Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
10.05.2017 20:40:38
|
|
|
Erinev bränd, sama garantii teostaja. Vahet pole, vastu pükse saad remondis üht- või teistmoodi
Pigem vali selle järgi, millise mudeli osas vähem jamasid on, et ei peaks garantiisse üldse minemagi.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
11.05.2017 02:31:21
|
|
|
Samsung on nii uus mudel, et veel ei tea
Samas Samsungiga on võimalus TSC'sse ka pöörduda ja seal pidi parem suhtumine olema..
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
14.05.2017 08:21:47
|
|
|
Sonyga oli ka vist mingi alternatiivne koht muidu olemas. Võimalik, et sama koht, aga nende juurde pole keegi eriti läinud, et hiljem öelda, kas sai parem.
Mina soovitaks siiski sony, sest jamasi ja remonte vajavad kõik telefonid, kuid Sony puhul ma tean, et tehas annab kirjateel suht kiirelt oma hinnangu ja sel juhul ei ole MTTC huiamisest väga kasu, kui tootja seisukoht juba olemas garantii jätkumise, -remondi teostamise osas vms.
Kui telefon remonti viia, siis koos kirjeldusega (võimalusel ka pildid) kohe tootjale saata ja selleks ajaks kui MTTC midagi otsustab, on juba tootja vastus ka olemas ja kui need on erinevad, tuleb MTTC-le lihtsalt tootja vastus edasi saata
_________________ Kui keegi mandariini tahab, siis helistab
Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/ |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
14.05.2017 08:57:17
|
|
|
-KRANTS-, .
Sai X Compact ligi võetud juba kah
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
15.05.2017 23:56:29
|
|
|
rmc kirjutas: |
Galaxy S2 vajas samuti vaid aku vahetust. |
Mitte, et logic boardid lampi ära surid ja USB kontrollerid omadega võssa jooksid (tuvastas fiktiivselt, et USB on ühendatud, ühtegi kaablit telefoni küljes pole).. päris mitu käis neid läbi. Mõni ostis peale surma veel uuegi, ses suhtes oli hea telefon.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
kreeman1
HV kasutaja
liitunud: 28.10.2009
|
17.05.2017 16:30:32
|
|
|
Lisan omalt poolt ka ühe "positiivse" kommentaari.
Sai neile toimetatud Samsung S6 edge, mis kannatas roosa triibu sündroomi käes. Googeldades leiab meeletult hulgal infot, et tegu tootjapoolse probleemiga.
MTTC ekspertiis tuvastas, et telefonil on löögijälg korpusel - jälg on, aga ei ole kukkumisest, vaid süüdlaseks võtmekimp mis korpuse nurka jälje jättis.
Tootjagarantii lõpetatud ja remondi maksumus koos töörahadega 271€
Võimlema ei viitsi nendega hakata, sama hästi võiks lihtsalt peaga vastu seina joosta!
Oma närvide säästmise mõttes on mul mõistlik ise uus ekraan tellida ja ära vahetada(tuleb igaljuhul soodsam kui idiootidega maid jagama hakata)
_________________ Saab,Saab - ükskord ikka Saab |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
17.05.2017 16:44:53
|
|
|
võta otse Samsungiga ühendust. ära sa jumala eest seda asja niiviisi jäta ja lase neil huiaritel inimesi nii kottida
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
17.05.2017 16:53:08
|
|
|
arm2004 kirjutas: |
võta otse Samsungiga ühendust. ära sa jumala eest seda asja niiviisi jäta ja lase neil huiaritel inimesi nii kottida |
no enam pole tal midagi teha Samsungiga. Jutust loen välja,et oldi nõus tasulise remondiga mis katkestas ära tootjapoolse garantii.
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
17.05.2017 16:55:52
|
|
|
firemark,
tsitaat: |
Oma närvide säästmise mõttes on mul mõistlik ise uus ekraan tellida ja ära vahetada
|
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
kreeman1
HV kasutaja
liitunud: 28.10.2009
|
17.05.2017 17:00:02
|
|
|
Ei ole tasulise remondiga nõustunud ja ei kavatse ka nõustuda, sellise summa juures kindlasti mitte.
Pigem lasen käitlustasuga tagasi saata ja mingiaeg ise ekraani ära vahetada kui hullemaks peaks minema.
_________________ Saab,Saab - ükskord ikka Saab |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
17.05.2017 17:14:13
|
|
|
sellepärast tulebki Samsungiga ühendust võtta, mure ära rääkida ja tehakse sul asi sinupoolsete kuludeta korda, nii nagu garantii toimima peaks.
kirjuta kasvõi Facebookis, sotsiaalmeedias kipuvad tänapäeval asjad päris kiiresti lahenduse leidma: https://www.facebook.com/search/top/?q=samsung%20eesti
_________________ nooope! |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
17.05.2017 17:29:04
|
|
|
kreeman1 kirjutas: |
Lisan omalt poolt ka ühe "positiivse" kommentaari.
Sai neile toimetatud Samsung S6 edge, mis kannatas roosa triibu sündroomi käes. Googeldades leiab meeletult hulgal infot, et tegu tootjapoolse probleemiga.
MTTC ekspertiis tuvastas, et telefonil on löögijälg korpusel - jälg on, aga ei ole kukkumisest, vaid süüdlaseks võtmekimp mis korpuse nurka jälje jättis.
Tootjagarantii lõpetatud ja remondi maksumus koos töörahadega 271€
Võimlema ei viitsi nendega hakata, sama hästi võiks lihtsalt peaga vastu seina joosta!
Oma närvide säästmise mõttes on mul mõistlik ise uus ekraan tellida ja ära vahetada(tuleb igaljuhul soodsam kui idiootidega maid jagama hakata) |
Edge külg?
Mul väheke ka sissepõlenud kohti....aga pole viitsinud jamada (näeb lumivalgel taustal vaid)
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
18.05.2017 16:06:53
|
|
|
Mnator kirjutas: |
-KRANTS- kirjutas: |
Kui sulle minu seisukoht ei meeldi siis võid ju osta endale sobiva isendi ka. Mina aitasin ühest vaatevinklist kodanikul otsustada, kumba võtta.
Niikuinii käivad pea kõik telefonid remondis, vahet pole, kes toodab. Peamine ongi see, et ei peaks oma ajusi nu**ima, kui telefonil viga avaldub ja saaks kiiresti remonditud ja tagasi kasutusse.
Pole veel oma silmaga näinud ühegi tootja telefoni, mis ei vajaks remonti varem või hiljem. |
Mu eelmine, Nokia nuputelefon, läks pensionile vaid seetõttu, et uut akut odavalt pole enam leida. |
Pidasin rohkem silmas nutikaid mitte nupufone.
firemark kirjutas: |
arm2004 kirjutas: |
võta otse Samsungiga ühendust. ära sa jumala eest seda asja niiviisi jäta ja lase neil huiaritel inimesi nii kottida |
no enam pole tal midagi teha Samsungiga. Jutust loen välja,et oldi nõus tasulise remondiga mis katkestas ära tootjapoolse garantii. |
Kui remont ei ole garantiiline vaid tasuline ja tehakse volitatud esindaja juures, siis garantii säilib. Vähemalt on see Sony puhul nii.
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
19.05.2017 11:17:33
|
|
|
-KRANTS- kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
-KRANTS- kirjutas: |
Kui sulle minu seisukoht ei meeldi siis võid ju osta endale sobiva isendi ka. Mina aitasin ühest vaatevinklist kodanikul otsustada, kumba võtta.
Niikuinii käivad pea kõik telefonid remondis, vahet pole, kes toodab. Peamine ongi see, et ei peaks oma ajusi nu**ima, kui telefonil viga avaldub ja saaks kiiresti remonditud ja tagasi kasutusse.
Pole veel oma silmaga näinud ühegi tootja telefoni, mis ei vajaks remonti varem või hiljem. |
Mu eelmine, Nokia nuputelefon, läks pensionile vaid seetõttu, et uut akut odavalt pole enam leida. |
Pidasin rohkem silmas nutikaid mitte nupufone.
firemark kirjutas: |
arm2004 kirjutas: |
võta otse Samsungiga ühendust. ära sa jumala eest seda asja niiviisi jäta ja lase neil huiaritel inimesi nii kottida |
no enam pole tal midagi teha Samsungiga. Jutust loen välja,et oldi nõus tasulise remondiga mis katkestas ära tootjapoolse garantii. |
Kui remont ei ole garantiiline vaid tasuline ja tehakse volitatud esindaja juures, siis garantii säilib. Vähemalt on see Sony puhul nii. |
Garantii on vastavalt tootja seatud reeglitele, mis ametlikult ei tohi vähendada/halvendada tarbija õiguseid võrreldes pretensiooniesitamise õigusega - tohib olla ainult boonus ehk pakkuda paremaid tingimusi võrreldes tavaolukorraga (nii on tarbijakaitse lehel kirjas mõiste garantii selgituses).
Seega, teoreetiliselt võib tootja kehtestada garantiitingimuse, et tasuline remont lõpetab garantii (mida ma tegelikult ei usu), kuid kindlasti ei saa ametlikus kohas volitatud esindaja poolt teostatud remont lõpetada Eestis seadusjärgset 2a pretensiooniesitamise õigust.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
19.05.2017 11:36:04
|
|
|
Draqula kirjutas: |
Seega, teoreetiliselt võib tootja kehtestada garantiitingimuse, et tasuline remont lõpetab garantii (mida ma tegelikult ei usu), kuid kindlasti ei saa ametlikus kohas volitatud esindaja poolt teostatud remont lõpetada Eestis seadusjärgset 2a pretensiooniesitamise õigust. |
Ega keegi seda õigust ära ei võtagi, võid ju esitada seda niipalju kui jaksad aga vastus võib negatiivne olla. Ja kui on pool aastat möödas ostust, siis võid iga pretensiooni esitamisega saada ekspertiisiarve, mida oled kohustatud tasuma.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
19.05.2017 11:41:37
|
|
|
Janis kirjutas: |
Draqula kirjutas: |
Seega, teoreetiliselt võib tootja kehtestada garantiitingimuse, et tasuline remont lõpetab garantii (mida ma tegelikult ei usu), kuid kindlasti ei saa ametlikus kohas volitatud esindaja poolt teostatud remont lõpetada Eestis seadusjärgset 2a pretensiooniesitamise õigust. |
Ega keegi seda õigust ära ei võtagi, võid ju esitada seda niipalju kui jaksad aga vastus võib negatiivne olla. Ja kui on pool aastat möödas ostust, siis võid iga pretentsiooni esitamisega saada ekspertiisiarve, mida oled kohustatud tasuma. |
Siin loeb jah, mida tõestada õnnestub - kas aparaat vigane või kasutaja viga. Kui siiski aparaadi viga siis võtad sõltumatu hinnangu ning müüja tasub lõpuks kulud. St ei pea nõustuma müüja esindaja hinnanguga, kui oled endas kindel. Kahjuks palju asju jääb niiöelda halli alasse ja nendega on kindlasti parem esimese poolaasta jooksul toimetada.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
21.05.2017 07:37:55
|
|
|
Draqula kirjutas: |
Garantii on vastavalt tootja seatud reeglitele, mis ametlikult ei tohi vähendada/halvendada tarbija õiguseid võrreldes pretensiooniesitamise õigusega - tohib olla ainult boonus ehk pakkuda paremaid tingimusi võrreldes tavaolukorraga (nii on tarbijakaitse lehel kirjas mõiste garantii selgituses).
Seega, teoreetiliselt võib tootja kehtestada garantiitingimuse, et tasuline remont lõpetab garantii (mida ma tegelikult ei usu), kuid kindlasti ei saa ametlikus kohas volitatud esindaja poolt teostatud remont lõpetada Eestis seadusjärgset 2a pretensiooniesitamise õigust. |
Kui mul z3c-ga jamad olid ja öeldi sorry, garantiiremonti ei saa ja ma maksin ise remondi kinni, siis öeldi ka, et enam garantii ei kehti, sest oli mittegarantiiline viga. Tootjalt otse uurides naerdi MTTC põhimõtteliselt välja ja öeldi otse, et kui mittegarantiiline remont teostatakse garantiiajal volitatud esindaja juures, siis peale seda jätkub garantii ikka originaalaja lõpuni samadel tingimustel mis varem. Kui MTTC ei leia üles mõnd muud viga, mis oleks vaja likvideerida kliendi raha eest koheselt, kui seade on remondis mingi garantiivälise vigastusega, siis on see nende oma apsakas. Neil oleks lihtsam lasta siis kohe välja vahetada kõik detailid kliendi raha eest..
Kui remont tehaksa ala kuu või nädal enne garantiiaja remonti, siis MTTC-s kehtib nende enda garantii töödele ja nende varuosadele 3 kuud.
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
mazdagti
HV veteran
liitunud: 28.05.2005
|
21.05.2017 20:04:13
|
|
|
Kusjuures tegelikult peab igale komponendile kehtima EU-s ja ka paljudes muudes kohtades garantii 6 kuud! Seepärast on ka eemaldatavate akudega telodel akudel eraldi garantii 6 kuud, kuna seadus ei luba lühemat aega
_________________ No ikka täitsa kagu nukas! |
|
Kommentaarid: 153 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
|
atu1234
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.04.2003
|
25.05.2017 10:51:53
|
|
|
mazdagti kirjutas: |
Kusjuures tegelikult peab igale komponendile kehtima EU-s ja ka paljudes muudes kohtades garantii 6 kuud! Seepärast on ka eemaldatavate akudega telodel akudel eraldi garantii 6 kuud, kuna seadus ei luba lühemat aega |
Näidake kus see kirjas on
_________________ Vanasti olla konn vankriratta vahele pistetud..... icon_biggrin.gif |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
25.05.2017 11:36:44
|
|
|
Seadusandluses on see kirjas.
Garantiid ei pea tootja üldse andma. Kui EU seadused seda nõuavad, siis antaksegi garantii tootele.
Pretensiooni esitamise õigus (24 kuud) ei ole garantii. Pretensiooni esitamise õigus eeldab, et tegu peab olema tootjapoolse veaga, esimese kuue kuu jooksul eeldatakse, et tegu ongi tootjapoolse veaga ja tarbija ei pea midagi tõestama.
Alates seitsmendast kuust sõltub aga tootjast, kuidas ta käitub ja kellele tarbija peab ise tõestama, et tema toode on tootjapoolse veaga.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
atu1234
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.04.2003
|
25.05.2017 13:03:49
|
|
|
On kuskil seaduses midagi kirjas akudele, laadijatele kehtivatele garantiitingimustele tehtavate erisuste kohta? Paluks viidet seadus, §, lõige
_________________ Vanasti olla konn vankriratta vahele pistetud..... icon_biggrin.gif |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
mazdagti
HV veteran
liitunud: 28.05.2005
|
25.05.2017 23:57:36
|
|
|
Tarbijakaitse lehelt otsi või kasuta kasvõi Google otsingut ning leiad kindlasti ka vastava konksu numbri. Aga nii tehnikale kui ka nende komponentidele kehtib EU seaduste järgi see 6 kuu värk ja oma tööle peaks vist ka mingi seaduse järgi aeg olema ette nähtud. Et saada oma vastusele ametlik kinnitus siis kirjuta tarbijakaitsele.
_________________ No ikka täitsa kagu nukas! |
|
Kommentaarid: 153 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
28.05.2017 08:12:12
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Seadusandluses on see kirjas. |
Sellise väitega ei saa mitte kuskile minna midagi nõudma. Selleks on ikka tarvis konkreetset seadust ja paragrahvi
_________________ Kui keegi mandariini tahab, siis helistab
Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/ |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
28.05.2017 09:49:50
|
|
|
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:31999L0044 -- EL direktiiv numbriga 31999L0044 ütleb:
Artikkel 5 kirjutas: |
3. Lepingule mittevastavus, mis tuleb ilmsiks kuue kuu jooksul alates kauba üleandmisest, loetakse esinenuks üleandmise hetkel, välja arvatud juhul, kui tõestatakse muud või kui käesolev eeldus ei ole kooskõlas kauba laadi või lepingule mittevastavuse laadiga. |
Artikkel 3 kirjutas: |
1. Müüja vastutab tarbija ees kõigi lepingule mittevastavuste eest, mis esinevad kauba üleandmise ajal. |
tsitaat: |
(10) kui kaup ei vasta lepingule, peaks tarbijatel olema õigus lasta kauba lepingule vastavus tasuta taastada kas parandamise või ümbervahetamise teel, või kui see ei õnnestu, siis lasta alandada hinda või tühistada leping; |
Eraldi akudest küll kuskil juttu pole. Põhjus, miks eemaldatavatele akudele antakse vähem aega, kui telefoni enda garantii on lihtne - tootja pole ette näinud, et mõni inimene laeb akut lausa 2 korda päevas. Sellise hagu andmise puhul sureb see aku enne garantiiaja lõppu ära ja nad peavad sulle tasuta uue andma (nende silmis oled sa siiski mittesihtotstarbeline kasutaja, aga seda ei saa tõestada).
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
atu1234
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.04.2003
|
29.05.2017 10:42:40
|
|
|
Ollaz kirjutas: |
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:31999L0044 -- EL direktiiv numbriga 31999L0044 ütleb:
Artikkel 5 kirjutas: |
3. Lepingule mittevastavus, mis tuleb ilmsiks kuue kuu jooksul alates kauba üleandmisest, loetakse esinenuks üleandmise hetkel, välja arvatud juhul, kui tõestatakse muud või kui käesolev eeldus ei ole kooskõlas kauba laadi või lepingule mittevastavuse laadiga. |
Artikkel 3 kirjutas: |
1. Müüja vastutab tarbija ees kõigi lepingule mittevastavuste eest, mis esinevad kauba üleandmise ajal. |
tsitaat: |
(10) kui kaup ei vasta lepingule, peaks tarbijatel olema õigus lasta kauba lepingule vastavus tasuta taastada kas parandamise või ümbervahetamise teel, või kui see ei õnnestu, siis lasta alandada hinda või tühistada leping; |
Eraldi akudest küll kuskil juttu pole. Põhjus, miks eemaldatavatele akudele antakse vähem aega, kui telefoni enda garantii on lihtne - tootja pole ette näinud, et mõni inimene laeb akut lausa 2 korda päevas. Sellise hagu andmise puhul sureb see aku enne garantiiaja lõppu ära ja nad peavad sulle tasuta uue andma (nende silmis oled sa siiski mittesihtotstarbeline kasutaja, aga seda ei saa tõestada). |
Kui aasta vana telefon läheb läheb laadija otsas tuliseks ja pilti enam ette ei võta siis kas ma olen telefoni valesti kasutanud, liiga palju rääkinud, või see ongi normaalne kulumine? Kuidas siis näiteks sõiduauto akudele antakse 2 aastat garantiid? Sellise loogikaga võiks ju iga garantiijuhtumi puhul asjale läheneda nii et sa kasutasid toodet liiga palju, see küll garantiisse ei lähe.
Kuniks keegi pole suutnud VÕS vastavat § välja tuua tundub see olevat samasugune kaupmeeste välja mõeldud jama kui see et asi peab enne 3 korda katki minema kui müüjal tekib kohustus kaup ringi vahetada või tagasi osta.
_________________ Vanasti olla konn vankriratta vahele pistetud..... icon_biggrin.gif |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
|