Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas. |
12-10a |
|
40% |
[ 24 ] |
10-8a |
|
18% |
[ 11 ] |
8-6a |
|
11% |
[ 7 ] |
6-4a |
|
8% |
[ 5 ] |
4-2a |
|
5% |
[ 3 ] |
Vähem kui 2a |
|
16% |
[ 10 ] |
|
hääli kokku : 60 |
|
autor |
|
Tanel468
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2014
|
18.06.2016 16:02:36
|
|
|
tarmo2 kirjutas: |
ok tänud vastuste eest ja sorry et esitasin lolli küsimuse teine kortki tüütan teid kui sobib  |
Np, palju vastuseid leiad ka lihtsalt googeldades kiiremini, kui siin oodates, aga kui sul on mõni keerukam küsimus siis tasub igal juhul siit küsida
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
18.06.2016 18:30:46
|
|
|
Valvejoodik kirjutas: |
chatwalker kirjutas: |
Oleks minu teha, siis keelaksin ära absoluutselt kõik modid ja tooks UIsse sisse damage ja hitlogi ja minimapile last known enemy position ja võib-olla (väga väike võib-olla) tooks ka xvm statistika kuidagi sisse. Kõik muu on minu meelest lihtne cheatimine. |
Mis, käisid AWs uurimas? :D |
Enim kasutatud modid WoT-s.
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
chatwalker
HV kasutaja
liitunud: 04.04.2006
|
19.06.2016 13:50:08
|
|
|
maatriks kirjutas: |
Valvejoodik kirjutas: |
chatwalker kirjutas: |
Oleks minu teha, siis keelaksin ära absoluutselt kõik modid ja tooks UIsse sisse damage ja hitlogi ja minimapile last known enemy position ja võib-olla (väga väike võib-olla) tooks ka xvm statistika kuidagi sisse. Kõik muu on minu meelest lihtne cheatimine. |
Mis, käisid AWs uurimas?  |
Enim kasutatud modid WoT-s. |
You don`t say?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
19.06.2016 20:58:50
|
|
|
chatwalker kirjutas: |
maatriks kirjutas: |
Valvejoodik kirjutas: |
chatwalker kirjutas: |
Oleks minu teha, siis keelaksin ära absoluutselt kõik modid ja tooks UIsse sisse damage ja hitlogi ja minimapile last known enemy position ja võib-olla (väga väike võib-olla) tooks ka xvm statistika kuidagi sisse. Kõik muu on minu meelest lihtne cheatimine. |
Mis, käisid AWs uurimas? :D |
Enim kasutatud modid WoT-s. |
You don`t say? |
See oli vastuseks Valvejoodikule, miks nõnda upsakas remark?
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
p6kk
HV kasutaja
liitunud: 15.05.2015
|
19.06.2016 21:32:28
|
|
|
Küll nad selle hitlogi ka lisavad. Kui arendad mängu siis igas pätsis pead pakkuma midagi uut. Kui ühekorraga kõik asjad ära paned siis hiljem uue leiutamine on juba punnitus. Hitlog on ainult missioonide puhul oluline, muidu saab ilma väga hästi hakkama.
Üks asi mille mina mängu tooks, oleks aktiivsuse meeter. Kui sa ei mängi, oled hästi passiivne (v.a. artyd ja TD), siis saad krediiti hästi vähe või isegi miinust. Kui tahad nurgas mängu maha passerdada siis lase käia, aga teised kes aktiivselt mängivad, nemad võiks tema krediidi osa boonusena endale saada.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
19.06.2016 22:02:47
|
|
|
mul on põhijama see, et olen liiga aktiivne. Peaks veidi rohkem passima raisk
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
Yankuonu
HV kasutaja

liitunud: 14.10.2011
|
19.06.2016 22:58:40
|
|
|
p6kk kirjutas: |
Küll nad selle hitlogi ka lisavad. Kui arendad mängu siis igas pätsis pead pakkuma midagi uut. Kui ühekorraga kõik asjad ära paned siis hiljem uue leiutamine on juba punnitus. Hitlog on ainult missioonide puhul oluline, muidu saab ilma väga hästi hakkama.
Üks asi mille mina mängu tooks, oleks aktiivsuse meeter. Kui sa ei mängi, oled hästi passiivne (v.a. artyd ja TD), siis saad krediiti hästi vähe või isegi miinust. Kui tahad nurgas mängu maha passerdada siis lase käia, aga teised kes aktiivselt mängivad, nemad võiks tema krediidi osa boonusena endale saada. |
Et siis sõidan taga nurgas oma lightiga ringi kohapeal, prõmmin tühja ja krediiti lendab? Peaasi, et roomik vuriseb
Aktiivne mäng annabki rohkem krediiti kui ise lased ja spotid. Selle pärast ongi kõige efektiivsem mängida medium tanke. Arty 15 mission kus pead olema exp-iga kõige tipus ongi nõnda raske just selle pärast et pead tegema sitaks dmg-it kuna kõik skaudid saavad pool sinu sissetulekust ja expist endale.
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!" |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
p6kk
HV kasutaja
liitunud: 15.05.2015
|
19.06.2016 23:33:05
|
|
|
Mind ennast tegelikult need botid ja muidu jobud enam närvi ei aja, vahepeal tõesti väga ajasid. Nendest ma olen ülesaanud. Ainult kui ma artyga mängin, siis ma alati teen duubli alles 4 või 5 mänguga ja siis ajab veel närvi kui t10te mängijad suudavad mängus ühe lasu teha ja surevad. Hoidku ainult liini, ma tulistan ise...
Aga ruttavad tomatid ei saa ju sellest aru. Mul veel 8 missiooni teha, siis SPG-15 käes ja peale seda artyga võtan tõesti puhkuse. Artyl endal polegi midagi viga (nulli mänge ma teen üliharva), aga noh tiimid kuhu ma alati satun on väga nõrgad. Kui ma medikaga teen 10 võitu järjest ja siis mängin artyga ja kaotan 4-5 mängu tagasi, see tekitab minus teatud paigalseisu tunde. Mul kohe lendab ette mõte - krt ma selle mängu avasin kui ma jälle alguses tagasi olen. Kui ma artyga mängin, siis veel häirivad need mängijad kes on hästi passiivsed, aga noh, teisele poole ekraani ei näe. Vbl tõesti on seal väike laps ja noh, nõme on eeldada temalt head mängu oskust. Eks tuleb end rohkem välja lülitada ja pusida missioonid ära.
Panin prooviks Battle-Assistant arty modi peale, kohati on umbe võimas tööriist. M43 laseb tiba mööda ja väga usaldada seda eestvaadet ei saa. Aga tõesti avab ta väga laia võimaluste spektri lasta kuhugi kivitaha ja saab sihtida otse mootorisse või küljelt kuplisse.
Luuraja: lightil saab teha kerge valemi - sõidad vähe aga spotid ehk siis spoti väärtus vs liitlaste damage väärtus ja teenid krediiti. Või vastupid - väike spot, väike liitlaste toetus ja väike kilometraaš = passiivne ja kasutu mängimine (alustasid mängimist 5 minutil, enne seda käisid kakal või sõid suppi), aga tiim ju pmst kaotas ühe mängija. Kui mäng saab sellise mängija jaoks läbi siis võiks talle mäng teatada põhjuse miks ta nii vähe krediiti teenis.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
Yankuonu
HV kasutaja

liitunud: 14.10.2011
|
20.06.2016 00:05:22
|
|
|
p6kk kirjutas: |
...
Panin prooviks Battle-Assistant arty modi peale, kohati on umbe võimas tööriist. M43 laseb tiba mööda ja väga usaldada seda eestvaadet ei saa. Aga tõesti avab ta väga laia võimaluste spektri lasta kuhugi kivitaha ja saab sihtida otse mootorisse või küljelt kuplisse.
...
|
Sandbox-is on see mod juba sisse ehitatud. Kunagi võitis see isegi WG enda mod-ide tegemise võistluse kui hästi mäletan.
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!" |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
20.06.2016 10:21:15
|
|
|
Yankuonu, õigesti mäletad
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
p6kk
HV kasutaja
liitunud: 15.05.2015
|
20.06.2016 14:37:51
|
|
|
Mängus max nägemiskaugus oli 600m, aga mürsk lendab palju kaugemale. WTpz4ga mängides olen ma vahest saanud pihta ka kaugemal olevatele tankidele, ükskord lasin ühe AMX ära peaaegu teisest kaardi otsast. Kuidas ma lasin? Ma olin kõrgemal positsioonil ja siis ma sihtisin toru sinna suunda kus AMX oli ja vaatasin minimapil et toru joon oleks täpselt AMX peale ja snaiprivaates vaatasin ära kõrguse ja siis umbropsu tulistasin. Mingi kolmanda lasuga lasin AMX ära. Kas ei ole olemas modi mis tankile annaks pealtvaates sihtimise nagu on artyl default? Tasapinnalistel mappidel peaks saama siis tankiga ära lasta hästi kaugeid tanke?
Spoiler 
Pmst kui Grille 15 ronida sinna risti juures olevale künkaharjale, siis peaks saama lasta taga olevaid vastaste tanke.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
20.06.2016 18:34:10
|
|
|
Kui nüüd täitsa ei eksi, siis maksimaalne laskekaugus on 725 või 750m. Peale seda mürsk lihtsalt "hajub õhku".
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
jreinula
HV kasutaja
liitunud: 26.03.2012
|
20.06.2016 18:35:28
|
|
|
Vahelduseks siis muid teemasid kah.
Omale suureks üllatuseks sain sellise medali tankile, mida ei ootaks.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lagzr
HV vaatleja
liitunud: 07.04.2013
|
20.06.2016 20:32:51
|
|
|
Aktiivsetele mängijatele on meil kohti, kaua te ikka üksi paugutate.
Lahinguväljal näeme, rsk.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
20.06.2016 21:48:41
|
|
|
ei tea need enamus klanne on nii mõttetud. Ainukesed kellega sa seal mängida saad on mingid alla 50% mehed, teised lihtsalt ei mängi. Ja sellisel juhul on yksi tõesti mõistlikum paugutada, sest mingit vahet pole kas sul on kõrval 49 % platoonikaaslane või 47 random tomat
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
21.06.2016 01:04:14
|
|
|
Üldine reegel on vist, et naljalt ei mängita platoonikaaslastega, kes on endast oluliselt nõrgemad. Ehk kui sa ainult alla 50% meestega otsa peale said, siis on ehk aeg vaadata oma statside poole?
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
p6kk
HV kasutaja
liitunud: 15.05.2015
|
21.06.2016 01:16:56
|
|
|
Kas see WR nii oluline ongi, seda saab koosmängides tõsta. Tuleb palju koos mängida ja siis tekib klapp. Eks iseloomud peavad klappima, kumbki ei hakkaks teineteisel seljas elama. See on ka tähtis kas üks on agressiivsem mängija ja teine passiivsem. Agressiivsem saab rutem surma ja siis ta peab passiivse pärast kaua kaua ootama.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
21.06.2016 11:39:22
|
|
|
p6kk, see on tõsi madalamatel oskusastetel. Teatud oskustest alates on kasulikum mängida nii, et isegi ei kommunikeeru platoonikaaslastega, igaüks teeb oma asja. Lihtsalt tunned, et mujal peale sinu positsiooni ka tõsine töö käib ja carry powerit on tiimis korralikult. Rohkem polegi vaja, saad rahulikult oma mängule keskenduda. Selleks peaks nt kolmene platoon olema, kus kõik vähemalt uunikumi tasemel mängijad.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
21.06.2016 12:12:08
|
|
|
ei tea mis sa erick sogad, asi pole oskustes ega winrates. mul on wr muide parem viimased 1k mängu(arvatavasti pikemalt) kui sul näiteks erick aga jah wn8 madalam ja keskmine tier ka 1,2 punkti madalam aga nagu ma olen öelnud siis ma ei aja isiklikku dämmi taga vaid minu jaoks on wr olulisem ja t10 -t ei mängi
Ja asi on selles, et paremad mängijad mängivad ammusest aega nendega kellega harjutud, vanade sõpradega jne. Või siis mängivad ainult t10 -t näiteks. Seda ma ei heidagi ette kellelegi kuid miks reklaamida et tulge mängige klannis, mis te yksi kõmmutate jne jura? Kui on teada, et neid uusi on vaja ainult tagavaraks ja hädajuhtudel. Sul võib olla kõik näitajad viisakad aga sellest ei piisa, et mängida kusagil klannis paremate mängijatega sest nad lihtsalt ei tee seda, eelpool mainitud põhjustel. Ja ma ei räägi siin eesti klannidest ainult vaid yldiselt
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
21.06.2016 12:13:43
|
|
|
erick, selle mittekommunikeerumise koha pealt - mulle tundub, et see on rohkem sinu eripära, et sa ei suuda üheaegselt suhelda ja maksimaalselt keskendudes lahingut pidada, ehk suud ja sõrmi ajus lahku lülitada.
Sinu agressiivse "kõiki tanke saab mängida nagu Type 59" lahingustiiliga sobib tõesti solo-yolo rohkem.
Ma siiski arvan, et 3-ne uunikumide platoon kes mängivad sarnase stiiliga ja suhtlevad lahingu ajal aktiivselt on keskmiselt edukam kui lihtsalt 3 uunikumi ühes lahingus.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
p6kk
HV kasutaja
liitunud: 15.05.2015
|
21.06.2016 13:06:46
|
|
|
Ma olen erickuga päri. Liigne mulisemine viib tähelepanu eemale ja karjas mängida on raske kuna kiputakse üksteisele ette jääma. Tavaliselt igal võtme positsioonil on ainult üks hea laskekoht ja kahekesi sinna ei mahu.
Mina jagaks ise kõik head mängijad kaardile laiali, sest vähe kasu kui need uunikumid kusagil kaardi nurgas tropivad ja vastased massiga suruvad teisest nurgast läbi ja käpivad ära. Pigem 3 uunikumi üheskoos yolotavad ja saavad väga ruttu surma. Mängu tuleb mängida kaardilugemisega.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
21.06.2016 14:36:44
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
erick, selle mittekommunikeerumise koha pealt - mulle tundub, et see on rohkem sinu eripära, et sa ei suuda üheaegselt suhelda ja maksimaalselt keskendudes lahingut pidada, ehk suud ja sõrmi ajus lahku lülitada.
Sinu agressiivse "kõiki tanke saab mängida nagu Type 59" lahingustiiliga sobib tõesti solo-yolo rohkem.
Ma siiski arvan, et 3-ne uunikumide platoon kes mängivad sarnase stiiliga ja suhtlevad lahingu ajal aktiivselt on keskmiselt edukam kui lihtsalt 3 uunikumi ühes lahingus. |
See aktiivne suhtlemine rohkem oluline CWs või tiimilahingutes. Randomis ehk on oluline, kui olla kahekesi. Kui aga kolm (super)uunikumi koos mängivad, pole vaja verbaalset kommunikatsiooni, awareness piisavalt hea ja inimesed mõistavad sõnadeta mida vaja teha on.
Muidu see kriitika, et ma halb multitasker olen, vastab tõele
Aga sellest hoolimata on thomak28-ga mängitud tuhandeid mänge platoonis, väga hea klapi ja tiheda suhtlusega - ent kui sattusin elus esimest korda "serious" superuunikumidega kolmesesse "vaiksesse" platooni, tundsin märkimisväärset kvaliteedihüpet enda mängus.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
p6kk
HV kasutaja
liitunud: 15.05.2015
|
21.06.2016 14:49:25
|
|
|
Ma vaatasin twitchis võistlust kuidas pilukad mängisid Starcrafti. Ei mingeid emotsioone, nagu kurttummad, kivikujud. Võit/kaotus võeti samuti null emotsioonidega vastu.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
21.06.2016 16:13:43
|
|
|
Üldiselt nõus, et unicum "vaiksed" platoonid efektiivsemad randomis järgmistel põhjustel:
1) mula võtab game play fookust maha (eriti raske neil kes ongi halvad multitaskingus)
2) ei pea mõtlema, kuna vaja enda hp pooli jagada, et teine ellu jääks (üldiselt on heal tasemel mängijad võimelised ellu jääma ka siis kui one shotid)
3) ei pea aega raiskama, et kohale sõita (kasvõi ümber keerama enda heast positsioonist), et kedagi teist aidata (kaotad enda dpm'ist vähem)
4) ei pea samasse flanki sõitma - teadupärast ühes flangis jääb näiteks 3'sele platoonile kindlasti dämmi väheseks
5) võtad rohkem ise vastutust enda ellu jäämise eest, ei yolo mõttetult, mängid targalt jne
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
p6kk
HV kasutaja
liitunud: 15.05.2015
|
21.06.2016 20:36:14
|
|
|
Nii ilusat ühe paugu kärakat ma polegi veel artyga teinud kui see laks oli.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
|