Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
andres66
HV vaatleja
liitunud: 03.03.2007
|
08.03.2016 20:50:31
|
|
|
Pailaps kirjutas: |
Siin ei ole kedagi leida. Automaatset konversiooni ei toimu. Tuleb olemasolev teenus lõpetada ja uus alustada. Kuna SIM kaarti ei soovi enamus kulleriga oodata, siis oleks mõistlik esinduses liigutus ära teha. |
.. ja taolise lõpetamise/alustamise peale selle jooksva kuu eest siis maksta Teliale topelt 2 x 6.40eur kasutuseloleva Staatilise IP lisateenuse eest? ( 6.40 eur on neil kuupõhine, vahet pole kas kasutasid 2 või 10 või 31 päeva seda)
Uus SIM kaart, uus number ja sellega ka uus Staatilise IP lisateenusega liitumine ... ma miskipärast arvan nii.
A et milleks mulle siis fix ja dünaamiline iP üldse vajalik, kui staatiline on juba võetud?
Selleks, et kui ma kuu viimasel kuupäeval otsustan staatilisest IPst loobuda, siis järgmisel hommikul on mul olemas kohe dünaamiline IP ja selle taga avatud pordid.
Nii nagu see Koduinternet teenus hetkel töötab peale 20. jaanuari liitunutel.
_________________ Intel i5-11600K, NVMe M.2 500GB, Intel ARc A580, HDD 2x6TB, Win11
Telia 5G Koduinternet, Teltonika TRB500, 2xIskra P62 2xIskra P60, Ubiquiti APx2; UGREEN NASync DXP2800, Synology DS220+
RockTek GX1, RockTek GT1, Nokia 8010 Streaming Box, Ugoos X4Q Plus, DM920 UHD; SDRplay RSPdx |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
08.03.2016 20:54:06
|
|
|
napoleon, ise küsid ise vastad. Koduühendustega!
igasugusest mailindusest mäletan, et oli probleeme spämmiga, kas see port oli sellega seotud? aga parem siis juba kinni kui kodukasutaja selle lahti olekut never ei vaja.
igasugused adminstreerimised tuleb teha ärilahenduste taga, olgu siis kasvõi üle vpni või rdc.
andres66, tee endale ise selgeks mida sul vaja on
viimati muutis indrpo 08.03.2016 20:55:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
08.03.2016 20:54:37
|
|
|
andres66, kui sul staatiline ip on, siis vist on apn static.emt.ee ja sind see teema ei puuduta st. kui lõpetad ja uuesti liitud, siis on apn sama ja kõik toimib samamoodi edasi. Ehk puust ja punaselt sinu jaoks ei olegi fix ja dünaamiline ip oluline. Oluline on vaid siis, kui sul staatilist ip-d tegelikult vaja pole ja võtsid selle vaid selleks, et avatud pordid saada.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
08.03.2016 21:13:09
|
|
|
No küsida ikka maksab.
Neid kontakte ma mõtlen. Vahel saab ka.
Mittejagamise põhjuseid mõistan ka, mõnes mõttes.
Kogu jutuga nõus ei ole. Kui inimese töö on klientide probleemidega tegelemine, siis kliendi pöördumine segab töö tegemist?
Ma pole kuskil maininud, et soovin "õigele" inimesele helistada. Ma saadaks pigem meili oma probleemi kirjeldusega ja ootaks siis mõistliku aja (mõned päevad?) jooksul vastust, samuti meilitsi. Võiks olla mõistlik soov?
Eks ma proovin selle üldmeilile saadetava variandi ka ära, kuigi ma tean juba ette, mis sealt tulemas on.
Kui sest asja ei saa, lähen reedel Haapsalu esindusse jalgu trampima, pangu nad end seal valmis.
Elion/Emt kasutasid kullerina pea eranditult DPD-d, on see nimevahetusega muutunud?
Andrese point oli ilmselt avaliku ip saamine, sest muud võimalust testperioodil liitunule ju pole. Staatilisus ei ole reeglina nii oluline.
Tegelikult peaks selle pulli peale Konkurentsiameti ja Tarbijakaitseameti Telia peale lahti laskma, sest sama teenuse kliente ei käsitlteta võrdselt.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
08.03.2016 21:13:10
|
|
|
tcumen, seglitan siis miks selle "õige" jutumärkides kirjutasin. Nimelt on igal süsteemil omad reeglid ja protsessid, kuidas midagi teha. Nende järgi on välja töötatud ka teenindaja kasutajaliides. Kui on vaja teha midagi sellist, mida tavaprotsess ette ei näe, siis peab sekkuma inimene, kelle töö ei ole otseset klientide teenindamine ehk mõni sysadmin, DBA, arendaja või isegi mitu korraga. Need inimesed tegelevad kliendi probleemidega vaid juhul kui on mingi väga erandlik olukord ja keegi teine aidata ei saa. Anda nende kontakt otse kliendile oleks sama kui panna tippkirurg pindmise haava peale plaastrit kleepima.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
MaXakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2004
|
09.03.2016 11:02:14
|
|
|
Kas ei ole asi Telia poolt nii tehtav, et testperioodi klientidele on avatud nii 'internet.emt.ee' kui 'fix' APN ning vastav pressikas avaldada. Teadlik klient kolib 'fix' APN peale, need, kellel vajadus puudub, lasevad vana viisi edasi.
Telefonineiud ja lett nagu asjasse ei puutu, tehnilised tüübid teevad asja ära ja elu lill
Las ma arvan: Telial puudub võimekus mõistlikult eristada testperioodil Elioni 4G koduinternetiga liitunuid EMT mobiilse neti klientidest
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
10.03.2016 18:58:20
|
|
|
Mina sain nüüd oma asjad korda. Aga kas te arvate, et niisama lihtsalt käib .....
Klienditeenindusele ma kirjutama ei hakanud. Mul oli/on põhjendatud kahtlus, et need "plaastrikleepijad", kui isand napoleon`i pakutud analoogiat kasutada, ei suuda minu probleemi "tippkirurgi" ette toimetada.
Marssisin siis esindusse ja lasin oma soovi kuuldavale. Et tahan 4G Koduinterneti teenust lõpetada ja kohe sealsamas uue sõlmida, uue SIM-iga.
Teenindajail ettearvatult silmad kui tõllarattad, et miks küll. Seletasin siis, et tahan avalikku ip-d ja avatud porte.
Ja siis hakkas pihta: seda saab ainult staatilist ip-d tellides ja lisatasu makstes.
Detailidesse ei laskuks, kuid hääled läksid päris valjuks vahepeal.
Lõpuks soostus üks noorikutest tehnikule helistama ja sealt siis tehti selgeks, just nii see asi käibki, tuleb uus leping teha ja uue Sim-iga saabki kõik soovitu.
Lahkusime siiski sõbralikult.
Aga, nagu indrekp siin juba mainis, on Telial häbenemiseks põhjust kuhjaga.
Teenuse ametliku müügi algusest on juba pea kaks kuud ja tänase päevani ei tea klientidega tegelevad inimesed, mida nad tegelikult müüvad.
Seda nimetatakse maakeeli bardakiks, selle jama korraldajatel tuleks ilma tseremoonitsemata munad sahtli vahele lüüa.
Mitte et ma siin foorumis infot jagavaid Telia inimesi selle eest vastutavaks peaks. Sellised asjad saavad alguse kõrgemast juhtkonnast.
Asja sisulise arendamise asemel läheb põhiaur nimemuutuste ja blin-blingi peale.
Aga noh, hea, et veel niigi läits.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
10.03.2016 19:30:37
|
|
|
tcumen, Ehk ole siis ise autokaupluse müüja ja kui sa müüd kliendile esiamordi laagri vastavale automudelile, ei tule sa isegi süsteemis selle peale, et see võib olla mõnel üksikul autol erinev vasakul ja paremal pool. Ok, mulle meeldivad lollid näited.
Tegelikult on Telia töötajatel piisavalt siseinfot erinevate toodete ja teenuste kohta. Küll aga tunnistan, et kui ise oleksin esnduses, siis "Telia Koduinternet 4G" ja "Telia Koduinternet 4G" ei erine minu silmis grammigi, olgu siis tehtud detsembris või veebruaris.
Sellepärast, et ma ei ole esinduse töötaja, ma ilmselt erinevusi teangi, tavaklient kindlasti mitte. Seega kui sina kliendina küsid, et vajad seda või teist, tean mina rohkem öelda kui esinduse töötaja.
Seega tunnistan, et minu vastused võivad tekidada rohkem segadust kui vaja aga olgem teenindajatega viisakad, tehnilised nüansid võivad neiude jaoks olla keerukad kuid võib ka selline pähkel leiduda kes kliendiga ühise keele leiab.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
10.03.2016 19:45:17
|
|
|
... kui teenused sedavõrd keerulised, et klient peab pidevalt targem olema õige teenuse kätte samiseks, siis oleks ilmselt tagumine aeg oma teenindajaid koolitada ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Delta
HV Guru

liitunud: 31.03.2004
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
10.03.2016 20:05:46
|
|
|
DigeBeni, Delta, kas te mõtlete aju aktiivsema osaga või siis sellega mis emotsioone loob.
Loomulikult ajab närvi kui indrekp teadustab foorumist, et testperioodil soetatud teenus on erinev täna pakutavast.
Tegelikult pole ju internetikasutajal mingit erinevust, teenus ja pakett on sama.
Loomulikult saavad teenindajad koolitusi ja infot igal päeval oma ekraanidele ja ajudesse. Lihtsalt sügavam tehniline nüanss, millest antakse teada, ei mahu alati pagasisse ära. Meeles on vaja pidada tuhandeid teemasid mida päeva jooksul päritakse. Selline klient kes küsib F4G teenusele mitte lisateenust ehk staatilist ip aadressi vaid lihtsalt midagi, mida teenindaja teha ei saa ajab ikka segadusse küll.
Testperioodil ei olnud Teliat, ei olnud ametlikku fiks 4G paketti ega teenust ega parameetreid. Teostati koormuskatseid tugijaamades milleks loodi piiramatu mahuga EMT 4G pakett vastavate kiirustega, kliendid liitusid sellega samade hindadega ning kasutavad teenust tänaseni edasi ilma probleemideta.
Klient kes vajab AVATUD porte, peab alati selleks midagi tegema.
Teate ikka, et täna kasutab kaabliga internetil SULETUD porte suurem osa Telia erakliendibaasist. Vaid need, ma oletan, 10% kes vajavad kodus avatud porte, servereid, kaughaldust jms, on tellinud eraldi avatud pordid.
Seega ärge tehke teemast delfit või kaua võibi.
Võtke lihtsalt infoks, et indrekp aitas teil lahendada muret või küsimust, mida te ka ootasite.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
10.03.2016 20:06:27
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Sellepärast, et ma ei ole esinduse töötaja, ma ilmselt erinevusi teangi, tavaklient kindlasti mitte. Seega kui sina kliendina küsid, et vajad seda või teist, tean mina rohkem öelda kui esinduse töötaja.
Seega tunnistan, et minu vastused võivad tekidada rohkem segadust kui vaja aga olgem teenindajatega viisakad, tehnilised nüansid võivad neiude jaoks olla keerukad kuid võib ka selline pähkel leiduda kes kliendiga ühise keele leiab. |
Sinu vastustel pole üldjoontes häda midagi, vähemalt selle teema tehnilises kontekstis ja on väga tänuväärne, et võtad vaevaks seda teha üldse.
Ja esinduses tegelikult suutsid kõik viisakas jääda, lihtsalt oli hetk, kus kõik tahtsid miskipärast korraga rääkida ja siis läks laadaks kätte.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
10.03.2016 20:14:22
|
|
|
Naljakas õigustamine.
Nö testperioodil ei öelnud keegi kliendile et ta testklient on...päris jabur kui sul on põhimõtteliselt sama teenus aga nagu ei ole ka. Ja pole mõtet jahuda et tavakliendile pole vahet. Me kõik siin oleme enda arvates tavakliendid.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
10.03.2016 20:17:10
|
|
|
indrekp, ära üle erutu, hoia vererõhku all, vähendad infarktiohtu see pole ainuke teenus, mille osas on tulnud kliendina teenindajat koolitada. Ma ei pea siinkohal üldse silmas juuksekarva lõhki ajamist või näotut teenindaja mõttetustega kiusamist. Liigagi tihti on jäänud teenindaja täiesti lihtsa päringu peale kuivale tõmmatud kalana otsa maigutama ja olen pidanud sisuliselt näpuga ette näitama, mida ma tahan ja mida selleks teha tuleb. Praegune juhtum kvalifitseerub täpselt selliseks, praeguseks võiks juba ikka teada, millest jutt käib. Sõbrale helistamise võimalus on ju alati olemas aga professionaalse teeninduse muljet see küll ei jäta kahjuks, kui klient peab seejuures lihtsalt jalgu kõlgutama ja "aega parajaks" tegema ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
RCC
HV Guru

liitunud: 03.12.2003
|
10.03.2016 20:28:26
|
|
|
teenindajate koolitamine maksab. ettevõtte ainus eesmärk on teenida kasumit. kasum peab olema 100 %, kahjum 0 % a terve koolituspäev, mõtle mis see kõik maksab. ei ei , nii ei saa. ma ei anna koolituseks luba!
_________________ Ära suurenda telia kasumit - lõpeta leping! 20/4 pole eriline max kiirus. 1992 kaaperdas telia neti |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
1 :: |
147 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
10.03.2016 20:42:33
|
|
|
Maakeeli, avalik ip on ressurss , mis maksab. Ma ei ole viimast isegi paketti pannud. Oleks vähem kobisemist olnud. Maksaksite rõõmuga staatilise ip eest!
Digebeni, demagoogias oled taas jällegi tugev.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest.
viimati muutis Pailaps 10.03.2016 20:43:29, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
10.03.2016 20:44:50
|
|
|
RustyZ, üritad tõesti delfit HVd segamini ajada. Mis siin õigustada on, enamus teenused on by default suletud portidega. Avatud porte saab kaablil teenuse tellimisega, 4G korral oli see teatud ajani vaid koos staatilise ipga, mida teenindaja ka viisakalt pakkus. alates 20.01.16 saab seda by default ka 4G teenusega dünaamilise ip korral kuid lahtine koht ongi see mida teeninda veel jaganud pole, et sama teenuse lõpetamine ja alustamine selle võimaluse kliendile loob. See ei ole just igapäevane tellimus.
Nagu mina aru saan oled sa eksinud hunt kes üritab mingit auru üles tuulutada olles ise Elisa ja Starmani klient, seega sinu kommentaar tekitab lihtsalt hämmingut.
DigeBeni, püüan järgmine kord mingi elektroonilise seadme otse online panna, et näeksid mu vererõhku ja pulssi. Tegelikult oli see üsna madal, lihtsalt kuidagi võib ju asju kommenteerida. Ma usun, et emotsionaalsed vihapursked kommentaarides on tervisele palju ohtlikumad ja neid ma kohati maha surungi, et ikka teema jätkuks
RCC, Sinu, kliendi või ka Telia töötajate kahjuks on olukord pigem vastupidine, kohati on tehnoloogia uuendusi ja koolitusi rohkem kui tööd ennast teha saab, seega tuleb kompromiss leida.
Võtke enda "amet" ette ja mõtelge, kui tegelete kliendiga ja ta küsib küsimuse, mis on sinu teenuse puhkepäeva õhtul oleva töö tunni viimase veerandtunni töötasu.
Lihtne on töötunni hind
Lihtne on vastava kauba hind
Lihtne on kohalesõidu hind
Ei ole lihtne kipsi hind kui sa ei tea, et klient vajab niiskuskindlat kipsi ja seda just k-rauta kauplusest.
Olge nüüd normaalsed kommentaatorid aga noh, seda ei saa ju sundida.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
urri
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.01.2004
|
10.03.2016 20:53:28
|
|
|
ot: |
kuna ise olen suht kitsa ala klienditeenindaja (no üldiselt võiks mu tööd selliselt nimetada - klienditeenindaja),
proovin ka ise klienditeenindajasse rahulikult, sõbralikult ja arusaajana suhtuda,
meeles pidades kordi, kui minu klient mind kotib... |
viimati muutis urri 10.03.2016 20:54:14, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
10.03.2016 20:55:02
|
|
|
indrekp kirjutas: |
alates 20.01.16 saab seda by default ka 4G teenusega dünaamilise ip korral kuid lahtine koht ongi see mida teeninda veel jaganud pole, et sama teenuse lõpetamine ja alustamine selle võimaluse kliendile loob. See ei ole just igapäevane tellimus.
|
Tänasega on Haapsalu esinduses vähemalt 4 inimest selle nüansiga kursis nüüd ja kui siinkandis kellelgi sarnane probleem on, siis võib vist julgelt külastada, teevad ära, mis vaja.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
10.03.2016 21:05:32
|
|
|
Pailaps, ma pelgalt avaldasin siin oma kogemuse ja arvamuse olukorrast, ei rohkemat ega vähemat kui sa ütled, et see on demagoogia, siis mida see tähendab? Kas sa ütled, et ma valetan?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
10.03.2016 21:31:08
|
|
|
Ükskõik mida väita, indrekule jääb ikkagi õigus isegi kui ei ole õigus. Minu kommentaarile vastas jälle demagoogiaga ja kaldus teemast kõrvale. Kui ikka väita, et mingi asi oli testperiood siis oleks neil klientidel ka õigus olnud teada, et nad on testkliendid. Delfit ja HVd segamini ei aja.
Eksinud hunt ei ole, ma sulle kuskil teemas ütlesin et kuna lähedaste seas on kahjuks Telia kliente ja ise nad biiti ei jaga siis pean vahel ise tegelema. Sama ka selle kodunetiga. Pole neil sooja ega külma avatud portidest aga asi on põhimõttes. Ja sellise suhtumisega voorumikasutaja kes Telia nimel räägib tekitab korraliku bloki ette sellelt teenusepakkujalt üldse midagi tulevikus võtta.
OT lõpp minu poolt, hullake edasi
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
10.03.2016 21:32:18
|
|
|
Ma väidan, et teenindajad sõltuvalt osakonnast kõikuva teadmiste tasemega, kuid mitte nii ebapädevad, et kliendile küsimusele ei oskaks vastata. Seetõttu leian, et oled eksiarvamusel ja vaatad liiga oma mätta otsast.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
10.03.2016 21:32:37
|
|
|
no olge reaalsed... tahate avatud porti enamasti vaid, et torrent libedamalt liiguks
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
maichal16
HV vaatleja
liitunud: 06.01.2005
|
10.03.2016 21:35:36
|
|
|
Liigub täitsa libedalt ka suletud portidega... Ju on ikka muid põhjuseid ka.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Delta
HV Guru

liitunud: 31.03.2004
|
10.03.2016 21:38:11
|
|
|
indrekp kirjutas: |
RustyZ, alates 20.01.16 saab seda by default ka 4G teenusega dünaamilise ip korral kuid lahtine koht ongi see mida teeninda veel jaganud pole, et sama teenuse lõpetamine ja alustamine selle võimaluse kliendile loob. See ei ole just igapäevane tellimus. |
indrekp, keegi ei pea sind Telia otsuste ja valikute eest isiklikult vastutavaks. Lihtsalt see lahendus: "lõpeta leping ja liitu kohe uuesti" tundub jabur, vähemalt tavakliendi poolt vaadatuna. Tavakliendina ma ei saa aru, miks seda ei võinuks samamoodi by default kohe varasemalt liitunutele laiendada või siis vähemalt lahendada asi nii, et piisanuks kõnest klienditeenidnusse, meiliga edastatud taotlusest vms. Teenus ju ülejäänud osas sama.
Ja võta seda kui tagasisidet Teliale, mitte personaalselt.
_________________ airgun.planet.ee - õhkrelvad ja taskulambid
Salva kindlustus = probleemid
M: Käekell |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
|