praegune kellaaeg 19.06.2025 00:35:23
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
riaak
HV Guru

liitunud: 22.09.2002
|
11.12.2015 00:10:29
|
|
|
indrekp kirjutas: |
riaak kirjutas: |
Pailaps kirjutas: |
Ja kustkohast peaks suhtlus.ee ülalpidamiseks raha tulema? Loomulikult reklaami müügist. Tahad reklaamivaba postkasti, siis köhi rulli! Ma võtaks pigem reklaami kui vaikne isiklike andmete kogumine taustal |
Milleks see linnuke seal siis on, kui see ei peagi töötama?
Kirjutasin antud murest otse tagasisidesse. |
Ma arvan, et linnuke töötab ainult sellisele spämmile mida telekom võiks oma partnerite abiga sinule saata. See ei toimi minumeelest sellisele spämmile mida oled ise tellinud.
Paluks mõista, EI SÜÜDISTA KEDAGI, ET ON ISE SÜÜDI.
Ma lihtsalt isegi kasutan ühte kontodest reklaammaterjali lugemiseks, olgu chillid või cherryd ja selverid või 1a taolised kauplused. Need kirjad tulevad kenasti kohe postkasti.
Ehk siis iga meili lõpus on olemas link unsubscribe vms. |
See email on ainult ühes kohas kasutuses ning mingit omaalgatuslikku spämmi tellimist ei ole olnud.
Spämmi all veel ilusti kirjas:
tsitaat: |
Kui Te ei soovi saada edaspidi infot ja reklaami erinevate koostööpartnerite toodete ja teenuste kohta, siis tehke keeldumiseks vajalik muudatus oma kasutajakonto seadete muutmise teel (www.suhtlus.ee > Seaded > Minu e-posti kontod ja seadista). |
Vastavas kohas muudatus tehtud, aga abi sellest ei ole. Samuti ei ole kirjadel juures muud viisi, kuidas antud reklaammaterjalist keelduda.
Ega see nüüd otseselt maailmalõpp ka ei ole, lihtsalt tahtsin arendajatele natuke mõtlemisainet anda.
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
11.12.2015 00:19:48
|
|
|
riaak, see on alanud viimasel nädalal, või umbes nii, et enam linnukest või selle puudumist ei tunnistata. Neil on mingid probleemid süsteemi haldamisega hetkel.
Ehk on see seotud hot.ee sulgemise ja ületoomisega. Mis pole muidugi normaalne.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
riaak
HV Guru

liitunud: 22.09.2002
|
11.12.2015 00:32:55
|
|
|
Konto novembri algusest ning koguaeg tulnud.
Okei, leidsin kala üles. Mul oli 2 kontot omavahel ühendatud ning probleemne oli just see teine.
Logisin nüüd teise konto alt sisse ning kui sealt seadetesse minna, siis oli linnuke olemas.
Samas esimese konto alt sisse logides saaks ka just kui seda linnukest eemaldada, aga see reaalsuses ei toimi.
_________________ ¯\_(ツ)_/¯
viimati muutis riaak 11.12.2015 00:35:58, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
olavsu1
külaline
|
11.12.2015 00:35:23
|
|
|
kas elionil selle probleemi vasta ka midagi on? metallkorpuse ja välise antenniga ruuterit?
|
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
11.12.2015 00:36:25
|
|
|
Nojah. Endal igivana konto ja partnerite reklaamipakkumised hakkasid ühele kontole alles hiljuti lambist tulema.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
riaak
HV Guru

liitunud: 22.09.2002
|
11.12.2015 00:43:27
|
|
|
Võid vahelduseks linnukese tagasi panna ning siis mingi hetk jälle eemaldada. Ehk aitab.
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
11.12.2015 00:53:51
|
|
|
A.S. kirjutas: |
Pailaps kirjutas: |
Täpsustuseks. Pordid avatud teenuse korral, millel on DHCP-ga jagatav väline ip ei piirata port 25 vabakasutust. |
Et kui ma iseteenindusest sisenevad pordid avan, läheb ka väljuv port 25 lahti? Või sain ma valesti aru?
|
Nii ingress kui egress. Väljuv port 25 on lahti, siis saab teisi meiliserverid peale mail.neti.ee kasutada. Oled asjast õigesti aru saanud.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
11.12.2015 02:07:19
|
|
|
riaak, proovitud juba.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
12.12.2015 00:19:08
|
|
|
Pailaps kirjutas: |
A.S. kirjutas: |
Pailaps kirjutas: |
Täpsustuseks. Pordid avatud teenuse korral, millel on DHCP-ga jagatav väline ip ei piirata port 25 vabakasutust. |
Et kui ma iseteenindusest sisenevad pordid avan, läheb ka väljuv port 25 lahti? Või sain ma valesti aru? |
Nii ingress kui egress. Väljuv port 25 on lahti, siis saab teisi meiliserverid peale mail.neti.ee kasutada. Oled asjast õigesti aru saanud. |
Ja ongi nii...
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
12.12.2015 16:00:11
|
|
|
kus kurat ma saan minutv veebi teenuse katkestada
ma ei suuda leida ühtegi viidet iseteeninduses, kus mul oleks teenus aktiivne, kuid endiselt teenus toimib ja arved jooksevad
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
12.12.2015 16:16:35
|
|
|
libe, helista 123 ning las panevad kinni. Ühtlasi las teevad korda, on na ka mina ei näe ühtegi viidet antud teenuse olemasolule oma isteeeninduse all.
Tuli see koos salvestusteenusega.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
12.12.2015 17:47:16
|
|
|
libe kirjutas: |
kus kurat ma saan minutv veebi teenuse katkestada
ma ei suuda leida ühtegi viidet iseteeninduses, kus mul oleks teenus aktiivne, kuid endiselt teenus toimib ja arved jooksevad  |
Logid sisse minutv.ee valid ülevalt oma nime pealt "minu ekraanid" suunatakse siia:
https://www.telekom.ee/et/era/tv/minutv
loobu teenusest.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
12.12.2015 18:00:28
|
|
|
indrekp kirjutas: |
libe kirjutas: |
kus kurat ma saan minutv veebi teenuse katkestada
ma ei suuda leida ühtegi viidet iseteeninduses, kus mul oleks teenus aktiivne, kuid endiselt teenus toimib ja arved jooksevad  |
Logid sisse minutv.ee valid ülevalt oma nime pealt "minu ekraanid" suunatakse siia:
https://www.telekom.ee/et/era/tv/minutv
loobu teenusest. |
miks seda elioni iseteeninduses ei näe, on täielik mõistatus, tra selle segaduse peale 15€ raisus
aktiivset teenust iseteeninduses ei näita, kuid arvel kajastub
sai kontrollitud sealt ning nüüd, kuid hiljem avasin arve ning voila, nahad on tasahilju raha röövinud
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
darkside
HV veteran

liitunud: 20.05.2005
|
12.12.2015 20:52:03
|
|
|
libe kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
libe kirjutas: |
kus kurat ma saan minutv veebi teenuse katkestada
ma ei suuda leida ühtegi viidet iseteeninduses, kus mul oleks teenus aktiivne, kuid endiselt teenus toimib ja arved jooksevad  |
Logid sisse minutv.ee valid ülevalt oma nime pealt "minu ekraanid" suunatakse siia:
https://www.telekom.ee/et/era/tv/minutv
loobu teenusest. |
miks seda elioni iseteeninduses ei näe, on täielik mõistatus, tra selle segaduse peale 15€ raisus
aktiivset teenust iseteeninduses ei näita, kuid arvel kajastub
sai kontrollitud sealt ning nüüd, kuid hiljem avasin arve ning voila, nahad on tasahilju raha röövinud |
kõnetoru ei jaksanud tõsta ja helistada, et küsida abi või lasta lõpetada. Kelle peale sa nüüd pahane oled
Teenuse said, siis teavitati sind prooviajast ju!
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
jaank
HV veteran
liitunud: 14.01.2007
|
12.12.2015 20:54:00
|
|
|
aastal 2015 peab kuhugi helistama hakkama või? ole normaalne, ma ei kavatse küll kuhugi helistada.
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
12.12.2015 21:29:15
|
|
|
Arusaamatu pahameel, ise nõustud tellimusega, ise pead ka lõpetama, hea et aastal 2015 seda veel esindusse lõpetama minema ei pea. Nii nagu pangateenustega, mobiilinumbritega või tervik sidelahendustega.
Kui tahtsid lõpetada, helista või küsi abi, link on olemas.
Võib arutleda kuidas seda iseteeninduses olevate eKodu teenuste nimistusse saada aga mulle näib, et tegemist on iseseisva teenusega minutv.ee keskkonnas mis on seotud toote lehega telekomi veebis.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
12.12.2015 21:42:55
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Arusaamatu pahameel, ise nõustud tellimusega, ise pead ka lõpetama, hea et aastal 2015 seda veel esindusse lõpetama minema ei pea. Nii nagu pangateenustega, mobiilinumbritega või tervik sidelahendustega.
Kui tahtsid lõpetada, helista või küsi abi, link on olemas.
Võib arutleda kuidas seda iseteeninduses olevate eKodu teenuste nimistusse saada aga mulle näib, et tegemist on iseseisva teenusega minutv.ee keskkonnas mis on seotud toote lehega telekomi veebis. |
ma kasutasin seda paar-kolm kuud, ükshetk tuli meelde, et pole enam vaja kasutada ja kontrollisin ega ma seda juba lõpetanud ei ole - kontrollisin seda iseteenindusest, kus seda teenuste hulgas ei olnud, seega enesestmõistetavalt järeldasin, et seda teenust mul enam ei ole
kui sulle probleem arusaamatu on, siis seletaksin seda sedasi, et iseteeninduskeskkond ongi koht oma teenuste ülevaatamiseks ja haldamiseks, kui aga teenused pilla palla kõikjal laiali on, siis tekibki olukord, nagu mul just oli
niimoodi kirjut seepi ei tehta
praegusel hetkel leiab minutv teenuse lõpetamise vaid siis, kui lähed seda teenust uuesti justkui tellima - ülejäänud, aga on kõik iseteeninduses
kui see on iseseisev teenus, siis saatku mulle ka eraldi arve selle kohta
amatöörid raisk
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
12.12.2015 21:43:53
|
|
|
no kui ei näita, et teenus on tellitud, siis on küll natuke shitasti.....see esinduses lõpetamine pole eriti argument hetkel, sest lõpetaks kui teaks, et teenus tellitud oleks
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
13.12.2015 02:32:24
|
|
|
Vähemalt üks probleem on MinuTV-ga veel.
Volitatud klient saab selle teenuse küll aktiveerida aga kasutada ei saa.
Millal see vastuolu lahendatakse?
|
|
tagasi üles |
|
 |
-KRANTS-
vitamiinidiiler

liitunud: 19.11.2005
|
13.12.2015 07:42:16
|
|
|
Eile hommikul katkes nett. Ootasin siis paar minti, et kell 8 saaks ja hakkasin siis 123 suhtlema. Selgus, et teises trepikojas asuv switch on saba andnud. Saadavad tehniku. Siis helistavad, et mingi KÜ esinaise number on aga see ei vasta. Neil vaja ligipääsu sinna kapile. See esinaine ammu tagasi astunud sellelt kohalt ega ole tegev. Andsin mingi majahalduri nr. Too on 6 kuud tagasi igasugused seosed selle majaga katkestanud Rohkem polnudki midagi anda Elioni Ise hakkasid seal siis googeldama ja juhatuse liikmeid taga ajama, kuskohast õiget infot saada. Läksin kodust ära. Peale lõunat tagasi jõudes oli nett juba olemas. Vedas seekord, et keegi ikka oli selle KÜ-ga seotud
Päris normaalne on see, et pannakse oma tehnika kuskile majja ja kui aastaid midagi ei juhtu, siis ühel hetkel on kõik, kellel asjale ligipääs ja oma kontaktid andnud kas ära läinud või surnud Aga uued ligipääsejad omi kontakte ei edasta...
_________________ Kui keegi mandariini tahab, siis helistab
Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/ |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
13.12.2015 10:26:00
|
|
|
libe kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
Arusaamatu pahameel, ise nõustud tellimusega, ise pead ka lõpetama, hea et aastal 2015 seda veel esindusse lõpetama minema ei pea. Nii nagu pangateenustega, mobiilinumbritega või tervik sidelahendustega.
Kui tahtsid lõpetada, helista või küsi abi, link on olemas.
Võib arutleda kuidas seda iseteeninduses olevate eKodu teenuste nimistusse saada aga mulle näib, et tegemist on iseseisva teenusega minutv.ee keskkonnas mis on seotud toote lehega telekomi veebis. |
ma kasutasin seda paar-kolm kuud, ükshetk tuli meelde, et pole enam vaja kasutada ja kontrollisin ega ma seda juba lõpetanud ei ole - kontrollisin seda iseteenindusest, kus seda teenuste hulgas ei olnud, seega enesestmõistetavalt järeldasin, et seda teenust mul enam ei ole
kui sulle probleem arusaamatu on, siis seletaksin seda sedasi, et iseteeninduskeskkond ongi koht oma teenuste ülevaatamiseks ja haldamiseks, kui aga teenused pilla palla kõikjal laiali on, siis tekibki olukord, nagu mul just oli
niimoodi kirjut seepi ei tehta
praegusel hetkel leiab minutv teenuse lõpetamise vaid siis, kui lähed seda teenust uuesti justkui tellima - ülejäänud, aga on kõik iseteeninduses
kui see on iseseisev teenus, siis saatku mulle ka eraldi arve selle kohta
amatöörid raisk |
Tänan ilusa ja viisaka tagasiside eest (telekomile), nagu ma ütlesin, soovitan telekomil viia ka üks klotsike Elioni eKodu teenuste nimistusse.
Kui ma nüüd lehte loogilise pilguga üritan vaadata, näib mulle, et iseteeninduskeskkond on veel ühinemise faasis, ehk on üldine telekom.ee teenuste leht ja kui siseneda iseteenindusse siis pakutakse Emt või Elioni iseteenindust. Küsi nüüd endalt, kumba teenus on MinuTV sest eelmainitud märgid on vaid brändid kuid MinuTV on mõeldud mõlema brändi kasutajatele ka eraldi. Ja ka tegelikult vaid suvalisele telekomi kliendile kes ei kasuta kumbagi iseteenindust, võib olla elisa, zuumtv vms klient ja avab lihtsalt minutv.ee või telekom.ee... minutv.
jeesus188 kirjutas: |
no kui ei näita, et teenus on tellitud, siis on küll natuke shitasti.....see esinduses lõpetamine pole eriti argument hetkel, sest lõpetaks kui teaks, et teenus tellitud oleks  |
Et siis kordan veel, https://www.telekom.ee/era/tv/minutv
ja lisan pildi:
on teenus näha, alustatav ja lõpetatav, tee selleni on telekom.ee esilehel ja minutv.ee konto lehel. (0 hind seal sellepärast, et kasutan salvestusteenust millega on minutv konto kaasas.)
seeru, ma ei tea mis selle vastu aitab, kas seda saaks teha, ei tea. Kui omanik volitab sind telekomi teenuseid tellima ja lõpetama, siis tegelikult saad sa ligipääsu ka nutitv sisule ja seal tellimisele ja lõpetamisele. Küll aga on 1 minutv.ee sisse logimine seotud 1 isikukoodiga toote omaniku järgi. Kõige lihtsam mis aitaks oleks see, et omanik seob sinu hot, suhtlus, gmail vms. konto oma telekomi tunnusega. Mugavuse huvides hoiaksin teenused oma nimel, aga ilmselt antud juhul pole see võimalik. Igal juhul edastan küsimuse ja kui on tehtav, miks mitte. Kahtlustan, et 1 minutv kontoga ei saa siduda kahte isikukoodi nii, et oleks tagatud 1 kasutajakonto if you know what i mean.
-KRANTS- kirjutas: |
Eile hommikul katkes nett. Ootasin siis paar minti, et kell 8 saaks ja hakkasin siis 123 suhtlema. Selgus, et teises trepikojas asuv switch on saba andnud. Saadavad tehniku. Siis helistavad, et mingi KÜ esinaise number on aga see ei vasta. Neil vaja ligipääsu sinna kapile. See esinaine ammu tagasi astunud sellelt kohalt ega ole tegev. Andsin mingi majahalduri nr. Too on 6 kuud tagasi igasugused seosed selle majaga katkestanud Rohkem polnudki midagi anda Elioni Ise hakkasid seal siis googeldama ja juhatuse liikmeid taga ajama, kuskohast õiget infot saada. Läksin kodust ära. Peale lõunat tagasi jõudes oli nett juba olemas. Vedas seekord, et keegi ikka oli selle KÜ-ga seotud
Päris normaalne on see, et pannakse oma tehnika kuskile majja ja kui aastaid midagi ei juhtu, siis ühel hetkel on kõik, kellel asjale ligipääs ja oma kontaktid andnud kas ära läinud või surnud Aga uued ligipääsejad omi kontakte ei edasta... |
Väga hea näide kuidas Telekom peab igast jamast välja tulema. Olgugi, et Telekom on majaühistuga teinud lepingu ligipääsu tagamiseks jms. kaasaarvatud kontaktide värskena hoidmiseks pole majaühistu pidanud vajalikuks muutustest oma lepingupartnereid teavitada.
See selleks, reaalsus ongi selline, et tehnik kes kohale lippab, googeldab kontakte või klobistab uste taga senikaua kuni leiab keldrivõtme. Samas on ka kohti tehtud majaühistuga ligipääsu võtmete leping ning need võtmed asuvad nö Telekomis turvamehe käes. Keegi ei taha ju öösiti klientide maja peal uste taga kolistada kui peaks olema vajadus siis switchi vms iganes riket lahendama minna.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
13.12.2015 11:09:00
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Et siis kordan veel, https://www.telekom.ee/era/tv/minutv
ja lisan pildi:
on teenus näha, alustatav ja lõpetatav, tee selleni on telekom.ee esilehel ja minutv.ee konto lehel. (0 hind seal sellepärast, et kasutan salvestusteenust millega on minutv konto kaasas.
...siis pakutakse Emt või Elioni iseteenindust. Küsi nüüd endalt, kumba teenus on MinuTV sest eelmainitud märgid on vaid brändid kuid MinuTV on mõeldud mõlema brändi kasutajatele ka eraldi... |
Aga kui iseteenindusse sisse logida, kas siis Telekomil oleks väga raske sinna Elioni ja EMT suure kandilise sisenemisplätaka kõrvale lisada MinuTV samasugune plätakas mingi viitega, et kas on aktiivne või mitte. Kõik ei tule tõepoolest selle peale, et seda kuskilt suht varjatud menüüst otsida.
Volitusega ei näe...
indrekp kirjutas: |
, ma ei tea mis selle vastu aitab, kas seda saaks teha, ei tea. Kui omanik volitab sind telekomi teenuseid tellima ja lõpetama, siis tegelikult saad sa ligipääsu ka nutitv sisule ja seal tellimisele ja lõpetamisele. Küll aga on 1 minutv.ee sisse logimine seotud 1 isikukoodiga toote omaniku järgi. Kõige lihtsam mis aitaks oleks see, et omanik seob sinu hot, suhtlus, gmail vms. konto oma telekomi tunnusega. Mugavuse huvides hoiaksin teenused oma nimel, aga ilmselt antud juhul pole see võimalik. Igal juhul edastan küsimuse ja kui on tehtav, miks mitte. Kahtlustan, et 1 minutv kontoga ei saa siduda kahte isikukoodi nii, et oleks tagatud 1 kasutajakonto if you know what i mean. |
Jah ma saan aru aga võibolla oleks see ikkagi mingil teisel tasandil kontrollitav. Sest kui volitatud isik maksab ka salvestusteenuse eest, siis peaks ju MinuTV talle lisanduma.
|
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
13.12.2015 11:14:49
|
|
|
1. Suure plätaka MINUTV on/off võib lisada ka telekom.ee esilehele kuid sellest pole kasu kui klient ei lähe isegi veebi vaatama kas tal on või ei ole teenust. Kui klient aga veebi läheb siis telekom.ee pealt saab täpselt kahe klikiga minutv lehele, sisse võib logida enne või pärast.
Tahes tahtmata on leht ehitatud ülesse menüüdele, kõik ei mahu esilehele.
Küsimus oli selles kas klient saaks näha KÕIKI oma tellitud teenuseid ühel lehel. Nagu mina aru saan siis peale lehtede ühindamist saabki klient lisaks ekodule, minutvle ka näha ühel lehel oma mobiili ja 4G teenuseid, seep see point.
2. Volitatud isik ei maksa midagi, klient maksab. Kui kliendil on tellitud salvestusteenus siis saab ta tellida ka ühe minutv "ekraani" tasuta (teha võib seda klient või volitatud isik).
Nüüd et seda 1 ekraani vaadata peab klient oma nö digidokumendiga sisse logima (id, mobiil-id) ning siduma mõne lihtsama konto minutv tarbimiseks, gmail, face või suhtlus vms. Sinna võib lisada ka mitu ja kasvõi oma volitatud isiku konto.
Nii on tagatud, et kasutusel on vaid täpselt tellitud ekraanide arv. See on nagu üks peakonto alam kontodega. Kaks isikukoodi teeks sellest juba kaks eraldi peakontot, pealegi pole need omavahel seotavad sest see volitatud isik saab ju tellida ka omale isikliku minutv konto ja siis tekib hulk segadust.
Palju putru aga ehk loeb välja.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
13.12.2015 12:02:32
|
|
|
indrekp kirjutas: |
1. Suure plätaka MINUTV on/off võib lisada ka telekom.ee esilehele kuid sellest pole kasu kui klient ei lähe isegi veebi vaatama kas tal on või ei ole teenust. Kui klient aga veebi läheb siis telekom.ee pealt saab täpselt kahe klikiga minutv lehele, sisse võib logida enne või pärast.
Tahes tahtmata on leht ehitatud ülesse menüüdele, kõik ei mahu esilehele.
Küsimus oli selles kas klient saaks näha KÕIKI oma tellitud teenuseid ühel lehel. Nagu mina aru saan siis peale lehtede ühindamist saabki klient lisaks ekodule, minutvle ka näha ühel lehel oma mobiili ja 4G teenuseid, seep see point. |
ma pigem pelgan, et peale lõplikku ühinemist tuleb kõiki tellitud teenuseid erinevate võimalike toodete alt otsida ja neid sealt ükshaaval katkestada
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
HPN
HV veteran

liitunud: 26.06.2007
|
13.12.2015 12:17:00
|
|
|
Mina olen samuti MinuTV teenuse katkestamisega sama reha otsa astunud. Avastasin kuu või kaks hiljem arvet uurides ja seejärel mingi ime läbi jõudsin kohta, kus teenusest loobuda sai (hetkel mäletan, et enda arust ma olin juba varem üritanud teenusest loobuda, aga kas see siis ei läinud läbi või ei leidnud seda ülesse ning eeldasin, et ju siis teenus on eemaldatud). Pole just kõige intuitiivsem infosüsteem lõppkasutajale, et oma tellitud teenuseid hallata. Samas Elion pole ainuke, kus kaasaja ägeda ja popi välimusega GUI nimel kannatab süsteemi põhieesmärk.
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|