Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas. |
12-10a |
|
40% |
[ 24 ] |
10-8a |
|
18% |
[ 11 ] |
8-6a |
|
11% |
[ 7 ] |
6-4a |
|
8% |
[ 5 ] |
4-2a |
|
5% |
[ 3 ] |
Vähem kui 2a |
|
16% |
[ 10 ] |
|
hääli kokku : 60 |
|
autor |
|
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
17.11.2016 15:44:45
|
|
|
stalcer_x: äkki seal on see põhjuseks, et kui üks on optikaga medikas ja teine optikata heavy, siis medikale antakse eelis, kuigi reaalselt võttes lähidistantsil peaks olema spottimine võrdne. Aga jah jabur värk, kivi taga kaob vastane ära ja samas teinekord oled koguaeg spotitud, kuigi ise arvad, et oled spoti jälje kaotanud.
Paljudel heavy tankidel on täpselt samad meeskonna skillid peal mis on medikal ja mis eelise saab optika anda kivi taga?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
8fly8
HV vaatleja

liitunud: 05.07.2016
|
17.11.2016 15:59:56
|
|
|
Lewis kirjutas: |
Kui suur on tõenäosus pihta saamiseks, kui ma kihutan T25/2 mäest alla ja kõik tabavad mind apsull nii kümpi kui vähegi võimalik? Olles ise alles baasist natukene välja liikunud. Mapiks oli EL Halluf. |
Väga suur, arvesta, et halvimal juhul on enamus (~10) vastase meeskonnast seal serva peal ja üritavad orgu liikujaid ära lasta. T25/2 on küll aeglase torniga meedium aga rumalalt lagedale väljale aelema minna ei ole ka mõtet. Mobiilsust tasuks pigem ikka positsiooni vahetusteks kasutada.
|
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
17.11.2016 16:02:52
|
|
|
Lewis kirjutas: |
Kui suur on tõenäosus pihta saamiseks, kui ma kihutan T25/2 mäest alla ja kõik tabavad mind apsull nii kümpi kui vähegi võimalik? |
Selle info alusel, mis on boldis, vastan nii, et tõenäosus on VÄGA SUUR.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
17.11.2016 17:39:03
|
|
|
vipu kirjutas: |
Aga suva sellega, lihtsalt harjumatu on jah see, et lamp läheb 3 sekki hiljem põlema. Varem sai bätiga vallil põõsas istuda, spottida ja laadida, siis nüüd saab sisse ilma, et lamp midagi hoiataks. Tundub, et nad ise WG ei tulnudki sellise jama peale. |
See oli just hea uuendus, vähendas 6th sense osatähtsust. Konkurentsitult kõige OP-m skill oli see ju.
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
17.11.2016 18:23:35
|
|
|
Kui vastaste tiim lemminguna teisele poole minema paneb siis jääd ellu Kõik on võimalik, sest tihti ei lähegi keegi alla ja ei passi ka baasis keegi peale mõne ülipimeda TD .
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
FastPotty
HV kasutaja
liitunud: 12.03.2016
|
17.11.2016 19:42:53
|
|
|
Kas kellelgi on samasugust kogemust, et vastase spottimise korral, kui ta liigub, ilmub ta nähtavale katkendlikult? No täiega ajab pasa keema, lihtsalt võimatu on sihikule nii saada ja see esimene moment ongi just ju kõige olulisem, nö kiire üllatuslask, enne kui ta jõuab mind sihikule võtta või spottida.. Ootan lahingus vastast, sest tean kust ta tuleb, järsku hüppab maja nurga tagant välja ja tank hakkab ekraanil "hüppama", ehk liigub minu sihikul edasi "hüpeldes", ikka nii viie ja kolmemeetriste hüpetega, katkendlikult. Tekib ja kaob, tekib ja kaob ja siis jääb stabiilselt pildile. See kestab umbes kaks sekundit ja sel ajal ei saa lihtsalt puhtfüüsiliselt vastast sihikule võtta, sest ta tekib ja kaob liiga kiirelt. Eriti hullu on AMX tankidega, need liiguvad ikka lausa kümnemeetriste hüpetega peale avastamist edasi. Segane jutt vist, aga ehk mõni mõistab? Katkendlik, hakkiv pilt, kus vastase tank ei liigu sujuvalt - ja see on ainult kohe peale tema avastamist. Kaks sekundit hiljem sõidab ta juba "ühtlaselt" ja kõik ülejäänud nähtaval olevad tankid sõidavad samuti ühtlaselt, ainult just see esimene spottimise hetk ilmub ta hüpeldes ekraanile.
Netis ei saa asi olla, mul on 500/500M nett, kiire prose ja kiire graafikakaart. Mängu fps näitab stabiilselt üle 60 ja ping ca 20-25 ms. Tõmbasin ka mängu graafikaseadetes kõik alla, et jõudlust suurendada, aga see ei mõjuta seda hüplemist üldse.
Kas mingi serveri kala või woti kehv tehniline lahendus? Kusjuures irooniline, et just ilmus ju teade, et vastase avastamise hetke on muudetud sujuvamaks ja kiiremaks..
|
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
17.11.2016 19:46:55
|
|
|
Akki on molu kehva ei uuenda pilti piisavalt kiiresti
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
yerba
HV Guru

liitunud: 12.11.2003
|
17.11.2016 19:57:39
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
Akki on molu kehva ei uuenda pilti piisavalt kiiresti  |
2000ms molu ikka annab otsida parimagi tahtmise juures.
|
|
Kommentaarid: 1192 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
884 |
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
17.11.2016 21:46:06
|
|
|
no ma pakkusin vähemalt miskit
edit:
yle pika aja õnnestus t9 ja + sinisega teha väike sess. Algus oli ikka jumala mööda meeskonnad aga hiljem hakkas wr tõusma
Jah, ega pole miskit öelda. Tuleb tõdeda, et ega need paremad mängijad niisama kusagil taga pole. Kui map ei luba siis yoloda ei saa ja tuleb lihtsalt flänki hoida ja vaadata mis edasi saab. Varem oleks ma suht kindlasti kimand kohe vasakult peale, et kuidas sa siis ei lähe kui kõik eeskirjad seda nagu ette näevad
Aga jah, nüüd proovin ikka paar käiku ette mõelda ja päris surma ei torma. Tänud siis escapele ja erickule. Eks nad räägivad seda ikka, et tuleb vahemaad hoida ja kui vaja siis kasvõi koos artydega olema
Selline hea kämpimise mäng siin:
http://wotreplays.com/site/3098237#steppes-sakslane-t-54
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
ece3n
HV vaatleja
liitunud: 12.04.2005
|
17.11.2016 21:46:16
|
|
|
kah üks spottimise teemaline küsimus, mis on mind vaevanud juba väääääga pikka aega. nimelt, kui ma puu maha sõidan ja ennast selle taga peita tahan, kas ta siis toimib nagu põõsas, või nagu katkine asi - ehk siis ei aita mind peita?
selles spottimise videos oli küll puudest juttu, kuid seal ta ei soovitanud nende taha ennast peita, sest sa oled nähtav, ning see vähendab sinu enda nägemise ulatust.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
17.11.2016 21:55:55
|
|
|
ece3n kirjutas: |
kah üks spottimise teemaline küsimus, mis on mind vaevanud juba väääääga pikka aega. nimelt, kui ma puu maha sõidan ja ennast selle taga peita tahan, kas ta siis toimib nagu põõsas, või nagu katkine asi - ehk siis ei aita mind peita?
selles spottimise videos oli küll puudest juttu, kuid seal ta ei soovitanud nende taha ennast peita, sest sa oled nähtav, ning see vähendab sinu enda nägemise ulatust. |
aitab langenud puu jah aga umbes nii poole põõsa jagu umbes vast
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
FastPotty
HV kasutaja
liitunud: 12.03.2016
|
17.11.2016 22:15:25
|
|
|
Mis molu kehva.. ma ju rääkisin enne siin, et ostsin uue monitori, Dell S2716DG.. 1 ms, 144HZ, QHD reso, see ongi mänguritele mõeldud. Pilt ise on ülihea, graafika samuti. Ainult just nähtavale ilmunud vastase tank hüpleb seal paar sekundit. Kellelgi pole nii?
|
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
17.11.2016 22:31:52
|
|
|
ei kellelgi pole nii aga tundub et said selle moluga siiski tynga
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
tr2gun
HV vaatleja
liitunud: 24.08.2012
|
17.11.2016 23:08:50
|
|
|
EMEX ehk Eesti Metalli Eksport (endine Heroes of Mayhem and Massacre) ootab jätkuvalt kõiki uusi tulijaid! Tule ja proovi, kui seltskond sobib, on lõbu garanteeritud!
|
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
18.11.2016 00:58:30
|
|
|
FastPotty kirjutas: |
Kas kellelgi on samasugust kogemust, et vastase spottimise korral, kui ta liigub, ilmub ta nähtavale katkendlikult? No täiega ajab pasa keema, lihtsalt võimatu on sihikule nii saada ja see esimene moment ongi just ju kõige olulisem, nö kiire üllatuslask, enne kui ta jõuab mind sihikule võtta või spottida.. Ootan lahingus vastast, sest tean kust ta tuleb, järsku hüppab maja nurga tagant välja ja tank hakkab ekraanil "hüppama", ehk liigub minu sihikul edasi "hüpeldes", ikka nii viie ja kolmemeetriste hüpetega, katkendlikult. Tekib ja kaob, tekib ja kaob ja siis jääb stabiilselt pildile. See kestab umbes kaks sekundit ja sel ajal ei saa lihtsalt puhtfüüsiliselt vastast sihikule võtta, sest ta tekib ja kaob liiga kiirelt. Eriti hullu on AMX tankidega, need liiguvad ikka lausa kümnemeetriste hüpetega peale avastamist edasi. Segane jutt vist, aga ehk mõni mõistab? Katkendlik, hakkiv pilt, kus vastase tank ei liigu sujuvalt - ja see on ainult kohe peale tema avastamist. Kaks sekundit hiljem sõidab ta juba "ühtlaselt" ja kõik ülejäänud nähtaval olevad tankid sõidavad samuti ühtlaselt, ainult just see esimene spottimise hetk ilmub ta hüpeldes ekraanile.
Netis ei saa asi olla, mul on 500/500M nett, kiire prose ja kiire graafikakaart. Mängu fps näitab stabiilselt üle 60 ja ping ca 20-25 ms. Tõmbasin ka mängu graafikaseadetes kõik alla, et jõudlust suurendada, aga see ei mõjuta seda hüplemist üldse.
Kas mingi serveri kala või woti kehv tehniline lahendus? Kusjuures irooniline, et just ilmus ju teade, et vastase avastamise hetke on muudetud sujuvamaks ja kiiremaks.. |
Tundub, et probleem milleski muus. Oleks abiks kui sa oma graafikakaardi andmeid jagaksid. Muidugi kõige kindlam oleks kliendile uninstall/reinstall teha.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
18.11.2016 01:03:31
|
|
|
vakk mis tiimid. selle krdi e5 -ga ma saan aint idiootide tiime. Ise olen iga kord topis oma kogemusega, need vaking idioodid aint kärvavad
ega muidu sellega ei võida kui platoonis ehk.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
fellanor
HV kasutaja
liitunud: 28.10.2014
|
18.11.2016 03:53:37
|
|
|
erick kirjutas: |
FastPotty kirjutas: |
Kas kellelgi on samasugust kogemust, et vastase spottimise korral, kui ta liigub, ilmub ta nähtavale katkendlikult? No täiega ajab pasa keema, lihtsalt võimatu on sihikule nii saada ja see esimene moment ongi just ju kõige olulisem, nö kiire üllatuslask, enne kui ta jõuab mind sihikule võtta või spottida.. Ootan lahingus vastast, sest tean kust ta tuleb, järsku hüppab maja nurga tagant välja ja tank hakkab ekraanil "hüppama", ehk liigub minu sihikul edasi "hüpeldes", ikka nii viie ja kolmemeetriste hüpetega, katkendlikult. Tekib ja kaob, tekib ja kaob ja siis jääb stabiilselt pildile. See kestab umbes kaks sekundit ja sel ajal ei saa lihtsalt puhtfüüsiliselt vastast sihikule võtta, sest ta tekib ja kaob liiga kiirelt. Eriti hullu on AMX tankidega, need liiguvad ikka lausa kümnemeetriste hüpetega peale avastamist edasi. Segane jutt vist, aga ehk mõni mõistab? Katkendlik, hakkiv pilt, kus vastase tank ei liigu sujuvalt - ja see on ainult kohe peale tema avastamist. Kaks sekundit hiljem sõidab ta juba "ühtlaselt" ja kõik ülejäänud nähtaval olevad tankid sõidavad samuti ühtlaselt, ainult just see esimene spottimise hetk ilmub ta hüpeldes ekraanile.
Netis ei saa asi olla, mul on 500/500M nett, kiire prose ja kiire graafikakaart. Mängu fps näitab stabiilselt üle 60 ja ping ca 20-25 ms. Tõmbasin ka mängu graafikaseadetes kõik alla, et jõudlust suurendada, aga see ei mõjuta seda hüplemist üldse.
Kas mingi serveri kala või woti kehv tehniline lahendus? Kusjuures irooniline, et just ilmus ju teade, et vastase avastamise hetke on muudetud sujuvamaks ja kiiremaks.. |
Tundub, et probleem milleski muus. Oleks abiks kui sa oma graafikakaardi andmeid jagaksid. Muidugi kõige kindlam oleks kliendile uninstall/reinstall teha. |
Mul pmtselt sama teema, aga tundub, et mitte nii hull. Kui läheduses uus vaenlane nähtavale ilmub, hakib paariks sekundiks. Edaspidi kõik bueno.
Tõenäolisemad variandid on graafikakaardi draiver (mingi Radeon r9 270 vms) või Aslain modpack.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
riaak
HV Guru

liitunud: 22.09.2002
|
18.11.2016 08:08:40
|
|
|
stalcer_x, need on kehva arvuti sümptomid
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
HunabKu
HV kasutaja

liitunud: 15.04.2012
|
18.11.2016 11:39:51
|
|
|
FastPotty, Kas siis nagu terve pilt hakib, lagib või ainult tank?
Esimese asjana mõtlesin, et selline teema mul endal olnud ainult siis, kui vastase tank selle nö draw distance äärel tõmbleb, siis kaob-ilmub.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
HunabKu
HV kasutaja

liitunud: 15.04.2012
|
18.11.2016 11:53:44
|
|
|
Oeh, algajana vajaksin ikkagi tegijamate seletust - on kolm sõõri minimapil ja viimane spoting video ütleb nende kohta- draw distance, view distance ja view distance of your vehicle.
Draw distance saan aru - selle taha ei näe üldse.
aga mis nendel teisel kahel erinevust siis on? Üks siis kaugus, kaugele spotid ehk siis kõige sisemine sõõr. aga selle keskmise funktsioon on nagu vähe arusaamatu
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
fellanor
HV kasutaja
liitunud: 28.10.2014
|
18.11.2016 11:54:47
|
|
|
fellanor kirjutas: |
Mul pmtselt sama teema, aga tundub, et mitte nii hull. Kui läheduses uus vaenlane nähtavale ilmub, hakib paariks sekundiks. Edaspidi kõik bueno.
Tõenäolisemad variandid on graafikakaardi draiver (mingi Radeon r9 270 vms) või Aslain modpack. |
Ahjaa, Windows 10 on peal. Varasemalt 7-ga samal masinal seda probleemi ei ole täheldanud. Samas on mängu tarkvara aja jooksul muutunud, seega OSi otseselt süüdistada ei julge. Pigem siis videokaardi draiver + Win 10 + veel vb midagi.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
18.11.2016 11:57:10
|
|
|
HunabKu, view distance näitab tankide maksimaalset spottimiskaugust, see on 445m. Kui oled 446m eemal lähimast vastasest, siis ükski tank sind ei spoti ja sina neid samuti mitte. Selleks, et lasta tanke mis kaugemal kui 445m, on vaja, et keegi oleks neile lähemal ja spotiks neid. Siis saad neid näha ja lasta ka kaugemalt kui 445m.
viimati muutis erick 18.11.2016 11:58:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
18.11.2016 12:00:36
|
|
|
HunabKu kirjutas: |
Oeh, algajana vajaksin ikkagi tegijamate seletust - on kolm sõõri minimapil ja viimane spoting video ütleb nende kohta- draw distance, view distance ja view distance of your vehicle.
Draw distance saan aru - selle taha ei näe üldse.
aga mis nendel teisel kahel erinevust siis on? Üks siis kaugus, kaugele spotid ehk siis kõige sisemine sõõr. aga selle keskmise funktsioon on nagu vähe arusaamatu |
Keskmine on sinu konkreetse tanki võimalik spoti kaugus kui sul on peal BIA, ratsioon, vent, optika ja see kaugus on ka see kui kaugelt on võimalik sind ära spottida. Kui sa ise hoiad end sellest keskmisest ringist välja (kui võrdled enda kaugust vastasest) siis võid teda rahulikult tulistada ja tema ei spoti sind mingi valemiga ära.
Tegelikult saab lasta tanke mis on ka välimisest ringist väljas ja sulle visuaalselt nägematud. Selleks pead kasutama minimapil toru katkendjoont, sihtima selle minimapil vastasele ja snaiprivaates siis vaatad kus ta seal loogiliselt võttes olla võib. Saad teha nö blind laske ja kui joppab, saad pihta. Kuul lendab tiba kaugemale kui välimine ring.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002

|
18.11.2016 12:23:30
|
|
|
vipu kirjutas: |
... t9 võiks olla 3 kuldmoona kuuli kaasas. |
vipu kirjutas: |
Kuul lendab tiba kaugemale kui välimine ring. |
Tank laseb siiski mürske välja.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
|