Kaua tänapäeva prosedega akud kestavad? Ei ole mänguläpparit väga mitu aastat omanud. Kui tuleb paar tundi ära, siis võib tõesti rääkida seljakotiga mängimisest
Ma arvan, et lisaaku\suurema aku lisamine "kotti" pole ka mingi "raketiteadus" Ise mõtlesin, et lisaakud võiks näiteks reie "holster" panna, vahetad välja nagu kauboi filmis:P
viimati muutis Vael 16.08.2016 19:32:01, muudetud 1 kord
Jalgadele kinnitatakse rõhu- ja kiirendusandurid, mis Talaria süsteemi läbi töödeldakse liikumiseks rakenduses, kas läbi silmade vaates või kolmandas isikus vaates. Video on ka posti lõpu poole...
Rääkides mugavusest oleks mingi seljakott küll vales suunas minemine. Teeks asja veelgi rohkem keerukamaks ja kohmakamaks. Pigem siis juba see juhe. Selles videos olev "koha peal kõndimine" on küll täielik lollus.
Anyway see 5 kg selja peal ei vaheta küll jõusaali välja . Kui tahad kõhnaks saada, siis jah vb, aga kui lihaseid tahad kasvatada, siis peab ikka jõusaalis käima.
Tänapäeva gamer läpakad on seal 2kg kandis. Ning kuna kohe on väljas palju voolusäästlikumad gen10 Nvidia videokaardid ka läpakatele, mis veelgi voolusäästlikumad. Seega 2h veab vabalt välja.
Today, Intel announced a new virtual reality reference design it's calling Project Alloy, a cordless system the company says contains everything you need to have a VR experience without extraneous components. That means the headset contains the computational and graphics power necessary to create the virtual images and an internal battery for power, as well as 3D cameras and sensors powered by Intel's RealSense motion tracking tech.
In a demo onstage at the Intel Developer Forum in San Francisco, a Project Alloy wearer was able to use a dollar bill in his physical hand as a lathe to shave down a virtual block of gold in a VR environment. Krzanich was also brought into the VR scene, by way of Project Alloy's onboard cameras. This is the promise of mixed reality, he said, where virtual environments can integrate everything from our limbs and handheld objects to entire virtual representations of other people captured by cameras and sensors.
INTEL PLANS ON MAKING PROJECT ALLOY OPEN SOURCE NEXT YEAR TO LET THIRD PARTIES BUILD HEADSETS
Of course, Project Alloy doesn't seem as precise or high-definition as something like the HTC Vive using Valve's Lighthouse laser tracking system. However, it does represent a leap toward merging the type of cordless, lower-budget system we see with Samsung's Gear VR with a higher-end set of capabilities you'd more likely to get with the Oculus Rift.
Windows Holographic platform, with which developers can make and run mixed reality apps, will come to all Windows 10 PCs next year. That means that any VR or AR headset, and not just the HoloLens, will be able to run 3D and even standard, 2D apps designed for Windows 10, Myerson said _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
see on inteli ja microsofti lükatav suund - mitte vr aga augmented/mixed reality. seal on vajadused või nõuded teistsugused ja antud kontekstis võiks piisaval tasemel suuta küll. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Saksas nüüd 2 pakkumist juba Riftile ka 699€ eest. Hakkab hind paistab normaliseeruma. Paraku Eestisse ei saadeta _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Pledge $399 or more
EYEFORCE STARTER PACK
You will receive the whole set of eyeForce including a headset with 210° field of view, a controller, a position tracking device and HDMI to DVI adapter.
ETA: 2017 MAI _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Pledge $399 or more
EYEFORCE STARTER PACK
You will receive the whole set of eyeForce including a headset with 210° field of view, a controller, a position tracking device and HDMI to DVI adapter.
ETA: 2017 MAI
Selline asi vajaks eyetrackingut, et implementeerida foveated rendering tehnoloogiat, sest 4k stereo @ 90hz pilti saavutada normaalse graafikaga on rakse.
Kui siit käis läbi mingi aeg Onwardi demo. Siis neid mitmikmängija VR mänge hakkab tasapisi tulema järjest juurde. Star Treki fännidele siis multicrew mäng tulemas sügisel mis VR-i arvestades üles ehitatud.
E3 demo:
Ah, sai ka siis plussid ja viirused kokku löödud ning Vive lõpuks ära tellitud. Peaks järgmise nädala keskel kohale jõudma. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Seda näitab tõenäoliselt oktoobriku Sõltub kuidas Sony Oculuse ja HTC probleemidest õppust on võtnud. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Eks ta nii ongi, konnatiik nagu me oleme. HTC Vive-i pakub Eestis üks müüja tellimise peale, Oculust ei ole üldse saada. PSVR-i kohta ma soovitan sul PS Eestilt üle küsida, nemad vast oskavad kõige rohkem midagi sellest teemast arvata. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Ah, sai ka siis plussid ja viirused kokku löödud ning Vive lõpuks ära tellitud. Peaks järgmise nädala keskel kohale jõudma.
Õige valik, sai samuti HTC Vive ära proovitud ja peale hämmingut ka ära tellitud. Oculus Rift on ka proovitud ja paras bullshit tegelikult. Vive on tõeline VR kogemus ja inimene, kes tuleb ütlema, et VR on läbi kukkunud või gimmick, ei ole ilmselt ise korralikult erinevaid mänge, tundide viisi HTC Vive-ga proovinud. Tõesti, suurimad probleemid on veel juhtmete rägastik ja screendoor efekt, aga nii kui sa õige mänguga sisse elad, siis unustad sa selle ja ei pane enam tähele enam eriti, siis võtab sind enda sisse see virtuaalne maailm, mis on HTC Vive-ga väga hästi esile toodud, ja just tänu pultidele lihtsal super. Youtubes on päris palju videosi, mis ülistavad HTC Vive-i ja see ei tee tõesti südant pahaks, aga Rift--no ikka päris maha tehakse, et nagu oleks midagi, aga samas päris jama peale mõnda aega mängimist. Siin on näiteks üks VR mõlema headset-i ülevaade, mis päris põhjalik ja hea, soovitan tõesti vaadata https://www.youtube.com/watch?v=6pnLjkaXzW0 VR on tulevik, see ei ole põrmugi läbi kukkunud ja kui HTC oma ekraani tulevikus parandab ja kaotab juhtmed, säilitades vähemalt sama kvaliteedi, siis OMG, see oleks lihtsalt super.
and12345, Vara veel öelda kas VR on läbi kukkunud või mitte. Eks paari aasta pärast oleme targemad. Pole see ju esimene VR üritus. Lisaks ükskõik kui super raud seal HMD-s on, siis lõpuks sõltub kõik ikka sisust. Kui korralikke AAA mänge pole ja ainsad elamused on 60€ demod, siis sellega kaugele ei purjeta. Siinkohal ma ütleks, et baseline raud on nüüd olemas aga sisu peab järgi jõudma. Ja kui VR mängud ei saa populaarseks, siis loodetavasti porno vähemalt hoiab asja pinnal
See ei ole küll mingi mainstream "üritus". See on tech demo rikastele inimestele. 50,000$ - 200,000$ oli siis see tehnoloogia.
Tegelikult tuli mulle meelde nüüd VFX1. 1995, $695 ja consumer. Väga sarnane tehnoloogia tõesti.
Samas sellisel skaalal pole ikkagi asja enne tehtud seega on ikkagi see võrdlus mõttetu.
VR ei feilinud enne selle pärast, et VR on gimmick. Feilis, sest tehnoloogia ei olnud valmis. Nüüd on meil vähemalt bare minimum tehnoloogia poole pealt olemas.
VR ei feilinud enne selle pärast, et VR on gimmick. Feilis, sest tehnoloogia ei olnud valmis. Nüüd on meil vähemalt bare minimum tehnoloogia poole pealt olemas.
Minu mõtted täitsa samad. Jah, ja lisaks võib üldse vaielda, et mis asi see õnnestumine või feilimine oleks. Näiteks simulaatorites on juba VR ennast tõestanud ka hetke tehnoloogiaga. Feilimist kui sellist ei saagi olla, asi saab ainult paremaks minna. Kui feilimiseks lugeda seda, et igaüks ei saa seda endale lubada või igalühel pole selle seadmega midagi peale hakata (ala pole teda huvitavat contenti) siis jah võib ju seda feilimiseks lugeda. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
viimati muutis Equinox 24.08.2016 12:59:28, muudetud 2 korda
agen008 ja Equinox. Muidugi 90 aastate seadmed olid täiesti erinevad ja algelised. Kõigele lisaks väga kallid jne. aga sellest hoolimata oli see minu meelest ikkagi esimene üritus ja sihtmärk oli küllalt sarnane tänase üritusega. Muide minu esimene proov oli just see VFX1. 1995, $695 ja consumer versioon (Soomes).
Mis puudutab tänast päeva, siis läbikukkumise all pean mina silmas seda, et praegused esimese põlvkonna VR tooted ei lähe massidesse, ning see pidurdab sisu valmistamist (mängud jne.). Lihtsalt ostjaid on veel liiga vähe, seega räägime automaatselt aastatest, et suuremat läbimurdu saavutada!
Isiklikult mina hoian pöijalt, et VR õnnestuks ja võimalikult kiirelt. Olgu selleks läbimurdjaks Oculus, Vive, Sony, või hoopis mingi uus tootja.
Kahjuks minu skeptiline "sisehääl" ütleb, et see läbimurd ei ole veel lähedal.
viimati muutis Avot 24.08.2016 13:19:20, muudetud 4 korda
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.