praegune kellaaeg 17.06.2024 04:03:46
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
elukas
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.11.2001
|
21.03.2016 04:48:39
|
|
|
See pilt lihtsalt on nii tabav et pidin siia ka panema:
|
|
Kommentaarid: 147 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
|
inca
HV Guru
liitunud: 02.06.2003
|
21.03.2016 22:49:34
|
|
|
Hämmastuks veelkord.
Tuleb mulle takso. Selline suhteliselt maasikas R klass. Ärevad veljedki all ja puha. 44 senti kilomeeter!!
Juht sõimab äppi natuke ja annab visitka lõpuks. No helista, veaks sind heameelega kaks korda kallimalt tegelikult.
Arusaadav, aga kummaline...
_________________ KASS |
|
Kommentaarid: 166 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
155 |
|
tagasi üles |
|
|
crackpot
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2015
|
24.03.2016 05:51:01
|
|
|
inca kirjutas: |
Hämmastuks veelkord.
Tuleb mulle takso. Selline suhteliselt maasikas R klass. Ärevad veljedki all ja puha. 44 senti kilomeeter!!
Juht sõimab äppi natuke ja annab visitka lõpuks. No helista, veaks sind heameelega kaks korda kallimalt tegelikult.
Arusaadav, aga kummaline... |
Helista talle kui oled Raplas vms, siis kirub oma visitka maapõhja.
____________________
Edit: veel üks mail Taxifylt.
tsitaat: |
Hea partner!
Kuna kõigil Tallinna taksofirmadel on erinevad reeglid linnast välja sõitude puhul, on vajalik, et kõik Taxify juhid oleksid kursis Taxify reeglitega. Siis ei teki klientidel segadust, kus iga juht erinevate tingimustega sõidab.
1. olukord - juht võtab linnast kliendi peale, klient soovib sõita linnast välja
Lahendus: Juht on kohustatud kliendi viima sihtpunkti, mis asub maksimaalselt 30 kilomeetri kaugusel Tallinna kesklinnast.
See hõlmab selliseid asulaid nagu: Keila, Tabasalu, Saue, Saku, Jüri, Aruküla, Maardu, Rohuneeme jne.
2. olukord - juht saab tellimuse linnast välja
Lahendus: Helista kliendile ja küsi, kas ta soovib sõita tagasi linna või edasi sihtkohta, mis asub linnast väljas.
a) kui klient sõidab linna tagasi, tuleb kliendile järgi minna ilma taksomeetrit käivitamata.
b) kui klient sõidab sihtkohta, mis asub linnast väljas, on õigus juhil linnapiirist taksomeeter käivitada - kuid sellest tuleb ka klienti eelnevalt teavitada!
Manusesse on lisatud ka kaart, mis näitab, kui kaugele sõitma peaks.
Edukaid sõite soovides!
Tervitades,
Villu-Raoul Maidla |
Kommenteerin:
taksofirmadel on tõesti erinevad reeglid. Nagu näitasin ühes varasemas arvutuses, ei pruugi pikad ettesõidud jms olla taksojuhi huvides, kohati tuleb tal peale maksta.
See on teema, millest olen M. Villigiga otse rääkinud,. Tundub, et minu seisukohad põrkasid vastu seina ja taas üritab Taxify manipuleerida juhte juhtidele kahjulikult käituma.
Ja jälle ei lähe see kokku taksojuhi kui ettevõtja vaba otsusega.
Nagu öeldud, olin Sõbras.
Sõbra ja Krooni lähevad linnast välja ettesõidu tasuga /2.- Jüri, 1.3 Saue, 20 Paldiski jne/. Tänu sellele sai omajagu linnast väljas kliendi järel käidud, sest odavfirmad, kel ei ole ettesõidutasu lihtsalt EI sõida sinna kui auto juhuslikult lähedal ei ole.
Ja ei hakka keegi ka Taxify all tasuta Laitsesse minema Mustakalt... Eks näis, millise karistuse nad kaugete tööde äraütlemise eest välja mõtlevad,. Füüsilisest Isikust Etturitele.
____________________
Edit 2:
Uber pakub juba 500 Tallinnas liitumise eest, aga kuna ma olen juba kirjas ja ma ei saa aru, mitu sõitu nad 500 payout eest tahavad, siis ma ei hakka lolli mängima, referralitega jamama jms klounaadi tegema teiste kulul. See siiski on suht otsene püramiid ja kui liituja peale raha kättesaamist mängu ei lõpeta, ei ole enam tore.
http://www.businessinsider.com/how-uber-king-joseph-ziyaee-uses-driver-referrals-to-make-money-2016-2
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
24.03.2016 13:08:55
|
|
|
Tundub et tuleb WiseMile tegijate ees müts maha võtta, ilma tühja paugutamata jälgivad mis turul toimub ja kuskohast king pigistab ning tegutsevad vastavalt. Ehk siis teevad WiseMile'st selle, mis kunagi Taxify põhiideeks oli - taksode vahendaja.
http://tehnika.postimees.ee/3630259/taxify-saab-karmi-konkurendi
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
24.03.2016 13:48:22
|
|
|
Mitte ainult taksode, piraadid saavad ka liituda:
tsitaat: |
Wisemile avab peatselt lisaks sõidujagamisele ka takso tellimise võimaluse. Wisemile on ka taksojuhtide jaoks tasuta ja ilma vahendustasudeta. 100% teenitud tulust saab taksojuht. Lisaks litsenseeritud taksojuhtidele saavad liituda ka eraisikust kokkuleppeveo osutajad. |
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
24.03.2016 14:23:41
|
|
|
mhmh... samas, niikaua kuni vastav teave kliendini tuuakse ning kliendile jääb võimalus valida (või mitte valida), võib sellega ka leppida.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
elukas
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.11.2001
|
24.03.2016 14:53:33
|
|
|
Jah aga tasuta lõunaid ei ole olemas. Kui praegu ei paista, siis kuskilt pärast tuleb see vasakhaak.
Panen siia veel ühe pildi, fb vestlusest Arti Kütiga, mis kinnitab nende seadusevastast tegutsemist:
|
|
Kommentaarid: 147 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
|
crackpot
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2015
|
24.03.2016 15:07:37
|
|
|
Millega wisemile kliendi saab, taksonduses?
Taxify on praegu Eesti turuliider, kel on enam tellimusi kui muudel kokku. Äpitellimusi siis...telefon ei ole veel surnud.
Uber, peale soodsat ÜTS - lòmastab fy liht rahapakiga, nagu kõikjal peale Aasia. Mida see wisemile tahab ja plaanib?
Ma olen hetkel Aasias - Tanel kunagi ammu mainis, et Uber Bangkokis toimib. No toimib, aga mõni muu app on parem, kliendi seisukohast, GrabTaxi for me this time...
Aga point on see, et maailm on globaalküla ja kui sa saad uberit kasutada Tln, Helsingi, Bangkok, Reykiavik jne, siis...seda sa kasutadki. Ma proovisin ka, oleks saanud, aga ma jälestan Uberit, võtan konkurendi, odavam ka, jätsin tippi.
See on see, Tanel ja elukas, millest Martin teile kohtumisel rääkis. Ühe turu ja kodumaa pärast ei tee keegi nn taksoappi, see peab olema üks kõikjal. Aga Taxify kukub muidugi läbi - jällegi Tanelil õigus, et nad oleksid pidanud kodus oma anti-uber liistude juurde jääma... Praegu on nad asja täis s...nud kliendile, juhile ja unistavad ebareaalsest. Vaese copycatina.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
crackpot
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2015
|
|
tagasi üles |
|
|
elukas
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.11.2001
|
28.03.2016 02:48:05
|
|
|
Ühe teise Eestis tuntud startupi, Starship technologies (pisikesed pakirobotid) tegelane proovis taxifyd: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=751131191688336&id=100003743859823&ref=content_filter
Kel fb pole, siis:
tsitaat: |
Tänase rahvusvahelise luulepäeva puhul oleks ehk paslik meenutada mõnda luulerida või salmi. Hästi sobivad Mart Raua read:
Ma ilmas näinud mõndagi,
mis imekspanu väärib,
kuid Ufaas ma nägin peldikut,
mis sita ära määrib.
Ufaasse pole ma küll jõudnud, kuid täna tellisin olude sunnil takso Taxify kaudu. Ütleme nii, et sagedase Uberi kasutajana on kerge langeda pseudoprobleemide lõksu ning hakata mõttes virisema, et miks iga kord ei tule juht A6 või Teslaga ning mõnikord tuleb läbi ajada Nissan Qashqai või suisa Citroën C4'ga...
Ühesõnaga tellisin siis täna takso, nagu öeldud, Taxify kaudu. Saabus Dacia Logan... Kui Dacia siis Dacia, mõtlesin, kiire kah ning istusin sisse... ja....
Ma arvan, et see auto on enne taksoks hakkamist sõidutanud kirglikust tubakasuitsetajast korstnapühkijat ning hiljem ka tänavakoristajat või pudelikorjajat. Igastahes, nõnda musta ja haisvat autot pole tõesti ammu näinud... Ega juht eriti sõita ei osanud ning tundub, et autogi polnud kõige paremas korras, juhi liigutuste ja tagumikutunde järgi võiks arvata, et probleemiks oli ülemäära suur roolilõtk... |
|
|
Kommentaarid: 147 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
|
crackpot
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2015
|
28.03.2016 07:11:12
|
|
|
http://www.taxifeer.ee
Ei saagi aru, kes või mis see on, läbi Taxify äpi pakub autosid?
Ja muidugi ootab tööle kandideerima auto rendile võtjaid.
Igasugu sõidu ümber keerlevaid firmasid on hakanud kui seeni maast välja kasvama.
http://taxirent.ee
Äri Eesti moodi - lohista Saksamaalt või Leedust omale mõned uuema aastanumbriga autorapped, otsi lolle, kellelt 600 - 800 renti küsida ja looda rikkaks saada.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
28.03.2016 08:27:14
|
|
|
Mõttetu. Kõik üritavad ja töötavad üksteisele vastu. Taxify seevastu laseb praegu klientide harjumusel liugu, et oma mudelit sisse töötada.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
28.03.2016 12:13:57
|
|
|
http://uudised.err.ee/v/majandus/1271304b-d5a7-410f-bc5f-fcf6a401e136/taksofirmad-panid-piraatide-vastu-voitlemiseks-seljad-kokku
tsitaat: |
„Taksojuhid ja taksofirmad ei ole kindlasti jagamismajanduse vastu, kuid me oleme selgelt selle vastu, et jagamise nime alla pakutakse sisuliselt piraattakso teenuseid inimeste poolt, kes ei vaevu taksolitsentsi taotlema või ei kvalifitseeru taksodeks näiteks tänu liikluseeskirjade kordavale rikkumisele. Kahjuks eiravad piraattaksod rahulikult kõiki taksodele kehtestatud nõudeid ja seadusi politsei ükskõikse pilgu all,“ märkis Palm. Tema sõnul peaks riik siinkohal näitama üles solidaarsust iseenda kehtestatud seadustega ja trahvima kõiki "piraate". |
Kuldsed sõnad
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
crackpot
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2015
|
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
30.03.2016 13:07:08
|
|
|
crackpot, minu arust juba mitte tipptundidel, juba ongi seal ainult kõike muud, aga mitte taksosid...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
mtakso
HV vaatleja
liitunud: 04.09.2013
|
30.03.2016 15:01:51
|
|
|
Kahjuks pidime Elektritaksoga koostöö lõpetama, sest firma ükski takso ei aktsepteerinud klientidelt kaardimakseid. Võimalus tasuda lisaks sularahale ka kaardimaksega on üks tingimustest, mida Taxify süsteemis olevatelt taksodelt eeldame lisaks auto tehnilisele korrasaolule ja juhi heale reitingule. Täname Elektriautot senise koostöö eest ja oleme igati valmis võimalikku koostööd Elektritakso omanikega arutama, kui firma on nõus aktsepteerima elektroonilisi makseid.
Meie ei soovi kindlasti oma koostööpartnereid laimata, nagu see pressiteade teeb. Ja oleme valmis koostööd uuesti arutama, kui firma on nõus aktsepteerima kaardimakseid, mis on 2016 aastal mõistlik nõue ja eeldus klientide poolt.
Paar fakti Elektritakso kohta:
- Elektritakso autod võtavad vastu ainult sularahamakseid
- Uudise alusel töötab Elektritaksos 140 taksojuhti
- Elektritakso (Takso OÜ) maksis 2015 aastal kokku 6722 Eurot tööjõumakse = 48 Eurot juhi kohta aastas, 4 Eurot kuus. (Andmed pärinevad EMTA koduleheküljelt)
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
30.03.2016 15:11:37
|
|
|
mtakso kirjutas: |
Kahjuks pidime Elektritaksoga koostöö lõpetama, sest firma ükski takso ei aktsepteerinud klientidelt kaardimakseid. Võimalus tasuda lisaks sularahale ka kaardimaksega on üks tingimustest, mida Taxify süsteemis olevatelt taksodelt eeldame lisaks auto tehnilisele korrasaolule ja juhi heale reitingule. Täname Elektriautot senise koostöö eest ja oleme igati valmis võimalikku koostööd Elektritakso omanikega arutama, kui firma on nõus aktsepteerima elektroonilisi makseid.
Meie ei soovi kindlasti oma koostööpartnereid laimata, nagu see pressiteade teeb. Ja oleme valmis koostööd uuesti arutama, kui firma on nõus aktsepteerima kaardimakseid, mis on 2016 aastal mõistlik nõue ja eeldus klientide poolt.
Paar fakti Elektritakso kohta:
- Elektritakso autod võtavad vastu ainult sularahamakseid
- Uudise alusel töötab Elektritaksos 140 taksojuhti
- Elektritakso (Takso OÜ) maksis 2015 aastal kokku 6722 Eurot tööjõumakse = 48 Eurot juhi kohta aastas, 4 Eurot kuus. (Andmed pärinevad EMTA koduleheküljelt) |
tsitaat: |
Meie ei soovi kindlasti oma koostööpartnereid laimata, nagu see pressiteade teeb. |
mis põhjusel siis need "Paar fakti Elektritakso kohta" postituse lõppu sai lisatud?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
markedmen
HV kasutaja
liitunud: 25.09.2009
|
30.03.2016 15:18:16
|
|
|
alati, kui mõni taksofirma taxifyst lahkub, tulistatakse kohe vastu tekstiga, et meie olime kõiges ideaalsed ning alati on taksofirma mingi jamaga hakkama saanud. naerma ajab juba. Nagu mingid lapsed juhtiksid seda Taxifyd
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
30.03.2016 15:18:18
|
|
|
mtakso, kust pärineb info, et Elektritakso palgal on 140 juhti?
Artiklis viitavad nad ise, et:
tsitaat: |
Elektritakso kaubamärgi all sõidab täna üle 50 takso ja üle 140 taksojuhi. |
Siit loen välja, et arvestades Eesti taksoturul kehtivat frantsiisisüsteemi, on Elektritaksol lepingud 140 inimesega taksoteenuse osutamiseks. Suurima tõenäosusega on tegemist FIE-dega.
Samamoodi võiks ju, arvestades teie reklaame, eeldada, et kuna pakute taxify juhile 15.- eurot tunnis siis tegemist on brutopalgaga ning maksate vastavalt töötatud tundidele ning sõlmite töölepingud (mitte mingid muud lepingud jur. isikute vahel) ning siis otsida mingeid andmeid teie maksude kohta ning samamoodi väita, et te ei maksa korrektselt tööjõumakse.
Laimamine ja sopaga loopimine toimub antud juhul teie poolt päris aktiivselt.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
NPedro
HV kasutaja
liitunud: 17.02.2015
|
30.03.2016 15:27:15
|
|
|
Investorid on vist peris kurjaks saanud juba
Karma is a bitch. Nagu teemas ka kajastub, siis eestlane polegi nii loll, kui taxify herrad endale ette kujutavad
Ahnus ajab upakile !
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
mtakso
HV vaatleja
liitunud: 04.09.2013
|
30.03.2016 16:20:33
|
|
|
markedmen kirjutas: |
alati, kui mõni taksofirma taxifyst lahkub, tulistatakse kohe vastu tekstiga, et meie olime kõiges ideaalsed ning alati on taksofirma mingi jamaga hakkama saanud. naerma ajab juba. Nagu mingid lapsed juhtiksid seda Taxifyd |
Ei vasta päris tõele - Saksa Takso uudise kohta me ei kommenteerinud midagi, sest Taxifyst lahkumist kui sellist ei toimunud. Taksofirma omanikud läksid omavahel ise tülli ja poolitasid firma (mida siin mõned päevad tagasi kirjeldati). "Taxifyst lahkumise" uudise tegi üks lahkunud omanik vaid selleks, et enda uuele äpile reklaami teha.
Taxify oleks ka võinud enda poolt uudise teha, et lõpetasime koostöö Elektritaksoga, sest firma ei aktsepteerinud kaardimakseid, kuid meie arvates pole see mõistlik. Kõikide "Taxifyst lahkumise" uudiste eesmärk on mõnele äpile reklaami teha ja Taxify mainet halvustava sõnumiga määrida. "Taksofirma omanikud" küll lahkuvad Taxifyst aga taksojuhid jätkavad teenuse kasutamist edasi, sest Taxify pakub mõistliku hinnaga tellimusi. Kommentaarid ahnusest - Taxify pole oma 50 sendist tellimuse hinda alustamisest saadik muutnud.
Kahjuks ei ole teised Eesti taksoäpid seni rakendanud tagasiside ja maksete süsteemi - puudub huvi kvaliteediga tegelda ja suur hulk taksosid võtab vastu ainult sularaha, sest nii on "mugavam optimeerida". Miks see kvaliteedi teema siin foorumis kellelegi huvi ei paku? Taxifys on Eestis 4 inimest, kes tegelevad klienditoe, küsimuste ja tagasiside reitingute põhjal kvaliteedi parandamisega.
Taxifyga liitub iga nädal uusi taksojuhte. Samuti on on piisavalt häid taksojuhtide ja erajuhte, kelle puhul jälgime nii tellimuste arvu tunnis/nädalas ja käibenumbreid - mõlemad on kasvutrendis ja juhtide töö efektiivsus kasvab. Vaadake Google Play või App Store äppide TOPi ja sealt on üsna hästi näha, kus mingid rakendused populaarsuselt asuvad ja palju kliente neid kasutab.
Taxify poolt positiivne uudis äriklientidele teenuse avamisest üle Baltikumi: http://www.ituudised.ee/uudised/2016/03/29/taxify-avas-business-teenuse-ariklientidele
See teenus suurendab ärikliendi mugavust ja toob Taxify taksojuhtidele lisatellimusi - ärikliendid kasutavad taksojuhte (ja mitte privaatjuhte).
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
30.03.2016 16:23:31
|
|
|
mtakso, teie häda kui selline on osaliselt see, et tegelikult taandate te kõik statistika ja oma kasvu peale. Samuti see, et kõik maksevõimalused nüüd viimase uudise varjus lüüakse ühe puuga. Ma ka kliendina ei taha alati kaardiga maksta - mis siis saab?
Ma olen aru saanud, et te surute taksojuhte tipptunnil sõitma, pannes oma pirukatüki suuruse sõltuma teenindatud reisijate arvust kõige magusamatel aegadel.
Kui ma tahaks olla soliidne ja korralik ja teenindada just varahommikusi lennujaama sõitjaid, siis peaksin teile justkui peale maksma selle eest, et teie teenusega rahulolu kasvaks klientide suhtes. Miks nii?
Mingit tühja demagoogiat ja isemõeldud statistikat ma nüüd vastuseks küll ei oota.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
mtakso
HV vaatleja
liitunud: 04.09.2013
|
30.03.2016 16:58:09
|
|
|
softis kirjutas: |
mtakso, teie häda kui selline on osaliselt see, et tegelikult taandate te kõik statistika ja oma kasvu peale. Samuti see, et kõik maksevõimalused nüüd viimase uudise varjus lüüakse ühe puuga. Ma ka kliendina ei taha alati kaardiga maksta - mis siis saab?
Ma olen aru saanud, et te surute taksojuhte tipptunnil sõitma, pannes oma pirukatüki suuruse sõltuma teenindatud reisijate arvust kõige magusamatel aegadel.
Kui ma tahaks olla soliidne ja korralik ja teenindada just varahommikusi lennujaama sõitjaid, siis peaksin teile justkui peale maksma selle eest, et teie teenusega rahulolu kasvaks klientide suhtes. Miks nii?
Mingit tühja demagoogiat ja isemõeldud statistikat ma nüüd vastuseks küll ei oota. |
Selle viimase lause tõttu ongi foorumis mõistlik arutelu praktiliselt võimatu (ülikeeruline) ja me pole enam jooksvalt teemat jälginud.
Palun ärge võtke seda solvanguna - aga foorumis toimub kahjuks anonüümne "tähenärimine" (ei ole teada inimese tausta, jutu konteksti ja motivatsiooni), mis personaalselt kohtumisel välja paistavad. Seetõttu jäävad foorumis teemapüstitused tihti poolikuks, ei jõuta asja tuumani. Keegi paneb lühikese halvustava kommentaari ja teised valavad õli juurde, kokku suur tulekahju ja mudapall. Mõnus entertainment, saab ennast välja elada
Kuna need teemad ei ole lihtsad ja ei saa vastata EI/JAH, siis ongi vaja pikemalt rääkida... et üksteisest aru saada. Kohtumisel saavad osalejad oma mõtted rahulikult lahti rääkida, küsida täpsustavaid küsimusi jms. Võib juhtuda, et inimesed jäävad erinevatele arvamustele - aga vähemalt saab avaltult seisukohad ja vaated selgeks rääkida. Täiesti võib olla, et arutelu käigus tuleb välja mõistlikke seisukohti, mida me saakisme kasutada oma äri/tootearenduses. Head ideed on teretulnud.
Ma olen alati öelnud, kes soovib teemast rääkida, läheme lõunale nagu Taneli ja Elukaga korra käisime. Kui huvi, kirjutage martin@taxify.eu ja leiame aja/koha.
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
30.03.2016 18:41:17
|
|
|
link :: Taxify avas Business teenuse äriklientidele
tsitaat: |
Taxify avas äriklientidele Business teenuse, mis töötab kogu Baltikumis ja teistes Euroopa riikides, kus Taxify tegutseb. Teenus on välja töötatud koostöös firmadega, mis kasutavad taksosid ärisõitudeks, õhtuses vahetuses töötavate inimeste koju transportimiseks või klientide sõidutamiseks. Business teenuse esimesed pilootkliendid on Transferwise, Swedbank, Telia, Eesti Ekspress, Postimees ja Statoil. |
Pole paha
EDIT: Oih, mTakso juba postitas selle siia.
_________________ itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|