Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 247, 248, 249  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 25.09.2016 20:53:01 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
mtakso kirjutas:
AINULT taksodega tegutsevad äppid on paigalseisus või väikese kasvuga, kiire kasv tuleb ikkagi privaatjuhtide sektorist.

Paigalseis on ühtlasi ka stabiilsus. Energia jäävuse seadus (Reaalkooli kasvandikuna võiksid sa sellest kuulnud olla) ei luba kuskil lõputut kasvu. Kiirele kasvule järgneb paratamatult kiire langus. Millegipärast kipuvad majandusinimesed selle alati ära unustama. Nagu ka selle, et ka stabiilsus võib olla piisavalt kasumlik.

Solgi turgu ja varem või hiljem saad selle solgi endale kaela. Igaüks võib kodukontorist sõiduvahendusteenuse püsti panna. Mõtle sellele, kui ühel hetkel kirud, et miks nemad niiviisi solkida tohivad, samal ajal kui teie kallist kontorirenti jms maksma peate.


Word.

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wirx
HV Guru
wirx

liitunud: 03.08.2002




sõnum 25.09.2016 21:07:55 vasta tsitaadiga

Eks see ole iga äriga nii, et alati võib keegi panna püsti kodukontoris mõne äri, päris paljud isegi proovivad, kuid asja saab harva tööle kauemaks, kui mõneks aastaks. Selles nüüd küll ei tasu kedagi süüdistada, kui tarbijale asja mugavamaks-soodsamaks teevad, ainsad kellele asi ei meeldi ongi vanad kalad, kes ei viitsi areneda ja elavad vanast rasvast. Seal samas koolis vast sai teada ka selle, et loodus tühja kohta ei salli. Keegi ei saa turgu solkima tulla, kui turg selleks võimalust ei anna.
_________________
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 25.09.2016 22:08:42 vasta tsitaadiga

wirx kirjutas:
Eks see ole iga äriga nii, et alati võib keegi panna püsti kodukontoris mõne äri, päris paljud isegi proovivad, kuid asja saab harva tööle kauemaks, kui mõneks aastaks. Selles nüüd küll ei tasu kedagi süüdistada, kui tarbijale asja mugavamaks-soodsamaks teevad, ainsad kellele asi ei meeldi ongi vanad kalad, kes ei viitsi areneda ja elavad vanast rasvast. Seal samas koolis vast sai teada ka selle, et loodus tühja kohta ei salli. Keegi ei saa turgu solkima tulla, kui turg selleks võimalust ei anna.


Ma oleks nõus.

Olengi.

Sel hetkel, kui teiste inimeste vara, aega, vastutust (ebaseadusliku teenuse tagajärgede osas) ettevõtted oleksid kohustatud avaldama andmeid nagu nt SMS-laenu vms teenuseid pakkuvad ettevõtted.
Sest Uberi ja Taxify Private "eksperimentaalhinnad" on tegelikult kuritegelikud lollide suhtes. Siin tekib ka küsimus, kas me usume, et lollidelt tulebki nende raha ära võtta või et me elame nii palju sotsiaalsete joontega riigis, et ta püüab oma kodanikke säästa. Ilmselge skämmi osas.

Arvutused, mida nt Taxify meedias ja FB-s välja käib, on valed, lisaks ignoreerivad mõningaid maksukohustusi.
Uberi tänaste hindadega teenust osutada ja midagi teenida ei ole võimalik, va e räigete ületundide arvelt, mis Haabersti ringi posti otsas lõppevad.

Isegi taksohindadega ei ole, nad ei kasutaks ju FIE-sid või kolmandaid isikuid, et enesele "rendirahavoog" tagada ning sellest elatuda - kasumit ei kingita ära, kahjum jagatakse laiali.

Ja nagu ennegi öeldud, klienti ei peagi huvitama, ma kalkuleerisin ka eile oma Saue vallast autoga linna-kinno-aasia kiirtoitu sööma minemise kulusid, parkimist ja tänast koju jõudmist - kui lisada, et Uber võimaldaks alko tarbimist, siis oleks otstarbekas. Lihtsalt põhimõttest jätan kasutamata.

Kvaliteeti liht ei saa selle teenusega, aga ega taksomaastikul ole ka kunagi saanud, nii et u get what u pay for, üllatus on selle hinna sees.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wirx
HV Guru
wirx

liitunud: 03.08.2002




sõnum 25.09.2016 22:42:53 vasta tsitaadiga

Täitsa usun ja olen nõus, aga sinnani kuniks Taxify ja Über leiavad nõndanimetatud lolle, kes on nõus taksot sõitma ja sellele väidetavalt peale maksavad, niikaua ei kao ka need firmad kuhugile(kui just seadusega ei keelata), asi võib muidugi olla ka selles, et tegelikult teenivad antud firmade taksojuhid siiski kasumit. Eks see ole kindlasti väiksem, kui nahkpintsakuga 25a vana mersuga(no selline tüüpiline holly-rate taksojuht) sell on harjunud teenima nädalavahetuseti, aga eks iga inimese valulävi olegi erinev. Kui tundub, et antud sektoris enam mõtet tööd teha pole, sest palka liiga vähe teenib, saab ja tulebki ametit vahetada. Peale seda saab ka öösiti hiljem magada ja ei pea muretsema, mis küll taksondusest saab icon_smile.gif
_________________
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 26.09.2016 11:49:37 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
Sest Uberi ja Taxify Private "eksperimentaalhinnad" on tegelikult kuritegelikud lollide suhtes. Siin tekib ka küsimus, kas me usume, et lollidelt tulebki nende raha ära võtta või et me elame nii palju sotsiaalsete joontega riigis, et ta püüab oma kodanikke säästa. Ilmselge skämmi osas.

Uberi tänaste hindadega teenust osutada ja midagi teenida ei ole võimalik, va e räigete ületundide arvelt, mis Haabersti ringi posti otsas lõppevad.
Isegi taksohindadega ei ole, nad ei kasutaks ju FIE-sid või kolmandaid isikuid, et enesele "rendirahavoog" tagada ning sellest elatuda - kasumit ei kingita ära, kahjum jagatakse laiali.
Kvaliteeti liht ei saa selle teenusega, aga ega taksomaastikul ole ka kunagi saanud, nii et u get what u pay for, üllatus on selle hinna sees.


Sa oled enda sõnul pikalt taksoäris olnud. Kuidas Sinu meelest tänased taksofirmad FIE-st taksojuhi eest paremini hoolt kannavad ja "mitte kasumit" teenivad?
1) Taksofirmad rendivad FIE-st taksojuhtidele 4-8a vanuseid autosid 35-50€ päevas > kogu risk on taksojuhi kanda, too raha kohale - tellimusi otsi kust ise tahad! Taksojuhid ON SUNNITUD firmast autot rentima, sest enamus ei saa oma tausta tõttu liisingut/laenu auto ostmiseks. Seega üsna sundseis ja taksofirmad (autorendifirmad) kasutavad seda olukorda mõnuga ära.
2) Lisaks taksofirma logomaks sõltuvalt firmast 100-200€ kuus > selle eest saab keskmisest firmast 50-100 tellimust kuus, ülejäänud tellimused tulevad tänavalt või äppidest. Ühe tellimuse tasu kindlasti kulukam kui mobiiliäpist.

Äpid pakuvad sellistele takso(autorendi)firmade omanikele konkurentsi ja varasemalt "kasumlik" ärimudel peab turuolukorra tõttu muutuma. Aga rendi ja logoäri jätkub, ära see ei kao veel niipea.

Sõiduteenuse hind - konkurents paneb paika. Kui Uber lasi hinnad alla, siis konkurendid peavad kaasa tulema, sest kliendi mõttelaad on hetkel selline:
1) Vaatan kas Uberis on odavat autot - kui on siis tellin sealt.
2) Kui Uberis autot pole või on Surge Pricing, siis proovin teisi äppe
3) Väike seltskond inimesi helistab vanast harjumusest taksofirmasse

See on väga lai teema, mida võib põhimõtteliselt lõputult arutada. Igaühel oma arvamus ja erinev hulk informatsiooni ning statistikat. Jõudu!

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.09.2016 11:59:22 vasta tsitaadiga

mtakso, unustad ära selle "pisiasja" et kui omal autot pole, siis Taxify või Uberi all sõites peab täpselt samamoodi auto rentima.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 26.09.2016 12:56:24 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
mtakso, unustad ära selle "pisiasja" et kui omal autot pole, siis Taxify või Uberi all sõites peab täpselt samamoodi auto rentima.


Valdav osa privaatjuhte sõidavad siiski enda autoga ja ei rendi autot. Nad sõidavad pigem vähe, keskmiselt 5-7h / nädalas (vs taksod 30-40h nädalas), sõltuvalt linnast. Nende inimeste jaoks on see paindlik lisasissetuleku tellimise võimalus, et oma pere elujärge parandada või katta olemasolevaid autoga seotud kulusid (liising, kindlustus jms).

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 26.09.2016 21:19:59 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:
crackpot kirjutas:
Sest Uberi ja Taxify Private "eksperimentaalhinnad" on tegelikult kuritegelikud lollide suhtes. Siin tekib ka küsimus, kas me usume, et lollidelt tulebki nende raha ära võtta või et me elame nii palju sotsiaalsete joontega riigis, et ta püüab oma kodanikke säästa. Ilmselge skämmi osas.

Uberi tänaste hindadega teenust osutada ja midagi teenida ei ole võimalik, va e räigete ületundide arvelt, mis Haabersti ringi posti otsas lõppevad.
Isegi taksohindadega ei ole, nad ei kasutaks ju FIE-sid või kolmandaid isikuid, et enesele "rendirahavoog" tagada ning sellest elatuda - kasumit ei kingita ära, kahjum jagatakse laiali.
Kvaliteeti liht ei saa selle teenusega, aga ega taksomaastikul ole ka kunagi saanud, nii et u get what u pay for, üllatus on selle hinna sees.


Sa oled enda sõnul pikalt taksoäris olnud. Kuidas Sinu meelest tänased taksofirmad FIE-st taksojuhi eest paremini hoolt kannavad ja "mitte kasumit" teenivad?
1) Taksofirmad rendivad FIE-st taksojuhtidele 4-8a vanuseid autosid 35-50€ päevas > kogu risk on taksojuhi kanda, too raha kohale - tellimusi otsi kust ise tahad! Taksojuhid ON SUNNITUD firmast autot rentima, sest enamus ei saa oma tausta tõttu liisingut/laenu auto ostmiseks. Seega üsna sundseis ja taksofirmad (autorendifirmad) kasutavad seda olukorda mõnuga ära.
2) Lisaks taksofirma logomaks sõltuvalt firmast 100-200€ kuus > selle eest saab keskmisest firmast 50-100 tellimust kuus, ülejäänud tellimused tulevad tänavalt või äppidest. Ühe tellimuse tasu kindlasti kulukam kui mobiiliäpist.

Äpid pakuvad sellistele takso(autorendi)firmade omanikele konkurentsi ja varasemalt "kasumlik" ärimudel peab turuolukorra tõttu muutuma. Aga rendi ja logoäri jätkub, ära see ei kao veel niipea.

Sõiduteenuse hind - konkurents paneb paika. Kui Uber lasi hinnad alla, siis konkurendid peavad kaasa tulema, sest kliendi mõttelaad on hetkel selline:
1) Vaatan kas Uberis on odavat autot - kui on siis tellin sealt.
2) Kui Uberis autot pole või on Surge Pricing, siis proovin teisi äppe
3) Väike seltskond inimesi helistab vanast harjumusest taksofirmasse

See on väga lai teema, mida võib põhimõtteliselt lõputult arutada. Igaühel oma arvamus ja erinev hulk informatsiooni ning statistikat. Jõudu!


mtakso - te hüppate siit foorumist läbi, sisulisi arutelusid lugemata. Vastasel juhul teaksite minu seisukohti ka taksoettevõtjate käitumise/ärieetika/ärimudeli osas. Ma ei kiida neid heaks.

Aga taksofirma ei ole "market maker". Erinevalt teie või Uberi üritusest. Taksofirmade hinnad on väga varieeruvad, rendihinnast teenuse hinnani ja seal on enam valikuvõimalusi ja paindlikkust kui Teie ärimudeliga, mis lähtub turukonkurentsist, kuid ei arevsta kuludega.
Hetkel kui teil tekivad Taxify OÜ-le kuuluvad masinad, mille finantskohustused on lõpeks teie kanda, ei saaks te tänast tsirkust ja Uberiga võidujooksu enesele lubada.

Vahe taksofirmade ja äpifirmade vahel on see, et taksofirmad siiski OMA VARA välja rentides peavad oma ärimudelis arvestama, et tulu-kulu kokku jookseks ja keegi neid masinadi ka rendiks e nad surevad koos absurdiga ... teie ju ei sure, te kasutate inimeste vara, aega, võtate sellest oma osa välja, süüdimatult, vastutuseta.
Nagu tõdete ja ma nõustun - tihti rendivad need, kes ei ole krediidikõlbulikud.
Aga - taksoettevõte, taksoettevõtja peab tagama, et juht tuleb rendiga toime ja ka midagi teenib, sest samalt krediidikõlbmatult ei saa vastasel juhul võlga kätte, ka kohtutäituriga. See on päris oluline vahe taksofirma ja äpifirma vahel.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 26.09.2016 23:14:21 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
mtakso kirjutas:
crackpot kirjutas:
Sest Uberi ja Taxify Private "eksperimentaalhinnad" on tegelikult kuritegelikud lollide suhtes. Siin tekib ka küsimus, kas me usume, et lollidelt tulebki nende raha ära võtta või et me elame nii palju sotsiaalsete joontega riigis, et ta püüab oma kodanikke säästa. Ilmselge skämmi osas.

Uberi tänaste hindadega teenust osutada ja midagi teenida ei ole võimalik, va e räigete ületundide arvelt, mis Haabersti ringi posti otsas lõppevad.
Isegi taksohindadega ei ole, nad ei kasutaks ju FIE-sid või kolmandaid isikuid, et enesele "rendirahavoog" tagada ning sellest elatuda - kasumit ei kingita ära, kahjum jagatakse laiali.
Kvaliteeti liht ei saa selle teenusega, aga ega taksomaastikul ole ka kunagi saanud, nii et u get what u pay for, üllatus on selle hinna sees.


Sa oled enda sõnul pikalt taksoäris olnud. Kuidas Sinu meelest tänased taksofirmad FIE-st taksojuhi eest paremini hoolt kannavad ja "mitte kasumit" teenivad?
1) Taksofirmad rendivad FIE-st taksojuhtidele 4-8a vanuseid autosid 35-50€ päevas > kogu risk on taksojuhi kanda, too raha kohale - tellimusi otsi kust ise tahad! Taksojuhid ON SUNNITUD firmast autot rentima, sest enamus ei saa oma tausta tõttu liisingut/laenu auto ostmiseks. Seega üsna sundseis ja taksofirmad (autorendifirmad) kasutavad seda olukorda mõnuga ära.
2) Lisaks taksofirma logomaks sõltuvalt firmast 100-200€ kuus > selle eest saab keskmisest firmast 50-100 tellimust kuus, ülejäänud tellimused tulevad tänavalt või äppidest. Ühe tellimuse tasu kindlasti kulukam kui mobiiliäpist.

Äpid pakuvad sellistele takso(autorendi)firmade omanikele konkurentsi ja varasemalt "kasumlik" ärimudel peab turuolukorra tõttu muutuma. Aga rendi ja logoäri jätkub, ära see ei kao veel niipea.

Sõiduteenuse hind - konkurents paneb paika. Kui Uber lasi hinnad alla, siis konkurendid peavad kaasa tulema, sest kliendi mõttelaad on hetkel selline:
1) Vaatan kas Uberis on odavat autot - kui on siis tellin sealt.
2) Kui Uberis autot pole või on Surge Pricing, siis proovin teisi äppe
3) Väike seltskond inimesi helistab vanast harjumusest taksofirmasse

See on väga lai teema, mida võib põhimõtteliselt lõputult arutada. Igaühel oma arvamus ja erinev hulk informatsiooni ning statistikat. Jõudu!


mtakso - te hüppate siit foorumist läbi, sisulisi arutelusid lugemata. Vastasel juhul teaksite minu seisukohti ka taksoettevõtjate käitumise/ärieetika/ärimudeli osas. Ma ei kiida neid heaks.

Aga taksofirma ei ole "market maker". Erinevalt teie või Uberi üritusest. Taksofirmade hinnad on väga varieeruvad, rendihinnast teenuse hinnani ja seal on enam valikuvõimalusi ja paindlikkust kui Teie ärimudeliga, mis lähtub turukonkurentsist, kuid ei arevsta kuludega.
Hetkel kui teil tekivad Taxify OÜ-le kuuluvad masinad, mille finantskohustused on lõpeks teie kanda, ei saaks te tänast tsirkust ja Uberiga võidujooksu enesele lubada.

Vahe taksofirmade ja äpifirmade vahel on see, et taksofirmad siiski OMA VARA välja rentides peavad oma ärimudelis arvestama, et tulu-kulu kokku jookseks ja keegi neid masinadi ka rendiks e nad surevad koos absurdiga ... teie ju ei sure, te kasutate inimeste vara, aega, võtate sellest oma osa välja, süüdimatult, vastutuseta.
Nagu tõdete ja ma nõustun - tihti rendivad need, kes ei ole krediidikõlbulikud.
Aga - taksoettevõte, taksoettevõtja peab tagama, et juht tuleb rendiga toime ja ka midagi teenib, sest samalt krediidikõlbmatult ei saa vastasel juhul võlga kätte, ka kohtutäituriga. See on päris oluline vahe taksofirma ja äpifirma vahel.


Ma korra hüppan vahele. Kas see jagamismajandus.com viagrareklaam on ka mingi jagamismajanduse vastane protest või mida?

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 28.09.2016 15:04:45 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
Vahe taksofirmade ja äpifirmade vahel on see, et taksofirmad siiski OMA VARA välja rentides peavad oma ärimudelis arvestama, et tulu-kulu kokku jookseks ja keegi neid masinadi ka rendiks e nad surevad koos absurdiga ... teie ju ei sure, te kasutate inimeste vara, aega, võtate sellest oma osa välja, süüdimatult, vastutuseta.
Nagu tõdete ja ma nõustun - tihti rendivad need, kes ei ole krediidikõlbulikud. Aga - taksoettevõte, taksoettevõtja peab tagama, et juht tuleb rendiga toime ja ka midagi teenib, sest samalt krediidikõlbmatult ei saa vastasel juhul võlga kätte, ka kohtutäituriga. See on päris oluline vahe taksofirma ja äpifirma vahel.


Sorry, aga ei näe siin erilist vahet.

Igal juhul jääb kogu äririsk FIE-st (takso)juhi kanda:
- Takso ja rendifirmad küsivad tihti nädalase rendiraha ette ja isegi kui juht jääb 1-2 nädalat võlgu, siis risk pole ülisuur, kahju sadades Eurodes.
- Taxify puhul sama, juht saab tellimusi aga vahest ei maksa komisjonitasu arve ära ja lõpuks jääb meil võlg üles... kahju sadades Eurodes.

Taksofirma marginaalid autorendist on üsna head küsides 35-50€ päevas = nädalas 250-350€.

Taxify pakub uusi Toyota Corolla rendiautosid juhtidele €125/nädal > me ei üritagi rendiga teenida, vaid teenistus tuleb endiselt tellimuste vahendamisest.
Näeme lihtsalt seda, et taksofirmade autorendi hinnas on täna veel päris hea kogus marginaali sees.

Küsimus on ikkagi efektiivsuses, kes suudab mõistliku hinnaga pakkuda juhile autot ja tellimusi nii, et juhile jääks piisavalt ka endale icon_smile.gif

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
cascada
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2005




sõnum 29.09.2016 09:16:32 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Ubes kõrvaldas täna oma teenuse teadaolevalt suurima puuduse kuue tegevusaasta jooksul ja lubab nüüd autosõite kasvõi kuu aega ette tellida.

«Oleme saanud palju tagasisidet klientidelt, kes soovivad oma sõite ette planeerida – näiteks varahommikusele sõidule lennujaama või keskpäevasele kohtumisele äripartneritega. Mõistame seda ning just seepärast saab Uberit nüüd ka ette tellida,» teatas Uber täna oma Eesti klientidele.

Uberi rakenduses saab sõitu planeerida mis iganes ajaks ette – olgu see 15 minuti või 30 päeva pärast. Määrata saab pealevõtu aadressi kõrval ka sihtkoha ning saada seeläbi teada süidu eeldatava maksumuse.

Uber Eesti juhi Enn Metsari sõnul alustati selle uuendusega esmalt juunis USAs. Esimene linn, kus see lisavõimalus Uberi kasutajatele tekkis, oli Seattle. New York City`s sai teenus kättesaadavaks eelmisel nädalal - 22. septembril.

«Tänasest on see saadaval paljudes Euroopa linnades, Tallinn üks esimeste seas,» ütles Metsar Postimehele.

http://tehnika.postimees.ee/3853301/uber-korvaldas-oma-suurima-puuduse

Huvitav kuidas see neil töötab, nad ei ole ju taksofirma?
Aga väga kasulik uuendus igatahes, kui selle peale saab ka loota sama kindlalt kui taksofirmast ette tellides.

Kas Taxify plaanib ka nüüd sellist uuendust?
Lisaks, kas Taxify plaanib ka enda äpi Siri'ga siduda, Uberiga töötab see väga kenasti, pole vaja isegi äppi lahti võtta, väga mugav.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.09.2016 10:17:24 vasta tsitaadiga

cascada kirjutas:
Kas Taxify plaanib ka nüüd sellist uuendust?

Aga loe artikkel lõpuni. Noorkuu kirjutab ju seal plaanidest.

Huvitav, et https://newsroom.uber.com/estonia/telliette/ on sõnastus:
tsitaat:
Auto tellitakse automaatselt õigeks ajaks.

Eile saadetud teavitavas emailis oli aga:
tsitaat:
Kui aeg on käes, tellitakse Sulle automaatselt esimene lähedal olev vaba Uber

Kas algul üritati formaalselt korrektsed olla, kuid kuna sel moel ei saa ju vaba vedaja olemasolus sugugi kindel olla, tegi (omaenda nutikusest juba ammu loobunud) rahvas kisa ja muudeti ära?
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cascada
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2005




sõnum 29.09.2016 10:32:11 vasta tsitaadiga

Jah, Taxify eesmärk on, et Tallinnas saad auto isegi kell 5 öösel, selles ma ei kahtle (seda saab isegi praegu, vähemalt kesklinnas) aga proovi sa saada autot väljaspool Tallinna, see on juba teine lugu.
Viimsi, Maardu, Jüri, Saku, Laagri, Tabasalu... kui sul on vaja väljaspool Tallinna kesklinna kindlaks ajaks auto saada siis Taxify peale loota ei saa sest see oleks õnnemäng kas sinu ligidal on mõni vaba auto või mitte.
Ainuke võimalus on ettetellimine mida aga kahjuks Taxify oluliseks lisandväärtuseks ei pea.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.09.2016 10:41:48 vasta tsitaadiga

Eks mingit teenust tarbides tasub endalt alati küsida, millise raha eest sa ise oleksid nõus seda pakkuma? Näiteks kell 5 hommikul kellelegi Tallinnast Tabasallu või Sakku järele sõitma. Kuna "sõiduvahendajatel" vedajatega töölepingut ei ole, saavad nad juhte motiveerida vaid rahaga. Klient aga tahab enesestmõistetavalt sõitu saada max kütusele kuluva hinna eest. Seda ka tegelikult ei raatsiks.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.09.2016 10:55:10 vasta tsitaadiga

Uber ja taxify lähenevad asjale erinevatest otstest, fy loodab, et saab linna autodega iga kell(kunagi) kaetud ja tellimist vaja pole, seniks kuni aga seda juhtunud pole, saab Uber kliendid endale kes kell viis lennujaama tahavad.
Ehk Uber elab selle järgi tänases päevas ja Taxify tulevikus.
Isiklikult pooldan Uberi lähenemist, miks mitte seni ettetellimist pakkuda kuniks tõesti saab takso sõltumata kellast igale poole?
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 01.10.2016 22:57:02 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:

Ma korra hüppan vahele. Kas see jagamismajandus.com viagrareklaam on ka mingi jagamismajanduse vastane protest või mida?


Sügavama huvi korral viagra vastu tuleks vast meditsiinivaldkonnast nõu küsida.

mtakso kirjutas:


Sorry, aga ei näe siin erilist vahet.

Igal juhul jääb kogu äririsk FIE-st (takso)juhi kanda:
- Takso ja rendifirmad küsivad tihti nädalase rendiraha ette ja isegi kui juht jääb 1-2 nädalat võlgu, siis risk pole ülisuur, kahju sadades Eurodes.
- Taxify puhul sama, juht saab tellimusi aga vahest ei maksa komisjonitasu arve ära ja lõpuks jääb meil võlg üles... kahju sadades Eurodes.

Taksofirma marginaalid autorendist on üsna head küsides 35-50€ päevas = nädalas 250-350€.

Taxify pakub uusi Toyota Corolla rendiautosid juhtidele €125/nädal > me ei üritagi rendiga teenida, vaid teenistus tuleb endiselt tellimuste vahendamisest.
Näeme lihtsalt seda, et taksofirmade autorendi hinnas on täna veel päris hea kogus marginaali sees.

Küsimus on ikkagi efektiivsuses, kes suudab mõistliku hinnaga pakkuda juhile autot ja tellimusi nii, et juhile jääks piisavalt ka endale icon_smile.gif


Vahe on selles, et teie opereerite väga suure hulga juhtidega - 2000 v palju neid liitunud privaate, kelles kõvasti alla viiendiku püsima jääb?
Taksofirma siiski natuke valib ja ei käitle sellist inimmassi e mõtleb oma riskide maandamisele ja rõhk on sellel, et OMA VARAGA, mitte vahendusrendiga. Teie puhul jäädakse võlgu ju kolmandale juriidilisele isikule, mitte teile. Vahe on väga suur.

Ja Uberi ette tellimisest: te ei tea, KAS te saate auto ja te ei tea, millise hinnaga te masina saate, sest kui antud ajal on surge, olgu see x1.4 või x5, siis selle hinna te maksate e s...tal juhul mitu korda üle Tallinki hinna. Mis ei ole OK kontekstis "kas ma üldse saan auto".

http://geenius.ee/uudis/tallinnas-saab-nuud-uberi-naiteks-hommikuks-ette-tellida-kuigi-autot-firma-ei-garanteeri

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wirx
HV Guru
wirx

liitunud: 03.08.2002




sõnum 02.10.2016 22:12:02 vasta tsitaadiga

Üldiselt ei tasu meie taksojuhtidel siin väga vinguda, käisin just lõunanaabritel külas. Nendel küte pmst sama kallis ja palgad ka umbes sama suured. Riias, taksoga aga saab pea tasuta sõita -
Spoiler Spoiler Spoiler

Esimene on siis mingi mõne kilomeetrine ots 2015a Passatiga, tagasi maksis üldse 2.10€ reede öösel ning teine on suvaline hetk ümbruskonnast võetud takso, enam-vähem kõik olid samasse auku hinnaga ja saadaval oli 10+tk kogu aeg.
Eriti soodsaks teeb asja sõidualustustasu 0.57€ ja egas 0.36€/km ka just halb pole.

_________________
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
inca
HV Guru
inca

liitunud: 02.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2016 07:59:23 vasta tsitaadiga

Jah, mis te hädaldate, Süürias on üldse sõda...
Elu on teil siin nagu hernes.

_________________
KASS
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 04.10.2016 09:54:13 vasta tsitaadiga

http://epl.delfi.ee/news/arvamus/eesti-poliitikute-ja-maksuameti-kuulus-koostooprojekt-uberiga-naitab-labikukkumise-marke?id=75793885
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 04.10.2016 11:52:08 vasta tsitaadiga

Facebooki "kliendifoorumit" vaadata, siis kohati jääb mulje, et Taxify meestel pole aimugi, kuidas oma seda äri ajada tuleks. Kuidagi väga valedel aegadel üritavad oma autode kasutamist promoda.
Samuti nad kas ei usu või keelduvad lihtsalt tunnistamast, et kommiraha eest rohkemate sõitude tegemine autot rohkem ei kuluta thumbs_down.gif

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
HV veteran
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 04.10.2016 12:15:03 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
http://epl.delfi.ee/news/arvamus/eesti-poliitikute-ja-maksuameti-kuulus-koostooprojekt-uberiga-naitab-labikukkumise-marke?id=75793885
panen täies mahus artikli ka
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 08.10.2016 19:52:57 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:

Sõiduteenuse hind - konkurents paneb paika. Kui Uber lasi hinnad alla, siis konkurendid peavad kaasa tulema, sest kliendi mõttelaad on hetkel selline:
1) Vaatan kas Uberis on odavat autot - kui on siis tellin sealt.
2) Kui Uberis autot pole või on Surge Pricing, siis proovin teisi äppe
3) Väike seltskond inimesi helistab vanast harjumusest taksofirmasse


Väga paljud ei kasuta uberit või taxifyd üldse

cascada kirjutas:
Jah, Taxify eesmärk on, et Tallinnas saad auto isegi kell 5 öösel, selles ma ei kahtle (seda saab isegi praegu, vähemalt kesklinnas) aga proovi sa saada autot väljaspool Tallinna, see on juba teine lugu.
Viimsi, Maardu, Jüri, Saku, Laagri, Tabasalu... kui sul on vaja väljaspool Tallinna kesklinna kindlaks ajaks auto saada siis Taxify peale loota ei saa sest see oleks õnnemäng kas sinu ligidal on mõni vaba auto või mitte.
Ainuke võimalus on ettetellimine mida aga kahjuks Taxify oluliseks lisandväärtuseks ei pea.


Kl5 linnast väljas saad vabalt alati. Iseasi kas hind ka sobib.
Aina rohkem inimesi kasitab fb "kained juhid tallinnas" gruppi mis ei eelda ainult tallinnat. Paari kuuga on kasutajate arv hüpanud 2000 pealt 3700 peale. Nädalavahetuse õhtu/ööga 70-100eur kasumit pole mingi mure sealt tekitada mõistlike hinnasoovidega juhil. Ei pea kellelegi tükki ära andma ja midagi tõestama kah lisaks.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.10.2016 20:49:31 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:
Sõiduteenuse hind - konkurents paneb paika. Kui Uber lasi hinnad alla, siis konkurendid peavad kaasa tulema, sest kliendi mõttelaad on hetkel selline:
1) Vaatan kas Uberis on odavat autot - kui on siis tellin sealt.
2) Kui Uberis autot pole või on Surge Pricing, siis proovin teisi äppe
3) Väike seltskond inimesi helistab vanast harjumusest taksofirmasse


On ka kolmas seltskond, teevad Taxify lahti vaatavad, et jälle on ainult kaardimaksevõimaluseta piraadid ainult hetkel saadaval, panevad äpi kinni ja helistavad taksofirmasse...
Peale 4-5 analoogset situatsiooni, uninstallivad selle äpi üldse, kui kasutu vidina, aeg on teinekord tähtsam kui raha... icon_lol.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 08.10.2016 21:13:05 vasta tsitaadiga

Ahja neid kaardiusku tegelasi sigineb jah kahtlaselt juurde igas valdkonnas. Häiriv väga.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.10.2016 21:52:17 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Ahja neid kaardiusku tegelasi sigineb jah kahtlaselt juurde igas valdkonnas. Häiriv väga.


Paraku ei ole võimalik sulas maksta ja hiljem seda kuidagi kuludesse kanda...
Rääkimata sellest, et selliselt Gennaadilt üldse raamatupidamise jaoks valiidse tseki saaks...

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 247, 248, 249  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.