Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 237, 238, 239  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 13.03.2016 21:58:48 vasta tsitaadiga

Valesti on:

1.Uberi ja taxify plafoonita sõiduautode tasuline sõitjatevedu illegaalne, miks neil lastakse siiani töötada?
2.Uberi ja taxify plafoonita tasulisel sõitjateveol töötatakse sageli ilma töölepinguta ja ilma ettevõtlusvormita, eesti seadused ei luba seda, maksuamet on pikalt musta tööjõu vastu võidelnud, miks tehti neile erand?
3.Luuakse kunstlikult toimiva süsteemi kõrvale paralleelne ja antakse ebaõiglane konkurentsieelis.
4.Eelnõus olev taksoveoloast loobumine teatud juhtudel on propaganda, 64.- kord elus maksta ettevõtlusvormina ei ole palju, küll aga väheneb märgatavalt kontroll taksonduse üle.
5.Räägitakse "jagamismajandusest", kuid tegelikus elus on palju neid, kes seda teevad täistööajaga. Eriti taxifys. See ei ole sõidujagamine, kui renditakse auto ja sõidetakse terve vahetus.
6.Hindamine klientide poolt kvaliteedikontrollina ei ole objektiivne. kui taksojuht keeldub gaasipedaali põhja panemast, kliendil suitsetada lubamast, keelumärgi alt sisse sõitmast, jne. siis hindab klient halvasti, kuid reaalselt näitab see pigem taksojuhi kvaliteeti.
7.Uber on röövkapitalistlik organisatsioon. Maailma kogumustel on näha, et nad ei hooli oma juhtidest kübetki, vaid käituvad nii, kuidas turuolukorras parem. Mitmedki juhid on uberile hoopis võlgu jäänud, kui on uberi kaudu auto liisinud, või nulli jäänud, Uber muudab oma tasusid ja boonuseid juhtidele, nii kuidas paremaks peab. Sissesöömisaeg võib olukord parem olla.
8.Keskmises nutitelefonis olev nõrgem a-gps seade, mis võtab asukoha mobiilimastide ja wifivõrkude järgi, ei ole piisavalt täpne, et läbitud vahemaad täpselt mõõta.
9.Riigikogu pole kunagi taksonduse probleemiga tegelenud, ilmekaks näiteks hiljutine "käegalöömine" taksojuhtide keelenõuetele. Saamatuse asemel probleemiga tegeleda, müüakse taksondus sisuliselt maha uberile. Siin lausa kargab silma altkäemaksukahtlus uberilt reformierakonnale.
10.Miks ei sobi uberile sõita, nii nagu seaduses ette nähtud, taksotunnused autodel ja maksukohustused nagu taksodelgi? Keegi ei keela, see poleks ka raske.
11.Taksonduses on kindlasti muutusi vaja, kuid praeguse seaduseelnõuga kaotab kõige rohkem korralik, aus taksojuht.



Ega HV foorum pole esimene ega viimane koht kus avastatakse et äpinduse asemel lahatakse taksonduse probleeme icon_biggrin.gif
samas asja it-poolest pole keegi tükk aega sõnagi maininud.
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 13.03.2016 23:17:49 vasta tsitaadiga

Keskmise nutitelefoni a-gpsi väide om täielik bullshit. Isegi kõige odavam nutikas suudab täna asukohta määrata ilma mobiilimasti ja wifita. A-gps specides tähendab seda et sisseehitatud tarkvara ehk google maps vajab netti. See küll aitab asukoha määranguke kaasa kuid lõpp tuleb ikkagi sati kaudu ja kui sat kaob määratakse muudmoodi.

Ehk siis kui kaardid on telefonis (mingi kaartidega äpp) siis pole netti jne vaja.

Küll aga sõltub täpsus satelliitide arvust ja odavamate telefonide/tahvlite gps vastuvõtja/antenn pole nii hea, et näiteks Tallinna linnas iga nurga alt signaali vastu võtta. Klaasi peal üldiselt saab aga teinekord halva ilmaga mitte. Keskmisest veidi kallim aparaat toimetab hästi ja tahvlitel üldiselt on päris okeid antennid.

Edit: ma pakun et korralik gps-seade on täpsem kui Eesti keskmine taksomeeter.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 13.03.2016 23:36:47 vasta tsitaadiga

Jaah mõtlesin aga ei lisanud seda antennivärki. Sul võib muidugi õigus olla muus osas. Googeldasin ja avastasin ka et peetakse täpseks. Isiklik kogemus, kus peale oma sörkjooksu tegemist olen kuidagi "võnkunud" graafikul näitab midagi muud.
Aga täpsem ei ole gps taksomeetrist küll, taksomeeter võtab oma info käigukastist otse, mitte juba tehasest valetama pandud odomeetrist vms.
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.03.2016 23:43:20 vasta tsitaadiga

A-gps lihtsalt aitab satelliite leida. Aga nutitelefon on muidugi võimeline umbkaudu ilma gps-ta ka positsioneerima, kuid see on nii ebatäpne, et võib kohati isegi mitu kilomeetrit mööda panna.
Aga GPS kohta:
- kehvasti implemeteeritud lahendus võib päris korralikult juurde kirjutada. Nimelt GPS pole võib nii pluss miinus paarkümmend meetrit mööda panna ja ühe koha peal paigal olles asukoht kuigipalju hüppab. Targemad rakendused siluvad selle ära, aga lollim võibki seda hüppamist näidata ja isegi koha peal seistes saab korraliku "läbisõidu".
- kui pole väga loll gps, siis gps näitab taksomeetriga sama numbrit või vähem. Vähem võib siis näidata, kui vahepeal signaali ära kaotab, sel juhul näitab mõnda lõiku linnulennult mitte reaalselt läbitud vahemaa järgi.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 14.03.2016 00:22:38 vasta tsitaadiga

elukas kirjutas:
Jaah mõtlesin aga ei lisanud seda antennivärki. Sul võib muidugi õigus olla muus osas. Googeldasin ja avastasin ka et peetakse täpseks. Isiklik kogemus, kus peale oma sörkjooksu tegemist olen kuidagi "võnkunud" graafikul näitab midagi muud.
Aga täpsem ei ole gps taksomeetrist küll, taksomeeter võtab oma info käigukastist otse, mitte juba tehasest valetama pandud odomeetrist vms.


Taskus trenni tehes oligi varjestus nii suur et kaotas signa ära. Inimene koosneb 90% veest ja vesi on parim signaali "petja". Ka autos on vahel linnapeal näha vahet kas telefon on klaasil või kuskil käigukangi juures.

Ma usun et korralik odokas näitab täpselt. Aga ma rääkisin siiski Eesti keskmisest icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 14.03.2016 00:30:51 vasta tsitaadiga

Peaks proovima GPS signaali blokeerijaga mõne sõidujagajaga sõitmist. Saan ainult ajatariifi eest maksta?
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2016 00:35:58 vasta tsitaadiga

raxz kirjutas:
Peaks proovima GPS signaali blokeerijaga mõne sõidujagajaga sõitmist. Saan ainult ajatariifi eest maksta?

no proovi ja anna siis meile ka teada. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 308 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2016 01:28:03 vasta tsitaadiga

Taktikaliselt peaks toimima nii, et laskma km tariifil ka alguses natuke tiksuda, aga teoorias peaks toimima küll. Praktikas ma siiski seda tegevust heaks ei kiidaks.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 14.03.2016 01:32:49 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Taktikaliselt peaks toimima nii, et laskma km tariifil ka alguses natuke tiksuda, aga teoorias peaks toimima küll. Praktikas ma siiski seda tegevust heaks ei kiidaks.
Ma arvan ka, et see oleks nõme. Üldse on nõme äppide järgi hindu teha. Kes sõidab, omagu taadeldud taksomeetrit ja ei ole probleeme. Kui kõik hakkaks nende seadmetega sõitma, küll siis taksomeeter jälle moodi läheb. icon_razz.gif
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 14.03.2016 01:52:20 vasta tsitaadiga

Metroserti poolt taadeldud taksomeeter on kindlasti täpne, Metrosert lähtub etalonist igasuguse kalibreerimise ja taatlemise puhul.

Võid neile viia mõõdulindi, termomeetri, piimakannu, 1kg kullakangi jne ja nad ütlevad kui palju see eksib. https://www.metrosert.ee
Kui Metrosert eksiks, tõendatult, e GPS-äppmeeter oleks täpsem kui taksomeeter, saaks sellest korraliku skandaali, "päid hakkaks lendama" ja mina hakkaks oma piimakannuga bensiini võtmas käima, sest Metroserti taadeldud tankur on äkki BS.
---------------------------------------------

Ja kanname mind nüüd taksojuhtide nimekirjast maha, ma ise tegin seda äriregistris paar tundi tagasi. Mõtteis "väga intelligentselt" Juha Vuorineni pop-romaanides enim esinenud lauset korrates - viktoriin: kas keegi teab, mis lause see on ja tahab minu eest kirja panna? icon_biggrin.gif
Enamusega lapin ma asjad see nädal kokku, firma ja frants, pank ja ärikonto, nets estonia ja kassaterminal jms.
Täksivai jätan kõrvale - ma ei ole nendega iial mingit lepingut sõlminud, midagi allkirjastanud (minult ei ole nad ka ühtegi dokumenti saanud, ei karistusregistrit, taksoveoluba, sõidukikaarti ega muud) ja ma pakun, et ma ripun seal omajagu aega veel üleval ning võin taksona tellimusi saada. Eks näis.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2016 02:00:31 vasta tsitaadiga

crackpot, taksondus oli juba nõuka ajal must äri. Tuuniti taksomeetrit ja müüdi salaviina. Täna on teised äri nõksud. Näiteks määrata km hinnaks 100 euri ja minna sadamasse või lennujaama. turist hüppab taksosse ja ei vaata mis kuskil kirjas on, ja pärast on hilja. prantsusmaal on taksolitsents kaup mida mustalturul müüakse. nüüd on jama majas nii ostjatel kui müüjatel.
taksondus on keeruline business. ühtpidi lihtne, aga teistpidi jube raske kontrollida.
Kommentaarid: 308 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 14.03.2016 02:19:59 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
crackpot, taksondus oli juba nõuka ajal must äri. Tuuniti taksomeetrit ja müüdi salaviina. Täna on teised äri nõksud. Näiteks määrata km hinnaks 100 euri ja minna sadamasse või lennujaama. turist hüppab taksosse ja ei vaata mis kuskil kirjas on, ja pärast on hilja. prantsusmaal on taksolitsents kaup mida mustalturul müüakse. nüüd on jama majas nii ostjatel kui müüjatel.
taksondus on keeruline business. ühtpidi lihtne, aga teistpidi jube raske kontrollida.


Taksomeetri "tuunimise" e kordistajatega lendas viimati suuremas mahus orki Tulika, aga see jääb EEK aegadesse, 1.- EEK/km keriti juurde - taksomeetriga kliendi petmist 99% siiski enam ei esine.
Ka hinna ülempiir on meil Tallinnas, sh sadamas paigas, alustus 5.50, kilomeetri sõiduhind 1.10 ja tunnine ootetasu 24.20 ... kõrgemat ei tohi küsida ja ega suuremaid hindu enam ei ole, ka taksomeetrites sees - kui on üle ja klient tšeki võtab ning MuPo-t või Tarbijakaitset tülitada oskab, siis see taksojuht enam ei sõida. (Täksivai loeb seda kuidagi oma teeneks taksoturu korrastamisel... kuigi vastav otsus tehti siiski Taxify-st sõltumatult ja teistel ajenditel.)

Sellest piirhinnast üle pani aastavahetusel Taxify, tõmmates ka taksojuhid kaasa ja "sõidujagajate" hinnad olid üldse üle võlli, isegi sattusin vedama inimest, kes soigus, et ta enam Taxify-d ei kasuta, sest maksis 40 eur otsa eest, mis muidu on kuni 12.



No ple hullu, Uberil on kuni 9x surge e korrutage Reval Takso hind 10-ga.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2016 02:22:19 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:

Ja kanname mind nüüd taksojuhtide nimekirjast maha, ma ise tegin seda äriregistris paar tundi tagasi. Mõtteis "väga intelligentselt" Juha Vuorineni pop-romaanides enim esinenud lauset korrates - viktoriin: kas keegi teab, mis lause see on ja tahab minu eest kirja panna? icon_biggrin.gif
Enamusega lapin ma asjad see nädal kokku, firma ja frants, pank ja ärikonto, nets estonia ja kassaterminal jms.
Täksivai jätan kõrvale - ma ei ole nendega iial mingit lepingut sõlminud, midagi allkirjastanud (minult ei ole nad ka ühtegi dokumenti saanud, ei karistusregistrit, taksoveoluba, sõidukikaarti ega muud) ja ma pakun, et ma ripun seal omajagu aega veel üleval ning võin taksona tellimusi saada. Eks näis.


Kes teemat jälginud on, see teab et crackpot pole nüri kriit karbis kelle võimed vaid oskusega rooli keerata piirduvad ja kuigi ma kahjuks tema klient pole olnud, on ta kindlasti just selline juht, keda kliendina takso roolis näha sooviks.
Taxify&Uberi jaoks 1:0, üks juht kas jäädavalt kadunud või töötab vaid vahel nende äpis icon_neutral.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 14.03.2016 02:42:22 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:

Kes teemat jälginud on, see teab et crackpot pole nüri kriit karbis kelle võimed vaid oskusega rooli keerata piirduvad ja kuigi ma kahjuks tema klient pole olnud, on ta kindlasti just selline juht, keda kliendina takso roolis näha sooviks.
Taxify&Uberi jaoks 1:0, üks juht kas jäädavalt kadunud või töötab vaid vahel nende äpis icon_neutral.gif


Aitäh!

Aga Uberi või Taxify äpis ma tööd tegema ei hakka; ma ei saa vastu võtta tellimusi, millelt nood viiendiku teenivad - kui ma tahan heategevusega tegeleda ja kellelegi oma tööst raha anda, siis nood kaks mulle küll pähe ei tule.
Ja ega nemad mind ka ei taha, 5 star juht või mitte.

tsitaat:
Christopher Ortiz discovered that he had been banned from the service after tweeting an article about Uber driver safety with the comment: “Driving for Uber, not much safer than driving a taxi.” He was told in an e-mail from Uber manager John Hamby that his account had been “permanently deactivated due to hateful statements regarding Uber through Social Media.” After the media picked up Ortiz’s story, Uber reactivated his account and dismissed it as “an error by the local team.”

http://www.thedailybeast.com/articles/2015/01/27/the-mysterious-way-uber-bans-drivers.html

Well, I´m more than hateful.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NPedro
HV kasutaja

liitunud: 17.02.2015




sõnum 14.03.2016 03:47:19 vasta tsitaadiga

crackpot

See pole ju uudis, et süsteemile vastu haukujad saavad alati banni v hukkamõistu osaliseks, kui just meedia kontsern ei näe sellest kasu lõikavat ja teemat kallutades justkui sinu kaitseks isalõvina välja astub ? icon_biggrin.gif
Pole ise taksojuht, aga sarnase mõtteviisiga ... lambakarjas joostes ja hosiannat kuulates ei lähe see eluke ikka paremaks ...

Üldiselt matkib taxify minu silmis Korobeiniku algtsaadiumi stiili. Täitsa savi neil mis sinake mõtled !
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 14.03.2016 09:33:41 vasta tsitaadiga

Minu meelest oleks just põnev kui crackpot nüüd Uberi all juhusõite teeks (st siis kui tuju on, mitte pidevalt) ja muljetaks juhi seisukohta icon_razz.gif
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ponx
HV kasutaja

liitunud: 23.11.2002




sõnum 14.03.2016 11:00:20 vasta tsitaadiga

Tegelikult võiks üks vihane äppimeister teha sarnase rakenduse ja lihtsalt 1x liitumise või 10 eurose kuutasu eest koguda kõik soovijad taksod sinna sisse.
Ei korjaks mingit % ega muud obrukit.

Pole õrna aimu ka kui palju selline nali maksma võiks minna aga valus hakkaks vist küll kui taksod lõpuks seal all kükitaks.
icon_rolleyes.gif

Kui keegi idee valmis nikerdab siis "kolmandik sulas" mulle!

_________________
«Kui sa lähed teadmise suunas, jätad sa maha need uuestisünnid. Sa ei saa enam kellekski ega millekski.»
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 14.03.2016 11:06:37 vasta tsitaadiga

ponx, ühekordne ei mängi välja - mingi keskne süsteem vajab oma raha/haldust + bugparandused jms.. Kuutasupõhine oleks enamvähem isegi tehtav :p
Aga see eeldab suuresti atruismi - rikkaks sellega ei saa ja raha/aega matab alla meeletult icon_smile.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 14.03.2016 12:59:32 vasta tsitaadiga

Uberis sõitmine mind ei huvita, ma "uuberdan" vähe teise nurga all edasi. Ma olen siin paar korda maininud "short the crap out of Uber stock!". /Ja ei, see ei ole päris Taxify OT, Taxify on dr Evil-i Mini Me/

Uberdatakse mitte vaid transpordis.
USA-s oli nt Homejoy - kodukoristus Uber, kust sai äpiga Homejoy "kontrollitud" koristaja omale päris koristusfirmast odavamalt (20 USD/h eest) koristama. Pmst tellid naabruskonnast tudengi, töötu vms oma aknaid pesema. Homejoy napsas koristajalt 25%. Homejoy kooles maha (kuigi suutis ka enne kaasata miljoneid investeeringuid), aga analooge on palju, koristamises, handyman, aednik, takso jms - telli keda või mida tahad ja kui vastavat äppi (prostify) ei ole, küll varsti tuleb.

Märksõnad on "on demand" ja "sharing economy".

Uber on selle lipulaev. FB on senine tänapäeva tehnoloogia imelaps - FB on ajaloo kiireimini 250mld turuväärtuseni jõudnud ettevõte. Aga Uber, kui ta praeguses tempos edasi kasvab, võtab tiitli endale.
FB on muidugi kasumlik ettevõte ja teine tera. Uber ei ole kasumlik ja üleüldse on väga raske leida Uberi majandusnäitajaid - private company.
Ometi loobitakse sinna investeeringutena meeletut pappi sisse, erainvestoridki viskavad silma pilgutamata paarsada miljonit USD
http://www.forbes.com/sites/briansolomon/2016/02/12/russian-billionaire-bets-200-million-on-uber/#470ada8c6e06
ja Uberi IPO-t oodatakse kui ilmaimet. Väidetavalt on võimalik isegi turueelselt Uberi aktsiad soetada, nt Morgan Stanley ropp-rikastel klientidel - osta end sisse, enne kui aktsia avalikult börsile läheb.
http://www.businessinsider.com/morgan-stanley-high-net-worth-clients-in-uber-funding-2016-1

Lisaks levivad "rikaste ja ilusate" seas jutud imelisest investeerimisvõimalusest, millega ei saa kaotada. "Why Uber and Lyft Might Be Rare Bulletproof Tech Investments"
http://www.vanityfair.com/news/2015/11/uber-lyft-strong-tech-investments

Millele ma viitan? Sellele, et me veel kuuleme Uberist ja mitte kui majandusimest ega taksoturu reformijast, vaid ta on ajaloo märk. Ja ma ei välistaks, et tulevikus on jada "Lehman Brothers, Bernard Madoff, dot com, Worldcom, Enron jne ... ja Uber".

Kordan üle - see võib olla ponzilaadne toode ja kuratlik varjatud skämm. Algul võtab ta USA-s (mujal) ullikestelt nende aja ja lõhub autod, aga ootame ta börsile ära ja vaatame, mis ta 401k-st e pensionifondidest ja teistest fondidest võtab - esialgu lennatakse seda "bullet proof" investeeringut ostma. Aga see võib olla "toxic asset", see võib olla praegu agressiivses kasvufaasis mull. Sest jagamismajandus on käesoleva dekaadi buum ja kuidas buumid lõppevad?

tsitaat:
Uber taxi drivers in Manchester angry over 'sweatshop conditions' after fares cut
Drivers say decision to cut fares left them earning below minimum wage /nad peavad 90h nädalas min palga jaoks töötama/
http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/uber-taxi-drivers-in-manchester-angry-over-sweatshop-conditions-after-fares-cut-a6921676.html


Vigisesin, et Uber loobib bännereid, nüüd olen ma saanud ka sellise, et Uber tahab mulle 150.- USD cashi anda. icon_biggrin.gif

Mis viitab võrk/püramiid jne skeemile?

1. Uber spämmib netti oma reklaamidega, mis ütlevad, et "kogemust ei ole vaja" ja pakuvad lausa ise raha, et sa vaid liituks. Reklaamide sisu ja lubadused raha kohta on väga valed ja eksitavad.
2. Refferral boonused, nii klientide kui juhtide soovitamise eest - Täksivai kontoris on ka seinal silt "too meile juht, saad 20.- boonust"
3. Igasugusest vastutusest hoidumine liitunud inimeste osas - jah, otse raha ei küsita (osta toote stardipakett), aga tegelikult võetakse ära su aeg ja su auto väärtus, sa lõhud seda korraks käest läbi käiva raha pärast. Vastu ei anta midagi. Kes teenib, on Uber. 20 ja nüüd mõnes kohas röögatu 30% sinu tööst, sina selle 70% end, masinat ja makse ära ei majanda
4. Mõõdutundetu inimeste süsteemi tõmbamine - piirkonnad ju flooditakse autodega üle, Uberil savi, et nad enam per juht ei teeni, neil on jätkuvalt-jätkuvalt vaja uusi liitujaid, Taxify sama lugu
5. Absoluutne hoolimatus süsteemi tõmmatud inimeste suhtes - Uber on ju enamasti illegaalne, Uberi juhid riskivad suurte trahvide või isegi auto konfiskeerimisega, kõik riigid ei ole nii mökud kui EV
6. Uber Finance e auto pähe määrimine 22.75% intressiga, lubadusega, et Uberi juht katab su 400.- nädalas laenu + annab sulle sissetuleku ... no see on kuritegelik ju

Ja internet siiski ON rikkis, seda infi on palju, ometi on uusi ja uusi liitujaid ... no kes siis ei tahaks 150 cash boonust ja "iseenda bossina" head raha teenida?

Vot tak.

Lähen... mitte hullarisse kontrolli, vaid kindlustusega jagelema, TAKSOkasko aastane leping ja kvartaliarve just saabus, mul lepinguobjekt TAKSO-t enam ei ole, tavaauto kaskot olen nõus maksma ainult.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2016 17:30:48 vasta tsitaadiga

Kindlustusega saab kindlasti huvitav jutuajamine olema, tõenäoliselt usutlevad pikalt, miks enam takso ei ole ja kas hakkasid nüüd sõidujagajaks icon_wink.gif

Aga selle odava äpi idee käisin juba mõnda aega tagasi välja. Kui teha see as is põhimõttel st. ei kontrolli midagi ega kedagi ega võta ka vastutust millegi eest ja see otse välja öelda, siis selle loomine oleks suurem alginvesteering, kuid hilisem käigushoidmine väga suuri kulutusi ei nõua st. saaks vabalt a'la 10€ kuus kuumaksuga teha. Aga suurem mure oleks sellele kasutajad taha saada, neid äppe on juba täna mustmiljon ja keskmise kasutaja jaoks on suht ükskõik palju äpifirma juhi käest koorib, seega peaks asjal ka kasutajate silmis mingi eelis olema. Kui lisada kulude poolele ka pidev reklaam, võimalikud kohtukulud kui konkurent poriga peaks loopima jne., siis ei pruugi asi enam nii ilus olla, et 10€ kuumaksuga ära majandab.

Edit: kas selle jagamismajanduse foorumiga astusite juba kellelegi kõvasti varba peale, et see kinni on pandud? icon_wink.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 14.03.2016 19:29:30 vasta tsitaadiga

Avaldan tunnustust crackpotile, oskuse eest õigel ajal lõpetada.

Aga foorum oli jah rünnaku all, pigem võõrad kui omad, aga nüüdseks oleme tagasi. Paraku on kasutajad ja info kustunud, niiet jälle otsast peale icon_neutral.gif
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2016 19:32:45 vasta tsitaadiga

Mis selle foorumiga juhtus siis? Keegi häkkis sisse ja taastasite tuimalt mingi vana backupi? Või oligi ründaja eesmärk andmeid hävitada?
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 14.03.2016 22:50:43 vasta tsitaadiga

Võtame vahepeal meelelahutuslikumalt ka, sõna Uber võib mõttes Taxify vastu vahetada.

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 15.03.2016 19:42:23 vasta tsitaadiga

http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/saksa-takso-lahkus-taxifyst-ja-toi-turule-uue-api?id=73954547

Uber ja taxify on lobi eest ära teinud ja nüüd hakkavad teisedki vaikselt mõistet "sõidujagamine" kasutama et seaduse piirimail tegutseda.
Saksa takso rendiautodega on aga erinevalt taxifyst ainult head kogemused. Varem saigi ainult saksasse helistatud ja rendiauto võtsin meeleldi vastu - viisakad juhid, väga heas korras, ilusad ja mugavad autod üldiselt.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 15.03.2016 19:46:23 vasta tsitaadiga

Mõttetu. See on kõige hullem üldse, et taksofirmad eraldi kõik omale äppe treivad. Nii nad ei saagi omale rakenduse kaudu kliente juurde eriti.
Oleks nt Taxigo'ga koos ja valma.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 237, 238, 239  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.