Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
13.12.2016 21:28:06
|
|
|
londiste kirjutas: |
- miks 40 fps? loogiline oleks piir tõmmata ekraani refreshi peale. praegu on mingi arbitrary 40fps ja nagu näha siis max 60fps (mis ma eeldan, et on ekraani refresh rate). kas keegi seda 120/144hz monitoridega katsetatult näinud on? |
Kui inputti ei tule peale, siis mis kasu on 60fps või kõrgema renderdamisest? Asja mõte on säästa ressurssi kui kasutajal mäng niisama istub ja ta vb arvuti juureski pole. Väga kõrge limiidi määramisel (jah seda saab draiveritest teha), siis see oleks pmst ju defeating the purpose.
londiste kirjutas: |
- cutscened amd kaartidel siis nüüdsest 40fps? |
Ei. Cutscened on enamus mängudes BINK videod mis on 30fps locked. Tegelikult videod võtavadki enamus mängudel tänapäeval suure osa kettaruumi (koos audiofailidega mitte-inglise keele kõnelejate jaoks).
jnt kirjutas: |
Küsiks sellist asja, et kas DirectX'i jaoks mingi päris triple buffering süsteem ka eksisteerib?
Omal ajal tegi seda VirtuMVP. See aga windows 10'ga ei toimi.
OpenGL "triple buffering" vist peaks tegema seda päriselt õiget asja, DirectX'i puhul on tegemist lihtsalt pikema render-ahead stackiga/buffriga.
NB: Päris triple buffering on see, kus visatakse liiga vanu kaadreid minema, tekib frame skip, mitte ei renderdata lihtsalt 3 ühiku pikkusesse stack'i üks ekstra kaader. |
D3DOverrider peaks seda tegema DirectX-i jaoks. See tuli kunagi Rivatuneri (praeguse MSI Afterburneriga) kaasa.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
13.12.2016 22:26:47
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
londiste kirjutas: |
- miks 40 fps? loogiline oleks piir tõmmata ekraani refreshi peale. praegu on mingi arbitrary 40fps ja nagu näha siis max 60fps (mis ma eeldan, et on ekraani refresh rate). kas keegi seda 120/144hz monitoridega katsetatult näinud on? |
Kui inputti ei tule peale, siis mis kasu on 60fps või kõrgema renderdamisest? Asja mõte on säästa ressurssi kui kasutajal mäng niisama istub ja ta vb arvuti juureski pole. Väga kõrge limiidi määramisel (jah seda saab draiveritest teha), siis see oleks pmst ju defeating the purpose. |
jutt käib mängimise ajast, mitte afk. toosama techspoti graafik näiteks oli 40 sekundit mängimist...
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
13.12.2016 23:07:04
|
|
|
londiste, Mina pole videotest küll näinud, et uuesti liikuma hakates mingit läägi oleks. Tarkvaraliselt võiks muidugi ise saada valida kas viskab kohe 30fps > 300fps või tõstab sujuvalt nagu praegu.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
jnt
HV Guru

liitunud: 10.05.2005
|
14.12.2016 00:09:41
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
jnt kirjutas: |
Küsiks sellist asja, et kas DirectX'i jaoks mingi päris triple buffering süsteem ka eksisteerib?
Omal ajal tegi seda VirtuMVP. See aga windows 10'ga ei toimi.
OpenGL "triple buffering" vist peaks tegema seda päriselt õiget asja, DirectX'i puhul on tegemist lihtsalt pikema render-ahead stackiga/buffriga.
NB: Päris triple buffering on see, kus visatakse liiga vanu kaadreid minema, tekib frame skip, mitte ei renderdata lihtsalt 3 ühiku pikkusesse stack'i üks ekstra kaader. |
D3DOverrider peaks seda tegema DirectX-i jaoks. See tuli kunagi Rivatuneri (praeguse MSI Afterburneriga) kaasa. |
Proovin järgi. Tänud!
EDIT:
Proovisin 3dmark 2014 ja no mitte ei mõjuta see direct3d overrider midagi. Ehk on veel mingeid võimalusi?
_________________ Progemisest: https://byteaether.github.io/
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda.
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
14.12.2016 09:26:06
|
|
|
londiste kirjutas: |
jutt käib mängimise ajast, mitte afk. toosama techspoti graafik näiteks oli 40 sekundit mängimist... |
sellelt graafikult on selgelt näha, et 40fps juures jooksis mäng ainult siis, kui inputi ei olnud. 90% ajast oli ilusti 60fps, kusjuures kohati "input lag" isegi paranes, kuna frame time langes 100fps-ga võrdväärsele tasemele.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
18.12.2016 01:36:42
|
|
|
40FPS on vast sellepärast, et mängudes, kus reaalselt kasu oleks, st GPU 100% peal enamus ajast, võrreldes CS:GO Chill OFF 65% GPU kasutusega, kukub FPS ka 40ne peale ning pealegi on Freesync piir ka sealkandis. Igaljuhul saab seda ise slideriga nihutada...
Kiireloomuline ja vähese GPU kasutusega mäng- CS:GO- on küll kõige viimane, mida üldse eeskujuks võtta: FPS on FPS oluline, las ta jookseb nii palju peal nagu masin välja veab. Kus aga on kasu Chill tehnoloogiast, on seiklusmängud, näiteks ROTTR, kus nagunii pool ajast passid paigal ning imetled loodust. Esialgne mulje, oli, et Chill ON tõmbas hiire mitteliigutamisel, isegi kui tegelane ise köiega lastes alla tuiskas, FPS 40 peal(seatud piir, mille peale FX ka kukub tihti). Samas max seatud 70FPS-i ei näidanudki kordagi. Hoidis seal 55- juures. Kirjade lugemisel, kui muidu tõusis FPS 120 kanti, siis Chill ON hoidis rahulikult 40-ne peal, polegi rohkem vaja. Samuti paigal seistes ja loodusvaateid imetledes pole ka fotot vaadates palju rohkem vaja. Kuna F11 lükkab sisse-välja mugavalt, siis vastavalt mängule on hea sisse-välja lülitada küll.
Millegipärast tundus, et throttles millegagi, nii et näiteks kui muidu seinast üles ronis, siis oli 70 FPS, nüüd oli kuidagi uimasem 55FPS. VB tuleb algseadistused paika jätta ja vaadata, kuidas siis käitub. Ise lootsin, et juhud, kus näiteks köiega uude alasse tuhiseb, siis köiega sõites ja hiirt liigutades jäi küll FPS 40ne peale, uut ala laadides võiks nagu selle võrra thermal throttle võrra ruumi rohkem olla FPS hoida... Ikka nägin 20 FPS ka ära. Arenguruumi on, DX12 ja Chill laadse koostöös võib kõvasti sujuvamaks mänge siluda. Vähemalt lootust on, võttes arvesse, et Chill alles lapsekingades ning tuli esimene versioon välja.
Chill OFF GPU kasutus(pikad pausid on minimiseeritud olekus mäng):
ja ON:
EDIT: Sai algeline wattmeeter vahele lükatud, kogu kasti tarve oli Chill OFF puhul pidevalt üle 300W, Chill ON, siis kukkus isegi sinna 250W piirile.
30min run puhul Geothermal Valley tuli kogu võimsustarbe erinevuseks 0.02kWh: Chill ON 0.15, Chill OFF 0.17. Kas see mingit suurt võitu annab, aga erinevus on olemas ning jahedamana hoidis ka süsteemi: CHill ON 53C GPU temp, Chill OFF näitas Profile Wattman ~60C GPU tempiks pidevalt...
Wattman ise pani pange korra kogu Radeon Softwarega ning jama, et ainult 20 esimest min näitab\save\salvestab. Ning Chill ON\OFF lülitamiseks peab mängust välja minema, sama kehtib ka Wattmani näitude resettimse kohta.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wusses
mehine eesti muffin

liitunud: 31.03.2008
|
19.12.2016 20:21:28
|
|
|
Küsimus crossfire kohapealt.
Täna proovisin 3 mängu.
Craysis 3- afr friendly pilt oli must, 1x1 optimized aga 45fps avg
Metro2033 -afr friendly - fps kõrge kenasti 160 ringis aga teatud tekturid nagu plingivad (lõked,lauad jne)
Far cry 4 afr friendly - jällegi maja seinad jne blingivad. 1x1 optimized aga fps 30
Ainukesed mängud mis ideaalselt töötavad on gta5 ja bf4
Kas ma teen valesti midagi või ongi Cf mõttetu pask
Jutt on siis 7950 Cf
viimati muutis Wusses 19.12.2016 23:01:56, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 334 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
273 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
19.12.2016 20:24:17
|
|
|
CF ja SLI ongi mõttetu piix
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
19.12.2016 21:14:06
|
|
|
Vael, fpsi ei loginud?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
20.12.2016 00:50:04
|
|
|
Wusses kirjutas: |
Küsimus crossfire kohapealt.
Täna proovisin 3 mängu.
Craysis 3- afr friendly pilt oli must, 1x1 optimized aga 45fps avg
Metro2033 -afr friendly - fps kõrge kenasti 160 ringis aga teatud tekturid nagu plingivad (lõked,lauad jne)
Far cry 4 afr friendly - jällegi maja seinad jne blingivad. 1x1 optimized aga fps 30
Ainukesed mängud mis ideaalselt töötavad on gta5 ja bf4
Kas ma teen valesti midagi või ongi Cf mõttetu piix
Jutt on siis 7950 Cf |
Multi gpu lahendustega on alati mingeid anomaaliad ja erinevates mängudes on erinevad skaleerumised.
Kui tahad probleemi ja anomaalia vaba lahendust siis 1 võimas kaart sisse ja tuld
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wusses
mehine eesti muffin

liitunud: 31.03.2008
|
20.12.2016 00:59:17
|
|
|
Tundub küll.
2a tagasi minu meelest gtx580 sli polnud häda midagi.
Samas ma väga ei mänginud ka
Kuna bf4 on Suht koht ainuke mäng mida viitsin mängida (vahel harva ka ark ja tulevikus vb 7 days to die/the forest) siis jään hetkel 2x 7950 peale
|
|
Kommentaarid: 334 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
273 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
20.12.2016 03:18:37
|
|
|
londiste kirjutas: |
Vael, fpsi ei loginud? |
Ei loginud jah.
Ega see kokkuhoid FPS arvelt tuleb, 70 FPS nägin ainult siis kui hiirega 4x360 pööret sekundis tegin;) Ehk kui hiirega väga ei vehi siis FPS tuunitud? 55 keskmiselt. Mul ainult koobastes\seina vahtides 70-90 näitabki- chill on hoidis ka koobastes madalama-, nii et midagi oluliselt ei kaotanud.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
13.01.2017 15:16:52
|
|
|
Braien, jep, mitu päeva tagasi juba
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
Maxstpau
HV veteran

liitunud: 30.07.2008
|
13.01.2017 15:32:08
|
|
|
Minul oli 290 Crossfires GtaV 23-26FPS, Üks kaart jooksutas üle 45FPSi
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
13.01.2017 15:35:01
|
|
|
olafsand kirjutas: |
Braien, jep, mitu päeva tagasi juba  |
Yup, aga keegi ei kirjutanud, ei märganudki ise ka, et update.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
14.01.2017 19:47:19
|
|
|
"Release notes" seekord puudu? Huvitab just, et mis ajast LFC(low framerate correction) tuleb?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
14.01.2017 19:58:02
|
|
|
Vael, miskipärast ei ole jah...siiani on alati olnud ju
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
henrikp
HV vaatleja
liitunud: 07.09.2005
|
17.01.2017 15:48:41
|
|
|
Kas keegi on natuke aktiivsemalt ReLive'i kasutanud koos Twitchiga näiteks? Ma olen enda kogemuste pealt teada saanud et 1) helikaart peab olema 44100kHz peal, muidu pikematel salvestitel läheb heli ja video nihkesse omavahel ning 2) siiamaani ei tundu olevat mingit lahendust veel et 16:10 resolutsioonide puhul ei jääks mustasid ääri väljundisse, (OBS-i kasutades seda muret pole) ReLive ei anna momendil väga täpselt striimi resolutsiooni paika panna. ReLive-i puhul ei saagi praktiliselt aru, et striim on aktiivne, võrreldes OBS-ga vähemalt.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
23.01.2017 14:30:07
|
|
|
17.1.1 väljas
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
24.01.2017 12:17:56
|
|
|
olafsand kirjutas: |
17.1.1 väljas |
Endiselt driver ei tööta, jälle tagasi 16.11.5 peale. Vaikselt siibrisse hakkab viskama, ei saa siis töötavaid drivereid teha.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
24.01.2017 12:28:19
|
|
|
Mis sul seal ei tööta?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
24.01.2017 12:44:00
|
|
|
salatoimik, tead neid probleeme ei jõua üles lugedagi. Seal on mingisugune wattman, millest aru ei saa ja mis lukustab clockid, vahest on mem clock lukus 150mhz peal.. Ja siis see screen flickering, vaatasin juba et kaart on katki, ekraan lihtsalt hakkas virvendama ja triipe loopima, kui aga lugesin netist et paljudel häda uute relive diveritega, siis rahunesin ja rollbackisin 16.11.5 peale, millega pole ühtegi probleemi, afterburneris OC toimib kenasti, ei mingeid mem locke jne.
Neid teemasid on palju, paar nendest:
https://community.amd.com/thread/208964
https://community.amd.com/thread/209748
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
24.01.2017 14:16:06
|
|
|
Panin ka eile peale ja Dirt 3 käima pannes läheb pilt mustaks ja kui desktopi tagasi saabub, siis kiri, et draiver lakkas töötamast. Samas võimalik, et see ka viimase win10 insider preview probleem kuna seal known issue all on mingi probleem kirjas seoses xbox360 puldi kasutamisega.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
|