Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  AMD Radeon Settings & driverite arutelu (varem AMD Catalyst Control Center) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 233, 234, 235 ... 252, 253, 254  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.12.2016 21:28:06 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
- miks 40 fps? loogiline oleks piir tõmmata ekraani refreshi peale. praegu on mingi arbitrary 40fps ja nagu näha siis max 60fps (mis ma eeldan, et on ekraani refresh rate). kas keegi seda 120/144hz monitoridega katsetatult näinud on?
Kui inputti ei tule peale, siis mis kasu on 60fps või kõrgema renderdamisest? Asja mõte on säästa ressurssi kui kasutajal mäng niisama istub ja ta vb arvuti juureski pole. Väga kõrge limiidi määramisel (jah seda saab draiveritest teha), siis see oleks pmst ju defeating the purpose.
londiste kirjutas:
- cutscened amd kaartidel siis nüüdsest 40fps?

Ei. Cutscened on enamus mängudes BINK videod mis on 30fps locked. Tegelikult videod võtavadki enamus mängudel tänapäeval suure osa kettaruumi (koos audiofailidega mitte-inglise keele kõnelejate jaoks).
jnt kirjutas:
Küsiks sellist asja, et kas DirectX'i jaoks mingi päris triple buffering süsteem ka eksisteerib?

Omal ajal tegi seda VirtuMVP. See aga windows 10'ga ei toimi.

OpenGL "triple buffering" vist peaks tegema seda päriselt õiget asja, DirectX'i puhul on tegemist lihtsalt pikema render-ahead stackiga/buffriga.

NB: Päris triple buffering on see, kus visatakse liiga vanu kaadreid minema, tekib frame skip, mitte ei renderdata lihtsalt 3 ühiku pikkusesse stack'i üks ekstra kaader.

D3DOverrider peaks seda tegema DirectX-i jaoks. See tuli kunagi Rivatuneri (praeguse MSI Afterburneriga) kaasa.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 13.12.2016 22:26:47 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
londiste kirjutas:
- miks 40 fps? loogiline oleks piir tõmmata ekraani refreshi peale. praegu on mingi arbitrary 40fps ja nagu näha siis max 60fps (mis ma eeldan, et on ekraani refresh rate). kas keegi seda 120/144hz monitoridega katsetatult näinud on?
Kui inputti ei tule peale, siis mis kasu on 60fps või kõrgema renderdamisest? Asja mõte on säästa ressurssi kui kasutajal mäng niisama istub ja ta vb arvuti juureski pole. Väga kõrge limiidi määramisel (jah seda saab draiveritest teha), siis see oleks pmst ju defeating the purpose.
jutt käib mängimise ajast, mitte afk. toosama techspoti graafik näiteks oli 40 sekundit mängimist...
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.12.2016 23:07:04 vasta tsitaadiga

londiste, Mina pole videotest küll näinud, et uuesti liikuma hakates mingit läägi oleks. Tarkvaraliselt võiks muidugi ise saada valida kas viskab kohe 30fps > 300fps või tõstab sujuvalt nagu praegu.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jnt
HV Guru
jnt

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2016 00:09:41 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
jnt kirjutas:
Küsiks sellist asja, et kas DirectX'i jaoks mingi päris triple buffering süsteem ka eksisteerib?

Omal ajal tegi seda VirtuMVP. See aga windows 10'ga ei toimi.

OpenGL "triple buffering" vist peaks tegema seda päriselt õiget asja, DirectX'i puhul on tegemist lihtsalt pikema render-ahead stackiga/buffriga.

NB: Päris triple buffering on see, kus visatakse liiga vanu kaadreid minema, tekib frame skip, mitte ei renderdata lihtsalt 3 ühiku pikkusesse stack'i üks ekstra kaader.

D3DOverrider peaks seda tegema DirectX-i jaoks. See tuli kunagi Rivatuneri (praeguse MSI Afterburneriga) kaasa.


Proovin järgi. Tänud! icon_smile.gif

EDIT:
Proovisin 3dmark 2014 ja no mitte ei mõjuta see direct3d overrider midagi. Ehk on veel mingeid võimalusi?

_________________
Progemisest: https://byteaether.github.io/
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda. icon_wink.gif
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 14.12.2016 09:26:06 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
jutt käib mängimise ajast, mitte afk. toosama techspoti graafik näiteks oli 40 sekundit mängimist...




sellelt graafikult on selgelt näha, et 40fps juures jooksis mäng ainult siis, kui inputi ei olnud. 90% ajast oli ilusti 60fps, kusjuures kohati "input lag" isegi paranes, kuna frame time langes 100fps-ga võrdväärsele tasemele.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 18.12.2016 01:36:42 vasta tsitaadiga

40FPS on vast sellepärast, et mängudes, kus reaalselt kasu oleks, st GPU 100% peal enamus ajast, võrreldes CS:GO Chill OFF 65% GPU kasutusega, kukub FPS ka 40ne peale ning pealegi on Freesync piir ka sealkandis. Igaljuhul saab seda ise slideriga nihutada...

Kiireloomuline ja vähese GPU kasutusega mäng- CS:GO- on küll kõige viimane, mida üldse eeskujuks võtta: FPS on FPS oluline, las ta jookseb nii palju peal nagu masin välja veab. Kus aga on kasu Chill tehnoloogiast, on seiklusmängud, näiteks ROTTR, kus nagunii pool ajast passid paigal ning imetled loodust. Esialgne mulje, oli, et Chill ON tõmbas hiire mitteliigutamisel, isegi kui tegelane ise köiega lastes alla tuiskas, FPS 40 peal(seatud piir, mille peale FX ka kukub tihti). Samas max seatud 70FPS-i ei näidanudki kordagi. Hoidis seal 55- juures. Kirjade lugemisel, kui muidu tõusis FPS 120 kanti, siis Chill ON hoidis rahulikult 40-ne peal, polegi rohkem vaja. Samuti paigal seistes ja loodusvaateid imetledes pole ka fotot vaadates palju rohkem vaja. Kuna F11 lükkab sisse-välja mugavalt, siis vastavalt mängule on hea sisse-välja lülitada küll.

Millegipärast tundus, et throttles millegagi, nii et näiteks kui muidu seinast üles ronis, siis oli 70 FPS, nüüd oli kuidagi uimasem 55FPS. VB tuleb algseadistused paika jätta ja vaadata, kuidas siis käitub. Ise lootsin, et juhud, kus näiteks köiega uude alasse tuhiseb, siis köiega sõites ja hiirt liigutades jäi küll FPS 40ne peale, uut ala laadides võiks nagu selle võrra thermal throttle võrra ruumi rohkem olla FPS hoida... Ikka nägin 20 FPS ka ära. Arenguruumi on, DX12 ja Chill laadse koostöös võib kõvasti sujuvamaks mänge siluda. Vähemalt lootust on, võttes arvesse, et Chill alles lapsekingades ning tuli esimene versioon välja.

Chill OFF GPU kasutus(pikad pausid on minimiseeritud olekus mäng):


ja ON:



EDIT: Sai algeline wattmeeter vahele lükatud, kogu kasti tarve oli Chill OFF puhul pidevalt üle 300W, Chill ON, siis kukkus isegi sinna 250W piirile.
30min run puhul Geothermal Valley tuli kogu võimsustarbe erinevuseks 0.02kWh: Chill ON 0.15, Chill OFF 0.17. Kas see mingit suurt võitu annab, aga erinevus on olemas ning jahedamana hoidis ka süsteemi: CHill ON 53C GPU temp, Chill OFF näitas Profile Wattman ~60C GPU tempiks pidevalt...

Wattman ise pani pange korra kogu Radeon Softwarega ning jama, et ainult 20 esimest min näitab\save\salvestab. Ning Chill ON\OFF lülitamiseks peab mängust välja minema, sama kehtib ka Wattmani näitude resettimse kohta.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 19.12.2016 20:21:28 vasta tsitaadiga

Küsimus crossfire kohapealt.
Täna proovisin 3 mängu.
Craysis 3- afr friendly pilt oli must, 1x1 optimized aga 45fps avg
Metro2033 -afr friendly - fps kõrge kenasti 160 ringis aga teatud tekturid nagu plingivad (lõked,lauad jne)
Far cry 4 afr friendly - jällegi maja seinad jne blingivad. 1x1 optimized aga fps 30

Ainukesed mängud mis ideaalselt töötavad on gta5 ja bf4


Kas ma teen valesti midagi või ongi Cf mõttetu pask
Jutt on siis 7950 Cf


viimati muutis Wusses 19.12.2016 23:01:56, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 334 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 273
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.12.2016 20:24:17 vasta tsitaadiga

CF ja SLI ongi mõttetu piix
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 19.12.2016 21:14:06 vasta tsitaadiga

Vael, fpsi ei loginud?
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sant
HV veteran


liitunud: 04.08.2003




sõnum 20.12.2016 00:50:04 vasta tsitaadiga

Wusses kirjutas:
Küsimus crossfire kohapealt.
Täna proovisin 3 mängu.
Craysis 3- afr friendly pilt oli must, 1x1 optimized aga 45fps avg
Metro2033 -afr friendly - fps kõrge kenasti 160 ringis aga teatud tekturid nagu plingivad (lõked,lauad jne)
Far cry 4 afr friendly - jällegi maja seinad jne blingivad. 1x1 optimized aga fps 30

Ainukesed mängud mis ideaalselt töötavad on gta5 ja bf4


Kas ma teen valesti midagi või ongi Cf mõttetu piix
Jutt on siis 7950 Cf


Multi gpu lahendustega on alati mingeid anomaaliad ja erinevates mängudes on erinevad skaleerumised.
Kui tahad probleemi ja anomaalia vaba lahendust siis 1 võimas kaart sisse ja tuld thumbs_up.gif

_________________
So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 20.12.2016 00:59:17 vasta tsitaadiga

Tundub küll.

2a tagasi minu meelest gtx580 sli polnud häda midagi.

Samas ma väga ei mänginud ka icon_smile.gif


Kuna bf4 on Suht koht ainuke mäng mida viitsin mängida (vahel harva ka ark ja tulevikus vb 7 days to die/the forest) siis jään hetkel 2x 7950 peale
Kommentaarid: 334 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 273
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 20.12.2016 03:18:37 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
Vael, fpsi ei loginud?

Ei loginud jah.
Ega see kokkuhoid FPS arvelt tuleb, 70 FPS nägin ainult siis kui hiirega 4x360 pööret sekundis tegin;) Ehk kui hiirega väga ei vehi siis FPS tuunitud? 55 keskmiselt. Mul ainult koobastes\seina vahtides 70-90 näitabki- chill on hoidis ka koobastes madalama-, nii et midagi oluliselt ei kaotanud.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 03.01.2017 13:27:41 vasta tsitaadiga

amd announces freesync 2 with expanded hdr capabilities (techpowerup)
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.01.2017 15:00:31 vasta tsitaadiga

http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/Radeon-Software-Crimson-ReLive-Edition-16.12.2-Release-Notes.aspx

16.12.2 ka väljas.

_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 13.01.2017 15:16:52 vasta tsitaadiga

Braien, jep, mitu päeva tagasi juba icon_smile.gif
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maxstpau
HV veteran
Maxstpau

liitunud: 30.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.01.2017 15:32:08 vasta tsitaadiga

Minul oli 290 Crossfires GtaV 23-26FPS, Üks kaart jooksutas üle 45FPSi
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.01.2017 15:35:01 vasta tsitaadiga

olafsand kirjutas:
Braien, jep, mitu päeva tagasi juba icon_smile.gif


Yup, aga keegi ei kirjutanud, ei märganudki ise ka, et update.

_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 14.01.2017 19:47:19 vasta tsitaadiga

"Release notes" seekord puudu? Huvitab just, et mis ajast LFC(low framerate correction) tuleb?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 14.01.2017 19:58:02 vasta tsitaadiga

Vael, miskipärast ei ole jah...siiani on alati olnud ju icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henrikp
HV vaatleja

liitunud: 07.09.2005




sõnum 17.01.2017 15:48:41 vasta tsitaadiga

Kas keegi on natuke aktiivsemalt ReLive'i kasutanud koos Twitchiga näiteks? Ma olen enda kogemuste pealt teada saanud et 1) helikaart peab olema 44100kHz peal, muidu pikematel salvestitel läheb heli ja video nihkesse omavahel ning 2) siiamaani ei tundu olevat mingit lahendust veel et 16:10 resolutsioonide puhul ei jääks mustasid ääri väljundisse, (OBS-i kasutades seda muret pole) ReLive ei anna momendil väga täpselt striimi resolutsiooni paika panna. ReLive-i puhul ei saagi praktiliselt aru, et striim on aktiivne, võrreldes OBS-ga vähemalt.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 23.01.2017 14:30:07 vasta tsitaadiga

17.1.1 väljas
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Evil14
HV Guru
Evil14

liitunud: 25.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2017 12:17:56 vasta tsitaadiga

olafsand kirjutas:
17.1.1 väljas


Endiselt driver ei tööta, jälle tagasi 16.11.5 peale. Vaikselt siibrisse hakkab viskama, ei saa siis töötavaid drivereid teha. icon_evil.gif
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2017 12:28:19 vasta tsitaadiga

Mis sul seal ei tööta?
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Evil14
HV Guru
Evil14

liitunud: 25.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2017 12:44:00 vasta tsitaadiga

salatoimik, tead neid probleeme ei jõua üles lugedagi. Seal on mingisugune wattman, millest aru ei saa ja mis lukustab clockid, vahest on mem clock lukus 150mhz peal.. Ja siis see screen flickering, vaatasin juba et kaart on katki, ekraan lihtsalt hakkas virvendama ja triipe loopima, kui aga lugesin netist et paljudel häda uute relive diveritega, siis rahunesin ja rollbackisin 16.11.5 peale, millega pole ühtegi probleemi, afterburneris OC toimib kenasti, ei mingeid mem locke jne.

Neid teemasid on palju, paar nendest:
https://community.amd.com/thread/208964
https://community.amd.com/thread/209748
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 24.01.2017 14:16:06 vasta tsitaadiga

Panin ka eile peale ja Dirt 3 käima pannes läheb pilt mustaks ja kui desktopi tagasi saabub, siis kiri, et draiver lakkas töötamast. Samas võimalik, et see ka viimase win10 insider preview probleem kuna seal known issue all on mingi probleem kirjas seoses xbox360 puldi kasutamisega.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  AMD Radeon Settings & driverite arutelu (varem AMD Catalyst Control Center) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 233, 234, 235 ... 252, 253, 254  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.