praegune kellaaeg 17.06.2025 14:24:31
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
25.09.2016 20:53:01
|
|
|
rex kirjutas: |
mtakso kirjutas: |
AINULT taksodega tegutsevad äppid on paigalseisus või väikese kasvuga, kiire kasv tuleb ikkagi privaatjuhtide sektorist. |
Paigalseis on ühtlasi ka stabiilsus. Energia jäävuse seadus (Reaalkooli kasvandikuna võiksid sa sellest kuulnud olla) ei luba kuskil lõputut kasvu. Kiirele kasvule järgneb paratamatult kiire langus. Millegipärast kipuvad majandusinimesed selle alati ära unustama. Nagu ka selle, et ka stabiilsus võib olla piisavalt kasumlik.
Solgi turgu ja varem või hiljem saad selle solgi endale kaela. Igaüks võib kodukontorist sõiduvahendusteenuse püsti panna. Mõtle sellele, kui ühel hetkel kirud, et miks nemad niiviisi solkida tohivad, samal ajal kui teie kallist kontorirenti jms maksma peate. |
Word.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
25.09.2016 21:07:55
|
|
|
Eks see ole iga äriga nii, et alati võib keegi panna püsti kodukontoris mõne äri, päris paljud isegi proovivad, kuid asja saab harva tööle kauemaks, kui mõneks aastaks. Selles nüüd küll ei tasu kedagi süüdistada, kui tarbijale asja mugavamaks-soodsamaks teevad, ainsad kellele asi ei meeldi ongi vanad kalad, kes ei viitsi areneda ja elavad vanast rasvast. Seal samas koolis vast sai teada ka selle, et loodus tühja kohta ei salli. Keegi ei saa turgu solkima tulla, kui turg selleks võimalust ei anna.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
25.09.2016 22:08:42
|
|
|
wirx kirjutas: |
Eks see ole iga äriga nii, et alati võib keegi panna püsti kodukontoris mõne äri, päris paljud isegi proovivad, kuid asja saab harva tööle kauemaks, kui mõneks aastaks. Selles nüüd küll ei tasu kedagi süüdistada, kui tarbijale asja mugavamaks-soodsamaks teevad, ainsad kellele asi ei meeldi ongi vanad kalad, kes ei viitsi areneda ja elavad vanast rasvast. Seal samas koolis vast sai teada ka selle, et loodus tühja kohta ei salli. Keegi ei saa turgu solkima tulla, kui turg selleks võimalust ei anna. |
Ma oleks nõus.
Olengi.
Sel hetkel, kui teiste inimeste vara, aega, vastutust (ebaseadusliku teenuse tagajärgede osas) ettevõtted oleksid kohustatud avaldama andmeid nagu nt SMS-laenu vms teenuseid pakkuvad ettevõtted.
Sest Uberi ja Taxify Private "eksperimentaalhinnad" on tegelikult kuritegelikud lollide suhtes. Siin tekib ka küsimus, kas me usume, et lollidelt tulebki nende raha ära võtta või et me elame nii palju sotsiaalsete joontega riigis, et ta püüab oma kodanikke säästa. Ilmselge skämmi osas.
Arvutused, mida nt Taxify meedias ja FB-s välja käib, on valed, lisaks ignoreerivad mõningaid maksukohustusi.
Uberi tänaste hindadega teenust osutada ja midagi teenida ei ole võimalik, va e räigete ületundide arvelt, mis Haabersti ringi posti otsas lõppevad.
Isegi taksohindadega ei ole, nad ei kasutaks ju FIE-sid või kolmandaid isikuid, et enesele "rendirahavoog" tagada ning sellest elatuda - kasumit ei kingita ära, kahjum jagatakse laiali.
Ja nagu ennegi öeldud, klienti ei peagi huvitama, ma kalkuleerisin ka eile oma Saue vallast autoga linna-kinno-aasia kiirtoitu sööma minemise kulusid, parkimist ja tänast koju jõudmist - kui lisada, et Uber võimaldaks alko tarbimist, siis oleks otstarbekas. Lihtsalt põhimõttest jätan kasutamata.
Kvaliteeti liht ei saa selle teenusega, aga ega taksomaastikul ole ka kunagi saanud, nii et u get what u pay for, üllatus on selle hinna sees.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
25.09.2016 22:42:53
|
|
|
Täitsa usun ja olen nõus, aga sinnani kuniks Taxify ja Über leiavad nõndanimetatud lolle, kes on nõus taksot sõitma ja sellele väidetavalt peale maksavad, niikaua ei kao ka need firmad kuhugile(kui just seadusega ei keelata), asi võib muidugi olla ka selles, et tegelikult teenivad antud firmade taksojuhid siiski kasumit. Eks see ole kindlasti väiksem, kui nahkpintsakuga 25a vana mersuga(no selline tüüpiline holly-rate taksojuht) sell on harjunud teenima nädalavahetuseti, aga eks iga inimese valulävi olegi erinev. Kui tundub, et antud sektoris enam mõtet tööd teha pole, sest palka liiga vähe teenib, saab ja tulebki ametit vahetada. Peale seda saab ka öösiti hiljem magada ja ei pea muretsema, mis küll taksondusest saab
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
mtakso
HV vaatleja

liitunud: 04.09.2013
|
26.09.2016 11:49:37
|
|
|
crackpot kirjutas: |
Sest Uberi ja Taxify Private "eksperimentaalhinnad" on tegelikult kuritegelikud lollide suhtes. Siin tekib ka küsimus, kas me usume, et lollidelt tulebki nende raha ära võtta või et me elame nii palju sotsiaalsete joontega riigis, et ta püüab oma kodanikke säästa. Ilmselge skämmi osas.
Uberi tänaste hindadega teenust osutada ja midagi teenida ei ole võimalik, va e räigete ületundide arvelt, mis Haabersti ringi posti otsas lõppevad.
Isegi taksohindadega ei ole, nad ei kasutaks ju FIE-sid või kolmandaid isikuid, et enesele "rendirahavoog" tagada ning sellest elatuda - kasumit ei kingita ära, kahjum jagatakse laiali.
Kvaliteeti liht ei saa selle teenusega, aga ega taksomaastikul ole ka kunagi saanud, nii et u get what u pay for, üllatus on selle hinna sees. |
Sa oled enda sõnul pikalt taksoäris olnud. Kuidas Sinu meelest tänased taksofirmad FIE-st taksojuhi eest paremini hoolt kannavad ja "mitte kasumit" teenivad?
1) Taksofirmad rendivad FIE-st taksojuhtidele 4-8a vanuseid autosid 35-50€ päevas > kogu risk on taksojuhi kanda, too raha kohale - tellimusi otsi kust ise tahad! Taksojuhid ON SUNNITUD firmast autot rentima, sest enamus ei saa oma tausta tõttu liisingut/laenu auto ostmiseks. Seega üsna sundseis ja taksofirmad (autorendifirmad) kasutavad seda olukorda mõnuga ära.
2) Lisaks taksofirma logomaks sõltuvalt firmast 100-200€ kuus > selle eest saab keskmisest firmast 50-100 tellimust kuus, ülejäänud tellimused tulevad tänavalt või äppidest. Ühe tellimuse tasu kindlasti kulukam kui mobiiliäpist.
Äpid pakuvad sellistele takso(autorendi)firmade omanikele konkurentsi ja varasemalt "kasumlik" ärimudel peab turuolukorra tõttu muutuma. Aga rendi ja logoäri jätkub, ära see ei kao veel niipea.
Sõiduteenuse hind - konkurents paneb paika. Kui Uber lasi hinnad alla, siis konkurendid peavad kaasa tulema, sest kliendi mõttelaad on hetkel selline:
1) Vaatan kas Uberis on odavat autot - kui on siis tellin sealt.
2) Kui Uberis autot pole või on Surge Pricing, siis proovin teisi äppe
3) Väike seltskond inimesi helistab vanast harjumusest taksofirmasse
See on väga lai teema, mida võib põhimõtteliselt lõputult arutada. Igaühel oma arvamus ja erinev hulk informatsiooni ning statistikat. Jõudu!
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
26.09.2016 11:59:22
|
|
|
mtakso, unustad ära selle "pisiasja" et kui omal autot pole, siis Taxify või Uberi all sõites peab täpselt samamoodi auto rentima.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
mtakso
HV vaatleja

liitunud: 04.09.2013
|
26.09.2016 12:56:24
|
|
|
napoleon kirjutas: |
mtakso, unustad ära selle "pisiasja" et kui omal autot pole, siis Taxify või Uberi all sõites peab täpselt samamoodi auto rentima. |
Valdav osa privaatjuhte sõidavad siiski enda autoga ja ei rendi autot. Nad sõidavad pigem vähe, keskmiselt 5-7h / nädalas (vs taksod 30-40h nädalas), sõltuvalt linnast. Nende inimeste jaoks on see paindlik lisasissetuleku tellimise võimalus, et oma pere elujärge parandada või katta olemasolevaid autoga seotud kulusid (liising, kindlustus jms).
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
26.09.2016 21:19:59
|
|
|
mtakso kirjutas: |
crackpot kirjutas: |
Sest Uberi ja Taxify Private "eksperimentaalhinnad" on tegelikult kuritegelikud lollide suhtes. Siin tekib ka küsimus, kas me usume, et lollidelt tulebki nende raha ära võtta või et me elame nii palju sotsiaalsete joontega riigis, et ta püüab oma kodanikke säästa. Ilmselge skämmi osas.
Uberi tänaste hindadega teenust osutada ja midagi teenida ei ole võimalik, va e räigete ületundide arvelt, mis Haabersti ringi posti otsas lõppevad.
Isegi taksohindadega ei ole, nad ei kasutaks ju FIE-sid või kolmandaid isikuid, et enesele "rendirahavoog" tagada ning sellest elatuda - kasumit ei kingita ära, kahjum jagatakse laiali.
Kvaliteeti liht ei saa selle teenusega, aga ega taksomaastikul ole ka kunagi saanud, nii et u get what u pay for, üllatus on selle hinna sees. |
Sa oled enda sõnul pikalt taksoäris olnud. Kuidas Sinu meelest tänased taksofirmad FIE-st taksojuhi eest paremini hoolt kannavad ja "mitte kasumit" teenivad?
1) Taksofirmad rendivad FIE-st taksojuhtidele 4-8a vanuseid autosid 35-50€ päevas > kogu risk on taksojuhi kanda, too raha kohale - tellimusi otsi kust ise tahad! Taksojuhid ON SUNNITUD firmast autot rentima, sest enamus ei saa oma tausta tõttu liisingut/laenu auto ostmiseks. Seega üsna sundseis ja taksofirmad (autorendifirmad) kasutavad seda olukorda mõnuga ära.
2) Lisaks taksofirma logomaks sõltuvalt firmast 100-200€ kuus > selle eest saab keskmisest firmast 50-100 tellimust kuus, ülejäänud tellimused tulevad tänavalt või äppidest. Ühe tellimuse tasu kindlasti kulukam kui mobiiliäpist.
Äpid pakuvad sellistele takso(autorendi)firmade omanikele konkurentsi ja varasemalt "kasumlik" ärimudel peab turuolukorra tõttu muutuma. Aga rendi ja logoäri jätkub, ära see ei kao veel niipea.
Sõiduteenuse hind - konkurents paneb paika. Kui Uber lasi hinnad alla, siis konkurendid peavad kaasa tulema, sest kliendi mõttelaad on hetkel selline:
1) Vaatan kas Uberis on odavat autot - kui on siis tellin sealt.
2) Kui Uberis autot pole või on Surge Pricing, siis proovin teisi äppe
3) Väike seltskond inimesi helistab vanast harjumusest taksofirmasse
See on väga lai teema, mida võib põhimõtteliselt lõputult arutada. Igaühel oma arvamus ja erinev hulk informatsiooni ning statistikat. Jõudu! |
mtakso - te hüppate siit foorumist läbi, sisulisi arutelusid lugemata. Vastasel juhul teaksite minu seisukohti ka taksoettevõtjate käitumise/ärieetika/ärimudeli osas. Ma ei kiida neid heaks.
Aga taksofirma ei ole "market maker". Erinevalt teie või Uberi üritusest. Taksofirmade hinnad on väga varieeruvad, rendihinnast teenuse hinnani ja seal on enam valikuvõimalusi ja paindlikkust kui Teie ärimudeliga, mis lähtub turukonkurentsist, kuid ei arevsta kuludega.
Hetkel kui teil tekivad Taxify OÜ-le kuuluvad masinad, mille finantskohustused on lõpeks teie kanda, ei saaks te tänast tsirkust ja Uberiga võidujooksu enesele lubada.
Vahe taksofirmade ja äpifirmade vahel on see, et taksofirmad siiski OMA VARA välja rentides peavad oma ärimudelis arvestama, et tulu-kulu kokku jookseks ja keegi neid masinadi ka rendiks e nad surevad koos absurdiga ... teie ju ei sure, te kasutate inimeste vara, aega, võtate sellest oma osa välja, süüdimatult, vastutuseta.
Nagu tõdete ja ma nõustun - tihti rendivad need, kes ei ole krediidikõlbulikud.
Aga - taksoettevõte, taksoettevõtja peab tagama, et juht tuleb rendiga toime ja ka midagi teenib, sest samalt krediidikõlbmatult ei saa vastasel juhul võlga kätte, ka kohtutäituriga. See on päris oluline vahe taksofirma ja äpifirma vahel.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
26.09.2016 23:14:21
|
|
|
crackpot kirjutas: |
mtakso kirjutas: |
crackpot kirjutas: |
Sest Uberi ja Taxify Private "eksperimentaalhinnad" on tegelikult kuritegelikud lollide suhtes. Siin tekib ka küsimus, kas me usume, et lollidelt tulebki nende raha ära võtta või et me elame nii palju sotsiaalsete joontega riigis, et ta püüab oma kodanikke säästa. Ilmselge skämmi osas.
Uberi tänaste hindadega teenust osutada ja midagi teenida ei ole võimalik, va e räigete ületundide arvelt, mis Haabersti ringi posti otsas lõppevad.
Isegi taksohindadega ei ole, nad ei kasutaks ju FIE-sid või kolmandaid isikuid, et enesele "rendirahavoog" tagada ning sellest elatuda - kasumit ei kingita ära, kahjum jagatakse laiali.
Kvaliteeti liht ei saa selle teenusega, aga ega taksomaastikul ole ka kunagi saanud, nii et u get what u pay for, üllatus on selle hinna sees. |
Sa oled enda sõnul pikalt taksoäris olnud. Kuidas Sinu meelest tänased taksofirmad FIE-st taksojuhi eest paremini hoolt kannavad ja "mitte kasumit" teenivad?
1) Taksofirmad rendivad FIE-st taksojuhtidele 4-8a vanuseid autosid 35-50€ päevas > kogu risk on taksojuhi kanda, too raha kohale - tellimusi otsi kust ise tahad! Taksojuhid ON SUNNITUD firmast autot rentima, sest enamus ei saa oma tausta tõttu liisingut/laenu auto ostmiseks. Seega üsna sundseis ja taksofirmad (autorendifirmad) kasutavad seda olukorda mõnuga ära.
2) Lisaks taksofirma logomaks sõltuvalt firmast 100-200€ kuus > selle eest saab keskmisest firmast 50-100 tellimust kuus, ülejäänud tellimused tulevad tänavalt või äppidest. Ühe tellimuse tasu kindlasti kulukam kui mobiiliäpist.
Äpid pakuvad sellistele takso(autorendi)firmade omanikele konkurentsi ja varasemalt "kasumlik" ärimudel peab turuolukorra tõttu muutuma. Aga rendi ja logoäri jätkub, ära see ei kao veel niipea.
Sõiduteenuse hind - konkurents paneb paika. Kui Uber lasi hinnad alla, siis konkurendid peavad kaasa tulema, sest kliendi mõttelaad on hetkel selline:
1) Vaatan kas Uberis on odavat autot - kui on siis tellin sealt.
2) Kui Uberis autot pole või on Surge Pricing, siis proovin teisi äppe
3) Väike seltskond inimesi helistab vanast harjumusest taksofirmasse
See on väga lai teema, mida võib põhimõtteliselt lõputult arutada. Igaühel oma arvamus ja erinev hulk informatsiooni ning statistikat. Jõudu! |
mtakso - te hüppate siit foorumist läbi, sisulisi arutelusid lugemata. Vastasel juhul teaksite minu seisukohti ka taksoettevõtjate käitumise/ärieetika/ärimudeli osas. Ma ei kiida neid heaks.
Aga taksofirma ei ole "market maker". Erinevalt teie või Uberi üritusest. Taksofirmade hinnad on väga varieeruvad, rendihinnast teenuse hinnani ja seal on enam valikuvõimalusi ja paindlikkust kui Teie ärimudeliga, mis lähtub turukonkurentsist, kuid ei arevsta kuludega.
Hetkel kui teil tekivad Taxify OÜ-le kuuluvad masinad, mille finantskohustused on lõpeks teie kanda, ei saaks te tänast tsirkust ja Uberiga võidujooksu enesele lubada.
Vahe taksofirmade ja äpifirmade vahel on see, et taksofirmad siiski OMA VARA välja rentides peavad oma ärimudelis arvestama, et tulu-kulu kokku jookseks ja keegi neid masinadi ka rendiks e nad surevad koos absurdiga ... teie ju ei sure, te kasutate inimeste vara, aega, võtate sellest oma osa välja, süüdimatult, vastutuseta.
Nagu tõdete ja ma nõustun - tihti rendivad need, kes ei ole krediidikõlbulikud.
Aga - taksoettevõte, taksoettevõtja peab tagama, et juht tuleb rendiga toime ja ka midagi teenib, sest samalt krediidikõlbmatult ei saa vastasel juhul võlga kätte, ka kohtutäituriga. See on päris oluline vahe taksofirma ja äpifirma vahel. |
Ma korra hüppan vahele. Kas see jagamismajandus.com viagrareklaam on ka mingi jagamismajanduse vastane protest või mida?
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
mtakso
HV vaatleja

liitunud: 04.09.2013
|
28.09.2016 15:04:45
|
|
|
crackpot kirjutas: |
Vahe taksofirmade ja äpifirmade vahel on see, et taksofirmad siiski OMA VARA välja rentides peavad oma ärimudelis arvestama, et tulu-kulu kokku jookseks ja keegi neid masinadi ka rendiks e nad surevad koos absurdiga ... teie ju ei sure, te kasutate inimeste vara, aega, võtate sellest oma osa välja, süüdimatult, vastutuseta.
Nagu tõdete ja ma nõustun - tihti rendivad need, kes ei ole krediidikõlbulikud. Aga - taksoettevõte, taksoettevõtja peab tagama, et juht tuleb rendiga toime ja ka midagi teenib, sest samalt krediidikõlbmatult ei saa vastasel juhul võlga kätte, ka kohtutäituriga. See on päris oluline vahe taksofirma ja äpifirma vahel. |
Sorry, aga ei näe siin erilist vahet.
Igal juhul jääb kogu äririsk FIE-st (takso)juhi kanda:
- Takso ja rendifirmad küsivad tihti nädalase rendiraha ette ja isegi kui juht jääb 1-2 nädalat võlgu, siis risk pole ülisuur, kahju sadades Eurodes.
- Taxify puhul sama, juht saab tellimusi aga vahest ei maksa komisjonitasu arve ära ja lõpuks jääb meil võlg üles... kahju sadades Eurodes.
Taksofirma marginaalid autorendist on üsna head küsides 35-50€ päevas = nädalas 250-350€.
Taxify pakub uusi Toyota Corolla rendiautosid juhtidele €125/nädal > me ei üritagi rendiga teenida, vaid teenistus tuleb endiselt tellimuste vahendamisest.
Näeme lihtsalt seda, et taksofirmade autorendi hinnas on täna veel päris hea kogus marginaali sees.
Küsimus on ikkagi efektiivsuses, kes suudab mõistliku hinnaga pakkuda juhile autot ja tellimusi nii, et juhile jääks piisavalt ka endale
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
 |
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
29.09.2016 09:16:32
|
|
|
tsitaat: |
Ubes kõrvaldas täna oma teenuse teadaolevalt suurima puuduse kuue tegevusaasta jooksul ja lubab nüüd autosõite kasvõi kuu aega ette tellida.
«Oleme saanud palju tagasisidet klientidelt, kes soovivad oma sõite ette planeerida – näiteks varahommikusele sõidule lennujaama või keskpäevasele kohtumisele äripartneritega. Mõistame seda ning just seepärast saab Uberit nüüd ka ette tellida,» teatas Uber täna oma Eesti klientidele.
Uberi rakenduses saab sõitu planeerida mis iganes ajaks ette – olgu see 15 minuti või 30 päeva pärast. Määrata saab pealevõtu aadressi kõrval ka sihtkoha ning saada seeläbi teada süidu eeldatava maksumuse.
Uber Eesti juhi Enn Metsari sõnul alustati selle uuendusega esmalt juunis USAs. Esimene linn, kus see lisavõimalus Uberi kasutajatele tekkis, oli Seattle. New York City`s sai teenus kättesaadavaks eelmisel nädalal - 22. septembril.
«Tänasest on see saadaval paljudes Euroopa linnades, Tallinn üks esimeste seas,» ütles Metsar Postimehele. |
http://tehnika.postimees.ee/3853301/uber-korvaldas-oma-suurima-puuduse
Huvitav kuidas see neil töötab, nad ei ole ju taksofirma?
Aga väga kasulik uuendus igatahes, kui selle peale saab ka loota sama kindlalt kui taksofirmast ette tellides.
Kas Taxify plaanib ka nüüd sellist uuendust?
Lisaks, kas Taxify plaanib ka enda äpi Siri'ga siduda, Uberiga töötab see väga kenasti, pole vaja isegi äppi lahti võtta, väga mugav.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
29.09.2016 10:17:24
|
|
|
cascada kirjutas: |
Kas Taxify plaanib ka nüüd sellist uuendust? |
Aga loe artikkel lõpuni. Noorkuu kirjutab ju seal plaanidest.
Huvitav, et https://newsroom.uber.com/estonia/telliette/ on sõnastus:
tsitaat: |
Auto tellitakse automaatselt õigeks ajaks. |
Eile saadetud teavitavas emailis oli aga:
tsitaat: |
Kui aeg on käes, tellitakse Sulle automaatselt esimene lähedal olev vaba Uber |
Kas algul üritati formaalselt korrektsed olla, kuid kuna sel moel ei saa ju vaba vedaja olemasolus sugugi kindel olla, tegi (omaenda nutikusest juba ammu loobunud) rahvas kisa ja muudeti ära?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
29.09.2016 10:32:11
|
|
|
Jah, Taxify eesmärk on, et Tallinnas saad auto isegi kell 5 öösel, selles ma ei kahtle (seda saab isegi praegu, vähemalt kesklinnas) aga proovi sa saada autot väljaspool Tallinna, see on juba teine lugu.
Viimsi, Maardu, Jüri, Saku, Laagri, Tabasalu... kui sul on vaja väljaspool Tallinna kesklinna kindlaks ajaks auto saada siis Taxify peale loota ei saa sest see oleks õnnemäng kas sinu ligidal on mõni vaba auto või mitte.
Ainuke võimalus on ettetellimine mida aga kahjuks Taxify oluliseks lisandväärtuseks ei pea.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
29.09.2016 10:41:48
|
|
|
Eks mingit teenust tarbides tasub endalt alati küsida, millise raha eest sa ise oleksid nõus seda pakkuma? Näiteks kell 5 hommikul kellelegi Tallinnast Tabasallu või Sakku järele sõitma. Kuna "sõiduvahendajatel" vedajatega töölepingut ei ole, saavad nad juhte motiveerida vaid rahaga. Klient aga tahab enesestmõistetavalt sõitu saada max kütusele kuluva hinna eest. Seda ka tegelikult ei raatsiks.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
29.09.2016 10:55:10
|
|
|
Uber ja taxify lähenevad asjale erinevatest otstest, fy loodab, et saab linna autodega iga kell(kunagi) kaetud ja tellimist vaja pole, seniks kuni aga seda juhtunud pole, saab Uber kliendid endale kes kell viis lennujaama tahavad.
Ehk Uber elab selle järgi tänases päevas ja Taxify tulevikus.
Isiklikult pooldan Uberi lähenemist, miks mitte seni ettetellimist pakkuda kuniks tõesti saab takso sõltumata kellast igale poole?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
01.10.2016 22:57:02
|
|
|
RustyZ kirjutas: |
Ma korra hüppan vahele. Kas see jagamismajandus.com viagrareklaam on ka mingi jagamismajanduse vastane protest või mida? |
Sügavama huvi korral viagra vastu tuleks vast meditsiinivaldkonnast nõu küsida.
mtakso kirjutas: |
Sorry, aga ei näe siin erilist vahet.
Igal juhul jääb kogu äririsk FIE-st (takso)juhi kanda:
- Takso ja rendifirmad küsivad tihti nädalase rendiraha ette ja isegi kui juht jääb 1-2 nädalat võlgu, siis risk pole ülisuur, kahju sadades Eurodes.
- Taxify puhul sama, juht saab tellimusi aga vahest ei maksa komisjonitasu arve ära ja lõpuks jääb meil võlg üles... kahju sadades Eurodes.
Taksofirma marginaalid autorendist on üsna head küsides 35-50€ päevas = nädalas 250-350€.
Taxify pakub uusi Toyota Corolla rendiautosid juhtidele €125/nädal > me ei üritagi rendiga teenida, vaid teenistus tuleb endiselt tellimuste vahendamisest.
Näeme lihtsalt seda, et taksofirmade autorendi hinnas on täna veel päris hea kogus marginaali sees.
Küsimus on ikkagi efektiivsuses, kes suudab mõistliku hinnaga pakkuda juhile autot ja tellimusi nii, et juhile jääks piisavalt ka endale  |
Vahe on selles, et teie opereerite väga suure hulga juhtidega - 2000 v palju neid liitunud privaate, kelles kõvasti alla viiendiku püsima jääb?
Taksofirma siiski natuke valib ja ei käitle sellist inimmassi e mõtleb oma riskide maandamisele ja rõhk on sellel, et OMA VARAGA, mitte vahendusrendiga. Teie puhul jäädakse võlgu ju kolmandale juriidilisele isikule, mitte teile. Vahe on väga suur.
Ja Uberi ette tellimisest: te ei tea, KAS te saate auto ja te ei tea, millise hinnaga te masina saate, sest kui antud ajal on surge, olgu see x1.4 või x5, siis selle hinna te maksate e s...tal juhul mitu korda üle Tallinki hinna. Mis ei ole OK kontekstis "kas ma üldse saan auto".
http://geenius.ee/uudis/tallinnas-saab-nuud-uberi-naiteks-hommikuks-ette-tellida-kuigi-autot-firma-ei-garanteeri
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
02.10.2016 22:12:02
|
|
|
Üldiselt ei tasu meie taksojuhtidel siin väga vinguda, käisin just lõunanaabritel külas. Nendel küte pmst sama kallis ja palgad ka umbes sama suured. Riias, taksoga aga saab pea tasuta sõita -
Spoiler 
Esimene on siis mingi mõne kilomeetrine ots 2015a Passatiga, tagasi maksis üldse 2.10€ reede öösel ning teine on suvaline hetk ümbruskonnast võetud takso, enam-vähem kõik olid samasse auku hinnaga ja saadaval oli 10+tk kogu aeg.
Eriti soodsaks teeb asja sõidualustustasu 0.57€ ja egas 0.36€/km ka just halb pole.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
inca
HV Guru

liitunud: 02.06.2003
|
03.10.2016 07:59:23
|
|
|
Jah, mis te hädaldate, Süürias on üldse sõda...
Elu on teil siin nagu hernes.
_________________ KASS |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
04.10.2016 11:52:08
|
|
|
Facebooki "kliendifoorumit" vaadata, siis kohati jääb mulje, et Taxify meestel pole aimugi, kuidas oma seda äri ajada tuleks. Kuidagi väga valedel aegadel üritavad oma autode kasutamist promoda.
Samuti nad kas ei usu või keelduvad lihtsalt tunnistamast, et kommiraha eest rohkemate sõitude tegemine autot rohkem ei kuluta
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
alpha
HV veteran

liitunud: 04.12.2002
|
04.10.2016 12:15:03
|
|
|
panen täies mahus artikli ka
Spoiler 
tsitaat: |
Eesti poliitikute ja maksuameti kuulus koostööprojekt Uberiga näitab läbikukkumise märke
Foto: Raivo Tasso
Maksuameti nina all käib maksude varjamise pimesikumäng.
See oli alles tänavu suvel, kui Euroopa Komisjoni töögrupp jagas riikidele soovitusi hakata taksonduse kõrval toetama jagamismajandust kui homset suurepärast ärimudelit. Aruande tekst kattus suuresti Eesti jagamismajandust toetavate poliitikute nagu Toomas Kivimäe ja Kalle Pallingu hüüdlausetega mitu kuud enne seda. Dokumendis väideti, et nüüdseks on lahendatud ka suur mure, nimelt see, kuidas riik sõidujagajatelt maksud kätte saab. Lahenduseks pakuti nn Eesti edulugu. See mudel seisneb teatavasti riigi ja jagamisäppide hea tahte kokkuleppes, kus tehniline platvorm lubab aidata maksuinfo ja seega ka maksud kokku koguda.
Taksojuhid, keda on püütud näidata petturite ja stagnantidena, tunnevad end nüüd piraatjuhtide kõrval vägilasettevõtjatena.
Ent suurejooneline PR-projekt sai paari nädala eest suurejoonelise tagasilöögi. Avaldati andmed, mis võtsid kokku sõidujagajatelt 2015. aastal laekunud maksusummad. Kokku deklareeris makse tervelt 62 sõidujagajat, kes Uberi ja Taxify platvormi kasutades deklareerisid keskmiselt 1100 eurot tulu aastas. Kas tõesti kinnitab see riigi, maksuameti ja sõidujagamisplatvormide homset tähelendu iganenud taksonduse kõrval? Võib-olla. Ma saan aru, et koostöö pole veel olnud pikk ja lõplike järeldustega tuleks oodata. Ometigi võrdleksin tulemusi taksojuhtide omadega.
Võrdlus taksojuhtidega
Eeldan, et praegu sõidab Tallinnas umbes 500 sõidujagajat. Selle arvuni jõuame lihtsalt: ainuüksi Taxify on juba 2015. aastal välja hõiganud, et teeb kuus üle 100 000 sõidu, mis aga pidevalt suurenevat. Tollal hindas Taxify sõidujagajate hulka oma äpis 20%-ga. Pärast enamiku taksofirmade Taxifyst lahkumist on asemele tulnud üha uusi sõidujagajaid. Võime kalkuleerida, et pärast aastast kasvu on Taxify sõitude arv suurenenud 150 000-ni, millest 50% ehk 75 000 pärineb taksomeetri ja plafoonita autodelt. Kui keskmine jagaja teeb kuus (taksojuhiga samas mahus) 200–250 sõitu, siis 75 000 sõidu jaoks läheb vaja umbes 400 juhti. Lisame siia juurde Uberi sõidud umbes 100 autoga ja saame Tallinnas ringi vuravate jagajate hinnanguliseks arvuks 500. Kui nüüd väita, et ainult 62 neist deklareeris oma sõidud, tuleb maksuameti koostööpoliitika alused üle vaadata.
90 eurot tulu, mida keskmine aus sõidujagaja iga kuu deklareeris, võrdub umbes ühe takso/sõidujagaja ühe päeva keskmise tuluga. Midagi ei klapi. Kas arvutusviga? Või äkki siiski polegi sõidujagamine nii läbipaistev tegevus, kui seni näidata on tahetud?
Kümnekordne erinevus
Nüüd siis stagneerunud taksondusest. 96% taksojuhte on eraettevõtjad, kes deklareerivad iga kuu oma tulu ise, lahus taksoettevõtetest. Enamik Tallinna ja Tartu paarist-kolmest tuhandest taksojuhist deklareerib tulusid 400–1200 eurot kuus. On ka erandeid. Tean näiteks Sõbra Taksos sõitvat Kajarit, kes näitab juba mitu aastat järjest ametlikult aastas üle 16 000 euro käivet ja on end võtnud ka käibemaksukohuslaseks. Ka minu juhitavas Elektritaksos on juhte, kes on jõudnud aastakäibega 15 000–16 000 euroni.
Keskmisi sõidujagajaid ja taksojuhte võrreldes saame seega ametlikult deklareeritud käibe kümnekordse erinevuse.
Mul on imelik näha üleskutset „Tule teeni nädalavahetustega 1000 eurot” ja võrrelda seda 90 euroga kuus.
Aususe küsimus puudutab peale juhtide ilmselt ka Taxify- ja Uberi-nimelisi firmasid, mida osa juhtpoliitikuid ülistab. Mul on imelik näha iga päev veebis vilkumas Taxify üleskutset „Tule teeni nädalavahetustega 1000 eurot” ja võrrelda seda tegelikult deklareeritud 90 euroga kuus. Veelgi huvitavam on läbi astuda Taxify juhtide foorumist, kus enim väljendatud mure on: „Ega te meie sõiduinfot maksuametiga ei jaga?”, ning lugeda Taxify juhtide rahustusi: „Kui te ise ankeedis ei märgi, et me neid jagaksime, siis me ka ei jaga.”
Veider, et tegu on mudeliga, mida Eesti promob kogu maailmale kui imelist maksude kogumise viisi. Tahaks loota, et valitsus palkab tulevasi prognoose tegema peale idealistide ka matemaatikuid ja pragmaatikuid ning suudab mudeli enne selle eduloo eksporti ka tegelikult toimima panna. Praegu tunnevad tuhanded taksojuhid, keda seni on püütud meedias kujutada petturite ja stagnantidena, end piraatjuhtide kõrval tõeliste vägilasettevõtjatena.
|
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
08.10.2016 19:52:57
|
|
|
mtakso kirjutas: |
Sõiduteenuse hind - konkurents paneb paika. Kui Uber lasi hinnad alla, siis konkurendid peavad kaasa tulema, sest kliendi mõttelaad on hetkel selline:
1) Vaatan kas Uberis on odavat autot - kui on siis tellin sealt.
2) Kui Uberis autot pole või on Surge Pricing, siis proovin teisi äppe
3) Väike seltskond inimesi helistab vanast harjumusest taksofirmasse
|
Väga paljud ei kasuta uberit või taxifyd üldse
cascada kirjutas: |
Jah, Taxify eesmärk on, et Tallinnas saad auto isegi kell 5 öösel, selles ma ei kahtle (seda saab isegi praegu, vähemalt kesklinnas) aga proovi sa saada autot väljaspool Tallinna, see on juba teine lugu.
Viimsi, Maardu, Jüri, Saku, Laagri, Tabasalu... kui sul on vaja väljaspool Tallinna kesklinna kindlaks ajaks auto saada siis Taxify peale loota ei saa sest see oleks õnnemäng kas sinu ligidal on mõni vaba auto või mitte.
Ainuke võimalus on ettetellimine mida aga kahjuks Taxify oluliseks lisandväärtuseks ei pea. |
Kl5 linnast väljas saad vabalt alati. Iseasi kas hind ka sobib.
Aina rohkem inimesi kasitab fb "kained juhid tallinnas" gruppi mis ei eelda ainult tallinnat. Paari kuuga on kasutajate arv hüpanud 2000 pealt 3700 peale. Nädalavahetuse õhtu/ööga 70-100eur kasumit pole mingi mure sealt tekitada mõistlike hinnasoovidega juhil. Ei pea kellelegi tükki ära andma ja midagi tõestama kah lisaks.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
08.10.2016 20:49:31
|
|
|
mtakso kirjutas: |
Sõiduteenuse hind - konkurents paneb paika. Kui Uber lasi hinnad alla, siis konkurendid peavad kaasa tulema, sest kliendi mõttelaad on hetkel selline:
1) Vaatan kas Uberis on odavat autot - kui on siis tellin sealt.
2) Kui Uberis autot pole või on Surge Pricing, siis proovin teisi äppe
3) Väike seltskond inimesi helistab vanast harjumusest taksofirmasse |
On ka kolmas seltskond, teevad Taxify lahti vaatavad, et jälle on ainult kaardimaksevõimaluseta piraadid ainult hetkel saadaval, panevad äpi kinni ja helistavad taksofirmasse...
Peale 4-5 analoogset situatsiooni, uninstallivad selle äpi üldse, kui kasutu vidina, aeg on teinekord tähtsam kui raha...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
08.10.2016 21:13:05
|
|
|
Ahja neid kaardiusku tegelasi sigineb jah kahtlaselt juurde igas valdkonnas. Häiriv väga.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
08.10.2016 21:52:17
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Ahja neid kaardiusku tegelasi sigineb jah kahtlaselt juurde igas valdkonnas. Häiriv väga. |
Paraku ei ole võimalik sulas maksta ja hiljem seda kuidagi kuludesse kanda...
Rääkimata sellest, et selliselt Gennaadilt üldse raamatupidamise jaoks valiidse tseki saaks...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|