Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 853, 854, 855 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
40%
 40%  [ 24 ]
10-8a
18%
 18%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
5%
 5%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 60

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 17.11.2016 15:44:45 vasta tsitaadiga

stalcer_x: äkki seal on see põhjuseks, et kui üks on optikaga medikas ja teine optikata heavy, siis medikale antakse eelis, kuigi reaalselt võttes lähidistantsil peaks olema spottimine võrdne. Aga jah jabur värk, kivi taga kaob vastane ära ja samas teinekord oled koguaeg spotitud, kuigi ise arvad, et oled spoti jälje kaotanud.
Paljudel heavy tankidel on täpselt samad meeskonna skillid peal mis on medikal ja mis eelise saab optika anda kivi taga?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
8fly8
HV vaatleja
8fly8

liitunud: 05.07.2016




sõnum 17.11.2016 15:59:56 vasta tsitaadiga

Lewis kirjutas:
Kui suur on tõenäosus pihta saamiseks, kui ma kihutan T25/2 mäest alla ja kõik tabavad mind apsull nii kümpi kui vähegi võimalik? Olles ise alles baasist natukene välja liikunud. Mapiks oli EL Halluf.


Väga suur, arvesta, et halvimal juhul on enamus (~10) vastase meeskonnast seal serva peal ja üritavad orgu liikujaid ära lasta. T25/2 on küll aeglase torniga meedium aga rumalalt lagedale väljale aelema minna ei ole ka mõtet. Mobiilsust tasuks pigem ikka positsiooni vahetusteks kasutada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 17.11.2016 16:02:52 vasta tsitaadiga

Lewis kirjutas:
Kui suur on tõenäosus pihta saamiseks, kui ma kihutan T25/2 mäest alla ja kõik tabavad mind apsull nii kümpi kui vähegi võimalik?


Selle info alusel, mis on boldis, vastan nii, et tõenäosus on VÄGA SUUR.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 17.11.2016 17:39:03 vasta tsitaadiga

vipu kirjutas:
Aga suva sellega, lihtsalt harjumatu on jah see, et lamp läheb 3 sekki hiljem põlema. Varem sai bätiga vallil põõsas istuda, spottida ja laadida, siis nüüd saab sisse ilma, et lamp midagi hoiataks. Tundub, et nad ise WG ei tulnudki sellise jama peale.
See oli just hea uuendus, vähendas 6th sense osatähtsust. Konkurentsitult kõige OP-m skill oli see ju.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 17.11.2016 18:23:35 vasta tsitaadiga

Kui vastaste tiim lemminguna teisele poole minema paneb siis jääd ellu icon_lol.gif Kõik on võimalik, sest tihti ei lähegi keegi alla ja ei passi ka baasis keegi peale mõne ülipimeda TD .
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
FastPotty
HV kasutaja

liitunud: 12.03.2016




sõnum 17.11.2016 19:42:53 vasta tsitaadiga

Kas kellelgi on samasugust kogemust, et vastase spottimise korral, kui ta liigub, ilmub ta nähtavale katkendlikult? No täiega ajab pasa keema, lihtsalt võimatu on sihikule nii saada ja see esimene moment ongi just ju kõige olulisem, nö kiire üllatuslask, enne kui ta jõuab mind sihikule võtta või spottida.. Ootan lahingus vastast, sest tean kust ta tuleb, järsku hüppab maja nurga tagant välja ja tank hakkab ekraanil "hüppama", ehk liigub minu sihikul edasi "hüpeldes", ikka nii viie ja kolmemeetriste hüpetega, katkendlikult. Tekib ja kaob, tekib ja kaob ja siis jääb stabiilselt pildile. See kestab umbes kaks sekundit ja sel ajal ei saa lihtsalt puhtfüüsiliselt vastast sihikule võtta, sest ta tekib ja kaob liiga kiirelt. Eriti hullu on AMX tankidega, need liiguvad ikka lausa kümnemeetriste hüpetega peale avastamist edasi. Segane jutt vist, aga ehk mõni mõistab? Katkendlik, hakkiv pilt, kus vastase tank ei liigu sujuvalt - ja see on ainult kohe peale tema avastamist. Kaks sekundit hiljem sõidab ta juba "ühtlaselt" ja kõik ülejäänud nähtaval olevad tankid sõidavad samuti ühtlaselt, ainult just see esimene spottimise hetk ilmub ta hüpeldes ekraanile.
Netis ei saa asi olla, mul on 500/500M nett, kiire prose ja kiire graafikakaart. Mängu fps näitab stabiilselt üle 60 ja ping ca 20-25 ms. Tõmbasin ka mängu graafikaseadetes kõik alla, et jõudlust suurendada, aga see ei mõjuta seda hüplemist üldse.
Kas mingi serveri kala või woti kehv tehniline lahendus? Kusjuures irooniline, et just ilmus ju teade, et vastase avastamise hetke on muudetud sujuvamaks ja kiiremaks..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 17.11.2016 19:46:55 vasta tsitaadiga

Akki on molu kehva icon_rolleyes.gif ei uuenda pilti piisavalt kiiresti icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.11.2016 19:57:39 vasta tsitaadiga

kr6ll kirjutas:
Akki on molu kehva icon_rolleyes.gif ei uuenda pilti piisavalt kiiresti icon_rolleyes.gif

2000ms molu ikka annab otsida parimagi tahtmise juures. icon_smile.gif


Kommentaarid: 1192 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 884
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 17.11.2016 21:46:06 vasta tsitaadiga

no ma pakkusin vähemalt miskit icon_razz.gif icon_cool.gif

edit:
yle pika aja õnnestus t9 ja + sinisega teha väike sess. Algus oli ikka jumala mööda meeskonnad aga hiljem hakkas wr tõusma thumbs_up.gif icon_biggrin.gif
Jah, ega pole miskit öelda. Tuleb tõdeda, et ega need paremad mängijad niisama kusagil taga pole. Kui map ei luba siis yoloda ei saa ja tuleb lihtsalt flänki hoida ja vaadata mis edasi saab. Varem oleks ma suht kindlasti kimand kohe vasakult peale, et kuidas sa siis ei lähe kui kõik eeskirjad seda nagu ette näevad icon_razz.gif

Aga jah, nüüd proovin ikka paar käiku ette mõelda ja päris surma ei torma. Tänud siis escapele ja erickule. Eks nad räägivad seda ikka, et tuleb vahemaad hoida ja kui vaja siis kasvõi koos artydega olema icon_smile.gif

Selline hea kämpimise mäng siin:
http://wotreplays.com/site/3098237#steppes-sakslane-t-54
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ece3n
HV vaatleja

liitunud: 12.04.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.11.2016 21:46:16 vasta tsitaadiga

kah üks spottimise teemaline küsimus, mis on mind vaevanud juba väääääga pikka aega. nimelt, kui ma puu maha sõidan ja ennast selle taga peita tahan, kas ta siis toimib nagu põõsas, või nagu katkine asi - ehk siis ei aita mind peita?

selles spottimise videos oli küll puudest juttu, kuid seal ta ei soovitanud nende taha ennast peita, sest sa oled nähtav, ning see vähendab sinu enda nägemise ulatust.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 17.11.2016 21:55:55 vasta tsitaadiga

ece3n kirjutas:
kah üks spottimise teemaline küsimus, mis on mind vaevanud juba väääääga pikka aega. nimelt, kui ma puu maha sõidan ja ennast selle taga peita tahan, kas ta siis toimib nagu põõsas, või nagu katkine asi - ehk siis ei aita mind peita?

selles spottimise videos oli küll puudest juttu, kuid seal ta ei soovitanud nende taha ennast peita, sest sa oled nähtav, ning see vähendab sinu enda nägemise ulatust.


aitab langenud puu jah aga umbes nii poole põõsa jagu umbes vast icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
FastPotty
HV kasutaja

liitunud: 12.03.2016




sõnum 17.11.2016 22:15:25 vasta tsitaadiga

Mis molu kehva.. ma ju rääkisin enne siin, et ostsin uue monitori, Dell S2716DG.. 1 ms, 144HZ, QHD reso, see ongi mänguritele mõeldud. Pilt ise on ülihea, graafika samuti. Ainult just nähtavale ilmunud vastase tank hüpleb seal paar sekundit. Kellelgi pole nii?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 17.11.2016 22:31:52 vasta tsitaadiga

ei kellelgi pole nii aga tundub et said selle moluga siiski tynga icon_lol.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tr2gun
HV vaatleja

liitunud: 24.08.2012




sõnum 17.11.2016 23:08:50 vasta tsitaadiga

EMEX ehk Eesti Metalli Eksport (endine Heroes of Mayhem and Massacre) ootab jätkuvalt kõiki uusi tulijaid! Tule ja proovi, kui seltskond sobib, on lõbu garanteeritud!

icon_cool.gif beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 18.11.2016 00:58:30 vasta tsitaadiga

FastPotty kirjutas:
Kas kellelgi on samasugust kogemust, et vastase spottimise korral, kui ta liigub, ilmub ta nähtavale katkendlikult? No täiega ajab pasa keema, lihtsalt võimatu on sihikule nii saada ja see esimene moment ongi just ju kõige olulisem, nö kiire üllatuslask, enne kui ta jõuab mind sihikule võtta või spottida.. Ootan lahingus vastast, sest tean kust ta tuleb, järsku hüppab maja nurga tagant välja ja tank hakkab ekraanil "hüppama", ehk liigub minu sihikul edasi "hüpeldes", ikka nii viie ja kolmemeetriste hüpetega, katkendlikult. Tekib ja kaob, tekib ja kaob ja siis jääb stabiilselt pildile. See kestab umbes kaks sekundit ja sel ajal ei saa lihtsalt puhtfüüsiliselt vastast sihikule võtta, sest ta tekib ja kaob liiga kiirelt. Eriti hullu on AMX tankidega, need liiguvad ikka lausa kümnemeetriste hüpetega peale avastamist edasi. Segane jutt vist, aga ehk mõni mõistab? Katkendlik, hakkiv pilt, kus vastase tank ei liigu sujuvalt - ja see on ainult kohe peale tema avastamist. Kaks sekundit hiljem sõidab ta juba "ühtlaselt" ja kõik ülejäänud nähtaval olevad tankid sõidavad samuti ühtlaselt, ainult just see esimene spottimise hetk ilmub ta hüpeldes ekraanile.
Netis ei saa asi olla, mul on 500/500M nett, kiire prose ja kiire graafikakaart. Mängu fps näitab stabiilselt üle 60 ja ping ca 20-25 ms. Tõmbasin ka mängu graafikaseadetes kõik alla, et jõudlust suurendada, aga see ei mõjuta seda hüplemist üldse.
Kas mingi serveri kala või woti kehv tehniline lahendus? Kusjuures irooniline, et just ilmus ju teade, et vastase avastamise hetke on muudetud sujuvamaks ja kiiremaks..


Tundub, et probleem milleski muus. Oleks abiks kui sa oma graafikakaardi andmeid jagaksid. Muidugi kõige kindlam oleks kliendile uninstall/reinstall teha.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 18.11.2016 01:03:31 vasta tsitaadiga

vakk mis tiimid. selle krdi e5 -ga ma saan aint idiootide tiime. Ise olen iga kord topis oma kogemusega, need vaking idioodid aint kärvavad thumbs_down.gif

ega muidu sellega ei võida kui platoonis ehk.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fellanor
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2014




sõnum 18.11.2016 03:53:37 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
FastPotty kirjutas:
Kas kellelgi on samasugust kogemust, et vastase spottimise korral, kui ta liigub, ilmub ta nähtavale katkendlikult? No täiega ajab pasa keema, lihtsalt võimatu on sihikule nii saada ja see esimene moment ongi just ju kõige olulisem, nö kiire üllatuslask, enne kui ta jõuab mind sihikule võtta või spottida.. Ootan lahingus vastast, sest tean kust ta tuleb, järsku hüppab maja nurga tagant välja ja tank hakkab ekraanil "hüppama", ehk liigub minu sihikul edasi "hüpeldes", ikka nii viie ja kolmemeetriste hüpetega, katkendlikult. Tekib ja kaob, tekib ja kaob ja siis jääb stabiilselt pildile. See kestab umbes kaks sekundit ja sel ajal ei saa lihtsalt puhtfüüsiliselt vastast sihikule võtta, sest ta tekib ja kaob liiga kiirelt. Eriti hullu on AMX tankidega, need liiguvad ikka lausa kümnemeetriste hüpetega peale avastamist edasi. Segane jutt vist, aga ehk mõni mõistab? Katkendlik, hakkiv pilt, kus vastase tank ei liigu sujuvalt - ja see on ainult kohe peale tema avastamist. Kaks sekundit hiljem sõidab ta juba "ühtlaselt" ja kõik ülejäänud nähtaval olevad tankid sõidavad samuti ühtlaselt, ainult just see esimene spottimise hetk ilmub ta hüpeldes ekraanile.
Netis ei saa asi olla, mul on 500/500M nett, kiire prose ja kiire graafikakaart. Mängu fps näitab stabiilselt üle 60 ja ping ca 20-25 ms. Tõmbasin ka mängu graafikaseadetes kõik alla, et jõudlust suurendada, aga see ei mõjuta seda hüplemist üldse.
Kas mingi serveri kala või woti kehv tehniline lahendus? Kusjuures irooniline, et just ilmus ju teade, et vastase avastamise hetke on muudetud sujuvamaks ja kiiremaks..



Tundub, et probleem milleski muus. Oleks abiks kui sa oma graafikakaardi andmeid jagaksid. Muidugi kõige kindlam oleks kliendile uninstall/reinstall teha.


Mul pmtselt sama teema, aga tundub, et mitte nii hull. Kui läheduses uus vaenlane nähtavale ilmub, hakib paariks sekundiks. Edaspidi kõik bueno.

Tõenäolisemad variandid on graafikakaardi draiver (mingi Radeon r9 270 vms) või Aslain modpack.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
riaak
HV Guru
riaak

liitunud: 22.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.11.2016 08:08:40 vasta tsitaadiga

stalcer_x, need on kehva arvuti sümptomid
_________________
¯\_(ツ)_/¯
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 105
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HunabKu
HV kasutaja
HunabKu

liitunud: 15.04.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.11.2016 11:39:51 vasta tsitaadiga

FastPotty, Kas siis nagu terve pilt hakib, lagib või ainult tank?
Esimese asjana mõtlesin, et selline teema mul endal olnud ainult siis, kui vastase tank selle nö draw distance äärel tõmbleb, siis kaob-ilmub.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 18.11.2016 11:42:04 vasta tsitaadiga

Küsisin konkreetset graafikakaardi mudelit, kuna nvidia viimane driver update oli väga bugine, nt kõigi GTX 1000 seeria videokaartide videomälu piirati vaid 810MHz peale. See võib vabalt esile kutsuda sääraseid artefakte.

http://www.pcgamer.com/nvidias-latest-drivers-are-adversely-affecting-video-memory-speed/

Hotfix driver on ka juba väljas: http://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4260


viimati muutis erick 18.11.2016 11:54:18, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HunabKu
HV kasutaja
HunabKu

liitunud: 15.04.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.11.2016 11:53:44 vasta tsitaadiga

Oeh, algajana vajaksin ikkagi tegijamate seletust - on kolm sõõri minimapil ja viimane spoting video ütleb nende kohta- draw distance, view distance ja view distance of your vehicle.
Draw distance saan aru - selle taha ei näe üldse.
aga mis nendel teisel kahel erinevust siis on? Üks siis kaugus, kaugele spotid ehk siis kõige sisemine sõõr. aga selle keskmise funktsioon on nagu vähe arusaamatu
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fellanor
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2014




sõnum 18.11.2016 11:54:47 vasta tsitaadiga

fellanor kirjutas:




Mul pmtselt sama teema, aga tundub, et mitte nii hull. Kui läheduses uus vaenlane nähtavale ilmub, hakib paariks sekundiks. Edaspidi kõik bueno.

Tõenäolisemad variandid on graafikakaardi draiver (mingi Radeon r9 270 vms) või Aslain modpack.


Ahjaa, Windows 10 on peal. Varasemalt 7-ga samal masinal seda probleemi ei ole täheldanud. Samas on mängu tarkvara aja jooksul muutunud, seega OSi otseselt süüdistada ei julge. Pigem siis videokaardi draiver + Win 10 + veel vb midagi.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 18.11.2016 11:57:10 vasta tsitaadiga

HunabKu, view distance näitab tankide maksimaalset spottimiskaugust, see on 445m. Kui oled 446m eemal lähimast vastasest, siis ükski tank sind ei spoti ja sina neid samuti mitte. Selleks, et lasta tanke mis kaugemal kui 445m, on vaja, et keegi oleks neile lähemal ja spotiks neid. Siis saad neid näha ja lasta ka kaugemalt kui 445m.

viimati muutis erick 18.11.2016 11:58:20, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 18.11.2016 12:00:36 vasta tsitaadiga

HunabKu kirjutas:
Oeh, algajana vajaksin ikkagi tegijamate seletust - on kolm sõõri minimapil ja viimane spoting video ütleb nende kohta- draw distance, view distance ja view distance of your vehicle.
Draw distance saan aru - selle taha ei näe üldse.
aga mis nendel teisel kahel erinevust siis on? Üks siis kaugus, kaugele spotid ehk siis kõige sisemine sõõr. aga selle keskmise funktsioon on nagu vähe arusaamatu


Keskmine on sinu konkreetse tanki võimalik spoti kaugus kui sul on peal BIA, ratsioon, vent, optika ja see kaugus on ka see kui kaugelt on võimalik sind ära spottida. Kui sa ise hoiad end sellest keskmisest ringist välja (kui võrdled enda kaugust vastasest) siis võid teda rahulikult tulistada ja tema ei spoti sind mingi valemiga ära.
Tegelikult saab lasta tanke mis on ka välimisest ringist väljas ja sulle visuaalselt nägematud. Selleks pead kasutama minimapil toru katkendjoont, sihtima selle minimapil vastasele ja snaiprivaates siis vaatad kus ta seal loogiliselt võttes olla võib. Saad teha nö blind laske ja kui joppab, saad pihta. Kuul lendab tiba kaugemale kui välimine ring.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.11.2016 12:23:30 vasta tsitaadiga

vipu kirjutas:
... t9 võiks olla 3 kuldmoona kuuli kaasas.
vipu kirjutas:
Kuul lendab tiba kaugemale kui välimine ring.
Tank laseb siiski mürske välja. icon_exclaim.gif
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 853, 854, 855 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.