Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 931, 932, 933 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
40%
 40%  [ 24 ]
10-8a
18%
 18%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
5%
 5%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 60

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
brokenarm
Kreisi kasutaja
brokenarm

liitunud: 23.01.2007




sõnum 06.04.2017 11:07:43 vasta tsitaadiga

thomak28 kirjutas:
brokenarm kirjutas:
Väga kahtlen, et prantsuse LT kasutust leiab. Too on lihtsalt eriti s*tt batchat.


No CW, SH's ma poleks kindel. Kui võrrelda neid kahte tanki: http://tanks.gg/v0918ct/compare/b-c-25-t?t=amx-13-105
Siis üsna selge, et light on on palju paindlikum, parem camo, parem view range, parem mobility, parem gun depp, ka mingis mõttes parem gun. Usun, et teatud booste teha ja teatud mapides asendab ta bc25t. Kui räägime puhtalt fire powerist, kui vaja teha focus fire yolo, siis selge, et bc25t parem. Pakun siiski, et seda hakatse kasutama max 1-2 tk mängus, olenevalt map'ist..

kr6ll kirjutas:

küll nad uuendavad seda tanki veel paremaks. Kuigi see 4 klipp oma näitajatega on juba niigi 13-90 võrreldes oluline edasiminek


Üsna kindel, et nad ei muuda seda tanki enam, ning ei mõista pessimiski selle tanki osas, ta pole OP, aga tal omad head plussid mis võiks leida kasutust...

Boostide jaoks on venelane/sakslane kõvasti paremad.
Sellist prantsuse rauda kasutatakse üldjuhul burst damage tegemiseks. Seda näed kasvõi praegu 7on7s või t8 close brawl mappides (mujal kasutatakse jätkuvalt RU'd või t54lwd). T8 pole ühtegi tanki, mis midagi sellist teha suudaks koos spottimise ning mobiilsusega. tX aga on Bchat.

Snipemiseks on tX medikad ning close/mid range clippimiseks sul camo niikuinii vaja pole, lahti tõmmatakse sind nii või naa kui lasu teed. Tähendab, et kasutatakse Bchati, millel 1950 potential clip dmg ning suudab ka tX medikaid 1 clippida.

1170 clip dmg on suht pointless tX. Isegi praegune 1390 surub torust 1440 välja.

Üks neist jääb alati garaaži seisma, kuna nad on pmst üksteise kloonid. Ainuke suurem eelis on camo liikumisel, aga selle nullivad ära saksa ja vene LTd.

Nagu enamus esialgseid numbreid nähes juba mainisid, siis kõige mõttetum tX LT. Hiinakas on lihtsalt kasutu, kuna meil on vene medikad.


viimati muutis brokenarm 06.04.2017 11:33:56, muudetud 9 korda
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
priitr
HV kasutaja

liitunud: 17.06.2004




sõnum 06.04.2017 11:10:19 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
HT - MT - LT vaatekauguste vahed võiksid suuremad olema, nii 10% sammudega.
a'la 320 - 360 - 400.
Hetkeseis veel eriti nutune, t8 LT'ga sõites iga kuradima tX medikas näeb vähemalt sama kaugele kui mitte kaugemale.


WG ei taha seda teha, sest see teeks näiteks Malinovkas/Prohhorovkas kogu tulemuse sõltuvaks eelkõige matchmakingust - milline tiim saab 45%WR skaudi ja milline 60%WR skaudi.

_________________
Tšudes ne bõvajet.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 06.04.2017 11:30:21 vasta tsitaadiga

bladerunner, ei näe sama kaugele või kaugemale. 445 meetrit on hard limit, alla selle arvestatakse seda kalkuleeritud vaatekaugust kooskõlas avastatava masina camoreitinguga. Kergetankide peamine eelis on see, et neil ei lange camoreiting liikudes, seega on nendega oluliselt parem aktiivne skaut olla, kasvõi põõsas istudes ja õigeaegselt ära liikudes sealt, kuna põgenemine ei tee teda kergemini avastatavaks. Lisaks sellele on kasvõi camo väärtused kergetankidel kõvasti paremad.

Teame küll ju seda, et kergetankid suudavad keset lagedat põldu ära kaduda (alla 400 meetri), kuna neil on lihtsalt niivõrd vinge camo reiting.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
priitr
HV kasutaja

liitunud: 17.06.2004




sõnum 06.04.2017 11:51:00 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
bladerunner, ei näe sama kaugele või kaugemale. 445 meetrit on hard limit, alla selle arvestatakse seda kalkuleeritud vaatekaugust kooskõlas avastatava masina camoreitinguga. Kergetankide peamine eelis on see, et neil ei lange camoreiting liikudes, seega on nendega oluliselt parem aktiivne skaut olla, kasvõi põõsas istudes ja õigeaegselt ära liikudes sealt, kuna põgenemine ei tee teda kergemini avastatavaks. Lisaks sellele on kasvõi camo väärtused kergetankidel kõvasti paremad.

Teame küll ju seda, et kergetankid suudavad keset lagedat põldu ära kaduda (alla 400 meetri), kuna neil on lihtsalt niivõrd vinge camo reiting.


Mul oli just üleeile lahing, kus mina T49 peal, vastane BC25t peal piilusime korduvalt nurga tagant välja samades kohtades. Murovanka, mina B3 künka taga, tema D1 maja taga. Ma ei spottinud teda kordagi enne laskmist ja laskmise hetkel spotti saades oli ta konkreetselt maja nurga tagant poolenisti väljas. Mul T49 viewrange peaks olema 467m. Mingeid põõsaid kummalgi ees ei olnud.

_________________
Tšudes ne bõvajet.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 06.04.2017 22:28:06 vasta tsitaadiga

Uunikumid, andke tuld, mida oleks saanud veel paremini teha?
Spoiler Spoiler Spoiler

Alguses peale põõsasse sättimist oleks saanud ilmselt S1te lasta, kuid magasin maha selle. Lõpus oleks pidanud ka vist agressiivsem olema kuna järele mõeldes ei oleks T25 Pilot enam kuidagi seal olla saanud kus ta oli...
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 06.04.2017 22:35:05 vasta tsitaadiga

Päris korralikult mode peal. Including kahtlase väärtusega, minu jaoks personaalselt.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 07.04.2017 05:16:07 vasta tsitaadiga

Kõik pärineb Aslaini pakist...
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rycyve
HV veteran
rycyve

liitunud: 25.06.2006




sõnum 07.04.2017 06:51:18 vasta tsitaadiga

Väike küssa mis mõte on random mängus rühma loomisel kui loojad on med või light tankid ja kutsutakse aeglast heavyt aga kannatab kogu team peale sellist tandemi amokki jooksu.
Mida üldse see randomis annab peale selle,et olen rühmas ja toetan neid kuigi kutsujate vaated pelast ei ühildu teami omadega nägemusest võidust. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 07.04.2017 08:40:25 vasta tsitaadiga

Valvejoodik kirjutas:
Kõik pärineb Aslaini pakist...
Vastase toru suund ja ekraanil linnukesed, kuhu vastased ilmusid, need on minu jaoks kahtlase väärtusega. Ei öelnud, et keelatud on.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 07.04.2017 08:53:25 vasta tsitaadiga

rycyve, kas on sinust osavamad mängijad või mitte? Kui on, siis ole rõõmus, et sul platoonis 2 asjalikumat venda on. Nii tead, et oma tiimis vähemalt 2 asjalikku skauti/medi on. Kui pole, siis ära võta kutset vastu.
Kogu tiim ei kannata 1/2 med/lighti pärast, kui nad asjalikud on. Sa ei pea nendega koos lahinguväljal tilpnema ja üritama neile järgi jõuda, tee oma mängu edasi.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
brokenarm
Kreisi kasutaja
brokenarm

liitunud: 23.01.2007




sõnum 07.04.2017 09:28:35 vasta tsitaadiga

Veidi uue "balanced" Mausi gameplayd kah.
http://wotreplays.com/site/3485958
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 07.04.2017 09:49:15 vasta tsitaadiga

Valvejoodik kirjutas:
Uunikumid, andke tuld, mida oleks saanud veel paremini teha?
Spoiler Spoiler Spoiler

Alguses peale põõsasse sättimist oleks saanud ilmselt S1te lasta, kuid magasin maha selle. Lõpus oleks pidanud ka vist agressiivsem olema kuna järele mõeldes ei oleks T25 Pilot enam kuidagi seal olla saanud kus ta oli...


Ütleks nii, et algne positsioon oli väga õigesti valitud, kuna vastastel oli 2 tier 9 medikat vs teie 1, kes tõenäliselt russhivad K1 positsiooni, kuhu nad ka mängukäigus läksid, siis oli see õige valik jääda kaugemale. Samas, kui on MM enam-vähem võrdne, siis tasub praktiliselt alati võtta ikka K1 positsioon ise ära ja seal spottida. Muidu nagu halba sõna ei saa öelda, eks õnne oli ka palju, üldiselt ikak hästi ja targalt mängitud icon_smile.gif Üks asi mis silma jäi gameplays oli see, et sa zoomisid liialt sise sniper view's. Põhim. kui harjutad mängima nii, et paned hiire vähemtundlikuks ja proovid väiksema zoom astmega snipida, siis säilib paremini situatioanl awerness - ehk, et näed samal ajal ka mujal toimuvat paremini. Lihtsalt mõte, pole nagu suur kriitika icon_smile.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 07.04.2017 10:20:53 vasta tsitaadiga

kui see lag on nagu vahepeal siis zoomi järele puudust pole, aga muidu tundus abi olevat
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
j2pe
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2010




sõnum 07.04.2017 14:52:02 vasta tsitaadiga

Veits rng-d
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 07.04.2017 16:12:07 vasta tsitaadiga

rycyve kirjutas:
Väike küssa mis mõte on random mängus rühma loomisel kui loojad on med või light tankid ja kutsutakse aeglast heavyt aga kannatab kogu team peale sellist tandemi amokki jooksu.
Mida üldse see randomis annab peale selle,et olen rühmas ja toetan neid kuigi kutsujate vaated pelast ei ühildu teami omadega nägemusest võidust. icon_rolleyes.gif

Vahest mängu lõpus kui sul on 3 killi ja kellelgi veel, siis ka kutsutakse, et Relvavennad medalit saada.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MeaDz
HV kasutaja

liitunud: 05.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.04.2017 17:28:21 vasta tsitaadiga

Kas see on mingi taotuslik, et mul ca nädal aega ainult tomatite tiimid hommikust õhtuni? Sessiooni WR 57% pealt kukkunud ca 45% peale. Suur enamus nendest mängudest heal juhul 5-15 skooridega. Mängu isu ikka suht kadunud, sest vahet pole, mis tankiga ma mängu hüppan, on meeskonnas ainult punased poolakad ja sakslased.

Enamus mänge on sellised: esimese 1 minuti ja 30 sekundiga on vähemalt 2 meie tanki (tavaliselt skaudid) surnud, edasi saab suur enamus lemmingut kuskil koridoris kotte(mäng kestnud ca 4min) ning siis juba peab tõttama oma liinilt tagasi baasi kaitsma aga pole kahjuks nii hea mängija, et mingi 5-10 matsi ise kasti taguda. thumbs_down.gif
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 07.04.2017 17:45:57 vasta tsitaadiga

MeaDz kirjutas:
Kas see on mingi taotuslik, et mul ca nädal aega ainult tomatite tiimid hommikust õhtuni? Sessiooni WR 57% pealt kukkunud ca 45% peale. Suur enamus nendest mängudest heal juhul 5-15 skooridega. Mängu isu ikka suht kadunud, sest vahet pole, mis tankiga ma mängu hüppan, on meeskonnas ainult punased poolakad ja sakslased.

Enamus mänge on sellised: esimese 1 minuti ja 30 sekundiga on vähemalt 2 meie tanki (tavaliselt skaudid) surnud, edasi saab suur enamus lemmingut kuskil koridoris kotte(mäng kestnud ca 4min) ning siis juba peab tõttama oma liinilt tagasi baasi kaitsma aga pole kahjuks nii hea mängija, et mingi 5-10 matsi ise kasti taguda. thumbs_down.gif


Vt. kuhu tomatid lähevad ja liitu lemmingsiga, aita pushida seda, teamil suurem võimalus võita...või mängi platooni. Eile tegime escapeartist, mina (thomak28), lagzr'iga platooni tier 9'sas, ei mäleta, et oleks kaotanud ühtegi mängu..
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 07.04.2017 23:34:14 vasta tsitaadiga

thomak28 kirjutas:
Üks asi mis silma jäi gameplays oli see, et sa zoomisid liialt sise sniper view's. Põhim. kui harjutad mängima nii, et paned hiire vähemtundlikuks ja proovid väiksema zoom astmega snipida, siis säilib paremini situatioanl awerness - ehk, et näed samal ajal ka mujal toimuvat paremini. Lihtsalt mõte, pole nagu suur kriitika :)
Kui modid näitavad ekraanil, kus vastane spotiti või kaardil, kuhu vastased vaatavad, siis ei ole see awareness nii tähtis :D
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kremka
Kreisi kasutaja
Kremka

liitunud: 07.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.04.2017 00:33:45 vasta tsitaadiga

maatriks kirjutas:
thomak28 kirjutas:
Üks asi mis silma jäi gameplays oli see, et sa zoomisid liialt sise sniper view's. Põhim. kui harjutad mängima nii, et paned hiire vähemtundlikuks ja proovid väiksema zoom astmega snipida, siis säilib paremini situatioanl awerness - ehk, et näed samal ajal ka mujal toimuvat paremini. Lihtsalt mõte, pole nagu suur kriitika icon_smile.gif
Kui modid näitavad ekraanil, kus vastane spotiti või kaardil, kuhu vastased vaatavad, siis ei ole see awareness nii tähtis icon_biggrin.gif

Minu silmis on see ikkagi cheat icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 08.04.2017 06:16:01 vasta tsitaadiga

See kus suunas toru on polegi cheat? Arvasin, et see läks reload timeriga samasse auku.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 08.04.2017 09:02:19 vasta tsitaadiga

Minimapi peal sinu renderraadiuses on ok.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 08.04.2017 09:33:48 vasta tsitaadiga

Aslaini pakis on kõik asjad vastavuses WoT Fair Play poliisiga...

tsitaat:
LEGALITY
I prepared this modpack to be compatible with The WG Fair Play Policy http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/fair_play_policy/ However please be cautious, because some mods may and will have their legality status changed sometimes, this is not for a lifetime.


Kokkuvõtvalt peab endal ka aju olema, ega need torusuunad mingil tomatil paremaks saada ei aita...
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dud66
HV veteran
dud66

liitunud: 20.08.2007




sõnum 08.04.2017 09:58:40 vasta tsitaadiga

IMHO võiks WG statistika lisada ja kõik modid kinni keerata
_________________
Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata!
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 08.04.2017 10:05:16 vasta tsitaadiga

XVM on rohkem kui lihtsalt WN8 number.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 08.04.2017 10:09:11 vasta tsitaadiga

Noh, kui nüüd aus olla, on paljud algsed modid jõudnud ka woti enda vanilla mängu. Heaks näiteks on uue uuendusega tulev uus suurtükivaade (saab vahetada 90- ja 45-kraadise nurga vaate vahel). Samuti damage counter, sissetuleva kahju suund, ringid minikaardil jne... WG on ka ise öelnud, et paljud praegused modid võivad mingi hetk ka tavaliseks mängu osaks saada.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 931, 932, 933 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.