praegune kellaaeg 05.08.2025 19:16:14
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
29.12.2015 14:28:28
|
|
|
Ka kümned taksod, kes ainult Taxify alla läksid, on logod maha loopinud; plafoon (kiri TAKSO peab eespool olema) ja hinnakiri ja seadmed on neil alles.
MuPo selle massanarhiaga vist väga ei tegele, Laste Maailma ja Otsa taksopeatus tühja küljega autosid täis pikemat aega.
Eile võtsin Taxify-st paar tööd, ühele sõisin ette, klient piilus alustuseks ukse vahelt sisse ja teatas, et maksaks kaardiga ja tšekki oleks ka pärast vaja, autosse tuli peale kinnitust, et mõlemat saab.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
huviline30
HV vaatleja
liitunud: 25.12.2011
|
29.12.2015 16:50:13
|
|
|
crackpot kirjutas: |
Ka kümned taksod, kes ainult Taxify alla läksid, on logod maha loopinud; plafoon (kiri TAKSO peab eespool olema) ja hinnakiri ja seadmed on neil alles.
MuPo selle massanarhiaga vist väga ei tegele, Laste Maailma ja Otsa taksopeatus tühja küljega autosid täis pikemat aega.
Eile võtsin Taxify-st paar tööd, ühele sõisin ette, klient piilus alustuseks ukse vahelt sisse ja teatas, et maksaks kaardiga ja tšekki oleks ka pärast vaja, autosse tuli peale kinnitust, et mõlemat saab. |
Kas mitte uue reegli kohaselt kaubamärk võib ka olla ainult sõiduki parempoolsel uksel?Vasakult poolt taksorivist mööda sõites jäebki mulje,et ilma kaubamärgita(keelatud) masinad.
|
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
29.12.2015 17:24:18
|
|
|
EMTA-l lausa leht: Uber või Taxify autojuhtide tulu maksustamisest
http://www.emta.ee/index.php?id=37704
Kui vastab tõele, et see füüsilise isiku teenuseosutamise võimalus, garanteerimaks "juhuslikku iseloomu" piiratakse kahele sõidule päevas ning ülejäänud kas lõpetavad või hakkavad ettevõtjaks, siis piraadi jaoks kaob selle tegevuse mõte majanduslikust nurgast ära.
2k kassa pealt 400 kohe käest Taxifyle, ma pole iial nii suurt frants+tööde tasu maksnud, suurim summa 270; aasta lõikes on seal Taxifyle minekul raha, millest taksokindlustused-paberid korras hoida, probleeme vältida ja jääb veel mõneks õlivahetuseks ka. Piraadil ei jää, õhus on siiski, ikka veel, KARS 372 risk ja sama maksukohustus, mis taksojuhil.
Taxify-le on 20% sõidu summalt muidugi parem kui 50 senti tellimuselt, kasumimarginaalid on üsna erinevad.
Kallutatusest oli juba juttu - ma jälle kaldun. Sinnapoole, et Tallinna taksoturg on 40 mln € ja võimalik, et rohkem aastakäibega raha ühest taskust teise tõstja ja võib leiduda pooli, kes usuvad, et siit on (lihtne) midagi võtta ja seda ka üritavad. Aga vaatamata uhkele käibele ei ole siit väga võtta, otsesel taksoteenusel (jättes kõrvale need frantsiisid, rendid ja vahendused) on kasumimarginaal ääretult armetu.
Edit: kaubamärk võib nüüd ühel pool olla jah, nagu hinnakiri alati on olnud, aga ikka peaks olema. Muidugi autos ka näed, kesse sind veab, äkki teenindajakaart ikka on.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
29.12.2015 18:13:20
|
|
|
huviline30 kirjutas: |
crackpot kirjutas: |
Ka kümned taksod, kes ainult Taxify alla läksid, on logod maha loopinud; plafoon (kiri TAKSO peab eespool olema) ja hinnakiri ja seadmed on neil alles.
MuPo selle massanarhiaga vist väga ei tegele, Laste Maailma ja Otsa taksopeatus tühja küljega autosid täis pikemat aega.
Eile võtsin Taxify-st paar tööd, ühele sõisin ette, klient piilus alustuseks ukse vahelt sisse ja teatas, et maksaks kaardiga ja tšekki oleks ka pärast vaja, autosse tuli peale kinnitust, et mõlemat saab. |
Kas mitte uue reegli kohaselt kaubamärk võib ka olla ainult sõiduki parempoolsel uksel?Vasakult poolt taksorivist mööda sõites jäebki mulje,et ilma kaubamärgita(keelatud) masinad. |
Jälakäijana nägin paremalt poolt ja sealt vaatasid nendel õhtutel vastu vaid taksoäppide logod. Isegi hinnakirju polnud akendel ega armatuuril.
|
|
Kommentaarid: 732 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
553 |
|
tagasi üles |
|
 |
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
29.12.2015 18:42:29
|
|
|
crackpot kirjutas: |
EMTA-l lausa leht: Uber või Taxify autojuhtide tulu maksustamisest
http://www.emta.ee/index.php?id=37704
Kui vastab tõele, et see füüsilise isiku teenuseosutamise võimalus, garanteerimaks "juhuslikku iseloomu" piiratakse kahele sõidule päevas ning ülejäänud kas lõpetavad või hakkavad ettevõtjaks, siis piraadi jaoks kaob selle tegevuse mõte majanduslikust nurgast ära.
2k kassa pealt 400 kohe käest Taxifyle, ma pole iial nii suurt frants+tööde tasu maksnud, suurim summa 270; aasta lõikes on seal Taxifyle minekul raha, millest taksokindlustused-paberid korras hoida, probleeme vältida ja jääb veel mõneks õlivahetuseks ka. Piraadil ei jää, õhus on siiski, ikka veel, KARS 372 risk ja sama maksukohustus, mis taksojuhil.
Taxify-le on 20% sõidu summalt muidugi parem kui 50 senti tellimuselt, kasumimarginaalid on üsna erinevad.
Kallutatusest oli juba juttu - ma jälle kaldun. Sinnapoole, et Tallinna taksoturg on 40 mln € ja võimalik, et rohkem aastakäibega raha ühest taskust teise tõstja ja võib leiduda pooli, kes usuvad, et siit on (lihtne) midagi võtta ja seda ka üritavad. Aga vaatamata uhkele käibele ei ole siit väga võtta, otsesel taksoteenusel (jättes kõrvale need frantsiisid, rendid ja vahendused) on kasumimarginaal ääretult armetu.
Edit: kaubamärk võib nüüd ühel pool olla jah, nagu hinnakiri alati on olnud, aga ikka peaks olema. Muidugi autos ka näed, kesse sind veab, äkki teenindajakaart ikka on. |
Kui Taxify haukab juhi käibest kohe 20% endale, sellest mis järgi jääb võtab oma osa riik siis palju reaalselt järgi jääb? Väga vähe.
50 senti fikseeritud tasu vs 20% on ikka ülisuur vahe, eriti pikemate sõitudega, arvestades, et Tallinn on suur linn ning tihti sõidetakse ka linnast välja (või kutsutakse järgi, et linna sõita).
Sellisel juhul tundub, et taksofirma all sõita on isegi soodsam.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
29.12.2015 19:13:22
|
|
|
cascada kirjutas: |
crackpot kirjutas: |
EMTA-l lausa leht: Uber või Taxify autojuhtide tulu maksustamisest
http://www.emta.ee/index.php?id=37704
Kui vastab tõele, et see füüsilise isiku teenuseosutamise võimalus, garanteerimaks "juhuslikku iseloomu" piiratakse kahele sõidule päevas ning ülejäänud kas lõpetavad või hakkavad ettevõtjaks, siis piraadi jaoks kaob selle tegevuse mõte majanduslikust nurgast ära.
2k kassa pealt 400 kohe käest Taxifyle, ma pole iial nii suurt frants+tööde tasu maksnud, suurim summa 270; aasta lõikes on seal Taxifyle minekul raha, millest taksokindlustused-paberid korras hoida, probleeme vältida ja jääb veel mõneks õlivahetuseks ka. Piraadil ei jää, õhus on siiski, ikka veel, KARS 372 risk ja sama maksukohustus, mis taksojuhil.
Taxify-le on 20% sõidu summalt muidugi parem kui 50 senti tellimuselt, kasumimarginaalid on üsna erinevad.
Kallutatusest oli juba juttu - ma jälle kaldun. Sinnapoole, et Tallinna taksoturg on 40 mln € ja võimalik, et rohkem aastakäibega raha ühest taskust teise tõstja ja võib leiduda pooli, kes usuvad, et siit on (lihtne) midagi võtta ja seda ka üritavad. Aga vaatamata uhkele käibele ei ole siit väga võtta, otsesel taksoteenusel (jättes kõrvale need frantsiisid, rendid ja vahendused) on kasumimarginaal ääretult armetu.
Edit: kaubamärk võib nüüd ühel pool olla jah, nagu hinnakiri alati on olnud, aga ikka peaks olema. Muidugi autos ka näed, kesse sind veab, äkki teenindajakaart ikka on. |
Kui Taxify haukab juhi käibest kohe 20% endale, sellest mis järgi jääb võtab oma osa riik siis palju reaalselt järgi jääb? Väga vähe.
50 senti fikseeritud tasu vs 20% on ikka ülisuur vahe, eriti pikemate sõitudega, arvestades, et Tallinn on suur linn ning tihti sõidetakse ka linnast välja (või kutsutakse järgi, et linna sõita).
Sellisel juhul tundub, et taksofirma all sõita on isegi soodsam. |
Osad Uberi taksojuhid loobusidki tööst, kui teada said, et lisaks Uberile makstavast 20%-st tuleb veel riigile 20% tulumaksu maksta.
Nüüd Taxify-l sama asi ees seismas. Selle säästetava 150€ plafoonitasu makstakse nüüd riigile
Pekkis on see taksoturg jah. Investorid ilmselt nõudsid mingit megatulusust vms, et niimoodi hakati lahmima.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 468 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
29.12.2015 20:22:00
|
|
|
Ehe näide sellest, et turumajanduses need asjad päris nii ei käi, et investor nõuab kasumi suurendamist ja selle peale tuimalt hinda tõstetakse. Aga eks näis mis saama hakkab ehk kas tekivad mõistlikud alternatiivid või hakkab taksoteenuse hind tõusma.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
29.12.2015 20:50:12
|
|
|
Varsti on kiisud tagasi, odavam pidada
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
30.12.2015 01:52:48
|
|
|
Kiisu koostöös näiteks mingi ecofleet rakendusega ei olegi nii kehv variant, eriti suurema taksofirma jaoks. Ainuke kiisu miinus on see, et kiisu teenindab ühte taksofirmat ja eks seda ole ju paljud kogenud, et tipptunnil peab ikka päris mitu firmat läbi helistama enne kui näkkab.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
30.12.2015 03:40:46
|
|
|
Kiisu pole ära kadunud, et tagasi tulla.
A seegi töö on muutunud, Taxigo disp lahendusel toimivatel firmadel on üks keskus ka telefoni osas, kuhu, samale "kiisule" tuleb sisse Sõbra, Reval, Sinu, Raadio, Soodne ja veel mõne takso telefonitellimus, teen viimasel ajal sageli lisaks enda ja ammuse partnerfirma tööle ka Raadio ja Revali telefonitellimusi (kui Raadiol või Revalil endal ei ole masinat mõistliku ajaga anda) e nelja firma töid läbisegi - Taxigo juhiversioonis on näha, kelle tell see algselt oli.
E taksofirma ei pea enam tingimata oma dispetšerit, vaid ostab dispetšerteenuse sisse.
Et napoleon, nt mitme firma asemel on Taxigo-l ka nr 1665, kus kõne vastuvõtja opereerib läbi arvuti mitmete taksofirmadega korraga ja omab kõigi nende masinaparkide kohta ülevaadet, kes, kus ja kui ruttu jõuaks.
Ja mõni firma elab täiesti vanal viisil, olete keegi Euro Taksot mõnes äpis kohanud?
Turumajandus jah, ja väga tore, et äppe on mitmeid ja lahinguid peetakse - hetkel ei saa ükski äpp taksojuhilt 20% küsima hakata, ka Taxify mitte, sest Taxify klient on tegelikult taksojuht, mitte takso tellija, viimane ilma taksojuhita Taxify-le raha ei too.
Aga Taxify olekski nagu suuna piraatlusele võtnud, ka nende kodulehel linki "taksojuhile" klikkides jõuab nüüd ettepanekuni maksta neile 10-20% (olenevalt linnast) ja alates 600.- kuus sõiduki rendini... ja infoni, et ei mingeid miinimumtunde.
Aga 600 rent + kütus (nt 4000km jaoks) + 20% Taxify-le (nt 400 eur 2k kassast) + maksukoormus ... kas mtakso ütleb, kui palju sellele juhile, olgu ta või piraat (kes on ka inimene ja keda minu arvates üritatakse ära kasutada) nt 300 töötunni korral kätte jääb ja kas sellega on võimalik üüri, kom arveid maksta ja süüa? Sellele küsimusele ma siin foorumis mtaksolt vastust ei saa, see on kindel.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 468 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
30.12.2015 13:34:19
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Reval Takso kiisu vahendab ka Sõbra taksot.
Viimati saigi niimoodi kenasti asjad aetud.
Aga jah, teemad võiks splittida, (Tallinna) taksondus eraldi teemaks. |
Sama dispetšer võtab ka 1714 kõne , aga kui oled juba 1207 helistanud ja Reval kaugel, siis kiisu mängib äppi , hakates teiste firmade taksode hulgast sulle lähimat pakkuma.
Teemad võiks eraldada küll, samas Taxify on pea pool Tln-a taksondusest ja ise IT/äpimaailmast taksondusse ja selle korraldamisse (kohati korratuse orgunnimisse) sukeldunud.
Taxify jagab SMS-i, et "osade teie firma taksojuhtide poolt" on ettepanek aastavahetusel 2x kõrgema hinnaga sõita, sõit taksomeetri alusel x2 ja Taxify muudab äpis soovi korral su hinna, mida klient näeb.
Mõte ilus, ainult jälle õigusaktid risti jalus ja keegi ei saa kohustada klienti TMx2 maksma (kui klient soovib taksojuhti, kes istub tööl, rõõmustada, jätab tippi) - huvist võib äppi aastavahetusel lapata ja tavapäevaga hinnavõrdlust teha.
2x hinnaga sõitjaid leidub 31/1 muidugi, aga ma peaks laskma taksomeetris hinnad muuta, need aknale panema ja kindlasti ei tohi ma frants partneri logoga ette sõita, see on lepingutingimuste rikkumine.
Ammugi lubamatu on teha seda taksofirmalt renditud firmasümboolikat täis masinaga. Taksofirma palgalistest juhtidest rääkimata.
Taxify helde omavoli haaramine ajab ilmselt jälle mõne taksofirma harja punaseks - jätkuva sõjaga uude aastasse.
|
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
30.12.2015 13:39:01
|
|
|
https://www.riigiteataja.ee/akt/429102015031 kirjutas: |
§ 4. Taksoveoteenuste hindade kõrgeimad lubatavad määrad
(1) Taksoveoteenuste hindade kõrgeimad lubatavad määrad on järgmised:
1) sõidualustustasu 5,50 eurot;
2) sõidukilomeetritasu 1,10 eurot;
3) ajatasu 24,20 eurot tunnis.
|
Kuidas see Taxify ettepanek sellega ka kooskõlas on?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
30.12.2015 16:26:55
|
|
|
ref kirjutas: |
https://www.riigiteataja.ee/akt/429102015031 kirjutas: |
§ 4. Taksoveoteenuste hindade kõrgeimad lubatavad määrad
(1) Taksoveoteenuste hindade kõrgeimad lubatavad määrad on järgmised:
1) sõidualustustasu 5,50 eurot;
2) sõidukilomeetritasu 1,10 eurot;
3) ajatasu 24,20 eurot tunnis.
|
Kuidas see Taxify ettepanek sellega ka kooskõlas on? |
Sellest lähtuvalt lähevad hinnaga "lõhki" Takso24, Eletritakso, Tulika, Tallink - enamus saaks x2 lõhkiminemata.
Lihtsalt asjad ei käi nii, et tehakse, mis pähe tuleb ja ükskõik millise taksofirmaga seotud olles on see lubamatu käitumine partneri/tööandja suhtes, kliendist rääkimata.
See, et tegelikult olekski normaalne, et taksohinnad pühade eelsel õhtul ja püha ajal võiks nt x1.5 olla, on hoopis teine küsimus.
Edit: vaatasin möödunud aastavahetuse TM raportit - oleks ilus küll kui veel kahega korrutaks. Kas ma selle MTA-le kusagis deklaris kajastaks - ei. Ja arvan, et mitte ükski Taxify üleskutsega kaasamineja ei kajasta, pole taksomeetrist sellist raha läbi käinud, järelikult ei ole olemas.
|
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
30.12.2015 17:39:57
|
|
|
Kuidas see Taxify x2 siis toimiks, kui taksomeetris hinda ei muuda ja seadus ütleb üheselt, et klient peab maksma taksomeetri järgi? Loomulikult pole keelatud lisaks tippi anda, AGA tipi andmist ei saa teha kohustuslikuks.
Samas kui laiemalt mõelda, siis see pühade ajal x2 hind polegi nii paha mõte. Taksomeetris saab ju teha eraldi tariifid, analoogselt öise tariifiga võib olla ka pühade tariif kuskilt lülitatav. Kõige keerulisem koht on hinnad aknal ja salongis, need peaks siis olema kuidagi lihtsasti eemaldatavad ja korduvkasutatavad. Või kui seadus asjaga kaasa tuleks, siis võib olla ka üks hinnakiri, kus on nii pühade kui tavahind kirjas.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
30.12.2015 18:15:55
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Kuidas see Taxify x2 siis toimiks, kui taksomeetris hinda ei muuda ja seadus ütleb üheselt, et klient peab maksma taksomeetri järgi? Loomulikult pole keelatud lisaks tippi anda, AGA tipi andmist ei saa teha kohustuslikuks.
Samas kui laiemalt mõelda, siis see pühade ajal x2 hind polegi nii paha mõte. Taksomeetris saab ju teha eraldi tariifid, analoogselt öise tariifiga võib olla ka pühade tariif kuskilt lülitatav. Kõige keerulisem koht on hinnad aknal ja salongis, need peaks siis olema kuidagi lihtsasti eemaldatavad ja korduvkasutatavad. Või kui seadus asjaga kaasa tuleks, siis võib olla ka üks hinnakiri, kus on nii pühade kui tavahind kirjas. |
Ei saa moblast sms-i kuvatõmmmise lisamisega hakkama.
2x ei toimigi, ilma mitmete õigusaktide rikkumiseta ja on veider selline üleskutse teha.
Aga world according to Taxify on miski nähtus omaette - kontrollitud ja kvaliteetjuhid, kes mõnelegi asjale vilistavad ja ebaseaduslikult tulult makse maksavad jms, mis minu jaoks on rida oksüümorone.
Ei sõida ju ka kliendina ainult johmas kakud ja kuidas ma viin inimese varahommikul lennujaama ja ütlen, et tahan 16 raha, tšeki annan 8 kohta? Teeb mulle Delfis ja mõnes ametis sellist promo, et... Ja tal on selleks igati õigus.
|
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
30.12.2015 18:27:56
|
|
|
2x toimib küll ilma seadust rikkumata kui see hinda üle piirhinna ei aja. Vaba maa ja iga ettevõtja võib ise öelda, mis hinnaga ta teenust pakub. Lihtsalt ei pruugi väga mõistlik olla üheks õhtuks uus hinnakiri panna ja taksomeeter ümber seadistada.
No enamvähem JOKK skeem on muidugi ka see, kui öelda et tegelikult tahtsin tööpäeva lõpetada ja ei tahaks sind üldse teenindada, aga kui korralikult tippi jätad, siis teen selle otsa ära. Samas see toimib ainult tänavalt leitud kliendi puhul, tellitud taksoga tekib kohe küsimus mis sa sest tellimusest siis üldse vastu võtsid.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
NPedro
HV kasutaja
liitunud: 17.02.2015
|
30.12.2015 19:17:08
|
|
|
napoleon kirjutas: |
2x toimib küll ilma seadust rikkumata kui see hinda üle piirhinna ei aja. Vaba maa ja iga ettevõtja võib ise öelda, mis hinnaga ta teenust pakub. Lihtsalt ei pruugi väga mõistlik olla üheks õhtuks uus hinnakiri panna ja taksomeeter ümber seadistada.
No enamvähem JOKK skeem on muidugi ka see, kui öelda et tegelikult tahtsin tööpäeva lõpetada ja ei tahaks sind üldse teenindada, aga kui korralikult tippi jätad, siis teen selle otsa ära. Samas see toimib ainult tänavalt leitud kliendi puhul, tellitud taksoga tekib kohe küsimus mis sa sest tellimusest siis üldse vastu võtsid. |
Päris huvitav, kui mitu inimest reaalselt samas ka takso tellida suudavad 31 dets pealelõunast alates. Igal taksojuhil on vähemalt 30-40 püsiklienti, kellele kogu õhtu kuulub + tänavakunded.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
30.12.2015 19:48:04
|
|
|
Ehk õnnestus.
Seda, et Fie saab, oma autol, tean, aga reaalselt taksokeskuses aeg saada, hind muuta, adapteerimistunnistus saada, hiljem vastassuunas...ja nii sajad juhid, üheks õhtuks - keeruline.
Üle poolte taksode on ka mõne firma vara, sellega ilma firmaomaniku juhiseta TM vast väänama ei lähe.
|
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
30.12.2015 19:54:06
|
|
|
uusaastaööl ei tasuks üldse taksoga sõita
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
31.12.2015 13:34:09
|
|
|
Kas Taxify ettepanek sõna otseses mõttes üleskutse seadust rikkuda ei ole?
https://www.riigiteataja.ee/akt/409032013040
§ 9. Taksosõidu eest tasumise tingimused
(1) Taksosõidu eest tasub sõitja taksomeetri näidu järgi.
(2) Kui taksomeeter või printer on rikkis või neid ei ole, on sõitjal õigus teenuse eest tasumisest keelduda.
(3) Sõitjal on keelatud jätta tasumata takso kasutamise eest taksomeetri näidu järgi, välja arvatud § 9 lõikes 2 nimetatud juhul.
§ 11. Taksojuhi kohustused
(3) Taksojuhil on keelatud:
...
5) nõuda sõitjalt taksomeetri näidust kõrgemat sõidutasu;
Misiganes summat äpp ka ei näita, taksomeetris olevast summast rohkem maksma ei pea või olen ma valesti aru saanud, et seadused ei ole mitte täitmiseks vaid kõigest soovitusliku iseloomuga mida võib oma suva järgi täita või siis täitmata jätta?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
31.12.2015 13:51:51
|
|
|
Khm, esiteks on tegu KOV määruse, mitte seadusega ning teiseks:
tsitaat: |
Redaktsiooni kehtivuse lõpp: 30.06.2014 |
EDIT: Praegu kehtiv kord peaks tulema otse Ühistranspordiseadusest - https://www.riigiteataja.ee/akt/125112015005
tsitaat: |
§ 65. Poolte õigused ja kohustused taksoveol
(1) Taksoveol on sõidukijuht kohustatud:
1) panema sõiduki armatuurlauale sõitjale nähtavale kohale teenindajakaardi;
2) teenindamise algul lülitama sisse taksomeetri. Kui sõitja tellib takso väljapoole teeninduspiirkonda, võib kokkuleppel sõitjaga taksomeetri sisse lülitada teeninduspiirkonna piirile jõudes;
3) andma sõitjale printeril trükitud kviitungi, millele on märgitud vedaja nimi ja registrikood, sõiduki registreerimismärk, teenuse osutamise kuupäev ning alguse ja lõpu kellaaeg, tee pikkus, kasutatud hinnad ja soodustused, osutatud teenuse maht ja maksumus kõigi kasutatud hindade ja soodustuste lõikes ning üldmaksumus.
(2) Taksoveol on sõidukijuhil keelatud:
1) teenindada sõitjat rikkis taksomeetri või printeriga;
2) vallata või kasutada lisaseadmeid, mis võimaldavad mõjutada taksomeetri mõõtetulemust või näitu.
(3) Taksoveol võib sõitjaid teenindada väljaspool teeninduspiirkonda üksnes juhul, kui sõitja tellib takso väljapoole teeninduspiirkonda ja soovib sõita vahetult teeninduspiirkonda, samuti siis, kui sõitja soovib sõita teeninduspiirkonnast väljaspool asuvasse sihtkohta. Pärast sõitja teenindamise lõpetamist väljaspool teeninduspiirkonda, ei või seal uue sõitja teenindamist alustada, välja arvatud juhul, kui see toimub viivitamata pärast eelmise sõitja teenindamise lõpetamist ja sõitja soovib sõita vahetult teeninduspiirkonda.
(4) Taksoveol tasub sõitja hinnakirja alusel kujuneva taksomeetri näidu järgi. Kui sõidukijuht rikub käesoleva paragrahvi lõikes 1 või 2 sätestatut, on sõitjal õigus tasumisest keelduda. |
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
31.12.2015 14:06:04
|
|
|
See Villigu-kloun väidab seal, et uus hind kehtib ainult sõidujagajatele. Huvitaval kombel mul mitu tuttavat taksojuhti, kes ka Taxify all, reklaamivad ka kõrgemat hinda oma TAKSODEGA, sõidujagamisega nemad kindlasti ei tegele.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
31.12.2015 14:07:25
|
|
|
pppd kirjutas: |
Khm, esiteks on tegu KOV määruse, mitte seadusega ning teiseks:
|
Teeb sama välja, mõlemad on mõeldud täitmiseks või üks neist ei ole?
Paistab, et see on lõppenud jah kuid uus Ühistranspordiseadusest (nagu sa välja tõid) sisaldab samu punkte ehk tulemus on sama.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|