Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 247, 248, 249  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 05.03.2016 21:19:18 vasta tsitaadiga

elukas, mis mõttes küsib piraatide tunnihindeks 6? Et nad peavad vähemasti 6 eerikut müügikäivet tunni kohta tegema?
_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 05.03.2016 21:52:04 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
elukas, mis mõttes küsib piraatide tunnihindeks 6? Et nad peavad vähemasti 6 eerikut müügikäivet tunni kohta tegema?


Seda pidasin silmas, et ajatariif on kliendile 6€ tunnis selle tabeli järgi http://geenius.ee/uudis/taxify-uuendus-jatab-tulika-ja-tallinki-apist-valja-sest-nende-hinna-ja-kvaliteedi-suhe
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 131
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 07.03.2016 00:15:25 vasta tsitaadiga

Ok, ei tabanud kohe ära, et ajatariif.

Et kui raha üle oleks ja õel tahaks olla, siis telliks Taxify "private" juhi hommikuseks lennujaama sõiduks juba õhtul kohale, paluks äppmeetri käima panna ja oodata, nii 10h.
Ja vaene vennike küpseks autos 6.-/h, kuigi ta muidu teeniks ju 15.-. Ja mis siis, et "private" pidid tegema vaid 2 tööd päevas ja juht oli arvestanud kahe tunniga oma põhitöö kõrvalt, kuhu ta ehk ei jõuagi õigeks ajaks, sest 1 töö võtab 10.5h.

Välisfoorumites öeldakse, et ubermath is the best math (4.5 out of 5 is below average according to Uber), selgub, et on ka taxifymath.

Miskipärast ma oma taksojuhi matemaatikaga arvan, et praegusel ajal, kuni aprilli keskpaigani, oleks see tollele private juhile pigem teene. Kütus ja autoamort on puhas kokkuhoid.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2016 01:13:00 vasta tsitaadiga

8-9 aastat tagasi sõitsin ühe Viking Takso juhiga, kes ka suht ausalt oma töös lobises. Ja juba tol ajal ta ütles, et kõige paremat kliendid on need, kes mitmeks tunniks asju ajama lähevad ja teda ootama jätavad - auto otsesed kulud on 0, aga arve tiksub. Ei mäleta enam, palju tol ajal ooteaja tariif oli, kuid oli umbes sama propotsioonis tänapäeval taksode ootetunniga.

Aga kas taxify/uberi ootetund hakkab tiksuma siis ajast, kui nad (väidetavalt) kohale jõuavad? Korralikus taksos hakkab see tiksuma ikka ajast, kui sisse istud. Enamasti on nende kahe sündmuse vahe muidugi max 2 minutit ehk ei oma tähtsust, aga hinnaarvutus peab sellegipoolest selge ja läbinähtav olema.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jyrisa
HV veteran

liitunud: 04.08.2005




sõnum 07.03.2016 01:33:42 vasta tsitaadiga

crackpot, selle hindamise osas. Kas sa ostaksid midagi näiteks veebipoest, kui selle koha HinnaVaatluses hinne oleks 2,5 tärni viiest? Võtame näiteks ATFi, ja vaatame millised kogemused annavad hinde 3 tärni, mis on ju üsna keskmine. Lugedes neid negatiivseid kogemusi ei teki mul küll isu lotot mängida.
Ja koolis on "koolipoisi kolm" ka täitsa priima hinne? Ma võin ju vastik klient olla, aga mulle selline matemaatika nagu Uberil on sobib.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2016 05:48:27 vasta tsitaadiga

tsitaat:

8-9 aastat tagasi sõitsin ühe Viking Takso juhiga, kes ka suht ausalt oma töös lobises. Ja juba tol ajal ta ütles, et kõige paremat kliendid on need, kes mitmeks tunniks asju ajama lähevad ja teda ootama jätavad - auto otsesed kulud on 0, aga arve tiksub. Ei mäleta enam, palju tol ajal ooteaja tariif oli, kuid oli umbes sama propotsioonis tänapäeval taksode ootetunniga.

teatud mööndustega see kehtib vaid suvel, jahedaga sul soojenduseks mootor ikka tiksub ja null kulu see enam pole

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 07.03.2016 09:56:52 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Aga kas taxify/uberi ootetund hakkab tiksuma siis ajast, kui nad (väidetavalt) kohale jõuavad? Korralikus taksos hakkab see tiksuma ikka ajast, kui sisse istud. Enamasti on nende kahe sündmuse vahe muidugi max 2 minutit ehk ei oma tähtsust, aga hinnaarvutus peab sellegipoolest selge ja läbinähtav olema.


Uberil tiksub kogu sõidu ajal peale ajatariif. 9 senti vms.
Taxify privaatjuhid on sama loogikaga.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 07.03.2016 14:10:08 vasta tsitaadiga

jyrisa kirjutas:
crackpot, selle hindamise osas. Kas sa ostaksid midagi näiteks veebipoest, kui selle koha HinnaVaatluses hinne oleks 2,5 tärni viiest? Võtame näiteks ATFi, ja vaatame millised kogemused annavad hinde 3 tärni, mis on ju üsna keskmine. Lugedes neid negatiivseid kogemusi ei teki mul küll isu lotot mängida.
Ja koolis on "koolipoisi kolm" ka täitsa priima hinne? Ma võin ju vastik klient olla, aga mulle selline matemaatika nagu Uberil on sobib.


Ma oskan ka vastik klient olla, aga ma ei pane Uberi juhile muud kui 5, sest 4 anda ja sellega öelda, et minu arust tuleks ta blokeerida - psühhopaat ma ei ole, pigem jääkski vastiku juurde ja teeks talle ise seal samas peapesu kui vajalik näib; eriti teades, et ta nagunii juba kardab ja mõtleb, mis hinde ma talle nüüd panen. 5 panen.
Nagu ma näpin alati ka "kiida teenindajat" nuppe kui need kusagil väljas on.

Lihtsalt hindel ja avalike kommentaaridega hindel on mu meelest ka päris suur vahe.
Tripadvisorit kasutan - liht hindega pole mul midagi teha, ma tahan lugeda, millest see tuleneb ja kui inimesed endise idabloki hotellile 1-2 on andnud, siis on pooled neist arvanud, et 200€ nädal majutust ja toitlustust peaks hiltoni tasemel olema ning pettuvad, et said, mille eest maksid. Ei taha hallitustäppi vannitoa silikoonil, et üks lift ei tööta, et kahvlid sööklas otsa saavad, et kohv oleks "päris" - mingugi hiltonisse. Mulle on see hotell 4 v 5, ma võin trepist käia ja 3 min kahvlit oodata küll.


---------------------------------
Uber tiksub vist 15 senti min, 20 min ots 3.- ajatariifi.
---------------------------------

Takso paneb enamasti jah käima sisse istudes, aga ka siis kui klient üle 10 min "koperdab" - vähemasti mina panen, nt sadamasse ja lennujaama kiputakse väga ennatlikult tellima ja kliendil läheb välja saamisega aega.
Ja olen klientidelt sõimata saanud, et "miks 3.20 ees on". Üritanud selgitada, et kui juba 5 klienti vahetuse jooksul laseb tühjalt oodata 12min, siis olen ma tunni tööta istunud ja kui see iga päev juhtuks, siis istuks taksojuht enam kui 20h kuust "oodates" - muud tööd ju ka vastu võtta ei saa. (Mis hinde see 3.20 klient mulle panna võib?)

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 07.03.2016 14:19:59 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
tsitaat:

8-9 aastat tagasi sõitsin ühe Viking Takso juhiga, kes ka suht ausalt oma töös lobises. Ja juba tol ajal ta ütles, et kõige paremat kliendid on need, kes mitmeks tunniks asju ajama lähevad ja teda ootama jätavad - auto otsesed kulud on 0, aga arve tiksub. Ei mäleta enam, palju tol ajal ooteaja tariif oli, kuid oli umbes sama propotsioonis tänapäeval taksode ootetunniga.

teatud mööndustega see kehtib vaid suvel, jahedaga sul soojenduseks mootor ikka tiksub ja null kulu see enam pole

Karmimad taksojuhid ajavad kampsuni selga ja ootavad seisvas autos. icon_smile.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2016 16:13:01 vasta tsitaadiga

Teeme ühe pisikese arvutuse.
10km ots mille jooksul kulub 3 minutit foori-, ülekäiguraja või muu takistuse taga seismisele. Muul ajal võtame keskmiseks kiiruseks 40km/h
Sõidu aeg kokku 18 minutit

Hinnad sõidujagajaga ajatariif 1,8€, sisseistumine 1,9€, km tasu 4€, kokku 7,7€
Hinnad ECO taksoga ajatariif 0,4€, sisseistumine 2€, km tasu 4€, kokku 6,4€
Hinnad standard taksoga ajatariif 0,5€, sisseistumine 2,5€, km tasu 5€ kokku 8€
Hinnad luksusautoga ajatariif 0,75€, sisseistumine 3,5€, km tasu 7,5€ kokku 11,75€

Tuleb välja, et need sõidujagajad pole üldse nii odavad ehk eco takso on odavam ja premium takso enamvähem sama hinnaga. Kui lisame veel asjaolu, et tipptunnil võib takso ka ühistranspordi rajal sõita ja öösel väljaspool kesklinna foori taga seismist peaaegu polegi, on asi veel rohkem taksode kasuks.
Ja nüüd küsimus - kui on kiire ja taksot pole võtta, siis on teine teema, aga kui on valida sõidujagaja ja takso vahel, siis miks krt keegi neid jagajaid üldse eelistama peaks?
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 07.03.2016 16:32:17 vasta tsitaadiga

Alati ei pea hinda taga ajama, napoleon.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2016 16:49:35 vasta tsitaadiga

softis, 101% nõus. Aga mis iganes toote või teenusega kõige odavama asemel mõne kallima eelistamine ei tule mitte sellest, et rahaga midagi muud teha pole vaid siiski sellest, et sellel kallimal on mingi lisaväärtus. Mis lisaväärtust see sõidujagaja pakub? Eriti veel juhul kui enam konkreetset autot ka valida ei lasta st. ei saa isegi auto margi/mudeli järgi kedagi eelistada.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 07.03.2016 17:06:17 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
softis, 101% nõus. Aga mis iganes toote või teenusega kõige odavama asemel mõne kallima eelistamine ei tule mitte sellest, et rahaga midagi muud teha pole vaid siiski sellest, et sellel kallimal on mingi lisaväärtus. Mis lisaväärtust see sõidujagaja pakub? Eriti veel juhul kui enam konkreetset autot ka valida ei lasta st. ei saa isegi auto margi/mudeli järgi kedagi eelistada.
Uberi näol on lisaväärtuseks see, et jõuan kohale siis astun autost välja ja ongi tehing tehtud. Takso puhul pean sularahaga majandama hakkama. Minu jaoks on see lisaks appi kaudu mugavalt tellimisele kõige suurem lisaväärtus ja põhjus miks ma nn vanakooli taksot ei kasuta. Sularaha nagunii peaagu kunagi kaasas ei ole ja kaardimakse peale kergitavad taksod vaid õlgu. Õigemini vist sai küll Taxifist kunagi ka filtreerida selle alusel - aga siis oli tükk tegu, et omale transporti leida. Lisaks on kaardimakse endiselt aeglasem ja ebamugavam kui lihtsalt autost välja astuda ja tehing tehtuks lugeda.

Kas juhiks on Peeter või Gennadi mind ei kõiguta. Samamoodi ei kõiguta mind kas sõidan Kia või Teslaga. Peaasi, et autos ei ole ebameeldiv viibida. Mingisugune taksojuhi loa vmt asja olemasolu mind ka ei huvita - miks peakski? Minu halbades taksosõidukogemustes juhtidel on see kõigil olemas olnud (vist) ja see ei näita minu kui kliendi jaoks ju mitte midagi peale selle, et läbitud on mingisugune bürokraatiamasin.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2016 18:39:14 vasta tsitaadiga

Nojah, uberi puhul võib see tõesti mõne jaoks lisaväärtus olla, et automaatselt raha maha läheb. Samas Uberi pidevalt tiksub ajatariif on veel kallim.
Eks mõni soovitab nüüd kindlasti fooliumist mütsi pähe panna ja seemneid süüa, aga minu jaoks on see hoopis miinus, et maksmine ainult läbi äpi käib kuna tekib koos minu isikuandmetega andmebaas kuhu ja millal ma sõitsin(tõenäoliselt logitakse isegi see mis teed pidi sõitsin) ja selle üle pole mul mingit kontrolli, mis "partneritele" neid andmeid minu "paremaks teenindamiseks" jagatakse. Kui keegi tahab nüüd öelda, et meil on isikuandmete kaitse seadus ja täiesti lambist neid jagada ei tohi, siis see kõlaks nagu anekdoot - miks peaks firmat kes muid seaduseid täiesti avalikult rikub nüüd see seadus niiväga huvitama. Kui leidub "partner", kes on nõus selle andmebaasi eest maksma, siis tõenäoliselt müüvad silmagi pilgutamata need andmed maha.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 07.03.2016 18:44:02 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Nojah, uberi puhul võib see tõesti mõne jaoks lisaväärtus olla, et automaatselt raha maha läheb. Samas Uberi pidevalt tiksub ajatariif on veel kallim.
Eks mõni soovitab nüüd kindlasti fooliumist mütsi pähe panna ja seemneid süüa, aga minu jaoks on see hoopis miinus, et maksmine ainult läbi äpi käib kuna tekib koos minu isikuandmetega andmebaas kuhu ja millal ma sõitsin(tõenäoliselt logitakse isegi see mis teed pidi sõitsin) ja selle üle pole mul mingit kontrolli, mis "partneritele" neid andmeid minu "paremaks teenindamiseks" jagatakse. Kui keegi tahab nüüd öelda, et meil on isikuandmete kaitse seadus ja täiesti lambist neid jagada ei tohi, siis see kõlaks nagu anekdoot - miks peaks firmat kes muid seaduseid täiesti avalikult rikub nüüd see seadus niiväga huvitama. Kui leidub "partner", kes on nõus selle andmebaasi eest maksma, siis tõenäoliselt müüvad silmagi pilgutamata need andmed maha.
Sama infot kogub ju Taxify samuti nagunii? Tõenäolisel kõik need appid.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2016 19:07:53 vasta tsitaadiga

Taxify ei tea minust muud kui eesnime ja telefoninumbrit ja kontrollitakse ainult niipalju, et saadetakse SMS-ga kinnituskood. Ehk neid andmeid on keerulisem mingi konkreetse isikuga siduda(ja soovi korral saab selle veel keerulisemaks teha andes vale eesnime ja kõnekaardi numbri), aga kui makse läbi äpi käib, siis on õiged ja kontrollitud isikuandmed olemas. Ehk selline baas võib palju rohkematele "partneritele" huvi pakkuda.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 07.03.2016 19:28:56 vasta tsitaadiga

napoleon, big data üle muretsemine on tänapäeva digi- ja ärimaailmas üsna mõttetu. Liiatigi kui nutitelefon kasutusel. Mind isegi mingis mõttes huvitab, kuidas reklaami nt autosõidul põhinedes müüma hakatakse.
Reaalseid isikuandmeid vaevalt müüakse ja miks peakski? Risk seaduslikele sekeldusestele, eriti ELis, on päris suur.

Uberiga olen muuseas korduvalt odavamalt saanud kui suvalise keskmise hinnaklassi taksoga sama teed sõites samadel aegadel. Seega puhtalt hinnaga siin küll ei päde. Tipptunnil ma nagunii taksot ei kasuta, siis need üksikud bussirajad ka ei päästa eriti ja polegi nagu eelist.
Uberi eelis on senini ja olnud nö murevaba sõit (mh maksmine) ja alati puhtad ja haisuvabad autod. Haisu alla käib ka ülivänge lõhnastaja kuskil ventika või peegli küljes. Pole ka veel kuulnud üheltki juhilt, et nad seda täisajaga teeksid, seega pole ka ohtu, et sohver päev otsa higistab autos.

Siin teemas viimasel ajal pead tõstnud kutseliste taksojuhtide aktiivne sopaloopimine on juba jaburaks läinud. Jah, mul on kahju, et teie elu raskemaks läheb, aga seni, kuni on võimalus teenust valida ja taksodega jätkuvalt loterii on, kasutan ma mugavamat-paremat alternatiivi. Ja siin ei ole hind määrav.

Taxify võiks ükskord ära otsustada jäädavalt, kas nad tahavad eraldi firmaks saada või teenust vahendada ja omale kindlaks jääda. Saaksid ka teised kasutajad valida, mida ette võtta nende äpi kasutamisega.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
huviline30
HV vaatleja

liitunud: 25.12.2011




sõnum 07.03.2016 20:16:55 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Teeme ühe pisikese arvutuse.
10km ots mille jooksul kulub 3 minutit foori-, ülekäiguraja või muu takistuse taga seismisele. Muul ajal võtame keskmiseks kiiruseks 40km/h
Sõidu aeg kokku 18 minutit

Hinnad sõidujagajaga ajatariif 1,8€, sisseistumine 1,9€, km tasu 4€, kokku 7,7€
Hinnad ECO taksoga ajatariif 0,4€, sisseistumine 2€, km tasu 4€, kokku 6,4€
Hinnad standard taksoga ajatariif 0,5€, sisseistumine 2,5€, km tasu 5€ kokku 8€
Hinnad luksusautoga ajatariif 0,75€, sisseistumine 3,5€, km tasu 7,5€ kokku 11,75€

Tuleb välja, et need sõidujagajad pole üldse nii odavad ehk eco takso on odavam ja premium takso enamvähem sama hinnaga. Kui lisame veel asjaolu, et tipptunnil võib takso ka ühistranspordi rajal sõita ja öösel väljaspool kesklinna foori taga seismist peaaegu polegi, on asi veel rohkem taksode kasuks.
Ja nüüd küsimus - kui on kiire ja taksot pole võtta, siis on teine teema, aga kui on valida sõidujagaja ja takso vahel, siis miks krt keegi neid jagajaid üldse eelistama peaks?


Luxidel käib arvestus äpi järgi ikka?15 eur/h,seega 25senti minut,ehk siis ajatariif sinu arvestuse järgi 4.5eur ja kokku 15.5eur 10km sõit.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2016 20:17:47 vasta tsitaadiga

Jep, Lux puhul oleks pidanud kaks hinda arvutama, kuna seal võib olla arvestus nii äpimeetri kui taksomeetri järgi.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
huviline30
HV vaatleja

liitunud: 25.12.2011




sõnum 07.03.2016 20:39:07 vasta tsitaadiga

Nendel nn.rendiautodel see taksomeetri teema üks kummaline värk.Reaalselt sa võid ju oma autole taksomeetri(isiklik vara) ise pagaldada ja niisama pulli teha,aga sellega mõõtmist teha ja raha küsida selle näidu järgi võid ainult taksomeetri kohandamistunnistuse(kirjas auto reg nr.,vin-kood,taatlemise kehtivus,tariifid ja REHVI MÕÕT) alusel.Ja taksomeetrile kohandamistunnisus väljastatakse seaduse järgi ainult registris oleva taksoveoloa olemasolul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2016 20:45:20 vasta tsitaadiga

Jah, aga see luksusauto taxify-s võibki olla nii ametlik takso, rendiauto kui ka sõidujagaja.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
markedmen
HV kasutaja
markedmen

liitunud: 25.09.2009




sõnum 07.03.2016 20:52:04 vasta tsitaadiga

Aga vot hoopis selline küsimus, et kuidas Taxify selle luksusauto üldse defineerib? Saan ma eeldada korralikku <5a vana S-klassi/7.seeriat/A8, või on seal ka igasugused Škodad jms? Sest sellisel juhul ma nõuaks küll raha tagasi. USAs vähemalt sõidavad UBERlux'i vms all S-klassid ja Escalade'id jms
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
huviline30
HV vaatleja

liitunud: 25.12.2011




sõnum 07.03.2016 21:01:07 vasta tsitaadiga

markedmen kirjutas:
Aga vot hoopis selline küsimus, et kuidas Taxify selle luksusauto üldse defineerib? Saan ma eeldada korralikku <5a vana S-klassi/7.seeriat/A8, või on seal ka igasugused Škodad jms? Sest sellisel juhul ma nõuaks küll raha tagasi. USAs vähemalt sõidavad UBERlux'i vms all S-klassid ja Escalade'id jms


Sama siin.Passat,superb,peugeot 508 ei ole luksautod.Tahaks näha, kes hakkab oma kuni 5a vana 7 bmw,A8 või S mersuga klienditeenindajat mängima.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 08.03.2016 00:52:17 vasta tsitaadiga

softis, kahjutunnet ei ole küll vaja, mul ei saa midagi raskemaks minna, sest hiljemalt nov on mul sellegi osalise ajaga takso ja FIE-ga lõpparve, tõenäoliselt varem. Minu seisukohad ei ole kuidagi motiveeritud isiklikest raskustest või hindamistest ja bloki hirmust (4.9-5 vahemikus pendeldan Taxifys, võib kuvatõmmise saada).
Samuti olen ma kritiseerinud taksofirmasid ja -süsteemi.
Möönnud, et see kõik ei peagi klienti huvitama ja ma ise kasutan ka teiste valdkondade turukonflikte ja parimaid pakkusmisi meeleldi, huvitumata, st hoolimata "köögipoolest". Ma ostan Aasia sweatshopi orjade toodetud kaupu ja õnnetute kanade mune, ilma, et see mind magamast segaks ja oleks silmakirjalik eeldada taksoveokliendilt midagi muud.
Taxify kohta olen öelnud, et nad ei meeldi mulle "minu õuel," aga ma hoian neile pöialt, et suures maailmas edu tuleks, sest seal saavutamine praeguses konkurentsis - respekt; sead, aga oma sead.
Uberi teenust olen kasutanud Eestist väljas, oli tol kiirel hetkel väga asjakohane, tõesti ei viitsi nuputada, kuidas kusagil võõras kohas taksosid saab kui on Uber.

Aga ma jätan endale õiguse mündi teist poolt näha ja ses osas arvamust avaldada ning kui midagi tundub põhjendamatu sopp, siis ma olen valmis selgitama kust ja miks selline minupoolne inetuna näiv seisukoht.
----------------------------------------

Lux - ei usu, et seal üle 20k maksvaid autosid olema saab, see on majanduslik nonsense nagu ka praegune Tesla, mis hinnad alla tõmbas.
--------------------------------

Ma võin ju väga lihtsa näite tuua, see on täiesti päris, minu oma Passati pannist, mis sel aastal veel Taxify standardkategooriasse mahub, järgmisel aastal peaks "eco" olema. Ei saa olema.

Mu ärikulu kokku autole annab 0.26 € km kohta - kui keegi soovib teada, kuidas just selline nr, siis mul on see pulkadeni lahti võetud, FIE E deklari jaoks.

Tariif on mul tavaline, 2.5 algus, 0.5km (öö 0.55), ajatariif 9.5

1. Takso on Tähetorni hotelli juures ja saab tellimuse Laagrisse, Redise 8:
- ettesõidu pikkus on 5.6km, aega kulub 13 minutit sõiduks ja 5 min kliendi ootamiseks. 5.6km x 0.26 senti = 1.46 läks maksma kliendini jõudmine.

2. Klient soovib sõita Sauele, Koondise 15:
- marsruudi pikkus on 7.3km, aega kulub 12 minutit, kuid kuna liiklustakistused puuduvad, ajatariif takso puhul ei rakendu.
Sõidu alustus 2.5€ + km tasu 3.7 = 6.2 €

3. Kuna Sauele tööd ootama jääda ei ole mõttekas (vähemasti mitte nädala sees õhtul-öösel), siis sõidab takso Alliku-Hüüru-Paldiski mnt kaudu Haaberstisse .
- tagasisõidu pikkus on 18km ja aega kulub 22 minutit. 18 x 0.26 = 4.68 €, liidame nüüd kliendini jõudmise kulu 1.46 ja saame teada, et
kulutasime 6.14 € ja saime müügitulu 6.2 €, selleks kõigeks kulus 52 minutit

4. Takso ootab Haaberstis tööd 38 minutit. Kuhu tellimus tuleb ja kuhu klient läheb, ei ole teada.

Jällegi, klienti ei peagi see huvitama, mind kliendina ka ei huvita. Aga sellest teisest poolest, mida ma aastaid kogenud olen, huvitab küll ja ma tõesti ei pea Uberi ja Taxify, kes ise autosid ega juhte ei oma, turusurvestamist õigeks.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NPedro
HV kasutaja

liitunud: 17.02.2015




sõnum 08.03.2016 03:25:30 vasta tsitaadiga

Mulle crackpot sugused mehed meeldivad, keep it up ! icon_smile.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 247, 248, 249  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.