Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
29.05.2017 11:27:48
|
|
|
atu1234 kirjutas: |
Ollaz kirjutas: |
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:31999L0044 -- EL direktiiv numbriga 31999L0044 ütleb:
Artikkel 5 kirjutas: |
3. Lepingule mittevastavus, mis tuleb ilmsiks kuue kuu jooksul alates kauba üleandmisest, loetakse esinenuks üleandmise hetkel, välja arvatud juhul, kui tõestatakse muud või kui käesolev eeldus ei ole kooskõlas kauba laadi või lepingule mittevastavuse laadiga. |
Artikkel 3 kirjutas: |
1. Müüja vastutab tarbija ees kõigi lepingule mittevastavuste eest, mis esinevad kauba üleandmise ajal. |
tsitaat: |
(10) kui kaup ei vasta lepingule, peaks tarbijatel olema õigus lasta kauba lepingule vastavus tasuta taastada kas parandamise või ümbervahetamise teel, või kui see ei õnnestu, siis lasta alandada hinda või tühistada leping; |
Eraldi akudest küll kuskil juttu pole. Põhjus, miks eemaldatavatele akudele antakse vähem aega, kui telefoni enda garantii on lihtne - tootja pole ette näinud, et mõni inimene laeb akut lausa 2 korda päevas. Sellise hagu andmise puhul sureb see aku enne garantiiaja lõppu ära ja nad peavad sulle tasuta uue andma (nende silmis oled sa siiski mittesihtotstarbeline kasutaja, aga seda ei saa tõestada). |
Kui aasta vana telefon läheb läheb laadija otsas tuliseks ja pilti enam ette ei võta siis kas ma olen telefoni valesti kasutanud, liiga palju rääkinud, või see ongi normaalne kulumine? Kuidas siis näiteks sõiduauto akudele antakse 2 aastat garantiid? Sellise loogikaga võiks ju iga garantiijuhtumi puhul asjale läheneda nii et sa kasutasid toodet liiga palju, see küll garantiisse ei lähe.
Kuniks keegi pole suutnud VÕS vastavat § välja tuua tundub see olevat samasugune kaupmeeste välja mõeldud jama kui see et asi peab enne 3 korda katki minema kui müüjal tekib kohustus kaup ringi vahetada või tagasi osta. |
Sa ei saanud mu mõttest aru. Telefonile endale antakse tootja poolt pikem garantii, sest tootja on kindel, et nende seade kestab kauem, reeglina ju kestab ka. Esimesena annab üldjuhul saba aku, kuid aku on "kuluosa" (noh, olgem ausad, tegelikult ongi), mina tootjana samuti ei tahaks vastutust selle üle võtta. Ja sõiduauto, nagu sa välja tõid, omab kahte garantiid.. esimene neist on vanuseline VÕI!! teatud kilometraažini. Telefoniaku puhul "kilometraaži" mõõta ei saa.
Aga mis sellest ikka jahuda - enamikel uutel telefonidel pole aku eemaldatav ja selle "juriidlise augu" alla ei lähe ning saad garantiist rõõmsalt uue aku.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
atu1234
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.04.2003
|
29.05.2017 11:40:17
|
|
|
Ma saan väga hästi mõttest aru, kuid mis seadusele tuginedes saadetakse klient garantiis pikalt? Mis vahe on eemaldataval ja mitteeemaldataval akul? Miks peaks sisseehitatud akule garantii teistmoodi kehtima, samamoodi kuluosa ju?
_________________ Vanasti olla konn vankriratta vahele pistetud..... icon_biggrin.gif |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
29.05.2017 12:38:28
|
|
|
Antud seadus ju ütleb selgelt, et kuus kuud on see aeg, kui saad teatada "lepingu rikkumisest". Ühesõnaga ütleb tootja, et nii, meil on küll 2 aastat garantiid, AGA erisustest tulenevalt on akul kuus kuud. Kui nad tahavad, võiks nad iseenesest ka telefonile sellise perioodi anda.
Sisseehitatu vs välise vahe on lihtne - ühel puhul vea saab klient likvideerida ainult aku raha eest ja telefoni garantiid rikkumata.
Samas ma lähtun siin ainult ühe tootja huvidest - ma pole teiste garantiikaarte uurinud. Äkki on kord muutunud ja saadetakse pool aastat pärast aku surma pikalt. See pole kõikidel tootjatel kindlasti ühine.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
atu1234
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.04.2003
|
29.05.2017 14:53:16
|
|
|
VÕS § 218. Müüja vastutus asja lepingutingimustele mittevastavuse puhul
(2) Tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
_________________ Vanasti olla konn vankriratta vahele pistetud..... icon_biggrin.gif |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
29.05.2017 15:03:07
|
|
|
jägaja kirjutas: |
-KRANTS- kirjutas: |
Oi nende numbrit ma tean hästi. Kiirvalimise all. Aga ma eeldasin ikka, et kui sa seda nii kindlalt väidad, siis sa tead sellest midagi. Tegelikult ei tea sa muffigi ja lahmid niisama. |
nuvot. kuna sa HV foorumi jorsside infot nagunii kahtluse alla sead siis ongi mõistlik asjaomase organisatsiooniga suhelda.
Minu kirjutatu on aga siiski seadusandlusega paika pandud.
Lugupidamisga
Muhv. |
Pole nagu otsest põhjust nendega sel teemal hetkel suhelda. Niisama ka ei viitsi nende närve sööma hakata. Kes seda paragrahvi väidab, võiks oma väidet suuta ka kinnitada.
atu1234 kirjutas: |
Kuniks keegi pole suutnud VÕS vastavat § välja tuua tundub see olevat samasugune kaupmeeste välja mõeldud jama kui see et asi peab enne 3 korda katki minema kui müüjal tekib kohustus kaup ringi vahetada või tagasi osta. |
Selle jaoks on seadus olemas ja seal pole mingit 3 korra remonti. On korduv remont, mis tähendab et juba peale esimest ebaõnnestunud remonti, võib nõuda seadme vahetamist.
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
29.05.2017 15:11:25
|
|
|
atu1234 kirjutas: |
VÕS § 218. Müüja vastutus asja lepingutingimustele mittevastavuse puhul
(2) Tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. |
Pretensioon ei ole garantii. Need on erinevad.
Aga põhimõtteliselt on aega neid esitada kaks aastat jah. MTTC ei laseks isegi nädala pärast neid esitada, proovivad leida põhjust, miks just sina oled süüdi.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
pluto
HV kasutaja
liitunud: 04.09.2002
|
29.05.2017 15:23:07
|
|
|
TSC teenindaja, muidu abivalmis, ütles, et ka tarkvaravea puhul, kui korpusel on väiksemgi kriim, siis Samsung keeldub tasuta parandama.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
mazdagti
HV veteran
liitunud: 28.05.2005
|
29.05.2017 19:24:05
|
|
|
pluto kirjutas: |
TSC teenindaja, muidu abivalmis, ütles, et ka tarkvaravea puhul, kui korpusel on väiksemgi kriim, siis Samsung keeldub tasuta parandama. |
Kontakteeru Samsungi esindusega ja küsi üle. Olen ise LG Baltic kaudu saanud muljumisjäljega isendilegi garantii korras tarkvaralisele seadmele töö tasuta. Ja tegelikult on USA-s ka pretsedent kus Motorola kaotas vaidluse kliendiga garantiitingimuste rikkumise osas rootimise tõttu, kuna Motorola ei suutnud tõestada et riistvaraline viga oli tingitud kasutaja poolse rootimise ja muude muudatuste tagajärjel siis kohtul polnud alust kliendile ebasoodsat otsust langetada. Puudus ka ostutingimustes vastav punkt. Nüüd on see sisse viidud kuid tehnikat jagava inimesena võin kinnitada et tegelikuses on erapooletu firma poolt teha kindlaks kas vea põhjustas kasutaja käitumine või on tegu tootjaveaga. Paraku on aga see ikka nii et kes maksab, see tellib ka muusika ja siin on paraku klient vaeslapse rollis ning tootjad on sõlminud kartellileppe oma kasumite kaitseks. Jah tundub vandenõuteooriana aga see on kuluaaridesse imbunud infoga ka piiratud ringis tõestust leidnud, seetõttu ei ole seadustest tingituna kliendil võimalust nõuda 100% erapooletut ekspertiisi kuna ka hooldusfirmad lömitavad tootjate ees et lepinguid saada.
Keeruline teema see garantii värk aga tootja võib külmalt üle lasta ning kliendil pole ühtegi relva. Klientide õigusi on tootjad müügitingimustes iga aastaga vähendanud ning tarbijakaitse käed jäävad siin lühikeseks kuna tootjad on seadused ostnud. See oleks kogu jama lühikokkuvõte. Lisaks muidugi meie kohalikud kes üritavad klientide teadmatust nende vähestegi õiguste osas ära kasutades veel ka viimase naha kliendilt kätte saada nagu ka siin teemades on pahatihti välja tulnud.
_________________ No ikka täitsa kagu nukas! |
|
Kommentaarid: 153 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
02.06.2017 17:56:42
|
|
|
Küsin , kas on mõtet minna Sony xperia Z5 compactiga garantiisse seoses tagaklaasi tekkinud mõra( tundub et valest pingest, matsu pole saanud) ja laadimis pistiku väsimise pärast ( laadimis juhe loksub, kord laeb-kord mitte) ? Või läheb see loomuliku kulu alla
_________________
|
|
Kommentaarid: 320 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
02.06.2017 18:29:39
|
|
|
Wusses kirjutas: |
Küsin , kas on mõtet minna Sony xperia Z5 compactiga garantiisse seoses tagaklaasi tekkinud mõra( tundub et valest pingest, matsu pole saanud) ja laadimis pistiku väsimise pärast ( laadimis juhe loksub, kord laeb-kord mitte) ? Või läheb see loomuliku kulu alla |
kindlasti on mõtet! aga pane vaim valmis võitluseks oma õiguste nimel
MTTC teeb sind esialgu süüdlaseks, aga küll siis -KRANTS- jagab kontakte ja õpetussõnu kuidas Sony endaga suhelda ja MTTC-le nii keerata, et kurgust paistab lõpptulemusena saad ilmselt X Compacti vast, vaevalt nad vanu Z-e remondivad.
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
03.06.2017 02:50:42
|
|
|
arm2004 kirjutas: |
lõpptulemusena saad ilmselt X Compacti vast, vaevalt nad vanu Z-e remondivad. |
Eks näis. Eile viisin Z3C MTTC-sse. Kaks päeva enne 2 aasta täitumist ostust
Kirjeldusse pandi, et kasutatud. Kulunud. Kriimud, täkked
Kuigi nägi välja kui uus. 95% ajast olnud silikoonümbrises ja panzerglassi all.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
03.06.2017 05:17:49
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
arm2004 kirjutas: |
lõpptulemusena saad ilmselt X Compacti vast, vaevalt nad vanu Z-e remondivad. |
Eks näis. Eile viisin Z3C MTTC-sse. Kaks päeva enne 2 aasta täitumist ostust
Kirjeldusse pandi, et kasutatud. Kulunud. Kriimud, täkked
Kuigi nägi välja kui uus. 95% ajast olnud silikoonümbrises ja panzerglassi all. |
anna märku kuidas läheb. mul veel novembri lõpuni garantii
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
03.06.2017 11:49:09
|
|
|
arm2004 kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
arm2004 kirjutas: |
lõpptulemusena saad ilmselt X Compacti vast, vaevalt nad vanu Z-e remondivad. |
Eks näis. Eile viisin Z3C MTTC-sse. Kaks päeva enne 2 aasta täitumist ostust
Kirjeldusse pandi, et kasutatud. Kulunud. Kriimud, täkked
Kuigi nägi välja kui uus. 95% ajast olnud silikoonümbrises ja panzerglassi all. |
anna märku kuidas läheb. mul veel novembri lõpuni garantii |
Lol tuli sõnum, et seade valmis . Ma ei teadnud, et nad laupäeval üldse töötavad. Superkiire töö igatahes
tsitaat: |
LCD probleem
Töö on lõpetatud
Mehaaniline remont
Tarkvara uuendus
Vahetatud:
Kruvid 6 tk
Korpuse osa 3 tk
Materjalid 7 tk
Displei 1 tk |
tsitaat: |
2017.06.02
14:39 Vastuvõetud
2017.06.02
. Kasutatud Kulunud, kriimud, täkked,
2017.06.02
15:22 Parandamises
2017.06.02
15:23 Varuosade ootel
2017.06.02
16:08 Tellitud osad on saabunud
2017.06.02
17:20 Töö on lõpetatud |
Esmaspäeval lähen järgi.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
03.06.2017 12:00:07
|
|
|
uskumatu! nad on kas foorumit lugema hakanud või tõesti murtud, ning Sony on käskinud sh!t cut-ida
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
toitsmees
HV kasutaja
liitunud: 28.12.2006
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
20.06.2017 10:39:52
|
|
|
Pöördu Eesti LG poole (FB?). Idiootsus kuubis, bootloop on üle maailma tuntud LG probleem.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
20.06.2017 10:55:42
|
|
|
Ise ka maadelnud MTTC ja G4-ga. Eesti LG polnud ka siinkohal abiks.
Loetakse lihtsalt füüsiliseks vigastuseks ja kõik. Mis sest, et tüüpviga.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
toitsmees
HV kasutaja
liitunud: 28.12.2006
|
20.06.2017 12:33:45
|
|
|
LG Eestiga suheldud. Seal vastus ümmargune: iga probleem on individuaalne ja nemad ei kahtle hoolduskeskuse otsuses jne. Pika pressimise peale sain küll kinnitust, et tunnistavad "bootloop" probleemi olemasolu. Ilmselt on ka MTTC "juhendatud" kuidas selliste probleemidega tegeleda, sest suhtumine paistab olevat sama. Otsitakse miski visuaalne kasutusjälg ning sellega lõpetatakse garantii. Kui küsida kuidas on see kasutusjälg seotud konkreetse teadaoleva tüüpveaga siis seda põhjendama ei suvatseta hakataki. Klient on süüdi ja sisuliselt ei huvita. Siuksed businessid siis. Ilmselt peab tarbijakaitse poolt uurima.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
zelee
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2014
|
20.06.2017 13:08:29
|
|
|
Minu saaga lõppes ka nii, et LG Baltic ütles sorry, aga usaldavad koostööpartnerit ehk täpselt samad põhjendused mis eelmistelgi. Rohkemate kannatanutega ei annaks suuremat kära tekitada? Siin foorumis neid juba 5-6 vähemalt kui mitte rohkem.
|
|
tagasi üles |
|
|
indur
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2003
|
20.06.2017 14:49:25
|
|
|
Sama siin. LG G4. Alguses loopis natuke ja nüüd ei võta üldse pilti ette.
Viisin Teliasse, sealt saadeti läti mttc'sse. Maksin veel neile 18€ ka, et teada saada, et garantii alla ei lähe kuna ekraan on servast katki.
Telefon tuli tagasi, võtsin sealt enda paigaldatud ekraanikaitsekile ära (mis tösi, oli servast täkkega) ja ekraan oli ideaalses korras
Värdjakari.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
20.06.2017 17:23:30
|
|
|
Loodan et MTTC esindajad ka loevad antud teemat
_________________
|
|
Kommentaarid: 320 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
NiFF
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2007
|
20.06.2017 23:21:30
|
|
|
Endal käis läbi elisa G4 bootloopiga garantiis ning nädala pärast oli töötav telefon tagasi käes. Umbes 4 - 6 kuud tagasi.
Rääkisin teenindajale, et olen teadlik milles probleem - lahendus emaplaadi vahetus ja et LG on ametlikult kinnitanud, et kõik bootloopiga mudelid parandatakse garantiikorras ning see läks saatelehel selgituseks kaasa.
Ei ole muidugi kindel, et samas firmas käis, aga see vist on ametlik LG remondikoht.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
21.06.2017 08:56:06
|
|
|
Kas mitte mingi Fujitsuga seotud firma ei tegelenud samuti LG telefonidega?
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
mazdagti
HV veteran
liitunud: 28.05.2005
|
21.06.2017 18:37:21
|
|
|
LG puhul pange Tarbijakaitse ka teksti sisse ja siis suhelge otse LG Balticuga. Ma sain oma Flex 2 vahetatud niimoodi kakeldes. Mul oli muidugi keeldumise põhjuseks rootimine aga kuna sain telo poolikult kätte ja originaal ekraan oli asendatud mingi hullema kräpiga, siis lubasin kohtusse välja minna kui vaja enda õiguste kaitseks. Kulus küll 2 kuud või isegi enam aga asi oli seda väärt. Kui muudmoodi ei saa siis LG Mobile otse kas FB võ siis e-mail kaudu oma mure. LG Balticule tuleb ka selle tehase ülestunnistusega selga lennata, seal on 1 asjalik kutt ja siis paar sellist otukest.
_________________ No ikka täitsa kagu nukas! |
|
Kommentaarid: 153 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
|
H4PP3NS
HV vaatleja
liitunud: 10.06.2005
|
22.06.2017 10:00:45
|
|
|
LG-ga soovitan ka ise pigem Fujitsusse minna, MTTC-sse vabatahtlikult uuesti ei lähe.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
|