T34 - peale 596 lahingut õnnestus vahetada kampaania käigus M4A1 Revolvri vastu, ei kahetse karvavõrdki.
FCM 50t
SU100Y - peale 146 lahingut vahetasin kampaania käigus Type64 vastu, ei kahetse karvavõrdki.
SkorpionG
Missidega
T25Pilot1
T-34-85M
Heavy Tank No. VI
Kui veel midagi tahta, siis Lorr 40t, aga ei kibele väga.
Sain radley walteri medali eest -20% premium poe kupongi Oligi vaja premmi uuendada.
Ram II
T14
Excelsior
Pz.Kpfw. T 25
Churchill III
SU-100Y
Chi-Nu Kai
Škoda T 40
Saanud
tsitaat:
T2 Light Tank
Blitzen MTLS ehk MTLS-1G14
Ripper ehk M4A2E4
Vanquisher Sentinel AC
AC 1 Sentinel
Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
Pz.Kpfw. T 15
Pz.Kpfw. S35 739 (f)
Grosstraktor- Krupp
Pz.Kpfw. IV Hydrostat
Captured KV-1
Tiger I Hammer
The Hidden StuG III
AMX Chasseur de chars
FCM 36 PaK 40
Raseiniai BT-7A
M3 Light
T-34-88
Motherland ehk T-54
IS-2
SU-100Y
SU-122-44
Type 64
M46 Patton KR
59-Patton
WZ-120-1G FT
Type 3 Chi-Nu Kai
Škoda T40
Pz S35
Pz B2
Pz IV Scmalturm
SU-85I
M4 Improved
Ram II
Matilda BP
Churchill III
Pz 38H
Sexton I
Saadud:
Löwe
T34
Dicker Max
Pz II D
M4A2E4 Sherman
43 M Toldi III
StuG IV
LTP
T7 CC
HT no. VI
T-127
Pz T15
T1E6
Tetrarch
Krt, nüüd seda nimekirja vaadates tuleb tunnistada, et ikka liialt palju premme võrreldes tavatankidega
kuna ei anneta raha WG siis ainuke asi millele kunagi raha kulutasin oli superpershing mis nüüd on täielik saast ja no ei taha mängida sellega eriti. Aga noh: ostetud on superpershing
saadud igast väikseid premme millest enamuse olen maha müünud
alles on bt-7art
43m toldi
t46
stug IV
t28 concept
light vic (super lahe putukas)
chinukai
l60 _________________
Enamik vanu kaarte eemaldati, kuna ühel spawnil oli oluliselt kõrgem võidutõenäosus. Mina isiklikult ei sooviks kaarte, kus spawni järgi vaatad, et lost game.
Kui MM annaks võrdsed tiimid, siis ehk häiriks see mõne mapi poole valiku eelis rohkem. Reaalsuses näed xvm abil kohe ära kui suur võimalus on võita, tiimid liiga sageli tasakaalust väljas. Samuti on ka praegu paljudel kaartidel spawn päris oluline. Seega hea meelega ootaks vanu kaarte tagasi, ka sellistena nagu nad olid.
XVM on mänguväline lisa. Game engine ei mõista seda numbrit, see tõttu on MM silmis meeskond võrdne. Samuti kaartide metsik sadades tuhandetes läbi ketramine teeb spawnide võrdluse ausamaks, olenemata milline MM on.
Takka tipuks oleks XVMi põhine MM igav. Kujuta ette kui oled 200WN8 tomat ja iga mäng on sinu vastas üks samasugune tomat. Selliste poiste omavahelises heitluses võibki mõnele vale mulje jääda, et ta on super mängija ja ei peaks paranema. 200wn8 50% võidud. Või vastupidi - iga mäng, kus on superunicum on teises meeskonnas samuti superuunicum. Teeks sellise üle mängimise ja personaalse oskuse ära kasutamise suht teisejärguliseks.
Kuid siiski jah - leida, et vastastel on kolmene FAMEi platoon top tier ja sina oled bottom tier, olukorras, kus meeskonna top tieride WN8 kokku on alla 1000 - need on tõesti masendavad hetked. Kuid see on pigem 3/5/7 süsteemi bläck.
Siin sa eksidki kõige rohkem. Et MM oleks igav, kui oleks kaks võrdset tomatit mängus. Või superuunikumi.
Siis JUSTNIMELT oleks võistlusmoment,et kumb on parem tomat või superuunikum. Mis mänguilu saab olla olukorras, kus Erickul on vastas kümme mängijat,kelle WN8 on 120? Erick kasseerib dämmi sisse, pärast näitab, kui palju dämmi ta tegi, aga kelle vastu see tuli? Aga kui tal oleks olnud vastas kümme endasugust?
Lõppude lõpuks on ka 200 WN8 mängijal niikunii 50% võidud, sest wot lihtlabaselt reguleerib WR täpselt "parajaks". Uunikumidele annab natuke rohkem, et nad oleks rõõmsad ja tomatitele natuke vähem, et nad oleks samuti rõõmsad. Raha kasseerib aga wot mõlemilt sisse.
Kui tomati WR oleks tema võimetele vastav ehk 0-5%, siis kaoksid kõik tomatid mängust kuu aja jooksul. Hetkel on see WR ju ilmselgelt manipuleeritud - kui WN8 3000 mängija WR on on 60% ja WN8 0,00 mängija WR on 48%, siis kus on loogika? Klassivahe on ju kümne, võib olla isegi sajakordne. Aga WR vahe on 10%
Aga wot - ei saa salata, et väga hea lüke - annab ka tomatitele 48% WR ja seeläbi neile tunde, et nad on jube ägedad ja vajalikud mängijad. Mis sest, et see 48% WR tüüp tulistab lakkamatult kivi, mille taga on vastase tank. Asi pole loomulikult numbris kui sellises, vaid selles, et kui tomat kaotab kümnest mängu kümme (mis vastab tegelikult tema võimetele), siis ta paneb selle mängu lõplikult kinni.
Kui aga wot laseks MM vabaks ehk ei manipuleeriks tomatite võitudega paremate mängijate arvelt, oleks WR numbrites väga suured käärid sees. Wot ei saa seda lubada.
Te võite seda nimetada kuidas iganes - lollid poolakad, lapsed, tomatid, noobid, "täna polnud hea päev", RNG polnud armuline vms, aga fakt on see, et mingit RNG-d või lolle poolakaid ei ole, vaid on lihtsalt sinu mängu suunamine "sobivasse" WR skaalasse. Kui te tahate proovida varianti, et mingit RNG-d pole olemas, tehke omale uus konto ja tehke läbi treeninglaager. Saate aimu, kuidas väike PzJäger laseb teie roomiku maha, ükskõik, kuidas te ka kõrvale ei põikleks. Tema tabavus on 100% absoluutselt iga mäng. Reaalselt on on WG serverid ülivõimsad ja väga täpsed, mingi RNG või lollide poolakate jutt on päris lapsik. Ma lasin täna mängus Scorpion G tankiga vastase Scorpion G tanki - kaks korda järjest, külje pealt. Mõlemad korrad läksid mu mürsud "rikošetti". Kõik, kes teavad, mitu mm on Scorpion G soomus küljel, saavad aru, kui jabur see on. Muidugi me kaotasime 12-0. Täiesti tavapärane manipuleeritud mäng, enamiku mõistes siis lihtsalt halb RNG. Ebaõnn. Halb päev.
Ja et tiimid on tasakaalust väljas, ongi WR pärast. Minul XVM ei ole, sellepärast tegin ma kunagi lihtsalt lihtlabast matemaatikat ja liitsin oma meeskonna ja vastasmeeskonna ELO kokku - vahe oli sageli kolmekordne kaotuse puhul (meie kahjuks) ja kolmekordne võidu puhul (meie kasuks). ma olen täiesti kindel, et woti server suudaks panna võrdse ELO põhjal meeskonna kokku viie sekundiga, kui ta ainult sooviks seda.
Igal juhul tuleb leppida teil ka edaspidi lollide poolakate (kas need lollid poolakad on ainult teie tiimis?), RNG ja muu taolise rumalusega, kuid fakt on see, et te mängite täpselt seda mängu, mida wot teile ütleb. Ainuke võimalus sellest "mööda hiilida" on platoonimine. Aga sedagi ainult väga hea platooni puhul. Soolomängu puhul on teie 1000 mängu keskmine WR stabiilselt 50% (+/-5) ja seda mingite eranditeta.
P.S.Mina olen just see, kes tahaks mängida võrdsete vastastega. Ma sooviks,et mu vastas oleks minu ELO-ga mängija, mitte mingi superuunikum. Ja samavõrra ei meeldi mulle üldse võita, kui mu vastas on kümme täistomatit - tõesti, selline võit ei paku mingit pinget, kui vastane istub maja nurga taga ja minu lähenedes vahib ikka kahuriga sinna, kus ma olin kaks minutit tagasi ja muudkui laseb sinna lakkamatult edasi.. Tahaks võrdsete tiimide heitlust, aga kahjuks äripoliitika tõttu me seda ei saagi kunagi nägema.
no mul näiteks on savi kes vastas on aga vot see t8 mm on nii kehv hetkel, et isegi kui obj. 260 -ga mängib wn100 mängija pole mul ta vastu midagi panna kui mul mod. 1 tank on ja isegi kullaga pole midagi pihta hakata
Terve "raamat" lolli juttu Fastpottylt. Internetis on piisavalt lahti seletatud kuidas WR kujuneb ning kuidas mängija ise seda mõjutab. Su jutt läheb tõest ikka valgusaasta jagu mööda. Ehk saad ise ka sest aru kui vastad lihtsale küsimusele - kuidas WoT otsustab, kellest saab tomat ja kellest uunikum - et siis vastavalt WR-i jagada? Nahavärvi, rassi, rahvuse vms. järgi?
RNG-d polegi? Mõtled sa ikka mida kirjutad?
Saan aru küll, et sinuga vaidlemine on nagu peaga vastu seina joosta. Aga sellist lollust on lausa patt märkimata jätta. _________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
no mul näiteks on savi kes vastas on aga vot see t8 mm on nii kehv hetkel, et isegi kui obj. 260 -ga mängib wn100 mängija pole mul ta vastu midagi panna kui mul mod. 1 tank on ja isegi kullaga pole midagi pihta hakata
Mängisin eile WZ-120-1ga ja no 95% lahingutest olid 10. järgu vastu. Pikapeale viskas ikka korralikult kopa ette. Krt, tuleb mingi Grille nurga tagant, teeb must "pilti" ja ongi juba üle poolte eludest läinud. Ja nii pea igas lahingus...
no mul näiteks on savi kes vastas on aga vot see t8 mm on nii kehv hetkel, et isegi kui obj. 260 -ga mängib wn100 mängija pole mul ta vastu midagi panna kui mul mod. 1 tank on ja isegi kullaga pole midagi pihta hakata
Mängisin eile WZ-120-1ga ja no 95% lahingutest olid 10. järgu vastu. Pikapeale viskas ikka korralikult kopa ette. Krt, tuleb mingi Grille nurga tagant, teeb must "pilti" ja ongi juba üle poolte eludest läinud. Ja nii pea igas lahingus...
Kui pilti tegi , oled väärt juba
Ju siis olid avalikus kohas ja fotografeerimine oli lubatud _________________ Ma olen telekas.
WN8 3000 mängija WR on on 60% ja WN8 0,00 mängija WR on 48%, siis kus on loogika? Klassivahe on ju kümne, võib olla isegi sajakordne. Aga WR vahe on 10%
OK, seletan kiirelt lahti. Kui võtame statistiliseks valimiks mediaani, ehk, et lõikame äärmused ära. Siis wot'i terve populatsiooni wr jääb vahemiku 40%-60%
Kui räägid 48% wr'ist, siis see pole boti oma, see sisult jääb napilt alla serveri keskmisele mängijale e. 49% (oleks 50% kui viiki poleks võimalik jääda)
Ning 48% mängija ja 60% mängija vahe pole 100x.
Kui me räägime bot'idest (kehvadest: wn8 läheneb nullile) või mängijates kelle vanus jääb sinna 3-4 a. kanti (sisult olematu kasuteguriga mängijstes). Siis nende wr on kuskil 34-35% kõrgemates tierides (tier 7-8) aga ei lange alla 32% ka tier 10's. Sest wot on 14 teist mängijat lisaks samas teamis.
arusaadav aga samas mõeldi mitut 3 aastast. Aasta tagasi või rohkemgi kui viimati modid olid siis oli jah wn näha, et üks tiim koosnes 13 täis punasest ja teine 3 lillat 10 rohelist ja 2 punast. Kus see võrdsus siis seal on või loogika, sellises mm ei saa isegi panuseid teha kuna mäng on ju ette ära otsustatud. Kuigi jah siin tuleb mängu see eelpool mainitud woti poolt ette määratud rng, et kas pened või mitte. Seda see läbi, et tihti sai irvitada kuidas mõni neist lilladest saab lõpuks aint 1000 dmg ja saab ka niiöelda surma tomatite läbi. See, et wot meie eest otsustab mismoodi ja kuidas mürsk läheb ehk rng on jah üsna usutav, sest kui usutav on jagdpanzer e100 lasta mõne lighti pealt bounce või aint track kollaseks. Olen ise isegi rhm bouncinud t10 heavy, ei mäleta kas oli e5 või mõni cccp asi. _________________
Mõned siit teavad, et ma viimase kahe nädala jooksul kõvasti auru pannud tiimilahingute alla, just selliste keskmiste eesti mängijatega.
Teeks väikese vahekokkuvõtte. Nüüdseks on mu nimekirja ennast üles andnud 26 Eesti mängijat. Tiimilahinguid on nendega peetud ca 200, keskmise WRiga 64,47%. Meeldiv üllatus on see, et paljud mängijad kelle statsid randomis WN8 1000 ringis või alla, suudavad peale väikest juhendamist 7v7 tiimiformaadis kõvasti tugevamaid tulemusi näidata kui randomis. Näiteks selline WN8 1100 mängija, kes TBs mul väga hästi tier 6 lighti mängib - WR mis ta saavutab, räägib enda eest. Eks teisi ole veel, aga nende ülesloetlemine oleks suurem tükk tööd.
Oskusi tasahilju koguneb, vahepeal on võimalik ka selliseid tulemusi saavutada:
Mängijaid on tegelikult nii palju juba, et saaks teha 2-3 tiimi. Ma ise iga õhtu ei jõua mängida, aga nii mõnigi mängija juba teab taktikaid, mida ma kasutan. Peaks lihtsalt 1-2 lahingujuhti peale minu ka leidma. _________________ WoT StatsTwitch Stream
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.