praegune kellaaeg 28.06.2025 00:56:49
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
03.03.2016 02:13:18
|
|
|
NPedro kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Peaks täitsa mõtlema. Kui teha ise üks äpp, mille teenustasu juhile on näiteks 10€ kuus ja ei midagi enamat olenemata sellest kui palju ta selle kaudu tellimusi saab. Investeering väljaarendamisele oleks, aga edasi tiksuks suht pisikeste kuludega ehk kui suur osa juhte kasutama saada, oleks kasumis ja jääks raha ülegi, et natuke ennast promoda. Natuke lisaraha võiks ka sellega teenida, et seal äpis mõnda tagasihoidlikumat reklaami näidata |
Paeim huumori nurk
Süües kasvab isuke, ka sinul !
Sellist utoopiat ajab ainult nälgas "lammas"
See ei olnud solvanguna mõeldud ! |
Pole ma "nälgas" lammas, aga kuigi äppide progemisega kogemus puudub, teenin siiski leiba tarkvara arendajana ehk päris tühja koha peal ei karga Kui üks asi vaikselt tiksub, siis saab millegi muuga tegeleda ehk ei pea üritama sellest ühest maksimumi välja lüpsta. Nagu näha, elab mõni äpp isegi ainult reklaamirahade arvelt
Ok, minu poolt OT lõpp. Isegi kui mul peaks tekkima soov reaalselt mingi alternatiivne äpp teha, pole see teema koht kus seda arutada.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
03.03.2016 12:01:05
|
|
|
Masendavalt keeruliseks aetakse see süsteem.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002
|
03.03.2016 12:35:29
|
|
|
Mõtlesin pikemalt kirjutada aga siis lõin käega, pole mõtet. Seega ütlen lühidalt, et minu arvates on endiselt Taxify õigel teel ning nii praegune kui aprillist kehtima hakkav süsteem on nii sobilik kui arusaadav. Igasugune otse kasutajalt kasutajale jagamisega seotud äriloogika on samuti äärmiselt sümpaatne.
Loomulikult on ka "aga"-sid, minu arvates käivad need iga uue ja alustava süsteemiga kaasas. Probleeme kahtlemata on - aga mingil juhul ei taha "kiisudega" süsteemi enam tagasi või muid vahendajaid, rääkimata autos ragisevast raadiosaatjast.
Pealegi on täiesti alles ju veel "klassikalised" taksofirmad ja takso tellimise numbrid. Äppidest rääkimata. Seega võiks ju kõik õnnelikud olla.
viimati muutis Dirty Harry 03.03.2016 12:38:05, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
03.03.2016 12:37:19
|
|
|
Huvitav, kuidas vähemalt 40k maksev auto end ära majandab 80sendise kilomeetrihinnaga, eriti kui tahetakse mingit eksklusiivset taset hoida...
Ofc 9a vana e-klass vs nt aasta vanune superb, OK viimasel on kehvem maine aga ülearu see alla ei jää (subjektiivseid argumente on loomulikult aga reaalselt on superb hämmastavalt mugav, lihtsalt see skoda märk seal ees pole see, mida enamus "luksus" auto peal näha tahaks)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
03.03.2016 13:53:31
|
|
|
Kuna sobivamat taksonduse teemat ei ole, siis tundub paslik siin jätkata (äkki peaks selle Taxigo orvuks jäänud teema ka siia tagasi tooma, oleks kõik taksondus ühises kohas) - http://tehnika.postimees.ee/3604735/tulika-ja-tallink-kutsuvad-konkurente-oma-taksoapiga-liituma
Kui korra teha paar sammu eemale ja vaadata asjale läbi väga kitsa ja ainult olevikku ning minimaalselt ka tulevikuperspektiive arvestava vaatenurga, siis minu tõdemus oleks järgmine - oli mis ta oli aga Taxify'st hakkab saama järjest rohkem "tavaline" taksofirma (ühtne hinnakiri, ühtsed nõuded, "oma" juhid), mis lihtsalt üritab omakasupüüdlikult kõiki praegu (veel) kehtivaid reegleid rikkuda (nõuded taksodele, taksotunnused, varustus, VASTUTUS kliendi ees), et endale parem positsioon välja võidelda. Kui korra siiski minevikku vaadata, siis väga sarnane "dereguleerimise" protsess on tegelikult juba korra toimunud, vanemad tegelased peaks veel mäletama nõuka-aja lõpu erataksonduse buumi, kui kõik naabri-Vasjad ja naabri-Koljad ketšupipudelist plafooni tegid ja oma roostes Žiguliga "taksot" sõitma hakkasid, nüüd lihtsalt soovitakse näha suurt revolutsiooni kogu selle "kokkuleppeveonduse" altariks kuulutatud elektroonilises vahendamises. Samas on ka "traditsioonilised" taksofirmad ammu aru saanud, et ainult kiisust enam 21 sajandil ei piisa ning peale fiaskot Taxify'ga otsivad jätkuvalt võimalust, kuidas nutitelefonidesse murda, kui nüüd see Taxofoni üritus peaks (rohkem) asjaks minema ja suudetakse maha saada enam-vähem kasutatav app'iga, mis ühelt poolt ei üritaks üle oma varju hüpata ja jääks lihtsalt vahenduskanaliks, kust iga klient saaks omale meelepärase takso valida, ning teiselt poolt oleks aus ja ja igati erapooletu ka kõikide seda kasutavate taksofirmade ja -juhtide vastu (võrdne vahendustasu kõigilt, vähemalt sama teenusegrupi osas), siis võiks tulevik päris huvitav olla. Taxify'l endal saab sellises tulevikus kõige keerulisem olema, sest kui algne "laheda vidina" vaimustus lahtub ning nutitelefoniga tellimine/vahendamine/arveldamine saab igapäevaseks ning laialt kasutatavaks normiks, siis hakkavad varem või hiljem nii nende juhid kui ka nende kliendid nõudma neilt kõike seda, mida aegade jooksul on harjutud "traditsioonilistelt" taksofirmadelt nõudma. Saame näha...
EDIT:
Mark0 kirjutas: |
Igasugune otse kasutajalt kasutajale jagamisega seotud äriloogika on samuti äärmiselt sümpaatne. |
ja
tsitaat: |
... aga mingil juhul ei taha "kiisudega" süsteemi enam tagasi või muid vahendajaid |
Asja iroonia on selles et Taxify ei ole enam ammu "kasutajalt kasutajale", vaid on ise muutumas ülimalt karmiks vahendajaks, "kiisu", keskuse ja ragiseva raadiosaatja asemel on lihtsalt nutitelefonid ja nende serverid. Hinna määrab Taxify, selle kes ette tuleb, määrab Taxify, selle kes süsteemis üldse osaleda võib ning mis tingimustel, määrab samuti Taxify - kus on siin see kasutajalt kasutajale ja "kokkuleppevedu"?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
03.03.2016 16:37:40
|
|
|
Taxify ja Uber on toonud kaasa hulga positiivset - taksondus on üsna erksaks muutunud ja korrigeerib end ka väga kiiresti, taksot saab kenasti äppidest (Go, Fon ja Kutsu) ning taksosektori ettevõtjad on omavahel suhtlema hakanud ja kavatsevad ÜTS-i osas oma nägemuse anda.
Aga mis on "jagamisäppidega" valesti, on samad ämbrid, kus taksondus aastakümneid mudas mulistab.
Ma ei plärtsu niisama, et Taxify (Uber) on maksupettuse generaator, ka siin on ilmselt autoomanike, kes teavad, mis on auto kulu jooksva km kohta ja 40 sendi ja isegi 50 sendi teenuse hinnad tulevad millegi arvelt. Meie kõigi. Minul läks takso ärikulude peale möödnud aasta 0.26 per km (oli ka üks kulukas remont) ja masinad sõidavad kuni pool "surnud kilomeetreid".
See Ekspressi uberdamise artikkel - ajakirjanik peale 6h-ga 34 € teenimist, millest kulu ja makse maha võtma hakata, leidis ka, et Rimi kassapidaja vist saab rohkem.
Klienti see muidugi ei huvita ja ei peagi huvitama, ma armastan ka muudes sektorites turusõdasid ja head hinda (vahel mõeldes, et mida pakkuja nüüd sellest sai, a see pole minu mure, kui antakse, võtan vastu, olgu see suitsuvorst või majutusteenus).
Riiki praegu peaks see huvitama, selle asemel, et eelnõu juurde seletada, kuidas me kõik rikkaks ning töötud ja tudengid jalad alla saame, maksud laekuvad jms. Ei vasta tõele.
Ja siit tekib ka ärihuvidega erafirma reitingu ja taustakontrolli küsimus - kuna targemad ja võimekamad hammustavad läbi, et raha ses valdkonnas ei ole ega tule (va äpifirmadele), lastakse jalga.
Taksofirmad korjavad rooli igasugu sodi (kes ise kuidagi taksoveo luba ei saa), samal põhjusel, et normaalset raha tagamata kvaliteetseid inimesi kinni ei hoia. Taksojuhi ametikoha osas ei ole mingit konkurentsi, 0.
Kes neid äppe suudab kontrollida, keda ja mida nad lõpuks liikvele lasevad - ei ole ju tegemist kolmanda osapoole käest läbi käiva andmekogumiga, baas on nende käes. Ja Uber Lyftiga konkureerides olevat mitmeidki imelikke mööndusi "juhtide kvaliteedile" tegema hakanud.
Sp ma ütlesin, et peaks jääma ka riigi/KOV mingigi elektrooniline luba kõigile, et endiselt võiks kasvõi MuPo-sse minna ja teatud menetlustega võiks ka riik/KOV saata eraettevõttele teate, et kodanik Mats Matson tuleb blokeerida (ja see kehtib siis kõikide äppide kohta, mitte, et joostakse Taxify bloki peale Uberisse või taksofirmasse). Kliendi võimalus, kui äpifirma teda ei aita, oleks praeguse seisuga hagiavalduse kirjutamine - ebanormaalne.
Tärnide jagamine las olla, aga see ei saa olla ainus kriteerium.
Samuti ei liigu inf PPA ja TLV ja äpifirmade vahel - täna on karistusregister puhas, aga aasta ja kahe pärast? Praegu käib nii taksojuhte kui Taxify juhte nt Rahumäel asenduskaristusi istumas, liiklustrahve peoga kogutud ja 40 "vahetuse pealt võlast maha" majutatakse end riigi kulul. Kas ja mis neil peale liiklushuligaanitsemise veel on tekkinud, seda ei tea keegi (praegu saab üle 5 a teada ja järgmist taksoveoluba ei saaks).
Veel: me siin Euroopas oleme pisut sotsialistlikumad kui USA korporatiivkiskjalikus, nii et ka äpifirmade poolne "iseseisvate partneritega" ümberkäimine toob edaspidi palju küsimusi - nii Uber kui Taxify võivad juhi blokeerida, isegi kui see tundub juhile vale ja ebaõiglane. Eesti on väike, siin võib kusagilt isiklik ärapanemine välja lüüa, ka kliendi poolt, kes võib omada soovi ühele v teisele juhile "koht kätte näidata" ja esitada äpifirmale valeandmeid ja -kaebusi juhil kohta. Teeb äpifirma blokilinnukese ja inimene, juht, on oma peamisest leivakanalist ilma, elu on sassis, nagu oleks vallandatud, aga ei ole, sest äpifirmal pole ühtegi kohustust ega vastutust selle juhi ees. /California kohus on sellest nurgast Uberile lähenenud, öeldes, et juhtidele tuleb omalt poolt mingid garantiid anda./
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
telefon
HV kasutaja
liitunud: 21.04.2004
|
03.03.2016 21:39:39
Taxify |
|
|
"kutsuvad konkurente Taxofoniga liituma" - võtku siis lihtsalt see Eduard (Taxigo omanik) punti ja ongi kogu lugu ja taksod päästetud, mida nikerdada igaühel oma põlve otsas, noh...
Lõpuks ju kõik kannatavad.
Edit: Huvitav, kas Taxify kustutab seekord kõik küsimused ja kommentaarid Facebookis...
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
03.03.2016 23:07:07
|
|
|
Tallink-Tulika on omavahel konkurendid, muud taksod on neile "prügitaksod" ja teise sihtgrupiga. Sinu ja Amigo "taksonduse lipulaevadega" ühes äpis liht suurendab võimalust, et antud äpp jõuab enamate inimeste telefoni, aga ma ei näe, et "prügitakso" tellija sealt Tallinki krabaks kui tal just miski otses mõttes ei põle (maja või pimesool). Ja see ehk ei olegi eesmärk.
Kes kontrollib suurt tellimuskanalit, sel on jõud ja sel jookseb raha, 20% takso/jagamisturu käibest ei ole päris punased pennid. + annab Uberit teha ja 25% peale tõsta kui vaja. Seda nad madistavad igaüks oma äpi otsas, taksod/autod kutsutakse liituma, Eduardi ja Taxigo-d mitte.
Kusjuures ma näen Taxify ja Uberi edumaad.
Mitte sp, et nad kauem oleks tegutsenud ja juba kasutusel, vaid nende ärimudel võimaldab enam trikke. Taksofirmaga seotud äpp ei hakka hinda 35 sendi peale suruma, sest neil on masinad ja juhid kaelas ning vaja ka ettevõte selle nurga alt ära majandada, noil uutel IT-taksofirma kimääridel seda muret ei ole, võivad enam raha ja kogu auru peedistamise ja reklaami alla panna.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
03.03.2016 23:47:26
|
|
|
Mul on selline tunne, et see alapakkumine maksab varsti valusalt kätte. Võrdluseks võib tuua riigihanked. Võidab kõige odavama hinna pakkuja, aga tulemus on tihti saast või läheb asi mingite nihverdamiste kaudu ikkagi kallimaks maksma. Praegu on kütusehinnad madalad ja mõnda aega on ehk võimalik isegi nii ära elada ja ots-otsaga kokku tulla, aga pikemas perspektiivis läheb tulevikus hind ikkagi kallimaks.
Ega Ubergi pole siiani kordagi kasumit teeninud. Investorid topivad sinna lihtsalt raha kogu aeg juurde. Näis, kaua see lõbu kestab.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
04.03.2016 01:52:29
|
|
|
See maksabki koguaeg kätte meie s..ta taksonduse näol ja ega sõidujagajad midagi paremat ei ole, mõnigi endine taksojuht ka seal. Aga see turusõda ei saa minna nii kaugele, et siin foorumis (või mujal netis) eraisikuid ühes nime ja autoga "oma seisukoha tõendamiseks" mtaksot hõikudes risti taguma hakata.
Kui keegi märkas, siis Delfi valeliku Uber - taksohind võrdlustesti (nad võtsid oma vale maha) taga oli ka Hans.H. Luige kommentaar Uberi autode, nende puhtuse, juhtide keeleoskuste ja "meeldiva sõidukogemuse" osas, kus masin ajas heitgaasid salongi ja Uberi juht ise soovitas Luigel hingamiseks akna avada.
Vahel näkkab, saad auto juhiga, kes matemaatikaga ei hiilga ja pole veel aru saanud, et loovutab Taxify-le/Uberile/taksofirmale oma auto tulevikuväärtuse tänase näilise tulu nimel, aga lõpuks kipub domineerima mingi bottom feederite klass, kel autod käes lagunema hakkavad.
Egas see sõidumaastik pole klassikalise majanduskolmnurga erand. Kiirus, kvaliteet, madal hind - need 3 ei esine ega toimi naljalt korraga.
Jeestimaa ja Logu taksode juhid ei ole põhimõttelised roostetäppidega tossava diiselmersu paadunud fännid, nad ostaks meeleldi uue E mersu või Tesla, kus oma päevi/öid veeta. Raha selleks liht ei ole ega tule.
Mis meenutab, et Taxify Tesla on oma hinna 2.90 start ja 0.6 km peale tõmmanud (Takso24 sõidab suht uue Rapidi ja Corollaga selle hinnaga) - klient siiski ei ole nõus Tesla eest Tesla enda pärast maksma.
Täitsa huvitav, kes selle Tesla päris omanik on ja mis tema peas toimub - mõni autoajakirjanik võiks uurida ju.
/Viimasel ajal käiks siin nagu iseennastki sõimamas ja maha tegemas./
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
Morgul
HV vaatleja
liitunud: 04.03.2016
|
04.03.2016 02:17:20
|
|
|
Kas teile härrased ei tundu, et kogu see asi on naeruväärne? Sõidujagamine (mis on 100% taksoteenus) ilma regulatsioonideta muuta seaduslikuks? Sellega me jõuame tagasi 90'datesse kus taatlemata taksomeetritega ladavennad taksomeetreid ketrasid ja sult vaibanoaga ähvardades üüratuid arveid nõudsid. Nüüd siis on läbi äpi GPS taksomeetri lugemine õige, täpne ja seaduslik või? Kes garanteerib selle, et see summa mida ÄPI taksomeeter loeb, ka õige on? Taxify jaoks muutub see taksomeeter pangaautomaadiks.
"Nii, kuu lõpp on käes ja vaja veits käivet tõsta. Lisage aga veidi seda koefitsenti otsa".
Sellest saab veel hullem koorimine.
Kas järgmine aasta on asi juba nii pehme, et loome sõpradega uue Politseiäpi? Igaüks saab registreerida end mu äpis "korrakaitsejagajaks" ning kõndida tänaval ja määrata travhe igale ettejuhtuvale, ükskõik mille eest. Mille eest heaks arvab. Mina, kui äpi omanik, soovin saada kõigest 20% trahvidest. Ja siis teeme selle seaduslikuks. Pole vaja politseikooli ega mingeid lubasid ega vastutust. Kui taksojuhiks saab tunni ajaga (oli mingi artikkel Uberist), siis minu Politseiäpis saate politseinikuks 10 minutiga. Kontrollin vaid, et teil poleks kriminaalset minevikku ja riided oleksid puhtad. See Taxify ja Uberi seadustamine on ju täpselt samasugune non sense.
Uskumatu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
04.03.2016 18:48:02
|
|
|
Huvitav, kui keeruline on Taxify äpp lahti võtta ja sinna enda kordaja sisse peita, nagu vanasti taksomeetreid krutiti?
Kuna keegi ei kontrolli neid siis peaks see üpris lihtne olema või mitte?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
04.03.2016 20:36:15
|
|
|
Kogu see uberi ja taxifyga seonduv on täielik idaeuroopa.
1.Sõidavad juba paar aastat vabalt miskid plafoonita autod ringi taksodena, kes vastavalt seadustele on konkreetselt ebaseaduslikud. Milleks meile siis seadused, kui kõigile ei kehti?
2.Poliitikud ei ole kunagi suvatsenid taksonduse probleemidega tegeleda, k.a. viiimane "käegalöömine taksojuhtide keelenõuetele", Nüüd järsku surub (äraostetud ilmselt)reformierakond "kiirendatud korras" peale seadusemuudatust, mis on justkui kopeeritud uberi firmasisesest reeglistikust...
3.Uberi/taxify must tööjõud. Nii uberi kui taxify eraisikust sõitjatega on neil iseloomult töölepinguline suhe. Juhtidel keelatud teiste tööandjate poolt sama tööd teha, uber/taxify, klient tellib uberilt/taxifylt teenust mitte tollelt eraisikult jne, uber/taxify maksavad oma juhtidele tasu. Kui maksuamet ajas alles hiljuti mustalt töötajaid taga ja tehti isegi töötajate register, siis uberile ja taxifyle see miskipärast ei kehti
4.Taxify "juhiga rendiautod" Taxify suur saladus , mida nad ei maini kusagil. Öösel on neid pea pool ja päeval kolmandik kõikidest autodest. Sõidetakse enamasti renditud autoga täisvahetusi ja neid ei saa "privaatjuhtide" alla liigitada. Erinevad firmad rendivad neid välja ja ostavad vahendusteenust taxifylt. osadele autodele on muretsetud küll bussijuhuveo luba, kuid selle alusel keskmise passatiga klente vedada ei või, raaäkimata sellest et selle loaga võib vedada vaid inimrühmi.
5.Uber on meie tõusikutele hea võimalus ennast "tõsta", sõites uberiga, "nigu välismaal", aitab kaasa la taksonduse kõikuv kvaliteet loomulikult. Kuid kui uurida uberi tausta lähemalt, siis igal pool on uberi autojuhid aasta /paari pärast rahulolematud, selleks ajaks on ka taksojuhid neile tööle meelitatud, teenistus kukub alla kohaliku miinumumpalga. Eriti õnnetud on need, kes võtavad uberi partnerilt järelmaksuga auto, on lepingu tähtajaga kinni uberis, kuid boonused ja teenistus on nii kehv et jäädakse uberile võlgu. Uberi klienditugi hoolib natuke kliendist, mitte juhtidest. Kõikjal , kuhu uber oma jala on pistnud, on rikutud seadusi, ime et meil ei ole kohtuasju uberiga. Siin võib kahtlustada riigiasutuste juhtide äraostmist või munade puudumist. Takkaotsa läheb kogu kasum eestist välja, uber on röövkapitalistlik organisatsioon ja mitte kuidagi eesti majandusele kasulik. Uberi ja kliendi vahel rooli taga on ullike, kes üritab sellest kõigest head muljet jätta, sageli rikkudes eeskirju või tehes muid lollusi, et mitte halba hinnet saada klientidelt.
6.Taxify läheb uberi teed. Samasugune hooletu suhtumine juhtidesse(v.a. kui vahel on vaja pugeda). Spekuleerida võib taxify kui firma hinna üle, uberil oleks võimalus ja vajadus kallilt osta, taxifyl hea võimalus firma kallilt maha müüa. Peale seadusemuudatuse vastuvõtmist muidugi. Sellele võib vihjata ka uue kujunduse sarnasus uberiga ja nende viimase aja hea läbisaamine. Veider on müstika Markus Villigi ümber, igal pool kus ta kõnet peab, vaadatakase teda suu ammuli, aga see mda ta räägib on targutamine ja valetamine, oma firma reklaamimine pilvedesse valetamine arvudega ja parajasti vajalike teiste mahategemine. Küsitav on taxify algusaegade startupi võistluse võidu ausus, kui minuteada muud võistlejad kirjutasid oma programmi ise, siis nemad ostsid programmi sisuliselt sisse ja läksid sellega võistlusele.
7.Eelnõu muudatuste järgi luuakse uberile konkurentsieelised ja sellega kõik eeldused taksodelt turg üle võtta.
8."jagamismajanduse" sildi all uberi ja taxify propageerimine, juba praegu sõidava paljud uberist ja enamik taxifyst täistööajaga, kui läheb nii nagu mujal maailmas, siis valdav enamik sõidavb uberis tulevikus täistööajaga.
9.Keskmises nutitelefonis olev nõrgem a-gps seade, mis võtab asukoha mobiilimastide ja wifivõrkude järgi, ei ole piisavalt täpne, et läbitud vahemaad täpselt mõõta.
10.Miks ei sobi uberile sõita, nii nagu seaduses ette nähtud, taksotunnused autodel ja maksukohustused nagu taksodelgi? Keegi ei keela, see poleks ka raske.
Mtakso, Palume ametlikku kommentaari, mis imeloomad need sellised teie äpis on, nagu pildil kujutatud, aitäh:
p3000 kirjutas: |
crackpot kirjutas: |
mtakso,
kes need on: sellise logoga ja veel üks logomärk autosid on väga palju, õhtul-öösel taksodega pooleks ja nad passivad ikka pidevalt ja igapäevaselt väljas.
|
kas appis ei peaks olema ainult autod vanusega kuni 10a?
see bmw on vanem.. |
edit: Minu jutu point on, et taksondus vajab küll muutusi, kuid uber/taxify ei ole lahendus.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
04.03.2016 20:51:38
|
|
|
elukas, no jah, aga lähitulevikus ilmselt kaob töökoht nimega taksojuht üldse ära.
Ise sõitvad autod on juba täna suht toimivad. Mõne aasta pärast juba üpris valmis müügiks ja kasutuseks.
Arvan et esimesed ostjad ongi taksofirmad. Ja teenus pannakse toimima läbi äpi ja neti. Nagu uber ja taxifi praegu, aga siis pole juhti ka enam.
Töötajad puuduvad. Omanik võtab tulu välja läbi dividendide. Ka käibega on lugu kahtlane, kas see praegu kehtib uberis ja taxifis?
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
04.03.2016 21:50:18
|
|
|
SSD kirjutas: |
elukas, no jah, aga lähitulevikus ilmselt kaob töökoht nimega taksojuht üldse ära.
Ise sõitvad autod on juba täna suht toimivad. Mõne aasta pärast juba üpris valmis müügiks ja kasutuseks.
Arvan et esimesed ostjad ongi taksofirmad. Ja teenus pannakse toimima läbi äpi ja neti. Nagu uber ja taxifi praegu, aga siis pole juhti ka enam.
Töötajad puuduvad. Omanik võtab tulu välja läbi dividendide. Ka käibega on lugu kahtlane, kas see praegu kehtib uberis ja taxifis? |
Ma ei usu, et see väga lähitulevik on, kuigi tulevik kindlasti, Uber on ka investeerinud isesõitjate arendusse.
Tallinnas me siiski 5 jooksul isesõitvaid taksosid/kokkuleppevedajaid nägema ei hakka, kahtlen kas ka 10 jooksul.
Kui ma püüan kujutleda, milline isesõitja laupäeva hommikuks välja näeb, siis mul tekib iiveldustunne.
No ok, seda saab kaamera ja krediitkaardilt puhastaskulude maha võtmisega vast kontrolli alla, auto reostamine ei saa odav lõbu olema.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
04.03.2016 23:15:03
|
|
|
crackpot kirjutas: |
No ok, seda saab kaamera ja krediitkaardilt puhastaskulude maha võtmisega vast kontrolli alla, auto reostamine ei saa odav lõbu olema. |
Ega peagi. Oluline on mugav sõit ja kiire teenindus.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
05.03.2016 02:45:41
|
|
|
Mark0 kirjutas: |
Mõtlesin pikemalt kirjutada aga siis lõin käega, pole mõtet. Seega ütlen lühidalt, et minu arvates on endiselt Taxify õigel teel ning nii praegune kui aprillist kehtima hakkav süsteem on nii sobilik kui arusaadav. Igasugune otse kasutajalt kasutajale jagamisega seotud äriloogika on samuti äärmiselt sümpaatne.
Loomulikult on ka "aga"-sid, minu arvates käivad need iga uue ja alustava süsteemiga kaasas. Probleeme kahtlemata on - aga mingil juhul ei taha "kiisudega" süsteemi enam tagasi või muid vahendajaid, rääkimata autos ragisevast raadiosaatjast.
Pealegi on täiesti alles ju veel "klassikalised" taksofirmad ja takso tellimise numbrid. Äppidest rääkimata. Seega võiks ju kõik õnnelikud olla. |
ot: |
ja kuidas teil seal taxify's läheb siis?
.. jääb selline mulje küll su postist et oled üks neist oinastest kes seda pa&arahet genereerib |
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002
|
05.03.2016 15:32:31
|
|
|
Ega jah, kahtlane kui keegi teenusega rahul on. Õige mees käib ikka rusikas taskus... vabandust, rusikas ähvardavalt õhus ringi ja räuskab kõigest jõust.
Vabandust kui ma kellegi illusioone purustan kuid Taxify'ga on mul ainus seos kasutajana. OK, korra olen Markus Villig'it päriselus ka näinud. Aga noh, eks igalühel on õigus tema (lollile) arvamusele.
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
NPedro
HV kasutaja
liitunud: 17.02.2015
|
05.03.2016 16:38:59
|
|
|
Mark0 kirjutas: |
Ega jah, kahtlane kui keegi teenusega rahul on. Õige mees käib ikka rusikas taskus... vabandust, rusikas ähvardavalt õhus ringi ja räuskab kõigest jõust.
Vabandust kui ma kellegi illusioone purustan kuid Taxify'ga on mul ainus seos kasutajana. OK, korra olen Markus Villig'it päriselus ka näinud. Aga noh, eks igalühel on õigus tema (lollile) arvamusele. |
"Õige tuleviku tee" on see kui sõidad google, ilma juhita taksoga, närid 3/4D printerist prinditud shaslõkki, mis on äppi kaudu maitsestatud, sexi tellid naiselt appi kaudu, st et android naiselt ja äppi kaudu puhkad juhtmed peas fantaasia maailmas.
Kas just õige, aga just sinna suunas kogu see äppindus liigub, mis on nii öelda "õige suund" ?
Really ? ? ?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
inca
HV Guru

liitunud: 02.06.2003
|
05.03.2016 16:49:59
|
|
|
Hinnad on alla küll läinud, ja suht lühikese ajaga. 44 sendi eest tuleb selline auto, et anna olla. Uus, puhas, vaikne ja kerges parfüümipilves...
Vanasti sõitis sellise raha eest konkreetselt tossav W124.
Jätkusuutlikkuse küsimusi tekib küll...
_________________ KASS |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
05.03.2016 17:21:25
|
|
|
inca kirjutas: |
Jätkusuutlikkuse küsimusi tekib küll... |
kui turg on "ära korrastatud", tõuseb hind "sujuvalt" jätkusuutliku 0.88e/km peale
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
05.03.2016 19:01:25
|
|
|
Laskem fantaasia lennukamaks - isesõitja on korraks, edasi tuleb Teleportfy ja igasuguses ratastel kuudis linnas loksumine näib kui keskaeg.
Takso/kokkuleppeveo turg ei korrigeeri end ise.
Et leib maksab 70 senti ja odavaim takso km 90 senti, seda ma Eestis tulemas ei näe.
Lollus on teatavasti ammendamatu ressurss ja neid, kes tahavad olla uberitele ja taxifydele vahendiks, mis tõstab taksokasutaja rahakotist 20% ümber uberi/taxify tasku, jääb alati leiduma. Ja kuna uberid ja taxifyd omavahel konkureerivad, siis peibutavad nad "meie pakume auto odavamalt" strateegiaga - neil ei ole ju mingit muret, palju see auto maksab, kas juht teenib, kas ta oma makse maksab vms.
Ma pigem oletan, et üritatakse teenuse hinda üldse absurdini maha suruda.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
05.03.2016 20:35:09
|
|
|
SSD kirjutas: |
elukas, no jah, aga lähitulevikus ilmselt kaob töökoht nimega taksojuht üldse ära.
Ise sõitvad autod on juba täna suht toimivad. Mõne aasta pärast juba üpris valmis müügiks ja kasutuseks.
Arvan et esimesed ostjad ongi taksofirmad. Ja teenus pannakse toimima läbi äpi ja neti. Nagu uber ja taxifi praegu, aga siis pole juhti ka enam.
Töötajad puuduvad. Omanik võtab tulu välja läbi dividendide. Ka käibega on lugu kahtlane, kas see praegu kehtib uberis ja taxifis? |
Ma ei julgeks sõna "lähitulevik" kasutada. Areng on alati aeglasem olnud kui prognoositakse. Aga kui isesõitvad taksod tulevad, siis tulevad, siis võib ka öelda et töökohad jaotuvad ümber, see on arusaadav ja elu läheb edasi:)
Ilma kliendikontrollita on see isesõitja nagu 90'ndate välifestivali välipeldik, kuhu pidi lisaks kummikutele ka vihmavarju kaasa võtma, sest nr.2 oskas nii mõnigi arusaamatul viisil lakke sihtida.
Võib ka prognoosida, et algul on isesõitja hind lihtsalt liiga kõrge ja hoolduse/kontrolli tarve liiga suur.
Ning vastutuse küsimus - Vähemalt uber on igasuguste õnnetuste vastutusest igati ära hiilinud, lükanud selle oma autojuhi kaela. Aga nüüd peaksid nad liiklusõnnetuste, mitte kohalejõudmiste jms. eest vastutama hakkama.
Tegelikult ma kahtlustan et kui droonid nii kiiresti edasi arenevad, siis võib juhtuda et koos ise sõitva taksoga tuleb ka ise klienti vedav droon.
Praegusest hinnakujundusest rääkides - taxify reklaamib, et teenige 15€ tunnis, samas kui privaatjuhi teenuse tunnihindeks küsib 6€... Sealt läheb juhile veel taxify obrok jms. maha, niiet reaalne on 1.50.- tunnis
Edit: Saksatakso tuli ka oma äpiga välja, nad olid muidugi ka esimesed, kes juba paar aastat ilma plafoonita illegaalselt on sõitnud, niiet ka seda võib "sõidujagamisäpiks" nimetada: https://www.facebook.com/SaksaTakso/posts/1270892632940128?fref=nf
Kerge test näitas et kuskil kopli kandis mingi auto on, aga millega täpsemalt tegu, seda äpp ei näidanud.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|