Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 684, 685, 686 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
40%
 40%  [ 24 ]
10-8a
18%
 18%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
5%
 5%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 60

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
andrez3d
HV veteran
andrez3d

liitunud: 29.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.12.2015 13:05:44 vasta tsitaadiga

Tanel468 kirjutas:
ma võin spotteriks tulla icon_razz.gif


Erick ei jaga endiselt arty mängimisest midagi. Kui alguses oli juttu staatilise tanki tabamisest 1000 meetri pealt, siis jutu sees hakkab ta juba rääkima liikuva pisikese mediumi laskmisest, kes teab, et arty teda laseb. Ükski arty ei raiska mõttetule ringi sõitvale tankile mitte ühtegi mürsku, kui see abstraktselt mööda põldu kihutab. Kui ma rääkisin 50 Km/h sõitvatest tankidest, siis ma rääkisin tankidest, mis sõidavad positsioonidele ja arvavad, et neid keegi ei puuduta.
Kommentaarid: 96 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gemini
HV Guru

liitunud: 03.12.2001




sõnum 31.12.2015 13:39:08 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
On sedagi proovitud, aga mu meelest see liiga toores veel. Ja eks minusugune statsipede vajab ikka ka mõnda korralikku statsisaiti, kus enda progressi jälgida. Muidu raske mängus motti hoida.

Hetkel ei ole devidel plaanis anda ligipääsu AW API-le - seega hetke seisuga ei tule AW-le mode ja igasuguseid statistika trackereid.
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 31.12.2015 13:48:38 vasta tsitaadiga

andrez3d kirjutas:
Tanel468 kirjutas:
ma võin spotteriks tulla icon_razz.gif


Erick ei jaga endiselt arty mängimisest midagi. Kui alguses oli juttu staatilise tanki tabamisest 1000 meetri pealt, siis jutu sees hakkab ta juba rääkima liikuva pisikese mediumi laskmisest, kes teab, et arty teda laseb. Ükski arty ei raiska mõttetule ringi sõitvale tankile mitte ühtegi mürsku, kui see abstraktselt mööda põldu kihutab. Kui ma rääkisin 50 Km/h sõitvatest tankidest, siis ma rääkisin tankidest, mis sõidavad positsioonidele ja arvavad, et neid keegi ei puuduta.


Ei, ma ikkagi mõtlesin sirgjoones sõitu üle maastiku. Kui ma seal rapsima hakkaks, siis sul poleks üldse võimalust ju. Ja mõõdab mõlemat, nii staatilise kui sirgjoones 50km/h liikuva tanki tabamist. Seda võib lausa striimida.

_________________
WoT Stats Twitch Stream


viimati muutis erick 31.12.2015 13:48:56, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 31.12.2015 13:48:44 vasta tsitaadiga

gemini kirjutas:
erick kirjutas:
On sedagi proovitud, aga mu meelest see liiga toores veel. Ja eks minusugune statsipede vajab ikka ka mõnda korralikku statsisaiti, kus enda progressi jälgida. Muidu raske mängus motti hoida.

Hetkel ei ole devidel plaanis anda ligipääsu AW API-le - seega hetke seisuga ei tule AW-le mode ja igasuguseid statistika trackereid.

Kusjuures eile kui WoTi mängisin, siis polnud ühtegi modi peal ja kuidagi rahulikum oli mängida kohe. (ei saanud lahingu alguses infarkti, et tiim koosneb poola ja tšehhi idiootidest) icon_lol.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 01.01.2016 21:51:32 vasta tsitaadiga

Tegime siis striimis ka väikese poolteadusliku testi, tulemused olid minu jaoks küll üllatavad ja muutsid päris oluliselt mu arvamust sellel teemal.

BC 155 58, hea crew ja kogenud arta mängija

1000m distantsilt seisvat mediumit lastes direct hit tabavusprotsent 7/10 ehk 70%.
500m distantsilt seisvat mediumit lastes direct hit tabavusprotsent 6/10 ehk 60%.
1000m distantsilt sirgjoones 50km/h+ sõitva mediumi direct hit tabavusprotsent 4/10 ehk 40%. (palju õnne tasuta õlle puhul, andrez3d!)

Kui kaks esimest testi mõõtsid puhast mehhaanilist RNG-d, siis viimane test mõõtis samavõrd ka skilli.

Test ise on vaadatav siin: http://www.twitch.tv/senpaierick/v/33008320

_________________
WoT Stats Twitch Stream


viimati muutis erick 02.01.2016 01:57:29, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 01.01.2016 22:33:33 vasta tsitaadiga

Reload timer peal ja puha icon_biggrin.gif Mad skillz
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 01.01.2016 22:45:34 vasta tsitaadiga

erick, 4-tunnise video pealt peaks üles otsima selle õige koha?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 01.01.2016 22:51:11 vasta tsitaadiga

mikk36, päris pikk segment on, klõpsides leiab kiiresti üles.

Viimase 1000 lahingu WN8 läheneb vaikselt 2000-le, kui viitsiks rohkem mängida, siis oleks juba käes.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DamienDK
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2005




sõnum 01.01.2016 22:57:01 vasta tsitaadiga

erick, et arta mängimine totaalne RNG ei olegi?
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andrez3d
HV veteran
andrez3d

liitunud: 29.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.01.2016 23:57:32 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:

1000m distantsilt sirgjoones 50km/h+ sõitva mediumi direct hit tabavusprotsent 4/10 ehk 40%. (palju õnne tasuta õlle puhul, andrez3d!)
7


Loodan, et aitad ka juua seda, mille ma välja valisin.

Kommentaarid: 96 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 02.01.2016 01:56:38 vasta tsitaadiga

Sry, vale link sai postitusse, see on õige 20min jupp: http://www.twitch.tv/senpaierick/v/33008320

maatriks kirjutas:
Reload timer peal ja puha icon_biggrin.gif Mad skillz


Ma ei saa aru, mida sa öelda üritad. Reload timer annab superunicum skille v?

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 02.01.2016 10:15:25 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
maatriks kirjutas:
Reload timer peal ja puha :D Mad skillz


Ma ei saa aru, mida sa öelda üritad. Reload timer annab superunicum skille v?
Ei anna, küll parandab ta mängija tulemust.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erik71284
HV kasutaja
erik71284

liitunud: 25.02.2004




sõnum 02.01.2016 12:37:59 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Sry, vale link sai postitusse, see on õige 20min jupp: http://www.twitch.tv/senpaierick/v/33008320

maatriks kirjutas:
Reload timer peal ja puha icon_biggrin.gif Mad skillz


Ma ei saa aru, mida sa öelda üritad. Reload timer annab superunicum skille v?


Vaatasin selle testi ära ja tahaks oma kaks senti lisada, mis puudutab teie vaidlust arty täpsus vs laske kaugus. Esiteks ma ei ole päris kindel, kuidas ballistilist hajumist mängus simuleeritud on, seega ei pruugi järgnevad analoogiad mängus kehtida, küll aga päris elus. Esiteks tahaks öelda, et saadud tulemused olid häirivalt head arvestades arty täpsuse väärtust mängus.

Põhimõte seisneb selles, et mida väiksem laskenurk (laskenurka mõjutab ka laskja ja sihtmärgi vaheline kõrguste vahe), seda väljavenitatuma ellipsoidi moodustavad tabamused. Seega näiteks tankiga on väga keeruline saada otsetabamust kaevikus istuva sõduri pihta, sest väga väikene eksimus tähendab puudu- või ülelendu. Vastupidiselt mida suurema tõstenurgaga lasta, seda enam lähemeb tabamuste ellips ringi kujule, küll aga suureneb hajuvus. Näiteks miinipildujaga, mille tõstenurk on 60-80 kraadi on seetõttu lihtsam kaevikut tabada. Suure laskenurgaga relvade puhul suureneb märgatavalt lennuaeg ja sellest tulenevalt on välistel mõjutajatel rohkem aega oma mõju avaldada, ning mürsku/ miini oma kursilt kõrvale juhtida. Sama loogika kehtib ka kaugemale laskmise puhul, ehk välistel mõjutajatel on rohkem aega mõjuda. Seega lühike järeldus on, et mida kaugemale lasta, seda suuremaks muutub tõstenurk ja seda enam muutub hajuvus ellipsist ringi kujulisemaks, seda küll täpsuse arvelt. Mängu loogikasse ülekandes peaks lähedal olevate sihtmärkide puhul mürsk suurema tõenäosusega, kas üle või puudu lendama vt. Joonis 1(põhjus miks sihitakse torni taha laske) ja kaugemate sihtmärkide puhul peaks olema vähem tabamusi, kuid mürsud kukuvad tanki suhtes valdavalt lähemale ja teevad splashi vt. Joonis 2.

Joonis 1
Spoiler Spoiler Spoiler


Joonis 2
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 02.01.2016 13:41:25 vasta tsitaadiga

Mängus toimib sihtimine nii nagu korrektne eeldada on, oskajamad mängijad sihivad ise sobivale/eelistatud kaugusele masinate taha, seda ka põhjusel, et kui sihtmärk ära kaob, siis sihitav kõrgus ei muutu, kuna maapind on madalamal tanki kerest, kuhu enne sihtisid.
Seda siis seetõttu, et sihik üritab välja kalkuleerida kohta, kus mürsu trajektooril läbi sinu sihitud punkti jõuaks see maapinnani/kõva objektini.
Näiteks sihtides tanki arvutatakse trajektoor läbima tanki kerel sihitud kohta ja siis edasi maapinda. Sihtides otse maapindaei ole seda läbimist vaja kalkuleerida ja sihik käitub seeläbi stabiilsemalt, kuna puuduvad eri kõrgused, mida kere puhul arvestada tuleb (kuppel kõrgemal kui nina, eri kõrgused ninal jne).

Mingi aeg oli (pole kursis hetkeseisuga) olemas ka üks mod, millega sai vaatenurka muuta liikursuurtükiga sihtides selliseks, et näitaks umbes 30 kraadise nurga alt sihikut, mis aitas sihtida näiteks kallakul olevaid masinaid, kuna hajumisrõngas oli enamvähem ringi kujuline sedasi ellipsi asemel, mis ülevaltvaates on.

Kaugus vs täpsus:
Sinu tankivalik mängis palju rolli selles, et lähemalt lastes kehvem täpsus oli: sul oli väga madal tank. E 50'ga sõites oleks tulemus samasse auku olnud, kuna selle küljeprofiil vs pealtprofiil on palju rohkem samasse auku.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 02.01.2016 13:57:06 vasta tsitaadiga

maatriks kirjutas:
erick kirjutas:
maatriks kirjutas:
Reload timer peal ja puha icon_biggrin.gif Mad skillz


Ma ei saa aru, mida sa öelda üritad. Reload timer annab superunicum skille v?
Ei anna, küll parandab ta mängija tulemust.


Ainus viis kuidas ta parandab mängija tulemust on see, et saad teadlikuks oma reloadi pikkusest ja näed, kuidas erinevad crew skillid ja lisavarustus seda mõjutavad. Aitab informeeritumaid otsuseid teha kui tanki seadistad.

Aga suht pull küll et sa nii lihtsat asja pead suureks eeliseks, tekib lausa küsimus, et mida sa veel nendest modidest arvaksid, mis kuvavad vastase tanki info sulle (soomus, kahuri pene ja dam, view range) niipea kui sihik sellel peatub, või siis näitab sulle sihikul oleva vastase tanki osa soomuse paksust sihiku kõrval. Tomatist saab koheselt platinum uunikum? icon_smile.gif

Ma muidugi ei saa siiani aru, miks osad mängijad ise mode ei installi. Aslain.com on olemas modpack koos kasutajasõbraliku installeriga (isegi iga modi preview on seal, näitab täpselt screenshotioga mis ja kuhu tuleb), see on tasuta ja igaüks kes viitsib võib selle endale peale panna. Tundub selline mõttetu jonn, et maa on ikka lapik kuni ma elus olen vms icon_smile.gif

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 02.01.2016 14:31:03 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
maatriks kirjutas:
erick kirjutas:
maatriks kirjutas:
Reload timer peal ja puha icon_biggrin.gif Mad skillz


Ma ei saa aru, mida sa öelda üritad. Reload timer annab superunicum skille v?
Ei anna, küll parandab ta mängija tulemust.


Ainus viis kuidas ta parandab mängija tulemust on see, et saad teadlikuks oma reloadi pikkusest ja näed, kuidas erinevad crew skillid ja lisavarustus seda mõjutavad. Aitab informeeritumaid otsuseid teha kui tanki seadistad.
Naljamees, see info on sul niigi garaazis olemas, ilma Reload Timer't kasutamatagi.
Spoiler Spoiler Spoiler

Timer uunikumi loomulikult ei tee, samas lahingus üheaegselt mitu-mitme vastu on see üsnagi abiks. Mitte asendamatu, aga abiks.

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 02.01.2016 14:58:13 vasta tsitaadiga

bladerunner, ainult siis kui kasutad vastavat modi (päris irooniline, mis?). Stock garaaž ei näita seda infot.
_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DamienDK
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2005




sõnum 02.01.2016 15:04:23 vasta tsitaadiga

Minusugusele pooltomatile on modid nagu reload timer väga vajalikud, põhiliselt just sellepärast, et ei ole veel pähe õppinud enamus tankide statse. Super uunikumi nendega küll ei tee, sest modid ei paranda mu positsioonivalikuid, reageerimiskiirust jne, kuid uunikumilähedasi tulemusi aitavad küll osades sessioonides ära tuua.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 02.01.2016 15:35:19 vasta tsitaadiga

erick, puhtast XVM-st piisab (päris irooniline, mis?).
Ja üleüldse, jutt käis Reload Timer'st ja sellest, et sinu arvates see muud kasulikku peale selle "et saad teadlikuks oma reloadi pikkusest ja näed, kuidas erinevad crew skillid ja lisavarustus seda mõjutavad." ei anna. IMHO on see viimane asi mida ta annab. Relva laadimise kestvus on ju niigi lahingu ajal näha, milleks ma peaksin selleks veel Reload Timer-i paigaldama?
XVM abil näen ma sedasama infot juba enne lahingut ja saan koheselt tagasisidet, palju nt. lisatoit annab. Mu IS-3 näite puhul väheneb laadimisaeg 10,98s -> 10,52s peale.

Ja on ikka vaks vahet, kas ma tean omaenda laadimisaega või mis seisus nt. 3 mu vastas istuvat tanki laadimisaegadega parasjagu on.
... järgmisena topid sa omale WarPacki vms iganes see sihiku laserkiirt näitas peale ja väidad et peale selle, et ekraanile tekib lahe punane kiir millega tore ringi vehkida, see ei annagi. icon_lol.gif

erick see et sul Reload Timer peal on ei morjenda suurt kedagi, tõesti, uunikumiks sellega ei saa, aga hakata mingit iba ajama, et see on ennekõike ainult su oma meeskonna ja tanki seadistamiseks, ka ei maksa.
Oled hea mängija, oled, aga ära seepärast teisi lollideks ka pea.

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 02.01.2016 18:19:24 vasta tsitaadiga

ot:
Pooltel juhtudel ma ei saa aru, mida sa näidata üritad. XVM on samuti mod. See sama reload timer tuleb XVMiga by default ja garaažisisene samuti. Kui sa arvad, et minu tasemel mängija puhul see on mingi oluline faktor lahingus, siis sa eksid. Ma arvutasin neid reload aegu käsitsi kokku enne seda kui XVMi olemasolust aimugi oli.

Pigem oli iba sinu jutt, et reload aeg on garaažis niigi näha. Tomatitel on alati 100 vabandust varnast võtta, miks teised neist paremaid tulemusi näitavad, aga ei ole "tegelikult" paremad mängijad. Ära ole üks neist.


EDIT: tundub, et siin on arutelus segamini läinud kaks "reload timerit". Mul on ainult see reload timer, mis näitab enda tanki reloadi sekundites. Eelpool vist räägiti sellest, mis näitab vaenlase tankide reloade sekundites. Sellist ma enam ei kasuta ammu.

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
brokenarm
Kreisi kasutaja
brokenarm

liitunud: 23.01.2007




sõnum 02.01.2016 22:17:14 vasta tsitaadiga

Te botid võiks ka aru saada, et see vastase reload timer näitab ainult base reloadi, ehk siis ühesõnaga on suht useless.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 02.01.2016 22:20:55 vasta tsitaadiga

Noh erick, said nüüd natuke targemaks artyde pealt? Skill ikka loeb küll ja igamees artyga väga hästi ei lase. Artyd on tunnetuse küsimus ehk siis artyga mängimine ongi vbl siin mängus tõeliselt hea mängija tunnuseks. Tetrise ladumise saab lõpuks igaüks selgeks, aga proovi mängida midagi kus järgmine klots polegi ette ennustatav. Mida raskemate masinatega mängid ja suudad võita, seda parem mängija sa oled. Kui mängida OP tankidega siis oled ikkagi keskpärane mängija kellel on lihtsalt nõks selgeks saadud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 02.01.2016 22:23:43 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
ot:
Pooltel juhtudel ma ei saa aru, mida sa näidata üritad. XVM on samuti mod. See sama reload timer tuleb XVMiga by default ja garaažisisene samuti. Kui sa arvad, et minu tasemel mängija puhul see on mingi oluline faktor lahingus, siis sa eksid. Ma arvutasin neid reload aegu käsitsi kokku enne seda kui XVMi olemasolust aimugi oli.

Pigem oli iba sinu jutt, et reload aeg on garaažis niigi näha. Tomatitel on alati 100 vabandust varnast võtta, miks teised neist paremaid tulemusi näitavad, aga ei ole "tegelikult" paremad mängijad. Ära ole üks neist.


EDIT: tundub, et siin on arutelus segamini läinud kaks "reload timerit". Mul on ainult see reload timer, mis näitab enda tanki reloadi sekundites. Eelpool vist räägiti sellest, mis näitab vaenlase tankide reloade sekundites. Sellist ma enam ei kasuta ammu.
Viimases videos on batchat arty reload timer jooksmas igatahes samal ajal kui sina oled Type 59-s.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 02.01.2016 22:43:31 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
ot:
Pooltel juhtudel ma ei saa aru, mida sa näidata üritad. XVM on samuti mod. See sama reload timer tuleb XVMiga by default ja garaažisisene samuti. Kui sa arvad, et minu tasemel mängija puhul see on mingi oluline faktor lahingus, siis sa eksid. Ma arvutasin neid reload aegu käsitsi kokku enne seda kui XVMi olemasolust aimugi oli.

Pigem oli iba sinu jutt, et reload aeg on garaažis niigi näha. Tomatitel on alati 100 vabandust varnast võtta, miks teised neist paremaid tulemusi näitavad, aga ei ole "tegelikult" paremad mängijad. Ära ole üks neist.


EDIT: tundub, et siin on arutelus segamini läinud kaks "reload timerit". Mul on ainult see reload timer, mis näitab enda tanki reloadi sekundites. Eelpool vist räägiti sellest, mis näitab vaenlase tankide reloade sekundites. Sellist ma enam ei kasuta ammu.
Viimasest Twitchi striimist:
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 02.01.2016 23:16:15 vasta tsitaadiga

mikk36, erick on õigus, ma ilma videot vaatamata arvasin ja mu kommentaarid käisid selle versiooni kohta Reload Timer-st, mis näitab kõikide spotitud vastaste hetke laadimist.
See mis erick-ul seal nurgas jookseb on tõesti XVM-i Damage Log, see näitab lisaks tabamustele ka viimasena sind tabanud vastase laadimisaega.
See teine Reload Timer on tunduvalt "võimekam".
Noh, nagu lisa Kuues Meel, et kas tasub varjest väljuda või mitte.
EU's lubatud aga NA & Asian mitte.

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 684, 685, 686 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.