Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia Koduinternet märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 441, 442, 443 ... 868, 869, 870  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 10.07.2016 23:27:18 vasta tsitaadiga

kena oleks kui Telia suvatseks Tartus oma neti korda teha. Kaks korda ruuteri konfi resettinud, korra softi vahetanud ja korra proovinud vana konfi mis töötas varem 100%.. Ühesõnaga, probla on Telia poolses otsas.. 123 mõttetu pöörduda, esmalt vahid pool päeva toru otsas, siis saadetakse kuu peale kuna seadmed pole Telia omad.

Peale päevast äikest algasid jamad, mängudes tekivad lambi-lägid (mehed jooksevad aeg-ajalt ühe koha peal), sageli ühendus serveritesse lihtsalt kukub ära. Äikese ajal olid mu enda masinad ja ruuter võrgust ja elektrivõrgust väljas.

Isegi tavalised veebilehed aeg-ajalt annavad "Error404:Not Found" ja siis jälle 5sek hiljem töötavad nagu peaks..

Näidis kah
Spoiler Spoiler Spoiler


viimati muutis aht0 10.07.2016 23:42:17, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.07.2016 23:33:12 vasta tsitaadiga

Kui kaua võtab aega väikeses alevikus, et tehnik tuleks kohale ja vaataks üle, kas ja millist netti on reaalselt võimalik eramajas panna? Kodulehe aadressi kontroll igatahes lubab VDSL-i olemasolu. Ning kui kaua peale seda võtab aega, kui saab saba seina pista? Tean, et see on puhas kohvipaks, aga kas suurusjärku on võimalik öelda (päevad, nädalad, kuud)?
_________________
Mobrog tasustatud küsitluste paneeli affiliate link: KUTSE
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
darkside
HV veteran
darkside

liitunud: 20.05.2005




sõnum 10.07.2016 23:51:48 vasta tsitaadiga

Dijital kirjutas:
Kui kaua võtab aega väikeses alevikus, et tehnik tuleks kohale ja vaataks üle, kas ja millist netti on reaalselt võimalik eramajas panna? Kodulehe aadressi kontroll igatahes lubab VDSL-i olemasolu. Ning kui kaua peale seda võtab aega, kui saab saba seina pista? Tean, et see on puhas kohvipaks, aga kas suurusjärku on võimalik öelda (päevad, nädalad, kuud)?

Tavaliselt 4-6 päeva. Arvestades äikeseperioodi siis +2 icon_cry.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 11.07.2016 09:38:48 vasta tsitaadiga

aht0 kirjutas:
kena oleks kui Telia suvatseks Tartus oma neti korda teha. Kaks korda ruuteri konfi resettinud, korra softi vahetanud ja korra proovinud vana konfi mis töötas varem 100%.. Ühesõnaga, probla on Telia poolses otsas.. 123 mõttetu pöörduda, esmalt vahid pool päeva toru otsas, siis saadetakse kuu peale kuna seadmed pole Telia omad.

Peale päevast äikest algasid jamad, mängudes tekivad lambi-lägid (mehed jooksevad aeg-ajalt ühe koha peal), sageli ühendus serveritesse lihtsalt kukub ära. Äikese ajal olid mu enda masinad ja ruuter võrgust ja elektrivõrgust väljas.

Isegi tavalised veebilehed aeg-ajalt annavad "Error404:Not Found" ja siis jälle 5sek hiljem töötavad nagu peaks..

Näidis kah
Spoiler Spoiler Spoiler


Viimase mittemidagiytleva näite asemel võta parem mtr kätte ja tekita mingi logi ühenduse kohta. Testiks võid ajutiselt Inteno rentida, kui oma jõud debuggimiseks üle jõu käib.

Error 404 saades ütlen, et tekib tõenäoliselt mingi bugi, kus http(s) sessioon katkestatakse poole laadimise pealt. Tavaliselt conntrack moodul. Viimane pole Telia ühendusega kuidagi seotud.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 11.07.2016 10:39:57 vasta tsitaadiga

Pailaps kirjutas:

Viimase mittemidagiytleva näite asemel võta parem mtr kätte ja tekita mingi logi ühenduse kohta. Testiks võid ajutiselt Inteno rentida, kui oma jõud debuggimiseks üle jõu käib.

Error 404 saades ütlen, et tekib tõenäoliselt mingi bugi, kus http(s) sessioon katkestatakse poole laadimise pealt. Tavaliselt conntrack moodul. Viimane pole Telia ühendusega kuidagi seotud.


Ütleme siis lihtsamalt. Suvalisel hetkel ühendus kaob, ilma et mul ruuteri WAN IP'd maha viskaks. Mitte ainult port 80 vaid ka DNS nimelahendus ja muud (sõltumata serveritest mida üritan kasutada). Kui kaob poole lehe laadimise pealt tuleb 404, kui üritan avada lehte - siis kui ühendus juba on kadunud, siis tuleb lihtsalt timeout.

see "mittemidagiütlev näide" näitab et UDP pakettidel baseeruv ühendus mänguserveriga lihtsalt kaob, vahel tuleb tagasi, vahel läheb üle timeout perioodi ja ühendus visatakse maha.

Selline jura on 4a jooksul praegusel aadressil esimene. Kogu selle aja olen kasutanud probleemideta oma seadmeid.
Eksperimenteerin, äkki on uus nädal/uus päev toonud muutusi. Ruuteri logis on viimased "karjed" eilsed.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 11.07.2016 12:33:29 vasta tsitaadiga

Kui DSL ja WAN püsivad, siis on probleeme arvatavasti connection trackingu ja dnsmaq mooduliga. Viska mingi logi katkemise kellaajaga, siis aitan mõelda milles viga.
_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 11.07.2016 17:04:50 vasta tsitaadiga

aht0 kirjutas:
Kogu selle aja olen kasutanud probleemideta oma seadmeid.
Igasuguse raskesti replitseeritava arusaamatu käitumismustriga probleemi korral on kõige lihtsam vahetada välja erinevaid komponente. Antud juhul kui häda on mitmes klientseadmes siis on ühine punkt ISP vahel on ilmselt ruuter, vbolla ka miski switch. Alati lähevad igasugused vidinad katki üleöö ning "aga seni on ju töötanud ideaalselt!" Seega enne kui ISP hõlma hüpata soovitaksin ma enda mängumaal VÄGA kindel olla, et kõik on korras.
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 11.07.2016 18:20:43 vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
aht0 kirjutas:
Kogu selle aja olen kasutanud probleemideta oma seadmeid.
Igasuguse raskesti replitseeritava arusaamatu käitumismustriga probleemi korral on kõige lihtsam vahetada välja erinevaid komponente. Antud juhul kui häda on mitmes klientseadmes siis on ühine punkt ISP vahel on ilmselt ruuter, vbolla ka miski switch. Alati lähevad igasugused vidinad katki üleöö ning "aga seni on ju töötanud ideaalselt!" Seega enne kui ISP hõlma hüpata soovitaksin ma enda mängumaal VÄGA kindel olla, et kõik on korras.


Jah, arusaadav aga..

Ma mäletan aegu kus ISP oli samuti väga kindel et probleem on minu "otsas", mis välja tuli - DSLAM oli ebastabiilne + telefoniliin ülalpool tänava otsas läbi kaevatud,teibiga lapitud ja uuesti maasse pandud. See ei takistanud Elioni tehn. tuge järjekindlalt esimese hooga ruuteri restarte soovitamast. Jant kestis üle kahe aasta. Tõesta et sa ei ole kaamel. Samuti oli mitte-Elioni ruuter kuna Speedtouchid lihtsalt andsid järjekindlalt saba.

Minu "mängumaal" oli masin äikese ajal väljas, nii elektritoide kui Cat5. Ma ei tea mis kamarajura eile oli aga täna tundub jälle kõik toimivat - ma ei ole enda otsas mingeid muutusi peale eilset teinud. Jätsin ruuteri õhtul magama minnes sisse, viimane "karje" ruuteri logis oli ca 23:41, peale seda tundub kõik korras. Ruuter on ka PC'l baseeruv, erinevaid detaile ei ole väga raske vahetada. Eile ma eksperimenteerisin tunde nagu segane, vahetades võrgukaarte ja lapates eri tarkvarade ja eelnevalt backupitud konfide vahel. Kui juba lootus kadunud oli, tulin siia kirjutama.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kanakukk
HV kasutaja

liitunud: 14.06.2008




sõnum 11.07.2016 22:24:54 vasta tsitaadiga

aht0 kirjutas:
Ma mäletan aegu kus ISP oli samuti väga kindel et probleem on minu "otsas", mis välja tuli - DSLAM oli ebastabiilne + telefoniliin ülalpool tänava otsas läbi kaevatud,teibiga lapitud ja uuesti maasse pandud. See ei takistanud Elioni tehn. tuge järjekindlalt esimese hooga ruuteri restarte soovitamast. Jant kestis üle kahe aasta. Tõesta et sa ei ole kaamel. Samuti oli mitte-Elioni ruuter kuna Speedtouchid lihtsalt andsid järjekindlalt saba.
Kuidas asja nii kaugele saite, et Elion hakkas telefoniliini välja kaevama?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 12.07.2016 10:15:39 vasta tsitaadiga

aht0 kirjutas:

Ma mäletan aegu kus ISP oli samuti väga kindel et probleem on minu "otsas", mis välja tuli - DSLAM oli ebastabiilne + telefoniliin ülalpool tänava otsas läbi kaevatud,teibiga lapitud ja uuesti maasse pandud. See ei takistanud Elioni tehn. tuge järjekindlalt esimese hooga ruuteri restarte soovitamast. Jant kestis üle kahe aasta. Tõesta et sa ei ole kaamel. Samuti oli mitte-Elioni ruuter kuna Speedtouchid lihtsalt andsid järjekindlalt saba.
Kindlasti on väga palju erinevaid hädasid olnud, ma olen minevikus nendega Elionis tööalaselt kõvasti kokku puutunud. Küll ei muuda see olukorda, et mõnikord on vaja tõestada teisele poolele, et sa ei ole kaamel.

Ja kui rääkida "kaheaastasest murest" siis on ju imelihtne hankida mõneks ajaks Elioni poolt ametlikult toetatud ruuter (kasvõi mõni abivalmis foorumlane leiaks kapist midagi) ja näidata ISP'le, et ikka on asi katki. Telia saab Inteno/Thomson/Speedtouchi seest väga palju kvaliteedimõõdikuid välja lugeda ja DSLi puhul on näiteks CRC/HEC counterid väga selge mõõdik, mille peale enamasti tuleb Telia tehnikul minna liinilt/DSLAMist viga otsima. Krt, kaks aastat kannatada - märksa odavam oleks olnud meelerahu mõttes isegi osta endale soti eest Inteno (või miski TG) veatuvastamise ajaks kui kuidagi muudmoodi ei saa. Ja hiljem väikse kahjuga uueväärsena maha müüa.

Loomulikult on olukord tüütu kuid teisalt tasub ka ISP'st aru saada - nad on loonud süsteemi, mis standardseadmetega 95+% kundede jaoks töötab. Samamoodi on klienditugi/tehnikud hästi kursis levinud muredega ning kui klient on pannud omaenda pessuka ruuteriks siis on Telia jaoks liini otsas must kast, millest mingit diagnostikainfot välja ei paista. Kui aga ikka TR-069'ga infot välja pritsitakse kunde poolt siis on igasuguste hädade diagnoosimine märksa hõlpsam.
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
darkside
HV veteran
darkside

liitunud: 20.05.2005




sõnum 13.07.2016 09:21:23 vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
aht0 kirjutas:

Ma mäletan aegu kus ISP oli samuti väga kindel et probleem on minu "otsas", mis välja tuli - DSLAM oli ebastabiilne + telefoniliin ülalpool tänava otsas läbi kaevatud,teibiga lapitud ja uuesti maasse pandud. See ei takistanud Elioni tehn. tuge järjekindlalt esimese hooga ruuteri restarte soovitamast. Jant kestis üle kahe aasta. Tõesta et sa ei ole kaamel. Samuti oli mitte-Elioni ruuter kuna Speedtouchid lihtsalt andsid järjekindlalt saba.
Kindlasti on väga palju erinevaid hädasid olnud, ma olen minevikus nendega Elionis tööalaselt kõvasti kokku puutunud. Küll ei muuda see olukorda, et mõnikord on vaja tõestada teisele poolele, et sa ei ole kaamel.

Ja kui rääkida "kaheaastasest murest" siis on ju imelihtne hankida mõneks ajaks Elioni poolt ametlikult toetatud ruuter (kasvõi mõni abivalmis foorumlane leiaks kapist midagi) ja näidata ISP'le, et ikka on asi katki. Telia saab Inteno/Thomson/Speedtouchi seest väga palju kvaliteedimõõdikuid välja lugeda ja DSLi puhul on näiteks CRC/HEC counterid väga selge mõõdik, mille peale enamasti tuleb Telia tehnikul minna liinilt/DSLAMist viga otsima. Krt, kaks aastat kannatada - märksa odavam oleks olnud meelerahu mõttes isegi osta endale soti eest Inteno (või miski TG) veatuvastamise ajaks kui kuidagi muudmoodi ei saa. Ja hiljem väikse kahjuga uueväärsena maha müüa.

Loomulikult on olukord tüütu kuid teisalt tasub ka ISP'st aru saada - nad on loonud süsteemi, mis standardseadmetega 95+% kundede jaoks töötab. Samamoodi on klienditugi/tehnikud hästi kursis levinud muredega ning kui klient on pannud omaenda pessuka ruuteriks siis on Telia jaoks liini otsas must kast, millest mingit diagnostikainfot välja ei paista. Kui aga ikka TR-069'ga infot välja pritsitakse kunde poolt siis on igasuguste hädade diagnoosimine märksa hõlpsam.


Lisaks on juba paar aastat üüriteenus ruuteriks ja boksile olemas. Rendi päevaks, nädalaks või mis iganes ajaks endale.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 13.07.2016 10:52:18 vasta tsitaadiga

Ilmselt ei ole probleemi, kui kannatab kannatada.
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 16.07.2016 11:49:23 vasta tsitaadiga

Tegelikult peaks mu juttt minema kuhugi Telia üldteemasse kuid kirjutan siiski siia. Kuna ei leia õiget kohta. Sai siis Teliast soetatud rohkem kui kuus kuud tagasi üks elektrooniline vidin. kuna nädal tagasi voi natuke rohkem hakkas asi jukerdama siis sai seade viidud Teliasse koos murega. Selgelt oli seadmel näha ka füüsiline vigastus mis oli jumal teab millest tekkinud. Ausalt öelda suuri ootusi ja lootusi polnud garantii suhtes ja olin valmis ise koik kulud kandma, mis oleks kaasnenud remondiga.

Aeg möödus ja möödus ning siis saabus telefoni sonum. Vahetame teie seadme uue samaväärse toote vastu. Palun votke olemasolevad asjad mis seadmega kokku kuulusid, kaasa.
Tavaliselt veeretatakse koik voimalik kliendi süüks, kuid seekord tuli selline positiivne tagasiside, mis ausalt öelda võttis mu pahviks. Selle kohta ei oska muud öelda, et juhtub ka imesid.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-froggy
HV kasutaja

liitunud: 14.01.2010




sõnum 18.07.2016 13:37:56 vasta tsitaadiga

Kolisin hiljuti kohta, kus on ainult vaskühendus. Sai avaldus tehtud, sest selle ühendusega läbi ei saa. Telia tahab kõikide 15 korteri nõusolekut, ja siis nemad mõtlevad. No ma ei hakka ju kõikide uste taga käima ja kliente otsima? Nemad saavad ju kasumit! Naabermajades on kõigil optiline lahendus olemas, seal ju Telia algatusel rajatud. Krt ei saa aru, miks meile pole rajatud. Pikk 88 majast Tartus käib jutt.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 13:46:07 vasta tsitaadiga

-froggy kirjutas:
No ma ei hakka ju kõikide uste taga käima ja kliente otsima?

Ja mis seda takistab? Laiskus? Kõigest 15 korterit ju, asi neid nõusoleku allkirju siis korjata pole.

-froggy kirjutas:
Krt ei saa aru, miks meile pole rajatud.

Kui ikka inimesed vastu on, siis vägisi ei saa ju. Või saab?

Ja see maja (94), mille küljes 88 otsapidi kinni on, seal on optika ilusasti olemas?
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-froggy
HV kasutaja

liitunud: 14.01.2010




sõnum 18.07.2016 14:18:29 vasta tsitaadiga

A.S. kirjutas:

Ja mis seda takistab? Laiskus? Kõigest 15 korterit ju, asi neid nõusoleku allkirju siis korjata pole.

Pole laisk, lihtsalt enamustel on kindlasti mõni teine ISP, nendel kama kaks. Et kas see kõigi nõusolek tähendab ka automaatset liitumist Teliaga?

A.S. kirjutas:
Kui ikka inimesed vastu on, siis vägisi ei saa ju. Või saab?.

Aga suuremad paneelikad? Kas Telia küsib seal ka kõikide elanike nõusolekut? Nagu ma aru saan, siis veetakse optika keldrist trepikotta ja uutele liitujatele korterisse.

A.S. kirjutas:
Ja see maja (94), mille küljes 88 otsapidi kinni on, seal on optika ilusasti olemas? 


Jah, Telia koduleht väidab ka nii.


viimati muutis -froggy 18.07.2016 14:23:47, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Skorzeny
HV kasutaja

liitunud: 13.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 14:20:07 vasta tsitaadiga

-froggy kirjutas:
Kolisin hiljuti kohta, kus on ainult vaskühendus. Sai avaldus tehtud, sest selle ühendusega läbi ei saa. Telia tahab kõikide 15 korteri nõusolekut, ja siis nemad mõtlevad. No ma ei hakka ju kõikide uste taga käima ja kliente otsima? Nemad saavad ju kasumit! Naabermajades on kõigil optiline lahendus olemas, seal ju Telia algatusel rajatud. Krt ei saa aru, miks meile pole rajatud. Pikk 88 majast Tartus käib jutt.


Julgeks väita, et sa neid allkirju ei saaks.
15-st leidub vähemalt üks-kaks, kes teatavad, et agameilpolemidagivaja,lisaks vähemalt üks, kes on "vastu", sest on nii "tore" olla vastu, kui teised on poolt ...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 15:14:56 vasta tsitaadiga

-froggy kirjutas:
Et kas see kõigi nõusolek tähendab ka automaatset liitumist Teliaga?

Vaevalt Telia soovib/loodab, et kõik 15 korterit liituksid, ilmselt on vajalik vaid nõusolek majas sees tööde tegemiseks.

-froggy kirjutas:
Aga suuremad paneelikad? Kas Telia küsib seal ka kõikide elanike nõusolekut?

Ju siis küsiti ühistult, sealt tuli nõusolek, oligi kõik kõige paremas korras. Ilma ühistu/elanike nõusolekuta ei viida minuteada majja sisse mitte midagi.

-froggy kirjutas:
Nagu ma aru saan, siis veetakse optika keldrist trepikotta ja uutele liitujatele korterisse.

Kui juba majas/keldris sees ühendus olemas, ei tohiks enam mingit probleemi olla, isegi siis kui ka mõni elanik raevukalt vastu haugub.
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 18.07.2016 16:58:09 vasta tsitaadiga

-froggy kirjutas:
Kolisin hiljuti kohta, kus on ainult vaskühendus. Sai avaldus tehtud, sest selle ühendusega läbi ei saa. Telia tahab kõikide 15 korteri nõusolekut, ja siis nemad mõtlevad. No ma ei hakka ju kõikide uste taga käima ja kliente otsima? Nemad saavad ju kasumit! Naabermajades on kõigil optiline lahendus olemas, seal ju Telia algatusel rajatud. Krt ei saa aru, miks meile pole rajatud. Pikk 88 majast Tartus käib jutt.

15 aastat tagasi käisin terve külatänava läbi, et ADSL-i saada. Enamus olid vanainimesed, kel internetist mingit aimu polnud, aga olid ometi nõus, kuna tahtsid mind aidata. Tulebki nii rääkida, et inimesed ideega kaasa tuleksid. Kui ise ei oska inimestega piisavalt veenvalt suhelda, otsi keegi, kes oskab. Siin nii ei saa, et lendad lihtsalt peale, inimestele peab mulje jä'ma, et nad võidavad isegi siis, kui ise kiiret netti ei tarbi Üks asi kindlasti millele rõhuda, on kinnisvara hind, mis võib parema ühenduse korral tõusta.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 18.07.2016 20:32:43 vasta tsitaadiga

harakas, täna siis Teliat kes nüüd peale investeeringuid sinu käest mõnikümmend euri kuus teenuste eest kasseerib, kunagi ehk saab tulu ka teenma hakata.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 20:44:19 vasta tsitaadiga

Kaabel ei tähenda vaid internetti, sealt voolab ka muud kasseeritavat manti läbi icon_wink.gif

Aga mind huvitab see allkirjade küsimine. Et kui on 15 korterit ja kõik nõus, siis pannakse optika sisse. Millega nad nõus peavad olema?
Kohustatud liituma a la kaheks aastaks vms?

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
estdata
Kreisi kasutaja
estdata

liitunud: 27.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 21:28:42 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Kaabel ei tähenda vaid internetti, sealt voolab ka muud kasseeritavat manti läbi icon_wink.gif

Aga mind huvitab see allkirjade küsimine. Et kui on 15 korterit ja kõik nõus, siis pannakse optika sisse. Millega nad nõus peavad olema?
Kohustatud liituma a la kaheks aastaks vms?

see 15korterit küsimise nõusolek on vaid selleks et saaks firma hakata tegutsema ja kaablit vedama
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 21:54:04 vasta tsitaadiga

No kui mingit kohustust ei järgne, siis peaks kuidagi ikka saama selgeks teha thumbs_up.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 19.07.2016 07:31:10 vasta tsitaadiga

kanakukk kirjutas:
Kuidas asja nii kaugele saite, et Elion hakkas telefoniliini välja kaevama?


Elion konkreetselt ei hakanudki lillegi liigutama, europrojekti rahadega pandi tänavale kohustuslikus korras uus kanalisatsioon, nii kaevati kogu tänav üles. Telefoniliinid k.a Eltel'i asjamehed olid ka seal juures, nende käest läksin ise pärima.

darkside kirjutas:

Lisaks on juba paar aastat üüriteenus ruuteriks ja boksile olemas. Rendi päevaks, nädalaks või mis iganes ajaks endale.


räägitud keiss juhtus enne 2011a. Ma enam ei mäleta kas tollal ka andis midagi rentida, mäletan et Speedtouchid surid üksteise järel (4-5tk) ja polnud maj. mõttekas neid rohkem soetada. Paaril lendas toide, üks töötas jeeli-jeeli - jätsid nats kauemaks sisse siis pangestus regulaarselt, üks pirises nagu herilane üle terve toa. Üks tutikas ei pidanud vastu isegi mitte kuud.

Hetkel on kortermajas fiiber. Samal põhjusel väldin Telia uusi ruutereid. Kardan et varem või hiljem on mingi regulaarne ja kapitaalne kamm sellega. Odavam tundus ehitada alternatiiv PC "varuosadest". Pluss see et Inteno 2,4GHz wifi on täielik saast tingimustes kus 20+ AP'd tahavad kõik ära mahtuda 12-13 kanali peale. Nii saan kasutada 5-5.8Ghz sagedusriba. IPTV konfin ise ka endale vajadusel ära. Voolukulu on suurem (ca 35W) aga see transleerub elektriarvel sentideks.. Ühendus jukerdas ca 12-24h, nüüd stabiilselt korras jälle. 2011-2016 vahel muidu rohkem probleeme pole olnud. Selles suhtes pean Teliale au andma, üldiselt stabiilne teenus on olnud.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2016 09:58:59 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
harakas, täna siis Teliat kes nüüd peale investeeringuid sinu käest mõnikümmend euri kuus teenuste eest kasseerib, kunagi ehk saab tulu ka teenma hakata.

... mõttetu sarkasm, Eesti rahvaarvu juures on kliendibaas panka minekuks üsna mõjuv argument ja väärt märksa rohkem, kui see pisku, mida klient tegelikult maksab. Telia peaks olema õnnelik, et neil on olnud võimalus DSL ots sinna veedada, sest tänu sellele on mingi võimalus, et kliendid jätkavad Telia teenuse tarbimist ka tulevikus. Hetkel on küll jokkav turuolukord üsna Telia kasuks kreenis aga ei tohiks unustada, et DSL kliendid ei ole enam ammu kindlalt tagataskus. Vase otsas olevad kliendid saavad märksa viletsamat teenust, kui valguskaablipõhise ühendusega. Seega piisab vaid ühest konkurendist, kes hammustab praeguse olukorra läbi ja olukord võib muutuda suht-koht üleöö. Mingit põhjust Teliale truu olla enam ei eksisteeri, rahvuslikule tasandile rõhuda ei saa, lihtsalt üks välisfirma ...

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia Koduinternet mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 441, 442, 443 ... 868, 869, 870  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.