Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Oculus Rift, HTC VIVE, PS VR ja teised virtual reality headsetid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 174, 175, 176  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 02.06.2017 13:45:49 vasta tsitaadiga

RustyZ. Mitmel % eestlastest on GearVR aktiivselt kasutusel, või kui paljudel on üldse mingi isiklik VR kogemus, rääkimata VR headseti omamisest? icon_biggrin.gif Loodan, et VR huvilistel/pioneeridel on ikka reaalsustaju veel alles ja saavad aru, et VR ei ole veel massidesse läinud. Ei Eestis, ega ka kuskil mujal. icon_smile.gif Lõpetan selle teema sellega: "Paremaid aegu ootama jäädes ..."! tux.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
agen008
HV kasutaja
agen008

liitunud: 05.01.2005




sõnum 02.06.2017 15:54:05 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
RustyZ. Mitmel % eestlastest on GearVR aktiivselt kasutusel, või kui paljudel on üldse mingi isiklik VR kogemus, rääkimata VR headseti omamisest? icon_biggrin.gif Loodan, et VR huvilistel/pioneeridel on ikka reaalsustaju veel alles ja saavad aru, et VR ei ole veel massidesse läinud. Ei Eestis, ega ka kuskil mujal. icon_smile.gif Lõpetan selle teema sellega: "Paremaid aegu ootama jäädes ..."! tux.gif


Mitu korda sa pead seda samat paska kordama? Mis su point üldse on? Mis on sinu kriteerium "massidesse mineku" jaoks? VR on hetkel olnud nii edukas, kui reaalselt oodata oleks saanud. Keegi ei prognoosinud kordagi, et esimese kahe aasta jooksul on nüüd kõigil peredel on VR igas toas ja, et kõik nüüd kõnnivad tänavate peal VR maskid peas. Kõik läheb nii, nagu oli oodatud ja see aina kasvab. Enamus inimesi on juba kuulnud VR kohta päris palju, kus 5 aastat tagasi ei teadnud sellest praktiliselt mitte keegi. Seega ma ei saa üldse aru mida sa tõinad siin teemas lõpatuseni mitte millegi üle.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 02.06.2017 17:10:08 vasta tsitaadiga

agen008. Kordan nii mitu korda, kui mitu korda sinusugune luupea minule küsimuse esitab! icon_wink.gif Esimesed headsetid ei toonud ootatud tulemust (isegi mitte Sony) ja läbimurd jäi tegemata, ning müügi arvud kukuvad (huvi laabub/sisu puudub). Kui vähegi sellealast teemat oled uurinud, peaksid seda teadma!? Kõige hullem, et need kes on kõva raha eest VR headsetid hankkinud, hakkavad vaikselt aru saama, et nende ilus mängausi kogub riiulil lihtsalt tolmu (nagu minu puhul)! Lihtsalt pole sellega sittagi peale hakata, kaua sa neid "demosi" ikka jaksad vaadata. icon_smile.gif Kordan: "Paremaid aegu ootama jäädes ..."! tux.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 02.06.2017 17:45:49 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
agen008. Kordan nii mitu korda, kui mitu korda sinusugune luupea minule küsimuse esitab! icon_wink.gif Esimesed headsetid ei toonud ootatud tulemust (isegi mitte Sony) ja läbimurd jäi tegemata, ning müügi arvud kukuvad (huvi laabub/sisu puudub). Kui vähegi sellealast teemat oled uurinud, peaksid seda teadma!? Kõige hullem, et need kes on kõva raha eest VR headsetid hankkinud, hakkavad vaikselt aru saama, et nende ilus mängausi kogub riiulil lihtsalt tolmu (nagu minu puhul)! Lihtsalt pole sellega sittagi peale hakata, kaua sa neid "demosi" ikka jaksad vaadata. icon_smile.gif Kordan: "Paremaid aegu ootama jäädes ..."! tux.gif


Sellise jama ajamiseks on vaja talenti, I'll give you that. VR on suurem kui see eales on olnud, tõeline killer app on väljas ning tulemas on Gen 2, lisaks pangetäis odavamaid lahendusi selle aasta lõpus. Aga räägi veel paar lehte sellest, kuidas kõik allamäge läheb.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oliverk
HV veteran

liitunud: 31.12.2003




sõnum 02.06.2017 17:47:18 vasta tsitaadiga

See VR pole ikka veel ära surnud? Telekate 3D ka vegeteeris 10a.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 02.06.2017 18:58:26 vasta tsitaadiga

Scart. Räägi sellest "giller appist" ja "Gen 2-st" lähemalt, ning proovi seda eesti keeles teha. icon_wink.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 02.06.2017 19:04:19 vasta tsitaadiga

Avot ootan endiselt su väidetele fakte taha. Muidu jäädki lihtsalt mölalõuaks.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 02.06.2017 19:35:20 vasta tsitaadiga

RustyZ. Mine jaluta lähimasse elektroonika poodi ja küsi kohalike VR headsettide müügi numbreid, saad sealt teatud vastuse ja selle järgi võime arutada VR-i massidesse minemist edasi (näiteks Eestis). icon_wink.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 02.06.2017 19:49:33 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
RustyZ. Mine jaluta lähimasse elektroonika poodi ja küsi kohalike VR headsettide müügi numbreid, saad sealt teatud vastuse ja selle järgi võime arutada VR-i massidesse minemist edasi (näiteks Eestis). icon_wink.gif


Kuule sõida seenele. Ausõna sõida seenele. Sina väidad et pole massides, sina palun too mõni fakt ka.

Mina paraku toimetan valdkonnas mille kaudu võin öelda et VR on juba väga väga laia haardega teema.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 02.06.2017 20:02:59 vasta tsitaadiga

RustyZ. Mis kuradi fakti sa tahad? Asja kohta mida pole olemas! Lai VR teema ja arutlus, ning mingi toote massides olemine (kasutusel) on kaks täiesti erinevat asja. Mängid teadlikult lolli, või oledki loll?
Mine käi nüüd seal lähimas elektroonika poes ära ja müüa ütleb sinule ühe ilus fakti nende VR headsettide müüginumbrite kohta! Loodan, et oskad selle vastuse põhjal ise järeldused teha!? icon_wink.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 02.06.2017 20:22:28 vasta tsitaadiga

Ma ei taha sõimama hakata aga....sa oled veel uskumatum kuju kui indrekp.

Ma tahan tead mis statistika alusel sa väidad et vr pole massides? Kui suudad mulle selle välja tuua siis ma võin hakata seda ümber lükkama. Enne aga on see sinu möla ainult. Ignorantne möla. Sa ei tea sellest valdkonnast muhvigi. Tead kahte headseti ja seda et seal on pikslid kõrvuti.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 02.06.2017 20:33:20 vasta tsitaadiga

RustyZ. Olgu siis nii. VR on massides, eriti Sakus. icon_smile.gif beer_yum.gif Siin kus mina elan, on asi kahjuks veidi teisiti ja minu Oculus Rift CV1 on riiulil tolmu kogumas, kuna sellega pole muhvigi peale hakata. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dolph
HV kasutaja

liitunud: 19.01.2003




sõnum 02.06.2017 21:36:21 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
agen008. Kordan nii mitu korda, kui mitu korda sinusugune luupea minule küsimuse esitab! icon_wink.gif Esimesed headsetid ei toonud ootatud tulemust (isegi mitte Sony) ja läbimurd jäi tegemata, ning müügi arvud kukuvad (huvi laabub/sisu puudub). Kui vähegi sellealast teemat oled uurinud, peaksid seda teadma!? Kõige hullem, et need kes on kõva raha eest VR headsetid hankkinud, hakkavad vaikselt aru saama, et nende ilus mängausi kogub riiulil lihtsalt tolmu (nagu minu puhul)! Lihtsalt pole sellega sittagi peale hakata, kaua sa neid "demosi" ikka jaksad vaadata. icon_smile.gif Kordan: "Paremaid aegu ootama jäädes ..."! tux.gif


Automängud on väga OK VR'is. Ei kujuta enam ette, et tavalist ekraani vaadates mängiks.

Scart kirjutas:
Keegi oleks võinud ka ju mainida, et esimene tõeline killer app on VR-le väljas icon_exclaim.gif


Ja see on?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aap14
Kreisi kasutaja
aap14

liitunud: 20.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2017 21:50:35 vasta tsitaadiga

Sain hiljuti sõbra pool proovida Oculus Rifti proovida Elite Dangerous-is. Praeguse generatsiooni seadmetel on resolutsioon ikka väga väga madal korraliku VR kogemuse jaoks.

Ootaks 4k reso per silm või vähemalt tehnoloogiat, mis jälgiks silmamuna liikumist ja suudaks seega teravat pilti edastada selle imepisikese nägemisvälja osasse, kuhu vaja. Perifeerne nägemine on nagunii üsna udune ja GPU ning CPU kasutamine pildi edastamiseks sinna on suht. mõttetu.

"The fovea is employed for accurate vision in the direction where it is pointed. It comprises less than 1% of retinal size but takes up over 50% of the visual cortex in the brain.[10] The fovea sees only the central two degrees of the visual field, (approximately twice the width of your thumbnail at arm's length).[11] If an object is large and thus covers a large angle, the eyes must constantly shift their gaze to subsequently bring different portions of the image into the fovea"

https://en.wikipedia.org/wiki/Foveated_imaging
"Foveated rendering is an upcoming Video game technique which uses an Eye tracker integrated with a Virtual reality headset to reduce the rendering workload by greatly reducing the image quality in the Peripheral vision (outside of the zone gazed by the Fovea).
At the CES 2016, SensoMotoric Instruments (SMI) demoed a new 250 Hz eye tracking system and a working foveated rendering solution. It resulted from a partnership with camera sensor manufacturer Omnivision who provided the camera hardware for the new system."

_________________
Slow is smooth and smooth is fast
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 02.06.2017 22:01:49 vasta tsitaadiga

Dolph kirjutas:

Ja see on?


Halloo, mäng millest kogu nett kilkab viimased kolm päeva? Kui ikka ei helista kellukest, siis Star Trek Bridge Crew.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 02.06.2017 22:13:18 vasta tsitaadiga

Dolph. Selles suhtes olen sinuga täiesti nõus. VR mängud on hoopis teine maailm, kui tavamonitoriga mängimine. Probleem minu puhul on, et kõik mängud/demod jne. on juba nii ära kulunud, et enam lihtsalt ei viitsi, tahaks midagi uut ja huvitavat. Kuna aga asi massidesse ei ole läinud, ei ole mänguvalmistajatel palju mõtet rabeleda. Ei ole piisavalt ostjaid, et asi ära tasuks. Vaikselt midagi tiksub, aga ikka kuradima vaikselt.

aap 14. Kõige naljakam, et mina olin siin esimesi, kes selle pildikvaliteedi üle nurises. Tänaseks silm juba selle juraga harjunud, või õigemini öeldes olen "alla neelanud" sita pildi, aga enam pole mida vaadata. Kaua sa ikka jaksad vanu asju vahtida/mängida jne. (olin esimeste hulgas kes CV1 -e tellis). Jubedalt häirib veel paljude mängude puhul vabaliikumise puudumine, kuna teleport liikumine on minu puhul täielik immersiooni surm.

Scart. Kas on infot, kui pikk on Star Trek Bridge Crew puhul üksikmäng?


viimati muutis Avot 02.06.2017 22:48:53, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
agen008
HV kasutaja
agen008

liitunud: 05.01.2005




sõnum 02.06.2017 22:17:22 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
Kui vähegi sellealast teemat oled uurinud, peaksid seda teadma!?


Issver icon_biggrin.gif siia maale sa ainult mõlised mingi suvalise Soome poe VR müükide kohta. Need ongi sinu "faktid". icon_biggrin.gif Meanwhile me olen sulle näidanud isegi Google Analytics peal, et VR on siia maale populaarne ja huvi stabiilses tõusus.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 02.06.2017 22:28:04 vasta tsitaadiga

agen008. VR ei ole veel massides, ei Pärnus ega ka kuskil mujal. icon_wink.gif Vaatame mida aeg toob tulles ja hoiame pöialt. Ära viitsi enam jahuda päevselge asja üle. icon_smile.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
agen008
HV kasutaja
agen008

liitunud: 05.01.2005




sõnum 03.06.2017 01:13:35 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
agen008. VR ei ole veel massides, ei Pärnus ega ka kuskil mujal. icon_wink.gif Vaatame mida aeg toob tulles ja hoiame pöialt. Ära viitsi enam jahuda päevselge asja üle. icon_smile.gif


Sa ikka ei saa aru? Mu küsimus on see, et miks sa nutad selle üle, et igal teisel inimesel ei ole raha 1k arvuti ja 600€-800€ VR peakomplekti jaoks? Või selle üle, et igal inimesel ei ole S6'te või paremat telefon GearVR jaoks? Kust otsat on asi nukker? Sa koguaeg ütled asju nagu "kahjuks pole asi massides" jne. No mis su nägemus siis asjast oli? Et 1-2 aastaga on kohe kõigil VR või/ja VR hind läheb 5x alla 1-2 aasta jooksul?

Mille üle sa nutad täpsemalt? Asi areneb täpselt realistlikul ja oodatud kiirusel.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 03.06.2017 11:33:00 vasta tsitaadiga

agen008. "Nutan" selle üle, et liiga aeglaselt ja liiga vähe tuleb materjali (kontentti) VR jaoks. Nende praeguste 600-800e maksvate mänguasjadega pole sittagi peale hakata! Põhjus, VR ei ole massides ja kahjuks ei ole sinna ka minemas, kuna sisu puudub, liiga kallid ja kõige tähtsam: neid pole tavainimesel üldse vaja, nende hankkimiseks puudub põhjus/vajadus! Kuidas sa sellest aru ei saa? Mitte minu ootused, vaid VR headsetide valmistajate ootused olid PALJU suuremad, kui nad on tegelikkuses olid/on, eriti silmas pidades aastat 2017! Isiklikult mina kardan, et asi jääb üldse teatud ajaks "tukkuma", õigeminen ta juba "tukub" ja on vaid pioneeride huviorbiidis. Keegi tavaline/normaalne inimene ei maksa demode vaatamise eest 600-800 Eurot + arvuti! Lühidalt sitt seis, minu meelest.
Ja sellega lõpetan selle teema, edasised selle teemalised küsimused palun ps kaudu.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
agen008
HV kasutaja
agen008

liitunud: 05.01.2005




sõnum 03.06.2017 12:53:35 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
agen008. "Nutan" selle üle, et liiga aeglaselt ja liiga vähe tuleb materjali (kontentti) VR jaoks. Nende praeguste 600-800e maksvate mänguasjadega pole sittagi peale hakata! Põhjus, VR ei ole massides ja kahjuks ei ole sinna ka minemas, kuna sisu puudub, liiga kallid ja kõige tähtsam: neid pole tavainimesel üldse vaja, nende hankkimiseks puudub põhjus/vajadus! Kuidas sa sellest aru ei saa? Mitte minu ootused, vaid VR headsetide valmistajate ootused olid PALJU suuremad, kui nad on tegelikkuses olid/on, eriti silmas pidades aastat 2017! Isiklikult mina kardan, et asi jääb üldse teatud ajaks "tukkuma", õigeminen ta juba "tukub" ja on vaid pioneeride huviorbiidis. Keegi tavaline/normaalne inimene ei maksa demode vaatamise eest 600-800 Eurot + arvuti! Lühidalt sitt seis, minu meelest.
Ja sellega lõpetan selle teema, edasised selle teemalised küsimused palun ps kaudu.


Haha, ok. Niiet probleem ongi siis selles, et igal perel ei ole hunnik raha ja/või see, et 1 aastaga ei lange hinnad 60%-70% vms. Mida sa lootsid siin täpsemalt?

Või nutad sa selle üle, et mängude arendajad ei ole maagiliste võimetega ja et nad ei osta koheselt kõiki VR probleeme ära lahendada ja 1 aastaga kokku keerata AAA mänge? Mida sa õigemini mõtled siin? Sa üldse saad aru kui suur töö on teha sellist mängu, nagu Skyrim vms? AAA mängud võtavad mitu aastat aega juba olemasolevate platvormide peale arendamiseks ja nende puhul on ammu juba standardid paigas ja arendus mudelid olemas. See kõik võtab üüratult palju aega ja praegused VR mängude arendajad alles arendavad välja sandardeid ja eksperimenteerivad nendega. Aasta aega tagasi oli VR mängude kvaliteet palju sitem, aga nüüd peale aasta aega arendust on väga palju saavutatud.

Näiteks mina rääkisin AltSpaceVR kohta nii plaju head, aga nüüd, peale Rec Room'i mängimist ja selle arendust vaadates, minnes tagasi AltSpaceVR peale ma avastasin milline pask see nüüd on võrreldes Rec Room'iga. icon_biggrin.gif Võimatu tagasi minna.

Ahja, ja sina härra ei dikteeri küll siin mitte kellelegi millal mingi teema lõpeb võib algab. icon_biggrin.gif Ma ei hakka küll mingi ps peal sind isikilkult harima. Lasen sul edasi endale avalikult marki teha oma lolli jutuga. Vähemalt saab nalja natuke.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 03.06.2017 13:25:22 vasta tsitaadiga

agen008. Vastasin sinule juba konkreetselt! Kui sa ikka aru ei saa ja lihtsalt lapse tasemel vaidlust tahad jätkata, siis kordan, võta ps (privat sõnum) kaudu ühendust. icon_wink.gif Vaatame viie aasta pärast uuesti neid VR arengu/massidesse minemise tulemusi, praegune seis on nukker! tux.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aivo998
HV vaatleja

liitunud: 26.12.2013




sõnum 03.06.2017 13:57:58 vasta tsitaadiga

Mina ütlen ainult ühte praegune vr on pask olin suht esimeste seas Eestis kes omale Oculus Rifti sai tellisin 1 tunni jooksul kui pre-order avati.
Minu arvates on vähemalt 4k vr vaja või veel paremat, et pilt oleks normaalne ja lisaks veel palju muid puudusi(mängude puudus jne..)
Et ise müüsin juba ammu cv1 maha.
Loodan, et cv2 tuleb selline mida juba kasutada kannataks ja võiks uuesti osta ja äkki on siis juba mänge ka mida mängida.


viimati muutis Aivo998 03.06.2017 19:23:27, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 03.06.2017 14:31:57 vasta tsitaadiga

Aivo998. Olen sinuga 100% samal arvamusel! Seega praegu esimeste VR headsettide massides olemisest rääkimine on lausa naeruväärne. Kogu VR on momendil ainult VR pioneeride kasutusel/katsetamisel ja eelkõige arenemisjärgus, millega ei ole tavainimesel midagi tegemist.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 04.06.2017 09:30:04 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
Aivo998. Olen sinuga 100% samal arvamusel! Seega praegu esimeste VR headsettide massides olemisest rääkimine on lausa naeruväärne. Kogu VR on momendil ainult VR pioneeride kasutusel/katsetamisel ja eelkõige arenemisjärgus, millega ei ole tavainimesel midagi tegemist.


Mitu Vivet, Rifti, VR-Geari ja teist taolist popimat lahendust peab härra arvates müüma, et VR massides oleks? Puhas number, ei mingit keerutamist ega sinu tüüpilist möla.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Oculus Rift, HTC VIVE, PS VR ja teised virtual reality headsetid mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 174, 175, 176  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.