Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 247, 248, 249  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 29.04.2016 10:04:48 vasta tsitaadiga

crackpot, sorry ma pole väga jälginud enam, mis see fy on millest kogu aeg räägid?
Mingi hetk tekkis teemasse sisse ja kohe alguses ei küsinud ka mis see on icon_razz1.gif icon_redface.gif icon_biggrin.gif

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 466 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mufferino
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.09.2013




sõnum 29.04.2016 10:11:22 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
crackpot, sorry ma pole väga jälginud enam, mis see fy on millest kogu aeg räägid?
Mingi hetk tekkis teemasse sisse ja kohe alguses ei küsinud ka mis see on icon_razz1.gif icon_redface.gif icon_biggrin.gif


taxify icon_lol.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 29.04.2016 10:17:28 vasta tsitaadiga

Ehh doh.gif icon_lol.gif
krt, rääkige asjadest õigete nimedega. icon_lol.gif
Mina juba mõtlesin, et mingi uus äpp vms. icon_cool.gif

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 466 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2016 10:25:14 vasta tsitaadiga

ot:
Tanel kirjutas:
crackpot, sorry ma pole väga jälginud enam, mis see fy on millest kogu aeg räägid?
Mingi hetk tekkis teemasse sisse ja kohe alguses ei küsinud ka mis see on icon_razz1.gif icon_redface.gif icon_biggrin.gif

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2016 10:26:01 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Mina juba mõtlesin, et mingi uus äpp vms. icon_cool.gif


Sa polnud kusjuures ainus... icon_lol.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2016 10:34:12 vasta tsitaadiga

Ma alguses vaatasin, et kasutaja ikka väga ropuks ja ühtlasi väga arusaamatuks muutunud, aga siis konteksti kaudu ladusin kokku, millega tegelikkuses tegemist icon_lol.gif
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fy
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 29.04.2016 10:36:12 vasta tsitaadiga

Pean hakkama nüüd kuskilt maalt crackpoti postitusi uuesti mõttega lugema icon_neutral.gif thumbs_down.gif
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 466 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 29.04.2016 10:46:02 vasta tsitaadiga

Sry segaduse eest.

Taksojuhi kutsehaigus on lühendid, fy=taxify, go=taxigo, bj=bussijaam, lj = lennujaam, bp=bussipeatus jne. Kirjutan edaspidi välja. Vabandust!

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2016 10:48:43 vasta tsitaadiga

ot:
Lühendit "bj" ei soovita samuti tekstis kasutada icon_lol.gif
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mufferino
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.09.2013




sõnum 29.04.2016 10:50:56 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
ot:
Lühendit "bj" ei soovita samuti tekstis kasutada icon_lol.gif

rofl.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 29.04.2016 10:58:40 vasta tsitaadiga

Ja uberfy all peetakse silmas Uber/Taxify nähtust tervikuna?
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 466 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 29.04.2016 11:33:40 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Ja uberfy all peetakse silmas Uber/Taxify nähtust tervikuna?


Just nii, nähtus, mis taksodega paralleelselt eksisteerib. Drivr-iga sama, aga see on nii marginaalne äpp, et temast ei ole põhjust rääkida. icon_biggrin.gif

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arcar
HV vaatleja

liitunud: 15.02.2014




sõnum 29.04.2016 18:03:33 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
Sry segaduse eest.

Taksojuhi kutsehaigus on lühendid, fy=taxify, go=taxigo, bj=bussijaam, lj = lennujaam, bp=bussipeatus jne. Kirjutan edaspidi välja. Vabandust!

bj päris hea icon_biggrin.gif

_________________
www.arcar.eu 56291000 Allar. Odavad rendiautod al.5 euri päev.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
riaak
HV Guru
riaak

liitunud: 22.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2016 02:52:07 vasta tsitaadiga

crackpot, kas ajalehe jaoks ei ole mõelnud mingit kirjatükki kirjutada? Delfi Rahva hääl jms peaks vastu võtma küll ning tundub hea teema (taksojuhi kulud ja tulud, miks taksondus on nagu ta on, mida uut annab meile Uber) olevat, mida laiale ringile tutvustada.
_________________
¯\_(ツ)_/¯
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 105
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 30.04.2016 18:38:43 vasta tsitaadiga

riaak kirjutas:
crackpot, kas ajalehe jaoks ei ole mõelnud mingit kirjatükki kirjutada? Delfi Rahva hääl jms peaks vastu võtma küll ning tundub hea teema (taksojuhi kulud ja tulud, miks taksondus on nagu ta on, mida uut annab meile Uber) olevat, mida laiale ringile tutvustada.


Eks ma ole siia-sinna kirjutanud, nii mõnele poliitikule, ametiasutusele kui väljaandele, aga taksojuhi "nutt ja hala" ei huvita kedagi - Delfil on päris mitme taksojuhi kirjad mitmeid kuid "läbivaatamisel".

Kui end kokku võtaks, äkki Ekspressiga oleks võimalus - see Uberi test, mille Tänavsuu tegi, oli kenasti erapooletu ja loogiliste järeldustega, et ei tasu ju ära. Ning Luik ise on kommentaarides nentinud, et sai imelisest Uberist keeleoskamatu juhiga tehniliselt korrast ära auto, mis heitgaasid salongi ajas.

Samas ei oska ma midagi öelda, konkreetselt - ma näen fundamentaalseid vigu, mis ei tulene otse taksosektorist seest, vaid suur osa tuleb meie seadusandluse ja järelvalve vigasusest laiemas plaanis. Nö fundamentaalsed möödalaskmised, mille korrigeerimine päris mitu halva maksulaekumisega vigast sektorit oluliselt remondiks. Tõsi küll, kõrgema teenuse hinna arvelt, klient kannatab.
Nt kinnisvara ja iluteenindusega olen kaudselt kokku puutunud - samamoodi longatakse FIE-de peal, sest muidu ei jääks ettevõte ellu. Riskid suunatakse õnnetule tööotsijale.
Õnneks on kõik nimetatud sisuliselt ka luksusteenused - klient, kui rahakott ei kannata, saab ka ilma hakkama või väga harva kasutades, nii et õigustada seda pornot "tarbija nõudlusega" ei ole kuigi õige.

Parandamist peaks alustama päris kaugelt ja üks on kindlasti küsimus, mis otse Taxify-d ja Uberit puudutab. Kuidagi tuleb ära määrata, väga detailselt, piir ettevõtja ja töötaja vahel.
OÜ-tamisega võeti see käsile, aga FIE-tamine vajab samuti otsustavat lähenemist, selgitustööd ja rikkumiste puhul sanktsioone, sest ülal mainitud valdkondades on FIE-ndus lihtsalt inimeste tarbimine tugevama osapoole e ettevõtja poolt (kes tegelikult ja FIE-sid kasutamata seda ettevõtet elus hoida ei suudaks... ja loogiline, et FIE siis kannatab tugevalt, kandes kõik, mida ettevõtja ei suuda).

Väidan ka, rahulikult, et kui Uber ja Taxify järgiks seaduseid, mida senised taksoettevõtted, Uber ja Taxify ei oleks konkurentsivõimelised, seepärast ongi neile uut seadust vaja.
See uus seadus aga, isegi esialgu vaid läbi ÜTS-i, looks halbu pretsedente, just samase inimeste ja nende vara ärakasutamise osas, see muutuks nagu uueks normaalsuseks - dog eat dog ja kindlasti läheb see sõidujagamise raamidest välja, mudelit hakatakse teistes valdkondadeski ekspluateerima.
Varsti lähed tööle oma arvuti, netiühenduse, tooli, lauaga, maksad pinna eest veel renti ja lõpuks saad tehtust, mis üldse raha sisse tõi, 70- 80%, millest kannad kõik ettevõtluskulud. Või autoremonditöökotta oma tõstuki, keevituse ja tööriistakohvriga. Jne.

Kopeerin:

Kas Uberi või Taxify äppi töö tegemisel kasutades on autojuhi näol tegemist ettevõtjaga, kes on äpifirmale võrdne äripartner?

1) Äpifirma määrab teenuse hinna või vähemasti hinna ülempiiri
2) Äpifirma määrab nõuded töö teostamise vahendile e autole (kohati ka juhile riietuse)
3) Äpifirma võib proovida rakendada keeldu töötada "konkurendi" äpi kaudu
4) Äpifirma otsustab juhi kõlblikuse antud töökohale ja võib juhi blokeerida (sisuliselt vallandada) ka põhjuseta (või juhile arusaamatu ja ülekohtusena tunduva selgitusega)
5) Äpifirma kohustab juhti teatavat hulka töid vastu võtma, isegi kui see juhi ärihuvidega kokku ei sobi (liiga pikk ettesõit)
6) Äpifirma annab juhile "range soovituse" teenindada ka joobes ja potentsiaalselt konfliktseid kliente, keda juht parema meelega väldiks
7) Äpifirma avaldab autojuhile survet tööaegade või -mahtude osas (vastasel juhul, kui juht käib oma graafiku järele e äpifimale "valel ajal" või "liiga vähe", ootab juhti hinnatõus vahendatud tellimuste osas vms sanktsioon)

Siin on väga raske autojuhist ettevõtjast rääkida. Või mis. Ja millal me analooge ka mujal nägema hakkame? Kui seda praegu pidama ei saa, nt töövaidlus või kõrgeima kohtuastmeni välja, Uberi või Taxifyga, siis ... võib halvasti minna. Nii et kes arvab, et Uber/taxify on väga tore ja trammipileti hinna eest teise inimese vara ja aja kasutamine, see võib pisut lühinägelikuks osutuda. Eks aeg näitab.

Mina olen pessimistiks muutunud, seaduse eelnõu teine lugemine küll lükkub ilmselt kaugemale, sügisesse, aga mingil moel ta vastu võetakse ja mingil moel Uber muudab Eestit, märksa enamas kui taksonduseteemas. Me saame veel kilde kokku korjata, ühe USA kauboikapitalistliku monstrumi pärast.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2016 20:55:21 vasta tsitaadiga

Eile käisin linnas ja liikusin erinevatel üritustel. Kahel korral jäi kõrva, kuidas keegi taksot otsides oma kaaslastele ütles, et selle või tolle takso peale ei lähe, kuna piraate ei toeta.
Järjekordselt kasutasin Takso24 teenuseid, kuna kõik tundusid mingeid äpiautosid rabavat ja Takso24 oli kerge saada. Auto mugav ja puhas ning taksojuht viisakas icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inca
HV Guru
inca

liitunud: 02.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2016 21:08:21 vasta tsitaadiga

Vanasti oli selline asi nagu Pealtnägija. Omas suht suurt kõlapinda. Ma ei tea kas saade veel eksisteerib ja palju mõjukust alles on...
Kunagi vaatasin mingeid episoode, siis süveneti ikka suht põhjalikult teemadesse.
Võiks neile ehk oma lugu rääkida, kui seda juba proovitud ei ole.
Ma veel kasutan appi ikka edasi...

_________________
KASS
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.04.2016 23:47:17 vasta tsitaadiga

Järgmine samm saade "Kaua võib?"
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 466 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.05.2016 00:10:36 vasta tsitaadiga

"Kaua Võib" on ju suht mõttetu. Kiirema lahenduse kui tarbijakaitse kaudu võib sealt saada kui mure a'la garantii osas põtkiva asutusega on, aga taksonduse probleemi juured lähevad palju sügavamale ja riigikogusse Ain Allas ju oma küsimustega sisse ei jaluta icon_wink.gif
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 01.05.2016 09:38:20 vasta tsitaadiga

Taxify suure sugulase Uberi tegemistest veidi: olen end suurimasse Uber juhtide foorumisse sisse kolinud, sealt leiab huvitavaid asju.

Enne tehti tünni kolmandas maailmas, Indias ei saanud Uberi juhid raha kui alla 13 tellimuse päevas tegid, nüüd on USA-s lolliks mindud.
Uberdaja on segaduses ja hämmingus - sai tellimuse, tegi ära, viks ja viisakas, min tasuga töö ja siis avastas, et Uber võttis kogu tasu endale ja juurde ka, nii et jõudsime sinna, et tasu töö eest ongi negatiivne, maksa juurde. Pole hullu, Uber vahendab ka finantstooteid. icon_lol.gif
Seda saab teha vaid "independent contractori" e meie mõistes FIE-ga, mitte iial palgatöötajaga.

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.05.2016 13:44:54 vasta tsitaadiga

Taxify arvatavasti "juhtide nõudmisel ja parema teeninduse huvides" seda nii ilmutatud kujul ei näitaks vaid pigem keevitaks mingi varjatud kulu otsa, millega see miinus peale sõitu ilmutatud kujul näha pole. Pärast on ju mugav häma ajada kuidas keskmine teenistus 15€/h on ja see on juhi oma viga kui miinusesse läks icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 01.05.2016 20:54:50 vasta tsitaadiga

Ei taipa, kas see jutt on nüüd hr Pihli taksonduse korraldamise õied või lausa viljad ise.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/juri-pihl-selgitab-mis-on-pealinna-taksonduse-olukorra-parandamise-votmekusimus?id=74318295

Järelvalvet on taksojuhid ise ammu mangunud (uskumatu, eksole), aga enam sellega asju ei muuda - sõelaga vee kandmine kui kõrval on sama mass "kokkuleppevedajaid".
Taksondusse jäävad inimesed, kes arvavad, et 300€ 400h töö eest ongi elu ja võib arvata, mis inimesed need on, kas ja kes neid kontrollida jõuab ja suudab ning kui suudab ... kellega nad asendatakse?

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 01.05.2016 21:12:17 vasta tsitaadiga

Varsti sõidavad taksod ja kõik autod niigi ise
Kommentaarid: 490 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 398
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inca
HV Guru
inca

liitunud: 02.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.05.2016 21:18:14 vasta tsitaadiga

Nii hüpoteetiline küsimus. Kui suure osa turust jõuaks need nn. "hobisõitjad" katta? Päeval nad muidugi ei tegutseks...
Ega vist mingit ülevaadet/ettekujutust ei ole, palju neid "hobisõitjaid" on? Neid siis, kes seda sissetuleku pärast otseselt ei tee.
Nii palju kui mina sõidan, siis ikka suur osa on "hobikad". See tuleb muidugi ka sellest, et ma valin autosid.
Eile oli imekena tüdruk väga värske ja samuti imekena viiesega. Ja üks pimbitud Leaf, kes tundus vist natuke rahateenimise poole kalduvat. Uuris kogu mu Taxify kasutamisharjumused ja ajendid välja...

_________________
KASS
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 02.05.2016 13:12:46 vasta tsitaadiga

inca kirjutas:
Nii hüpoteetiline küsimus. Kui suure osa turust jõuaks need nn. "hobisõitjad" katta? Päeval nad muidugi ei tegutseks...
Ega vist mingit ülevaadet/ettekujutust ei ole, palju neid "hobisõitjaid" on? Neid siis, kes seda sissetuleku pärast otseselt ei tee.
Nii palju kui mina sõidan, siis ikka suur osa on "hobikad". See tuleb muidugi ka sellest, et ma valin autosid.
Eile oli imekena tüdruk väga värske ja samuti imekena viiesega. Ja üks pimbitud Leaf, kes tundus vist natuke rahateenimise poole kalduvat. Uuris kogu mu Taxify kasutamisharjumused ja ajendid välja...


Eile öösel Taxify ja Uberi kliendiäpist vaatasin - neid on massiliselt, sadades kokku ehk. Proovige mtaksolt küsida, palju neid on.

Need on mingid uitajad - Taxify ise ütleb, et 80% private juhtidest kaob päris kiiresti, näevad ära, et raha siin ei ole ja reede-laupäeva öö võiks otstarbekamalt (puhates või pere või sõpradega) veeta, ammugi ei tasu peale tööd autos passida, et tunni ootamise järel 3.20 miinus kulud saada.

Uber saadab praegu Eesti juhtidele läbi äpi alarmi, et too oma sõber Uberi juhiks, me anname sulle 50.- ... eks siis tuuakse ka vast.

Kesklinnas jätkub katvust 24/7, R-L üle linna, probleemiks jääb see, et kui Viimsis või Laagris nädala sees autot tahad, eriti vastu hommikut, siis ei ole kedagi.

Igatahes on neid palju, vähemasti taksojuhi seisukohast, ühed kaovad, uued liitujad tulevad peale, nii sassis, piraadirohke ja destabiliseerunud pole Tallinna taksondus kunagi olnud.

Kui vaadata teiste haldusüksuste, linnade, stati, siis umbes 2 a peale Uberi turule saabumist ületab registreeritud Uber juhtide arv sageli haldusüksuse (linna) taksojuhtide arvu.
Ei tea, kas olen siin maininud, aga oma kodulinna San Fransisco vanast Yellow Cab-ist sai Uber juba jagu, too esitas pankrotiavalduse; tuleb päev, mil NY Yellow Cab oma medallioniga kaob (too on kaotanud 4mld USD oma turuväärtusest, medallion litsents on kukkunud hinnas 300 000 USD), Londoni Black Cab jne ...

Kas ja kui usaldusväärne see rideshare olema saab - ei oska öelda, vbla juhul kui nad peale taksonduse tapmist hindu tõstavad, sest praegu jooksevad juhid suht miinuses, osa saab kahe nädalaga aru, teistel võtab 2 aastat (vahepeal häbist või kangekaelsusest keeldutakse oma viga tunnistamast).

Kes viitsib, see loeb, pikk jutt ei ole alati s...t jutt.
https://www.theguardian.com/technology/2016/apr/27/how-uber-conquered-london

Edit: tarbijakaitse ütleb, et Uberile ja Taxify piraadile võib maksmata jätta. Oma e-arve võivad sisse soolata.

http://tehnika.postimees.ee/3677175/tarbijakaitse-meeldetuletus-tsekiprinterita-taksojuhile-voib-maksmata-jatta

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 247, 248, 249  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.