Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.4 (Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 457, 458, 459 ... 1525, 1526, 1527  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)?
Ei, ei suitseta üldse
80%
 80%  [ 104 ]
Ei suitseta autos, mujal küll
12%
 12%  [ 16 ]
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi
3%
 3%  [ 4 ]
Jah, suitsukonid viskan aknast välja
4%
 4%  [ 6 ]
hääli kokku : 130

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
somnambuul
HV veteran

liitunud: 22.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.09.2016 22:39:37 vasta tsitaadiga

Kisub külmaks jah. Millised talverehvid see aasta head on? Eelmised on 5 talve all olnud, peaks uued ostma, kuigi mustrit ja naelu veel on.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.09.2016 22:40:40 vasta tsitaadiga

Mul lähevad need mingi aeg tellimusse http://www.rehvitakso.ee/Continental-IceContact-2
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 19.09.2016 00:12:18 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
p2ep kirjutas:
SSD kirjutas:
Siks oli pmtl. ainus vene auto mis talvel heasti soojaks läks.
Ja kütet võttis ta nii nagu tolleaegsed autod ikka. Ehk nii 8-9 keskmiselt.

ZAZ968 läks kah heaste soojaks - tal oli ju bensul töötav ahi.

No jah, aga kippusid põlema ka minema. icon_confused.gif Ja bena kulus kah vist ebameeldivalt palju. icon_rolleyes.gif Mingeid numbreid ma ei tea, tean vaid seda, et sappari omanikud, seda ahju väga kasutada ei tahtnud.

Sapakas võttis 10 kanti. Ahju töötamist ma kunagi oma silmaga ei näinudki.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 19.09.2016 00:33:22 vasta tsitaadiga

2III7 kirjutas:
Oisu. kirjutas:
2III7 kirjutas:
Isegi VAZ 2103-el oli väike elektriline küttekeha radika juures.

icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif
Siks on ju siberi mersu, talvel kõige soojem auto icon_cool.gif
Ilmaski ei usu, et vajab lisa soojendust.
Soomes, Rootsis, Norras oli lisana el. mootoriploki soojendus ja salongi puhur. Töötas 230V pealt. Võibolla mõtled seda siis?
ei mõtle seda. Kunagi sai üks 03 juppideks võetud ja sellel oli salongi radika juures väike pulga kujuga küttekeha, töötas 12v pealt. Tundus originaal mitte isearetus.

Oled kindel, et see temperatuuriandur ei olnud? Need olid pulgakujulised, 15mm läbimõõduks võib-olla ja umbes 50-60mm pikad, messingkestas. Ja 12V loomulikult. icon_biggrin.gif
Juhul kui pulga seest mingi pisikese spiraali leidsid, siis tähendab et see oli bimetall-andur. Jah, need läksid töötamisel ka soojaks natuke. icon_wink.gif

Suht välistatud, et aku pealt puhtalt elektriga mootorit soojendatakse, sest see oleks üüberlollus: kuna mootori jahutusvedeliku soojendamiseks peaks küttekeha olema ~400-500W, see teeb 12V puhul 33-42A voolutugevuseks (see tähendab üsna jämedaid juhtmeid).
Tüüpiline 55-60Ah aku saaks tühjaks tunniga, "kõlisevalt tühjaks" paariga. Mootori soojendamiseks ~20-30° võrra sellise võimsusega küttekehaga kulub rohkem kui tund. Seega iga korraga aku tühjaks ja käivitada pole enam millegagi. Täislaadimiseks läheb aga mitu korda rohkem aega, sõiduga täislaadimiseks peaksid terve päeva tiirutama vahepeal peatumata.
Lisaks on 400-500W küttekeha natuke suurem kui lihtsalt pulk, see on pigem teeklaasi-keeduspiraali mõõtu. Ja seda mitte niivõrd sellepärast, et sama võimsusega küttekeha kompaktsemaks teha ei saa, vaid sellepärast, et küttekeha pindala peab olema piisav selle võimsuse ülekandmiseks jahutusvedelikule.
12V pealt töötavad soojendused kasutavad elektrit ainult leegi süütamiseks, kütuse ettepumpamiseks ja mõnel juhul ehk põletis tõmbe tekitamiseks ja/või vedeliku tsirkulatsiooniks. Kogu soojusenergia tuleb kütuse põletamisest.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.09.2016 05:21:45 vasta tsitaadiga

Jaa
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
2III7
HV veteran
2III7

liitunud: 20.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.09.2016 08:59:34 vasta tsitaadiga

Dogbert kirjutas:
Oled kindel, et see temperatuuriandur ei olnud? Need olid pulgakujulised, 15mm läbimõõduks võib-olla ja umbes 50-60mm pikad, messingkestas. Ja 12V loomulikult. icon_biggrin.gif
Juhul kui pulga seest mingi pisikese spiraali leidsid, siis tähendab et see oli bimetall-andur. Jah, need läksid töötamisel ka soojaks natuke. icon_wink.gif

Suht välistatud, et aku pealt puhtalt elektriga mootorit soojendatakse, sest see oleks üüberlollus: kuna mootori jahutusvedeliku soojendamiseks peaks küttekeha olema ~400-500W, see teeb 12V puhul 33-42A voolutugevuseks (see tähendab üsna jämedaid juhtmeid).
Tüüpiline 55-60Ah aku saaks tühjaks tunniga, "kõlisevalt tühjaks" paariga. Mootori soojendamiseks ~20-30° võrra sellise võimsusega küttekehaga kulub rohkem kui tund. Seega iga korraga aku tühjaks ja käivitada pole enam millegagi. Täislaadimiseks läheb aga mitu korda rohkem aega, sõiduga täislaadimiseks peaksid terve päeva tiirutama vahepeal peatumata.
Lisaks on 400-500W küttekeha natuke suurem kui lihtsalt pulk, see on pigem teeklaasi-keeduspiraali mõõtu. Ja seda mitte niivõrd sellepärast, et sama võimsusega küttekeha kompaktsemaks teha ei saa, vaid sellepärast, et küttekeha pindala peab olema piisav selle võimsuse ülekandmiseks jahutusvedelikule.
12V pealt töötavad soojendused kasutavad elektrit ainult leegi süütamiseks, kütuse ettepumpamiseks ja mõnel juhul ehk põletis tõmbe tekitamiseks ja/või vedeliku tsirkulatsiooniks. Kogu soojusenergia tuleb kütuse põletamisest.
Jep, umbes sellise suurusega see oli, ju siis oli temp andur hoopis thumbs_up.gif Seda ei teagi kas ta soojaks läks või mitte, lihtsalt visuaalselt meenutas klassikalist keraamilise südamiku ja takistustraadiga küttekeha.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p2ep
HV veteran

liitunud: 13.12.2003




sõnum 19.09.2016 18:09:17 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:

Sapakas võttis 10 kanti. Ahju töötamist ma kunagi oma silmaga ei näinudki.

Töötava ahjuga talvel 400 km (Talna ja tagasi) oli 8,5 l / 100. Soe oli, järelikult töötas.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 19.09.2016 19:51:01 vasta tsitaadiga

Dogbert kirjutas:

Suht välistatud, et aku pealt puhtalt elektriga mootorit soojendatakse, sest see oleks üüberlollus: kuna mootori jahutusvedeliku soojendamiseks peaks küttekeha olema ~400-500W, see teeb 12V puhul 33-42A voolutugevuseks (see tähendab üsna jämedaid juhtmeid).

Ma olen oma autol mõõtnud ampertangidega. 98A tarbis. Loomulikult akupealt see ei peagi töötama. Genekas on ka ju olemas.

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 20.09.2016 14:30:55 vasta tsitaadiga

Volum, kas 110kw bmw diisel on hea engine?
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 20.09.2016 14:35:30 vasta tsitaadiga

prtv kirjutas:
Volum, kas 110kw bmw diisel on hea engine?

ei
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 20.09.2016 14:36:45 vasta tsitaadiga

kas 100kw on parem?
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 20.09.2016 14:43:00 vasta tsitaadiga

lihtsam ja lolle "super engineering" vigu vähem va. kui läbisõit juba 300+K.
Ja suitsevad hirmsalt just uuemad mootorid mitte see.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 20.09.2016 14:51:46 vasta tsitaadiga

e46 vaatan. Kui 110kw on jama, siis vanem 100kw on hea, aga kuidas on 135kw variandiga? Väikse läbisõiduga diislit väga ei leia turult.
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 20.09.2016 14:54:58 vasta tsitaadiga

Miks bensukat ei vaata?
_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 20.09.2016 15:00:33 vasta tsitaadiga

3.0 eelistatakse rohkem, aga jah. Läbisõit... sirvi BMW foorumit natuke. Sealt saad pildi ette mida tuleks hetkel jälgida. 3.0 puhul on juba näha seda, et röögatud läbisõidud ja hooldamatus ei lase teistel hingata (nagu suitsusein on mõni X5)
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2016 15:10:37 vasta tsitaadiga

Tüüpiline, ostetakse bmw-d ja kõige olulisem on kütusekulu thumbs_up.gif
Pole ime, et vist vist kõik bmwd Kesk-Sõjamäe 7 lõpetavad icon_razz.gif
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 20.09.2016 15:15:21 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Miks bensukat ei vaata?

vähe on neid manuaalkastiga universaale
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 20.09.2016 22:38:27 vasta tsitaadiga

prtv kirjutas:
Volum, kas 110kw bmw diisel on hea engine?

Ei, kui sa just väga väikse läbisõiduga isendit ei osta. Ja isegi kui leiad midagi, siis kindlasti on keritud. icon_razz.gif Bensukatel on jällegi see mure, et ketid kipuvad venima. Isegi 2.0 mootoril. Diisli puhul on oluline see, mis seisus pihustid on, mis lõhnad heitgaasil on (ära hooratud mootoritel on selline väga vastik ving, hooldatud omadel on hoopis teistsugusem) ja kas tühikäigul mootor vibreerib või mitte.

_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 20.09.2016 22:52:17 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Ja suitsevad hirmsalt just uuemad mootorid mitte see.


See on jah ulme, suva, mis tootja, sarjavad siin toyotat, aga audid ja üks uuem 7'ne bmw vedas täna kohaltvõtul asfaldile kenad tahmajutid. Vägisi tundub, et diisel on surnud tehnoloogia
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 20.09.2016 23:03:12 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Ja suitsevad hirmsalt just uuemad mootorid mitte see.


See on jah ulme, suva, mis tootja, sarjavad siin toyotat, aga audid ja üks uuem 7'ne bmw vedas täna kohaltvõtul asfaldile kenad tahmajutid. Vägisi tundub, et diisel on surnud tehnoloogia

Kas uuem bmw on selline 300000+km läbisõiduga?
Mu arust on linnas tossavaid audisid ja toyotasid suht võrdselt, sekka ka mõni üksik 10+a vana mersu ja bmw.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 21.09.2016 00:17:05 vasta tsitaadiga

Ilmselt juba olnud, või siis ka mitte.

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2016 06:09:26 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Ja suitsevad hirmsalt just uuemad mootorid mitte see.


See on jah ulme, suva, mis tootja, sarjavad siin toyotat, aga audid ja üks uuem 7'ne bmw vedas täna kohaltvõtul asfaldile kenad tahmajutid. Vägisi tundub, et diisel on surnud tehnoloogia


Kui diisel on surnud tehnoloogia, siis miks see tehnoloogia rasketehnikal, mis ju tegelikku tööd teeb domineeriv on? Kui diisel on surnud tehnoloogia, miks siis mootorit toodetakse ja miks see nii levinud on?

Sa ikka saad aru, miks nn "tahm" diislist välja tuleb? Oled tööpõhimõtetega kursis?
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 21.09.2016 07:19:04 vasta tsitaadiga

Diiselmootor rasketehnikal õigustab end ära, just sellepärast kuna sõidetakse miljoneid kilomeetreid. Sõiduautoga sõidetakse 20-30k km aastas. Kui ostad uuena, siis esimesed 100k on kihvt tehnoloogia, pärast seda muutub surnuks. icon_smile.gif
_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 21.09.2016 07:57:01 vasta tsitaadiga

Isegi see lexuse senine arendus hübriidi alal on suhteliselt jama. vead kaalu kaasa ja loodetud võimsuskasvu ei saa. Emotsiooni osas bensuka panid sinna, aga see pandi momendi pärast ehk oleks võinud ka diisli panna (tihti ikka need edevad süsteemid suhteliselt kasutud) icon_lol.gif
Ehk sisuliselt selles võrdluses on diisel ja uued võimsad bensukad ikka kõvasti arenenud ja pigem võiks loota superkondekate+aku arengule st. saad terava mootori+ hunniku lühiajalist lisavõimsust. See, et saad 50km vajadusel aku najal sõita on tegelikult igav ja mõttetu.

Diislist: 100-120K peal on raha tagasi vs sama VAG bensukaga.
Aurise 1,6-ga oli mul linnas keskmine 8,7-9,7. Superbiga 5,5-6,8
100K peale siis 3000.- vahet.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2016 08:19:06 vasta tsitaadiga

Mul keskmine 9 sajale aga diislit ikka ei vôtaks. Elus on muudki peale kutusekulu
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.4 (Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 457, 458, 459 ... 1525, 1526, 1527  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.