praegune kellaaeg 17.06.2024 07:33:22
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
29.01.2016 17:27:47
|
|
|
OFFF kirjutas: |
Proovige seda no Root Firewall appi. Mul vähemalt välismaal suutis küll kõik kenasti kinni hoida v.a. GPS mille ma eraldi lubasin. Kui GPS oli väljas, siis ei liikunud bittigi. |
Ma tahan küll vist ulmet. Kas on mõnda android äppi, mis näitaks reaalajas ip source/dest ja liikluse mahu ära?
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
OFFF
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
miq1988
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2006
|
04.02.2016 21:24:47
|
|
|
Suvel oli vanaisal sama teema. Kaks kuud enne kui arvet vaatasin. Seni maksis kõik kinni. Mingi vana nuppudega telefon. Netivõimalus teoorias on olemas aga keegi sellega netis ei käinud.. Paketti tehes olla veel öeldud, et interneti pole vaja aga seda lepingust ei leidnud. Sai helistatud ja uuritud. Öeldi, et s*tt päev, enda viga, et telefoni valesti kasutate vms.
Igaljuhul hiljem läks esindusse ja sattus normaalse teenindaja otsa, kes nullis arved ära ja reaalselt maksma ei pidanud selle jama eest. Pani vist ka lõplikult neti kinni. Kokkuvõttes soovitasin ära tulla sellise firma juurest.
_________________ I don't need anger management. I need people to stop pissing me off ! |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
jkddp
HV veteran
liitunud: 22.12.2004
|
08.02.2016 21:19:43
|
|
|
miq1988, sellist jamanägin ka isa tel arvel. ja ei ole tal ka nutikat telefoni. pidi esindusse uurima minema (elisa)
_________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida |
|
Kommentaarid: 64 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
smartman
HV vaatleja
liitunud: 21.10.2003
|
12.04.2016 18:02:53
|
|
|
Saaga jätkub. Kuigi telefonis öeldi, et panevad interneti kinni, siis see jäi tegemata ning päevapiletid tiksusid ikka edasi. Telefonil on korduvalt üle kontrollitud, et internet on väljas, internetikasutus null ja interneti sisse lülitamise nupp menüüst ära peidetud. Mina olen teinud kõik võimaliku, et interneti eest mitte arveid saada.
Õnneks oli otsekorralduse limiit ees ja nad ei saanud kogu raha kätte. Maksin käsitsi summa ära mis ma aru sain, et ilma internetiarveteta oli. Käisin ka esinduses, kus lasin uuesti itnerneti kinni panna ja päevapiletid tühistada.
Järgmine päev peale esinduses käimist järsku mobiilid ei töötanud ilma teavituseta, et nüüd enam ei tööta. Klienditeenindus tükk aega arvutas ja siis tuli välja, et mingid päevapiletid on ikka tühistamata ning mingi summa raha ka veel puudu. Maksin kohe ära selle summa mis öeldi aga ikka telefone sisse ei lülitatud kuna "makset ei leitud üles" mis on tehtud SEB-st SEB-sse ja läheb kohale hetkega. Helistasin klienditeenindusse mitmeid kordi, käisin esinduses uuesti läbi, saatsin isegi digiallkirjastatud maksekviitungi ning terve ööpäev läks, et numbrid uuesti sisse lülitada.
Kuidas veel leida saatusekaaslasi? Siin mõned on maininud sarnaseid juhtumeid ja kindlasti on neid veel palju. Kui leiaks veel kaaskannatajaid siis võiks asja panna suurema kella külge, et Tele2 ei saaks enam kergeusklikke sedasi pügada.
|
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
12.04.2016 18:55:10
|
|
|
Äkki tõmbaks tele2-st jehhat?
Ma oleks ammu juba aidaa teinud neile
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
12.04.2016 18:56:37
|
|
|
smartman, ma saan Tele2 pressiesindaja poole pöörduda ja viidata sellele teemale.
Saada mulle ka PS oma number.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
mega
HV Guru
liitunud: 12.02.2004
|
12.04.2016 19:14:21
|
|
|
ot: |
no mai tia. Pole tark olla operaatori juures, kes ei suuda (loe: ei tee, sest ei ole kasulik) internetti kliendi soovi peale kinni keerata. Olin kunagi seal kliendiks ja minu puhul sai just seesama teema saatuslikuks, et internettist loobuda pole võimalik! Kummagi konkurendiga pole selliseid probleeme! |
_________________ - censored - |
|
Kommentaarid: 268 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
235 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
12.04.2016 20:20:15
|
|
|
Tanel, sa võiksid veel küsida, kuidas saab Tele2 teha telefonimüüki ja sõlmida lepinguid klienti nägemata, sama kehtib ka Elisa kohta.
Helistatakse, pakutakse, puudega inimene vastab jaaah, saadetakse kulleriga sim, võetakse allkiri ja tehtud?
Teistel operaatoritel vaadatakse esinduses ID kaardi pealt kolme tärni ja antud isik ei ole vastutav kodanik. Kui hooldusisik pole notariaalselt volitanud inimest allkirjastama lepinguid vastava ettevõttega siis allkiri ei kehti.
Elisa puhul saadeti emale vist postiga, viskasin konksu alla ja postitasin tagasi, diil well made.
Kas kuller kontrollib seda või mitte?
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
13.04.2016 12:53:39
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Tanel, sa võiksid veel küsida, kuidas saab Tele2 teha telefonimüüki ja sõlmida lepinguid klienti nägemata, sama kehtib ka Elisa kohta.
Helistatakse, pakutakse, puudega inimene vastab jaaah, saadetakse kulleriga sim, võetakse allkiri ja tehtud?
Teistel operaatoritel vaadatakse esinduses ID kaardi pealt kolme tärni ja antud isik ei ole vastutav kodanik. Kui hooldusisik pole notariaalselt volitanud inimest allkirjastama lepinguid vastava ettevõttega siis allkiri ei kehti.
Elisa puhul saadeti emale vist postiga, viskasin konksu alla ja postitasin tagasi, diil well made.
Kas kuller kontrollib seda või mitte? |
Noh, diilist rääkides - Diiliga liitumine käis samamoodi nagu sa siin kirjeldad. Ilma klienti nägemata. Ainus, kes klienti nägi, oli kuller.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
13.04.2016 19:53:22
|
|
|
Betamax kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
Tanel, sa võiksid veel küsida, kuidas saab Tele2 teha telefonimüüki ja sõlmida lepinguid klienti nägemata, sama kehtib ka Elisa kohta.
Helistatakse, pakutakse, puudega inimene vastab jaaah, saadetakse kulleriga sim, võetakse allkiri ja tehtud?
Teistel operaatoritel vaadatakse esinduses ID kaardi pealt kolme tärni ja antud isik ei ole vastutav kodanik. Kui hooldusisik pole notariaalselt volitanud inimest allkirjastama lepinguid vastava ettevõttega siis allkiri ei kehti.
Elisa puhul saadeti emale vist postiga, viskasin konksu alla ja postitasin tagasi, diil well made.
Kas kuller kontrollib seda või mitte? |
Noh, diilist rääkides - Diiliga liitumine käis samamoodi nagu sa siin kirjeldad. Ilma klienti nägemata. Ainus, kes klienti nägi, oli kuller. |
pole probleemi juhul kui klient on kunagi olnud, emt, elion, telia klient ja kliendileping on kunagi mõne teenusega tehtud.
kui kliendileping on tegemata, siis peaks selle sõlmima kuller kes tuvastab kliendi id kaardi abil ja kontrollib kas inimene on allkirjaõiguslik ehk pole invaliid.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
13.04.2016 20:24:09
|
|
|
Ei ole kunagi olnud EMT klient. Tuli Elisast üle.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
13.04.2016 21:03:17
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Tanel, sa võiksid veel küsida, kuidas saab Tele2 teha telefonimüüki ja sõlmida lepinguid klienti nägemata, sama kehtib ka Elisa kohta.
Helistatakse, pakutakse, puudega inimene vastab jaaah, saadetakse kulleriga sim, võetakse allkiri ja tehtud?
Teistel operaatoritel vaadatakse esinduses ID kaardi pealt kolme tärni ja antud isik ei ole vastutav kodanik. Kui hooldusisik pole notariaalselt volitanud inimest allkirjastama lepinguid vastava ettevõttega siis allkiri ei kehti.
Elisa puhul saadeti emale vist postiga, viskasin konksu alla ja postitasin tagasi, diil well made.
Kas kuller kontrollib seda või mitte? |
Kullerfirmal on kohustus kontrollida isikusamasust enne allkirja võtmist.
Kui postiga saatmine on siis võib teoorias juhtuda jah et keegi teine allkirjastab kuid see on identiteedivargus allkirjastaja poolt ning väga karmilt karistatav. Ehk kui isik kaebab kelle nimel sõlmiti siis läheb asi karmiks.
Ja kui sina panid oma ema asemel allkirja siis...johhaidii...
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Tele2 Eesti
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2012
|
14.04.2016 11:23:12
|
|
|
Selline juhtum, nagu teemaalgataja kirjeldab, on väga erandlik. Kuna mobiilioperaatoril on väga keeruline võtta vastutust võimaliku internetikasutuse eest, kui klient oma telefonis ise sätteid määrab, siis tundub ainuvõimalik lahendus operaatori juures internet piirata nii, et see halvab internetiliikluse selle telefoninumbri suunal juba jaamast. Teemaalgataja, palun võtke minuga ühendust (egle.merbach@tele2.com) ja täpsustage mulle oma nimi ning telefoninumber, me seadistame selle teie telefoninumbrile tasuta ära.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tint
HV veteran
liitunud: 26.01.2003
|
14.04.2016 11:56:11
|
|
|
Nii lihtne see oligi..
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
14.04.2016 13:57:36
|
|
|
Tele2 Eesti kirjutas: |
Selline juhtum, nagu teemaalgataja kirjeldab, on väga erandlik. Kuna mobiilioperaatoril on väga keeruline võtta vastutust võimaliku internetikasutuse eest, kui klient oma telefonis ise sätteid määrab, siis tundub ainuvõimalik lahendus operaatori juures internet piirata nii, et see halvab internetiliikluse selle telefoninumbri suunal juba jaamast. Teemaalgataja, palun võtke minuga ühendust (egle.merbach@tele2.com) ja täpsustage mulle oma nimi ning telefoninumber, me seadistame selle teie telefoninumbrile tasuta ära. |
Muidu te küsite ju neti piiramise eest raha. Niipalju kui tele2 kliendid siin ja muudes teemades enne sõna võtnud on.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
VisaHinGG
HV kasutaja
liitunud: 11.01.2014
|
14.04.2016 18:57:54
|
|
|
RustyZ kirjutas: |
Tele2 Eesti kirjutas: |
Selline juhtum, nagu teemaalgataja kirjeldab, on väga erandlik. Kuna mobiilioperaatoril on väga keeruline võtta vastutust võimaliku internetikasutuse eest, kui klient oma telefonis ise sätteid määrab, siis tundub ainuvõimalik lahendus operaatori juures internet piirata nii, et see halvab internetiliikluse selle telefoninumbri suunal juba jaamast. Teemaalgataja, palun võtke minuga ühendust (egle.merbach@tele2.com) ja täpsustage mulle oma nimi ning telefoninumber, me seadistame selle teie telefoninumbrile tasuta ära. |
Muidu te küsite ju neti piiramise eest raha. Niipalju kui tele2 kliendid siin ja muudes teemades enne sõna võtnud on. |
Jah täpselt nagu ka teised operaatorid küsivad lisateenuste eest raha, mis on täiesti mõistlik tegevus.
Erandkorras kliendile vastu tulla väga ok.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
14.04.2016 20:12:58
|
|
|
VisaHinGG kirjutas: |
RustyZ kirjutas: |
Tele2 Eesti kirjutas: |
Selline juhtum, nagu teemaalgataja kirjeldab, on väga erandlik. Kuna mobiilioperaatoril on väga keeruline võtta vastutust võimaliku internetikasutuse eest, kui klient oma telefonis ise sätteid määrab, siis tundub ainuvõimalik lahendus operaatori juures internet piirata nii, et see halvab internetiliikluse selle telefoninumbri suunal juba jaamast. Teemaalgataja, palun võtke minuga ühendust (egle.merbach@tele2.com) ja täpsustage mulle oma nimi ning telefoninumber, me seadistame selle teie telefoninumbrile tasuta ära. |
Muidu te küsite ju neti piiramise eest raha. Niipalju kui tele2 kliendid siin ja muudes teemades enne sõna võtnud on. |
Jah täpselt nagu ka teised operaatorid küsivad lisateenuste eest raha, mis on täiesti mõistlik tegevus.
Erandkorras kliendile vastu tulla väga ok. |
Telia kohta ei tea aga elisas saad minna iseteeninusse ja ise netipiirangu sisse lülitada. See on tasuta. Tegu ei ole teenusega, seda ei saa isegi teenuseks traditsioonilises mõttes pidada sest tegu on lihtsalt ming asja väljalülitamisega - teenuse äravõtmisega.
Niiet pole.mõtet hämada.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
heix85
HV kasutaja
liitunud: 30.03.2005
|
20.09.2016 08:43:56
|
|
|
Hoiatan TELE2 eest.
Nimelt interneti päevapiletite eest, see teema küll mitu korda läbi käinud, aga kordamine on tarkuse ema.
Ostsin naisele nutitelefoni, kuna ta interneti ei tahtnud, lülitasin andmeside välja, seega enda arust oli võimatu, et telefon andmesidet kasutama hakkab, aga oh üllatust, kui kuu lõpus arve tuli, telefon on käinud iga päev südaöösel mingeid taustandmeid tõmbamas paar kb päevas. ja seega 31 euri arvele otsa pandud.
Mis need 2kb tausandmed on, mida tel tõmbab, kui andmeside välja on lülitatud? Ja teeb ta seda just peale südaööd.
Helistasin tele2 ja nad said väga hästi aru, et ise pole interneti kasutanud ja kompromiss oli, et panevad nutipaketi peale, mingi 6 eur kuus lisaks ja tühistatakse sellisel juhul päevapiletid. Algul tundus igati ok pakkumine, kuna lubati vastu tulla ja kustutada arvest 31 eur teenuste eest, mida pole kasutanud.
Aga sitamaik on endiselt suus, kuna andmeside oli välja lülitatud ja internetti kasutatud pole ja nüüd suurem arve, kuna interneti naine endiselt ei kasuta.
Nii kui need päevapiletid tühistatud saavad, katkeb ka koostöö tele2-ga.
Sisuliselt on tegu väljapressimisega ja kasutajate teadmatuse ära kasutamisega.
JOKK
Kuna siin vastavad ka TELE2 esindajad, siis küsimus ka neile.
Kui te oma võrku konfigureerida ei oska nii, et selliseid probleeme klientidele ei tekiks, siis miks te tahate raha andmeside välja lülitamise eest? Kuna see on ju tegelikult lahendus teie probleemile klientide jaoks, et nad ei saaks arveid teenuste eest, mida nad ei kasuta.
Probleem on teil 4G võrgus, sest 3G-s seda probleemi ei esine. Tehke csr , kui ise ei oska lahendada.
Tehke oma asjad korda ja jätke klientide jooksutamine, kuni neid veel on.
Ma pakun huupi, et eestis on sadu, kui mitte tuhandeid inimesi, kes maksavad TELE2-le teenuste eest, mida nad ei kasuta. Ma kujutan ette, et pensionärid on pisarais, kui sellise arve saavad, seejärel helistavad Tele2-te ootavad 10 min ja siis öeldakse, et vaadake logi, ise olete kasutanud.
Mõni ajaleht võiks ka selle teema suure kella külge panna, kuidas kliente petetakse.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
jaakjaak22
HV kasutaja
liitunud: 28.02.2012
|
20.09.2016 17:38:23
|
|
|
heix85 kirjutas: |
Hoiatan TELE2 eest.
Nimelt interneti päevapiletite eest, see teema küll mitu korda läbi käinud, aga kordamine on tarkuse ema.
|
Sai sama asjaga suvel võideldud, kui mõneeurose kuumaksega pensionäripaketi omanik sai kahe kuuga 50 eurot lisatasusid, kuigi olin ise tal sättinud andmeside igati korrektselt kinni. Seekord läks edukalt, kõik päevapiletid tühistati ja automaatselt makstud summad läksid ettemaksuks, nii et pensionäril nüüd rohkem kui aastaks ette makstud, aga kas tema ehmatus ja mure oli kõike seda väärt??? Varasem ettevõtet usaldanud klient uurib nüüd igal kuul hirmuga saadetud arvet, et ega jälle mingi umbluu pole tekkinud.
* KÕIGE NÕMEDAM: SMS-teavitus ootamatutest lisakuludest nagu need päevapiletid, saadetakse ainult kõnekaartidele, lepingulisele kliendile mitte.
* KÕIGE NÕMEDAM 2: Iseteeninduses neid päevapileteid ei näe, seega lepinguline klient ei saa nendest enne teada, kui arvelt 30eurot lisatasu avastades. Ultra-arusaamatu mulle, miks lojaalset lepingulist klienti niiviisi kottida. Kõnekaarditaja kottimist veel mõistaks.
* Probleem tekkis uue suurema ekraani eesmärgil Samsungi nutitelefoni (Android5) ostuga, varasem LG (Android4) töötas normaalselt ehk kui andmeside oli väljas, siis vaikus. Eelmine telefon oli tõesti 3G võimekusega ja nüüdne 4G, nii et võib tõepoolest ka sellega seotud olla.
* Andmeside oli Androidi standardprotseduuriga kinni keeratud ja sätetes graafikud poolteist kuu kohta mingit liiklust ei näidanud, samas Tele2 väidab et 12KB iga päev liikus.
* Isegi tehnilise taibuga inimesel pole võimalik testida, mis seda jama võib põhjustada, sest vt punkt 2. Ei taha ju kuuks ajaks jätta telefoni mingisse olekusse, äkki tuleb jälle +30.
* Täiesti ebaloogiline on Tele2 väide, et mingi asi opsüsteemi tasemel piirangust mööda hiilib ja 12KB kaupa andmesidet sisse ja uuesti välja lülitab. Usun, et pigem on küsimus selles, et Tele2 mingit tehnilist suhtlust inimesele internetikasutuseks pähe määrib.
* Tele2 poolt internetiteenuse kinnikeeramine on tasuline teenus, mida maksta ei soovi ja ka netipaketti mitte, sest kodus wifi olemas.
* Probleemi saab tasuta lahendada sätetes APN-i vigaseks muutes, aga see läheb opsüsteemi tarkvarauuendusega ise korda tagasi jälle, nii et peab meeles pidama see uuesti rikkuda.
Mu mõistus ütleb, et selline jama, isegi kui see peaks olema Samsungi vigase firmware poolt põhjustatud, toob ettevõttele nende "võidetud" eurode asemel hoopis kotitud klientide näol kõvasti rohkem kahju. Seega ettevõtte huvi võiks olla see jama võimalikult kiiresti lahendada, aga nagu näha, siis vähemalt kolmveerand aastat teema üleval ja jätkub.
|
|
tagasi üles |
|
|
VisaHinGG
HV kasutaja
liitunud: 11.01.2014
|
20.09.2016 18:59:53
|
|
|
ei viisi seda wall of texti lugeda aga miks te täpsemalt vingute? Samu asju juhtub igalpool aga nagu näha, siis operaatorid tulevad vastu, tühistavad arve ja lülitavad ka tasuta veel andmeside välja kui vaja.
saan aru kui öeldakse, et oma mure headaega aga siit loen välja hoopis midagi muud.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
jaakjaak22
HV kasutaja
liitunud: 28.02.2012
|
21.09.2016 07:49:48
|
|
|
VisaHinGG kirjutas: |
saan aru kui öeldakse, et oma mure headaega aga siit loen välja hoopis midagi muud. |
Öeldaksegi ju, et oma mure, kõik lahendused on lisatasu eest. Kui kasutaja on omalt poolt teinud kõik mis tarvis ja ikka tiksub arvele +30EUR ja teenusepakkuja ei suuda selgitada kliendile, kust see tuleb, aga muudkui kasseerib, siis on jama.
|
|
tagasi üles |
|
|
heix85
HV kasutaja
liitunud: 30.03.2005
|
21.09.2016 10:35:40
|
|
|
Kui sa VisaHINGG teksti üle rea loed, siis sa ei saagi aru, kus probleem on.
Mulle öeldi, et kui te võtate kuutasuga interneti paketi, siis tühistame päevapiletid.
Kus see vastutulek on, kui interneti endiselt vaja pole?
Vastutulek oleks siis, kui oleks tingimusteta päevapiletid tühistatud ja keelatud andmeside tasuta, et edaspidi sellist jama ei juhtuks.
Mingi linnukese märkimise eest, et andmeside antud sim-l keelatud oleks küll ei kavatse 6 eurot maksta, või see on ka vastutulek?
Vastu tullakse siis, kui meedias kiun üleval ja asi suure kella külge pandud, et siis demonstreerida, kui head ja sõbralikud me ikka oleme.
Kui üks ühele asja ajada, siis ei saa mingist vastutulekust rääkida.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
21.09.2016 10:47:47
|
|
|
aga kas operaatori vahetust ei maini keegi, et näe, niipalju s1tta olete mulle siin keerand, et ma lähen teise operaatori juurde üle hoopistükkis!
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
21.09.2016 10:54:34
|
|
|
Kui sa raha ära ei maksa, siis ei lasta sind, võlgnikku, kuhugi üle joosta.
Enne pead ikka need arvelduse asjad korda ajama ja siis võid nad aasse ja beesse saata nende ebameeldivuste tekitamise tõttu.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|