Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
19.09.2016 15:42:05
|
|
|
ei ole kah emaplaadi karpi kunagi kiles saanud, tundub, et ei raisata kilet selle peale. kui karbi sees on kõik asjad puutumatus olekus ja korralikult pakitud võib olla suht kindel, et tutika said mitte avatud isendi.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
19.09.2016 17:21:48
|
|
|
Mina olen küll näinud kiles emaplaadi karpe. Seal sees on emaplaat muidugi mitte enam kiles vaid antistaatilises kotis. Ja isegi kui pole kiles, siis tihtipeale on mingi kleepekas avamise koha peale kleebitud mille peab noaga läbi lõikama enne kui avada saab.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
19.09.2016 23:06:19
|
|
|
Kiles ja/või kleepekatega emaplaadikarpe ikka väga vähe tänapäeval. Ka kallimatel kodukasutaja plaatidel mitte. Sama lugu üldiselt videokaartidega. EVGA paneb kilesse veel mõnda kaarti.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
ispy
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2004
|
26.09.2016 17:27:47
|
|
|
Tartusse ootan netipoest tellides läpaka mälu juba 8. päeva Enne kolmapäeva šanssi pole..
Muidu siiani hea kogemus, kuigi tartu tuli viimati 5 päeva (tahaks ju kiiremini!).
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
alexcrx
HV kasutaja

liitunud: 29.03.2006
|
26.09.2016 18:36:55
|
|
|
ispy kirjutas: |
Tartusse ootan netipoest tellides läpaka mälu juba 8. päeva Enne kolmapäeva šanssi pole..
Muidu siiani hea kogemus, kuigi tartu tuli viimati 5 päeva (tahaks ju kiiremini!). |
vabandame, lao vea tõttu sai mälu valesse esindusesse saadetud, nüüd see on tagasi kesklattu jõudnud ning kolmapäevaks Tartus.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ritsard
HV kasutaja
liitunud: 20.02.2006
|
27.09.2016 16:29:53
|
|
|
Mul on tööjuurest Arvutitarka 100 m, 1a-sse 200 m. Ehkki eelistaks esimest, aga rõveda veebilehe tõttu lihtsalt tellin rohkem asju 1a-st (oluliselt parem filtermenüü jm). Tehkem leht normaalseks!
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
DKS696
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2003
|
04.10.2016 18:19:53
|
|
|
DKS696 kirjutas: |
Sai ka tellitud arvutikomplekti jagu juppe pärnu arvutitargast. Pooled jupid sai poest kohapealt juba kätte ja pooled sai tellitud.
Tellitud jupid jõudsid kohale enamvähem lubatud aja jooksul.
Emaplaat oli küll lahtises karbis, ilma kileta. Aga kuna täiskomplekt siis ei hakanud selle üle vaidlema.
Kokku pannes ka vigu siiani pole esinenud.
Aga..
Hiljem otsustasin endale ka uue monitori lubada mille ma siiski järgmine päev juba tagasi viisin kuna esines mitmeid surnud piksleid. Tolmu ja eelnevalt lahti olnud karbi järgi tundus, et tegu on näidis tootega.
Loodan, et garantii asi laheneb kiirelt
Klienditeenindus oli väga viisakas.
Siiani üldiselt positiivne kogemus Arvutitargaga |
Hetkel läks garantii jama siiski tarbijakaitseametisse. Niipalju siis uue monitori rõõmudest... ehk jõuludeks saab ka uue monitori ees istuda
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
ampsu
HV veteran

liitunud: 28.01.2010
|
04.10.2016 18:35:38
|
|
|
DKS696 kirjutas: |
DKS696 kirjutas: |
Sai ka tellitud arvutikomplekti jagu juppe pärnu arvutitargast. Pooled jupid sai poest kohapealt juba kätte ja pooled sai tellitud.
Tellitud jupid jõudsid kohale enamvähem lubatud aja jooksul.
Emaplaat oli küll lahtises karbis, ilma kileta. Aga kuna täiskomplekt siis ei hakanud selle üle vaidlema.
Kokku pannes ka vigu siiani pole esinenud.
Aga..
Hiljem otsustasin endale ka uue monitori lubada mille ma siiski järgmine päev juba tagasi viisin kuna esines mitmeid surnud piksleid. Tolmu ja eelnevalt lahti olnud karbi järgi tundus, et tegu on näidis tootega.
Loodan, et garantii asi laheneb kiirelt
Klienditeenindus oli väga viisakas.
Siiani üldiselt positiivne kogemus Arvutitargaga |
Hetkel läks garantii jama siiski tarbijakaitseametisse. Niipalju siis uue monitori rõõmudest... ehk jõuludeks saab ka uue monitori ees istuda  |
Mis alustel tarbijakaitseametisse? Huvitav oleks teada. Surnud pikslitel on ju tootjate poolt määratud minimaalne arv, et garantii alla läheks.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
DKS696
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2003
|
04.10.2016 18:46:14
|
|
|
eelnevalt ma teadlik sellistest asjadest ei olnud ja ka poes mulle ei räägitud võimalikest niiöelda lubatud defektidest.
vaid kodus uurides ja netist otsides sain teada, et millega tegu on. aga seda ka loomulikult siis kui täppidega monitor silme ees oli
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
04.10.2016 18:48:21
|
|
|
Kui ise tumba oled mis sa sinna tarbjakaitsesse ronid?. Googeldama võiks parem õppida.
|
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
TauC
HV Guru

liitunud: 23.04.2007
|
04.10.2016 18:49:51
|
|
|
DKS696 kirjutas: |
eelnevalt ma teadlik sellistest asjadest ei olnud ja ka poes mulle ei räägitud võimalikest niiöelda lubatud defektidest.
vaid kodus uurides ja netist otsides sain teada, et millega tegu on. aga seda ka loomulikult siis kui täppidega monitor silme ees oli  |
Palju neid siis oli ? Üldjuhul peaks lubatud olema kuni 5, ise pole üle 2 uuel asjal näinud.
|
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
DKS696
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2003
|
04.10.2016 18:50:56
|
|
|
hea nali. kas uurid absoluutselt iga võimaliku defekti kohta eelnevalt kui asju ostma hakkad?
igaljuhul tarbijakaitseameti lehelt vaadates tundub et sarnased juhtumid on ka eelnevalt olnud.
üks mitmest pikslist koosnev vasakus üleval nurgas. ja teised (2-3tk olid ka erinevates nurkades)
viimati muutis DKS696 04.10.2016 18:54:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
04.10.2016 18:52:53
|
|
|
DKS696 kirjutas: |
eelnevalt ma teadlik sellistest asjadest ei olnud ja ka poes mulle ei räägitud võimalikest niiöelda lubatud defektidest.
vaid kodus uurides ja netist otsides sain teada, et millega tegu on. aga seda ka loomulikult siis kui täppidega monitor silme ees oli  |
Väga õige, et tarbijakaitsesse pöördusid. Tootja võib igasugu asju väita oma garantiitingimustes. Sind ei pea see huvitama.
Ebanormaalsetest piirangutest peab kaupleja sind teavitama ostu sooritamisel.
Seaduse järgi on sul eraisikuna füüsilise isiku käest ostes pretensiooniesitamise õigus 2a. Tootja poolt vabatahtlikult pakutav täiendav garantii ei tohi sinu õiguseid piirata.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
xheix1712
HV Guru

liitunud: 24.06.2006
|
04.10.2016 19:07:23
|
|
|
DKS696, kas mitte Pärnu poes ei ole ekraani pikslite kohane info väljas?
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
174 |
|
tagasi üles |
|
 |
DKS696
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2003
|
04.10.2016 19:08:55
|
|
|
xheix1712 kirjutas: |
DKS696, kas mitte Pärnu poes ei ole ekraani pikslite kohane info väljas? |
sellele ma kahjuks küll vastata ei oska. näinud ma sellist silti või teadet ei ole.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
04.10.2016 19:47:39
|
|
|
ampsu kirjutas: |
DKS696 kirjutas: |
DKS696 kirjutas: |
Sai ka tellitud arvutikomplekti jagu juppe pärnu arvutitargast. Pooled jupid sai poest kohapealt juba kätte ja pooled sai tellitud.
Tellitud jupid jõudsid kohale enamvähem lubatud aja jooksul.
Emaplaat oli küll lahtises karbis, ilma kileta. Aga kuna täiskomplekt siis ei hakanud selle üle vaidlema.
Kokku pannes ka vigu siiani pole esinenud.
Aga..
Hiljem otsustasin endale ka uue monitori lubada mille ma siiski järgmine päev juba tagasi viisin kuna esines mitmeid surnud piksleid. Tolmu ja eelnevalt lahti olnud karbi järgi tundus, et tegu on näidis tootega.
Loodan, et garantii asi laheneb kiirelt
Klienditeenindus oli väga viisakas.
Siiani üldiselt positiivne kogemus Arvutitargaga |
Hetkel läks garantii jama siiski tarbijakaitseametisse. Niipalju siis uue monitori rõõmudest... ehk jõuludeks saab ka uue monitori ees istuda  |
Mis alustel tarbijakaitseametisse? Huvitav oleks teada. Surnud pikslitel on ju tootjate poolt määratud minimaalne arv, et garantii alla läheks. |
Mitte ainult surnud pikslite arv vaid ka asetus loeb. Antud juhul küll nii pole, aga näiteks kui surnud piksel on keset ekraani, siis see on piisav alus väljavahetamiseks vaatama sellele, et nurkades on kõik korras.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
jnt
HV Guru

liitunud: 10.05.2005
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
04.10.2016 21:24:18
|
|
|
DKS696 kirjutas: |
üks mitmest pikslist koosnev vasakus üleval nurgas. ja teised (2-3tk olid ka erinevates nurkades) |
See on juba liiga palju. Õigesti tegid, et garantiiremonti või vahetust nõudsid. Isegi viiks sellise monitori tagasi. Ja kui veel kusagil poes näidisena väljas olnud (ning pole eraldi välja toodud), siis seda enam.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
04.10.2016 23:01:43
|
|
|
Pange tähele:
DKS696 kirjutas: |
Hiljem otsustasin endale ka uue monitori lubada mille ma siiski järgmine päev juba tagasi viisin kuna esines mitmeid surnud piksleid. Tolmu ja eelnevalt lahti olnud karbi järgi tundus, et tegu on näidis tootega.
|
Tüüp sai omale refurbished või kasutatud vms. toote... ja ostis muidugi TUTIKAT ilmselt poest. Arvatavasti vaadati, et oh, halvad pixlid, panen tagasi, las keegi ostab ära. VÕI osteti netist ja toodi 2nädala jooksul tagasi.
Mis mudel oli? Ega mitte ometi mõni kurikuulus?
Draqula kirjutas: |
DKS696 kirjutas: |
eelnevalt ma teadlik sellistest asjadest ei olnud ja ka poes mulle ei räägitud võimalikest niiöelda lubatud defektidest.
vaid kodus uurides ja netist otsides sain teada, et millega tegu on. aga seda ka loomulikult siis kui täppidega monitor silme ees oli  |
Väga õige, et tarbijakaitsesse pöördusid. Tootja võib igasugu asju väita oma garantiitingimustes. Sind ei pea see huvitama.
Ebanormaalsetest piirangutest peab kaupleja sind teavitama ostu sooritamisel.
Seaduse järgi on sul eraisikuna füüsilise isiku käest ostes pretensiooniesitamise õigus 2a. Tootja poolt vabatahtlikult pakutav täiendav garantii ei tohi sinu õiguseid piirata. |
Nõus 100%.
jnt kirjutas: |
Seepärast ostagi alati sidekanali kaudu: 14 päeva tagastusõigust.  |
Nõus 100%.
Betamax kirjutas: |
DKS696 kirjutas: |
üks mitmest pikslist koosnev vasakus üleval nurgas. ja teised (2-3tk olid ka erinevates nurkades) |
See on juba liiga palju. Õigesti tegid, et garantiiremonti või vahetust nõudsid. Isegi viiks sellise monitori tagasi. Ja kui veel kusagil poes näidisena väljas olnud (ning pole eraldi välja toodud), siis seda enam. |
Nõus 100%.
Kui tõesti oli "avatud karp" ja, kas tagastatud kaup või näidis või üleüldse teati, et pixlid sellised on ja seda ei öeldud, siis on see ebaeetiline kindlalt. Kui mitte keelatud.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
DKS696
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2003
|
05.10.2016 05:54:36
|
|
|
rmc kirjutas: |
Mis mudel oli? Ega mitte ometi mõni kurikuulus?
|
Asus VG248QE
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
05.10.2016 07:25:30
|
|
|
Üldiselt nad poes ikka ütlevad kui näidist müüvad. Mul Delli puhul ilusti öeldi, et viimane. Vend muidugi suhtles jooksvalt minuga ka, et mis teeb.
See Tartu osas...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
05.10.2016 13:39:35
|
|
|
DKS696, mnjah...
"LCD Panel Bright/Dark Dot Warranty & Regulation
Since LCD panel is made up of millions of micro electronic pixels, if one pixel no longer functions normally, it will become a bright or dark dot. By ISO 13406-2 standards, ASUS conforms to the acceptance level between 3 to 5 defective bright/dark pixels. In order to deliver ultimate vision experience to ASUS customer, if your panel is less than or equal to the above number of dots, then, it is considered as an acceptable LCD monitor.In addition, the Premium Range of ASUS LCDs offers a unique Zero Bright Dot (ZBD) warranty.Please refer to ASUS LCD Monitor Bright/Dark Dot Warranty Table below."
https://www.asus.com/Monitors/VG248QE/HelpDesk_Warranty/
Su monitor läheb sinna "Applied Models: Non-ZBD Models" vist... keri alla ja vaata tabelist, kas su monitor läheb garantii alla või ei... jabur muidugi, et nad kohe tagasi ei võtnud seda... teine kord tasub poes vaadata, et kinnine pakk oleks ja kui pole, siis kaup üle vaadata.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
DKS696
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2003
|
05.10.2016 14:09:24
|
|
|
ausalt see lahtine pakk ei häirigi. sai alguse postituses lihtsalt mainitud.
kauba vaatasime koos müüjaga üle, et monitor ikka pildi ette võtaks. mingeid defekte tõesti poes tähele ei pannud ei mina ja ka müüja mitte. ju sellepärast, et antud momendil olid veel need kleepsud natuke ekraani ees ja tolmune oli ka. kodus, puhta monitoriga ja tunduvalt pimedamas ruumis olid defektid kohe näha.
seda asuse linki mainiti ka garantii jälgimise lehel. aga keegi ei maininud seda ennem müüki / ostu.
aga eks näha mis asjast saab. kahju tõesti, monitor ei olnud minu käes isegi mitte 24h.
oleks võinud tõesti kohe tagasi võtta ja ümber vahetada või misiganes.
eks järgmine kord lihtsalt targem.. mis teha
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
TauC
HV Guru

liitunud: 23.04.2007
|
05.10.2016 14:28:42
|
|
|
Tihtipeale sarnased olukorrad tekivadki sellest, et jaemüüja/esindus/klienditeenindaja ei viitsi RMA'ga tegeleda kuigi see võiks olla justkui väljakujunenud/selgeks tehtud protseduur.
Kes iganes AT'ga seotud inimestest seda loeb siis soovitan teemaga tegeleda, muidu vaatame varsti kõik pigem teiste pakkujate poole.
|
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
05.10.2016 15:18:42
|
|
|
DKS696, nojah.. eks tuleb teinekord ekraan puhtaks teha jne. + alla said ikka display mudeli eest?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
|