Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 237, 238, 239  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 15.03.2016 19:48:25 vasta tsitaadiga

Sellessuhtes jah mõttetu, et ei viitsi neid äppe laadida pidevalt. Küll aga tegeleb saksa minuteada nüüd ainult piraattaksondusega. Pole ammu enam näinud ühtegi plafooniga masinat. Viimati helistasin siis kosteti enne kui jõudsin suu lahti teha, et njetu autot. Nad pankrotis ei kõind vahepeal v?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.03.2016 19:49:13 vasta tsitaadiga

Kordan veelkord seda mida möödunud aasta kirjutasin.
Taxify oleks pidanud korralike taksofirmadega hoopis ühte paati astuma ja asuma Uberit turult välja tõrjuma.
Selle asemel aga võeti vastu investorite raha ja ilmselt dollarimärgid silme ees asuti Uberiga hoopis samas segmendis konkureerima, lastes vee peale senistele koostööpartneritele.
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 15.03.2016 19:49:33 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Kordan veelkord seda mida möödunud aasta kirjutasin.
Taxify oleks pidanud korralike taksofirmadega hoopis ühte paati astuma ja asuma Uberit turult välja tõrjuma.


Siin taxify kirjutatud põhjal pole sealt ühtegi mõistliku otsust küll loota icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.03.2016 19:52:40 vasta tsitaadiga

+ sellele lisandub nüüd sogases vees koos sõpradega õigest erakonnast sisuliselt piraattaksode legaliseerimise püüe.
Kahju, kahju ja veelkord kahju. Uskusin ja lootsin, et sellest saab midagi enamat.
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.03.2016 21:01:17 vasta tsitaadiga

Njah:
inseneri põhitõde - kui see töötab, siis ära torgi
investori moto - aga võibolla pigistab sealt veel midagi välja
tasakaalu nende kahe vahel peab leidma, aga Taxify ilmselgelt seda leidnud ei ole ja keerab kõik üle võlli.

Tulevik - Eestis libiseb päris taksode turg vaikselt käest. See ei juhtu täna ega homme, kuid lumepall on veerema pandud. Hetkel hoiab Uber madalat profiili, kuid jagajate seadustamisel üritab tõenäoliselt konkurendi kas turult välja süüa või ära osta, tõenäoliselt üritatakse alguses esimest ja kui konkurendile juba piisavalt kaikaid kodarasse on loobitud, siis üritatakse võileivahinnaga ära osta. Vahendeid neil selleks on.

Tulevik ver2 - vähetõenäoline, aga Taxify õpib oma vigades enne kui hilja on.... aga vähemalt Eestis oleks selleks siis viimane aeg
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 15.03.2016 21:06:35 vasta tsitaadiga

Ver 2 pole üldse tõenäoline. Seda on siin juba nähtud, et nad ei õpi.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 15.03.2016 21:23:49 vasta tsitaadiga

Nad on otse ju korduvalt öelnud, et nad tahavad maailma vallutada.
Seega Eesti kohalik turg neid väga kottima ei peaks tulevikus kui muudes riikides piisavalt turgu nende mudelil on.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.03.2016 21:28:10 vasta tsitaadiga

softis, nii ilmselt ongi, mahuliselt on Eesti turg köömes. Bangkokis toimis Uber päris hästi, küllap üritatakse globaalselt lihtsalt ühe tuntud autorendifirma logo järgida "We try harder".
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 16.03.2016 00:24:55 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
softis, nii ilmselt ongi, mahuliselt on Eesti turg köömes. Bangkokis toimis Uber päris hästi, küllap üritatakse globaalselt lihtsalt ühe tuntud autorendifirma logo järgida "We try harder".


Nüüd saab seal ka motikaga uberdada, tõsi nende kliendi one-size-fits-all kiiver ei pruugi eurooplase kõlupeaga sobida. http://mootorratturid.ee/uberi-teenuseid-saab-nuud-pakkuda-ka-mootorrattaga-mis-on-ubermoto/


RustyZ kirjutas:
Sellessuhtes jah mõttetu, et ei viitsi neid äppe laadida pidevalt. Küll aga tegeleb saksa minuteada nüüd ainult piraattaksondusega. Pole ammu enam näinud ühtegi plafooniga masinat. Viimati helistasin siis kosteti enne kui jõudsin suu lahti teha, et njetu autot. Nad pankrotis ei kõind vahepeal v?


Lasti pankrotti, kustutatud juba äriregistrist, jätsid omajagu võlgu maha http://www.taust.ee/saksa-takso-ou-11519432/
Alustasid Saksa taksot OÜ Joker Invest'iga , millest jätsid omajagu võlgu maha ja läksid Saksa Takso OÜ 'ga edasi http://www.taust.ee/osauhing-joker-invest-11417401
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NPedro
HV kasutaja

liitunud: 17.02.2015




sõnum 16.03.2016 04:51:28 vasta tsitaadiga

Kuidas küll sellist roed kommenteerida ? icon_biggrin.gif

Spoiler Spoiler Spoiler


See video on lihtsalt niiiiii ....
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 16.03.2016 06:19:30 vasta tsitaadiga

Saksa Takso ja nende äriideed - kel soovi ja oskust internetti kasutada ja Saksaga soetud omanikke, tankiste ja "juriidiliste kehade vorme" vahetajaid üles leida, see leiab. Looney toons cartoon. ENNE Taxify dispetšerlahendusele minekut juba kadus Saksa autodest raadioside ja dispetšerid helistasid tellimuse korral juhi mobiilile töö pakkumiseks. I wonder why. Üks põhjus - võlad sulgesid raadioside (ma kindel ei ole, aga muud põhjust ei oska pakkuda).

Mulle on üks taksofirma juht kunagi öelnud minu arvamusavalduse peale, et ma olla liht taksojuht (e loll kõnts), ma mõtlesin selle ütluse peale hämmastusega, et "ma võin olla piisavalt loll, et olla taksojuht, aga SELLIST puuet, et olla taksoFIRMA juht, mul õnneks ei ole".
Ja nii ongi, eranditega - minust ei saa iial taksofirma, pandimaja v inkassofirma omanikku... ja põhjuseks ei ole "ettevõtjageeni" või kapitali puudumine.

/Objektiivsuse huvides - viimased aastad sõitsin Sõbra Taksos ja jäävalt, erapooletuna, minult vaid kiidusõnad, ka omaniku osas, sõbralikumat kohtlemist partnerina ma ei ole taksomaastikul kohanud, kuigi kindlasti leidub ka teisi arvamusi... nr 1714 on üks suht ok retroäpp./

Taxify ei saavuta maailmas midagi.
Nagu olen korduvalt öelnud, ma avaldan neile sügavat austust kui saavutavad.
Aga ma ei näe selleks võimalust. Kes või mis nad on, see täksivai?
Taxify-l ei ole raha (maailma mastaabis), Taxifyl ei ole midagi uut (kogu nende olemus on copycat, see oli juhus, et kopeerituga esimesena Eestis "ilma tehti"), isegi "enne Uberit" mõnesse riiki-linna saabumine ei anna neile eelist. Kogu maailm teab, mis on Uber, aga kes, väljaspool Eestit, teab, mis on täksivai? Soome Oulu kliendid? Ja vinguvad Helsingi soomlased, kes pidevalt taksojuhtide käest küsivad, et "miks ma Helsingis selle äpiga taksot ei saa, kuigi Taxify koduleht lubab?".
Ja KUI nad millegagi suudavad Uberi, Lyfti, Ola, Grab Taxi, Didi Guaidi jne vastu ... see peab olema sõidujagamise uus nurk, mida keegi teine ei ole läbi hammustanud, kopeerimata ärimudel. See väärikski tunnustust. Näita, mida sa tegelikult väärt oled, Taxify!
----------------------------------------
Niisama OT:
ma avastasin rideshare advanced leveli.
Külla kutsutuna ja etanooli eelaimduses läksin kohale "kand ja varvas". Balti jaamas peatas mind üks pensionieelikust naisterahvas, kes otsis Põhja pst 5 mingit näituse avamist, kuhu ta juba hilinenud oli. Koht iseenesest oli vaevalt 200m kaugusel, aga auto oli ta jätnud Kotzebue tn ja need Põhja-Tallinna ühesuunalised vist ehmatavad esimesel korral ära küll. Saingi tädiga targutades autoni jalutada, sõitsin ise ta auto ja ta enda õigesse kohta (seletades, et ei, ma ei ela siin samas, ma lihtsalt tean) ning teenisin 5.- € (tädi pakkus 10, aga ta ei olnud auto järele otsustades miljonär, tal seda teist poolt vaja sama palju kui mul).
Kuidas ja millises äppis panna rideshare tööle kliendi auto ja kütusega?

Edit: NPedro - see on kommenteeritav vaid meie ühe poliitiku kuldtsitaadiga "sellist jama ei ole võimalik kommenteerida".
Eesti tahab Uberi raha liikumist kontrollida? Joke ... Uber on kas ise selle formaalse kontrolli ostnud, et end maailmas kogunevast kõntsast puhtaks pesta, kasutades Eestit kui riiki pretsedendina või ... on EV-l ja MTA-l tõsine suurushullustus, sest nagu täksivai ei ole keegi, ei ole seda ka Eesti - EV riigieelarve on mingi närune 10mld € (alla 9 vist isegi), üüber kuni 72 mld USD väärtusega ja kasvav, üüber võib lennult baltikumi omale taskusse osta, koos edasiste seadustega.
MTA ei saa nii loll olla, nemad peaks ju oskama arvutada + teadma, et maakera keskteljeks, mille ümber pööreldakse, on raha.

Edit 2: RustyZ - Saksa on vana piraadikas ja rendikas jah, aga nende "privaatjuhid" olid vähemasti mõni aasta tagasi kodanikud, kes taksoveoluba ei oleks saanud, sest krim oli veel värske ja arhiivi kadumata, mõnigi taksofirma neid oma palgal rooli lubada ka ei soovinud.
See ei tähenda, et nood juhid halvad inimesed ja koletised oleksid, parem tööl ja roolis kui mujal "äppe leiutamas" - no selliseid äppe, millega kaovad kanalisatsiooniluugi kaaned, 300m trolliliini vms.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2016 08:58:07 vasta tsitaadiga

crackpot, kunagi ammusel ajal oli isegi mingi teenus "kaine autojuht".
Kui oli vaja peale etenooli manustamist kuidagi koju saada, helistasid neile ja sulle saabus kohale juht, kes sind koos sôidukiga koju toimetas.
Mis sellest ettevôtmisest tänaseks saanud on, ma kahjuks ei tea aga tôenäoliselt on hingusele läinud... icon_rolleyes.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2016 10:10:17 vasta tsitaadiga

Jura. Polnud veel liiga ammu kui sai hilisöisel ajal kümneid taksonumbreid otsast alates pidevalt läbi helistatud, mis varsti hakkame siis vaikides appe läbi klõpsutama? icon_lol.gif Sellest ei võida ei klient ega taksofirma.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2016 10:37:32 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
crackpot, kunagi ammusel ajal oli isegi mingi teenus "kaine autojuht".
Kui oli vaja peale etenooli manustamist kuidagi koju saada, helistasid neile ja sulle saabus kohale juht, kes sind koos sôidukiga koju toimetas.
Mis sellest ettevôtmisest tänaseks saanud on, ma kahjuks ei tea aga tôenäoliselt on hingusele läinud... icon_rolleyes.gif


Hetkel ei meenu milliste, aga mõne taksofirma kodulehel olen näinud, et saab ka sellist teenust.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2016 10:42:43 vasta tsitaadiga

Kunagi sai loominguliselt lähenetud, sai lihtsalt kaks tavalist sama firma taksot tellitud, et saaks auto koju.
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 16.03.2016 14:59:55 vasta tsitaadiga

Kaine juhi teenust võib telefonis vist igast firmast küsida jah. Viimati kui mina seda tegin, oli see 30.- kliendile, Tallinna piires.

Leidsin uberinimestele saadetava maili, sisu on väga sarnane sellega, mida täksivai siin juhtide postkasti ajab (va see, et täksivai ei paku boonust, vaid lööb ise sulle kirve selga kui sa nende "korraldustele" ei allu).

Uber 500 bonus, LA.
tsitaat:
From new email: To qualify for this offer you must complete 75 trips between Monday, March 14, 2016 and Sunday, March 20, 2016 at 11:59pm. All trips must begin in core Los Angeles. No more than 15 trips may begin on the campus of the University of Southern California . Maintain a 90% acceptance and 25% completion rate over all hours online. This offer only applies to UberPOOL, UberX/XL, and UberSELECT trips. Payout will be reflected in your pay statement for the week ending March 27, 2016.


Et siis motiveeritakse juhte nädalas vähemalt 75 tööd tegema - (pidi ju töö kõrvalt 1-2 sõitu päevas mõeldud olema see Uber?).
Paljud juhid lähevad õnge ja proovivad 75 klienti ära teha, aga raha ei saa neist peaaegu keegi.

Miks? Maintain 90% acceptance rate over ALL hours online.
Et 90% töödest nõue tuuakse nüüd IGA TUNNI kohta eraldi. St pmst, et juht ei saa ühtegi tööd canceldada kui talle nt 30 min pikkune kauge ettesõit tuleb ... e töö, mida juhil teha ei tasu.
Olen kindel, et enamus meili lugenutest ei jõua sellele järeldusele ja teevad oma tööd ära, canceldavad mõned "ridiculous ride" ping-id ning saavad Uberilt pärast (st peale 27. märtsi) meili - sa ei kvalifitseerunud boonuse saamiseks, sinu acceptance rate oli 6 online tunni jooksul alla 90%.

Busy fools.

Natuke naljakas. Natuke kurb.
Natuke ... mul endal tekkis lõpuks täksivailt (langeta hindu, osta uuem auto, sõida rohkem) meile saades tunne, et mulle on ämber solki pähe valatud, raske oli end kokku võtta ja neile helistamata jätta, küsimusega, kas nad peavad mind idioodiks. Ma liht kujutasin vaimusilmas ette, et kõnele vastaja mõtleb oma peas "ei, me ei pea sind idioodiks, me teame, et sa oled seda".

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
telefon
HV kasutaja

liitunud: 21.04.2004




sõnum 16.03.2016 21:45:13 vasta tsitaadiga

juriidiliselt "over all hours online" vist siiski võiks tähendada "kõigi tundide kohta kokku"?
aga nagu varem seletasid, siis see ei muuda asja, kuna lõpupoole kriitilisel hetkel sul lihtsalt "accept" nupp enam ei tööta ja ongi korras.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 17.03.2016 12:49:52 vasta tsitaadiga

90% on neil nagunii "default," seda ei ole vaja ühelegi juhile eraldi öelda või kirja toppida, nad lähevad selle iga tunni peale välja, kuigi jah, see ei ole esmapilgul väljaloetav.
Uberi puhul on eluterve kahtlustada kõige riukalikumat varianti ja isegi siis sa eksid - normaalne inimene ei oska taoliste nurkade alt mõelda. Boonus- ja tünnikampaaniad on omajagu, tegelikult saavad vähesed raha kätte (va päris alguses - ma usun küll, et kui ma teeks 20 tööd, mis on mulle reklaamis "personaalselt" pakutud 150.- saamise tingimus, ma saaks selle raha ... ja need oleks mu 20 esimest ja viimast uberdamist, jääksin plussi küll).
Uber võiks vahelduseks lihtsalt kena olla, teed 75 tööd ära (LA-d ei tea, Eestis läheks selleks rohkem kui täistöönädal - sa ei tee neid ära E-R 8-17) ja saad oma preemia. Aga nad ju ei taha seda maksta, nad tahavad lihtsalt võimalikult palju autosid tänaval hoida, on demand on ju nende kontseptsioon ning tekitavad kampaaniale tingimused, kus "driver is set up to fail".

Sama, nagu ma mõtlen, et nad "tahavad maailma parandada ja odavat taksoteenust pakkuda" - aga kes keelab, võtku juhi käest 3-5%, see aitab hinda all hoida ja juht ka rõõmsam. Aga ei, paljudes kohtades lastakse hinnad alla, juhi tasu tõstatakse 30% peale ... ei taha nad midagi peale selle 20-30% raha busy fool vara ja aja arvelt. Ja rohkem lolle süsteemi lisada.

Ma lõpetasin oma taksotöö põhjusega... 1:0 Taxify (kaudselt Uberi) kasuks. Nende võit. Võin ise Taxify-le lillebuketi ja õnnitluskaardi viia.
Olen kindel, et Uber ja Taxify tuletavad ükspäev paljudele meelde, milleks on seadustega kehtestatud min palgad, sots tagatised, tööaeg jms ning taoline ärimudel keelatakse. Kuid enne juhtub palju halbu asju, paljude heade inimestega.
(Mitte, et minuga oleks juhtunud, ma ei kaeba ega kurda üldse, ma arvan, et ma tulevikus kahetsen, et niigi kaua olin, nad ilmselt tegid mulle hoopis teene.)

Samane tööaeg - nii Uber kui Taxify suruvad seda agressiivselt, tööandja seda teha ei tohi (see veel üks põhjus takso FIE-ndusel). See on ohtlik. Paljud taksode laksud ja plekimõlkimised on ju pahupidi silmadega juhtide poolt... (ja millal kindlustused nende 12-24h "jagajate" ja tavakindlustuste osas ärkavad - kindlustusele ei ole see hea diil)- Tallinki ajast mäletan rekordpäeva, kus hommikuks oli pargis 4 ööga mõlgitud masinat.
Ega autojuhtidel asjata ei ole keelatud "üle sõita" ja targemates riikides ei anna mingeid kettaid lõhki sõita ega susserdada, see truck jääb lihtsalt seisma - oma asi, et sellega arvestad ja õigel ajal normaalsesse kohta parkima/ööbima lähed.

Edit: ma räägin ehk segast juttu.
Lihtsamalt - mõelge Taxify, nende renditööstuse (siingi üles lastud koos hindadega) ja nende avaldatud töödemahu ja juhtide käibe kohta. + reklaamid, et tule teeni raha ja kui autot ei ole, rendi. Raha teenimiseks. Mis on puhas nonsense, selle renditud auto abil Taxifys mingigi raha teenimiseks on vaja sadu tunde ja tuhandeid kilomeetreid uhada. 150+ tundi tehakse nö tasuta tööd, et kulud katta, Taxify ise saab kõikide nende tööde pealt 20%, juht töörõõmu.
Sp neile täksivaidele ja überitele ei sobi praegune ÜTS, sp ei võta nad iialgi kedagi tööle - nende äri ei toimi firma autode ja palgatöötajate korral. Hinnad, kuhu nad turgu suruvad, ei võimaldaks neil täistööajaga juhtidele palka maksta ega lubaks neil inimesi 300 tundi kuus tööle panna. Nad teavad seda väga hästi.

Kuna see peaks olema "sõidujagamine" e teed paar sõitu, siis PEAKS sinna süsteemi lisama mittekutseliste juhtide puhul konkreetselt automaatse bloki peale päeva teist sõitu (või 14-ndat nädalas), see hoiaks kah inimesi täisajaga p-sse kukkumast. Ja autot ei rendiks selleks keegi. Aga jällegi - nood äpifirmad ei taha sellisest nõudest midagi kuulda.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NPedro
HV kasutaja

liitunud: 17.02.2015




sõnum 17.03.2016 12:52:44 vasta tsitaadiga

Kõige ilusam täpp I peale oleks veel crackpoti jutule lisakas, kui riik mingi rasvase maksu "üübertajatele" boonuseks otsa keevitaks icon_lol.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 18.03.2016 18:56:23 vasta tsitaadiga

Mul oleks natuke abi tarvis, suudab keegi Taxify fb lehelt https://www.facebook.com/taxifyapp/ Ivan Orava postitusest alloleva kommentaari leida?:





Kuivõrd hiljuti liitusin fb'ga siis pole seal eriti kõva käpp, kas võib olla et kustutatigi see kommentaar?




Igatahes Wisemile avas taksodele ja piraatidele regamivormi: http://www.wisemile.ee/et/takso_eelregistreerimine http://www.wisemile.ee/Wisemile_takso_info.pdf
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NPedro
HV kasutaja

liitunud: 17.02.2015




sõnum 18.03.2016 20:06:08 vasta tsitaadiga

elukas kirjutas:

Igatahes Wisemile avas taksodele ja piraatidele regamivormi: http://www.wisemile.ee/et/takso_eelregistreerimine http://www.wisemile.ee/Wisemile_takso_info.pdf

Nii kõva pauku kubemesse lajatada, karta on, et siin sekkub juba president taxivai kaitseks välja icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 18.03.2016 20:11:54 vasta tsitaadiga

Päris lahe see Wisemile idee. Äkki teen ka mõned sõidud kui igav on. icon_biggrin.gif
Väga lihtsaks tehtud see asi.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2016 20:29:34 vasta tsitaadiga

Aru ma ikka ei saa, mis selle wisemile ärimudel on. Kirjutavad küll, et loovad logistikavõrgustiku ja ärikliendile on paki saatmine tasuline, aga kas juhtidel tekib siis mingil hetkel kohustus tasuta mingeid pakke kohale toimetada? Või on ärimudel see, et nii kliendi kui juhi äpp on reklaame täis? See jutt kõlab umbes nii, et näe, seal ülemisel korrusel on meil restoran, sellega teenime raha, aga alumisel korrusel saunas võivad kõik tasuta käia.
Kui nad tulevadki tasuta teenusega turule, siis arvata võib et nii uber kui taxify üritavad käia kilekotiga kus vaja et nende elu võimalikult ebamugavaks teha.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2016 20:33:05 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Kirjutavad küll, et loovad logistikavõrgustiku ja ärikliendile on paki saatmine tasuline, aga kas juhtidel tekib siis mingil hetkel kohustus tasuta mingeid pakke kohale toimetada

söövad sisse turule, harjutavad taksojuhid äppi kasutama.
Edaspidi, kui turg on sisseõlitatud, siis pakkide vedamise eest hakkavad teenima vahendustasu.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ponx
HV kasutaja

liitunud: 23.11.2002




sõnum 19.03.2016 07:07:06 vasta tsitaadiga

Oh näed keegi juba toimetas selle kallal. Tubli töö!
Mulle meeldib ka see kui "kõik" taksod on ühest kohast leitavad ja pole vaja kümmet äppi õllesummeri ajaks installida, et taksot saada.


ponx kirjutas:
Tegelikult võiks üks vihane äppimeister teha sarnase rakenduse ja lihtsalt 1x liitumise või 10 eurose kuutasu eest koguda kõik soovijad taksod sinna sisse.
Ei korjaks mingit % ega muud obrukit.

Pole õrna aimu ka kui palju selline nali maksma võiks minna aga valus hakkaks vist küll kui taksod lõpuks seal all kükitaks.
icon_rolleyes.gif

Kui keegi idee valmis nikerdab siis "kolmandik sulas" mulle!


Wisemile on sotsiaalne transpordi võrgustik, mis ühendab vahendustasudeta vabu istekohti või pagasiruumi omavad autojuhid reisijate või pakisaatjatega.

Mugav ja soodne transport Tallinna, Tartu, Pärnu, Viljandi ja paljude teiste Eesti linnade vahel.
Autojuhid saavad lisaraha teenida, võttes sama teekonda sõitvad reisijad ja pakid peale.
Reisijad ja pakisaatjad saavad mugava, soodsa ja kiire uksest-ukseni sõidu.

_________________
«Kui sa lähed teadmise suunas, jätad sa maha need uuestisünnid. Sa ei saa enam kellekski ega millekski.»
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 237, 238, 239  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.