Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Google'i auto sattus esimest korda liiklusõnnetusse märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 01.03.2016 11:11:19 Google'i auto sattus esimest korda liiklusõnnetusse vasta tsitaadiga


Californias sattus esimest korda liiklusõnnetusse isesõitev Google'i auto. Ilma juhita Google'i auto (Lexus RX450h) sõitis otsa linnaliinibussile. Õnnetuses keegi vigastada ei saanud, vahendasid ERR-i teleuudised.

Teadaolevalt on tegemist esimese korraga, kui isesõitev auto teeb vea ning põrkab kokku teise liiklusvahendiga.

Loe edasi: http://uudised.err.ee/v/valismaa/755b174e-a07b-4446-a0c4-80e3e8acd585/googlei-auto-sattus-esimest-korda-liiklusonnetusse

Vaata õnnetuse raportit siit.
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ricom2ger
HV veteran
ricom2ger

liitunud: 15.04.2009




sõnum 01.03.2016 11:35:46 vasta tsitaadiga

Inimesel on isegi raske mõista ja arvestada bussijuhtidega. Mida siis veel autost tahta icon_lol.gif
_________________
Kamehameha in your face!
Kommentaarid: 123 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
2korda2
HV kasutaja

liitunud: 19.07.2003




sõnum 01.03.2016 12:45:42 vasta tsitaadiga

Polnud siiski esimene kord õnnetusse sattuda. Oli esimene kord, kui AI paistab süüdlane olema (juriidiliselt). Raportit lugedes jääb siiski mulje, et AI eeldas kaasliiklejalt (bussijuht) mõistlikku lähenemist olukorrale. Bussijuht arvas teisiti.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 01.03.2016 12:47:38 vasta tsitaadiga

Ehknsiis esimesena tuleks bussijuhid arvutitega asendada, kui arvuti teab mis on mõistlik aga bussijuht ei tea icon_biggrin.gif
_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru
Dirty Harry

liitunud: 05.09.2002




sõnum 01.03.2016 13:18:29 vasta tsitaadiga

link :: Google Self-Driving Car Caused its First Accident

Vähe põhjalikum artikkel kah sel teemal.
Kommentaarid: 181 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kris
HV kasutaja

liitunud: 24.09.2003




sõnum 01.03.2016 13:38:30 vasta tsitaadiga

Nagu Google kinnitas, on sisse viidud tarvara uuendus kuna erinevalt väikeautodest ei kipu suured masinad isesõitvatele autodele teed andma:
"From now on, our cars will more deeply understand that buses (and other large vehicles) are less likely to yield to us than other types of vehicles."

terv
kris.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 01.03.2016 14:43:19 vasta tsitaadiga

Mingist ajakirjast hiljaaegu lugesin neist isesõitvate autostumisega tulenevatest eetilistest ja ka filosoofilistest küsimustest. Kui kunagi isesõitvad sõidukid hakkavad liiklema tekib tehisintellektil olukordi, kus tuleb teha otsuseid inimelude üle. Stiilis, kui mägiteel satuvad vastakuti isesõitev auto ja buss, ning kokkupõge on vältimatu, millest peaks tehisintellekt lähtuma, kas sõiduauto peaks pöörama kuristikku ja kokkupõrget bussiga vältima, sest bussis on rohkem inimesi ja saab päästa rohkem inimesi, või peaks laskma kokkupõrkel toimuda ja mõlemad sõidukid võivad kurisikku kukkuda ning avariis saavad inimesed mõlemas sõidukis viga või surma. Oli veel variant, kus isesõitev auto võib hoopis egoistlikult otsustada mitte inimeludest lähtuvalt, vaid tehnikast lähtuvalt - kus eesmärk ei ole säästa elusid vaid iga sõiduk püüab päästa end. Kui ühe sõiduki enda päästmine toob kaasa teise liikuri suuremad kahjud, võib see kaasa tuua ka inimkahjud.
Kui ekstreemsetes oludes inimelude üle hakkab otsustama sõiduk, kes surmade ja kahju korral vastutab, kas reisija, kes ostis isesõitva sõiduki ning andis peenes kirjas lepingule oma allkirja, või jääb tootjavastutus samuti.
Ei saa välistada ka autotootjate konkurentsi, kus rikkamal inimesel on võimalik osta lisavarustusega auto, mille tehisintellekt on sätitud säästma igal juhul oma reisija elu, seda ka teiste autode ennetava ründamise või kahjustamisega icon_smile.gif
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
virks
HV Guru

liitunud: 19.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.03.2016 14:56:14 vasta tsitaadiga

H_K, kas arvad, et inimesed teevad sellistes olukordades alati kõige õigemad otsused?
Kommentaarid: 525 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 419
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 01.03.2016 15:09:38 vasta tsitaadiga

virks kirjutas:
H_K, kas arvad, et inimesed teevad sellistes olukordades alati kõige õigemad otsused?
ei
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degrass
HV kasutaja
degrass

liitunud: 23.12.2004




sõnum 01.03.2016 15:18:02 vasta tsitaadiga

H_K viitab pigem vastutuse probleemile. Kui inimene otsustab potentsiaalselt ohtliku olukorra tekitada, siis on olemas süüdlane, kes peaks oma tegude eest vastutama. Kuidas laieneb vastutus AI'le? Juhe seinast on karistus väärteo eest? Kas AI'l on enesealalhoiu instinkt ja ta on oma eksitensist teadlik ning lähtub oma valikutes võimalusest, et tal on midagi kaotada?

Kohalik liiklusstatistika annab mõista, et riskivõtmine on normaalne ning paar vigastatud on paratamatus. Mis saab siis, kui AI peaks õppima kogemustest ja kaasliiklejate käitumisest?

Kui AI eesmärk on õnnetust ära hoida ning inimelu säästa, siis mida teha olukorraga, kus inimesest autojuhid hakkavad ära kasutama, AI seda käitumist ning ennast liikluses kehtestama?

Ühes võib kindel olla, autotööstus selle eest vastutama ei hakka.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 01.03.2016 15:20:50 vasta tsitaadiga

kris kirjutas:
Nagu Google kinnitas, on sisse viidud tarvara uuendus kuna erinevalt väikeautodest ei kipu suured masinad isesõitvatele autodele teed andma:
"From now on, our cars will more deeply understand that buses (and other large vehicles) are less likely to yield to us than other types of vehicles."
kumab läbi lähenemine, et väiksemaid/nõrgemaid kaasliiklejaid nagu tohiks lihtsalt jõuga kõrvale lükata.......
( õige tegevusmall olnuks piisavalt eespool olevat teed ja takistusi analüüsida ja pidurdada/seisma jääda vajadusel ! )
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ab79
HV kasutaja

liitunud: 17.10.2012




sõnum 01.03.2016 15:27:01 vasta tsitaadiga

vältimatu kokkupõrke võimaluse korral pole enam lihtsalt aega kaalultleda, kumma osapoole kahjud on suuremad. Lennukitel on näiteks olemas kokkupõrkevastane süsteem. Need süsteemid, kui inimene selle tegevusse ei sekku (on teada juhtum, kus inimese sekkumise tõttu tekitati katastroof), on üsna turvalised ja lahendavad kokkupõrkeohu korral vastavalt kokkulepitud reeglitele, kes peab laskuma, pöörama paremale, vasakule või kõrgemale tõusma. Seejuures ei kaalutle kumbki lennuki süsteem, kummal juhul oleksid kahjud suuremad vms. Selleks, et isejuhtivad autod samal printsiibil käituksid, peaks kõik inimesed autojuhtimisest loobuma või tuleks luua tsoonid kus liiklevad ainult juhita autod, sest inimfaktor on määramatu ja eksimise võimalust ei saa välistada, kuna inimene on emotsionaalne olend võib mõnikord emotsiooni ajel teha vale otsuse. automaatsed süsteemid aga peaksid olema emotsioonitud. Ajani, millal tehisintellekt peaks emotsioone tajuma ja inimese moodi käituma ning otsuseid vastu võtma, läheb väga kaua aega. Võib-olla elu Maa peal leiab oma lõpu enne, kui see teoks saab, ei tea.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 01.03.2016 16:31:29 vasta tsitaadiga

... päris fantaasiasse pole mõtet siinkohal laskuda, esialgu on neil autodel tegemist, et hinnata seda kõige primaarsematki, mis on vajalik teel püsimiseks ja võimalike vahetute ohtudega toime tulemiseks (käesolev uudis on selle ehe näide). Igasugune kaudne filosoofia on hetkel veel ulmevaldkonda kuuluv ja pigem jääks enne juriidika taha kinni, kui elektroonika ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 01.03.2016 17:06:22 vasta tsitaadiga

Minu meelest ei ole sugugi kaugem filosoofia. Niipea kui isesõitvad autod saavad liikluses reaalsuseks, kerkib loomulik küsimus, miks mitte rakendada elektroonika täit potentsiaali. Teadupärast isesõitvate autode puhul toimib samuti see "asjade internet", kus autod nö tunnevad üksteist ja see võimaldab kasutada näiteks väiksemaid pikivahesid ja seeläbi teelõigu läbilaskevõimet kasvatada ja muud sarnast. Üsna loogiline on sel juhul autodele õpetada, või reguleerida autod kokkupõrgete puhuks käituma. Nii ongi võimalik ette anda, kui auto ja buss on vältimatul kokkupõrkekursil, saab üks auto end suurema õnnetuse vältimiseks ohverdada (see auto vs buss kuristiku näide).
Probleem selles seisnebki, et täna inimene ei tee sellistes oludes ratsionaalset otsust ja nii autojuht kui bussijuht üritavad alateadvuslikult ennast päästa, sedagi ilma igasuguse kaalutlemisajata ja lihtsalt reflektoorselt reageerides, ja see reageerimine ise on inimese puhul juba aeglasem, kui elektroonikal. Nii on võimalik sõidukid eelprogrammeerida avariioludes otsustama väikema kahju kasuks, mis praktikas võib hakata veider välja nägema, kus sinu väikesõiduk ei eksi millegagi, ent sõiduk otsutab nt bussi kui enamate elude päästmiseks ohverdada sind icon_smile.gif Samas kui ise juhtides sa tõenäoliselt end ei ohverdaks, vaid valiksid mistahes muu, ka teadmata tulemusega võimaluse end letaalsusest säästa.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 01.03.2016 17:19:02 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
kris kirjutas:
Nagu Google kinnitas, on sisse viidud tarvara uuendus kuna erinevalt väikeautodest ei kipu suured masinad isesõitvatele autodele teed andma:
"From now on, our cars will more deeply understand that buses (and other large vehicles) are less likely to yield to us than other types of vehicles."
kumab läbi lähenemine, et väiksemaid/nõrgemaid kaasliiklejaid nagu tohiks lihtsalt jõuga kõrvale lükata.......
( õige tegevusmall olnuks piisavalt eespool olevat teed ja takistusi analüüsida ja pidurdada/seisma jääda vajadusel ! )
Ilmselt oleks sa ise ka sinna ära reastunud ja alles siis näinud, et teel on takistus.
Lisaks pole vahet, ootamatu takistuse korral tuleb kuidagi hakkama saada.
Kas sa ootaks siis lõputult kuni tekib samariitlane, kes sulle teed annab või lähed ja surud natukene, et mõistliku ajaga läbi saada ja parempööre ära teha?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 01.03.2016 17:31:52 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
Mnator kirjutas:
kris kirjutas:
Nagu Google kinnitas, on sisse viidud tarvara uuendus kuna erinevalt väikeautodest ei kipu suured masinad isesõitvatele autodele teed andma:
"From now on, our cars will more deeply understand that buses (and other large vehicles) are less likely to yield to us than other types of vehicles."
kumab läbi lähenemine, et väiksemaid/nõrgemaid kaasliiklejaid nagu tohiks lihtsalt jõuga kõrvale lükata.......
( õige tegevusmall olnuks piisavalt eespool olevat teed ja takistusi analüüsida ja pidurdada/seisma jääda vajadusel ! )
Ilmselt oleks sa ise ka sinna ära reastunud ja alles siis näinud, et teel on takistus.
Lisaks pole vahet, ootamatu takistuse korral tuleb kuidagi hakkama saada.
Kas sa ootaks siis lõputult kuni tekib samariitlane, kes sulle teed annab või lähed ja surud natukene, et mõistliku ajaga läbi saada ja parempööre ära teha?
silmamõõt ja luust kupli all olev pardakompuuter on siiani suutnud õigeid otsuseid teha ja kus pääseb avariita läbi seal olen läbi lipsanud või suure kahtluse korral seisma pidurdanud - selline on senine praktika, tuleviku eest ei vastuta, aastad võivad hakata rolli mängima tasapisi icon_cool.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sathanas
HV kasutaja

liitunud: 31.07.2003




sõnum 01.03.2016 18:16:06 vasta tsitaadiga

Kristjan Port kommenteeris protaalis väga huvitavalt, see, et google auto jälgib sajaprotsendiselt liikluseeskirju ei paranda liiklusohutust, see toimiks ainult siis kui kogu liiklus koosnes masinlikest google autodest. Mõnikord on vaja inimese loomingulist lähenemist ja liikluseeskirjadele eiramist. näiteks ümberreastusmisel ei poe kahe auto vahele kui ei ole piisav pikivahe, võib google auto rea kadumisel hoopis peatuda keset teed tekitades liiklusohtliku olukorra. Võis siis ühtlases liiklusvoos 90nega sõitmine kui kõik teised sõidavad 100ga, jne. Tasub kuulata.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 01.03.2016 18:57:09 vasta tsitaadiga

USA's õnneks hetkel seda muret väga pole, et kõik massiliselt kiirust ületaks nagu siin.
Seal võid hoiatuse/trahvi saada ka +1 ületuse eest, kui politsei mõõtma satub.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degrass
HV kasutaja
degrass

liitunud: 23.12.2004




sõnum 01.03.2016 19:08:41 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... päris fantaasiasse pole mõtet siinkohal laskuda, esialgu on neil autodel tegemist, et hinnata seda kõige primaarsematki, mis on vajalik teel püsimiseks ja võimalike vahetute ohtudega toime tulemiseks (käesolev uudis on selle ehe näide). Igasugune kaudne filosoofia on hetkel veel ulmevaldkonda kuuluv ja pigem jääks enne juriidika taha kinni, kui elektroonika ...


Kui ma asjast õieti aru olen saanud, vastab päris suurele osale meie "google" päringutele AI, mille/kelle puhul ei ole päris 100% teada, miks ta just nii vastab, nagu ta seda teeb. Olen päris kindel, et isemõtlevate autode puhul saab AI mingis osas vabad käed. Kui palju me oleme võimelised võimaliku käitumist ette nägema?

Mingi osa suudavad eelnevalt paika pandud käitumisreeglid ära katta, kuid mis saab ülejäänuga? Päris tore oleks istuda 90km/h liikuvas masinas, mille puhul on näiteks 2%'ne tõenäosus, et teekonnal tekib olukord, mida masin ei suuda etteantud reeglite põhjal lahendada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hondaa
Kreisi kasutaja
hondaa

liitunud: 09.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.03.2016 19:57:21 vasta tsitaadiga

H_K, kas sa oled nõus ostma auto, mille puhul sa tead, et see sind sellises olukorras kuristikust alla saadab? Ei? Siis vist leidsime sellele filosoofilisele küsimusele vastuse beer_yum.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
2ndalpha
HV kasutaja
2ndalpha

liitunud: 03.11.2004




sõnum 01.03.2016 20:05:48 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
USA's õnneks hetkel seda muret väga pole, et kõik massiliselt kiirust ületaks nagu siin.
Seal võid hoiatuse/trahvi saada ka +1 ületuse eest, kui politsei mõõtma satub.

65 alas 75-80 sisemises reas on täiesti tavaline.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 01.03.2016 20:06:52 vasta tsitaadiga

2ndalpha kirjutas:
mikk36 kirjutas:
USA's õnneks hetkel seda muret väga pole, et kõik massiliselt kiirust ületaks nagu siin.
Seal võid hoiatuse/trahvi saada ka +1 ületuse eest, kui politsei mõõtma satub.

65 alas 75-80 sisemises reas on täiesti tavaline.

Sekundeerin. Politsei võtab väga rahulikult, kui liiklusvool on ühtlane, isegi kui kõik ületavad mõõdukalt kiirust.
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ab79
HV kasutaja

liitunud: 17.10.2012




sõnum 01.03.2016 21:05:08 vasta tsitaadiga

Sathanas kirjutas:
Kristjan Port kommenteeris protaalis väga huvitavalt, see, et google auto jälgib sajaprotsendiselt liikluseeskirju ei paranda liiklusohutust, see toimiks ainult siis kui kogu liiklus koosnes masinlikest google autodest. Mõnikord on vaja inimese loomingulist lähenemist ja liikluseeskirjadele eiramist. näiteks ümberreastusmisel ei poe kahe auto vahele kui ei ole piisav pikivahe, võib google auto rea kadumisel hoopis peatuda keset teed tekitades liiklusohtliku olukorra. Võis siis ühtlases liiklusvoos 90nega sõitmine kui kõik teised sõidavad 100ga, jne. Tasub kuulata.


reaalselt võttes peaksidki kõik niipalju kui võimalik liiklema vastavalt seadusele. küsimus on aga selles, et teinekord on mõistlik näiteks loobuda eesõigusest, aga sellega see google auto ilmselt ei arvesta. kasvõi näiteks sellise inimliku käitumisega kui eessõitev annab märku, tee ees on vaba, mine mööda... väheusutav, et google auto hakkab möödasõitu sooritama...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 02.03.2016 01:17:31 vasta tsitaadiga

degrass kirjutas:
DigeBeni kirjutas:
... päris fantaasiasse pole mõtet siinkohal laskuda, esialgu on neil autodel tegemist, et hinnata seda kõige primaarsematki, mis on vajalik teel püsimiseks ja võimalike vahetute ohtudega toime tulemiseks (käesolev uudis on selle ehe näide). Igasugune kaudne filosoofia on hetkel veel ulmevaldkonda kuuluv ja pigem jääks enne juriidika taha kinni, kui elektroonika ...


Kui ma asjast õieti aru olen saanud, vastab päris suurele osale meie "google" päringutele AI, mille/kelle puhul ei ole päris 100% teada, miks ta just nii vastab, nagu ta seda teeb. Olen päris kindel, et isemõtlevate autode puhul saab AI mingis osas vabad käed. Kui palju me oleme võimelised võimaliku käitumist ette nägema?

Mingi osa suudavad eelnevalt paika pandud käitumisreeglid ära katta, kuid mis saab ülejäänuga? Päris tore oleks istuda 90km/h liikuvas masinas, mille puhul on näiteks 2%'ne tõenäosus, et teekonnal tekib olukord, mida masin ei suuda etteantud reeglite põhjal lahendada.

... võrdled kassipiltide otsimist elu ja surma üle otsustava AI-ga? Mis planeediga sa pihta oled saanud icon_lol.gif võiksid ennast harida ja välja arvutada, kui suur on praegu n. Tallinn - Tartu trassil võimalus õnnetusse sattuda, läheksid ilmselt enneaegselt halliks, kui tulemust näed ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ummiq
HV veteran
ummiq

liitunud: 20.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.03.2016 09:37:43 vasta tsitaadiga

degrass kirjutas:
...
Mingi osa suudavad eelnevalt paika pandud käitumisreeglid ära katta, kuid mis saab ülejäänuga? Päris tore oleks istuda 90km/h liikuvas masinas, mille puhul on näiteks 2%'ne tõenäosus, et teekonnal tekib olukord, mida masin ei suuda etteantud reeglite põhjal lahendada.
Ilmselt pidurdab masin lihtsalt hoo maha. Autokoolis ka ju õpetatakse, et ohuolukorras on kõige kindlam pidurit tallata autot mitte kuhugi poole manööverdades, sest kui sa lisaks äkkpidurdusele ka näit. põike paremale teed, tekitad kohe teise täiendava ohu- ees on äkitselt pidurdav auto + ees on auto, mis äkkpidurduse ajal paremale põikab. Midagi sellist icon_smile.gif
_________________
--
Urmas

Kommentaarid: 200 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 173
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Google'i auto sattus esimest korda liiklusõnnetusse mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.