Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
sõnum |
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
25.12.2017 23:45:44
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa! |
Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi...
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
25.12.2017 23:47:02
|
|
|
pppd kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa! |
Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi... |
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
25.12.2017 23:52:14
|
|
|
Renka kirjutas: |
pppd kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa! |
Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi... |
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? |
Nad on kohalikud, tunnevad teid ja sõidavad +20
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
25.12.2017 23:54:54
|
|
|
Allrait kirjutas: |
Renka kirjutas: |
pppd kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa! |
Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi... |
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? |
Nad on kohalikud, tunnevad teid ja sõidavad +20 |
Aga Eestis on isegi 90'ga suvel liiklemine mõne arust ohtlik
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
26.12.2017 00:04:24
|
|
|
Kui ma Rovaniemis käisin, siis panid +20ga sõites ka paljud mööda. Lubatud oli 80 ja 100. Mõni läks raudselt 130+. Ja piisavalt libe oli, et ma oleksin tahtmise korral saanud maanteel mööda sõita külg ees.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
pistyk
HV veteran
liitunud: 11.08.2007
|
26.12.2017 01:01:40
|
|
|
Renka kirjutas: |
Allrait kirjutas: |
Renka kirjutas: |
pppd kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa! |
Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi... |
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? |
Nad on kohalikud, tunnevad teid ja sõidavad +20 |
Aga Eestis on isegi 90'ga suvel liiklemine mõne arust ohtlik |
Loomulikult on.
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
26.12.2017 01:07:54
|
|
|
Renka kirjutas: |
Allrait kirjutas: |
Renka kirjutas: |
pppd kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa! |
Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi... |
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? |
Nad on kohalikud, tunnevad teid ja sõidavad +20 |
Aga Eestis on isegi 90'ga suvel liiklemine mõne arust ohtlik |
Igast udusid liigub ringi
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
26.12.2017 13:17:11
|
|
|
Renka kirjutas: |
pppd kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa! |
Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi... |
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? |
Eile Läksin Räpinasse, somm küttis ka sujuva ~ +20-ga mööda. Ju Läks Värskasse.
Eks kogemust neil rohkem jah, sest sõidavad ju mingi tavalise 5-10.a vana autoga enamasti.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
26.12.2017 14:16:39
|
|
|
Naastu puhul sõltub paljuski konkreetsest rehvist, kas ta hakkab jää peal libisema sujuvalt, nii et on tagumikuga see piir tunda või peab-peab-peab ja siis äkki läheb käest ära ja ei pea üldse. Mul on olnud nii üht kui teist, praegused rehvid on väga mõnusad ja ootamatusi ei paku.
Põhimõtteliselt ei erine kiilakal sõitmine millegipoolest suvel kruusateel sõitmisest, lihtsalt suurem osa ajast on jää peal pidamine parem. Naastuga vähemalt. Ja kruusal on silmaga paremini näha kohad, kus pidamist on rohkem ja kus peaaegu polegi.
Jah, ma tean, et on hulk (peamiselt linna)inimesi, kelle meelest ka suvel peaks kruusateel kiiruse ma ei tea kui madalaks piirama. Ilmselt siis juhtide pärast, kes kruusal üldse sõita ei oskagi. Ainult et see käib pinda nii mulle kui teistele, kes on eluaeg kruusal sõitnud probleemideta ja vastavalt teeoludele ka 90-ga (või kiireminigi ). Eks sama lugu ole kinnitallatud lumel ja jääl sõitmisega. Linnas saab väga vähe praktikat, nii et kellel see praktika puudub, peaks küll ettevaatlikud olema.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
26.12.2017 14:57:07
|
|
|
Vend sai kaks tutikat lamelli ja kaks tutikat naastrehvi.
Ei tea kas kiskuda naastud välja, panna hullu ja kruvida see keelatud kombo alla,
müüa ühed või mõlemad maha ja osta kohe mingi normaalne kombo
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
26.12.2017 15:04:25
|
|
|
Diagonaalis panna rehvid. Nt ette paremale ja taha vasakule naelad, üleäänud vastavalt lamellid
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
26.12.2017 15:07:53
|
|
|
Eks variante ole mitmeid jah
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
26.12.2017 15:45:43
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
Naastu puhul sõltub paljuski konkreetsest rehvist, kas ta hakkab jää peal libisema sujuvalt, nii et on tagumikuga see piir tunda või peab-peab-peab ja siis äkki läheb käest ära ja ei pea üldse. Mul on olnud nii üht kui teist, praegused rehvid on väga mõnusad ja ootamatusi ei paku.
Põhimõtteliselt ei erine kiilakal sõitmine millegipoolest suvel kruusateel sõitmisest, lihtsalt suurem osa ajast on jää peal pidamine parem. Naastuga vähemalt. Ja kruusal on silmaga paremini näha kohad, kus pidamist on rohkem ja kus peaaegu polegi.
Jah, ma tean, et on hulk (peamiselt linna)inimesi, kelle meelest ka suvel peaks kruusateel kiiruse ma ei tea kui madalaks piirama. Ilmselt siis juhtide pärast, kes kruusal üldse sõita ei oskagi. Ainult et see käib pinda nii mulle kui teistele, kes on eluaeg kruusal sõitnud probleemideta ja vastavalt teeoludele ka 90-ga (või kiireminigi ). Eks sama lugu ole kinnitallatud lumel ja jääl sõitmisega. Linnas saab väga vähe praktikat, nii et kellel see praktika puudub, peaks küll ettevaatlikud olema. |
Ossa pagan. Kruusateel ja üsna käänulisel võin südamerahuga sõita 90kmh ja pole muret. Aga kiilakaga.. 30-40kmh maksimaalselt ja üle selle on juba mure. Üks korralik kiilasjää tuleb maha, siis ma kompenseeriks Sulle aja ja kulud ning õpeta mulle, mismoodi sellisel teel 90ga sõidetakse. Päris tõsiselt kohe.
|
|
Kommentaarid: 1150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
858 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
26.12.2017 16:43:24
|
|
|
90ga sõidad esimese kurvini, siis enam ei sõida üldse.
_________________ Haruldane Mazda oksjonil: link |
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
26.12.2017 17:24:26
|
|
|
Miks ei sõida, lükkad jälle ratastele ja sõidad edasi.
Üldiselt saab siinkandis käänulisi ja vale kaldega teid ka kiilakaga ikka 60+kmh lasta.
Või noh, siinkandis ses mõttes, et neid teid mida tead.
Igasugu 30kmh yerbad kes siin enne käinud pole oleks esimeses kurvis kraavis ka
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
26.12.2017 17:35:35
|
|
|
Meenutuseks matemaatika tunnist et 90kmh on selline kiirus millega jõuab sekundiga 9-ndalt korruselt maani. 60-le vastab kuus korrust jne. Ehk loe üheni ja oledki kohal.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
batman
HV veteran
liitunud: 14.12.2004
|
26.12.2017 18:31:25
|
|
|
Et siis kokkuvõttes, ära põe - sõida, või sure, nagu mees.
Täna olid suuremad teed taas paljad, kuid üht kalakohta piiluma minnes, tuli tunnistada, et olen ikka jube arg, võrreldes siinsete ässadega.
Metsavahel pisike tee pea peegel.
yerba, kui sõidutunde siit saama hakkad, võtan järjekorda. Tahaks ka ägedaks juhiks saada
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
26.12.2017 18:36:30
|
|
|
Eks mida vanemaks saad seda rahulikumalt võtma hakkad.
Aga kui asi tõesti nii hull oleks nagu paljud kardavad siis ma usun et enamus oleks ammu surnud
Loogiline mõtlemine ja tagumikutunnetus aitab õnneks enamustel(ka lollakatel) ellu jääda
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
batman
HV veteran
liitunud: 14.12.2004
|
26.12.2017 18:41:38
|
|
|
Winterwind, võib olla on mul tingitud refleks. Mulle on pimedas, talvisel maanteel, ette keeratud. Õnneks jäid kõik ellu ja ainuke kahjukandja oli kindlustus. Nüüd vahid pidevalt kahtlustava pilguga kõrvalteid, et keegi sealt välja ei ilmu ja kraaviservasi, et mõni kits, või põder ei otsusta su eest üle jalutada. 99 999 korda 100 000st ei juhtugi ju midagi.
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
26.12.2017 19:51:38
|
|
|
yerba kirjutas: |
Dogbert kirjutas: |
Naastu puhul sõltub paljuski konkreetsest rehvist, kas ta hakkab jää peal libisema sujuvalt, nii et on tagumikuga see piir tunda või peab-peab-peab ja siis äkki läheb käest ära ja ei pea üldse. Mul on olnud nii üht kui teist, praegused rehvid on väga mõnusad ja ootamatusi ei paku.
Põhimõtteliselt ei erine kiilakal sõitmine millegipoolest suvel kruusateel sõitmisest, lihtsalt suurem osa ajast on jää peal pidamine parem. Naastuga vähemalt. Ja kruusal on silmaga paremini näha kohad, kus pidamist on rohkem ja kus peaaegu polegi.
Jah, ma tean, et on hulk (peamiselt linna)inimesi, kelle meelest ka suvel peaks kruusateel kiiruse ma ei tea kui madalaks piirama. Ilmselt siis juhtide pärast, kes kruusal üldse sõita ei oskagi. Ainult et see käib pinda nii mulle kui teistele, kes on eluaeg kruusal sõitnud probleemideta ja vastavalt teeoludele ka 90-ga (või kiireminigi ). Eks sama lugu ole kinnitallatud lumel ja jääl sõitmisega. Linnas saab väga vähe praktikat, nii et kellel see praktika puudub, peaks küll ettevaatlikud olema. |
Ossa pagan. Kruusateel ja üsna käänulisel võin südamerahuga sõita 90kmh ja pole muret. Aga kiilakaga.. 30-40kmh maksimaalselt ja üle selle on juba mure. Üks korralik kiilasjää tuleb maha, siis ma kompenseeriks Sulle aja ja kulud ning õpeta mulle, mismoodi sellisel teel 90ga sõidetakse. Päris tõsiselt kohe. |
Sõltub ikka palju teest ja sellest kui libe on. Märjal kiilakal kurvilisel ja võõral teel muidugi ei sõida 90-ga. Aga tavalisel kinnitallatud lumel, külmal puhtal jääl hea nähtavusega pikal sirgel, kus enne kurvi on piisavalt ruumi kiirust maha võtta, kus ka suvel saab 90-ga lastud lahtisel veereval kruusal - miks mitte? Lahtisel kruusal pidamine ei ole parem kui naastudega jää peal, pigem on kehvem ja ebaühtlasem. Suvel sa sittagi järskude kurvidega kruusateel ühtlaselt 90-ga lased lahtise kruusa peal - oled esimesest kurvist otse väljas kergemini kui talvel jää pealt. Kiirus valitakse vastavalt tee- ja ilmaoludele. Nii suvel kui talvel.
Tihtipeale on talvel jää peal pidamine ühtlasem ja parem kui suvel kruusa peal. Tunned täpselt seda piiri, millest alates libisema hakkab ja ohtlikus kohas ei hakka selle lähedalegi trügima. Kui aga tee on hea nähtavusega ja tühi, siis on mõnus natuke libisema lasta. Palju mõnusamalt ja sujuvamalt tuleb masin libisemisest välja kui ebaühtlase pidamisega kruusal.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
26.12.2017 19:54:17
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
yerba kirjutas: |
Dogbert kirjutas: |
Naastu puhul sõltub paljuski konkreetsest rehvist, kas ta hakkab jää peal libisema sujuvalt, nii et on tagumikuga see piir tunda või peab-peab-peab ja siis äkki läheb käest ära ja ei pea üldse. Mul on olnud nii üht kui teist, praegused rehvid on väga mõnusad ja ootamatusi ei paku.
Põhimõtteliselt ei erine kiilakal sõitmine millegipoolest suvel kruusateel sõitmisest, lihtsalt suurem osa ajast on jää peal pidamine parem. Naastuga vähemalt. Ja kruusal on silmaga paremini näha kohad, kus pidamist on rohkem ja kus peaaegu polegi.
Jah, ma tean, et on hulk (peamiselt linna)inimesi, kelle meelest ka suvel peaks kruusateel kiiruse ma ei tea kui madalaks piirama. Ilmselt siis juhtide pärast, kes kruusal üldse sõita ei oskagi. Ainult et see käib pinda nii mulle kui teistele, kes on eluaeg kruusal sõitnud probleemideta ja vastavalt teeoludele ka 90-ga (või kiireminigi ). Eks sama lugu ole kinnitallatud lumel ja jääl sõitmisega. Linnas saab väga vähe praktikat, nii et kellel see praktika puudub, peaks küll ettevaatlikud olema. |
Ossa pagan. Kruusateel ja üsna käänulisel võin südamerahuga sõita 90kmh ja pole muret. Aga kiilakaga.. 30-40kmh maksimaalselt ja üle selle on juba mure. Üks korralik kiilasjää tuleb maha, siis ma kompenseeriks Sulle aja ja kulud ning õpeta mulle, mismoodi sellisel teel 90ga sõidetakse. Päris tõsiselt kohe. |
Sõltub ikka palju teest ja sellest kui libe on. Märjal kiilakal kurvilisel ja võõral teel muidugi ei sõida 90-ga. Aga tavalisel kinnitallatud lumel, külmal puhtal jääl hea nähtavusega pikal sirgel, kus enne kurvi on piisavalt ruumi kiirust maha võtta, kus ka suvel saab 90-ga lastud lahtisel veereval kruusal - miks mitte? Lahtisel kruusal pidamine ei ole parem kui naastudega jää peal, pigem on kehvem ja ebaühtlasem. Suvel sa sittagi järskude kurvidega kruusateel ühtlaselt 90-ga lased lahtise kruusa peal - oled esimesest kurvist otse väljas kergemini kui talvel jää pealt. Kiirus valitakse vastavalt tee- ja ilmaoludele. Nii suvel kui talvel.
Tihtipeale on talvel jää peal pidamine ühtlasem ja parem kui suvel kruusa peal. Tunned täpselt seda piiri, millest alates libisema hakkab ja ohtlikus kohas ei hakka selle lähedalegi trügima. Kui aga tee on hea nähtavusega ja tühi, siis on mõnus natuke libisema lasta. Palju mõnusamalt ja sujuvamalt tuleb masin libisemisest välja kui ebaühtlase pidamisega kruusal. |
Ootan selle kiilasjää ära ja siis võtan ühendust. Suvel võime kruusateel sõita rõõmsalt koos.
|
|
Kommentaarid: 1150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
858 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
26.12.2017 20:11:07
|
|
|
Dogbert, eile sõitsin kiilasjääl. Pidurdasin juba 15kmh peale ja tahtsin seisma jääda. Tee läks õrnalt mäest alla ja ei jäänud seisma. 10kmh kiirusega libisesin ligi 100m. Seejärel tagurdasin ja sain oma teeotsast ära pöörata. Mul muidugi lamellid, aga sellisel teel ei sõida ühegi naastuga ka 50kmh. Samas sellisel kruusateel sõidan vabalt maksimaalse lubatud kiirusega ja püsin teel. Tuled järgmine nv HV kollektiivile sellel teel sõiduvõtteid õpetama?
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
26.12.2017 20:23:33
|
|
|
Mul ei ole mingeid erilisi võtteid. Nagu ma mitu korda olen nimetanud, võimalik maksimaalne kiirus sõltub teeoludest, ilmast ja rehvidest. Kui tee ei võimalda üle 50 sõita, siis ei sõidagi üle 50.
Mul ei tule hetkel meelde talve, kus mu koduümbruse teede peal jää peal mitte kusagil üle 50 sõita poleks võimalik olnud. Mul on siin 80% teedest kinnitallatud lume ja sulaga märja jää peal. Ainus mida pole, on mäed ja lamellrehvid
Ma pean silmas seda, et ainult see, et tee peal on jää, ei ole põhjus sirgel hea nähtavusega teel 30-40-ga tiksuda. Ma usun, et saate aru küll, mida ma mõtlen sellega.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
|