praegune kellaaeg 16.06.2025 02:00:23
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
03.04.2016 15:16:46
|
|
|
Tanel, palun siiski korda.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
03.04.2016 15:35:56
|
|
|
Kirjutasin Martinile Skype-sse:
tsitaat: |
1) Legaalse takso ja piraattakso filtrid (et saaksin tipptunnil valida legaalse, kallima takso, mis ainsana tohib ühistranspordirada kasutada). Jätame maksundustõlgendused ja eetika praegu välja, kuigi saan aru, et see on teil poliitiliselt raske lansseerida. Aga kui see tuleb, hakkan taas aktiivselt Taxifyd kasutama. Uberi ees oleks teil väga suur eelis ning oleks lootus ka taksofirmad sisse tagasi saada.
2) Võimalus taksot lähtuvalt margist ja liikluskorraldusest valida (näiteks soovin vaadata kaarti ja võtta lähima takso, mis vastab mu soovidele). Selle kirjutaksin omakorda lahti nii, et a) ühesuunalise või muu liiklustehnilise korralduse puhul on teinekord mõistlikum võtta kaugemal asetsev takso, kuna lähedalasuv takso peab mingid ulmeringid tegema, et minu juurde sõita. b) Näpuga kaardil auto peale vajutades näeksin auto tehnilisi parameetreid (mark, vanus) + hind ja hinnangud muidugi.
Need tulid esimestena meelde.
Räägin kui kasutaja seisukohast ja võtan ka aktiivselt sõna, kui miski häirib. |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
03.04.2016 16:10:10
|
|
|
mtakso kirjutas: |
elukas kirjutas: |
See kulunud jutt et taxifyga liitub iga nädal uusi taksojuhte - see ei vasta juba ammu enam tõele |
Sinu lause näitab väga hästi käesoleva foorumi kvaliteeti. Elukas, millel sinu "faktid" põhinevad, kas sa ootad meie kontori uksetaga ja näed, et nädalas ei käi ühtegi taksojuhti kontoris? Meil liitub iga päev uusi taksojuhte ja sooviavaldusi on järjekorras isegi rohkem, kui me jõuame vastu võtta. Me lisame juhte süsteemi proportsioonis tellimuste arvuga, selleks et olemasolevatel taksojuhtidel oleks piisavalt tööd.
Elukas, sinu peamine argument "Tallinna taksojuhid maksavad kõik makse" on kahjuks tore "unistus", mille tõestuseks meie pole kahjuks usutavaid andmeid näinud. Palun too mõni fakt, uuring, statistika vms - mis sinu väidet kasvõi osaliselt toetaks. Pigem näitavad sündmused (näiteks Elektritakso aktsepteerib vaid sularaha), et jätkuvalt on väga suur hulk taksoärist sularahas, mis toimub peamiselt ikkagi maksude optimeerimiseks ja kontrolli vältimiseks.
elukas kirjutas: |
Ja et teistel puudub tagasiside ja äpimaksete süsteem - see üheülbaline hindamise süsteem ei peegelda reaalset olukorda ja sellisena kasutuskõlbmatu |
Tänud konstruktiivse, neutraalse ja argumenteeritud kriitika eest. Kahjuks kõlab see lihtsalt lahmimisena ja halvustamisena.
Kas sul on välja pakkuda mõni parem tagasiside süsteem, siis palun kirjelda kuidas see töötaks?
elukas kirjutas: |
Ja häid ideid on siit foorumist vahel tulnud. Teie vahite ikka unistavalt uberi poole üles. Head ideed mitte teha taxifyst uberit on siin korduvalt kõlanud... |
Mida sa sellega täpsemalt mõtled? Nii üldise kommentaari peale on väga keeruline midagi konkreetset vastata.
Me oleme varasemalt selgitanud, miks me otsustasime Uberiga konkureerima hakata, sest vastasel korral oleks Uber täna kordades suurem kui ta Eestis on. Kahjuks me pole näinud Euroopas riiki, kes oleks efektiivselt suutnud Uberile vastu seista, seda nii seaduslike kui sisuliste sammude kaudu. Mitmed foorumi osalejad on soovitanud teha valitsusega suuremat koostööd Uberi võitmiseks, aga kes vähegi on riigiga koostööd teinud, see teab et see on väga riskantne ja aeganõuded protsess, mis võib lõppeda nii või naa. Väga keeruline on ettevõtjana sellisele ennustamatule olukorrale oma tegevust üles ehitada. Kui sa tahad konkurentsis püsida, siis on vahest vaja teha ka raskeid otsuseid, Taxify otsustas teha koostööd nii taksojuhtide kui ka kokkleppeveo juhtidega. Eks aeg näitab, kas valik oli õige või vale.
Kindlasti on taksojuhte ja inimesi, kellele selline otsus ei meeldi. Samas on väga palju (kümneid tuhandeid) kliente, kellele privaatjuhtide pakutav teenus meeldib, sest autod on heas korras, juhid on rõõmsameelsed ja hind on mõistlik. Ma ei soovi siin üldistusi teha ja häid taksojuhte solvata, aga kahjuks on Tallinnas ja ka teistes linnades väga palju keskmisest halvema kvaliteediga taksosid, kes jäävad oma kvaliteedilt privaatjuhtidele alla.
elukas kirjutas: |
Ja viimaseks - uue "Directori" esikaanel lasta end taksonduse isadeks kutsuda on hea nali Naersin südamest, aitäh |
Sa ilmselt tead ise, et meedia valib oma pealkirjad ise, selleks et see kõlaks piisavalt konfliktse, huvitava ja müüdavana. Meie ei ole sellist nimetust endale võtnud ega soovinud.
Kommentaar "andmete jalutamaminemise" kohta. Taksofirmad, kes Taxify dispetertarkvara kasutasid (Sõbra Takso, Reval Takso, Saksa Takso, Elektritakso jt) omasid ligipääsu oma firma autode tehtud tellimustele, sh kliendi andmed. See on ju loogiline, sest kui klient helistab kõnekeskusse jäävad firmale andmed. Samuti oli Taxify süsteemis, et oma firma tellimuste andmed olid taksofirmale näha - teiste firmade klientide andmeid ei näinud. Ennem Taxifyst lahkumist võtsid taksofirmad oma andmed kaasa ja neid kasutades saadeti ka SMS sõnumeid. |
Oleks aeg aru saada, et kui ühest oma turunduse peapunktidest: "Sotsiaalmeediat "kuulatakse" ja ollakse aktiivsed. Seda asutajate ja tippjuhtide tasemel." on mineviku hämamiste tõttu kujunenud üldine vastasseis ja ebausaldamine, siis peaks midagi muutma.
Ühest küljest on taksojuhid lihtsalt otsa saanud, kõik kes oleks võinud liituda, on juba liitunud, paljud ka juba lahkunud. Teisest küljest on Teie "olemus" juba kõigile taksojuhtidele selge. Kolmandaks on Taxigo haaranud nii suure turuosa, et hetkel huvitab see taksojuhte rohkem. Neljandaks, kui päeval täis pargitud Nõmme taksopeatuses või öösel Vabaduse väljaku vabadest taksodest pole neist keegi taxifys saadaval, siis see on väga selge indikaator. Kui sa praegu nimetasid piraatjuhte taksojuhtideks, siis seda nad pole.
Taksojuhid makse ei saa maksmata jätta, siis tekivad maksuvõlad, ebausaldusväärsus ja lõpeb halvasti.
Elektritaksot lähemalt kommenteerida ei oska, kuid arusaamatuks jääb, miks Te siis neid kaardimaksetuid Elektritakso taksojuhte tagasi kutsusite, või kuidas Teie piraattaksod samamoodi kaardimaksetult sõidavad.
Ma olen ennegi rääkinud, miks ühekülgne hindamine pole adekvaatne, ei hakka kordama. Kuid erinevate asjade eest erinevad tärnid oleks täpsem. Lisaks, see on küll kallis, aga taksodesse salongi turvakaamerad, kust suuremate probleemide korral taksojuhi loaga saab pärast vaadata mis tegelikult toimus.
Mitte teha uberit - soovitus oligi kõike kokkuvõttev, saite aru küll. Oma ebaeetiliste ärinippidega tegite kõige rohkem kahju just korralikeile, ausatele taksojuhtidele, pannes neid konkureerima ebaõiglaselt piraattaksodega. Sellega nagu karistatakse meid selle eest, et maksame makse, maksame taksoga seonduvaid kulusid, muretseme erinevaid lubasid ja oleme seadsusekuulekad. Samas kui Teie piraadikatel pole vaja neid maksta ega seadusi täita.
PS Miks on mitmetel Teie piraattaksodel äpis sõiduki valmistusaasta märgitud tegelikust aasta võrra uuemana? Mitte et see oluline oleks, aga imelik tundub.
Või miks on nüüd Taneli kord tõestada mida ütles või mida mitte? Ta viisakalt ja korralikult rääkis ja küsis, ma ei näe põhjust, miks talle sellega "peale hüpata"
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti. |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
huviline30
HV vaatleja
liitunud: 25.12.2011
|
03.04.2016 16:50:08
|
|
|
Kes maksab makse,kes ei maksa teema tasuks ära unustada.Kui sul tuleb 200h peale kuu KASSA 1.5k euri,siis siit ei ole enam midagi jagada.Mida rohkem teenusepakkujaid tekib,seda lahjemaks supp läheb.Suurim vahe tuleb jagaja vs.takso auto vahel.Kallim tavakindlustus,kallim kasko,liisingu puhul suurem% ja tehnopassis märge takso,mis jääb ka digikujul auto ajalukku.Kes tahaks oma 5a vana E mersu passi takso märget?Siit ka ebaausa konkurentsi peamiseid põhjuseid.
viimati muutis huviline30 03.04.2016 17:09:07, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
mtakso
HV vaatleja

liitunud: 04.09.2013
|
03.04.2016 17:07:15
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Kirjutasin Martinile Skype-sse:
tsitaat: |
1) Legaalse takso ja piraattakso filtrid (et saaksin tipptunnil valida legaalse, kallima takso, mis ainsana tohib ühistranspordirada kasutada). Jätame maksundustõlgendused ja eetika praegu välja, kuigi saan aru, et see on teil poliitiliselt raske lansseerida. Aga kui see tuleb, hakkan taas aktiivselt Taxifyd kasutama. Uberi ees oleks teil väga suur eelis ning oleks lootus ka taksofirmad sisse tagasi saada. |
|
Aprillis toome järk-järgult välja kategooriatepõhist tellimise süsteemi, kus on vähe lihtne valida, millist tüüpi teenuse-hinnatasemega autot tellida
- Privaatjuht
- Eco & Taxi - vastavalt odavam või tavaline litsentsiga takso
- Buss
- Lux auto
Tanel soovis uut lahendust proovida, eks ta saab siis kogemusi jagada.
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
03.04.2016 17:28:54
|
|
|
Kas eile olid teenusega mingid probleemid? Nimelt äpis oli valitud makseviisiks sularaha, juhile näitas "taxify makse" ning reaalselt lõpparve peal on kirjas telia m-makse, mida kinnitab ka telia iseteeninduses jooksva kuu saldo. Juhi sõnul oli eile ca 50% taxify maksega, kuigi reaalselt kliendid kuulsid sellest esimest korda.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
mtakso
HV vaatleja

liitunud: 04.09.2013
|
03.04.2016 17:30:27
|
|
|
Mihkel. kirjutas: |
Kas eile olid teenusega mingid probleemid? Nimelt äpis oli valitud makseviisiks sularaha, juhile näitas "taxify makse" ning reaalselt lõpparve peal on kirjas telia m-makse, mida kinnitab ka telia iseteeninduses jooksva kuu saldo. Juhi sõnul oli eile ca 50% taxify maksega, kuigi reaalselt kliendid kuulsid sellest esimest korda. |
Mihkel, palun saada e-mail oma telefoninumbriga info@taxify.eu ja klienditugi saab täpsemalt järgi vaadata makseviisi tellimuse staatuse.
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
03.04.2016 17:33:38
|
|
|
Panen info meilile. Salvestasin ka taksojuhi numbri ning täna temaga suheldes olevat ta peale minu veel kahe tellimuse kohta info saatnud teile, et makseviis oli vale olnud.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
03.04.2016 19:03:05
|
|
|
mtakso kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
Kirjutasin Martinile Skype-sse:
tsitaat: |
1) Legaalse takso ja piraattakso filtrid (et saaksin tipptunnil valida legaalse, kallima takso, mis ainsana tohib ühistranspordirada kasutada). Jätame maksundustõlgendused ja eetika praegu välja, kuigi saan aru, et see on teil poliitiliselt raske lansseerida. Aga kui see tuleb, hakkan taas aktiivselt Taxifyd kasutama. Uberi ees oleks teil väga suur eelis ning oleks lootus ka taksofirmad sisse tagasi saada. |
|
Aprillis toome järk-järgult välja kategooriatepõhist tellimise süsteemi, kus on vähe lihtne valida, millist tüüpi teenuse-hinnatasemega autot tellida
- Privaatjuht
- Eco & Taxi - vastavalt odavam või tavaline litsentsiga takso
- Buss
- Lux auto
Tanel soovis uut lahendust proovida, eks ta saab siis kogemusi jagada.
Spoiler 
|
Taneli pakutud filter oleks siiski mõistlikum. Kliendil võib olla tellimisel väga erinevaid kriteeriume:
- saada kõige soodsam auto, vahet pole kas takso või kokkuleppevedu
- saada suur ja mugav auto
- saada kõige lähem takso, vahet pole kas eco, tavaline või lux
- saada see kes kõige kiiremini kohale jõuab, vahet pole ms kategooria
jne.
See screenshotil näidatud lahendus oleks ka lahendus, kui saaks korraga mitu kategooriat valida ja siis valida ise kaardilt sobiv auto.
Muide, väga paljud programmid(äpp on ka olemuselt programm) omavad võimalust kasutajaliidest seadistada. Miks teie ei saa nii teha, et default võib ju ollagi ekraanil ainult üks suur nupp telli takso, kuid seadistusest saab seda muuta mis infot ja millise detailsusega kuvatakse.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
markedmen
HV kasutaja

liitunud: 25.09.2009
|
03.04.2016 19:25:48
|
|
|
votvot, sellise lahendusega oleksid nad vb lõpuks ka mingil määral unikaalsed ning hõivaksid paremini turgu. Hetkel uberi järel sörkides ei erista neid mittemiski ja nii minu kui paljude teiste jaoks on nad Uberi "wannabe"d, kelle teenust selle tõttu vaid viimase variandina kasutatakse.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
03.04.2016 19:44:19
|
|
|
Kas siin on ignoornupp? mtakso nagu ei näe mu postitusi.
Proovime nii - mtakso, ma ei ole enam taksojuht, Taxify äpp on mul toimiv, mul on kiusatus töid võtta ja mitte kohale sõita. Las klient tühistab või kui helistab, eks ma seletan, miks talle järele ei lähe. Soovitan sama ka kolleegidele, kes teie juures lõpetavad. Blokeerimine võtab vast aega, mitu klienti jõuab võtta?
Kas see postitus oli nähtav?
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
03.04.2016 19:52:04
|
|
|
crackpot, sinu eelviimane postitus siin teemas on selline:
Spoiler 
crackpot kirjutas: |
Pmst võivad juhid soovi korral omale kena andmebaasi koguda, poliitikud, kohalikud staarid jne.
Või lihtsalt kliente pärast tülitada, saata nõmedaid SMS e, seda on juhtunud.
Eks ka sel oli põhjus, miks vanasti juht dispetšerile ütles, et klienti pole ja dispetšer kliendiga suhtles.
Tallinki haldas oli ammu nr näha, aga juhtidel oli keeld ise seda kasutada, va dispetšeri loal kui tuli vastus "helista palun ise".
Taxigo firmast tulnud tellimustel kasutasin ka nuppu "vaikus" ja jätsin dispetšerile tema traditsioonilise rolli. |
Seega tegid oma postituse kas valesse teemasse, unustasid sisesta nuppu vajutada või korjas admin/mode selle mingil põhjusel kokku. Kasutaja ignoreerimise võimalus siin foorumis põmst on olemas, aga hetkel paistab põhjus kuskil mujal olema....
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
03.04.2016 19:59:45
|
|
|
Mhmh, see ignooriküsimus oligi retooriline. Erinevalt hulgast eelnevast.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
inca
HV Guru

liitunud: 02.06.2003
|
03.04.2016 22:09:22
|
|
|
Kardan kohe seda "dumbed down, tuleb lähim" versiooni...
_________________ KASS |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
04.04.2016 14:27:54
|
|
|
Kas Taxify uus versioon ei pidanud mitte esimesest aprillist tulema, see kus taksosid ise enam valida ei saa?
Või otsustati taaskord ümber ja seda uuendust siiski ei tule või tuleb see valikuline, nagu TaxiGo on teinud?
TaxiGo's on võimalik lasta äpil endale ise kõige lähim auto leida või autode hulgast ise sobivaim välja valida. Miks Taxify sellist paindlikkust kliendile pakkuda ei taha?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
mtakso
HV vaatleja

liitunud: 04.09.2013
|
04.04.2016 15:22:41
|
|
|
crackpot kirjutas: |
Kas siin on ignoornupp? mtakso nagu ei näe mu postitusi.
Proovime nii - mtakso, ma ei ole enam taksojuht, Taxify äpp on mul toimiv, mul on kiusatus töid võtta ja mitte kohale sõita. Las klient tühistab või kui helistab, eks ma seletan, miks talle järele ei lähe. Soovitan sama ka kolleegidele, kes teie juures lõpetavad. Blokeerimine võtab vast aega, mitu klienti jõuab võtta?
Kas see postitus oli nähtav? |
Hea Crackpot, kui sa pole enam aktiivne taksojuht, palun saada meile email info@taxify.eu ja saame sinu konto sulgeda. Kahjuks ei oska siinse nime põhjal seostada õiget isikut. Aitäh.
markedmen kirjutas: |
votvot, sellise lahendusega oleksid nad vb lõpuks ka mingil määral unikaalsed ning hõivaksid paremini turgu. Hetkel uberi järel sörkides ei erista neid mittemiski ja nii minu kui paljude teiste jaoks on nad Uberi "wannabe"d, kelle teenust selle tõttu vaid viimase variandina kasutatakse. |
cascada kirjutas: |
Kas Taxify uus versioon ei pidanud mitte esimesest aprillist tulema, see kus taksosid ise enam valida ei saa?
Või otsustati taaskord ümber ja seda uuendust siiski ei tule või tuleb see valikuline, nagu TaxiGo on teinud?
TaxiGo's on võimalik lasta äpil endale ise kõige lähim auto leida või autode hulgast ise sobivaim välja valida. Miks Taxify sellist paindlikkust kliendile pakkuda ei taha? |
Taxify on hetkel uut kategooriatepõhist tellimisüsteemi alles testimas. Kui keegi foorumi kasutajatest soovib testida eelpool viidatud Taxify hinna/kategooriatepõhist tellimissüsteemi, siis palun kirjutage oma telefon martin@taxify.eu ja saame teid lülitada testgruppi. Tagasiside käigus vaatame, et kas uus süsteem kasutajatele meeldib või mitte. Võib-olla on vajalik jätta alles ka võimalus käsitsi auto valimiseks.
Huvitav uudis nimelt taksofirmade enda loodud Taxigo äpp vahendab nüüdsest ka privaatjuhte
Tundub samuti oluline muudatus algsest "ainult taksod ja taksofirmad" kontseptsioonist ja avalikust kommunikatsioonist.
Mida Elukas/Taavi sellest muudatusest arvab?
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramones
HV veteran

liitunud: 09.07.2004
|
04.04.2016 15:31:13
|
|
|
mtakso, Värskendasin ükspäev Taxigo rakendust ja sama asi hakkas silma:
Spoiler 
Või on private drivers all mõeldud litsenseeritud FIE-sid, kes ei ole ühegi firmaga seotud? Aga minumeelest olid seal ka enne sellised autod esindatud.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
04.04.2016 15:42:10
|
|
|
Ramones, mismoodi peaks Taxify esindaja Taxigo tegevust kommenteerima? Noh, tegelikult saaks ju küll, aga reeglina ei peeta seda heaks tooniks, konkurent ikkagi.. provotseerid?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramones
HV veteran

liitunud: 09.07.2004
|
04.04.2016 15:51:10
|
|
|
pppd, ei provotseeri. Lihtsalt samas postituses täiendasin omapoolse infoga Taxify postitust ja esitasin retoorilise küsimuse, mis ei ole tegelikkuses Taxifyle suunatud.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
04.04.2016 20:12:55
|
|
|
mtakso, mul ei ole teiega ühtegi lepingut sõlmitud, te ei ole minult ühtegi allkirja saanud, ma ei tea, millised on meie vastastikkused kohustused, ma ei tea isegi seda, mille alusel te mulle arveid esitate; veel vähem, mille alusel te summasid muudate, seega ma teile teadet ei saada.
Te ei vasta ka minu küsimusele, miks taksojuht teie süsteemis 8 aastat vana autoga ei saaks olla standard kat taksojuht, kuid sama ja kohati kõvasti kallima hinnaga private driver võiks olla - kuidas see kliendile midagi juurde annab? Teile muidugi, 50 senti kuni 1 € tööst vs 20% private juhi kassast aga kliendi jaoks jääb nii auto kui juht samaks. Midagi on siin mäda, ametliku taksojuhi seisukohast, see on nagu karistatav staatus.
Miks peab juht 8 a vana korraliku keskklassi auto uuema aastanumbriga prantslase või rumeenlase vastu vahetama? Ta ei jõua pidada seda "uut" sidrunit, pesukotti või Daciat.
Kas küsime margiesindustelt ja remonditöökodadelt hinnangut auto reaalsete kulude kohta?
/küsimus ei ole isiklik, mina "veel" mahuks teie standardisse/
Te ei taha rääkida ka teemal, mis jääb juhtidel nt 300 - 400 töö ja 2k kassa korral järele. Mitte midagi, eksole. Ja et nad mittemidagi nimel ebainimlikke töötunde teevad.
Kui see oleks väga kasumlik äri, oleks nii teil kui Uberil autod ja töölepingud, kasumi jätaksite endale ... aga kasumit ei ole, kahjum jäetakse teistele, mingi värdjaliku mitte kusagile sobiva lepinguvormi kaudu.
Miks te neid hindu veel madalamale surute? Jah, sellepärast, et ise teenida, et olla "konkurentsivõimelised" teiste sotsiopaatiliste firmadega, kes inimesi ära kasutavad. Äris on kõik lubatud.
Siis ei maksaks ka Taxigo-le näpuga näidata. Ka Taxigo on loodud ärilistel eesmärkidel ning nagu teie Uberi kannul seadusele vilistama asusite, küsides ka siin foorumis "aga mida teie siis meie asemel oleks teinud kui konkurent turgu üle võtma hakkas" ... no mida teie praegu Taxigo asemel oleksite teinud?
Mida te, Taxify, edasi teete? Rendifirmad on teil juba taga, millal end laenufirmadega seote, et Uberi kombel inimesed laenulõaga üles puua?
Sõiduäpid, kiirlaenufirmad, inkassod ... need kõik toituvad ühtviisi inimestest, kes ei oska või suuda end kaitsta.
Masendavad "ärimehed".
Edit: ma ei tea, kas siinse foorumi kasutajad on tuttavad "diplomiga," mida Taxify oma parimatele juhtidele saadab. See on siin https://i.imgsafe.org/290975f.jpg
Ei oska öelda, kuidas see "tavalisele inimesele" tundub, kuid mulle, olles aastaid taksot sõitnud, näib see mõnitav ja solvav.
See töö ei ole kerge - te olete vast öösel linnas liikunud, need loomad, kes 4 öösel Taco või Veenuse ees röögivad, kaklevad, roomavad, nad lähevad taksoga koju.
Ma ise ei ole kaua R ja L öösel käinud, sest hommikuks ei tea enam ise, kas hakata ka jooma või oksendaks niisama. Ükski inimene (ja taksojuht on inimene) ei vea neid etanoolis primaate rõõmuga, nad peavad seda tegema ... nagu mõned inimesed peavad parklas kärusid korjama, öösel õmblema või posti sorteerima, kõik ei ole ilusad, targad, võimekad.
Aga mõnitamine on liiast.
Naerata ja ole viisakas kliendiga, kes lasi sind 15 min oodata, 1 km jooksul auto täis oksendas, oma halva tuju (jäi klubis söömata ja saamata) välja elas, raadiojaamad paigast kruttis, näo täis sõimas ja oledki 5 star juht!
Edit 2: pange tähele - Taxifyl on jälle ignoornupp sees ja postituse sisule vastust ei tule.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
04.04.2016 21:28:01
|
|
|
Crackpot, tänks äriidee eest, laenujagamine.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
04.04.2016 22:39:14
|
|
|
RustyZ kirjutas: |
Crackpot, tänks äriidee eest, laenujagamine.  |
OT:
Hmm, mida silmas pead?
Laenujagamine nagu oleks juba, ühisrahastuseks nimetatakse - kah innovatsioon või nii e dekaadi buum ... et märgade kõrvatagustega ärimehed avastasid teenimisvõimaluse seal, kus pangad seda ei näe ning heausksed kaotavad oma raha, kuigi algul pakuti "kuni 20% ROI aastas". E võid 5% aastaintressiga õppelaenust varanduse teha, pensioniks oled miljonär.
Tegelikult muidugi mitte, sest nolgid ei ole targemad kui aastasadade pikkuse kogemusega pangad, strateegid ja analüütikud... Esimesed "innovatsiooniga" liitujad võidavad, nagu Amway või Uberi puhul, lõpp saab ugly olema.
Sel teemal võiks ma rääkida isegi pikemalt kui taksondusest, aga see nõuab muud topicut.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
04.04.2016 23:25:52
|
|
|
Ma mõtlesin nii et mina võtan laenu aga koos maksame tagasi. Ja äpi kaudu saad valida kellega koos laenu tagasi maksad. Selle eest pakub laenu algne võtja "koosmaksjale" mingeid teenuseid. Igaüks saab filtreerida kas ta tahab laenu jagada mehega, naisega või grupiviisiliselt. Kõik on jokk sest me ju jagame laenu ja selle ajal veedame sõbralikult koos aega.
Edit: ära valesti aru saa, ma valiksin naisi ikka, see oli näide.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
04.04.2016 23:37:34
|
|
|
mtakso kirjutas: |
Tundub samuti oluline muudatus algsest "ainult taksod ja taksofirmad" kontseptsioonist ja avalikust kommunikatsioonist.
Mida Elukas sellest muudatusest arvab? |
Elukas käis seepeale kohvil Taxigos, koos paari kolleegiga Taksojuhtide Kolleegiumist. Sisust me HV foorumi säästame, aga oli pikk ja põnev arutelu, asju sai selgemaks ja saime ka targemaks:)
crackpot kirjutas: |
Sõiduäpid, kiirlaenufirmad, inkassod ... need kõik toituvad ühtviisi inimestest, kes ei oska või suuda end kaitsta.
Masendavad "ärimehed".
Edit: ma ei tea, kas siinse foorumi kasutajad on tuttavad "diplomiga," mida Taxify oma parimatele juhtidele saadab. See on siin https://i.imgsafe.org/290975f.jpg
Ei oska öelda, kuidas see "tavalisele inimesele" tundub, kuid mulle, olles aastaid taksot sõitnud, näib see mõnitav ja solvav.
See töö ei ole kerge - te olete vast öösel linnas liikunud, need loomad, kes 4 öösel Taco või Veenuse ees röögivad, kaklevad, roomavad, nad lähevad taksoga koju.
Ma ise ei ole kaua R ja L öösel käinud, sest hommikuks ei tea enam ise, kas hakata ka jooma või oksendaks niisama. Ükski inimene (ja taksojuht on inimene) ei vea neid etanoolis primaate rõõmuga, nad peavad seda tegema ... nagu mõned inimesed peavad parklas kärusid korjama, öösel õmblema või posti sorteerima, kõik ei ole ilusad, targad, võimekad.
Aga mõnitamine on liiast.
Naerata ja ole viisakas kliendiga, kes lasi sind 15 min oodata, 1 km jooksul auto täis oksendas, oma halva tuju (jäi klubis söömata ja saamata) välja elas, raadiojaamad paigast kruttis, näo täis sõimas ja oledki 5 star juht! |
Siinkohal on paslik näidata ka kiituskirja, millega taksojuhid taxifyd vastu tänasid:
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti. |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|