Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
06.01.2017 00:19:26
|
|
|
coolmode kirjutas: |
sellise resoga sa näiteks dd2 pitist A platele ei näe korralikult mida väiksem reso seda rohkem näed ja see järgi testitud. Teiseks tunduvad hitboxid paremad kui väiksema resoga mängida ja see ka järele proovitud ( vb sellepärast et detailid on väiksemad ) |
hit detection on cs:go-l serverside.
pitist nägemise osas:
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Evil14
HV Guru
liitunud: 25.02.2004
|
06.01.2017 00:54:29
|
|
|
Mis sihik see veel on
|
|
Kommentaarid: 213 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
188 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
|
Kommentaarid: 488 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
396 |
|
tagasi üles |
|
|
Braien
HV Guru
liitunud: 02.02.2009
|
06.01.2017 00:56:23
|
|
|
Ilmselt mingi dynamic ja pildi tegemise ajal hüppas õhku.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
|
duxdery
HV veteran
liitunud: 13.05.2011
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
06.01.2017 01:05:17
|
|
|
Braienil on õigus. dynamic, hüppasin jah. selg vastu seina oli lihtsam samas kohas olla.
jõuan minut ära vaadata ja juba ei saa aru. kas see video on tõsine või trollimine?
võtame 19:6 kuvari ja joonistame sinna 4:3 pilti, siis on horisontaalselt välja venitatud, fov väiksem ja see on... hea?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 06.01.2017 01:08:49, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
duxdery
HV veteran
liitunud: 13.05.2011
|
06.01.2017 01:08:16
|
|
|
Pole mingi troll, ammu teada ju, et stretched venitab ka hitboxi ning kui oma sensitivity strechediga paika saad, siis põhimõtteliselt lasedki paksemat vastast ju...
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
06.01.2017 01:09:41
|
|
|
duxdery, kas sa 21:9 kuvari peale oled juba tõsiselt mõelnud?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
duxdery
HV veteran
liitunud: 13.05.2011
|
06.01.2017 01:19:40
|
|
|
Joptvõimatt... Pole ma kordagi öelnud, et see on hea või et ise nii mängin. Kohe on nii vaja kuidagi võimu näidata ja rünnata. Eestlased rsk...
Ülevalpool lihtsalt mainiti, et väiksema resoga on hitbox suurem. Nii see pole aga pmst streched'ga on küll ja tõin selle lingi näiteks. PUNKT... KÕIK!
Rohkem ma ei öelnud midagi.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
06.01.2017 01:22:09
|
|
|
see on puhas lollus. väiksema resoga ei ole hitbox suurem.
ma südamest loodan, et siin teemas keegi seda ei usu.
no kui sa küsimusele vastuseks video postitad, siis ma eeldan, et sa pead seda adekvaatseks vastuseks.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
duxdery
HV veteran
liitunud: 13.05.2011
|
06.01.2017 01:23:18
|
|
|
Krt küll Loe mu eelmist posti uuesti! Just nii ma seal ütlesingi, ju et väiksema resoga pole hitbox suurem!!! Loe...
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
06.01.2017 01:24:40
|
|
|
okei, lugesin väikese reso osa valesti.
aga point ei muutu. ei ole ka venitatud pildiga hitbox suurem.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
LunaticDmx
HV kasutaja
liitunud: 25.07.2007
|
06.01.2017 14:12:28
|
|
|
Olen pikalt 4:3 resoga venitatult mänginud. Vahed laiemad ja modelid on paksemad, ning tõesti kergem märgata ja sihtida. Lihtsalt tuleb laiema pildi ja horisontaalse hiire kiirusega harjuda või siis m_yaw'd modifitseerida, mida väge ei soovitata.
Paljud professionaalid kasutavad venitatud 4:3 ja ka mitte venitatult. FOV küll kahaneb aga see on paljudele proffidele plussiks, et palju häirivat korraga pildil poleks. Väiksem reso annb ka stabiilsema FPS-i.
Tõsisemale CS-i mängijale on tähtis sujuv pilt, mitte pildi ilu.
_________________ need download more ram |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
06.01.2017 14:25:14
|
|
|
miks mitte venitatult 4:3 hea on? jättes siinkohal fpsi kõrvale.
m_yaw mitte muutmine peaks sisuliselt neutraliseerima laiemaks venitatud modeli kasuteguri. pihta sihtida on nii ju täpselt sama lihtne/raske kui ilma venitamata. selles mõttes, et probleem ei ole eeldatavasti mitte vastase nägemises vaid piisava täpsuse ja kiirusega sihiku vastase peale liigutamises.
fov on cs:go-s vähetähtis? miks see nii on? kas mingist tasemest alates mängitakse peale täielikult ette aimatavate liikumiste peale või lihtsalt ei tehta selliseid reaktsiooni peale laske?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Kapitan
Kaevur
liitunud: 21.10.2007
|
06.01.2017 14:59:58
|
|
|
Ma ise mängin 100x100 resoga UHD ekraani peal. FPS, mis peamine, on 50000 ja terve ekraan ongi ainult üks hitbox. Sihtima põhimõtteliselt ei pea ja vastased arvavad et mängid cheadiga.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
LunaticDmx
HV kasutaja
liitunud: 25.07.2007
|
06.01.2017 15:34:21
|
|
|
@londiste
4:3 resoga oled rohken kontsentreeritud ees toimuvale, mitte mis ekraani äärtes toimub. Mõned arvatavasti on ka lihtsalt vanast CS-i ajast harjunud 4:3 pildiga.
m_yaw'd võid sama hästi võtta kui sensitivity't. Igaühel oma sobivuse järgi. Kui algul 16:9-lt venitatud 4:3-le üle püüad minna, tundub horisontaalne kiirus lihtsalt kiirem olevat. Ei kao sellega venitatud modeli ja pildi kasutegur kuskile.
Kõrgem FOV pole tõesti nii tähtis. Kui piisavalt oled CS-i pelanud siis tead kuidas nurkasid hoida ja nende järgi liikuda. Väga harv juhus, kuid on ka parematel ette tulnud, kus kitsas FOV on karuteene teinud.
@Kapitan
Peab järgi proovima, kuid mul ainult FHD
_________________ need download more ram |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
06.01.2017 15:38:23
|
|
|
ma kahtlustaksin 4:3 osas palju rohkem harjumust kui muud kasutegurit.
m_yaw on sensitivity horisontaalne komponent. kui seda ei muuda, pead peale pildi venitamist hiirt vastase peale liigutama täpselt samamoodi nagu enne. mõningase harjumisajaga, sest sensitivity horisontaalne ja vertikaalne komponent kuvaril näidatava suhtes on nüüd erinevaks muutunud.
aga m_yaw venitatud pildiga sünkrooni viimisega sama lõpptulemuse saaks ju ka niisama hiire sensitivityt muutes?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
LunaticDmx
HV kasutaja
liitunud: 25.07.2007
|
06.01.2017 16:06:04
|
|
|
Foorumeid kunagi lugedes, meeldis paljudele 4:3 just sellepärast, et ääred ei segaks. Aga eks ta ole mõlemat. Ka osad profid vahetavad endal pidevalt reso ja aspect ratiot.
Jah.
Niisama sensi muutes venitatud pildiga läheb vertikaalne nö paigast ära, millega harjutud. Väga vähesed kasutavad m_yaw 0.0165, et 1:1 vahekorda tagasi saada. Lihtsalt harjuma peab.
_________________ need download more ram |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
|
Eldest
HV kasutaja
liitunud: 01.07.2013
|
06.01.2017 20:37:01
|
|
|
Esimesed 1000h mängisin 16:9
Pärast seda vahetasin 4:3 peale ja nüüd 2000h ning 8 LANi hiljem ei kujuta ettegi, et mängiksin uuesti suurema FOVga ja kitsamate objektidega
Ega siin suurt teadust vast taga ei ole, lihtsalt mida keegi eelistab. Endale tundub, et 4:3 on kergem vastaseid AWP-ga lasta, sest nad on suuremad ja statsionaarses olekus ei mängi nende horisontaalne kiirus rolli. FOV ei häiri samuti, sest väga harva saab kuskilt külge, normaalse tiimiga omad piisavalt infot oma ümbrustest. Pigem on just hea, et kõik laiem on ja vähem asju pildil, kergem kuskil tünnide taga kükitavaid vastaseid näha
Sensitivityt pidi tõesti pärast 4:3 üleminekut vähendama, aga selle muutusega harjub kiirelt ära.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
06.01.2017 20:59:38
|
|
|
Kapitan kirjutas: |
Ma ise mängin 100x100 resoga UHD ekraani peal. FPS, mis peamine, on 50000 ja terve ekraan ongi ainult üks hitbox. Sihtima põhimõtteliselt ei pea ja vastased arvavad et mängid cheadiga. |
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
06.01.2017 22:29:30
|
|
|
Eldest, kas vähendasid sensitivityt üldiselt või m_yaw 0.0165?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Eldest
HV kasutaja
liitunud: 01.07.2013
|
06.01.2017 23:41:45
|
|
|
londiste kirjutas: |
Eldest, kas vähendasid sensitivityt üldiselt või m_yaw 0.0165? |
Lihtsalt tõmbasin sensi alla, see ümberharjumine käib kiirelt. Vahepeal, kui tundub, et sens on liiga kõrge (hiirematt hakkab kuluma), siis lasen järk-järgult iga päev näiteks 0.01 kaupa alla, et mängimist ei segaks.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
ertr2
HV Guru
liitunud: 19.06.2008
|
07.01.2017 02:39:49
|
|
|
Olen nädal aega siit teemast eemal siuke seletamine käib
Esiteks, m_yawi ei näpi peaaegu mitte keegi, sest stretched ekraaniga seda muutes sulle küll tundub, et hiir liigub telgedel sama kiiresti aga tegelikult läheb asi halvemaks hoopis. Ei leia videot selle kohta, aga siin list paljudest prodest, vaata, enamikel on see stock: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UaM765-S515ibLyPaBtMnBz7xiao0HL5f-F1zk_CSF4/edit#gid=1762004852
Nüüd 16:9 vs 4:3 vs 4:3 stretched - 4:3ga on küll fov madalam, madalama fovga on kaugemat vastast parem lasta, pluss mängides sa tunned et see on parem, lisaks nagu enne mainiti ei mängi csgos külgedelt kaotatud nägemisulatus suurt rolli, sest see pole selline mäng kus sulle vastane küljepealt sisse jalutab, kui see juhtub siis oled ise eelnevalt midagi valesti teinud. Tegelikkuses on see vahe minimaalne, kõige suurema “eelise” tekitab sujuvus, mille madalam resolutsioon sulle annab. FHD ekraanil 1440x1080 vs 1920x1080 annab 4:3 sulle 500 000 pixlit kokkuhoidu. Siin enne veel räägiti, et rohkem fpsi ei anna midagi juurde- see on max vale, igaüks võib ise proovida, mängida maxfps 100ga ja siis proovida 500ga, 3kliksphilip tegi selle kohta kunagi video ka:
Spoiler
Üks teema mis siin veel oli toodud oli windowed modes mängimine- csgod ei tasuks mingil juhul nii mängida: windowed modes mängides kaotad fpsi ja suureneb input lag, samuti iirc on mängus pilt heledam kui mäng fullscreenis on. Ma olen üle 2000 tunni seda mängu mänginud, tükk aega leppisin madalama fpsi ja input lagiga, sest windowed mode oli nii mugav, kuid mingi hetk sain aru et normaalne inimene nii ei mängi, ning harjusin ümber mängusisest browserit kasutama. Sessuhtes, ega see kui nüüd kohe +10 skilli ei anna, aga aga pro suusataja sõidab heade suuskadega ikka parema aja kui halvematega
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
07.01.2017 11:53:25
|
|
|
listist vaadates, venitatud pilt on ikkagi päris vähestel.
miks on madalama fov-ga kaugemat vastast parem lasta?
aknas mängimise kohta olen ma saanud vastuseks sama põhjuse, miks black baride ja väiksema fov-ga mängimisel - muidu on pilt kuvaril liiga suur ja ei saa korralikult kontsentreeruda mängus toimuvale.
miks pilt aknas heledam on ja/või miks see halb on?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
07.01.2017 12:26:09
|
|
|
londiste kirjutas: |
miks pilt aknas heledam on ja/või miks see halb on? |
Aknas väidetavalt tumedam.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
|