi ei teaks millega sind lastakse. Aga seda ei tehtud.
Lisaks bondside eest täiustatud moodulid teevad nii mõnegi tanki päris heaks. Aga 15k bondse ei aja tavaline põhapäeva mängija kunagi kokku, seda peaks nad wotis odavamaks tegema.
Autoaimida saaks küll kui kasutusel oleks vana mudel. Nüüd autoaim sihib tanki tagaosa pihta ja liikuvast masinast lased mööda. Vana mudel oli keskele suunatud.
Päris nii ikka ei ole. Vana autoaim oli kohutavalt ebausaldusväärne, sest sihtis automaatselt tanki täisprofiili keskkohta ja paljudel tankidel isegi ei olnud seal hitboxi, vaid tühi ruum torni/kere/kahuri vahel näiteks. Uus autoaim sihib tankide massikeskmesse, ehk igal juhul on seal sihiku taga ka reaalne hitbox. See, millest sina räägid, kehtib laias laastus ainult kiirete Prantsuse lightide kohta, millel on torn kere tagaosas ja seega massikese "tagumikus", mis muudab nende liikumise pealt autoaimiga tabamise keeruliseks. Tänu suuretel kiirustele on see tagumik juba ammu ära liikunud mürsu eest, kui light liigub laskjaga risti. Muidugi kavalamad saavad sellest mööda nii, et ootavad kuni tank keerab ennast kahuriga joondu rohkem, siis läheb mürsk sisse mitte paar meetrit tagumikust mööda. Veel kavalamad lasevad üldse ilma autoaimita neid masinaid, mille puhul autoaim pole parima tulemusega. _________________ WoT StatsTwitch Stream
No Mäuschenil ju ees praktiliselt weakspotid puuduvad. Kui heavy tankidel pole weakspotte ees, siis palun väga, süüdista WG'd - lastakse su pihta kulda. Loomulikult hea mängija oskab oma soomust hoida ju ka kullspämmi vastu. Flankimine pole mingi niisama tegevus, et laiskusest seda ei tehta - kui sa just päris üksi mingil liinil pole, on flankimine potentsiaalselt väga ohtlik ja riskantne.
Mulle endale tundub, et need heavy mängijad kes kurdavad kullaspämmi üle, on hoopis ise laisad, et ei viitsi õppida oma soomust reaalselt kasutama. Kuidas seda teisiti nimetada, kui vaatad enda pihta laskva tankiga lihtsalt tõtt ja ise grammigi ei pinguta soomuse nurkade alla seadmiseks? Sest kui angle'id korrektselt, siis on ka kullaga raske pennida superheavysid.
Jah 1vs1 suudad ennast hoida aga karja vastu suht raske ja kui oled mitme top tiiruga vastumisi, siis... _________________ WOT kasutaja: Abe_Normal
Uus autoaim sihib tankide massikeskmesse, ehk igal juhul on seal sihiku taga ka reaalne hitbox. See, millest sina räägid, kehtib laias laastus ainult kiirete Prantsuse lightide kohta, millel on torn kere tagaosas ja seega massikese "tagumikus", mis muudab nende liikumise pealt autoaimiga tabamise keeruliseks. Tänu suuretel kiirustele on see tagumik juba ammu ära liikunud mürsu eest, kui light liigub laskjaga risti.
Jälle targem. Mingi hetk avastasin ka, et autoaim on kuidagi ebatäpseks muutunud just kindlat tüüpi tankidele pihtasaamises. Uuele elc-ile on autoaimiga üldse keeruline pihta saada.
Autoaimida saaks küll kui kasutusel oleks vana mudel. Nüüd autoaim sihib tanki tagaosa pihta ja liikuvast masinast lased mööda. Vana mudel oli keskele suunatud.
Päris nii ikka ei ole. Vana autoaim oli kohutavalt ebausaldusväärne, sest sihtis automaatselt tanki täisprofiili keskkohta ja paljudel tankidel isegi ei olnud seal hitboxi, vaid tühi ruum torni/kere/kahuri vahel näiteks. Uus autoaim sihib tankide massikeskmesse, ehk igal juhul on seal sihiku taga ka reaalne hitbox. See, millest sina räägid, kehtib laias laastus ainult kiirete Prantsuse lightide kohta, millel on torn kere tagaosas ja seega massikese "tagumikus", mis muudab nende liikumise pealt autoaimiga tabamise keeruliseks. Tänu suuretel kiirustele on see tagumik juba ammu ära liikunud mürsu eest, kui light liigub laskjaga risti. Muidugi kavalamad saavad sellest mööda nii, et ootavad kuni tank keerab ennast kahuriga joondu rohkem, siis läheb mürsk sisse mitte paar meetrit tagumikust mööda. Veel kavalamad lasevad üldse ilma autoaimita neid masinaid, mille puhul autoaim pole parima tulemusega.
Vanasti oli kordades parem, eriti väiketankidega mängides. Näiteks sai ümber teise tiirutades tulistada autoaimiga mida täna enam teha ei saa v.a. juhul kui tank sõidab sinu ees ja saad teda tagaajades otse tagant sisse lasta.
Eks see autoaimi muudetigi sama põhjusel, paremad mängijad võitsid kehvemaid ja selle eelise vähendamiseks muudeti autoaimi mudelit. Cromwelliga mängijad nülgisid teisi nagu muuseas. Kehvemad mängijad arvatvasti ei tulnudki autoaimi kasutamise peale või ei jõudnud toru järgi keerata.
Osavamad lasid isegi arty otselaskudega teisi ära, sest autoaim lukustaks kenasti keskele. Nüüd võid artyga proovida autoaimi, väga harva on temast kasu.
* Autoaim töötab lähivõitluses ülihästi praegu, just eile sai seda proovitud Bulldog GFi peal. Isegi medika või heavyga kasutan lähivõitluses autoaimi nõrgalt soomustatud vastase vastu, siis saab suurt plaani vaadata samal ajal.
* Autoaim muudeti ära sest vana autoaim oli nii halb, et profid seda üldse ei kasutanud ja noobid kes kasutasid, ei saanud aru, miks nende mürsud ei taba sellega. Kohe kindlasti ei olnud nii, et proffidel oli vana autoaimiga eelis, sest nagu öeldud, sel ajal kasutasid autoaimi ainult täis tomatid. _________________ WoT StatsTwitch Stream
viimati muutis erick 30.05.2018 17:22:25, muudetud 1 kord
arty autoaimi kasutan ainult close combatis ja seda ka ainult hummeliga gwe100 laseb ligidalt teistel ylepea, toru ei l2he piisavalt madalale, muul ajal kasutu autoaim.
a mingil ajal siin toimus mingi v6itlus ju et 10 lahingut k6rgeim wn8 score v6idab jne. mul wn8 1500ish ainult kulda lastes sain 4000 peale midagi... _________________ life is a bitch with 12inch strapon
KaarelK, võitsid ära siis või ikkagi teised said rohkem? Ma lihtsalt pakun, et WN8 4000 võib olla võimalik kusagil madalas tieris või siis mingi lightiga puhast kulda törtsutades. Kui ma õigesti mäletan siis seal postitati ikkagi WN8 5500+ tulemusi mängides kõrge tieri tankidega nagu AMX 30 ja Leopard PTA.
Aga noh kui selline arvamus ikkagi taas pead tõstab, et keskmise mängija ja superuunikumi erinevus on ainult kullaspämmis, siis lõhnab selle järgi, et aeg on Tier X WN8 challenge teha... _________________ WoT StatsTwitch Stream
Tänapäeval sa sedasi enam ei mängi. Loomulikult oli ja on autoaim ka artyl, aga nagu videos näed, siis keskpunkt oli tanki keskel, aga täna lased artyga üle tanki, sest see keskpunkt on rohkem taga.
aga okei, jälle hakkab see superunikumi ila pihta sul.
ma ei v6itnud seda v6istlust aga pms enamus ikkagi tegid v2gagi k6vad lahingute seeriad, ja ma ei t einud tier10, ma ise m2ngisin tigerp tier7, minuarvamus pigem et mida k6rgemale asi l2heb seda v2hem kuld loeb. _________________ life is a bitch with 12inch strapon
9.0 tuli välja 2014 kevadel, mai lõpp/juuni algus. See video mida sa linkisid on 2015 aprillist, seal on juba sama autoaim süsteem mis praegu.
Siin on video 2013 detsembrist, kus autor ütleb, et auto-aim on laskmiseks kasutu, aga seda on hea kasutada et kaugel olevaid sihtmärke automaatselt välja sihtida, enne kui siis autoaim maha võtta ja käsitsi korrigeerida lasku: https://www.youtube.com/watch?v=5VDWckEZnqk
Ma arvan et rohkem pole mõtet sellel teemal sõrmi kulutada, sinu algne kriitika kehtib, aga ainult teatud tüüpi tankide osas. Arta koha pealt võib sul õigus olla, ma seda vähki ise ei näpi. _________________ WoT StatsTwitch Stream
9.0 tuli välja 2014 kevadel, mai lõpp/juuni algus. See video mida sa linkisid on 2015 aprillist, seal on juba sama autoaim süsteem mis praegu.
Siin on video 2013 detsembrist, kus autor ütleb, et auto-aim on laskmiseks kasutu, aga seda on hea kasutada et kaugel olevaid sihtmärke automaatselt välja sihtida, enne kui siis autoaim maha võtta ja käsitsi korrigeerida lasku: https://www.youtube.com/watch?v=5VDWckEZnqk
Ma arvan et rohkem pole mõtet sellel teemal sõrmi kulutada, sinu algne kriitika kehtib, aga ainult teatud tüüpi tankide osas. Arta koha pealt võib sul õigus olla, ma seda vähki ise ei näpi.
See päris üllatav, et see juba nii ammu on muudetud. Ma enamasti mängin skaute ja see autoaimiga möödalaskmine hakkas nagu viimasel ajal silma. Võib-olla oligi see pigem selle ELC-i teema, et see nii krdi väike, et jõuab enne eest ära sõita ja autoaim selle peal eriti ei funktsioneeri.
Ma tegelt väga ei mõista seda 3/5/7 hate'i. Alternatiiviks oleks iga neljas mäng olla nt sellises MMis, kus tipus on 12 tier X tanki ja põhjas 3 tier 8't vms. Nagu see varem oli tihti. 3/5/7 on väga leebe selle kõrval.
See 3/5/7 probleem on selles et väga suur vastutus langeb nendele 3-le kes on top tier. kui need juhtuvad olema kehvemad mängijad siis on lahing sisuliselt otsustatud. see template peaks ikka olema viimane, kui 5/10 ja 15 templated ei täitu. tundub aga et see on praegu numero uuno. _________________ Maailm on kõik millega on tegu.
Ma tegelt väga ei mõista seda 3/5/7 hate'i. Alternatiiviks oleks iga neljas mäng olla nt sellises MMis, kus tipus on 12 tier X tanki ja põhjas 3 tier 8't vms. Nagu see varem oli tihti. 3/5/7 on väga leebe selle kõrval.
See 3/5/7 probleem on selles et väga suur vastutus langeb nendele 3-le kes on top tier. kui need juhtuvad olema kehvemad mängijad siis on lahing sisuliselt otsustatud. see template peaks ikka olema viimane, kui 5/10 ja 15 templated ei täitu. tundub aga et see on praegu numero uuno.
Eriti "magus" on 3/5/7 MMis T8 või T9 aparaadiga medikaliinis oskajat Obj 268 v4 kohata. See lendab tuimalt peale, tentsikud mõnevõrra kaugemal abiks. Suur kergendus on, kui avastad selle teises kaardi servas olevat.
Eile oli ühel korral tegu, et T100LT-ga 268 v4 eest põgenema saada - raibe ei tahtnud üldse maha jääda.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.